Choroby z atakami

TIA  (przemijające ataki niedokrwienne)

TIA (przemijające ataki niedokrwienne)

.. ...angielskojęzycznej nazwy jednostki chorobowej po polsku zwanej przemijającymi atakami niedokrwiennymi ( ang. Temporary Ischaemic Atacks ). Przyczyną wystąpienia chwilowego niedokrwienia mózgu może być nagły spadek ciśnienia u osób ze zwężonymi naczyniami szyjnymi, zaburzenia rytmu, lub..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 56

.. ...marginesie nigdy nie chorowalam powaznie i nigdy nie mialam zadnych operacji ,na codzien czasami czuje sie slabo i niemam czasami ochoty na nic zreygnowana jakas jestem,ale niewiem czy to ma cos z tym wspolnego .Przy tych Atakach mialam nieraz wrazenie ze moje serce jakos tego..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 283

.. ...coaxil czy poprostu moja choroba zmienia oblicze ( wcześniej między atakami pamiki wszystkie inne dni były dobre, nie było złych myśli - raczej optymizm ). Poszłam na kolejną wizytę do psychiatry pokazałam jej kalendarz samopoczucia bo taki prowadziłam, żeby ułatwić lekarzowi wgląd w..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 289

.. ...coaxil czy poprostu moja choroba zmienia oblicze ( wcześniej między atakami pamiki wszystkie inne dni były dobre, nie było złych myśli - raczej optymizm ). Poszłam na kolejną wizytę do psychiatry pokazałam jej kalendarz samopoczucia bo taki prowadziłam, żeby ułatwić lekarzowi wgląd w..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 577

.. ...nie będziecie myśleć o chorobach. Zobaczycie, że już po kilku dniach poczujecie się całkiem inaczej! Ja przed znalezieniem pracy, całe dnie siedziałam w domu i od rana do nocy myślałam i myślałam o tych głupich atakach, o tym co mnie jeszcze spotka w tej głupiej nerwicy, jakie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 1049

.. ...cche tu pomniejszac choroby innych, nie o to chodzi ale kazdego ibjawy sa inne i sa koszmarem dla kazdego.Dziwisz sie czemu niektorzy sie tak boja? mialas na mysli mnie? to juz mowie, nie nalezy do milych sieganie za kazdym razem po jedzenie czy szklanke picia z atakami paniki, i roznymi..

moja choroba serca

.. ...nasiliła mi się moja choroba czyli częstoskurcz. Ataki mam przynajmniej raz w tygodniu.Zmieniam kardiologów, bo każdy mówi co innego.Już chyba zrezygnuję z dalszego leczenia.Jak mnie złapie mocny atak,to unormują mnie w szpitalu jak już to czynili.Przy lekkich atakach będę sama sobie..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 46

.. ...w poczatkowej fazie choroby - tak bylo u mnie. Jednak z czasem migotania byly coraz czesciej i dluzej trwaly, a przerwanie ich coraz trudniejsze. Nawet zwiekszone dawki leku niewiele pmagaly. Jedynym wyjsciem pzostala ablacja. Po ablacji skutecznosc leku jakby wrocila. W nielicznych..

Pierwszy atak serca, przerażenie i strach - Str. 3

.. ...dalszego zycia z ta choroba! Chwilami msyle, ze wolabym zyc bez reki czy bez nogi niz miec te chorobe. Jak u Was dokladnie przebiega napad czestoskurczu? Czy macie poza atakami czestoskurczu chwilami takie odosobnione przyspieszenia rytmu serca - jedno / dwa uderzenia? pozdrawiam..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 464

.. ...sie wiedząc ,ze jedyna choroba jak Cię dopadła to ta koszmarna nerwica z atakami leku i paniki. Wierzę ,że z nią sobie poradzi bo wydajesz się być silną kobitką! Jeżeli lekarz faktycznie zmieni Ci leki to po wykupieniu ich najpierw wyrzuć ulotkę.To taka zasada wszystkich którzy borykają..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 671

.. ...sprawa związanych z moją chorobą i atakami. Po długich rozmyślaniach doszłam do wniosku ,że tak naprawdę ten lęk i ataki paniki są nieuzasadnione.Bałam się( boję w mniejszym stopniu ) zawału ,śmierci ale czy trzeba się tego bać.Czy warto zaplątać sobie głowę i marnować cudowne chwile w..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 680

.. ...Pomimo wielu lat walki z chorobą ,kilku pobytach w szpitalu po ciężkich atakach nigdy nie rezygnowałam z przyjemności.Raz się udało ,ze przetrzymałam innym razem była klapa ale nie poddawałam się.Postanowiłam za radą pani psycholog ,że nie pozwolę aby nerwica uwięziła mnie w domu.Dzięki..

Nerwica? potworny szum w głowie

.. ...googlach na temat tej choroby.Piszę Ci o tym ,ponieważ na początku choroby miałam identyczne objawy.A co na to powiedział lekarz? Pozdrawiam kiedy byłem u lekarza nie wspominałem o tych atakach w nocy... nawet nie pomyślałem, że może to mieć związek z sercem. lekarz wtedy stwierdził..

Nerwica (zoladkowa??)

.. ...lub ktos z rodziny zachorowal itd...nienawidze o tym myslec..i jestem paranoiczna bo mam takiego malego pieprzypka na klatce i ciagle mam shizy by go nie ruszac, i sie boje by nie zdrapac itd - bo dla mnie to odrazu znaczy smierc.... ok juz teraz naprawde koncze: ).. Pozdrawiam..