Bardzo wysokie tętno

Zespół Lerischa

Zespół Lerischa

.. ...iż zwężenie jest dość wysoko. Chromanie przestankowe jest odczuwalne w okolicy pośladków. Nogi mogą być chłodne. Tętno na tętnicach udowych ( w pachwinie ) jest niewyczuwalne, lub bardzo słabo wyczuwalne ( zależne od stopnia zwężenia ). U mężczyzn, a tej płci choroba dotyczy częściej,..

Zbyt szybkie bicie serca jest także niepokojącym objawem

.. ...nadciśnienie, cukrzyca i wysoki poziom cholesterolu oraz - często lekceważone - przyspieszone tętno. Jak wykazali biolodzy, zwierzęta żyją tym dłużej, im wolniej bije ich serce. Mały gryzoń, którego tętno sięga 240 uderzeń na minutę, przeżywa w idealnych warunkach 5 lat, podczas gdy..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 39

.. ...Przerażające doświadczenie - to wysokie tętno, karetka, tlen... Jestem w 23 tyg ciąży, mam trzy małe córeczki. Tak strasznie sie bałam, ze je zostawię, że umrę... Lekarz w szpitalu ( małe miasteczko, internista ) stwierdził, że nie ma żadnego zagrożenia, że tak wysokie tętno samo w..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 62

.. ...podwyższonego tętna a mam wysokie na codzień około 80 przy trybi pracy siedziącym wiejdscie po schodach podnosiło mo do 150 tętno a po magnezie z p[otasem nie mam takich problemów mierzr sobie tętno3 razy dziennie łącznie z ciśnieniem i nie miałam pulsu większegoniż 80 i serduszko lepiej..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 65

.. ...było, gdyby było zbyt wysokie. Twoje wydaje mi się być raczej w normie, tak samo jak i tętno. Kłucia chyba najczęściej nie są groźne, ale na forum nikt Ci nie powie co i od czego to może być. Jeśli Cię to niepokoi, idź do lekarza pierwszego kontaktu. Zrobisz podstawowe badania, może..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 38

.. ...gojenie się serca i wysoki częstoskurcz nie mogę biegać i przemęczać się. Po Cordaronie pogłębiła mi się choroba tarczycy, na którą leczę się od dwóch lat. Najniższe ostatnio tętno miałam 33/min. więc zmniejszyli mi dawkę leku z 200mg na 100mg. Już przy ablacji zaproponowali mi..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 46

.. ...względu na to iz miałam bardzo wysokie tętno i strasznie niskie ciśnienie. Praktycznie przez cały czas do klasy maturalnej zadko zdarzaly mi sie czestoskurcze. Jednak w klasie maturalnej stres połączony ze zmęczeniem spowodował ze moje badania bardzo a to bardzo sie pogorszyły. Jako ze..

Jaki powinien być prawidłowy puls? - Str. 2

.. ...wychodzi. Podejżewam, że wysokie tętno odczuwa się jako znacznie większy dyskomfort, niż niskie. W końcu biegając człowiek się męczy: ) Moje normalne do niedawna tętno ( ok 70 w spoczynku, skaczące w zwyż zależnie od natężenia aktywnosci fizycznej i stresu ) ustapiło pare tygodni temu..

Echo serca - Str. 34

.. ...przerosnięty,wypadanie go,i wysokie tętno ),obecnie zażywam betaloc.Zdarzaja mi się również takie sytuacje,że nawet odpoczywając dostaję takiego napadu - szybkie bicie serca - radzę sobie tak z tym,że staram się oddychać głęboko,uspokajać.Do tego cierpię na nerwicę ,jednak nikt do tej..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 7

.. ...( skacze ciśnienie , wysokie tętno ) idzie dostać zawału .Aż mi wstyd zadawać takie pytania , ponieważ wyniki wszystkie mam ok a tak się bardzo tego boję .Napędza mnie również myśl jak mówią * taki zdrowy był , nic mu nie dolegało a dostał zawału * czy tak to rzeczywiście jest , czy..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 49

.. ...stwierdziłam , że jest za wysokie to już się denerwowałam. Teraz już mi to trochę przeszło. Ale jak np. się czymś zdenerwuję ( a wyprowadzić z równowagi potrafi mnie byle błahostka ) to tętno mam wręcz przerażające. Nawet do 140/150 uderzeń na minutę. I już na samym punkcie tego..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 103

.. ...stanie przedzawałowym wysokie tętno normalnie szyja mi tak spuchła jakbymświnke miał cisnienie miałem 120 /80 ekg miałem 4 razy robione a bo tak mi sie zachciało ;p wszystkie wyniki pozytywne 2 miesiące temu robiłem sobie badanie krwi i tsh wszystko tak jak powinno byc . a teraz mam..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 667

