Ciśnienie atmosferyczne

Skoki ciśnienia tętniczego

Skoki ciśnienia tętniczego

.. Skoki wartości ciśnienia tętniczego mogą być bardzo dokuczliwym objawem. Mogą również stanowić poważne zagrożenie dla zdrowia i życia pacjenta. Nie należy więc ich lekceważyć i zawsze zasięgnąć rady lekarza. Przyczyn skoków ciśnienia może być wiele, począwszy od wpływu ciśnienia atmosferycznego, a..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 61

.. ...silniejszych wiatrów, skoków ciśnienia atmosferycznego i pełni księżyca źle się czuję - ot taka ze mnie meteopatka, ale radzę sobie. Trochę serducho poskacze, trochę mnie * podusi * i uspokaja się. W każdym razie nic takiego groźnego ( moim skromnym zdaniem ) nie dzieje się. Gdy..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 147

.. ...równoczesnego nagłego obniżenia ciśnienia atmosferycznego. Coś podobnego widzimy też w przypadkach, gdy ktoś zostaje nagle wyrwany ze swego życia zawodowego i przez to naraz uwolniony od sumy stałych wymagań, którym umiał sprostać przez dziesięciolecia. Mam na myśli znany kryzys i..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 65

.. ...pewnie przez ten spadek ciśnienia atmosferycznego Czesc Wszystkim!tak ja tez juz chce wiosne,potem lato moze bedzie lepiej.Zima jest ponura,szara i to na nas dodatkowo wplywa negatywnie,ale juz blizej niz dalej do wiosny i z tego sie ciesze,a Wy? własnie wrocilam od lekarza,nie spodobala..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 68

.. ...związane ze spadającym ciśnieniem atmosferycznym, mnie nawet daje się we znaki * półmartwy ząb * Jarku witaj mnie tez boli zab w piatek ide do dentysty to najszybszy termin. dobrze że chociaz tutaj można sie wyżalic. mnie jeszcze na dodatek zatoki dają popalic bo mam przewlekly stan..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 77

.. ...głowie nie wiem co to? Bo ciśnienie atmosferyczne jest bardzo wysokie i powinienem się dobrze czuć. Moni pisalam do Ciebie jak tylko tam sie pojawilas nie dzisiaj,choc dzis tez,ale za pierwszym razem.No jak widzisz u mnie bez zmian. Jarku a masz mozliwość zmierzenia sobie ciśnienia jak..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 87

.. ...wraz z dużymi wahaniami ciśnienia atmosferycznego Masakra juz mi rece odpadaja ja jak prasuje to zawsze dolka lapie pierwszy atak mialam przy prasowaniu :/ jeszcze na dodatek szef mojego chlopaka mnie wkurzyl mam wrazenie ze On ma niskie mniemanie o kobietach traktuje mnie jakbym byla..

Dodatkowe skurcze - Str. 272

.. ...mamy wstrętne skoki ciśnienia ,są złe warunki atmosferyczne...a to takze ma duży wpływ na nasze skurczaki.Ja sama osobiscie czuję się dzisiaj fatalnie a zaczęło sie już w nocy,skurcz za skurczem ale próbuje to jakoś przezwyciężac zajmowac się czymś bo innaczej tym zadręczaniem sie bym..

Zależność między arytmią a spadkiem ciśnienia atmosferycznego

.. ...kołatania serca jak spada ciśnienie atmosferyczne. Moje serce przepowiada pogorszenie się pogody - głównie opady. Proszę o wyjaśnienie przyczyn takiego stanu rzeczy. Obecnie nauka nie potrafi tego wyjaśnić. Możesz poczytać różne przypuszczenia ale nie sa one potwierdzone. Na dzień..