Morfologia wyniki Gr

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 46

.. ...waskimi zespolami qrs o morfologiiczestoskurczu z wezla przedsionkowo - komorowegobez zaburzen przewodnictwa na badaniu echokardiograficzym jest zastawka mitralna platek przedni pogrubialy na ekg bradykardia zatokowa czakam na ablakcje chciala bym wiedziec czy moje wyniki badan sa zle..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 56

.. ...holter, badania krwi( morfologia +biochemia ), rezonans glowy...i wszystko OK.( dodam tylko ze od dwoch lat lecze sie na niedoczynnosc tarczycy ale przy stosowanym leku EUTHYROX 50 wyniki mam dobre, przeciwciala antytarczycowe tez ok wie tartczyca nie wplywa na te zaburzenia rytmu,..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 38

.. ...badania krwi ( pelna gama, morfologia, HIV, mocz, etc. ), rentgen klatki piersiowej, EKG, USG. Jesli nie masz niepanstwowej opieki medycznej wykupionej z pracy to polecalbym zapisac sie do jakiejs placowki typu Medicover lub Centrum Damiana. W ciagu miesiaca zrobia Ci wszystkie badania a..

Echo serca - Str. 7

.. ...mitralnej ( nie ma opisu morfologii platków ,a pole powierzchni nie wskazuje na ciężka stenoze , z kolei gradient może być podwyższony dodatkowo z powodu niedomykalności. Umiarkowanie powiekszony LP9zapewne mama ma migotanie przedsionkow ) , frakcja wyrzutowa nieco obnizona i cechy..

Echo serca - Str. 28

.. ...iż występują zmiany morfologiczne tych zastawek. Czy rzeczywiście jest to groźne, szkodliwe lub jak inaczej można zinterpretować te wyniki? Z góry dzięki za szybką dopowiedź. Z tego forum wyniosłam, iz niedomykalnośc śladowa jest bliska fizjologicznej. P. Olesiu - badanie w normie, jesli..

Echo serca - Str. 31

.. ...( mm ) 13/9 Zastawki morfologicznie czynnościowo prawidłowe. Osierdzie separacja za tylną ok 18mm Kurczliwość ogólna dobra bez zaburzeń odcinkowych. EF: ok 65% Lekarz stwierdził: prawdopodobnie zapalenie osierdzia, zalecił lek moczopędny Diuver 1 * d i magnez. Proszę o interpretację..

Echo serca - Str. 35

.. ...serca o prawidłowej morfologii. Hiperkineza lewej komory. Czy takie wady są poważne? Mogą postępowac? dziękuję bardzo witam! Mam prośbe... Czy mogłaby Pani zinterpretować moje wyniki z badania ECHOKARDIOGRAFICZNEGO. Ja sie na tym nie znam a byłabym spokojniejsza gdyby ktoś to obejrzał. A..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć?

.. ...badania krwi cukier morfologia wszystko ok. a ja ciagle sie zle czuje.tylko podwyzszone cisnienie.lekarz stwierdzil ze to nerwica.niestety trudno mi z tego wyjsc! Ja też robiłam wiele badań i wszystko jest w porządku.Czasem jak odbierałam kolejne wyniki,to miałam nadzieję,że może..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 450

.. ...lekarzach,odebralam wyniki morfologii z rozmazem - wszystko w normie. ( * to niemozliwe ze to moje,ostatnio mialam podwyzszone limfocyty o 0.4,pewnie pomylili wyniki i dali mi czyjes dobre ) wydaje mi sie czasem ze jestem psychiczna,a teksty w stylu * wez sie w garsc * * zmien..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 558

.. ...zatok, badania TSH, OB morfologia ( te 3 ostanie wyniki mam ponoc super ). O kregoslup dopiero mam konsultacje. Wczoraj mialam plukane uszy bo cos mi zaleglo. Ostatnio nawet mam wrazenie takie smieszne i dziwne ze dretwieje mi gorna warga. Na dodatek mam jakies wielkie bolesne krosty na..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 708

.. ...totalna klapa zrobiono mi morfologie i ekg serce pani dokto powiedziala ze wyniki sa ok colesterol tylko duzy bo 274 lekko przyspieszone bicie serca stwierdzila ze to zaburzenia układu nerwowego przepisala mi propranolol i neurol w aptece dali mi odpowiednik czyli afobam dzisiaj rano..

Jakie macie dolegliwości nerwicowcy? - Str. 2

.. ...tym częstoskurczem, morfologia - nic, czeka na wynik boleriozy i chlamydii, po dwóch pierwszych * atakach * doszła niechęc do jedzenia, kłopoty z żołądkiem - jakby był z gumy, budzenie się nad ranem i niemożnosc zaśnięcia, i olbrzymi strach, lęk, który mnie nachodzi ot tak bez przyczyny,..

