Migotanie przedsionków u dzieci

Anomalie tętnic wieńcowych

.. ...nadkomorowych zaburzeń rytmu np. migotania przedsionków. W większości przypadków przetoki wykrywane są u dzieci lub dorosłych podczas osłuchiwania serca w gabinecie lekarskim. Upośledzony przepływ przez przetoki tętniczo - żylne powoduje, że mogą być one przyczyną infekcyjnego zapalenia..

Operacja jednoczesnego szczepienia bypassów i ablacji

.. ...nowa metoda leczenia migotania przedsionków. Jak poinformował kierownik Kliniki Kardiochirurgii Uniwersytetu Medycznego prof. Ryszard Jaszewski podobne operację były wykonywane wcześniej w Polsce, ale ta będzie pierwszą z wykorzystaniem innowacyjnego generatora, którego skuteczność sięga..

Kawa obniża ryzyko zaburzeń rytmu serca

Kawa obniża ryzyko zaburzeń rytmu serca

.. ...czego 30 proc. z powodu migotania przedsionków, najczęstszej arytmii. Analiza wykazała, że osoby, które wypijały minimum 4 filiżanki kawy dziennie były o 18 proc. mniej narażone na pobyt w szpitalu z powodu arytmii w porównaniu z osobami niepijącymi kawy wcale. Picie od 1 do 3 filiżanek..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora

.. ...którą lekarze nazywają migotaniem przedsionków ( AFIB ). W zależności od tego, czy pacjent jest poza arytmią zdrowy, czy współistnieją inne choroby skuteczność zabiegu to ok 60 - 80%. Zabieg jest też dłuższy i nieco bardziej niemiły ( więcej aplikacji prądu we wrażliwych miejscach serca..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 4

.. ...( dotyczaca ciazy i migotania ). Mam jeszcze takie pytanie, jak szacuje sie ryzyko ablacji w przypadku migotania przedsionkow ( u mnie na holterach wychodza epizody migotania, trzepotania i dodatkowe pojedyncze pobudzenia nadkomorowe - ok. 1500/dobe ). Czytalam gdzies, ze ryzyko..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 6

.. ...powikłań zatorowych w migotaniu przedsionków nie jest jednak wymieniony na takim poziomie jak aspiryna ( być może będzie równie skuteczny jak właśnie aspiryna i podobne, ale nie przeprowadzono wystarczająco dużych badań - wciąż w pierwszym rzucie zaleca się kwas acetylosalicylowy czyli..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 30

.. ...tak jak pisalam ja mam migotanie przedsionkow nadcisnienie oraz zwyrodienie plamki zoltej i krotkowzrocznosc nie wiem co Tobie dolega Witam wszystkich.Dziewczyny czy któraś z Was mając zaburzenia rytmu serca zdecydowała się na ciążę i urodziła zdrowego bobaska?Napiszcie proszę.Jak..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 5

.. ...stwierdzono napadowe migotanie itrzepotanie przedsionkow po miesiacu juz mialam zaplanowana ablacje wlasnie w Szczecinie a ja mam juto ablacje, zobaczymy po co ze mną bedzie. dzisiaj jade do szpitalka, nie wiem czy sie bać czy nie bo wcale te częstoskurcze mi nie p[rzeszkadzają, wręcz..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 32

.. ...chodzilo ja mam napadowe migotanie przedsionkow i nastapil nawrot pozdrawiam.bac sie nie ma czego. Do miry i mini Dziękuję wam bardzo za słowa otuchy,czuję się teraz pewniej.Miro napewno będzie dobrze przeciez inaczej być nie może.Pozdrawiam. witaj Minia widze ze czesto jestes na forum..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 39

.. ...do zlikwidowania jak migotania przedsionkow bo lubi nawracac a dr Krzyzanowskiego znam mieszka w moim miescie pozdrawiam i zycze dalszego utrzymania rownego rytmu Do Kingi. Widzę ,że mamy podobny problem my dzisiaj wróciłyśmy ze szpitala córka będzie miała też przeprowadzony zabieg..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 42

.. ...umiarowienia go. Dostawalam juz migotania przedsionkow i migotania komor. Sytuacja byla juz tragiczna. W koncu pokierowano mnie na konsultacje, gdzie zaproponowano mi ablacje. Nie wachalam sie ani chwili, nie mialam watpliwosci ze wszystko bedzie dobrze. Nie myslalam czy zabieg bedzie..

Jaki powinien być prawidłowy puls? - Str. 3

.. ..., że zespół WPW lub migotanie przedsionków. Wczoraj miałam stresujący dzień ale po pracy zjadłam obiad, wypiłam melisę i połozyłam się żeby odpoczać. Podczas tego odpoczynku poczułam nagle szybkie bicie serca ( około 10 sek )ale nic poza tym - bez duszności, bez bólu. Zmierzyłam sobie..

