Concor COR

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 20

.. ...lakarz przepisał mi - CONCOR COR - jak Pan myśli dlaczego?przecież w ulotce nic nie ma o tym,że działa on na te dolegliwości które mam ! Zgóry dziękuję ! Witam i proszę o rade jeśli to możliwe.Mam 34l i od kilku lat mam zaburzenia rytmu pochodzenia nadkomorowego.przez te kilka lat brałem..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 29

.. ...gorzej. Biorę teraz concor 5 mg/doba. I jest lepiej. Mam jeszcze dołączyć gppten 0,5/na wieczór. Zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem nie jest tak,ze mi holter ( miałam 3x ) moze nie wyłapał tego co powinien, bo zawsze kiedy go miałm to czułam sie dobrze. I miałam tylko te 3000..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 30

.. ...tygodniach ciąży biorę concor cor 1,25.Przed ciążą lekarze mówili że concor w ciąży absolutnie nie.Teraz gdy próbowałam się ze swoim kardiologiem skontaktować, telefonicznie powiedział mi że taką małą dawkę mogę brać.Sama już nie wiem... B - blokery można brać w ciazy , najwięcej badań..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 35

.. ...mam zmieniony lek na Concor 5 ), czasem mnie weźmie, to przeczekuję. Drogi zaniepokojony, spróbuj przezwyciężyć swój lęk, ja też kiedy jeszcze nie wiedziałam co mi jest, tez się bałam, ze coś mi się stanie i nie zdążę dotrzeć do szpitala, ale od kiedy już wiem, jest lepiej. Tłumaczyłam..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 40

.. ...napadowy. Obecnie przyjmuje concorcor 1,25 i magnez. mimo to ma w dalszym ciągu ataki z którymi już umiemy sobie radzić.prosze napiszcie do kogo najlepiej jest się zwrócić na konsultacje ,pozdrawiam Dzień dobry wszystkim. Mój przyjaciel ma za 11 dni zabieg w krakowie w szpitalu na Jana..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 58

.. ...wykazywało .Od lutego zażywam Concor Cor 2,5.Aż do czwartku gdzie Ekg to uchwyciło ,Uderzenia są słabsze ale częste 6 - 7 na min.podchodzą aż do gardła .Co jest dziwnego - że jak się ruszam nie odczuwał tych potknięć . Więc lekarz rodzinny zwiększył mi dawkę concor na 5 ,wypisał..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 68

.. ...lata temu zaczęłam brać Concor Cor 2.5 mg bo częstoskurcze stały się bardziej uciązliwe. Po kilku wizytach w szpitalu, dowiedziałm sięm.in że nie można mnie denerwowac: ), że nie będę mogła mieć dzieci, i litościwie kiwali głowami. To był cięzki okres. Kardiolog przepisuj.acy betablokery..

Echo serca - Str. 41

.. ...TACHYKARDII ZATOKOWEJ I leki CONCOR , ASPARGIN Było to rok temu mam 28 lat i jest coraz gorzej. P. Marcin - podane wyniki bez większych patologii, niewielka niedomykalnosc trojdzielna P. paulino - struny rzekome( jeśli to rzecywiście struny ) nie znikają.Niewielka niedomykalnosc..

Jeszcze raz o dodatkowych skurczach - Str. 2

.. ...zapisał mi najpierw Concor 2,5,pomagał,ale to długo trwało,przepisał mi Betaloc 50,ale to było za silne,teraz mam Lokren 20,jeśli to nie pomoże,znów wróce do Concoru,bo to pomaga,naprawdę dolegliwości troszkę ustąpiły,zwłaszcza w nocy i mam nadzieję,że będzie coraz lepiej.To jest..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 133

.. ...,ze zmniejszy mi dawke concoru na 1,25. Pomarzyc piekna rzecz. Spie w sumie dobrze, wysypiam sie i to mnie cieszy bo juz byl moment ,ze zaczelam sie bac nocy. Wiki, otoz to , do mnie tez wrocila jak bumerang po 20 latach i tak mnie wbila w ziemie ,ze juz myslalm ,ze sie nie podniose.Nie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 138

.. ...nie mam tych napadow . Concor cor 2.5 uspokoil mi serce. Miewam jakies bole w klatce piersiowej,albo odczuwam taki scisk po prawej stronie , albo taki niepokoj w mostku, ale juz rzadziej. KOlatania juz dawno nie mialam. Lekarka powiedziala mi ,ze ta moja wada serca mam juz od urodzenia,..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 688

.. ...spróbować ATENOLOLu albo CONCOR cor ( zmniejszają one pojemność wyrzutową serca ). U mnie działały na pikawkę wytłumiająco - serce biło delikatnie, tak, że trudno było je wyczuć ręką. NIe stosuję ich już jednak, lekarze kazali mi to odstawić i powiedzieli, że jestem zdrowy. A tak z..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 727

.. ...tachykardie. Przepisano mi concor . Czułam sie już fantastycznie więc przestałam go brać , aż do sylwestra gdy moja siosta panikara zaczęła wydzwaniac do mnie żebym nic nie piła na sylwestra , najlepiej przyjechała do niej bo jak coś mi sie stanie to nie będzie ratunku, powiedziała zebym..

