Prądy

Nerwoból (neuralgia)

.. ...naczyniowego. Opisywane są jako prądy, ostre kłucia wędrujące wzdłuż żeber. Często pojawiają się przy wysiłku. Dolegliwości zwykle mijają samoistnie, zaleca się wypoczynek i przerwę w intensywnej aktywności fizycznej, czasem maści z niesterydowymi lekami przeciwzapalnymi ( np. diclofenak..

Parestezje (czucie opaczne)

.. Parestezje to inaczej czucie opaczne. Wrażenie czuciowe są opisywane przez chorych jako pieczenia, mrowienia, uczucie przebiegających prądów. Jeśli obojętny bodziec, na przykład delikatny dotyk, wywołuje nieprzyjemne wrażenie na granicy bólu, możemy mówić o alodyni. Parestezje, alodynia, przeczulica (..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 665

.. ...czuje jakieś dziwne prądy i odczuwam nieraz kłucia. Nie jestem w stanie normalnie funkcjonowac w życiu , nie pracuje , nigdzie nie jeżdze na jakies dalsze odległosci , kazdy dzien to walka ze strachem. Zdażają się dni kiedy jestem w lepszym stanie i jade sobie na miasto ale np jadąc..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 753

.. ...przebiegające po ciele gorące prądy, podłamanie , smutek. Ale wierz mi , Dzidzia, to wszystko minie, wytrzymaj , bądź dobrej myśli. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi dotyczące psychoterapii...Trzymajćie się cieplutko. witam wszystkich - ma tylko pytanko czy po jedzeniu wasz puls też..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 808

.. ...masaże , hydromasaże, prądy, magnetotron itd. Warunki hotelowe, jedzenie domowe, można wychodzić na miasto tzn. na Szklarską Porębę i odpoczyywać. A wszystko na skierowanie czyli za friko. Jeśli ktoś jest zainteresowany to służę pomocą. Kikiuś po niedzieli popytam o te Twoje parówki...

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 960

.. ...tam podłanczanie pod prądy tzn fale mózgowe chyba rezonans magnetyczny , całe płóca przegłąd: )bo wtedy jarałem szlugi nie pale od tamtej pory wsumie po tym wszystkim wyszło mi ze jestem zdrowy jak ryba a pacjęt chory zaczołęm sobie tak jak ty wymślać różne choroby gdzie mnie coś..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 18

.. ...po glowie chodzily mi prądy... odkad mam nerwice pojawilo sie otepienie ,ktore mi ciagle towarzyszy...ciezko mi wstawac rano,tylko przesuwam budzik,zeby pozniej wstac,najchetneij nie wychodzilabym z lozka, czuje sie fatalnie, ucisk w glowie, zgrzytanie, jakby chrobotanie,jednak wstaje..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 134

.. ...badań, ale jestem już właściwie pewna, że problem tkwi w kręgosłupie. Na pewno część z Was też nie do końca zmaga się z nerwicą. Życzę Wam z całego serca, żebyście znaleźli dobrych LEKARZY. Duża buźka!..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 189

.. ...głowy wróciły,jakby prądy jakieś,drętwienie,nogi i ręce z waty,nawet jakby twarz mi drętwiała???!Opadam z sił i znowu to uczucie otępienia się pojawia i niesamowity lęk...Tak bardzo się boję,że to jakiś nowotwór ,tętniak we mnie tkwi,krzyczeć mi się chce,panika mnie ogarnia i oblewają..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 205

.. ...jeść,uderzenia gorąca,dziwne prądy po kręgosłupie i wiele innych.Właśnie wczoraj zapisałam się na psychoterapię ale na nfz przypada raz na kolka miesięcy więc nie wiem czy m i to pomoże;( oby! Moje leki to rudotel i amitryptylinum - z rudotelu mam schodzić pomału gdyż uzależniona..

