Zanik nerwów

Zaniki pamięci (zaburzenia pamięci)

.. Zaniki pamięci ( zaburzenia pamięci ) mogą sugerować różnego typu patologie ośrodkowego układu nerwowego. Zwykle ten typ dolegliwości pojawia się w wieku podeszłym. Zaburzenia pamięci obok pogorszenia innych umiejętności poznawczych ( myślenie, uczenie się, orientacja itd ) w tej grupie wiekowej są..

Polineuropatia cukrzycowa

.. ...postaci demienilizacji i zaników aksonalnych nerwów. Objawy polineuropatii cukrzycowej. Objawy polineuropatii cukrzycowej występują u ponad połowy diabetyków. U około 10% przybierają postać bólów neuropatycznych. Klinicznie dzieli się je na dolegliwości przewlekłe i postępujące, ostre i..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 19

.. ...psychotropów.Tachykardia, wytrzeszcz oczu, zanik miesiaczki, podwóne widzenie, zawroty głowy. Wypisałam sie na własne zyczenie i trafilam do nastepnego szpitala ktory leczyl mnie ze skótkow przyjmowania lekow psychotropowych.Kiedy zaczełam brac leki antydepresyjne powoli powrócilam do..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 103

.. ...strachu w końcu zacznie zanikać gdyż organizm i psychika przyzwyczaji się dzięki czemu objaw zaniknie. Czego Wam Wszystkim Życzę z całego serduszka... KOchani!!!!!!!!! Jestem po niewyobrazalnie bolesnym badaniu HSG, czyli droznosci jajowodow, i niestety potwierdzilo sie najgorsze . Sa..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 572

.. ...zacznę terapię, to może zanikną całokowicie, skoro zeszły do minimum. Chcę, muszę sobie z tym poradzić, bo już jestem strasznie zmęczona psychicznie. polecam panią Olę Jurecką, którą można znaleźć w ośrodku Psycho - Soma na ul. Kolorowej, telefon 740 18 62 ( w ośrodku leczą głównie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 587

.. ...zapamiętać ja miewałam nawet zaniki pamięci . Uczucie lęku i napady paniki nieopuszczają na krok , ale uwierz mi że powoli to mija a najlepszą metodą jest skupić myśli na czymś innym nieważne co to będzie może to śmieszne ale mnie pomagało układanie puzli . Bo kiedy koncentrujemy się..

Moje serce przestaje bić ot tak poprostu

.. ...czyli w wielkim skrócie zaniki w pulsie które doprowadzały mnie aż do omdleń.Szybciutko zgodziłem się na stymulator.Sprawa rozwiązana choć dalej to czuję ale wiem,że nie stanie mi serducho całkiem.Nie martw się.Mądrale w białych fartuchach mają dziś sposób na wszystko,no prawie..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 2

.. ...dalszym etapie pulsowanie zanika, ponieważ powstaje takie npiecie, ze wszystko blokuje. To jest nie do zniesienia. To podobno zablokowana emocja, gniew, złosć, zal, lek, wszsytko nieswiadome?, czyli nerwica? I co z tym robić? Odblokować? Jak? A jeśli komus sie dostanie przy..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 6

.. ...jakims czasie objawy te zanikly, pojawil się natomiast ucisk w tym samym miejscu ( lewa strona glowy nad uchem i w skroniach ). O ile na poczatku dolegliwosci przemijaly dosc szybko, lub po najwyzej dwoch, trzech dniach, o tyle teraz ucisk trzyma mnie już od ponad tygodnia!!! W..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 12

.. ...do całkowitego nawet zaniku barwnika : ) : ) Własny układ immunologiczny niszczy te komóreczki barwnika i raczej kiepskie szanse na powrót do kolorków : ): ) Jeśli ktoś ma takie plamki niech da znak jak się dziadostwo rozwijało u niego i czy szybko postępuje? Nie żebym się strasznie..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 14

.. ...a bóle pleców prawie zanikły: ),/( zobaczymy na jak długo, ale trzeba myśleć pozytywnie ). A ja już sobie wmówiłem że mam jakiegoś raka płuc itp - to też jest efekt nerwicy! Naszczęście ze strachu przestałem palić i już nie mam zamiaru wracać do tego, Tobię też proponuję się nie truć: )..

Nerwicowcy a co z alkoholem?

.. ...przekłada się niestety na zanik uporczywych myśli o sercu. Często słyszę własne serce - teraz już się przyzwyczaiłem ale zazdroszczę ludziom którzy twierdzą że nawet nie zdają sobie sprawy z jego istnienia. To tyle w skrócie o mnie. Niestety nie umiem Ci powiedzieć czemu masz wariacje z..