.. ...się o 4 rano i miałem wysokie tętno, jak po szybkim marszu, oczywiście nie pierwszy raz tak miałem, wcześniej nim zacząłem terapię od razu wpadałem w panikę i chodziłem po mieszkaniu jak głupi. To przyduszenie w klatce z wczoraj zmartwiło mnie i tak mam skitrany humor i ciągle nasłuchuje..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 7

.. ...dzisiaj fatalnie mam wysokie tętno już nie mam siły prosić lekarzy o skierowanire. chyba mam już dość jestem ledwie żywa może to od tych upałów tak źle się czujesz? Weź sobie coś na uspokojenie. A jakie masz objawy tego złego samopoczucia? Osłabienie? Duszności? Czy coś innego? Witam, no..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 26

.. ...stronach mostka, tak na wysokości sutków. Czasem również czuję się osłabiony. Nie wiem czy te wszystkie objawy to wynik wady mojego serca. Dodam, że ciśnienie mam niskie, najwyżej 110/80, czasem 100/70 ( chyba to wynik działania propranololu ). Tętno w normie ok. 70/min. Często bardzo..

Niskie tętno

.. ...).Pozdrawiam Jestem wysokociśnieniowcem i dzisiaj mam niskie ciśnienie ( jak dla mnie )154/76 , puls 45. Niepokoi mnie wolne tętno. Czy to jest niebezpieczne? Uprawiałeś sport? U sportowców wytrzymałościowych np. kolarzy niskie tętno spoczynkowe, to oznaka reakcji serca na trening...

Szybkie tętno

.. ...cisnienie i stosunkowo wysoki puls. Ze względu na to,że taka sytuacja utrzymywała się u mnie ponad rok, odwiedziłam wreszcie kardiologa. Wysoki puls to nie jest dobrze. U mnie przewyższał nawet 120 przy cisnieniu 120/80 czy nawet niższym i oczywiście w stanie spoczynku. Obecnie zażywam..

Szybkie tętno - Str. 2

.. ...wypowiadający się. Mam bardzo wysokie tętno, w stanie spoczynku waha się od 115 - 125. Do tego dochodzi niskie ciśnienie, 100/75 - 80. Czasami, chociaż na razie dosyć rzadko, mam napady bardzo szybkiego bicia serca. Jest to dosyć uciążliwe. Odpada mi w zasadzie każdy większy wysiłek,..

Szybkie tętno - Str. 3

.. ...mam poziom odpowiednio wysoki, tak ze musza bez szemrania pmnie przyjac do szpitala ; ) Elektrodoktorek przystojny, co mi to bedzie robil, powiedzial, ze poziom przeciwcial powinien byc powyzej 100. Oczywiscie wiece, ze to po to, zeby potem szpital nie ponosil odpowiedzialnosci, jak Wam..

Szybkie tętno - Str. 11

.. ...niebezpieczna, przy tak wysokim cisnieniu i tętnie nie odczuwam żadnych niepożądanych objawów ( bóle głowy, kołatanie serca, zle samopoczucie, osłabienie, mroczki przed oczami itp. )Czy samo wysokie ciśnienie i tetno to już objawy WPW? Witajcie. Rzucila mi sie w oczy nazwa PROPRANOLOL Od..

Propranolol - Str. 4

.. ...bardzo niskie ciśnienie i wysokie tętno, szarpanie w klatce piersiowej, nierówne bicie serca i te ciągłe napięcie... Trafiłam do kardiologa, odstawiłam kawę a nawet herbatę, wszystko, co działałoby pobudzająco. Stwierdzono nerwicę serca. Próbowałam różnych leków i wiem, że nie chcę brać..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 10

.. ...mdłości.Zawsze przy tym mam wysokie tętno, ok.100. Czuje się wtedy na prawde strasznie.Jestem mi bardzo niedobrze i miewam problemy z zasnięciem,słyszę cały czas swoje bijące serce.Robilam juz badania i nic nie wykazały. MOze ktos miał podobne objawy.Bardzo proszę o odpowiedz.Z góry..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 121

.. ...wieku ale tetno mam wysokie nawt czuje jak mi bije tzn. jak zapomne na chwile czyms sie zajme to go nie czuje ale jak tylko spoczywam to tętno mi szaleje czuje jak pulsuje moje sisnienie to 119/72tetno 95 albo 100 albo dzisij np.114 /66, tetno 92 boje sie ze mi cos dolega nie wiem czy wy..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 184

.. ...ale zdarza się ż mam wysokie tętno Bogna, niedoczynność tarczycy może dawać paskudne objawy. Może nie jesteś prawidłowo leczona? Kontrolujesz poziom hormonów? biorę Letrox 50 mam podwyższony poziom przeciw ciał tarczycowych 250 ,2 guzki jestem po 2 biopsjach leczę się 23 lata , co 3..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 235

.. ...momenty, kiedy czuję wysokie tętno, jestem cała rozpalona na twarzy a jak mierzę sobie ciśnienie to jest niskie. Hmmm nie wiem co o tym myśleć ale chyba znowu będę musiała się przejść do lekarza. A już naprawdę myślałam,że zapanowałam nad sobą a tu takie coś... Ale cóż, staram się sobie..