Echo serca - Str. 7

.. ...powiekszony LP9zapewne mama ma migotanie przedsionkow ) , frakcja wyrzutowa nieco obnizona i cechy nadcisnienia płucnego , ktore jest wynikiem wady mitralnej. Z tego opisu mama kwalifikuje się ( z samego opisu echo ) ewentualnie do wymiany/plastyki zastawki mitralnej. Nie wiem co jest w..

Echo serca - Str. 18

.. ...zaburzeń rytmu wystąpienie migotania przedsionków i niewydolności krążenia Infekcyjne zapalenie wsierdzia nie stanowi zagrożenia w czystym ubytku międzyprzedsionkowym, jeśli nie wspólistnieje wada zastawki dwudzielnej ( mitralnej ). ASD zdarza sie częściej u płci żeńskiej. ASD : W sercu..

Echo serca - Str. 43

.. ...lat,od 4 lat mam trwałe migotanie przedsionków,dwa tygodnie temu wszczepiony mi stymulator serca,choroba wieńcowa też jest ( bule w klatce przy wysiłku ) dziękuje za odpowiedz, i pozdrawiam. Dzien Dobry Pani Izabello ! Mam pytanie do Pani w zwiazku z bolem w plecach w okolicy serca ( to..

Jeszcze raz o dodatkowych skurczach - Str. 3

.. ...sie.3 m - ce temu miałem migotanie przedsionków podobno ( tak mówi lekarz ) było to następstwem alkoholu.W szpitalu podali mi RYTMONORM i po kilku godzinach migotanie ustąpiło. Obecnie biorę BETALOC100 jest wygodny bo zażywam go tylko raz na dobę, ale dodatkowe skurcze i tak nie..

Podejrzenie zespołu WPW - Str. 4

.. ...przeszedlem czestoskurcz i migotanie przedsionkow z szybka akcja komor na 280HR wiec Katarzyna, nie strasz nikogo ze jak bedzie mial tetno powyzej 220HR to umrze, ja Dzieki Bogu zyje i inni tez. Pozdrawiam serdecznie. edyta:właśnie tydzien temu mialam ablacjie,nie jest to przyjemny..

Podejrzenie zespołu WPW - Str. 5

.. ...lecz mogą przejść w migotanie przedsionków to się leczy np Polfenonem. Jedna nieraz migotanie może przejść w trzepotanie komór a to już jest niebezpieczne .Leczenie niekiedy nie przynosi efektów i wtedy wykonuje się ablację.Ja jestem już rok po niej i jest ok. Idz do dobrego kardiologa i..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 105

.. ...po ablacji z powodu migotania przedsionkow lekarze powiedzieli ze to od dlugoletniego nadcisnienia Witam! wiecie że lęk jest objawem wszystkich nerwic, ale w nereicy lękowej jest największy. Wszystkie objawy ( kołatanie serca, omdlenia, duszności, bóle pleców ) to typowe objawy właśnie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 833

.. ...jeszcze na napadowe migotanie przedsionków w czym mogę być już ekspertem. Te wszystkie choroby bardzo się lubią i ściśle na siebie oddziałowują. To tyle na początek. Pozdrawiam. Kikuś. Kochana, to że mialaś kiepską nockę to chyba nie zarzucisz lekow?? Wiesz zdecydowałaś się na nie -..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 945

.. ...sumie czego ) dołączyło migotanie przedsionków i wylądowałam na intensywnej na jedną noc. Jakoś specjalnych zaleceń nie miałam bo ze stresu potas mi spadł i dodatkowo strach podsycił serce i tak wyszło jak wyszło. Ja się z tym nie zgodziłam i godzić nie mam zamiaru. Powiem Wam jak ja..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 8

.. ...rytmu ,czasem napadowe migotanie przedsionków.jest to strasznie nieprzyjemne,budzi lęki,osłabia,wprawia w straszny dyskomfort.Ale są tez miesiące ,że czyje sie bardzo dobrze.Musimy sie nauczyć z tym życ,co sobie i innym z calego serca życzę. Jeszcze jedna sprawa o której zapomniałam,to..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 10

.. ...Ostatnio dostałam znowu migotania przedsionków,nie miałam przez ostatnie 14 miesięcy.Bylam u kardiologa a on zaproponował mi zabieg ablacji na te arytmie i powiedział ,że to nie są objawy od wypadania zastawki dwudzielnejZdezorientował mnie całkowicie tym.Nie wiem co o tym wszystkim..

Po ablacji - nie wiem czy udana!

.. ...także przeżyłem 2 trzy migotania przedsionków w przeciągu 11 lat. Cieszę się jedynie z tego, że ablacje będzie mi wykonywał ten sam zespół co Asiuli, często jest tak, że dopiero druga a nawet trzecia ablacja gwarantuje powrót do pełni sił. Znam też takie osoby, które po drugiej ablacji..

Napadowy częstoskurcz nadkomorowy

.. ...konkretna choroba serca np migotanie przedsionkow trzepotanie itp a jak mialas stwierdzony cestoskurcz nadkomorowy ze pytasz kiedy ablacja Bardzo dziekuje za moja odpowiedz.kiedy 20 lat temu pojawil mi sie pierwszy raz napad arytmii - lekarz nazwal to czestoskurcz napadowy.ale EKG tego..

