Leki na uspokojenie serca

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 12

.. ...przepisał mi jakieś leki na uspokojenie serca szczególnie że za 2 tygodnie wyjeżdżam za granice. Pokazałam mu wyniki holtera robione tydzien temu i powiedział mi że jest strasznie źle, mogę mieć jakąś dziure w sercu albo jak to dokładnie określił * jakieś inne coś * , że byłam głupia że..

Echo serca - Str. 23

.. ...,ale nie da sie leczyć przez internet! propranolol nie jest lekiem uspokajającym , jest b - blokerem ,wiec zwalnia czynność serca. ok rozumiem ale lekarz dał mi ten lek na uspokojenie i wyrownanie tętna...

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 15

.. ...podminowana..zdecydowalam sie na leki.dzis wzielam 1wsze tabletki..antydepresant citalopram i na uspokojenie serca propranolol.mam nadzieje ze sie uda bo kazda droga do pracy to dla mnie katorga a pracowac trzeba,bo kto zaplaci za rachunki??? wirze jednak ze jest wyjscie i ratunek tak..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 319

.. ...je wszędzie. Do tego leki, nerwowość, bałam się cokolwiek zrobic, bo myslałam że jak tak bije szybko to zaraz przestanie całkiem. Totalny odjazd. Nawet z domu bałam się wyjśc. dopiero jak się połozyłam spac to uspokoiło się. Ale wziełam sobie na uspokojenie, na uspokojenie pracy serca i..

Gwałtowne przyspieszenie bicia serca

.. ...moze powinienem jakies leki brac na uspokojenie ? W odpowiedzi na : Re: Gwałtowne przyspieszenie bicia serca!! wysłane przez wiola dnia 2007 - 01 - 16 18:24:11: : A jakie masz cisnienie, kiedy sie nie denerwujesz?A zyły na rekach ,nie zwracaj na to uwagi, chyba ze masz nadciśnienie...

Kardiowerter / defibrylator serca (ICD) - Str. 10

.. ...stresu...i dlatego bralam leki..na uspokojenie.. * pramolan * . I to mi pomoglo, kiedyś nie moglam spać...teraz juz spię bardzo dobrze, bo wiem,że z tą chorobą da się zyć.., tylko trzeba brac leki..I jak najwiecej ruchu..Ja jezdzę samochodem, robię zakupy, slowem wykonuje wszystkie..

Arytmia serca?

.. ...dodatkowo moze coś na wyciszenie i uspokojenie .. żołądek piecze bo masz nadkwasotę jak stwierdzili lekarze ...a dolegliwości żołądka możesz odczwać jak by to były od serca - zdrowia i spokoju życzę : )..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 109

.. ...zbadala mnie i wypisala leki na uspokojenie i magnez,a że biegunkę mialam kazala nawadniac organizm plynem elektrolitowym,powiedziala że to po tej luteinie widocznie nie można było mi jej brac,tak powiedziala.Na ulotce jest napisane że może wywołac depresje albo ją nasilić,wystąpiły..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 121

.. ...leków. Na nadciśnienie są leki dla ciężarnych, ale z psychotropami jest gorzej. Dlatego biorę tylko ziołowe na uspokojenie i jeden homeopatyczny na lęki, depresje i tp. Jak do tej pory z maleństwem jest wszystko w porządku, ale ja bardzo się denerwuję i zamiast ważyć więcej, ostatnio..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 125

.. ...ani słowem, wzięłam leki na uspokojenie i poszłam spać. dziś od rana boli mnie w klatce, ale dla wyładowania nerwów umyłam okna w domku. Trochę się zmęczyłam, ale oczywiście myślałam o dziecku i dość często robiłam przerwy. Dziś kolejny już dzień mój mężulek wyszedł do pracy na wieczór i..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 139

.. ...lekarz przepisal ci te leki,to bierz je a twoje zdrowie sie poprawi,nie doprowac sie do takiego stanu jak ja,bardzo cie prosze.Co sie tyczy holtera i kardiologa to warto sie przejsc i przebadac,dla uspokojenia samej siebie.Z mojego punktu widzenia bedzie to jednak nerwica. dobrze chociaż..

Ból w okolicach serca u 16 latka - Str. 2

.. ...lekarka kazała mi brać leki na uspokojenie. Jeśli kłuje was przy oddychaniu, macie takie uczucie jakby zebra wbijały wam sie w płuca albo po prostu coś ostrego i nasila się to przy wdechu: po pierwsze przestać pić colę, kawę i podobne ( zdziwilibyście się jak wiele rzeczy ekstremalnie..

Ból brzucha, wymioty, trzęsą mi się ręce i kłucie w serce

.. ...Kazal mi jesc jakies leki na uspokojenie bo to niby ta nerwica serca. ( Ale ja mam niskie cisnienie 8060 zawsze takie mialam i po tych lekach umieram poprostu. ) Oprocz tego kazal jesc mi non stop - razem z tamtymi prochami magnez. Tlko ze ja po magnezie nic do ust wziac nie moge bo az..