Niedomykalność mitralna 1 z wypadaniem

.. ...niedomykalność, do tego ciągle wysokie tętno - powyżej 100. Nie wiem, czy samym myśleniem można to tętno tak nakręcić, ale chyba wszystko jest możliwe. Lekarze przepisywali mi propranolol, ale jak mam go brać skoro to jest lek przede wszystkim na nadciśnienie, a moje ciśnienie jest..

Wysokie tętno i chwilowa utrata wzroku

.. Mam za wysokie tętno, to znaczy przy każdym badaniu wychodziło ok 120 - 140. W zasadzie nigdy mnie to szczególnie nie martwiło ale ostatnio kiedy brałam prysznic na ok 5 minut straciłam wzrok. Wiedziałam tylko, że wokół mnie jest jasno, ale nic nie widziałam, nie rozróżniałam nawet kształtów. Po ok 5 min..

Propranolol a tętno

.. ...leku.Jezeli bierzesz dawki wysokie to moze znacznie obnizyc cisnienie.Najlepiej jednak bedzie jak skonsultujesz to z lekarzem.Ja analizuje to wylacznie z wlasnego doswiadczenia ale naprawde cisnienie100/60 to nic groznego.prawidlowe tetno to 50 - 80/min. Pozdrawiam. Sprawdż,może masz..

Niepokojące objawy, duszność, wysokie tętno i skoki cośnienia

.. od tygodnia zle sie czuje,odczuwam dusznosc,tetno w spoczynku wynosi 110,a cisnienie skacze ze 110/74 do 133/95,dodam ze od zawsze mialam niskie cisnienie,dlatego bardzo sie niepokoję,serce wali po przejsciu z pokoju do kuchni,odczuwam dyskomfort w klatce piersiowej lecz bez zadnego bólu,prosze o..

Dziwne ataki serca

.. ...czasami z prawej strony na wysokości mostka a także na wysokości zołądka - tylko troche wyżej ( gdzie zaczynają się żebra ), w mostku bolało mnie raz w pracy - czułem się słabo,trzęsły mi się ręce i podniosło mi się tętno - bałem się że dostane zawału.Miałem też taki okres że w nocy nie..

Wysokie tętno spoczynkowe w ciąży

.. ...nadczynnosc tarczycy,czy takie wysokie tetno jest normalne w ciazy? Na pewno najlepiej zapytać lekarza ale pamiętam, że po porodzie długo utrzymywało mi się podwyższone tętno i kardiolog powiedział mi, że to normalne z powodu zmian hormonalnych. Warto też sprawdzić poziom potasu i..

Amfetamina i wysoki puls

.. o ile uderzen na minute srednio podwyzsza się tetno po amfetaminie ? bo jak ktos ma np. 100 w spoczynku o ile bedzie mial po zazyciu? Miałam do czynienia z amfetaminą przed maturą - podobnie jak połowa mojej klasy. Najszybsze tętno jakie wystąpiło u mnie w stanie spoczynku to 130 na min. Teraz kończę studia..

Pomocy! już zdesperowany jestem

.. ...czasami z prawej strony na wysokości mostka a także na wysokości zołądka - tylko troche wyżej ( gdzie zaczynają się żebra ), w mostku bolało mnie raz w pracy - czułem się słabo,trzęsły mi się ręce i podniosło mi się tętno - bałem się że dostane zawału.Miałem też taki okres że w nocy nie..

Niskie ciśnienie czym grozi?

.. ...pocieszę cię ja mam za wysokie ciśnienie 140/90 180/100 , a jak chodze lub stoję to spada mi do 70/30 a tętno cały czas 120 - 180 w spoczynku. ale na poważnie zrób badania w kierunku tarczycy i chorób kardiologicznych. jak wszystko będzie ok to pozostają ci domowe sposoby podwyższania..

Zespół preekscytacji

.. ...serca, wysokie tętno, zmęczenie, duszności, bóle w klatce piersiowej, sine ręce i stopy, ale może przebiegać też bezobjawowo, mimo to powinna być leczona bo może dobrowadzić nawet do przedwczesnego zgonu...

Propranolol na drżenie rąk

.. ...przy zmianie pogody mam wysokie ciśnienie i szybkie tętno. Mam wrodzoną wadę serca wpostaci zwężenia łuku aorty. Leżałam juz w Krakowie ( klinik Jana Pawła II ) ale nie umieli mi pomóc. Lek bardzo mi pomaga. Jest to b. delikatny lek. Obniża ciśnienie bardzo szybko. Biorę zawsze dwie..

