Bulgotanie

Jeszcze raz o dodatkowych skurczach - Str. 2

.. ...odczuwam jako pauzy, bulgotania to te sa okropne a przy tym strach i obawa o zycie. Potrafia zgryzc psychike.Pojedyncze skurcze da sie wytrzymac.U mnie jast tak, ze mam tez silna nerwice z ktora musze jakos zyc i chyba oprocz tego, ze mam w styczniu miec badania specjalistyczne u..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 1053

.. ...zacznie sie to okropne bulgotanie i ból w jelitach, ale jako tako nie dokuczyło mi to aż tak bardzo jak poprzednio. i ten stan lękowy i strach tez sie zmniejszyły. poprostu gehenna. teraz czuje sie juz lepiej. dawno nie miałam takiego ataku. najgorsze jest chyba to ze w takich sytuacjach..

Ablacja - Str. 6

.. ...ciągle kłucia w klatce, bulgotanie w sercu oraz szmery w klatce piersiowej. Nie mam duszności. Zrobiłem Holtera z własnej inicjatywy. Okazuje się że mam o 30 - 40 % więcej zaburzeń niż przed ablacją. Mam i bradykardie i tachykardie. Kiedyś miałem max 115 teraz 140, dolne sie obniżyły z..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 99

.. ...uchodzenia * powietrza i bulgotanie przy sercu - bezbolesne. Przy okazji oczywiście ogólne osłabienie i otępienie. Bardzo mi dokuczały te skurcze w klatce bo ból rozchodził się aż na ramiona. Po konsultacji z neurologiem - stwierdził on, że to są typowe objawy nerwicy, nie skierował mnie..

Kilkuminutowy atak trzepotania serca

.. ...opisałeś - jak trzepotanie, bulgotanie : ) Zrób sobie holtera, echo i próbę wysiłkową. Jeżeli zdarza ci się to sporadycznie, to nie masz się czym przejmować. Idź sobie do gastrologa - przyczyna może być w przełyku ( przedsionki są tuż za nim ) ja nie zamierzam sobie robic operacji na..

Dodatkowe skurcze - Str. 28

.. ...je jako szarpniecia, bulgotanie, potkniecia czy chwilowe zatrzymanie. Czasami dolegliwosci wprowadzaja mnie w stan bezradnosci i paniki. Mam pytanie. Czy istnieje jakis lek czy metoda zlikwidowania tych skurczow, chcialabym sie ich pozbyc bo mysle ze one sa min. przyczyna nerwicy...

Dodatkowe skurcze - Str. 235

.. ...boku to czujesz takie bulgotanie, szarpniecie serca? 13 maj: ) ja 3 tygodnie po Tobie: ) 1 - 6 czerwiec: ) hej ; - ) witam wszystkich. czytam te posty od kilku dni i staram się jakoś podratować ; - ) mam 32 lata. od jakiegoś miesiąca dolegają mi dodatkowe skurcze serca. byłam najpierw u..

Dodatkowe skurcze - Str. 236

.. ...jak leże na boku takie bulgotanie ale bardzo mało kiedy.Ja w porównaniu do Ciebie mam te dodatkowe bardzo mało kiedy czasami jeden na cały dzien a póżniej pare miesiecy nic zdarza się ze pól roku nie ma nic ale czasami jest taki dzien że mam z 20 - 30 na cały dzien ale takie cos zdarzyło..

Dodatkowe skurcze - Str. 261

.. ...ja to odczuwam jakby bulgotanie wrzącej cieczy i nie chodzi mi o gorąco tylko o odczucie trwa to od 2 - 5 sekund a strach na kilka godzin,co dziwne inne historie w postaci różnych dodatkowych jakby odpuściły. do grega: to mozna az tyle magnezu brac ?????bo czytalam ze od nadmiaru tez..

Czy nerwica serca może zabić?

.. ...zastawek to nie ma zadnego bulgotania tylko sa inne dolegliwosci a mozesz napisac jakie sie ma dolegliwosci przy niedomykalnosci zastawe? Do Tomka a masz w domu wynik echa serca? Nie mam bo badanie robiłem 4 late temu.Mam ekg wysiłkowe robione miesiąc temu i wynik jest dobry. sama..

Komorowe zaburzenia rytmu serca

.. ...ciągle kłucia w klatce, bulgotanie w sercu oraz szmery w klatce piersiowej. Nie mam duszności. Zrobiłem Holtera z własnej inicjatywy. Okazuje się że mam o 30 - 40 % więcej zaburzeń niż przed ablacją. Mam i bradykarie i tachykardie. Kiedyś miałem max 115 teraz 140. W środę idę do Koźluka...

Dziwne dolegliwości w lewym boku

.. ...zgrubienie. Czasem czuje takie bulgotanie tam oraz lekkie pulsowanie. Zastanawie mnie co to moze byc. Ma ktos podobne dolegliwosci? Na srode jestem umowiony do gastrologa tak na wszelki wypadek by zbadac to dokladnie : ) a moze to ja tylko sobie wmawiam ze jestem chory? Czekam na..

Nerwica żołądka - Str. 5

.. ...toalety a do tego głośne bulgotanie w brzuchu. Sama nie wiem jak przeszłam studia to była dla mnie istna katorga, zmuszałam się żeby choć wyjść z domu. Teraz mam stresującą pracę a dolegliwości nie ustały pomimo chodzenia do lekarzy specjalistów różnego rodzaju. Po rostu w miarę upływu..