Tachykardia i metacord 50

.. ...lekarz przepisał mi CONCOR COR 1,25. Czy to konieczne jeśli powstałe zaburzenia są wynikiem długotrwałego stresu. Nie mam jeszcze 30 lat ( skończę w tym roku ) Proszę o odpowiedź i pomoc. Bardzo mnie to martwi, czy słusznie? odkad pamietam, podczas badanai stetoskopem przez lekarza i..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 12

.. ...magnezem oraz lekiem Concor 5. I wszystko było dobrze aż do zeszłego tygodnia, kiedy wróciłam z terenu górzystego, z urlopu. Chodziłam tam do swojej kwatery pod 700 m stromą górę. Bardzo się wtedy męczyłam. Po powrocie poczułam lekkie duszności, które trwają do dziś, coś mnie uciska w..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 15

.. ...pozdrawiam. Ja biore concor cor 2,5 raz dziennie + Magnocal( tj.magnez i potas ) - rano i wieczorem po 1 tabletce. Dlaczego wam przepisują te leki? Z tego co słyszałam betablokery bierze się w celu zmniejszenia pulsu z np 90 lub powyżej 100 na 50 - 70 a nie na arytmie. ( a moze jednak..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 24

.. ...nie przemęczać. Biorę Concor Cor ( metabloker ) no i jak większość magnez. W szpitalu na oddziele kardiologicznym byłam już 6 razy. Stwierdzono u mnie niprawidłowości w budowie serca tj. sporo za mała lewa komora, arytmię, nerwicę serca, syndrom Barlowa, przeszłam też zapalenie wsierdzia..

Częstoskurcze i arytmie - jakie leki bierzecie? - Str. 3

.. ...podziałały. a brał ktoś concore cor?? Witam.Żyję z częstoskurczem 15 lat :/.Początkowo były to krótkie i słabe napady,później coraz częstsze i wykańczające.Dwa razy na OJOM - ie.Pomogło;próba Valsalva/parcie/,isoptin.Póżniejsze leczenie to propanolol.Ze wzgledu na ciążę zamienił doktor..

Ablacja - kompendium wiedzy - Str. 16

.. ...regularnie biore leki concor2,5 i tritace10,od lipca jeszcze hygroton50. Tak było do września gdzie miałam wycinane migdały,z powikłaniami od tego czasu biore concor5.W pazdzierniku znowu byłam w szpitalu z powodu opuchlizny,ktora pojawiła sie niewiadomo z kad i do tego była gorączka..

Kardiomiopatia rozstrzeniowa - Str. 6

.. ...Dostal leki: akard, concor, prestarium, spironol, furosemid. Byl pod kontrola Anina. 2 stycznia 2008 byl na badaniach. Wrocilismy do domu, czul sie dobrze, a z niedzieli na poniedzialek ( 7 stycznia ), o 2:35, zmarl. Wczoraj byl jego pogrzeb. Mial tylko 13 lat. Okazalo sie, ze posrednia..

Kardiomiopatia rozstrzeniowa - Str. 18

.. ...pracuje przyjmuje leki concor cor i prestarium. Jesli mozecie powiedzcie co na temat tej choroby.. z Gory dziekuje i pozdrawiam. Witaj Lukaszu88! Ja na twoim miejscu wymusilabym od lekarza by mi powiedzial na czym polega ta choroba. Twoja frakcja jest mniejsza od normy ale nie napisales..

Po ablacji - Str. 8

.. ...wczoraj wieczora biorę Concor 5 - na razie na próbę 2x dziennie po pół tabletki. Dzisiejszą noc spędziłam BEZ ARYTMII ( niesamowite, już nie pamiętałam,jak to jest ; ) ). W tej chwili również częstoskurczy brak, nawet pobudzeń dodatkowych nie ma, co mnie zadziwia in plus, za to tętno..

Zespół Barlowa i poród naturalny czy cesarka? - Str. 2

.. ...bloker - bisoprolol ( ConcorCor 1,25 ). Czy są efekty - napiszę za jakiś czas ;P Pozdrawiam! Co to znaczy, że masz objawy raz na 1,5 - 2 m - ce? Ja też mam tą chorobę. Urodziłam dwoje dzieci - zdrowych.Lekarz powiedział mi że nie jest to nic grożnego, że można z tym żyć. biorę BISOCARD..