Ablacja - kompendium wiedzy

.. ...z zespołem WPW oraz migotaniem przedsionków. Ablacja ( zakończona powodzeniem ) przeprowadzona metodą klasyczną ( bez użycia Carto, Loca Lisa ). Przyjęcia w Klinice są zazwyczaj w niedzielę, wiec będziecie prawdopodobnie poproszeni o przyjazd właśnie w ten dzień. Pora przyjazdu nie ma tu..

Ablacja - kompendium wiedzy - Str. 3

.. ...Szczecinie.Nie mam juz wyjscia bo migotania przedsionkow powtarzaja sie dwa razy tygodniowo. Jest tylko drobny problem - jestem po zawale serca no ....... ablacja napewno bedzie trudniejsza i mam obawy czy skuteczna. Moze wiesz cos na ten temat? Niestety, ja nie mialem zawalu, ale..

Ablacja - kompendium wiedzy - Str. 6

.. ...nauczyłam się żyć ze swoim migotaniem przedsionków i czasami nawet nie wiedziałam, że je mam ( a wychodziły w trakcie badania ), ale mam nadzieję, że teraz będzie lepiej i łatwiej ( a mam dwóch małych łobuzów i muszę dorywnać im kroku, co nie zawsze było łatwe )... Jeszcze raz ponawiam..

Ablacja - kompendium wiedzy - Str. 18

.. ...ją robioną z powodu migotania przedsionków co jest trudniejsze w skuteczności zabiegu często trzeba liczyć się z koniecznością powtórzenia. Lekarze mówią, że dopiero po 3 miesiącach będzie wiadomo czy ablacja przyniosła oczekiwany skutek. U mnie niestety migotania występują nadal i to..

Będę miał ablację! Anin Warszawa - Str. 2

.. ...Walczaka dla mojegp taty ma migotanie przedsionkow.Wizyta sie odbyła jak najbardziej i bylismy umowieni na telefoniczny kontakt z profesorem,tato miał zalecone badanie holtera,dzwoniłam 3 tygodnie bez skutkow rozmowy z profesorem.Wkoncu panie na recepcji przyjeły fax z winikami i..

Kardiomiopatia rozstrzeniowa - Str. 3

.. ...szpitalu 34%, do tego ma migotanie przedsionkow, ayrtmie. Jest to dla nas szok i sama nie wiem co bedzie dalej, podobno po biopsji dopiero stwierdza jaka jest przyczyna, jak leczyc a lekarka w opolu przedstawila mi czarna wersje o przeszczepie ( nawet nie wiem czy powiedziala to wszystko..

Kardiomiopatia rozstrzeniowa - Str. 12

.. ...jest nadcisnienie i migotanie przedsionków w wywiadzie ,ale nie ma juz kardiomiopatii rozstrzeniowej. Na chwilę obecna choroba jest w odwrocie. Jeśli jednak mogę chciałbym udzielić kilku wskazówek. - nastawić się pozytywnie do zaistniełej sytuacji - do znudzenia mierzyć ciśnienie -..

Kardiomiopatia rozstrzeniowa - Str. 16

.. ...lekarz stwierdzil zekomo migotanie przedsionkow ale zly alarm byl.Wszystko bedzie dobrze nie martw sie,teraz dbaj o siebie i dzidzie: )Powodzenia To dlaczego miałąś badane serce w ciązy skoro nie mialaś żadnych dolegliwości? i co Cie kochana wkońcu skłoniło po ciązy , zę poszłaś do..

Po ablacji - Str. 3

.. ...trakcje ablacji miałem migotanie przedsionkow:( usuneli jedna droge dodatkowa ale odrazu wykryli druga ktorej lekarz sie bał usunac poniewaz przebiegała w dosc niebezpiecznym miejscu, wiec druga została , po zabiegu ledwo chodziłem przez jakis tydzien ( strasznie opuchniete pachwiny ) od..

Po ablacji - Str. 10

.. ...sugerowali, żeby utrwalić migotanie i mieć mnie z głowy. Szczęśliwie ani lekarze z Banacha, ani ja nie dajemy za wygraną. Moje pytanie jest ciagle aktualne. Czy ktoś miał podobna sytuację i jak to dalej może wyglądać? Kozar - witam Ciębie serdecznie. Twój przypadek jest bardziej..

Po ablacji - Str. 20

.. ...miałem krótkie napady migotania przedsionków,zabieg wykonał dr.Derejko .przypalał mnie 3,5 godz ( ablacja doszczętna ).Po przywiezieniu mnie na salę ok.17 w ty samym dniu miałem ok.10 pobudzeń,w następnym dniu ponad 15,a w dniu dzisiejszym tylko 4.Mam nadzieję że z każdym dniem będzie..

Szybkie tętno - Str. 10

.. ...wpadalem kilkukrotnie w migotanie przedsionkow. Moze uda sie za drugim, albo trzecim razem... cos lub ktos kaze mi im ufac, choc moim zdaniem skape informowanie pacjenta jest nie fair. Jesli jednak chodzi o opieke nie moge powiedziec nic zlego. opiekuja sie dokladnie tyle ile trzeba...