Pomocy! już zdesperowany jestem - Str. 5

.. ...wiecie... nerwice ma w zaniku... pozdrawiam! Oczywiście rzuć palenie!!!! Nikomu nic dobrego nie przyniosło palenie tytoniu. Co do kłucia to pewnie nerwica lub ch. wrzodowa żołądka. Może czas zrobić EKG wcale nie wysiłkowe. A najlepiej gdy zrobi się je gdy występują owe bóle/kłucia. Jeśli..

To nie nerwica lecz impulsy elektryczne

.. ...dretwienie, pieczenie, etc, zaniklo praktycznie do 0. Wczoraj pod wieczor wzielem kapiel zjadlem dosc obfity obiad, zmierzylem sobie puls w stanie spoczynku : podrecznikowy 60 , polozylem sie spac , jednak nie moglem zasnac czulem sie tak pobudzony dziwnie , zachwile uczucie ciepla pod..

Dodatkowe skurcze - Str. 280

.. ...cud, niemal zupełnie zanikła arytmia. Doświadczalnie spożywałem cukier albo węglowodany i co? Natychmiast arytmia powracała. Najgorsze jest to, że unikanie węglowodanów nie eliminuje podwyższonego poziomu cukru. Podwyższony poziom cukru powoduje również złe samopoczucie, drżenie rąk,..

Dodatkowe skurcze - Str. 287

.. ...niespodziewanie i niespodzieanie zanika,ale wpadłam w paranoję i panicznie się tego boję. Proszę mi powiedzieć czy to może być niebezpieczne? Kiedy powinnam jechać z tym do szpitala i co mam z tym robić? Tarczyce mam w porządku,natomiast nerwicy nie jestem w stanie się pozbyć,mam naturę..

Serce bije jak oszalałe a ciało pulsuje w jego rytmie

.. ...głowie się kręci i jakby zanikał wzrok czy ktoś może mi powiedzieć co to jest czy to nerwica czy coś więcej proszę o odpowiedz Mam dopiero 30 lat nie chce tak zyć Według mnie - brakuje Ci witamin, mikro,makroelementów. Oczyść organizm z toksyn i odrobacz. Trochę to potrwa, ale zapewniam..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma?

.. ...racjonalne myslenie zanika, jest tylko jedno...boję się śmierci. Mam dla kogo żyć i bardzo chcę żyć. Mam wspaniałego męża, śliczne dzieci, rodzine , pracę ... nie mam tylko na tyle odwagi by te wszystkie bóle, strzyknięcia, przyspieszone oddechy, kołatania, korki w gardle , pieczenia i..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 13

.. ...stóp w trakcie brakuje mi powietrza w głowie się kręci i jakby zanikał wzrok czy ktoś może mi powiedzieć co to jest czy to nerwica czy coś więcej proszę o odpowiedz Mam dopiero 30 lat nie chce tak zyć..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 16

.. ...potem po jakimś czasie zanikające prawie zupełnie a za to pojawia się niemiarowość, potykanie się serca itp. Jest w tym jakas prawidłowość. @Nchomsky Do walenia serca mozna się przyzwyczaić : ) przyajmniej masz świadomość że działa i bije regularnie. Wieksza paranoja pojawia się kiedy są..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 26

.. ...wystepuja jednak w drugiej zanikaja. Nie pale juz 5 miesiecy papierosow a zielonego juz od 5 lat. Zobaczymy co bedzie dalej. Pozdro Łasica Nie wiem, co to za psychiatra, ktory namawiał się byś przez 4 lata brała antydepresanty!! I muszi je brac dalej w dawce podtrzymującej?! Też tak..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 22

.. ...bałam się stwardnienia zanikowego już myślałam że na to choruję miałam podobne objawy do tej choroby głównym z nim były drgania mięsni potwornie bałam się tego no i doszły lęki badanie emg nic nie wykazało na chorobę nerwo mięśniową po przeczytaniu twojego postu złe myśli trochę..

Nerwica przełyku wyleczalna? - Str. 8

.. ...jogurty to tak jak by zanikało byłem na pogotowiu dali mi dwie szpryce coś na uspokojenie i pomogło ale na drugi dzień wróciło to samo jutro jak sie dostane do laryngologa to stwierdzi co to jest stawiam na 70% ze mam w krtani ropę żyje lajtowo i nie mam żadnego stresu ale czytam wasze..

Serce i napady nerwowości

.. ...zaobserwowałem także zanik całkowity libido, po xanaxie następnego dnia jestem otumaniony a moja praca wymaga pełnego skumienia, jak to możliwe, żeby jednego dnia tak wszystko poleciało? pomóżcie :( przedtem non stop chciało mi się spać w dzień, więc 4 x wziałem takie tabletki z..