Zespół Barlowa i poród naturalny czy cesarka? - Str. 3

.. ...minute. Zarzywam codzienne concor cor i chcialam go wziac, ale nie chcialam na czczo, wiec wzielam bulke, wode i zaczelam jesc... po wodzie serce sie troche uspkoilo i doszlo do 90. Ale juz noc nieprzespana, stres i ciagle zamartwianie czy to aby normalne. Ja jestem w 16 tygodniu ciąży i..

Częstoskórcz napadowy a ciąża i poród

.. ...przesadzają.Kiedyś faszerowali mnie concorem, metocardem a póżniej okazało się,że nie było to potrzebne! Dziewczyny nie martwcie się na zapas,co ma być to będzie! Jest mnóstwo schorzeń, które ujawniają się dopiero w trakcie ciąży lub po niej i nie można ich przewidzieć.Czasami warto..

Coś w rodzaju epilepsji? trzesienie się ciała

.. ...serca kardilog. Zazywam concor 2,5 oraz Magnez i Centrum codziennie. Ale mam dziwne zdarzenia z moim cialem, szczegolnie jak leze i zasypiam. Ostatnio dokucza mi lewa noga,jakby cos sie w srodku trzesie. A jak sie klade, po chwili dostaje malej trzesiawki, oczy mi sie wywracaja, trwa to..

Czy mam nerwicę serca?

.. ...na regulacje tętna: Concor. Jest mi bardzo przykro...... ale w tym na przykład momencie czuję, że moje tętno jest w miarę spokojne, a uderzenia serca wręcz niewyczuwalne. Niestety zazwyczaj tętno mam przyspieszone, lecz nie na tym polega problem - uderzenia serca są tak silne, że nie..

Nerwica - czy na pewno?

.. ...zestawienietego co biorę: Concor COR 2,5 - 0,5 tabletki rano, Trimetaratio 3 x 1 tabletka, xanax SR 0,5 mg - 1 tbaletka rano ( to na zespoły lęku i napięcia ) i ten Helcid na żołądek. Mój lekarz twierdzi, że po jakimś czasie zaczniemy z tych leków schodzić, i nie będę ich brała do końca..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 8

.. ...dzieje, ze zazywasz Concor COR 2,5 - 0,5 tabletki skoro w ulotce pisze jak byk, ze tych tabletek sie nie dzieli. Witajcie.Długo nie odzywałam się ale za bardzo nie miałam czasu.Sami rozumiecie - obowiązki,dom,dzieci no i moja nerwica.Już myślałam że będzie lepiej ale chyba za dużo..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 17

.. ...prof. przepisala mi Concor5. Przyjmuje go kilka lat. Unormowal mi cisnienie, umiarowil bicie serca. Zanim zaczalem go przyjmowac to co dzien jakies pol godziny op przebudzeniu serce walilo mi jak mlotek. teraz juz tego nie ma. Nawet mam za niskie bo czasami 115/60, wiec przyjmuje teraz..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 38

.. ...mam stabilne bo biore concor 2,5mg i mam z tym spokój powidzmy.Sypiam tez 4 moze 5 h na dobe.Pomimo,że biore DOXEPINE ( wskazania to nerwica z somatyzacją )to i tak nic nie pomaga,no może trochę.Miesięce temu nie mogłem się prawie poruszac tak mnie powaliło a dziś idę na spacer nad..

Niedomykalność mitralna 1 z wypadaniem

.. ...zażywania magnezu i concoru ( bisoprolol ).Z moich obecnych dociekań wynika że to powinno pomóc.W każdym razie na pewno w przypadku naszej dolegliwości zalecany jest magnez.Powiem szczerze że dolegliwości z tym związane pojawiły się nagle i gwałtownie myślałem wręcz że już po mnie choć..

Zespół Barlowa - ktoś ma tą chorobę?

.. ...kardiologów dostałem magnez i concor( nie jestem przekonany czy powinienem brać ten lek ).również działy się ze mną dziwne rzeczy.Pierwszy raz byłem pewien że się żegnam ze światem.Jeśli mogłbyś podać szpital w którym Cię tak ładnie wyleczyli byłbym Ci wdzięczny.I jeszcze małe pytanko -..

Poranne szybkie bicie serca - dlaczego? nerwica - Str. 4

.. ...rodzinny zwiększył mi dawkę Concor do 5 mg.Od lutego brałam 2,5 był spokój !.Kurcze boję się ! Cześć dziewczyny. Jestem nowa na tym wątku, ale nie na forum. Już nie raz pisałam. Afrodyta ja mam to co Ty rano wysoki puls, kołatanie, słabo mi się robi zaraz, bo myślę tylko o tym, że zaraz..

Wszędzie czuję puls! już nie mogę!

