Leki na osłabienie

Niedoczynność tarczycy - Str. 12

.. ...sobie przerwe z tym lekiem 2,5 miesiaca doszłam do siebie przytyłam 2,5 kilo niewem co robic,napiszcie cos co mi pomoze zrozumiec ten mechanizm bo tak sie nieda zyc.Bez brania tego leku czuje sie o niebo lepiej czaem mam tylko osłabienie związane ze spadkem cisnienia albo z..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 99

.. ...miejscu - dostałam jakieś leki na poprawienie * pracy * jelit. Po 2 tyg. od wypadku pojawiły się zawroty głowy, szumy w uszach, ucisk w klatce piersiowej, trzepotanie pod krtanią, dziwne uczucie * uchodzenia * powietrza i bulgotanie przy sercu - bezbolesne. Przy okazji oczywiście ogólne..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 267

.. ...Poza tym pamiętaj, że leki na jedno pomagają a na inne szkodzą. Osłabienie, pulsowanie w skroniach, zawroty głowy itd. mogą być po części spowodowane prochami. Ulotki od leków na psychę posiadają opisy skutków ubocznych ich stosowania wielkości papieru toaletowego. Kiedyś to czytałem..

Bóle klatki piersiowej, drętwienie rąk, osłabienie

.. ...mi najprzerozniejsze leki az w koncu po ulywie dlugiego czasu trafilam na lekarza * z prawdziwego zdarzenia * i ona ocalila mnie od tego co wydawalo mis sie koncem zycia. przepisala mi lekarstwo, ktore nazywa sie effexor. nie wiem czy w kraju lek ten jest dostepny, byc moze tak. zycze ci..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie

.. ...mowie ci.Teraz biore leki i jest lepiej,duuuuuuuzo lepiej.Ja tak jakos przypadkiem do ciebie zajrzalam,bo jak czytalas pisuje w innych watkach,ale nikogo nie pomijam jak potrzebuje pomocy,to zawsze jestem chetna. aga skarbie chyba na nerwicy też piszerz.muwisz że bierzesz leki napisz mi..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie - Str. 8

.. ...prolaktyny. Dostałałam leki po których zaczełam powoli wracać do zycia. Co jakiś czas te objawy nawracają ale w tej chwili juz wiem że wtedy ponownie muszę zacząć braki odpowiednie leki hormonalne.i znowu na jakiś czas mam spokój. pozdrawiam Witaj Was wszystkich ! Patrycjo chciałam Ci..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie - Str. 10

.. ...alergii. Stosuję doustne leki antyalergiczne, wapno. Spróbuję jeszcze coś donosowo w postaci aerozolu, nie tabletek bo one tylko raczej hamują katar. Spróbowałam też stosować tabletki uspokające, bo myslałam, ze to może być podłoze nerwowe, ale raczej nie tym razem. Od ponad tygodnia nie..

Postępujące osłabienie, obniżona temperatura ciała i zimne poty

.. ...Rozpoczecie kuracji tym lekiem niestety polaczone jest z tym, ze poczatkowo wystepuja zawroty glowy itp. ale to jest normalne. Ja tez mialam takie objawy. Dlatego ten lek nalezy przyjmowac na poczatku w malych dawkach i pod nadzorem lekarza, a potem dawki zwiekszac. Mi te objawy minely..

Postępujące osłabienie, obniżona temperatura ciała i zimne poty - Str. 3

.. ...tego co zabrały inne leki.No a oprócz tego codziennie jedna marchew.W marcu tego roku dopadłam bardzo fajną książkę,która na pół roku wyciągnęła mnie z tego - można dostać na internecie( * * Jak przestać się martwić i zacząć dalej żyć * - Dale Carnegie )Życzę wszystkim dużo zdrowia i nie..

Postępujące osłabienie, obniżona temperatura ciała i zimne poty - Str. 4

.. ...Przez wiele lat brałem leki przeciw zapalne ( na chorobę kręgosłupa ), zdarzały się też sterydy. W sumie nie wiem od jak dawna mam obniżoną temperaturę; dawniej mierzyłem tylko gdy wydawało się, że mam gorączkę, ale termometr pokazywał wtedy ok. 36,6. Więc może miałem temp. niższą, a gdy..

Cholesterol, a ciągle źle się czuję, senność, osłabienie

.. ...to chyba dosc silne leki od tygodnia biorę Atorvox...tego drugiego się jednak boję :( nie mam zaleconej żadnej diety nic...dotałam tylko ostrzezenie,z ę mogę miec problemy z wątroba. od jakiegoś czasu chodze na aerobik niesttey ostatnie dni zauwazyłm pogorszenie formy...bolą mnie mięsnie..

Stan podgorączkowy i osłabienie organizmu

.. ...temp.jakie stosujesz leki.Czy występuje biegunka?Może leczą Cię na grype jelitową a Masz zakażenie bakteryjne. wacha sie od 36.3 do 37,3 od Poniedzialku tego tyg grype jelitową przechodzilem tydz temu bylem juz zdrów w ta sobote i brałem lekarstwa przepisane przez lekarza on tez mowil ze..