Drgania w klatce piersiowej

.. ...nieprzyjemne uczucie ktore zanikaja cos jak nerwowe mocne tiki .10 dni pozniej lekarz stwierdzil zapalenie pluc potwierdzone zdjeciem. 3 tyg bralem leki.Przez ten caly czas mialem te drgania nawet podczas drugiego rtg ktory nic nie wykazal. Badania krwi 2 razy bardzo dobre, mocz ok, ekg..

Nerwica żołądka - Str. 5

.. ...dolegliwościach może z czasem to zaniknie. Jeśli chodzi o bezsenność to staram się po prostu chodzić wcześnie spać lub w miarę możliwości pospać w dzień. W najgorszym dla mnie czasie na sen zażywałam syropek - chydroksyzyne, ale to jest na receptę, 20 minut po połknięciu i zasypiam nawet..

Dla osób uczciwych i prawdomównych - nerwica - choroba duszy, życie - Str. 62

.. ...każdym promykiem słonka, zanika uśmiech a twarz widziana w lustrze przestaje mnie przypominać ..........właśnie idę sobie nałożyć maseczkę żeby mój mąż jak wróci z pracy nie zauważył, że płakałam...bo jak witam go z uśmiechem to sprawiam mu dużą radość a ja lubię sprawiać mu radość..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 325

.. ...się podziewał?może ma zaniki pamięci, no wiesz u starszych ludzi to bywa różnie nie...dziadzia ma dobra pamiec poprsotu poszedl sobie do banku..,nie dajac znaku zycia przez 4,5 g. leki biore na obnizenie cisnienia bo mam z nim problemy ..caly czas mi skacze jak sie zdenerwuje * Dzień..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 439

.. ...nerwica. po pewnym czasie zanikły i na razie ich nie mam. Witajcie kochani= * Dzisiaj czuję sie fatalnie:( Wkurzyłam się na dyrekcje bo miałam mieć praktyki od 9 a teraz wymyśliły że od 16 i wychodzi że tydzień praktyk będe musiała odbyć w wakacje:/ Wiedzą jak człowieka z równowagi..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 625

.. ...przerywa połączenie,coś zanika.Wydaje mi się że oni mają jednak coś z tym portalem od jakiegoś czasu.Nawet nieraz jak się pisze to wiadomość potrafi nie dotrzeć do drugiej osoby.A tyle kurcze płaci się za te przyjemności a tu... Też Dorotko zastanawiam się co dzieje się z..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 742

.. ...że organ nieużywany zanika : ) ) ) No i chyba tyle, a może aż tyle : ) ) ) Zobaczymy czy mi się uda to zrobić, bo jestem zajętą osobą, ale ponoć im więcej zajęć to człowiek bardziej zorganizowany. A Ty Dorotko jakie masz postanowienie ?? Iwonko powiesz mi w końcu co to za babka na..

Zaburzenia nerwowe lub nerwica - Str. 3

.. ...Wiekszość objawów powoli zanika, ale nadal odczuwam lekkie nadciśnienie, ktore pojawia się w czasie napadu leku. Na szczescie, te akcje sa juz bardzo rzadkie. Dlatego uwazam, ze mamy szczescie, ze dalismy rade wrocic do normalnosci. Bo pamietam, ze w pewnym czasie nie czerpalem radosci z..

Nerwica w ciąży - Str. 4

.. ...mniej i bardzo szybko zanika. teraz ściągam jedynie 10ml co tylko brudzi butelke. Tak więc zostaliśmy z butlą mleka modyfikowanego, ale tyle dzieci się wychowało na takim mleku, więc trochę inaczej już na to patrze. Oczywiście źle mi z tym że nie karmię piersią, ale trzeba być silnym: )..

Nerwica w ciąży - Str. 58

.. ...odplywala wszystko mi zanika przed oczami jakbym zchodzila ,okropne Jeniferka o to chodzi ze my wszystkie tego typu objawy - dolegliwosci przypisujemy nerwicy. Ja tez kiedy mialam niskie cisnienie( nawet o tym nie wiedzialam, bo u lekarza zawsze wyzsze - stres ) to czulam sie fatalnie...

Nerwica w ciąży - Str. 60

.. ...ze wychodza mi poty i zanika wszystko w glowie,zawroty,zaniki,omdlenia,obsuwanie ,zanikanie widzenia ,slabosci przy tym powoduja ze nie moge chodzic bo spina mi miesnie i trace grunt pod nogami ,mdleja mi nogi ,nawet po relanium jestem pobudzona i gorzej sie boje,w nocy nie spie bo nie..

