Cholesterol a tarczyca

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 36

.. ...przy nerwicy ma wysoki cholesterol ja mam 238 a dopiero mam 23 lata i strasznie sie boje bo nie jem wogole mieska zero tłustego a taki cholesterol Pozdrawiam Cześć kobieciatka wczoraj nie dokończyłam swoich wywodów,bo mi komputer wysiadł.On tez chyba na coś cierpi ostatnio: )Ja tu widze..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 237

.. ...ogólne badania krwi. cholesterol ekg oraz tarczyce. Czy te objawy żeczywiście są od nerwicy ? czy powinnam zrobić jeszcze jakieś badania ( bo moi lekarze są do kitu skierowanie to wypisują tak jakby mieli im za to conajmniej z 300zł z pensji odjąc ) W obecnej chwili karmie dziecko..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 620

.. ...,nadczynnosc tarczycy robione cholesterol robiony.Nie wiem co dalejPojde do psychiatry moze ona mi cos poradzi.no zobaczymy.W kazdym bardz razie trzeba dzialac na wszystkie fronty.Pozdrawiam Cześć Aniu. Możesz mi powiedzieć jakie badania robiiłaś na tarczyce? Ja miałam robione tylko TSH..

Niedoczynność tarczycy - Str. 9

.. ...niedoczynnosci... o za wysokim cholesterolu juz nie wspomne... niewiadomo dlaczego mam cholesterol 201 - ten zly oczywiscie... pozdrawiam tarczycowcow: ) i szczesciarzy bez takich problemow paulina p.s. z checia przyjme wasze opinie na temat moich diagnoz. tu albo na maila..

Niedoczynność tarczycy - Str. 14

.. ...ma łuszczycę, wysoki cholesterol ktory udało sie nam zbić. A sama o siebie nie dbam.. ZANETA napisałaś że wykryto u Ciebie niedoczynność a wyniki w normie miałaś jak brałaś leki, ja tak zrozumiałam.Do lekarza jak najbardziej; )Jako przyszła mama musisz o siebie dbac: ) Ja byłam wczoraj u..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 114

.. ...uwage czy biore leki na cholesterol( mam za wysoki i biore Tulip ) i stwierdzil ze jemu wyglada to na problemy z tarczyca,przpisal Propranol i kazal zglosic sie na badania.Zrobilam morfologie ,potas i TSH - wszystko w normie. W zwiazku z tym mam pytanie - czy to nerwica?Bo te objawy nie..

Dodatkowe skurcze - Str. 279

.. ...elektrolitów, cukru, cholesterolu, hormonu tarczycy itp. Jeśli ktoś dopiero teraz decyduje się na pierwsze badania to polecam nie ograniczanie się do jednego lekarza. Lekarz też człowiek, też się myli. Tak samo nie brakuje lekarzy olewających problemy pacjenta. Warto zasięgnąć opinii z..

Wysokie stężenie trójglicerydów poziom 717

.. ...przepisuja leki na obniżenie cholesterolu a mnie juz wysiada wątroba od leków ,bo uważam z tłuszczami,nie objadam sie...ale mam stresujaca prace,mam niedoczyność tarczycy i sprawy hormonalne jak w tym wieku.../53 lata/pozdrawiam Ulka ja też miałam podwyższony poziom trójglicerydów we..

Norma TSH - Str. 4

.. ...wysokimi trojglicerydami i cholesterolem ( w granicach od 200 do ponad 2000!!! ) ostatnie wyniki na tarczyce jakie odebralem to TSH 5,293 przy gornej granicy 4,940 przy czym ft3 i ft4 w srodku normy. Czy powyzsze objawy moga byc przyczyna niedoczynnosci jak twierdzi moja endokrynolog?..

Duszenie się - Str. 47

.. ...diecie, zbadaniu poziomu cholesterolu, hormonów tarczycy, także poziomu serotoniny, adrenaliny i noradrenaliny. Niestety często trzeba zrobić to prywatnie, ponieważ lekarze nie są chętni by dawać takie skierowania. Prawdą jest także że krążenie jest tym czym oni interesują się zazwyczaj..

Silna nerwica - sam nie wiem co się ze mną dzieje - Str. 11

.. ...poniżej normy to był cholesterol ( wynik pochwalony przez poleconego lekarza!!! ). Obniżony cholesterol może wskazywać na problemy z tarczycą. Kolejne badania: TSH, FT3, FT4 i mamy choróbsko: zaawansowana nadczynność tarczycy!!! Mąż leczy to już 5 miesięcy, wszystkie opisywane objawy..