Dodatkowe skurcze - Str. 65

.. ...ukochany chomik, też miał wysokie tętno i czesto tracił przytomność ). A tak w ogóle to szoruj dowcipnisiu z tego forum, bo tutaj ludzie piszą o swoich problemach, radzą sobie nawzajem i wątpię, żeby mieli ochotę czytać durnia z IQ trawy... Też mam wrażenie, że to troll :D Idiota, może..

Dodatkowe skurcze - Str. 66

.. ...zaskoczyło, że takie wysokie i tętno też. Więc się przestraszyłam i po prostu poszukałam takie forum. No ale jak takie rzeczy o mnie piszecie, trudno... Aska nikt ci nie zabrania pisać na tym forum ale jest terz forum ( szybkie tętno ) tam napewno są osoby którez mają to samo co ty nie..

Dodatkowe skurcze - Str. 73

.. ...fatalne samopoczucie, wysokie tętno spoczynkowe do 120 na minutę, potliwość, uczucie szaleńczego bicia serca.strach się bac normalnie.w Naprawdę ciężko z tym żyć. Trafiłam wreszcie do porządnego kardiologa, Badania tarczycowe ( nic nie wykazały )echo serca, ekg, Holter. Diagnoza -..

Dodatkowe skurcze - Str. 78

.. ...Wyszło nadciśnienie i za wysoki cukier oraz przyśpieszone tętno, żadnych niepokojacych objawów jeśli chodzi o skurcze. Dostałam Enareal na nadcisnienie i Bisocard 5mg. Wszystko się wyciszyło na rok. Jednak w lutym dostałam tak silnych dodatkowych skurczy, że spanikowałam. Miałam..

WPW a ablacja - Str. 4

.. ...Ach jeszcze jedno jak wysokie miewałaś tętno w trakcie ataków? cześć aniu ja miałam przeprowadzona ablacje w aninie naprawde nie ma co się bac naprawde ,pamiętaj optymizm to połowa sukcesu trzymaj się Witam wszystkich serdecznie. Od kilku dni jestem po zabiegu ablacji w CK Anin...

Wysokie tętno w spoczynku

.. ...czym może świadczyć wysoki puls w spoczynku?Każdego dnia mój puls wynosi od ok.92 do 130 uderzeń na minutę. Zaznaczam,że ciśnienie mam dobre. Witam. Jesli ktos z was ma jeszcze cos takiego to takze prosze o opisanie z jakiego powodu puls moze byc taki wysoki?! Ja rowniez mam skoki pulsu..

Wysokie tętno w spoczynku - Str. 2

.. ...jakieś medyczne powody wysokiego pulsu, skoro ludzie szukają pomocy na forum oznacza to ,że nie uzyskali należytej u specjalisty.Nie ma nic złego w wymienianiu się doświadczeniami,poza tym większość rad dotyczy udania się do lekarza a nie do ,,szamana,, .Nie sądze ,że na dolegliwości..

Wysokie tętno w spoczynku - Str. 3

.. ...miare dobre to znowu mam wysokie ciśnienie ,ciężko zasypiam co mam robić ? Może wpierw naucz się mierzyć tętno bo gdybyś miał 140 spoczynkowe to pewnie już dawno byś w szpitalu leżał. Procorolan kupuje sie w aptece internetowej Dbam o zdrowie i kosztuje wtedy 70 zł Jaki ostro piję przez..

Po ablacji niepokojące objawy - Str. 2

.. ...tu chodzi...Skoro mam wysokie tętno, to jak moje serce może bić spokojnie?Chyba na odwrót?? A dolegliwości miną...pewnie za jakieś 10 lat:/ Nie spotkalam nigdy osoby, ktora po ablacji czulaby sie w 100% - ach dobrze. A juz w szczegolnosci po jednym zabiegu. O ile zabieg przebiegl..

Posiłek a bicie serca

.. ...obiedzie. Może to wcale nie jest nerwica jak sugerują niektórzy. Leczę spadki ciśnienia gutronem, ten lek mi pomaga. Lepiej bym zrobiła jakbym rzuciła palenie,ale na razie nie dałam rady Pozdrawiam gorąco..

Niskie tętno w granicach 51-58

.. ...mieć niskie tętno niż wysokie. Słonie mają niskie i żyją sto lat, króliki wysokie i i żyją 20 razy krócej. Pozdrawiam i nie martw się Co do tych słoni to jest to bardziej skomplikowane niż tylko tętno: )Jeśli bierze pani dodatkowo B - bloker( np. Metocard ) to takie tętno jest bardzo..