Uczucie ucisku serca, kłucie, mała tolerancja na wysiłek

.. ...górnej części serca taki bulgotanie ( coś jakby pęcherzyki powietrza uciekały z dziurawej dętki włożonej do wody ) - tak to odczułem.W piątek poproszę go aby mnie skierował na badanie wysiłkowe. Mam dokładnie takie same objawy co ty i wiele innych. Mam wypadanie patka zastawki..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 438

.. ...uderzenia, przeskakiwania, bulgotanie jakby sama nie wiem jak to opisac to jakby coś takiego jakby bańka z woda pekła w sercu takie uczucie to jest, zwłaszcza jak sie zestresuje i wogóle to od razu sie zaczyna. Wczoraj sie najadłam jak bąk i po obiedzie jakieś dwie godziny po poczułam w..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1213

.. ...ból żołądka, mulenie, bulgotanie w jelitach, bóle jelit, drętwienie palców u rąk, drętwienie nóg, budziłam się w nocy i nie mogłam spać tylko myślałam że to już koniec, ciągły lęk itd.itd.itd. Oczywiście wszystkie dolegliwości bardzo realistyczne, w miarę ciągłego myślenia o nich -..

Nerwica w ciąży - Str. 15

.. ...wieczorkiem czuje takie bulgotanie i * trzepotanie skrzydełek * . Fajne uczucie. Jak najmniej myśle o * napadach * i dodaje mi to sił. Czasami łapię się na myśleniu, ale tylko na myśleniu zostaje. Częściej też wychodzę i jezdzę , a jeszcze nie tak dawno miałąm z tym mnóstwo problemów...

Nerwica w ciąży - Str. 97

.. ...w zoladku, jakiestam bulgotanie itd. Jezeli jestes jednak niespokojna to o ile masz gdzie i mozesz zosbie pozwolic - pojdz na usg albo chociaz ktg ( badanie akcji serca - nawet w szpitalu, panstwowo, jak walniesz dobra sciemę, że np czulas w nocy bardzo silne kopniecie i ginekolog..

Nerwica w ciąży - Str. 121

.. ...nie wolno go, Mi to bulgotanie nasila sie przy jakims nieuzasadnionym niepokoju, gdy cos mnie martwi tam podsiawdomie. pomaga mi na to validol oraz polozenie sie spokojne i przemyslenie co we mnie nerwy rozszarpuja, czego ie boje ze serducho tak reaguje. Izula, no własnie mnie łapie tak..

Woda w kolanie

.. ...odczuwam takie jakby bulgotanie w kolanie, a wlasciwie po prawej stronie. Nie mam opuchlizny, nic innego sie nie dzieje. Coz to za diabelstwo moze byc? Mam to samo od tygodnia co Anna, szukam wszedzie wiadomosci na ten temat ale nic nie moge znależć.Jest ktos, kto moze wiedziec cos na..

Mam problemy ze stresem :( prosze o rady i o pomoc

.. ...opisujesz,wygląda na nerwice.to bulgotanie w brzuszku również,mi też lubi bulgotać,przewracać się,zwłaszcza gdy zapanuje cisza.pomóc ci mogą łagodne środki uspakajające,np.Persen,czy melisa w cukierkach lub herbata.a jeśli nerwica nie odpuści,koniecznie idż do dobrego psychologa,bo..

Nerwica lekowa...

.. ...peknac, i dziwne jakby bulgotanie w niej;/ pzdr czy to teaz do nerwicy?;/ Witaj...ja mam podobne objawy i te pielgrzymka po lekarzach i wszytsko ok. To pewnie nerwica. Ja znpowu mam od czasu do czasu jakby uderzenie do glowy, pewnie Ty to nazywasz uciskiem bo w sumie i tak jak uderzy to..

Nerwica a żołądek

.. ...wszystko bylo dziwne bulgotanie w brzuchu... wzdecia... jak by jakas wojna toczyla sie w zołądku i jelitach :( ( Prosze o wasze opinnie... bo nie wiem czy isc do psychiatry czy do gastrologa ;/ Rozumiem ze nikt tego nie ma? trudno tak jednoznacznie powiedziec ,po jednym incydencie ktory..

Nerwica lekowa-jak z nia walczyc - Str. 3

.. ...dziene bicie serca takie bulgotanie i co napade leku ze zaraz umre :/ i tak moze byc kilk arazy dzinnei dodam ze niechodze na zadne badania tzn mialem echo pare razy ekg niby ok ale to mojse serce a moze mozg mnei wykanczaja codzinnie mysle cy na cos nie umieram straszne od 3 lata mam..

Bulgotanie w sercu

.. ...łopatologicznie mówiąc takie bulgotanie w sercu. Trwa sekunde lub dwie. Wywołuje niepokuj, nie boli nie powoduj innych dolegliwości. Co to może być czy mam zgłosić się do kardiologa? może to być niedomykalność zastawek albo zwyrodnienie brzegów płatków zastawki którejś lub..

Co dalej?

.. ...jakby kilkusekundowe bulgotanie w klatce piersiowej ) i to byl pierwszy napad... nagla potrzeba skorzystania z toalety, uczucie zimna naprzemian z goracem, ciarki, drgawki...Potem mielismy przejsciowe problemy finansowe, ktory byly powodem wielu stresow... W miedzy czasie walcze wciaz z..