Szybkie tętno - Str. 14

.. ...krótkie, kilku sekundowe migotanie przedsionków. Miałam nawet wykonana gastroskopię. ( tragedia!!! ) Od tamtego czasu na stałe biorę leki. Obecnie już tylko potas, magnez i obniżający puls corektin.Są okresy, gdy nic sie nie dzieje. Czuje się znakomicie. Bywa jednak i tak, że mam * atak..

Sztuczna zastawka i normalne życie - Str. 2

.. ...nieleczone częstoskurcze i migotanie przedsionków? Raczej poszerzenie lewego przedsionka jest powodem zaburzeń w układzie przewodzącym i np. migotania przedsionków, a więc niedomykalności,ale sa takie formy arytmii , ktore w ogromnym skrocie powodują powiększenie się serca , spadek jego..

Sztuczna zastawka i normalne życie - Str. 5

.. ...zostało mi utrwalone migotanie przedsionków. Cały czas jestem skazana na łykanie tabletek, badania wskaźnika... Po rocznej nieobecności wróciłam do pracy, wiadomo są różne dni,ale ludzie nie mając żadnych problemów ze zrowiem też mają różne dni. A my powinniśmy się wspierać. ja nawet nie..

Ablacja - Str. 3

.. ...u osob po zawale i z migotaniem przedsionkow? Tak sie boje a to mnie czeka.Irena Jestem 3 dni po ablacji i dzisiaj mialam skurcz ktory trwal ok. 20 sek. moze troche wiecej. Czy to tak moze byc? Z gory dziekuje za odpowiedz! Tak, tak moze być ja miałam ablację w piątek, a w sobotę miałam..

Ablacja - Str. 4

.. ...miałem już z 8 razy oraz migotania ) w tym miesiącu, który od 2 lat mnie męczy nic nie idzie funkcjonować, pracować. Chciałem zapytać czy jest to bardzo skomplikowany zabieg przy tym iż mam bardzo ciężką astmę i oddech na 40% normy. pozdrawiam Grzegorz Czy po jednorazowym wystąpieniu..

Ablacja - Str. 12

.. ...Choruję na napadowe migotanie przedsionków. Przed pierwszym zabiegiem miałem 1 - 3 ataki dziennie trwające od 30 min do kilkunastu godzin. Po pierwszej i drugiej ablacji było różnie ale po trzeciej wyraźnie się poprawiło. W przeciągu ostatnich trzech miesięcy miałem jedno ok 1 godz...

Nerwica - czy na pewno? - Str. 145

.. ...błyskawiczne badania i diagnoza migotanie przedsionków , po dwóch dniach przyszedł lekarz tzn był cały czas tylko ja nie byłem zdolny do rozmów i powiedział że sytuacja jest opanowana i nie powodów do obaw, mam tylko przyjmować lekarstwa Beto Zk 100 i będzie dobrze , tyle tylko że moje..

Zespół Barlowa - ktoś ma tą chorobę?

.. ...przyspieszonymi akcjami serca np. migotaniem przedsionków które raczej w twoim wypadku by sie nie zakonczyło zawałem serca : ) To jeszcze raz ja oczywiście o ile mi wiadomo a lekarzem nie jestem : ) że jak zaczales brac betabloker to musisz juz go brac przez caly czas bo jak nie weźmiesz..

WPW co to takiego?

.. ...nadkomorowych i/lub migotania przedsionków ujawniają się najczęściej u nastolatków lub młodych dorosłych. Objawowi chorzy powinni być kierowani do badania elektrofizjologicznego, gdyż ablacja dodatkowej drogi jest postępowaniem z wyboru i odznacza się wysoką skutecznością. W napadzie..

Ciąża a migotanie przedsionków

.. ...wykryto u mnie napadowe migotanie przedsionkow. Aktualnie mysle o posiadaniu dziecka i kardiolodzy sugeruja mi zrobienie ablacji. Problem polega na tym, ze to moje migotanie przedsionkow nie jest specjalnie dokuczliwe, nie robi mi sie slabo, moge normalnie funkcjonowac itp. i ten zabieg..

Blok prawej odnogi pęczka Hisa

.. ...ROZPOZNANIE NAPADOWE MIGOTANIE PRZEDSIONKOW Witam w klubie pęczka Hisa.mnie również lekarz stwierdził taką dolegliwość.Napiszcie mi proszę, jak Wam się żyje z blokiem prawej odnogi pęczka Hisa i czego, czyli jakich dolegliwości mogę się spodziewać.Od lekarza niewiele się..

Blok prawej odnogi pęczka Hisa - Str. 3

.. ...kardiowersję z powodu migotania przedsionków. Wcześniejsza w kwietniu się nie udała. Czy jeśli mam poważne problemy z zawrotami głowy ( robiłem też badanie tętnic szyjnych i wyszło mi, że mam jakieś blaszki miażdżycowe ) to mogą one w jakimś stopniu być związane z sercem i tym co się z..