Niedoczynność tarczycy - Str. 18

.. ...włosy. Miałam też robioną morfologie, poziom żelaza i cukru - wszystkie wyniki dobre. Dwa lata temu badałam prolaktynę. Wyszła mi trochę zawyżona, bo 25,25, gdzie norma to 1,39 - 24,20. Może to coś z przysadką? Ustyncia, to nie musi być wcale błąd laboratorium, ale możesz zrobić badanie..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 160

.. ...kręgosłupa, usg , krew ( w tym morfologia , biochemia , immunochemia, markery rakowe ) , zdjęcie klatki piersiowej ( płuca serce ) , EKG i NIC !!! zdrowy , narazie czekam na wynik MR głowy bo oczywiscie nie wierze w opinie lekarzy i fakty które na zdrowy rozsądek przemawiają za siebie...

Nerwica - czy na pewno? - Str. 166

.. ...dzisiaj poszłam zrobi morfologie i ob za opłatą bo lekarze juz mi skierowan nie dają zaraz ide po wyniki mam nadzieje że beda dobre chociaż jak znam siebie uspokoi mnie to tylko na jakiś czas wiec nie jestes sama a nie sadze żeby nam wszystkim dolegało to samo oprócz nerwicy najgorzej że..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 177

.. ...panikuję, badania typu morfologia, elektrolity itp wszystko w normie, jestem na etapie diagnozowania tarczycy. JEDYNE ( a może aż tyle ) co wyszło w badaniach dodatnie to BORELIOZA, jednak i tu zdania są podzielone, jedni twierdzą leczyć - drudzy nie ( jako że wynik dodatni wyszedł tylko..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 193

.. ...podwyzszony puls. A robilas morfologie? Bo jak ma sie raka to wyniki krwi nie sa idealne. Witam wszystkich, Ja również zmagam się na co dzień z podobnymi dolegliwościami. Miałam je również w tamtym roku, ale zaczęło się na wyjeździe za granicę. Dopiero teraz lekarze stwierdzili nerwicę,..

Kołatania serca, to nerwica? - Str. 2

.. ...badań jak ekg zwykłe, morfologia krwi, tsh, usg serca i żadnej poważnej choroby lekarze nie zdiagnozowali. Wyniki w normie. Skonsultowawszy się z kardiologiem ( który uznał, że mój problem jest niegroźny i nie ma powodu do niepokoju ) stosuję się do jego wskazań odnośnie regularnego..

Dodatkowe skurcze - Str. 82

.. ...Badania krwi w porządku morfologia i enzymy serca ( które miałem badane później ) w porządku ale podwyższone TSH wyszło wynik 10 czyli niedoczynność tarczycy - skierowanie do endokrynologa. Wiadomo na specjalistów jak endo czy kardio trzeba czekać, ale myślę ostatnio czy nie iść..

Dodatkowe skurcze - Str. 107

.. ...ogole zrob porzadna morfologie,koniecznie tego holtera - radze prywatnie, czekaj na wyniki i pomyslimy co dalej: ) pozdr gg 3671032,gdybys chciala, * kurcze sie * od 5 lat: ) witajcie kurczący się. jakie to jest ekg 12 - odprowadzeniowe, to znacyz Holter???nie wiem jakie ja miałam. w..

Dodatkowe skurcze - Str. 117

.. ...sumie. Odebralem tez morfologie krwi dzisiaj, wszystko w normie chociaz zdziwil mnie troche wynik potasu 3,6 a jak wiemy norma to 3,6 - 4,5 wiec mam dolna granice normy a juz z poltora miesiaca biore codziennie tabletke kalipozu. A tu widze ze biuro matrymonialne powstaje, i dobrze w..

Dodatkowe skurcze - Str. 280

.. ...nadkomorowe )TSh w normie morfologia w normie reszta wynikow w normie a skurcze jak sa tak sa .Moj kardiolog jak i ja wiem ze sa one na podłozu nerwowym.i nasz uklad nerwowy odreagowuje wlasnie w ten sposob prze potkniecie kolatanie dodatkowy skurcz ...czy jak to nazwac !!!!jest tak ze..

Wysokie tętno w spoczynku - Str. 2

.. ...EKG i zlecił zrobienie morfologii, poziomu żelaza, potasu, magnezu i tarczycy. Czekam na wyniki... Moje objawy wyglądają tak opisywane przez większość z Was a żadnej konkretnej diagnozy nie ma. Po wynikach i diagnozie okaże się co powie lekarz. Odezwę się. Pozdrawiam W stanie spoczynku..

Krew i mocz - co oznaczają te wartości?

.. ...http://badaniamedyczne.fm.interia.pl/morfologia.html lekarz ci lepij powie!! lekarz ci lepij powie!! ale moim zdaniem to masz złe wyniki pozdro negative - znaczy ,że w badanej próbece moczu nie wykryto obecności badanych substancji - a więc mocz jest w miarę dobry - natomiast w..