.. ...i wlasnie tez biore concor cor, bleeeeeeee ha, dziewczyno przynajmniej wiesz, że żyjesz :] a tak na powaznie to ja mam identyczna sytuacje jak Ty. Moze to wina tego, że jesteś szczupła wtedy wszystkie żyły tętnice sie uwidaczniaja i mozna wyczuć puls gdziekolwiek. Kiedys tez sie tak..

Niski puls po concorze 2,5

.. ...serca. Przepisal mi concor 2,5 po pol tabletki rano i pol wieczorem. Moj puls z 100 spadl do 58 59/min. Troszke mnie niepokoi, bo jest niski i mocny! Czuje go w calym ciele..ale w roznych momentach, nagle podnosi sie ponad 100 a za chwile znow spada. Nie wiem czy takie skoki sa..

Betablokery a większa smiertelność

.. ...spokojnie odstawić betabloker i żyć dalej. Ja przez 4 lata brałam betabloker, pod koniec tego okresu 7,5 mg concoru dziennie. Teraz jestem po ablacji i od 4 mies. nic nie biorę. I normalnie żyję i czuję się...

Kardiomiopatia przerostowa - Str. 3

.. ...lekarz przepisał mi concor. Chętnie nawiążę kontakt z kimś kto ma wiedzę w temacie kardiomiopatii. Witam moja mama ma 59 lat i choruje na kardiomiopatię przerostową bierze concor i atenolol. w ostatnim czasie stan sie pogorszył lekarz podwoil dawki. Proszę o podanie leków jakie..

Skurcze dodatkowe i leczona nerwica serca

.. ...nerwicę tylko przepisał mi Concor Cor ( 1.25 mg x 1 dziennie )na odczuwane skurcze dodatkowe. W trakcie badań nie odczułam żadnego skurczu dodatkowego, a wczoraj znowu się zaczęło. Położyłam się do łóżka i kilka skurczy pod rząd. Strach mnie sparaliżował. Mąż musiał siedzieć przy mnie..

Xanax (alprazolam)

.. ...inaczej, przepisujac mi concor cor. czy Twoj lekarz widzi tu zwiazek, miedzy migotaniem i nerwica? wdzieczny bylbym za odpowiedz pozdrawiam jerzy ile kosztuje ten xanax Witam Cię Jerzy. Dziękuję, że napisałeś o swoich spostrzeżeniach na temat leku o nazwie Xanax. Ja również mam silną..

Odczyt z EKG a leki

.. ...podstawie EKG przepisał mi Concor Cor 1,25mg, czyli bisoprolol w najlżejszej postaci. W skierowaniu do poradni specjalistycznej jako rozpoznanie napisał Syndrom Barlowa. Wyczytałem, że przed zastosowaniem tego leku powinienem najpierw rozszerzać naczynia krwionośne innym preparatem. Nie..

Dodatkowe skurcze - Str. 6

.. ...!?Dostałam teraz nowy lek * Concor cor * - nie wiem tylko dlaczego taki skoro w ulotce nic nie ma na temat dodatkowych skurczów !?Brałam już prawie wszystkie które wymienialiście wcześniej - ale przestały działać !Biorę duże dawki magnezu 1000 - ale teraz już od miesiąca czuję się..

Dodatkowe skurcze - Str. 7

.. ...pierwszego! )Teraz mam concor cor , czuję się różnie !Ale to lekarz musi zdecydować co masz brać , nikt inny ,tym bardziej że pojawiły się u Ciebie dodatkowo problemy z tarczycą. Pozdr. zaglądaj Tu ,zawsze tu jest jakaś bratnia dusza , która Cię zrozumie ! Dobry wieczór Ewka! Cieszę się..

Dodatkowe skurcze - Str. 15

.. ...dodatkowo mam jeszcze concor cor Jak nie dają mi * żyć * dodatkowe to rano biorę concor cor zamiast metohexalu . Ciśnienie mi wtedy bardzo spada i chodzę jak * śnięta * ryba przez cały dzień - ale skurczy jakby mniej albo ich nie czuję bo serce takie * ciche * wtedy Mimo że jestem..

Dodatkowe skurcze - Str. 20

.. ...zażywam pół tabletki concor cor Hej, jak się dzis czujecie? Ja paskudnie od wczoraj, musiałam sie wspomóc polfenonem, obok sotahexalu. Trochę mi lepiej, ale chęci do żcyei nie za wiele i świat nie wyglda zbyt różowo. jednym słowem mam chandrę, dość tego choróbska. Pewnie znów się..

Objawy i leczenie zapalenia mięśnia sercowego

.. ...blocker concor cor..nic wieej...sam biore sobie acard profilaktycznie.nie dostałem zadnych antybiotyków..ani nie połozono mnie w szpuitalu...nie wiem czy to dobre postępowanie??prosze o odpowiedz pozdrawiam..