Nerwica w ciąży - Str. 64

.. ...chwieja i te okropne zaniki w glowie ,licze tygodnie do rozwiazania i zaraz lece po leki bo jestem u kresu wytrzymalosci ,czuje sie jak kaleka chcialabym isc wszedzie ale objawy mi nie pozwalaja ,a u was jak samopoczucie Dziewczyny,jakie macie sposoby na zgagę?mi pomaga reni,ale nie..

Ból potylicy i mrowienie w rekach

.. ...Moze to byc rowniez zanik jakiegos miesnia. Mam to samo zaczyna sie od mrowienia palcow ,potem rak a na koñcu nog .Lekarz powiedzial ze to na tle nerwowym ,tak ze nic nie wykazaly badania .Moze to byc rowniez od kregoslupa. Witam... U mnie jest nieco gorzej ( w sensie objawów..

Czy to nerwica? czy to poważna choroba? nie mogę już sobie z tym poradzić

.. ...o sercu mam wrażenie zanikania bicia podczas wysiłku. W tym czasie kilkakrotnie miałem badanie EKG, krew które nic nie wykazały. Konsultacje u innych lekarzy kardiologów, neurologa - jedni twierdzą że to zespół barlowa, inni że nerwica i tym podobne - wszakże nic powaznego ich zdaniem...

Kołatanie serca odczuwalne w szyi

.. ...i rwa kilka sekund z zanikami, to coś jakby arytmia serca. brzmi to mniej więcej tak: normalnie buch, buch, buch, buch, nagle buchbuchbuchbuch tu przerwa buchbuch buch buch i dalej normalnie. wiem ze głupio bicie serca przedstawiać na forum ale chciałam Ci przyblizyć. Co do pytania..

Nierówna praca serca, przeskoki, czy to nerwy?

.. ...skąpe lub całkowicie zanikają. * Dolegliwości skórne Na podudziach i stopach pojawiają się czerwone, mocno swędzące plamy. Nogi nad kostkami bywają mocno opuchnięte. Skóra swędzi. Włosy robią się rzadkie, cienkie i sztywne, trudno je ułożyć lub zakręcić. Paznokcie są łamliwe, mają..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 3

.. ...moja wola walki gdzies zanika ;p ale może jakoś przeżyję : ) pozdrawiam Witam wszystkich. Bardzo Wam dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie.Dzisiaj lepiej się czuję,choć jeszcze nie całkiem idealnie,ale dzień mam cały zapełniony : ) W większości przyjemnościami , no i po poludniu..

Nerwica - jak z nią walczyć?

.. ...wad P. hisa juz też zanikło .. wiec panowie głowa do góry Piwko i już teraz sie nie przejmuje już niczym i nie mam żadnych boli moje gg 4280698 jak chcecie pogadać pisać ..oby tak dalej z moim zdrowiem Witam, Moim zdaniem to wynik stresu, przemęczenia, czyli po prostu nerwica, z którą ja..

Brak powietrza i przyspieszone bicie serca przy wstawianiu

.. ...tutaj te objawy zaczęły zanikać ale niestety to wróciło zielonego już nie pale od prawie 3 miesięcy choć papierosy staram się ograniczać mówiłem o tym co mi jest wielu osobom i niektórzy mówią ze to do nerwów drudzy mówią ze dorastam a inni ze od fajek jakoś nie wiem czuje się jakbym się..

Nerwica czy ziarnica?

.. ...nocami, miałam mrowienia i zaniki czucia na twarzy. Te mrowienia wytłumaczyłąm sobie, że pewnie powiększony węzeł uciska nerw: - /// Porażka. Dwóch lekarzy mnie widziało i niczego nie stwierdzili. Po leczeniu ślinianki poszłam na wyniki - idealne oczywiście. Ale ja dalej swoje - że to..

Moja historia, czy to nerwica?

.. ...ogóle nie istniał takie zaniki świadomości, nie pamiętałem co robiłem kilka min temu i wtedy znowu poczułem zapach krwi jakby amoniaku i zrobiło mi się bardzo słabo, zaczołem panikować, sprawdzałem czy bije mi serce i biło dosyć szybko, potem poszedłem spać, oczywiście budziłem się w..

Pierścień nczyniowy z naciskiem na przełyk

.. ...tcxhawicy i oskrzeli zanikają w ciągu wielu miesięcy. Najczęstsze powikłania operacji - uszkodzenie struktur sąsiadujących ( naczyn krwionowsnych - krawawienie, a w przypadku naczyń limfatycznych może byc to gromadzenie chłonki w jamie opłudnowej, płuca - odma opłucnowa, nerw kratniowy..