Poziom potasu we krwi

.. ...badania skierował : morfologia, potas, glukoza, sód wyniki będą w środe może mam niedobory potasu ????? pomocy! Ja przy niedoborze potasu mam salwy skurczy serca i tachykardię, dodatkowo trzęsą mi się mięśnie. Potas łatwo można zbadać z krwi - w każdym labolatorium. Nie wystarczy jednak..

Czy dieta optymalna (Kwaśniewskiego) jest zdrowa? - Str. 2

.. ...musiała powtarzać wyniki morfologiczne, bo Panie z laboratorium myślały, że się pomyliły ( mimo, że mama ma 70 lat wyniki były jak u 30 - 40 - latki ), a według nich to niemożliwe. Moja żona ma wyniki wzorcowe. Ja też ostatnio zrobiłem wszystkie badania i...lekarz pogratulował mi..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 27

.. ...badań jak ekg zwykłe, morfologia krwi, tsh, usg serca i żadnej poważnej choroby lekarze nie zdiagnozowali. Wyniki w normie. Skonsultowawszy się z kardiologiem ( który uznał, że mój problem jest niegroźny i nie ma powodu do niepokoju ) stosuję się do jego wskazań odnośnie regularnego..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 236

.. ...wsyztsko bedzie ok; ) ) w morfologii najwazniejsze sa te wyniki z gory te koncowe az tak nie.moze masz niedobor czegos i tyle. mam nadzieje ze to tylko jakis niedobor bo chyba wiecej bym juz nie udzwigła...; Od wczoraj czuje sie zle: - ( ( ( ( Jestem na wakacjach, a ta pieprz...choroba..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 256

.. ...ostatnie rok temu ), morfologie, mocz, RTG klatki piersiowej i wszystkie wyniki bylo dobre...3 dni temu jak mierzyłam sobie cisnienie tez nie bylo wysokie max 130/80...co robic?isc do lekarza?pzdr Do Eni - możesz napisać czy byłaś u lekarza i czy zapisał Ci coś na te lęki bo mnie to..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 9

.. ...grupę krwi, a także morfologię i badania tarczycy bo miałam straszną arytmię. Najważniejsze żeby nie było stanów zapalnych i grupa krwi. Musi być na to dokument . Pozostałe wyniki miałam kiepskie, ale nikt nia to nie zwracał uwagi. Nie martw się, czuję że Ty przy mnie jesteś okazem..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 25

.. ...głowy OK, EKG - ok, morfologia, elektrolity, białko, glukozę - OK, okulista 3 razy - badanie z dna oka, pole widzenia - OK, rtg kegosłupa szyjnego - tu lekkie skrzywienie, ale bez zwyrodnień, TSH - to jedyny wynik , który wyszedł źle 0,05.( nadczynność tarczycy ). Udałam się do..

Nadczynność tarczycy i mam problemy z sercem - Str. 3

.. ...poczatku zrobili mi morfologie dostalam jedynie propanolol, ale za duzo mi nie pomogl. Jak poszlam odebrac wyniki krwi ( przyjmowala mnie inna lekarka ) okazalo sie, ze mam nadczynnosc tarczycy. Jakos bardzo sie nie zdziwilam, bo moja mama to miala, siostra mamy i dziadek rowniez, takze..

Wynik badania echokardiograficznego EKG

.. ...bez istotnych zmian morfologicznych. Czynnościowo prawidłowe. Bez odcinkowych zaburzeń kurczliwości. EF 68% Jama osierdziowa wolna Aorta wstępująca nieposzerzona Bez cech przeciążenia prawego serca. Bardzo proszę o interpretację Wynik prwidlowy, poza mozę graniczną grubościa ścian lewej..

Komorowe zaburzenia rytmu serca

.. ...sporo ),ale takze ich morfologia , i uklad występowania. Co do etiologii - nie weim czy ktoś rozważal etiologię niedokrwienną ( na co wstepnie mogly wskazywać wynik echo - i to wskazana bylaby koronarografia ) czy raczej pozapalną?Generalnie na pewno zaburzenia do leczenia , byc moze do..

Wynik Holtera, czy się martwić? - Str. 2

.. ...73/min.,min.44,max.170/min i morfologia QRS jak w zespole preekscytacji.W zapisie 3915 dodatkowych pobudzeń pochodzenia nadkomorowego/pary,triplety/.Bez pauz,bez specyficznych zmian odc.ST - T.Błgam,wyjasnijcie,co to oznacza.Z góry dzięki. Zespół WPW to skrót od zespołu Wolffa -..