Widzę bicie serca na skórze

.. ...biore concor cor 2.5 ale moje cisnienie jest podwyzszone 140/85 juz od ponad roku powoli mam dosc skurczow dodatkowych serca potykania sie i przeroznych szarpniec ,...czy ktos moze mi pomoc;[[[[???????..

Różnica między Concor a ConcorCor

.. ...lekarz przepisał mi lek ConcorCor. Powiedział mi, że jest to ten sam lek. Nie potrafił mi wytłumaczyć, czy są jakieś różnice. Czym się różnią te leki między sobą? Zauważyłem, że w opakowaniu Concor jest 30 szt., natomiast ConcorCor tylko 28. Czy jest sens zamiany leku? Concor jest..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 16

.. ...lek na depresję ) i concor COR ( lek na serce ) oraz Trimentario( lek na drżenia ) do tego mgnez B6 - brałam to około 4 miesięcy ( choć lekarz z rejonu była przciwna bo uważąła,że są to leki przynajmniej dla człowieka po zawale. Nie od razu ale z czasem dolegliwości zaczęly ustępować, od..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 19

.. ...którego byłem przepisał mi Concor Cor 1.25 oraz Coaxil po których czuję się fatalnie.Cały czas jest mi słabo i mam wrażenie że zaraz zemdleję.Czy ktoś z Was brał może te lekarstwa? Dominiku coaxil to srodek przeciwdepresyjny , przeciwlekowy ( kiedys brałam ale dla mnie był za słaby - to..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 30

.. ...wykazały..Przepisano mi lozap i concor cor w związku z lekką tachykardią.Po wyjściu ze szpitala czułam się w miarę dobrze do wrzesnia.We wrzesniu zaczęłam odczuwać zawroty głowy miewałam stany przedomdleniowe bez utraty przytomnosci i znowu napad wysokiego tętna i leku.Wezwałam pogotowie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 41

.. ...przyczyny ), sam biorę teraz ConCor COR ( mniejsze dawki niz Bisocard ). Sam miewam tez nerwicowe bóle serca ( np.dzisiaj, dlatego znalazłem to forum ), zaczeły się 13 lat tamu , po wielu wizytach w gabinetach , jeden z lekarzy dał mi * Pramolan * i po nim się wyciszyłem . ale niestety..

Interpretacja wyniku Holtera

.. ...mnie i zlecił lek * CONCOR COR * - W ulotce nic nie ma o tym żeby był on stosowany w leczeniu arytmii( a taką diagnozę postawił mi dziś kardiolog! )Co o tym myśleć ? - proszę o odpowiedż! Z góry dziękuję ! Nosilem HOLTER dwukrotnie, w stanie normalnym, bez kolatan.jak na zlośc w jednym..

Zespół Barlowa jest wyleczalny? - Str. 2

.. ...aspargin i 2x 1,25mg Concor Cor. Częstoskurcze nie występują ( i oby tak zostało ) a skurcze dodatkowe są mniej nasilone. Ogólnie moge powiedzieć że beta bloker ma znaczny wpływ na funkconowanie. Też mam zespół Barlowa;/ móje lekarz powiedział ze to nic straszniego tylko objawy są..

Dolegliwości sercowe po przedawkowaniu amfetainy

.. ...kardiolog przepisał mi concor i metazydynę, nie chciałem tego brać, ale w końcu wziąłem. Tylko nie rozumiem dlaczego mam brać takie leki jeeżeli to tylko nerwica. Co do posta Milki to sumienie nie ma w tej chwili żadnego znaczenia dla mnie, tylko myśl że mogło dojść do jakiegoś..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 12

.. ...polega na zażywaniu concor 5mg,acard raz dziennie.Odczuwam dyskomfort w klatce piersiowej,szybko męczę się,ostatnio jakby dolegliwości nasilały się.Proszę o jakąś informację,pozdrawiam Moim zdaniem im wcześniej tym lepiej dla twojego serduszka,ale o tym decyduje lekarz,jego musisz..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 26

.. ...dzien zażywam tyko 1/2 Concor Cor 5mg i Polocard 150 ( Za jakiś czas mam już nie przyjmować żadnych leków ). W razie jakiś pytań proszę o kontakt. Witam, mija 10 miesiąc od przeprowadzonej plastyki zastawki aortalnej ( niedomykalność ) czuje się super - gdyby nie to, że oglądam bliznę..

Ablacja w Łodzi

.. ...leków. Narazie biore Concor Cor, 2x1,25mg. No ale jak pomyśle * co dalej * to od razu łapie doła :( Nie mam pewności czy przy stosowaniu leków częstoskurcz nie powróci. Nie mam pewności czy ablacja zakończy się sukcesem. Taki * prezent * na święta dostałem, że zamiast cieszyć się tą..