Kriokomora i wysokie tętno

.. ...zimnem ze wzgledu na wysokie tetno. Czy kriokomora w ktorej wystepuje tepm - 160C moze byc przyczyna podwyzszonego pulsu. Ja w ogole jestem ciekawa jakie są przyczyny wysokiego pulsu...:/ rozne poczawszy od nerwicy, stanow emocjonalnych, wysilku fizycznego, podniecenia, goraczke, nadmiar..

Ciśnienie i tętno chyba wysokie

.. ...sie ze mam troche za wysokie cisnienie a w szczegolnosci puls czy mogłby ktos sprawdzic moje wyniki pomiarow i napisac czy jest tak faktycznie i czy konieczna jest wizyta u lekarza. data - cisnienie - puls 03.12.05r. - 140/76/98 25.12.05r. - 149/80/88 29.12.05r. - 152/78/99 03.02.06r. -..

Ablacja część II - mam małe tętno ale pracuję ile się da

.. ...nadkomorowe, bardzo wysoki puls w spoczynku, bóle w klatce piersiowej, trudności z oddychaniem itp. Zastanawiam się nad tym,że jeśli bym się nie zgodziła, to może ataki same by się uspokoiły??Skoro bywaly już tak rzadko...ale się nie dowiem cd. A dlaczego nie mówiłeś na pielęgniarki -..

Szybkie tętno, szczególnie rano po śniadaniu

.. ...mnie problemem jest wysokie tętno ( ok.105 - 120 ), ale tylko rano i to ok.20 minut poł godziny po posiłku. Skóra twarzy w tym czasie jest b.blada, mam duszności i czasem kłucie w mostku. Często przechodzi po wypróznieniu. Czuję sie wtedy bardzo źle..Bardzo mnie ta sprawa gnębi. mam..

Wysokie tętno w ciąży

.. ...jej trwania mam bardzo wysoki puls.Byłam w szpitalu na badaniach:echo serca, holter, elektrolity, tarczyca, nawet badania reumatologiczne - wszystko ok.Fakt,że zaznaczono iż moje serce jest hiperkinetyczne( czyli nadpobudliwe ).Kardiolodzy zwalają to na karby ciąży.We wnioskach na..

Szybkie tetno II - Str. 6

.. ...utrzymuje sie u mnie dosc wysokie tętno, tzn. nigdy nie spada ponizej 90, zazwyczaj mam 100 - 110, jakis rok temu caly czas mialam 130 uderzen na minute poszlam do lekarza rodzinnego, a ten powiedzial ze chyba nic mi nie jest, dopoki nie odczuwam silnych bóli mam sie nie martwic, ale od..

Szybkie tetno II - Str. 7

.. ...ciśnienie i tętno. Obie wysokie! Mierzyłam w spoczynku i ciśnienie wyszło 165/117 a tętno 101. To naprawdę tak duzo? Czesc! Ja mam bardzo podobne problemy: w maju trafilem do szpitala z czestoskurczem 160uderzen/min. Pozniej podczas sesji strasznie obawialem sie, ze w wyniku stresu to..

Niski puls oraz wysokie ciśnienie

.. ...cisnienie 140/90 jest za wysokie. Najodpowiedniejsze jest do 120/80. Zgadzam się z tym, że ciśnienie 120/80 jest idealne. Miewałem czasem ciśnienie 150/100 i tętno 90( mam 39 lat ) ważyłem 105kg wzrost 176cm. Przez 4 miesiące zjechałem z wagą 11kg w dół ; ) ) ) Cholesterol miałem 300 a..

Dziwne tętno

.. ...choroba, czy co? staaryyy wiem to wszystko jest wkur&&ajace ja mam prawie 17 lat i mam w czasie spoczynku tetno 91..porabane po prostu miec 17 lat i wysokie cisnienie i jeszcze tetno ....pozdrawiam..

Przyspieszona akcja serca podczas snu

.. ...niespotykanej wady... tez mam wysokie tętno.. mam 17 lat, troche popalam, tabletek nie przyjmuję, cisnienie mam podobne.. napisze cos wiecej w weekend, bo w piatek wszystko sie okaze... zyjesz w stresie? ja tez mam z tym problem tylko ze ja mam w spoczynku rowne 150 uderzen serca na..