Kardiowerter / defibrylator serca (ICD) - Str. 10

.. ...zatrzymało się serce i znowu prądy i śpiączka... Rano decyzja o przetransportowaniu do KLINIKI KARDIOCHIRURGI w Poznaniu, podróż ok. ale dzisiaj jest 5 dzień jak tam jest i nic nie robia , cały czas utrzymuja ja w tej spiaczce farmakologicznej, nie daje rady sama oddychac. A z jakiego..

Dodatkowe skurcze - Str. 280

.. ...rozchodzą sie takie * prądy * w kieunku głowy i konczyn. Po takim ataku tętno wraca niby do normy ( lekko podwyzszone, bo sie boję tych ataków ) ale ja czuje sie obrzydliwie - bolą mnie wszystkie miesnie, mam uczucie * kluchy * na żołądku i na ogół potem musze isc do ubikacji się..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 60

.. ...pomogło!!, stosując prądy selektywne oraz dietę wysokotłuszczową. Spróbujcie i oceńcie swój stan po 2 tygodniach. Cześć Karolinko MOJ GG 4727326 napisz,moze coś doradzę pozdrawiwm Ceśc Krzysiek Na pewno masz dużo racji jeżeli chodzi o posiłki niskowęglowodanowe i ich wpływ na ogólną..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 90

.. ...lewej ręki. Lodowate prądy w kręgosłupie, rozchodzące się po całym ciele. Spocone i zimne dłonie i stopy. Wyrzuty adrenaliny, że w sekundę jestem mokra. Zachwiania równowagi. Uczucie, że się krztuszę. Ciężko na klacie. Lęk, panika, wmawianie sobie: raka, wylewu, zawału, tętniaka,..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 276

.. ...ciało przechodzą jakieś prądy. Na szczeście to wszystko powoli wygasa. Nie mam już lęków. W zasadzie ten piątkowy był jedynym, który miałem. Jeżeli chodzi o hiperwentylację to na pewno na początku mojej nerwicy miałem objawy z nią związane z ale teraz to nie ona zawiniła. Po prostu..

drganie ciała

.. ...jakies drgania bardziej prądy czy coś podobnego w badaniach wszystko wychodzi ok nie wiem co mam ze soba zrobić ja tak mam z 11 lat cały czas ale tylko najcześciej w spoczynku leżąc bąć siedząc drgają o róznej częstotliwości mi różne partie mięśni codzienie co godzine i częściej może to..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 21

.. ...okresowe nocne poty, prądy w nodze i ręce( parestezje )... i inne ale to najważniejsze... witaj Elu oto moje objawy: - drżenia całego ciała głowy powiek policzków rąk nóg brzucha przy tym sdzybsze bicie serca i wyższe tętno co jeszcze w sumie to tyle ale mam juz to bardzo długo gdzies..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 29

.. ...ultradżwięki, magnetronic, prądy diadynamiczne, ćwiczenia korekcyjne - pogorszenie objawów. Obie nogi zaczęły ciągnąć, doszły drżenia, skurcze mięśni - w końcu nawet powiek i ust. Przed operacją miałam krótkie włosy, które - dosłownie zaczęły stawać mi dęba, a zaczęło się tak * niewinnie..

Ciągle szybki puls i dziwne uczucie

.. ...dokładnie to samo, dziwne prądy przechodzące po organizmie a szczególnie w okolicy serca i żołądka, trudność ze złapaniem oddechu, strach przed zaśnieciem oraz obudzeniem. Zastanawia mnie jednak twój szmer w sercu, może być on pozostałośią po przejściu jakiejś choroby która nie została..

Ciągle szybki puls i dziwne uczucie - Str. 3

.. ...lękowe, przechodziły mnie prądy - ciśnienie skakało jak szalone. Czułem jak * odpływam * , pociły mi się ręce, nogi. W nocy nie wiedziałem co się ze mną dzieje do tego stopnia aż zadzwoniono po karetkę. Bałem się zasnąć. Następny tydzień przebiegał w ten sam sposób - skoki ciśnienia -..