Nerwica, załamanie nerwów? - Str. 4

.. ...poniżej normy to był cholesterol ( wynik pochwalony przez poleconego lekarza!!! ). Obniżony cholesterol może wskazywać na problemy z tarczycą. Kolejne badania: TSH, FT3, FT4 i mamy choróbsko: zaawansowana nadczynność tarczycy!!! Mąż leczy to już 5 miesięcy, wszystkie opisywane objawy..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 474

.. ...dostałam wyniki badań.Cholesterol wyrwał się spod kontroli,tsh ponizej normy,ale i tak staram się nie nakręcać.Pewnie nadczynność tarczycy wróciła.Odłoże kaskę i w sierpniu pójdę prywatnie do endokrynologa.Zaczęłam brać aspargin i magnez i powiem Wam,że albo to sugestia ,albo..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1218

.. ...sód, potas, chlorki, cholesterol, tarczyce i w ogóle morfologie. Okazało się że wyniki mam bardzo dobre. Wiec nie wiem co mi może dolegać jeszcze. A może mam coś z nerkami. Nie che już sobie wmawiać chorób. Ale miewam dosyć często ostatnio zaburzenia w widzeniu, i takie zawroty głowy,..

Po operacji tarczycy

.. ...rozumiem :( ?RBC 5.7, Cholesterol calk. 164 mg% Moj lekarz widzial te wyniki i nie skierowal mnie na zadne inne badania Ja myślałam o endokrynologu . Do Kamyk. Norma dla TSH 0.4 - 4.0 Proszę idź do endokrynologa. Wiem po sobie, że nie wolno bagatelizować żadnych oznak nieprawidłowości w..

Zawroty głowy, ból żołądka i niby wszystko ok

.. ...nadwage okolo 20kg a moj cholesterol wyszedl bardzo niski i to ja zaniepokoilo ... PS tak sobie myslalem i nie mam jako takich zawrotow glowy tylko mam problemy z koordynacja ruchowa, jak pisze na kompie co zawsze bylo bez problemu teraz sie czesto myle, czy tarczyca daje takie objamy..

Ciagłe zawroty glowy, kołatanie serca, uczucie ze zaraz zemdleje

.. ...nerwy, lekko podwyzszony cholesterol, zrobiono mi szereg badan i wszystko ok, w pozniejszym czasie mialem 2 razy Holter ( takze wszystko ok ) kolejne badania krwi byly w normie, rezonans i tomografia rowniez, zbadalem sie prywatnie pod katem tarczycy, ale z nia tez bylo wszystko ok...

Problemy z nadciśnieniem mimo leczenia

.. ...kardiologa, zbadać cukier, cholesterole, odwiedzić ginekologa - hormony płciowe, odwiedzić endokrynologa - hormony co najmniej tarczycy. a w razie takich nagłych skoków ciśnienia lub pojawienia się np 190/120 zadzwonić po pogotowie. zgłosić się na izbę przyjęć. Powodzenia! : ) mialam tak..

Tarczyca TSH II

.. ...chybaze ma sie podniesiony cholesterol ( serduszko )...to wowczas polecam zrobic badania na THS T3 T4 i antyciala ... Z moich wiadomosci z 2003 , b maly procent jest rakotworczy ... Bardzo popularny problem , ignorowany przez lekarzy ..Wiekszosc chorob , jest immulogiczna , nie mozna im..

Puls a wysokie fT4

.. ...dostalem do leki na cholesterol. I ze mam brac na zbicie cisnienia.. Ale przy stosowaniu Cardilopinu . wystarczylo 1/4 tabletki i zaczynalem blednac i puls calkowicie skakal we wszystkie strony. Efekt , wywalenie tabletek Cardilopinu. Po tygodniu objwy zmalaly.Ale nadal byly tylko ze..

Wyniki badań krwi, niski cholesterol

.. ...co mnie zaniepokoilo cholesterol wyszedl niski poniewaz jedyne 104mg/dll, poczytalem troche o tym i przyszlo mi do glowy, ze moze nadczynnosc tarczycy, bo sporo objawow wlasnie z tym zwiazanym u mnie wystepuje, glownie to nerwowosc ( jestem bardzo imuplsywny i nerwowy ) nadwrazliwosc..

Zawroty głowy, nudności i dziwne ciśnienie

.. ...triglicerydy : 2,04 mmol/L, cholesterol: 5,05 mmol/L, HDL: 1,50mmol/L,LDL cholesterol: 2,55mmol/L EKG: rzm o częstości 82/min,prawogram,pionowe położenie serca RTG klp: Narządy KLP RTG w normie wiekowej. RTG kręg.C: W odcinku szyjnym kręgosłupa cechy przewężenia tarczy międzykręgowej C5..

Niewiedza i strach przed chorobą serca

.. ...chorób po rodzicach.Cholesterol 275 , trójglicerydy 42, HDL 112 ,LDL155.Mama miała żylaki ja mam też,tatę bez przerwy kości bolały mnie bolą też.Mama jak umierała miała 260 chlesterolu a ja jeszcze żyję.Mam niedoczynność tarczycy i dodatkowe skurcze serca.Siostra i brat też coś z sercem..

Czy takie objawy to nerwica lekowa?