Wysokie tętno u 28 latka

.. Mój mąż ma skaczące ciśnienie raz 128/80 raz 65/101. Przy tym tętno 120. Często pocą mu się dłonie, ma uderzenia krwi do głowy. Czego to może być objaw ? Badania serca EKG, i inne nie wykazały jakiś zmian. Proszę o jakieś informacje. Odpowiedzi na pytania :patrz dzial kontakt serwisu www.kardiolo.pl - - - -..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 17

.. ...podobne do waszych tzn. wysokie tętno,duszności, zimne stopy i dłonie itp.Wszystko zaczęło się od jakiejś nerwicowej akcji przed pracą.Zaczęło mi walić serce,uczucie gorąca.Poszłam do lekarza, kazał mi zrobić hormony tarczycy.Historia jest długa, w każdym razie leczyłam się 3 miesiące u..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 102

.. ...umrę, skoki ciśnienie i wysokie tętno ). Lekarz po zrobieniu badań stwierdziła, że z moim serduszkiem jest wszystko OK. A wieksze tętno i skoki ciśnienia to w moim przypadku ( jestem w ciąży ) to normalne. Zapytałam o to czy mogę brać isoptin na uspokojenie pracy serca, ale lekarz..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 109

.. ...co widzę sercową. Mam wysokie ciśnienie zazwyczaj 160/110. Tętno ok 80 na minutę. Próbowałem już wszystkiego i w 80% umiem z ty walczyć. Dostałem pierwszego ataku jak matka mi umarła na raka po 10 miesiącach cierpienia na moich oczach. Moje objawy to: ciężkie nabieranie powietrza,..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 115

.. ...badania okazało się ze mam wysokie tętno 150 i ciśnienie 160/100. Zostałam skierowana do szpitala, ale nie zostałam przyjęta. I od tamtej pory rozpoczęła się moja wędrówka po lekarzach. Miałam podstawowe badania krwi, USG, Holter i wszystko ok. Jednak ja nie czuję lepiej. A wręcz objawy..

Dolegliwości sercowe po przedawkowaniu amfetainy

.. ...ciężkiego to od razu mam szybki nieprzyjemny puls. W nocy czasem budzi mnie wysokie cisnienie, albo to szybkie tętno. Już nie wiem co robić. Boję się, że przy pracy wysiłkowej dostanę zawału !! Pomocy !!..

Tętno szybkie po wstawaniu a potem w normie?

.. ...jak wstaje mam tetnoza wysokie, jak usiade sobie wygodnie na krzeselku i sie uspokoje to tetno wraca do normalnych wartosci Czy cos takiego jest bardzo niepokojace? Oczywiście ze jest to prawidłowe podczas spoczynku czyli jak siedzisz itd wtedy prawidłowy puls to 60 - 85 natomiast jak..

Wysokie tętno a wysiłek fizyczny

.. ...głowy, właśnie jakby od wysokiego tętna. Po pierwsze nie wiem, czy jest to bezpieczne, a po drugie - jak zrealizować rady * rĂłb aeroby do 150 * ? Jak doprowadzić do zmniejszenia tętna skoro morderczo się nie męczę? Tętno u zdrowego człowieka przyśpiesza do ok 200/min w czasie..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 22

.. ...tym poradzić , do tego wysokie tętno po przebudzeniu ( do 160 ).Leczę się już od miesiąca na nerwice , może pomoże . do ani ja podobnie jak TY panicznie bałam się stwardnienia zanikowego już myślałam że na to choruję miałam podobne objawy do tej choroby głównym z nim były drgania mięsni..

Wysokie tętno, niestabilna praca serca, duża potliwość, itp. co z tym robić?

.. Witam. Mam pewien drazniący problem zdrowotny. Zacznę może od danych technicznych, bez któych nie da sie cokolwiek przewidywac: wiek: 27lat; wzrost: 172cm; waga: 90kg ( powinno być 75, jak tyle miałem to sie czulem najlepiej ). Problemy: Prawie codziennie po powrocie z pracy ( po 16:00 ) męczy mnie senność i..

Bardzo wysokie tętno i niziutkie ciśnienie

.. ...jest normalne że mam bardzo wysokie tętno ( dziś aż 134! ) a naprawde niskie ciśnienie dziś miałąm 98/36 ( choć aż tak niskie wydaje mi sie niemożliwe ale tak wskazywał ciśnieniomierz ) co prawda mam 16lat i musze brać tabletki hormonalne no ale żeby ten puls był co dzień aż tak wysoki?..

Wysokie tętno po solarium?

.. ...spieklam i dostalam wysoki puls ok 120,czy to moze byc od solarium?Nie mam problemow z sercem,temp tez nie mam ale spieczona jestem okropnie i wszystko mnie szczypie. Zazwyczaj po większej dawce ciepła czy z słońca czy od solarium serce mocniej bije i doprowadza to do wyższego pulsu. Po..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 30

.. ...cały czas miganie i bardzo wysokie tętno tj. wg holtera 110 - 116, biorę isoptin sr 120 , rytmonormn, acenocumarol oraz jeszcze na nadciśnienie.dr kožluk rozważa następną ablację ( pomimo niepowodzenia w ck ) w i kwartale * 09. daje 40 % szans, a ja wyraziłam bezwzględną zgodę i mam..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 45

