Stimuloton

Leki kardiologiczne (leki stosowane w chorobach serca)

Leki kardiologiczne (leki stosowane w chorobach serca)

.. ...Setalof, Setaratio, Stimuloton, Zoloft, Zotral ), paroksetyna ( ParoMerc, Paxeratio, Paxtin,Rexetin, Seroxat, Xetanor ), citalopram ( Cipramil, Citaratio, Citaxin, Oropram, Cital, Cilon, Aurex ), fluoksetyna ( Andepin, Bioxetin, Deprexetin, Fluoksetyna, Fluoxetin, Salipax, Seronil ),..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 64

.. ...Lecznie: terapia + lek * Stimuloton * . Póki co jestem w depresji..... I biorę te leki, choć wiecie jak nie chciałam.... Narazie nie ma innego wyjścia, bo za daleko to zaszło..... Mimo to Was pozdrawiam! 1. Karol. * przytula * kurczę nie wiesz, jak Ci wspołczuję. Przyjedź do mnie do..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 132

.. ...przewlekla to przepisala mi stimuloton 50 mg raz dziennie i xanax w razie potrzeby zanim zacznie dzialamc stimuloton.Xanax podzialal na mnie super, zupelnie nie przymula , a jednak leki elimunuje.Tez bardzo balam sie brac bo zawsze bylam przeciwniczka wszelkich psychotropow. Jednak tym..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 148

.. ...dni. MNie wlasnie do stimulotonu przepisala xanax w razie potrzeby. Ja juz koncze pierwsze opakowanie stimulotonu i widze u siebie znaczna poprawe. To jest lek antydepresyjny i antylekowy, takze o ile pamietam na agrofobie. Ewo,nie upadaj wiec na duchu, bedzie lepiej, tylko musisz sie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 266

.. ...tabletki jakie mam brac to Stimuloton.Drogie troche 35zl za 30 tabletek chociaz nie wiem nie znam sie na cenach lekarstw :D Troche duzo efektow ubocznych moze wystepowac :/ No ale coz lekarz przypisal to biore zobaczymy.Przez pierwsze 2 dni raz dziennie po pol a pozniej po calej.Bral to..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 111

.. ...NO i dostalam lek na Stimulotion 1x50.Ten to mi dal popalic.Najpierw jest wzmozenie objawow, bardzo bardzo nasilone.Lek dziala tak przecietnie po 14 dniach , ale to nie jest regula.Dzis juz 10 dzien brania i juz widze poprawe,czyli ma mi sie na zycie.Najgorsze sa noce bo mam takie jakby..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 115

.. ...wyczytała, że też brałaś stimuloton, ja również, lecz niestety ja się poddałam. Pomimo tego, że też wspomagałam się xanaxem, bo objawy tak się nasiliły, czułam się okropnie tak, że praktycznie nie mogłam normalnie funkcjonować, a w tym czasie miałam sesję, pracowałam i oczywiście zajęcia..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 134

.. ...lepiej.Moze to wplyw tego stimulotonu.Moja kardiolog( w poprzednim tygodniu ) mowila mi ,ze w styczniu powinnam juz sie czuc naprawde dobrze.No to wynikaloby z tego ,ze jednak trzeba wybrac przynajmniej 2 opakowania, zeby w pelni odczuc jego dzialanie.Odstawila mi Magnokal( magnez i..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 144

.. ...)Pewnie zawdzieczam to stimulotonowi, ale mam nadzieje ,ze takze postawie jaka staram sie sobie wypracowac. Ciesze sie ,ze masz juz przy sobie meza, to takie wazne, zeby miec przy sobie ukochane osoby podczas waznych chwil, jak chociazby Swieta Bozego Narodzenia.Jestes szczesliwa to sie..

Problemy z oddychaniem, zawroty głowy i inne na skutek nerwów?

.. ...psychiatry,dostałam stimuloton,pernazine,po około 3 miesiacach ustapiły dusznosci przez ktore mało co a naprawde bym zwariowała.Dzisiaj po dwóch latach nie jestem jeszcze całkiem zdrowa o,nie ale czuje ze jestem na drodze ktora prowadzi do lepszego jutra ,czuje jak codzien jest..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 526

.. ...lek antydepresyjny ( stimuloton ), mam nerwicę. W miarę brania leku było coraz lepiej, osatnio nawet dosc dobrze, a teraz ( konkretnie od soboty ) boli mnie w klatce piersiowej, gula w gardle, ciężko odetchnąć pełna piersia, jednym słowem czuję się źle. Czy to jest normalne, taki kryzys..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 535

.. ...) Biorę ten cholerny stimuloton już 2 miesiąc i strasznie mi wypadają włosy, Czy tak się dzieje przy tego typu lekach? Kurczę, zaczęłam się martwić, lecą mi całymi garściami, szczególnie po myciu. A tak wogóle to mam pytanie do Dorotki, pisałaś, że byłaś na terapii indywidualnej, czy..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 701

.. ...biorę asentry, tylko stimuloton, ale to też antydep. Życzę Wam z mężem miłego dnia i nocki : ) Madziu to fajne rzeczy sobie pokupiłaś, ja też lubię kupować ciuszki, ale jeszcze bardziej lubię kupować ciuchy dla mojej 16 - latki, po prostu uwielbiam, może trochę ją rozpieszczam za bardzo,..

Moja historia. Czy to nerwica?

.. ...farmakologiczne bralem stimulotion fevarin nie wiem czy dobrze napisalem leki sie skonczyly i choroba tez przygasla tylko ze teraz wrocila ale objawy sa dziwaczne ; - ( pozdrawiam ; - ) Hej Agrest. Leczenie było dość krótkie,takei epizody leczy się dłużej pod stałą kontrolą..

Stimuloton

.. ...brał ktoś z Was lek stimuloton? Możecie coś o nim powiedzieć? Po jakim czasie działa i czy mieliscie skutki uboczne? Pozdrawiam Stimuloton nie powoduje skutkow ubocznych,aczkolwiek dzialac zaczyna po 30 - dniach zarzywania leku.Pacjent czuje sie dobrze normalnie funkcjonuje laknienie..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 31

.. ...czuję: ) ) ) ) Pramolan i Stimuloton. No dziś podjełam decyzję , że zadzwonie do takiego ośrodka w częstochowie gdzie jest psychoterapia, istnieją juz 12 lat więc muszą miec doświadczenie jakieś, bo nie chcę całe życie zażywać leków nie tędy droga chyba. Witam ojojoj ale się tu dzieje :..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 51

.. ...Pisalałas że bierzesz Stimuloton, ja też go biorę a w ogole myslę że my troche * podobne * jesteśmy bo ja nerwicę to chyba mam od dawna tylko też nie wedziałam że to ona, i również byłam już w takim stanie że musiałam wejsc na farmakologie niestety, jak chcesz napisz do mnie na gg..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 157

.. ...przepisać,przepisał mi Stimuloton ale po miesiącu mi zmienił bo ten nie dawał efektu na Bioxetin dokładnie nie pamiętam gdyż bardzo krutko go brałam bo zaszłam w ciąże * Niestety nikt mi nie powiedział wtedy że te leki pomagają zajść w ciąże.W ciąży mogłam brać tylko relanium ale po nim..