.. ...poniewaz moje wyniki cholesterolu byly wysokie, i potrzebna byla dieta. obecnie wynki sa ok, cisnienie spadlo do 120 - 130/80. Zrobilem badania echo serca, tarczyczy, morgologia ok, przeswietlenie klatki piersiowej, oraz mialem holter calodobowy, wyniki ok. Jednak od taK 2 - 3 tygodni..

Boli mnie w okolicach serca

.. ...pobierałem krew wyszlo ze cholesterol 202 tryglicerydy 161 Asp AT 13 a ALAT 13 . Czyli wszystko w normie ..Niewiem z czego to moze być za niedługo ide na usg i czekam na wyniki tarczycy ! Zazwyczaj zaczyna boleć jak ide gdzes w duszne miejsce robi mi sie duszno i słabo musze wyjsc z..

Nadciśnienie i skoki ciśnienia - Str. 2

.. ...210/150. Nadwagi nie mam, cholesterol i tarczyca okej, nerki po scyntygrafii zostały wykluczone, teraz jeszcze mam iść do endokrynologa na badania nadnerczy czy jakoś tak: ) Leczę się również kardiologicznie i neurologicznie ale to akurat nie ma związku w moim przypadku. Pozdrawiam..

Nieustanne zawroty głowy i nerwica lękowa - Str. 43

.. ...jeszcze podwyższony cholesterol, a to wszystko przez tarczyce. Ponadto ma się przez nią obniżony nastrój, jest się wiecznie zmęczonym co niestety i tak chyba było w moim przypadku bardzo sprzyja rozwojowi nerwicy i pojawianiu się różnorakich lęków. Radziłabym ci sięgnąć porady innego..

Wysokie trójglicerydy i niedoczynność tarczycy

.. ...ten sam sposób,co z cholesterolem,a więc błonnik[otręby owsiane - 2łyżki dziennie],duże ograniczenie tłuszczów zwierzęcych.Codzienne jedzenie tłuszczów roslinnych[oliwa z oliwek extrrra wergine ze 3 łyżki dziennie dodana do zimnych potraw np.do śledzi z cebulką,do sałatek],2x w tyg...

Drętwienie, zaćmienie w głowie

.. ...wszystko było w porządku. Cholesterol w porządku, OB też, tarczycy nie mam, tylko wykazało mi coś w moczu, przepisał mi lekarstwa i je zażywam, ale czasem miewam takie zawroty w głowie, ze nagle robi mi się ciepło i w głowie ćmi, nie wiem co to może być, ale się martwię, bo jestem taką..

Radzimy sobie z nerwicą

.. ...wyniki krwi sa ok poza cholesterolem mam 243( dopuszcz.200 ),ale powiedzial ze mam sie nie martwic bo mloda jestem i to nie szkodzi,pozatym wyszla mie niedoczynnosc tarczycy ale mala bo dopuszcz.jest do 4 ja mam 4.72 endokrynolog dala mi LETROX lekarz znajomy byl bardzo zdziwiony..

Niskie tętno

.. ...serce zle pracuje i cholesterol jest wysoki jak jest niedoczynnosc tego gruczołu i problemy z krązeniem równiez ,czytałam,ze nadmiar potasu w organizmie zwalnia puls i jeszcze moze byc wiele przyczyn.Radziłabym wykonac badania podstawowe morfologię,poziom elektrolitów, TSH - tarczycy,..

Nadczynność tarczycy

.. ...surowicy 3.7 ( 3.6 - 5.8 ) Cholesterol w surowicy 2.8 ( * 5.2 ) Trójglicerydy w surowicy 0.64 ( * 1.69 ) Cholesterol HDL 0.81 ( * 0.91 ) Cholesterol LDL 1.70 ( * 4.00 ) Billirubina całk. w surowicy 13 ( 3 - 22 ) ALT 28 ( 11 - 66 ) AST 18 ( 14 - 59 ) Amylaza w surowicy 58 ( 30 - 110 ) Sód..

Czy to jest nerwica?

.. ...szybko zadyszki - mam cholesterol 280, zaczełam brać simvahexal20 - biore bisocard 5 bo mam nadciśnienie, ale podobno na tle nerwowym - mialam robione EKG, test wysiłkowy ( ale to ze 2 lata temu jak mnie serce pobolewało ), badanie dna oka ( tez ze 2 lata temu ), usg tarczycy, usg serca,..

Dretwienie lewej strony ciala, bol serca(moja lewa strona serca)po alkoholu

.. ...tarczycy:TSH,T3,T4,OB,ASO,CRP., a także cholesterol całkowity,LDL,HDL,triglicerydy,mocz..Mierz też cisnienie 2x dziennie - rano i póżnym popołudniem i zapisuj przez kilka dni i z zapiskami i wynikami krwi - do lekarza.Być może to początki cukrzycy,zaburzenia pracy tarczycy.Wyniki,o..