.. ...Dlaczego masz ciągle takie wysokie tętno, nie można nic z tym zrobić, co na to dr. Koźluk? Podaj hasło kiedy przechodzisz na dietę mogę Ci potowarzyszyć od następnego poniedziałku. Moim zdaniem * dieta kopenhaska * jest jedną z najskuteczniejszych diet, bo podane jest dokładnie co i..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 48

.. ...jeszcze przed wstaniem mam wysokie ciśnienie 150/100 i tętno 150 , to tracę chęć do życia a najbardziej ubolewam, że tracę siłę fizyczną i te kilogtamy, które zgubiłam teraz wracają. Moja kardiolog bardzo się dziwi co za przypadek ze mne, że w czasie spoczynku ( w nocy ) mam wysokie..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 69

.. ...lewy bok, ciśnienie bardzo wysokie a tętno niskie. Czyżby ta pogoda miała wpływ na sercowców ? Pozdrawiam. Tak mrozy powodują zwyżkę ciśnienia , ponieważ kurczą się naczynia krwionośne a w upałach to z kolei spada bo wtedy naczynia się rozszerzają.Na tętno tak ogólnie pogoda nie ma..

Złe samopoczucie po acardzie i tulipie

.. ...jest w normie ale mam wysokie trójglicerydy bo aż 250. Norma wg wyników to poniżej 100. Ja biorę lipanthyl 256 m i czuję się po nim bardzo dobrze. Ciśnienie podwyższone 138/80 tętno 90. Na obniżenie biorę Isoptin i micardis ale to już 2 zestaw, który mnie rozbraja. Jak nie brałem leków..

Bardzo niskie ciśnienie i wysokie tętno

.. Mam 42 lata , ciśnienie 94/56 oraz tętno 90. Co grozi mi przy takich wartościach ciśnienia? Bardzo proszę o poważną odpowiedź. Ja mam to samo ( tylko troszkę wyższe ciśnienie ). nic a co ma grozic? lepiej miec za niskie niz za wyskokie przy skrajnie niskim w najgorszym wypadku jest zapsc ale nie przy 94/56..

Powikłania zawału serca, kompresoterapia

.. ...charakteryzuje pacjenta wysokiego ryzyka( EF * 40%,po nagłym zatrzymaniu krązenia, po zawale, po implantacji rozrusznika )? 5 ) Trening submaksymalny( 99 - 100%Vo2max, * 83% * 75% * 50% * 6 ) Który parametr obrazuje jakość przepływu wieńcowego? obciążenie następcze, obciążenie wstępne,..

Bardzo wysokie tętno

.. ...wpsomniała o bardzo wysokim tetnie, zpaisałem sie do kardiologa lecz dopieor na 22 listopada. Siedzenie w domu doprowadza mnie do szalu. Jezeli nie zaczne znowu jezdizc na desce to czuje ze sfiksuje na maksa . Co może byc powodem przyspieszonego tętna? Czy jest to coś niepokojącego?..

Ciśnienie 120/80 a tętno 116

.. ...głowie...i to bardzo wysokie niemiarowe tętno 116, czuję się bezprzerwy zmęczony i niemam ochoty iść do pracy a nawet wstać z łóżka.Przyznam, że dużo palę i czasem wypije piwo - po którym mam wrażenie, że ustępują te niemiłe objawy.,am ciągłe mysli...że za chwile znów będę miał te..

Ciśnienie 120/80 a tętno 116 - Str. 2

.. ...nieraz mam cisnienie wysokie 160/100/95 a nieraz przy bulach 120/77/ 55 . Zycze powodzenia i pozdrawiam Andreas: Witam! To może jeszcze ja dołączę do prośby o pomoc. Mam 37 lat , w październiku na rutynowej kontroli u rodzinnego stwierdził podwyższone ciśnienie ( 180/100 ). Dostałam..

Zdiagnozowanie dolegliwości serca bądź jakieś wskazówki

.. ...zmierzył mi ciśnienie, było wysokie ale ponoć w normie ( nigdy wcześniej nie miałem problemów z wysokim ciśnieniem, wręcz przeciwnie zawsze było za niskie ), tętno jeszcze przyspieszone, ale już o wiele niższe. Dostałem skierowanie na badania krwi oraz EKG i zostałem odprawiony z..

Wysokie tętno 122/86/125

.. ( pisze ponownie prosząc o pomoc ) mam 32 lata jestem po * cichym * zawale ( 1 rok temu ) - kardiolog stwierdził po zawale tylko( echo serca ) * nieistotną niedomykalność komory serca * nic poza tym..moje normalne tętno to ok 140/90/115 a ostatno miałem tętno 122/86/125..z ekg ciągle wynika że ( opinia..