Panika, ciągłe myślenie, osłabienie

.. ...przyjmować odpowiednie leki. Napisz coś o tym dlaczego tak się u Ciebie dzieje? Czego się boisz? witam,jak wczesniej pisalem mój powód to brak toalety w danej chwili to doprowadza mnie do myslenia jak sobie poradze czy wytrzymam boje sie ~że nagle zwymiotuje no i to zaczyna narastać..

Osłabienie i zawroty głowy po wstaniu

.. ...dot.radzenia sobie z lekiem, z atakami paniki itd ). Oczywiście mozna sobie zrobic jakies podstawowe badania po to, zeby sprawdzic czy te objawy, które macie nie wynikaja Z RZECZYWISTYCH CHORÓB, ale jesli wyniki beda dobre, podpowiadam kontakt z psychologiem ( psychoterapeuta ),..

Dziwny oddech i osłabienie

.. ...nerwicy..powinenes moze przyjmowac leki na ten stan. Lekarz po przebadaniu twojego serca powinen ci takie wypisac. Drogi autorze tematu,jesli to co sie z Tobą dzieje zaczeło sie w czasie odchudzania to na bank od tego.Moja diagnoza - zbyt niski poziom cukru i wscieklizna gotowa,ba nawet..

Bóle i zawroty głowy, wypadanie włosów, osłabienie i brak koncentracji

.. ...to duzo lezec i brac leki na odpornosc mnie one postawiły na nogi po pół roku ale i tak jeszcze miewam nawroty i widze ze to nie to co ,,kiedys * Jestem wrakiem mojego zdrowia.Kiedys nic sie mnie nie imało a teraz jestem o wiele slabszy... Pozdrawiam i glowa do góry odrazu TK nie trzeba..

Ból serca, zawroty głowy i osłabienie

.. ...mi tylko tomograf ! LEKI Polocard - prestarium 1 - 1/2 - sortis 10 - 1 - vessel duo 2 - 1 - vestibo 2 - 1 macpex@o2.pl kurcze macpex a moze masz nerwice?badałes krew?idz do lekarza!!ale bierzesz tez leki wie moze ktorys z nich nie słuzy Tobie?musisz to zgłosic bo to wstretne..

Problemy ze snem, stres, nerwowość, chwiejność emocjonalna, nerwica?

.. ...wykupić jakieś dobre leki homeopatyczne i to od zaraz.kilka lat temu też tak chorowałami po lekach było juz ok.( leczenie psychotropami około 9mies ).Po 3 latach znów czuje lekkie osłabienie,ale żadnych psychotropów sama homeopatia.pomaga. Jest dobry lek L72 ( poczytaj w necie..

Nawracające swędzenie skóry bez jakichkolwiek zmian na skórze - Str. 2

.. ...nerkę.Bardzo mocnym lekiem wzmacniającym prawą nerkę jest bardzo gorąca baranina. * * A objawy osłabienia yang nerek to; * * poranna biegunka,fizyczne i umysłowe uczucie zmęczenia,wewnętrzne i zewnętrzne uczucie chłodu,szybkie,samoczynne poty - bez wysiłku,dużo moczu,wielomocz..

Cześć,jak nauczyć się z tym żyć?

.. ...160/110.Kardiolog przepisał leki prestarium nie pomagało a osłabienia zdarzały się nadal i trzęsło mi się całe ciało,czułam jak mięśnie mi drżą w nogach to było straszne.Leżałam na kardiologi i okazało się że mam dodatkowe skurcze serca i nadciśnienie a raczej skoki ciśnienia.Kazali iść..

Bóle mięśni rąk i nóg -nerwica?

.. ...Następnie bóle żołądka i leki gastryczne i jeszcze gorsze duszności. Do tego osłabienie siły w mięśniach, bóle szyi, karku, rąk, nóg i uczucie duszności okropność. też nie miałam nanic siły a swyprowadzenie psa na dwór było ponad ludzkim wysiłkiem. W domu siedziałam i nie miałam sił nic..

Nałozenie się bisocardu i bemecoru skutki

.. ...Czy mozliwe,ze te dwa leki o których powyżej czyli bisocard i bemecor wywołały objawy niskie tętna i osłabienia? Możliwe interakcje leków możesz sprawdzić na stronie: http://www.drugdigest.org/wps/portal/ddigest ( wybierając opcję * check interactions * ). Dobrze znać nazwy..

Senność po wyjściu ze szpitala

.. ...ze szpitala i zażywa leki ale ciągle jest śpiący zasypia na fotelu w mgnieniu oka , czy zawsze tak jest po zawale i przy 1 dniach przyjmowania leków ? Może organizm musi się przyzwyczaić do leków , lub też są zapisane złe leki obniżające cisnienie dlatego stad ta sennosc.. Licze na..