Kucie w kręgosłupie podczas stresu

.. ...gdzie miałem isc ).. w nocy podczas snu pojawiaja sie niekontrolowane skurcze miesni konczyn... prosze o jakas odpowiedz....czy to sa poczatki stwardnienia rozsianego?? czy padaczka na tle nerwicowym..

Padaczka czy nerwica?

.. ...problem z koncentracją, zanik pamięci i problem ze wzrokiem może sugerować chorobę somatyczną, nie natomiast na podłożu psychicznym. Zawsze lepiej się upewnić niż domniemywać to czy tamto. Ale myślę, że u ciebie wszystkie badania i wyniki będą dobre. Powodzenia i trzymam kciuki za wizytę..

Nerwica, depresja i być może gorzej

.. ...najczulszy punkt a gdy zanikl ten ból w glowie cos sie ze mna dzieje odczuwam niepokoj mam natretne mysli nie wiem jak to opisac widze czy czuje gdzies w podswiadomosci inaczej moze sobie wyobrazam natretnie uczucie bardzo nie mile przez ktore nie moge normlanie zyc.Pojawily sie od..

Nerwica czy nie? historia z dnia codziennego

.. ...sie ciemno i wszystko zaniklo a potem pojechalem na pogotowie i lekarz stwierdzil objawy paniki atak podwyzszone cisnienie 150/95 ale powiedzial tez ze to moze jakas nadczynnosc tarczyczy - objawy : bylem caly spocony, rec mokre, plecy rowniez , i szybkie tetno 100 ponad a do tego..

Problemy z myśleniem, mową, z pamięcią

.. ...myśli ale z czasem mi to zanikło bo poco jak i tak lepiej milczeć to żonie szybciej przejdzie. - strasznie mnie to już wkurza ale nie wiem co mówić znowu ta pustka w głowie. Może jakaś blokada psychiczna. 10. Co ciekawe gdy jestem zdenerwowany to mam problem z mówieniem. Tak potężna..

Drżenie rąk, ból głowy, wege - nerwica?

.. ...umiała, wiedza szybko zanika, bo stres przejmuje nie tylko ciało ale i mysli, nie da się mysleć trzezwo i w sumie kolko sie zamyka.. Także wiecej luzu i swobody : ) P.S. I nie beizr tych leków przeciwbolowych..! sa dobre tylko w momecie bolu głowy, aczkolwiek tez nie zawsze.. Pozdrawiam!..

Czy to tez objaw nerwicy..?

.. ...ustepują.. bole serca zanikają, a nad lękami nauczylam się juz praktycznie panować.. wszystko wchodzi do normy, z czego bardzo sie cieszylam.. zaczelam wychodzic do ludzi, tak jak kiedys, a to zwiazalo się ze zmiana odzywiania..Gdy nerwica trzymała mnie mocno w garsci, jadłam same owoce..

Wpadanie uderzeń serca w nerwicy

.. ...bardzio sie boje tego zaniku normalnej akcji serca:( ( ) Boje sie pojsc do pracy bo o dla mnie bardzo stresujace:( ( boje sie wyjsc z domu, pojsc gdzies , pojechac itp itd...no zabic sie to za malo:( pipczka, propranolol ma tendencje regulujace prace serca. dzieki ewusia mam go w domu..

Nerwica (prawdopodnie)

.. ...dręczą mnie dziwne.. zaniki oddechu. Trwają one chyba jedną, najwyżej dwie sekundy i pojawiają się gdy zasypiam. Najczęściej kiedy się czegoś przestraszę lub wcześniej o tym myślę. Czym to może być spowodowane? Czy to jest nerwica? A może jakaś wada serca? Bardzo proszę o szybko..

Z NERWICY SIE WYCHODZI ( wszystko na ten temat) - Str. 10

.. ...BĘDĄ SŁABSZE , ZACZNA ZANIKAĆ. CIĘŻKA SPRAWA, ALE WYKONALNA.. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Ja w taki sposób pracowałam nad lekiem i mysleniem natretnym.Odwracałam uwage od myśli, którym nie chciałam poswiecać uwagi ( zywic icjh swoja energia ) i natychmiast..

Czy to nerwica?

.. ...najbardziej mi doskwiera : - zaniki pamięci ( nie pamietam co robilam rano , wczoraj , ciezko mi poukladac w pamieci a niektore fakty zapominam po chwili , nie pamiętam nazw , brakuje i słow - wrazenie ze jestem we śnie , w innej rzeczywistosci , innym czasie , zamyslam sie i odlatuję ,..