Sztuczna zastawka na jak długo wystarczy?

.. ...gorszego.Ja po operacji miałam migotania i jestem na cordarone.Po tym leku też są działania uboczne ale czekam,może nie będzie żle. Pozdrawiam! Witam!Wypadają mi włosy.Nie wiem czy to ma związek z operacją sztucznej zastawki.Biorę cordarone na migotanie przedsionków oraz betalok..

Napadowe migotanie przedsionków od 10 lat

.. Ale teraz mnie napadło nieźle... Właściwie mam non - stop ... , Rhytmonorm nawet 3 x dziennie 150 mg , niezawsze przerywa.. Holter to potwiedził.. Zostałem potraktowany przedmiotowo... po pobycie na Arkońskiej.. pograno mna w ping ponga z PAM - em.. Miałem pecha ... czy brak dojścia.. prosze o jaiś uwagi co..

Ablacja żył płucnych i krwiak w miejscu wkłucia

.. ...utrata przytomności w migotaniu przedsionków ( mówi się że źle rokuje ) . Ablacja faktycznie jest konieczna ,w bardzo doświadczonych osirodkach często powtarza się ją dwukrotnie a nawet częściej.Ja biore betabloc 100 jeden raz dziennie jedną lub półtorej tabletki . Niema co tam liczyć na..

Dodatkowe skurcze - Str. 44

.. ...zlecony w szpitalu po migotaniu przedsionkow,odpisz pozdrawiam Niech wam nikt glupot nie opowiada i nie straszy ze od dotatkowych skurczy ma sie zawal.A napewno nie od takich tabletek.Najpierw przeczytajcie od czego sie dostaje zawalu.Dodatkowe skurcze majom prawie wszyscy nawet..

Dodatkowe skurcze - Str. 46

.. ...Minia jak sie rozpoznaje migotanie przedsionków na ekg. Czym to sie objawia dokladnie minia i od czego powstaje jakie sa objawy.Pozdro. dzień dobry, zastanawiam się czy możecie mnie trochę * wtajemniczyć * i napisać jakie powody tych skurczów podawali wasi lekarze? ja jestem początkująca..

Dodatkowe skurcze - Str. 48

.. ...znac ja mam napadowe migotanie przedsionkow, jestem po ablacji poltora roku, okolo rok bylo swietnie mialam pojedyncze potkniecia nie bralam tego do glowy, ale teraz mam bole rozpierajace klatke, a przy tych nierownych potknieciach puls ponizej 40tu,nieraz pol nocy siedze bo boje sie..

Dodatkowe skurcze - Str. 55

.. ...Panie jestem po ablacji migotania przedsionkow a wczoraj bylam na wizycie i mam niby kardiologiczny zespol x czy ktos wie co to jest? Minia: To ten z archiwum? ; ) ) ?? pozdrawiam czesc,chcialbym sie dowiedziec czy dodatkowe skurcze serca moga uszkodzic zastawki serca? ~seba~,nie wydaje..

Skurcze dodatkowe a biosotal

.. ...nadkomorowego iliczne wstawki migotania przedsionkow bralam biosotal rytmonorm acenokumarol isoptin sr 120mg no i2specyfiki na nadcisnienie po ablacji biore tylko betalog 100 iacenokumarol na rozrzedzenie krwi do czasu wyniku z holtera ale wizyte mam dopiero na 17 maj do kardiologa..

Migotanie przedsionków jest wyleczalne? - Str. 2

.. tez mialam migotanie przedsionkow dosc czesto bo nieraz co dziennie ale po zdiagnozowaniu odrazu zostalam zakwalikowana do ablacji mialam wykonana miesiac temu i teraz czuje sie nie najgozej bo nie mam migotania tylko od czasu do czasu potykania serca ale mysle ze sie uspokoi zabieg trwal 4 i pol godz A..

Miałam już trzy ablacje, czy ktoś miał więcej?

.. ...granicą dotyczyły napadowe migotanie i trzepotanie przedsionków ablacje miałem w żyłach płucnych i później wokół żył płucnych. mam kilka pytań do Jacka .Chciałabym wiedzieć dlaczego za granicą czy tu nie mogli zrobić . Ja mam WPW i podczas ostatniej tj.trzeciej ablacji wyindukowano..

Arytmia nadkomorowa serca

.. ...niebezpieczna, może dojść do migotania przedsionków a potem komór i klops. Ja nie chcę siać paniki , ale sama długo to lekceważyłam bez sensu. Dziś jestem po ablacji wolna od arytmi, a co za tym idzie zdrowa i szczęśliwa. Wniosek lecz się ,a zobaczysz jakie życie potrafi być piękne i nie..

Arytmia nadkomorowa serca - Str. 4

.. ...rytmu mogą przechodzić w migotanie komór, które grozi śmiercią jeżeli nie zostanie przerwane defibrylacją. Migotanie przedsionków tak groźne nie jest. Pozdrawiam. Dziekuję za odpowiedź i mam nadzieję, że arytmia komorowa nie jest, aż tak groźna. Ja mam właśnie arytmie komorową i lecze..