Metocard

.. ...nazwa leku :P Bralam CONCOR : ) Ja po metocardzie strasznie przytyłam z jakieś 5kg, a poza tym często boli mnie głowa i mam coraz częstsze skurcze serca a brałam półtabletki rano i wieczorem :( Mi Metocard przepisał kardiolog na tachykardię, bo mi tak serducho podczas badania usg waliło,..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać

.. ...jest w normie. Biore Concor Cor 2,5. Mam arytmie, skurcze dodatkowe. Biore Magnez i B6. Mowilam o tym lekarzowi,ale nic na to nie kazal robic, zadnych badan etc. Czesto czuje to w dzien rowniez jakby drgania cos w plucach i przelyku,mam potrzebe kaszlu i oddech taki ciezki i chrapiacy...

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 35

.. ...zawierających potas i magnez. ConcorCor wyplukuje szybko te pierwiastki z organizmu. Nawet jak mialas je w normie. Jeszcze troche i zaczniesz się dusic tak jak ja, drgawki itp. Polecam więc jeszcze raz soczek pomidorowy i wszystkim innym. Pozdrawiam. ja mam drzenie jak jestem wycienczona..

Nadczynność tarczycy i mam problemy z sercem

.. ...Lekarz przypisal mi Concor COR i nie czuje poprawy - wrecz przeciwnie. coraz bardziej czuje te bóle i kłucie w sercu. Mam nadzieje ze tym razem wyjde na prosta i zapomne o klopotach z sercem. Pozdrawiam, HAnia Witajcie. mam 30 lat, od 10 miewam kołatania seca. Przerażenie, serce mało nie..

Badania stwierdzające wadę serca - Str. 2

.. ...zastawki mitranlej, bez cech MVP. IMślad. IT ślad. Przepływy prawidłowe. Oczywiscie lekarz nic nie poradzil, dostalem tylko pigulki na artymie concor cor i na nerwice...Pramolan i kalms na uspokojenie..

Pauzy, bloki, wydłużony QT

.. ...regulujacych jak rytmonorm i concor.teraz nie biore nic.pozdrawiam. asia koniecznie napisz co u Ciebie slychac ja w tej chwili mam zalozonego holtera ale dlugo nie moge siedziec przy kompie pielegniarka mowila aby nie przebywac blisko telewizora a monitor pewnie tez narazie nic nie..

Propranolol a betaloc zok

.. ...półtora miesiąca biorę Concor i jest dużo lepiej. Mam arytmię komorową. Miało być: * bataloc coraz mniej mi hamował skurcze dod. * Ja mam go brac zeby zapobiegac czestoskurczom. Lekarz powiedzial rowniez ze jesli bede go przyjmowac z magnezem moze sie zmniejszyc moje niedomykalnosc..

Życie po zapaleniu mięśnia sercowego

.. ...mdlalem, okazalo sie, ze Concor Cor, troszke mnie wykończył. Teraz jestem ogólnie słabszy niż wcześniej, postanowiłem zmienić tryb życia na zdrowszy, narazie daje sobie radę, ale moje życie bardzo się zmieniło. Zapalenie uszkodziło Zastawkę Mitralną... Nalazie obserwacja, co będzie..

Zbyt szybkie bicie serca

.. ...lekarz przepisał mi Concor, Hydroxyzinum, Validol. Przy tym pierwszym leku o zawartości Cor 2,5 biorę pół tabletki bo tyle mi wystarcza. Po zażyciu tej tabletki nie czuje się najlepiej ale zmniejsza bicie mojego serca. Prowadzę nerwowy tryb życia, od dzieciństwa mam trudne życie, bardzo..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 45

.. ...przynajmniej czy zaczęłaś brać Concor i jak się po nim czujesz. Pozdrawiam. Mam 54 lata, w 2001 r. miałem pierwszy raz migotanie przedsionków.Przez kilka lat męczyli mnie w szpitalu pod tymi monitorami igłami,ciągle się denerwowałem leżac na intensywnej terapii co miesiąc, miałem juz 4..

Dodatkowe skurcze nadkomorowe

.. ...nic poważnego łykać Concor COR 2,5 i żyć dalej ale jak żyć kiedy się wydaje że serce wychodzi gardłem i rozsadzi zaraz klatke... POZDRAWIAM witam.ja od roku mam codziennie takie koŁatania serca,jest tak silne,ze mam wrazenie ze mi zaraz wyskoczy przez gardŁo,doŚĆ czesto Łapie mnie..

