Nitraty

Leki kardiologiczne (leki stosowane w chorobach serca)

Leki kardiologiczne (leki stosowane w chorobach serca)

.. ...wieńcowej są azotany ( nitraty ). Można stosować je doraźnie w celu przerwania bólu, lub również przewlekle w celu zapobiegania pojawienia się dolegliwości. Zanim jednak zaczniemy stosować leki typowe dla ChNS trzeba wykluczyć inne, niekardiologiczne przyczyny dolegliwości bólowych np...

Tamponada worka osierdziowego

.. ...tamponadzie worka osierdziowego nie wolno stosować środków farmaceutycznych, które zmniejszają obciążenie wstępne ( preload serca ). Przykładem takich leków są diuretyki ( leki moczopędne ), nitraty, inne...

Choroba niedokrwienna serca (choroba wieńcowa)

Choroba niedokrwienna serca (choroba wieńcowa)

.. ...do mięśnia sercowego. Nitraty - np. Nitrogliceryna, zaprzestanie wysiłku fizycznego łagodzą ból dławicowy. Działanie nitratów polega na rozszerzeniu światła naczyń żylnych i tętniczych. Rozszerzając naczynia żylne zmniejsza napływ krwi do serca a zatem jego obciążenie. Działanie na..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 42

.. ...atakach paniki biorę Nitrazepam. Zresztą dzięki niemu skończyłam studia . Ale zrobiłam tylko licencjat bo strach paraliżuje mnie do dziś . Więc jak mam się uczyć? Jak dojeżdżać do szkoły? Jak ja nawet do autobusu boję się wsiąść a co dopiero mówić o stresie związanym z egzaminami?..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 163

.. ...dziadzia ratował mnie Nitrazepanem. Zawsze pomagało.Szczerze mówiąc - to był najlepszy okres mojej choroby ( oprócz ciąży ).Później zmarł dziadzio. I się zaczęło - każdy dzień był naznaczony złym samopoczuciem, bałam się nocy, ciągle mnie coś bolało. Nitrazepam przestał działać. Zaczęłam..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 578

.. ...Afobam ) , Spamilan, Nitrazepam, Tranxene, Cloranxen, Pernazynę, Hydroxyzynę, a nawet Rispolept i Thioridazin. Na tym forum pojawiałam się juz wcześniej , ale póżniej miałam dłuższa przerwę. Co wiecie na temat Hydroxyzyny? Czy ona uzależnia? Czy inna nazwa Xanaxu to afobam? Wow Dafne!..

Przyczyny niskiego ciśnienia tętniczego

.. ...pierwotna, niektóre leki( np. nitraty ), czy też niewydolnośc krążenia lub spadek rzutu serca i jego zaburzenia w pracy. Dodam,że hipotonia zaczyna sie od RR<100/60 mm/Hg przy co najmniej dwóch pomiarach. Hipotonia objawia sie m.in. sennością, oslabieniem,zmniejszoną aktywnością..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 92

.. ... Metoprololu i 1/2 Nitrazepamu. Metoprolol przepisał mi kardiolog na tachykardię. Benzodiazepinę biorę bo tylko ona mnie tak na prawdę uspokaja. Leki ziołowe nie działają na mnie w ogóle. A tak poza tym to jestem niskociśnieniowcem ( 100/80 lub 90/70 ) a puls mam zawsze bardzo wysoki: w..

Morfologia krwi i badanie moczu - jestem zaniepokojona

.. ...erytrocyty - nie wykryto nitraty - nie wykryto kwas askrobinowy - nie wykryto nie wiem co moze być powodem troche zawyzonych wynikow, czytałam, że przyczyna moze byc ciaza, ale biorę tabletki antykoncepcyjne regularnie * spoznienie * wynosi max.10min. wiec to zadne opoznienie, zreszta..

Jak wyleczyć nerwicę lękową? - Str. 2

.. ...leku - clonazepam lub nitrazepam chyba nie wyszłabym nawet z domu, nie mówiąc o normalnym wykonywaniu obowiązków w pracy. Przez kilka lat chodziłam na terapię, kilka lat do psychiatry, który przepisywał mi antydepresanty nieuzależniające, ale one w ogóle mi nie pomagały, a przyjmowałam..