Napadowe migotanie przedsionków

.. ...25 lat mam napadowe migotanie przedsionków.?Ostatnio zas zdarza sie to coraz czesciej i jest to bardzo uciazliwe.Powiedziano mi ze najlepszym rozwiazaniem bedzie chyba ablacja.Czy ktos mi powie czy jest to skuteczne i zarazem bezpieczne dla zdrowia bo troszke sie obawiam.Dzieki z góry....

Co się dzieje z Kiką?

.. ...pogotowie i co panika, erka, migotanie przedsionków,leki, badania, potem kolejna wizyta w szpitalu i tak po czwartym pobycia na erce na przestrzeni ( od sierpnia do początku pażdziernika ) podjęto decyzję za mnie. W ciągu trzech tygodni ( tyle trwa zaszczepiuenie się na żółtaczkę zakażną..

Jaki ciśnieniomierz kupić? - Str. 2

.. ...jest na wyjazdy,mam migotanie przedsionków.W domu używam stacjonarnego ciśnieniomierza na opaskę tej samej firmy Omron M5 - 1,kupiłem go kilka lat temu,jestem z niego zadowolony.Zobaczę jak będzie się sprawował R7,na pewno będzie obarczony większym błędem ale to się okaże przy..

Stymulator serca - a świadczenia?

.. ...NYCHA oraz utrwalone migotanie przedsionków po kardiowersji niestety 04.04.2010 nastąpił nawrót. W marcu 2010 wszczepiono mi kardiowerter defibrylator. Aktualnie przebywam na świadczeniu rehabilitacyjnym 3 miesięcznym które kończy się14.06.2010. Jestem świeżo po sanatorium ZUSowskim..

Niedomykalność zastawki mitralnej - Str. 4

.. ...gorzej.U mnie doszło do migotania przedsionków a mam 40 lat aż boję się myśleć co będzie dalej. W zupełności zgadzam się z Ewą. Ja również jestem po 2 operacjach zastawki. I przy I stopni niedomykalności da się żyć. Ja przy tym co teraz mam ( zastawka dalej się zwęża, jest nadciśnienie..

WPW i inne objawy

.. ...trzepotanie przedsionków, migotanie przedsionków ), czy to sprawa nerwu błędnego? czy może jakoś przeziębiłem żołądek, naprawde nie wiem co z tym zrobic a to jest uciązliwe, tym bardziej ze musze łykac no - spe i apap a po tym dłużej śpie. Mam nadzieje, że ktoś mi coś napisze na ten..

Płyn w osierdziu

.. ...rozkurczu 3,5 cm Ponadto ma migotanie przedsionków, kaszel, wysoką gorączkę do 40 stopni. Obecnie przebywa w szpitalu. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu jak bardzo jest to poważne. Niestety lekarze nie za bardzo wiedzą co robić i nie udzielają mi żadnych konktretnych informacji o stanie..

Niedomykalność zastawki mitralnej a wypadanie płatka zastawki dwudzielnej

.. ...powikłaniem wady jest migotanie przedsionków. Niedomykalnośc mitralna często stanowi powikłanie stenozy mitralnej ( ok. 40% chorych ze zwężeniem zastawki mitralnej ), a może też współistnieć ze stenozą lub niedomykalnością aortalną. Przy rosnącym przewlekle obciążeniu każde serce osiąga..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 4

.. ...na mnin. i dodatkowo migotanie przedsionków. Dzisiaj idę do szpitala a jutro mam ablację ale myślę że nic z tego nie będzie ponieważ jestem przeziębiona, wię przesuną mi termin, trochę mi szkoda bo chciałam miec to za sobą, ale zobaczymy.Jak wrócę dzisiaj do domu to się odezwę, a ty..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 64

.. ...prowadzic do arytmii, migotania przedsionkow czy komor, bo to sie chyba tak konczy, czy ktos cos wie na ten temat? pozdrawiam Wszystkich cześć Klaudia. Od kołatania serca nic ci nie będzie. Jest to bardzo nie przyjemne bo człowiek myśli że zaraz coś się stanie. Serce to bardzo silny..

Migotanie przedsiomków

.. ...osób które cierpia na migotanie przedsionków. Ja zmagam się z tą chorobą od prawie 3 lat. Pod koniec lutego miałem wykonaną ablację. Niestety po niej też dostaję ataki migotania, może to jeszcze za krótki okres aby wszystko było dobrze? Sam nie wiem jeśli ktoś chciał by podzielic się..