Leki na tachykardię zatokową

.. ...i jak ; ) Mi pomaga concor cor 2,5 biorę go od dwoch miesięcy i dodam, że 3 dni już go nie biorę bo wyregulował mi rytm serca i póki co nie mam z tym problemu. Jeśli będa nawroty znowu do niego wrócę, bo jest skuteczny jak dla mnie. Do tego biorę ( jak nie zapomnę:P ) magnez z witaminą..

Koronarografia

.. ...zapisano m.in. leki Concor Cor 1,25 mg( 1 rano ) + Diltiazem 30mg ( 3 X dziennie ). Pacjentka ma 76 lat. Słyszałam ,że nie powinno się tych leków stosować razem tzn. z grupy betablokerów ( Concor Cor ) + antagonistów wapnia( Diltiazem ). Proszę o radę czy łączenie tych grup leków jest..

Concor-cor oraz diltiazem

.. ...M.in. lek o nazwie : CONCOR - COR 1,25 mg + Diltiazem 30mg. Z tego co udało mi się uzyskać informacje w internecie to nie concor - cor należy do grupy beta - blokerów a diltiazem - to lek z grupy antagonistów wapnia. Przeczytałam na tym forum,że te grupy leków nie powinny być stosowane..

Nagle niski puls z tachycardii

.. ...Sluchajcie..od roku biore Concor Cor 2,5 na obnizenie pulsu, bo mialam czesto zbyt wysoki, tj powyzej 90...lekarz mi to zapisal...bralam zawsze pol tabletki rano i polowe wieczorem - czyli mala dawke..ale dzialalo w jakims tam stopniu...teraz od kilku dni mam puls ok 50...nie przekracza..

Metocard a miesiączka

.. ...wymienonego opóźniania miesiączki jako skutku ubocznego leku... hmm no i? a z jakiego powodu bierzesz ten metocard? nadcisneinie i zaburzenia rytmu Ja biore concor cor i okresu nie mam już ponad 2 tygodnie...

Niski puls 27/min połączony z bólem serca

.. ...Polsce przepisano mi Concor Cor 2,5 ktory wlasciwie nic nie zmienil, wiec podwyzszyli mi dawke do 5 i bylo mi po tym jeszcze gorzem, a bol stal sie jeszcze wyrazniejszy i nie do wytrzymania, wiec odlozylam tabletki i wiecej ich niebralam. Jutro badania! Jestem ciekawa co wyjdzie! a na..

Nikt nie wie co się dzieje, badania są OK

.. ...problem lek jaki biorę to ConCor Cor 2,5. 3 miesiace temu lekarz zmniejszył dawkę do 1,25. Cisnienie w tym czasie nie uległo zmianie. Wyniki badań też bez zmian. miesią temu lekarz zmienił concor na inny lek co spowodowało silne drętwienie kończyn dolnych. Po dwóch tygodniach lekarz..

Dwie wady serca i tabletki propranolol

.. ...lekarzem.Bralam wtedy concor - cor 2,5( to tez lek z grupy betablokerow ) i wzamian pilam ziola wg.przepisu o.Klimuszko.Tez mi nic nie bylo ( z tym ,ze ja bralam ten lek krotko, najpierw niecaly miesiac concor - cor 5, a potem zaczelam brac concor 2,5 , moze wybralam pol opakowania, a..

Duszenie się - Str. 19

.. ...metocard, a obecnie concor cor i zupełnie bez efektów. Afobam natomiast biorę od marca zeszłego roku w dawce 0.25 mg. ( najmniejsza dawka ) 2 do 3 razy dziennie. Od jakiegoś miesiąca czuje się naprawdę fatalnie, cały czas jest mi słabo, telepie mnie, jakby organizm domagał się większej..

Duszenie się - Str. 33

.. ...miałam zmiemiony lek z concoru na propranolol, ale zaburzenia rytmu wcale się nie zmniejszyły, i odczuwam je tak samo jak wcześniej. Pani technik , która opisywała wynik powiedziała,że to typowe przy nerwicy. Nie wiem j co o tym myśleć? Dwa różne wyniki w tak krótkim odstępie czasu?..

Duszenie się - Str. 36

.. ...Brałam już betaloc, concor, concor - cor, izoptin, metaprolol i kilka innych - bez żadnych rezultatów. Najgorzej męczy mnie ciągły ucisk w klatce piersiowej i trudności w oddychaniu. Raz są lepsze dni, a raz gorsze. Ogólnie do d... Pozdrawiam. Jowita. Jestem i ja,fakt dawno mnie nie..