Ból lewej strony klatki piersiowej i kłucie serca - Str. 2

.. ...naczyniowego. Opisywane są jako prądy, ostre kłucia wędrujące wzdłuż żeber. Często pojawiają sie przy wysiłku. Dolegliwości zwykle mijają samoistnie, zaleca się wypoczynek i przerwę w intensywnej aktywności fizycznej, czasem maści z niesterydowymi lekami przeciwzapalnymi ( np. diclofenak..

Drentwienie palca u nogi

.. ...skurczom też towarzyszą prądy, do tego moge rozluźnić wszystkie palce poza tym jednym, który drętwieje i pozostaje nadal odchylony w tył. Jednak śmiesznym jest,że moge to sama wywołać zaginając palce do środka i mocno napinając przy tym łydkę... Ale jak myślicie czym są spowodowane..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 116

.. ...pierwszy moment, np w poczekalni u lekarza siedzę i dopiero jak te wszystkie prądy po mnie przejdą to wtedy magę tam siedzięc i stamtąd nie wychodzić. Wiem że piszę haotycznie ale nie wiem jak to dobrze ująć...

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 129

.. ...wyprostuje. Tia, telepatia, prądy energetyczne. ; ) catullus wierzysz tak? to dlaczego nie odebrałes telefonu jak czarna dzwoniła?: ) Witajcie u mnie bez rewelacji. Kolejna noc nie przespana, w dzień też nawet minuty drzemki. Nie mam juz sił. Mały miał stwierdzone w poniedziałek..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 392

.. ...dostałam zastrzyki i jakieś prądy na ten łokieć takie zabiegi Sorata dobrze że piszesz częściej Dorotko nareszcie ci kompa naprawili Pozdrawiam serdecznie wszystkich bez wyjątku Krystynko3 - - guzik naprawili !!!!!!Za wcześnie się pochwaliłam.Już szczerze mówiąc jestem przez to wszystko..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 842

.. ...od niej jakies mile prądy,potem usiadlam kolo niej i zapytalam sie czemu placze, a ona ze nie wie...dzisiaj dzwonila do salonu i przepraszala za swoje zachowanie wczorajsze,i przyslala mi kwiaty,takiej histori jeszcze nie mialam,Iwonko widze ze sypiesz kawalami,to dobry znak w barwnej..

Ból z prawej strony klatki piersiowej w okolicy piersi

.. ...tylko przechodzą mi tzw. prądy a później kłucie które mi przeszkadzają,przy nie których udaje że nic mi nie jest ale ile można ukrywac ból,nie mówiąc już o oddychaniu. Byłam u ginekologa i stwierdził ze to przez zastrzyki antykoncepcyjne które biorę dopiero od pół roku i przez..

Drętwienie kończyny dolnej i ból kręgosłupa

.. ...przechodzą jej tzw. prądy i miewa straszne bóle nogi.Wtedy trudno jej ustać na tej nodze. A siedzenie czy leżenie nie przynosi ulgi. Chodziła do różnych lekarzy, ale wiecznie stawiali jej inne diagnozy to zapalenie żył, a to zwyrodnienie stawów czy isjasz. Żadne leczenie jej nie pomaga...

Stan podgorączkowy, bóle i zawroty głowy oraz szybkie bicie serca

.. ...pulsowanie i takie jakby prądy cieżko to określić. bylam u lekarza. wlasciwie to lekarka chyba nie zrozumiala co mi jest skonczlo sie na tym ze mam lekko powiekszone migdaly i nie wiedzac co mi jest zapisala mi antybiotyk. ja go oczywiscie nie wykupilam.jak jutro bede sie tak czuła to..

Mam ciągłe bóle głowy

.. ...czasami są to takie prądy/dreszcze przeszywające głowe, czasami są umiejscowione na czubku głowy a czasami są to typowe bóle napięciowe. Rtg odcinka szyjnego wykazało delikatną niestabilności i zniesienie lordozy, ale nie powoduje to chyba tak drastycznych dolegliwości, bóli i tych..