Migotanie przedsiomków - Str. 3

.. ...doświadczeniami po ablacji w migotaniu przedsionków. Nie sądzisz.A może jeszcze ktoś podzieli się wrażeniami po ablacji w AF?Pozdrawiam witajcie, jestem 3 miesiace po ablacji migotania przedsionkow i nie mam migotan! Ablacja robiona byla w Aninie. Powoli zaczynam myslec, ze zabieg sie..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 6

.. Najpewniej miala migotanie przedsionkow ( polowa pacjentow po operacji tak ma , to nic groznego ), trzebawyrownac zaburzenia elektrolitowe i najpewniej będzie ok. Jzabelo żona ma spuchnęte nogi podobno mają jej dać coś na odwodnienie czy ta spuchlizna to też jest skutek operacji wymiany zastawki ,wybacz ,że..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 13

.. Moja żona miała migotania w drugim dniu po operacji uzupełnili płyny chyba był to potas i wszystko wróciło do normy,nie martw sie będzie dobrze,na temat zastawki nic nie wiem ,może Izabela coś napisze na ten temat.A tak swoja drogą Izabelo pozdrawiam . Ja też przszłam operację zastawki aortalnej.Miałam..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 16

.. ...zdrowotne.Ja miałam migotanie przedsionków więc nie można jechać.Jednak ja byłam od razu po szpitalu na wczesne rehabilitacji kardiologicznej.To szpital od razu przewoził nas do szpitala rhabilitacji koło Poznania.Tutaj nikt nie musi przydzielać bo jedzie każdy, chyba że ktoś nie chce.To..

Częstoskurcz po ablacji

.. ...WPW nie mialam tylko migotanie przedsionkow niby od nadcisnienia lepiej jest jak bylo bo przed ablacja migotania miala nawet codziennie teraz to sie zdarza z dwa razy w tygodniu ale krocej tylko teraz przy tym mam bardzo silny bol za mostkiem i z tego powodu mam miec zrobiona TK naczyn..

Dodatkowe skurcze komorowe - przyczyny, leczenie, prognozy

.. ...przedsionkowym, albo z migotaniem przedsionków. O ablcji u osób z dod. skurczami komorowymi nic nie znalazłam. Tylko to,ze jest mozliwa i nawet skuteczna. Od ilu dod. skurczów ją robią - to nie mam pojecia. Wydaje mi się,ze te 3 tys. to troche mało. Ale mam nadzieję,ze wszystkiego się..

Ubytek w przegrodzie międzyprzedsionkowej typu Q 21.1

.. ...często postać utrwalonego migotania przedsionków. Dojrzewanie jest często opóźnione, a miesiączki - nieregularne. Ryzyko operacji zwiększa sie u osób starszych. Leczenie zachowawcze polega jedynie na zapobieganiu gorączce reumatycznej, na ktora dzieci z ubytkiem są szczegolnie podatne,..

Wynik badania echokardiograficznego EKG

.. ...moglam miec napadowe migotania przedsionkow jestem po ablacji ale zauwazylam ze wlasnie kiedy mam skoki cisnienia mam nawrot migotania ale najbardziej mnie martwi rozpierajacy bol za mostkiem i braki powietrza. Nie jest to wykluczone, chociaz po objawach mozna by podejrzewac chorobę..

Echo serca i prośba o odczytanie wyników

.. ...niewydolności prawokomorowej , spadek toleracji wysilku. Przy powięszeniu lewego przedsionka może wystąpić migotanie przedsionków.Leki jak najbardziej standardowe przy tej chorobie. Czy mama ma rytm zatokowy?..

Ablacja - czy można w znieczuleniu ogólnym? - Str. 2

.. ...Pozdrawiam moze i tak ja mam migotanie przedsionkow i male dawki nie pomagaja bo przechodzilo w trzepotanie przedsionkow. lekarz mi nie dal wiecej bo zdecydowal ze lekarze na niemodlinskiej sie mna za miesiac zajma mam nadzieje ze tam mi dadza to co potrzeba Ewo, minia dziekuje za rady,..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 4

.. Z migotaniem jest tak samo jak z wszystkim w życiu, gdy dzieje się coś po raz pierwszy to raczej nie wiadomo o co chodzi. Aby nabrać pewności co ci dolega konieczna jest diagnoza lekarska, ale aby mieć jasność ekg musiało by być zrobione w trakcie, a nie po fakcie : ) ). Pozdrawiam. do luka. Jeśli masz..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 9

.. ...której nadal występują migotania po 3 miesiącach. Co wykazał aktualnie zrobiony holter 12 odprowadzeniowy? Czy będzie potrzebna kolejna ablacja? Jeśli tak to po jakim czasie? Myślę, że nie tylko ja jestem zainteresowana takimi informacjami. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością. Drodzy..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 11

.. ...fizyczny. Pierwszego migotania dostałem będąc w Korbielowie na nartach. Wieczorem wypiłem dwie lampki brandy, a w nocy dostałem migotania. Mimo, że mi te rzeczy szkodzą to trudno ze wszystkiego rezygnować, dlatego choć znacznie rzadziej, zdarza mi się wypić kawę, lampkę wina do obiadu..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 17

.. ...naprawdę nie działają na migotania tylko zwalniają akcje serca, a to z kolei ogranicza tolerancję wysiłku i tak nakręca się spirala arytmii. Dochodzi do tego, że już nie wiesz czego nie robić albo co robić żeby tego uniknąć. Dzwoń do CK i walcz o swoje serduszko, bo musi Ci jeszcze..