Ból serca i zawroty głowy

.. ...być ? ystarczą jakieś leki na uspokojenie ? Dodam jeszcze, że gdy mnie boli serce i dotykam dłonią klatki piersiowej odczuwam momentalnie zawroty głowy. Witaj Artur, szczerze mowiąc to może być wszystko ale również nerwica. Idź do lekarza opowiec mu co się z tobą dzieje i zrób podstawowe..

Bardzo silne bóle serca

.. ...sie wybierze dobiara leki na uspokojenie to i lepiej bedzie sie czula i niech nie wbija do glowy jakis glupot bp tylko pogarsza sprawe. mloda a nie chorujesz na anoreksje tez moga byc takie objawy i klopoty sercowe?zacznij sie lepiej odrzywiac To znowu ja... Ostatnio bóle się zaczely..

Ból w klatce, który trzyma od miesiąca

.. ...zacznij brac magnez i leki ziołwe na uspokojenie i zobacz czy pomaga ,jezeli dalej bedzie bol to zmien kardiologa,i bierz potas,ale mi to wyglada na nerwice,niedawno moj tata mial zawał i to byly inne objawy. koniecznie bierz magnez i potas,mnie tak lewa strona serca bolała az mi..

Przeskakiwanie serca

.. ...panować nad tym i biorę leki na uspokojenie xanax, co gorsza lek uzależnił mnie i jest mi bardzo ciężko go odstawić, bo jak niewezmę to sie kończę serce szaleje tańczy jak chyce i do tego strasznie spiete mięśnie i ciężko w klatce. mozna powiedzieć że działa jak placebo., ale juz coraz..

Uczucie przewracania się serca

.. ...towarzyszy. Dostałem leki na uspokojenie i zwalniające prace serca, które biło jak chciało. Kardiolog u którego byłaś może mieć oczywiście racje, ale ja najpierw bym to sprawdził wykonując parę dodatkowych badań. Sam jak zdałem pytanie czemu moje serce tak pracuje to powiedział, że to..

Nerwica czy wada serca?

.. ...meczace. ja dodatkowo mam leki i szybkie bicie serducha w tym czasie. Ale idz do kardiologa bo moze te objawy moga byc tez powiklaniem jakiejs innej choroby serca. Nie znam sie na tym nie che Cie straszyc ale dla uspokojenia sie idz do kardiologa. U mnie moze byc na tle nerwowym a u..

Zespół Barlowa i zawroty głowy, napady duczności

.. ...preparaty magnezu i inne leki np. na zwolnienie akcji serca i jego uspokojenie. Jeżeli bierzesz leki to alkochol nie za bardzo bo to tylko może zaszkodzić i nasilić dolegliwości. Na dzień dzisiejszy biorę tylko magnez i moje serce pracuje równo i cicho. Oczywiście bardzo szybko się męcze..

Nerwica?

.. ...wieczor rzadko.. Biore leki wspomagajace prace serca.. ale potrzebne byloby mi cos na uspokojenie bo nie daje rady juz.. :( Prosze pomozcie jak walczyc z tym * czyms * :( Witaj, doskonale cię rozumiem. Wiem co oznaczają nerwy, kiedy wstajesz z łóżka, jaki odczuwasz stres w ciągu dnia i..

Bóle serca , duszności

.. ...na jakiej podstawie leki do wdychania nigdy mi nie pomagaly ani leki na uspokojenie i zastrzyki na pogotowiu tez nie dzialaly a bol byl i jest i coraz gorzej mi z tym żyć:( niewiem co robic ciale boli nie moge normalnie zyc za 2 ty mam wizyte u kardioloa i znow stwierdzi ze jestem mloda..

Głupia nerwica - Str. 2

.. ...grożnego przepisał mi leki na uspokojenie i kazał iśc na urlop: ) Jak to bywa w naszej chorobie nie uwierzyłem mu i poszłem do kardiologa prywatnie Tam przy kazdej pierwszej wizycie robili ekg i usg serca Kardiolog stwierdził ze dobrze ze przyszedłem bo dobrze od czasu do czasu sprawdzic..

Zawsze rano silne bicie serca i kłucie w klatce piersiowej

.. ...spróbuj jakieś ziołowe leki na uspokojenie ..zrób tez badania bo to nigdy nie zaszkodzi ..może brakuje Ci magnezu , czy innych pierwiastków - pozdrawiam Nerwica lub depresja, lepiej udać się do neurologa lub chociaż do psychologa. Mam podobnie i ciężko z tym sobie radzić kiedy dopada Cię..

Ból po lewej stronie, od serca, nad piersią

.. ...to nerwoból i zalecił leki przeciwbólowe lecz niestety ból sie nasila dzis już nie moge wprost wytrzymać,czy ktos miał takie dolegliwości ,czy to napewno nerwoból,odpiszcie prosze ... Pewnie nerwy,łyknij sobie coś na uspokojenie np. Neospazminę, zmierz ciśnienie i w razie podwyższonego..

Zawroty głowy 2 osoby z busa - wirus ?

.. ...trącało * dostałem, leki na obniżenie cisnienia i coś na uspokojenie. potem lekarz rodzinny i dwa leki na nad ciśnienie ( aktualnie od tygodnia ok 125/7 ). szybkie badania - Echo serca ok. cukier 104 - ok cholesterol 223 - za wysoki. Dostałem tez na zawroty głowy Polvertic i biorę mam..