Bardzo wysokie tętno przy normalnym ciśnieniu

.. ...zauważyłam u siebie bardzo wysokie tętno w stanie spoczynku ( czasem dochodzi nawet do 110 ) przy normalnym ciśnieniu. Prowadzę dość nerwowy tryb życia. Czy powinnam iść do lekarza?? dzięki wielkie za pomoc konieczne badanie tarczycy ja również mam takie dolegliwości, tylko mam wyższe..

Cholesterol i skaczące ciśnienie

.. ...lekarza kardiologa, masz wysokie tętno które zaliczane jest do tachykardii i jest to w medycynie już patologia, do tego nadciśnienie, na pewno będzie Pani miała przepisane leki na nadciśnienie, do tego podwyższony cholesterol świadczy o miażdżycy tętnic i jest to dużym wskazaniem do..

Niskie tętno i wysokie ciśnienie

.. Witam Chcialam tylko zapytac czy to cos niepokojącego?? Moj tato ma 75 lat, od paru dni mowi ze sie kiepsko czuje ( slaby rozlazly ) zmierzylam mu cisnienie i ma 133/103 i puls 39 - 41 czy to nie za niski puls??? Puls jest niski ale to też zależy od wieku. Wiem, że im osoba starsza tym puls niższy...

Kiedy tętno powinno wrócić do normy po wysiłku?

.. ...godzin tętno pozostaje wysokie. To ja dolaczam sie do pytania ... Mam podobnie czyli po dluzszym bez przerw na uspokojenie pracy serca wysilku wysokie tetno pozostaje az do usniecia ( zazwyczaj kilka godzin ). Dodam jeszcze, ze oprocz wysokiego tetna tak co okolo 8 uderzen jedno jest..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 317

.. ...tego bóle w plecach na wysokości klatki. I pieczenie. Kurcze kiedy to się skończy. Nie wiem jak w czasie porodu mnie złapie to boję się że nie zapanuję i coś mi się stanie. Ale mam mętlik w głowie. Chyba dzisiaj wcześniej się położę, bo jak dłużej o tym będę myślała to się wykończę...

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 331

.. ...ja też codziennie mam wysokie tętno. Ale to chyba te myśli, czy dzisiaj będzie dobrze? Jak dzieci? A jak ty się czujesz? Domi, Małgosiu co tam u was? Dorotko mam nadzieję, że się odezwiesz. I Krystyna 3 również. Jak zdrówko? Pozdrawiam wszystkich. Witajcie kochani= * = * Ja od godziny 6..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 471

.. ...Przerażało mnie również wysokie tętno: 90 - 120, ale to normalne w ciąży. Teraz jest ok 80: ). Termin miałam na 12.03.08, ale urodziłam 18.03.08. Wiecie co, jak złapały mnie skurcze to już nie myślałam o lękach, tylko aby już urodzić. W trakcie porodu tak mnie cholernie bolało, że nie..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 478

.. ...jak na mnie to dość wysokie zwykle mam 110/ 70, 100/50 ) tętno 89 ja jej mówię że serducho to mi tak zawsze szybko bije ,a ona na mnie spojrzała jak na wariata i powiedziała co ja chce serce bije super. Ja się zawsze denerwowałam jak mi biło troszkę ponad 80 , a ona mi mówi że może bić..

Co z moim sercem? co się dzieje?

.. ...bardzo źle. Miałam też wysokie ciśnienie - 187/136. Tętno normalne. Co ma robić? Co to może być? idz do lekarza to ci wyjasni co Ci jest przez internet lekarze nie przyjmuja Witaj * Rodzynko * . Jeżeli miałaś ból serca i tak wysokie ciśnienie i nie bierzesz żadnych leków, to zastanawiam..

Nadciśnienie? a może coś innego?

.. ...jest mniej więcej na wysokości 165/115. Dzisiaj znowu zmierzyłam. Pierwszy pomiar - 160/100 i 80 tętno, a drugi zaraz ( bo przecież zawsze mierzy się dwa razy ) 107/71 i 78 tętno. Bardzo mnie martwi to wysokie, a w dodatku skaczące ciśnienie. Co to może być? Skąd się to bierze? Co..

Przyspieszone tętno i puls podczas leżenia

.. ...po chwili skacze mi wysoko i tetno i puls.. szumi w glowie... nie jestem po wysilku, ani na nic nie jestem chory.. czy mam zacząć się bać ? pozdrawiam Puls i tętno to to samo.Może chodzi Ci o ciśnienie? Pozdrawiam wszystko leci do góry :( Michał mam takie same objawy, jak będziesz..

Tętno u dorosłego mężczyzny

.. ...się że ten puls coś za wysoko. co to może być?? cisninienie do 140 jest cisnieniem raczej dobrym. ale powinieneś sie zgłosić do lekarza. puls zdecydowanie za wysoki. powinien być w okolicach 60 - 70. nie jestem lekarzem wiec ciezko jest mi cokolwiek doradzac. ale mam 20 lat i lecze..