Udar mózgu - Str. 5

.. ...Miała nadciśnienie, migotanie przedsionków serca oraz średnią nadwagę. Nam na początku powiedzieli, ze stan mamy jest bardzo ciężki i poważny, że trzeba czekać najpierw krytyczne 3 doby, potem 7 dni, które miały mieć decydujący wpływ... W drugim badaniu TK okazało się, że są nowe ogniska..

Postępujący zespół wazowagalny? czy to możliwe? - Str. 7

.. ...przy robieniu ablacji migotania przedsionków ( czy jakoś tak o ile dobrze zapamiętałam ) - ale to chyba nadal próby a od mojego kardiologa nie uzyskałam jeszcze odp :( podobno z wiekem powino to ustępować ale cóż jak widać nie u wszystkich mam nadzieję że u ciebie coś pomoże buziaki i..

Zwężenie żył płucnych po ablacji

.. ...powikłaniem ablacji z powodu migotania przedsionków może być zwężenie żył płucnych.Czy ktoś może udzielić mi informacji na ten temat,może odezwie się osoba, która doświadczyła takiego powikłania,jakie są objawy tego zwężenia i jakie jest potem leczenie. Proszę o odpowiedź. Doświadczyłem..

Kardmiopatia rozstrzeniowa z utrwalonym trzepotaniem przedsionków

.. ...piszącej powyżej.Ojciec ma migotanie przedsionków. mam jeszcze pytanie,na dzień dzisiejszy ojciec czuje sie dobrze,nic go nie boli,czy to znaczy że nic złego mu nie grozi?jestem ciekawa jak się czuł pani ojciec,tak ogolnie - czy coś go bolało,czy miał apetyt?Martwie się bardzo,boje się..

Rozrusznik serca - pytania i wątpliwości - Str. 2

.. ...stwierdzili u niego migotanie przedsionków, a po ostatnim holterze podjęli decyzję o rozruszniku. czytając post Izy lekko się załamałem [Izo - wyrazy współczucia :( ], ale Wasze spostrzeżenia zaraz postawiły mnie na nogi i mam nadzieję, że pomimo 66 lat wszystko będzie dobrze. dwa..

Migotanie przedsionków i inne dolegliwości

.. Witam serdecznie to mój pierwszy wątek w Kardiolo, ale napewno nie ostatni mam pewien problem jak większość z nas, moje serducho zaczeło nierównomie bić jakieś pół roku temu, na początku bagatelizowałem sprawe myśląc że samo przejdzie ale po jakims czesie obiawy zaczeły się nasilac, zaczeły sie zawroty głowy..

Arytmia a poród naturalny, jestem w 35 tygodniu ciąży

.. ...1500 ms. łacznie zaero migotania/trzepotania przedsionkow. Epizody ST łacznie zero. podczas holtera czulam sie dobrze nastepne dni przyniosly fatalne samopoczucie ktorych niestety nie zarejestrowalam holterem :( czy porod naturalny czy cesraka? boje sie naturalnego bo kiepsko sie czuje,..

Arytmia serca a enzymy sercowe (troponina)

.. ...podczas arytmii albo migotania przedsionków mogą wytrącic się enzymy sercowe, np. troponina ? Zbyszku poewiedz dokladniej co sie dzieje? Zbyszku ja mysle, ze raczej nie. Wystepuje to bardziej przy zawale serca miałem ostatnio jakąś arytmię, dokładniej migotanie przedsionków i lekarz..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 180

.. ...okazało sie ze cierpie na migotanie przedsionków lekarz stwierdził ze jest to nastepstwo tych wszystkich nerwic i czeka mnie duzo badan miedzy innymi ablacja a tak sie bardzo boje ze wrecz jestem pewna ze po tym mnie juz nie bedzie na tym swiecie zdazaja sie wypadki ze ludzie po tym..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 212

.. ...trzustki a wyszłam z migotaniem przedsionków i nic dalej ani leków ani zadnej wiedzy od lekarza i jak im ufac ???? Witajcie duszki !!!dawno mnie nie było,czytam troszke!!miło catullusie ze sie odezwałes nie myslałam ze ktos o mnie pomysli ciepło jak aga nie ma,pisała do mnie ostatnio..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 648

.. ...miejscu był,dzis odczuwam migotania przedsionków coraz częściej i zastanawiam sie czy wziąść cos na uspokojenie. Krysiu i DorotkoW dziękuję Wam za wsparcie i za to ze jestescie,pozdrawiam resztę ekipy buziaki ,trzymajcie sie. * ) ) ) ) A TO jeszcze raz ja ,maleńka trzymam kciuki ,wierze..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 784

.. ...dzien smutek i płacz i migotanie przedsionkow co chwilka wziełam leki na uspokojenie i z nerwów dostałam takiej zgagi ze myslałam ze spali mnie od srodka juz sie wykanczam osoby na których polegałam ponizyli mnie dzis i potraktowali jak idz stąd!!! nic mi sie juz nie chce co za dzien w..