Nerwica lękowa - wasze porady

.. ...tym przechodziły mi * prądy * przez nogi i ręce - jak bym miała padaczkę.oddychałam głęboklo i minęło ale na dobę...potem ze szkoły zabrało mnie pogotowie, gdyż znowu nie mogłam złapać tchu i serce biło jak oszalałe,bałam się zawału...badania wyszły dobre,ekg itd. Potem psychiatra..

Badanie TSH i wynik 11.4 i 3-generacja

.. ...niedoczynnością tarczycy polecam * prądy Bernarda * , moja córka po 2 takich zabiegach od roku nie przyjmuje letrox - u i wyniki są OK. Cześć mój wynik TSH 3 gen wynosi O.465 mIU/ L N:0.27 - 4.20 Czy powinnam się martwić? Witam odebrałam dzisiaj wyniki badań: TSH 3 - cia generacja 0.443..

Nerwica a ból kręgosłupa

.. ...skierowanie na rechabilitacje prądy, lasery itp i od tego czasu sie rozleciałam bo bolą mnie całe Witaj: - )to sprawa zwyrodnieniowa.ja tez takie cos mam od 16 roku zycia.a lekarz niech sam sie wyciszy,najlepiej styropianem. Ja mam wysuniecie jakiegos krazka w kregos ledzwiowym i..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 123

.. ...od neurologa zabiegi prądy,masaż od 30 lis.Zobaczymy jak będzie.No i dzisiaj mam zawroty ale jestem przed mies.może dlatego? No kochana co do odchudzania małymi kroczkami zaczynam.Jem mniejsze porcje,musi mi się żołądek trochę skurczyć,potem bedzie łatwiej.Słodycze ?dzisiaj resztkę..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 139

.. ...głowie.Przepisane mam zabiegi prądy,masaż i laser na kręgi szyjne.Dzisiaj były pierwsze.Miałam lęk czy tam dojdę.Jestem zła sama na siebie bo już ostatnio tak było dobrze a teraz znowu byle jak. Agneta czy ten validol to pomaga może ja go kupię i czasami wezmę?Jakoś jestem smutna i nie..

Ból serca, zawroty głowy i osłabienie

.. ...strzykac,strzelac...tak jakby jakies prądy przelatywały przez głowe!bardzo sie tego bałam!minęło!ale..za 2 dni dostałam straszne pulsowanie w skroniach no nie do zniesienia!ustało!na dzień dzisiejszy borykam sie z codziennymi zawrotami ktore raz są słabsze i przechodzą po 3,4 godzinach a..

Czy ja przesadzam? musze uwierzyć w siebie, że nic mi nie jest?

.. ...dziwne * przeszywające prądy * przechodzące przez mój organizm to własnie taki skurcz dodatkowy. Więc zagadka rozwiązana, szkoda tylko ze trwało to blisko 5 miesięcy, czyli 5 miesięcy nerwów i szukania odpowiedzi * co to jest * . One pojawiły się ( te odczuwalne ) w momencie kiedy piłem..

Drętwienie, tiki i biegunka

.. ...twarzy,czasami takie prądy mnie przechodzą, dodam że od około roku mam ciągłe biegunki .Dziwne jest to że jak ide do lekarza to tych objawów nie ma...dopiero w domu jak o tym myśle dużo...miałem jedno badanie eeg doktor rzekł że mam wyniki przeciętne , fale ostre rozsiane, Drętwienie nie..

Nerwica. Niepokój

.. ...dziwnie.Czułem się jakby jakieś prądy przechodziły przez moje ciało lub krew zaczęła plynąć z nóg do klatki.Do tego myśli ze umieram i nie pokój o własne życie...Do tego momentu czasami dostaje pare razy na tydzień , że tak powiem * ataków * .Wygląda to tak iż siedzę sobie czytając gdy..