3 tydzień po operacji by-passy we Wrocławiu

.. ...Biorę Sortis /drogi !!/ Concor,Polocard,Tritace,Kaldym,i jeszcze coś. Chciałbym z kimś na temat leków wymienić parę uwag W styczniu do sanatorium - Głuchołazy..co dalej zobaczymy Witam Pana Zbyszka Cztery by - passy * wprawiono * mi w sierpniu. w Szczecinskiej Klinice na..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie - Str. 12

.. ...beta - bloker o nazwie Concor 5 na spowolnienie akcji serducha i Pramolan który ma działanie antydepresyjne, przeciwlękowe i poprawiające samopoczucie. Dziś piąty dzień jak zaczęłam przyjmować leki - jak się czuję ? - jakby ktoś dał mi nowe życie : ) W nocy leżę i zastanawiam się czy mam..

Wyniki Holtera - jaka interpretacja?

.. ...OD 3 TYGODNI NA LEKU CONCOR 5,podczas Holtera również Arytmie komorowe: VE razem : 3 VE na 1000/VE na godz.: 1/1 Arytmie nadkomorowe Łącznie SVE : 15 SVE na 1000/VE na godz.: 1/1 Migotanie/trzepotanie przedsionków: 0.0% Spectral Power - 24h: 8241.6 ( co to spectral power? ) maks tętno..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 379

.. ...lekarza ktory przepisal mi concor ,tranxene i validdol i zrobil jeszcze jedno ekg ktore tez wyszlo ok.Przed Tranxene mialam obawy bo to juz dosc silny lek ale po kolejnym ataku doszlam do wniosku ze nie moge nie brac czegos co przepisla mi lekarz i za kazdym razem czuc sie jak..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 512

.. ...kwietnia biorę lek o nazwie CONCOR COR zadowalające jes to ze jest bez zmian aby gorzej nie było ...widzę wiele nowych osób i fajnie pozdrawiam Wszystkich i życzę dużo dużo zdrówka...a Dorotka jest zawsze obecna szacunek dla Ciebie buziaki pamiętam o Was... Znowu do Was zaglądam,cos..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1065

.. ...Dostałam lek o nazwie: Concor Cor 2,5 i mam ytanie, czy ktoś z Was miał/ma z nim do czynienia? mam jeszcze jedno pytanie. Czy u Was również występują skórcze w okolicy serca? bo u mnie tak, ale po tym leku mam wrażenie, że częściej, albo mi się wydaje i to ze stresu, sama nie wiem, bo..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1072

.. ...normuje. Biorę tabletkę concor cor 2,5 ale tylko połówkę z rana bo tak mi przepisano w szpitalu, ale zastanawiam się czy w ogóle ten lek jakoś mi pomaga skoro mam te kołatania i czy to nie jest za mała dawka? Nie wiem jaki brać lek żeby mi pomogło na te szybkie bicie serca.. mam 21 lat i..

Concor Cor i tabletki antykoncepcyjne

.. ...przyjmowanie tabletek Concor Cor i tabletek antykoncepcyjnych ( yasmin ) może powodować jakieś komplikacje? chodzi o to czy jedne tabletki wpływają na drugie, czy powoduje to np. nieodpowiednie ich działanie. jeśli chodzi o yasmin to z ulotki wynika, że mogą one niekorzystnie wpływać na..

Concor cor a kulturystyka

.. Czy podczas stosowania tego leku moge uprawiac sport chodzi mi o kulturystyke i tkd dokladnie dziekuje za..

Czy to zapalenie mięśnia sercowego?

.. ...normie dostalem leki concor/cor mialo mis ie po nich zrobic dobrze wrrr jednak dobrz enie jest jest coraz gorzej nie moge spac w nocy bo mam strasznie dzine uczucie w klatce piersiowe tetnto spada mi do 50/52 to pewnie po tym leku concor niemam zadnych dretwien nic z tych zeczy tylko..

Lek concor cor - co się dzieje z sercem?

.. ...forumowicze dostalem lek concor cor ktory spowalnia akcje serca a teraz moja rozkminka jak biore ten lek dochodzi do spowolnienia akcj serca w momecie kiedy idce na traning lub chodze serce bije wolnie a musi przepompowac tyle sama ilosc krwi takze sila rzeczy musi dojsc do powikszenia..

Interpretacja odczytu z Holtera

.. ...zalecił mi potas oraz lek concor cor 1,25 i za 2tyg. znów mam zrobić sobie holtera. Nie wiem czy ten lek jest dobry ponieważ jego przeciwwskazania to niskie ciśnienie krwi, oraz częstość rytmu serca około 50, a ja właśnie mam bardzo niskie ciśnienie krwi, oraz niski rytm serca. Boję sie..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 7

.. ...teraz na tabletkach Concor Cor 1.25mg właśnie od tamtego czasu. Jedna dziennie. Ostatnie 2 - 3 lata były dla mnie bardzo stresujące. Miałem kilka razy w roku napad migotania. A pamiętam że wcześniej miałem to raz w podstawówce przed jakąś ważną klasówką i wiem że było to z nerwów. Jestem..