Życie po zapaleniu mięśnia sercowego - Str. 3

.. ...kierunku np. OB, ASO , CRP, morfologię itp. Przeszłam to wiele lat temu, gdzie miałam wysokie OB , ASO powyżej 500 , i podwyższona ilość leukocytów w morfologii. Pozdrawiam dzieki wielkie,ale lekarz tez o tym raczej powinnien wiedziec?wybieram sie do nastepnego lekarza z polecenia..

Zwolniona akcja serca, dreszcze, cała się trzęsłam

.. ...diagnozę, następnie ekg, morfologia, ob, cukier, sód, potas itp. wyniki w normie, druga diagnoza tarczyca w środę idę odebrać wyniki. Ciekawa jestem co będzie dalej. to sa tylko wasze uwagi. Ja wolełabym lekarskie. Jakoś wszyscy podchodziciue do tego tematu spontanicznie. J chcialabym..

Obniżony hematokryt

.. ...moje ostatnie wyniki morfologi krwi. Myślę że na wstępie powinienem zaznaczyć iż jestem sportowcem wyczynowym i wspomagam sie farmakologicznie. Dokładnie wit.B12 Wyniki przed cyklem: Wyniki po cyklu: WBC - 4.5 WBC - 4.4 RBC - 4.99 RBC - 4.82 HGB - 14.2 HGB - 13.7 HCT - 41.8 HCT - 40.3..

Norma TSH

.. ...dni temu robiłem pełna morfologie krwi, w tym TSH. Morfologia jest bardzo dobra, natomiast TSh wyniosło u mnie 4,3 przy normie od 0,3 do 6,2. Mam pewne obawy czy aby ta norma nie jest zbyt wysoka. Ktos z Was wie dlaczego jest taka, a nie inna? Proszę o interpretację wyniku. no i nie jest..

Interpretacja wyników morfologi krwi

.. Otrzymałem wyniki morfologii krwi: Podwyższony poziom limfocytów - 52,7% ( dopuszczalne 28 - 38 ) Obniżony poziom granulocytów - 32,1% ( dopuszczalne 49 - 60 ) Niski poziom płytek krwi - 113 K/ul.( dopuszczalne 140 - 440 ) a także inne nieznaczne odchylenia od dopuszczalnych norm: Erytrocyty we krwi - 5,51..

Interpretacja wyników badania serca

.. ...pmk 12,7 lk 50,8 wolre( niewyraznie napisane i nie wiem co to znaczy ) 9,2 lp 35,3 Ao 30,8 Morfologia prawidlowa zastawek Kurczliwosc w normie Sladowe fale zwrotu nad..z metalo...( niewyraznie napisane )..

Hemoglobina 106% w badaniu morfologii krwi

.. ...chodzi w moim wyniku morfologii tzn hemoglobina wyszla mi 106% i nie wiem o co chodzi. To dobrze czy zle ?? Aha obok tych 106% jest napisane 17 g/dl. Prosze o objasnienie tych 106%. Z góry dziekuje !! Wszystko jak najbardziej ok: ) 17 g/dl to gramy na decylitry szescienne: ) Wynik jak..

Dziwne dolegliwości w lewym boku

.. ...przeskakuje. Robilem ostatnio morfologie krwi i wszystko ok. OB=8. Jutro ide z kompletem badan do jeszcze jednego lekarza i jak bede wiedzial to napisze co i jak : ) jesli jestes niespokojny to polecam zrobienie mofologii i OB. Jesli OB bedzie bardzo wysokie tzn ze to cos powaznego. Ja..

Wysokie APTT i wizyta u hematologa

.. ...ma w normie i ogólnie morfologię bardzo dobrą... Syn urodził sie z droznym otworem owalnym, ma strunę ściegnista w LV oraz falę zwrotną. Lekarka gdy zobaczyła wyniki kazała mu pić letnią herbate, zupki tez letnie i tylko letnie kąpiele i to całe jej zalecenie, czy miała rację...? Ps. syn..

Wyniki Holtera - czy to się leczy?

.. ...komorowego o jednakowej morfologii w godz 03:00 – 09:00. Istotnie mniejsza ilość pobudzeń przedwczesnych. 32 ( 31 ) pobudzenia przedwczesne pochodzenia nadkomorowego w tym 2 pary, liczne epizody istotnego obniżenia ST. Chciałam się umówić z kardiologiem, ale lekarz przez..

Wynik badań serca - potrzebuję info na ich temat

.. ...trójdzielna + oraz mitralna morfologia płatków zastawek oraz ruchomość w normie, bez płynu w osierdziu. nadmieniam iż moje dane to: wiek - 27 wzrost - 190 waga - 110 kg ciśnienie 140/90 aktywny fizycznie ( sporty tj. koszykówka, piłka nożna ) Proszę o opinie na ten temat, to było moje..

Wyniki badań - proszę o komentarz osób które się na tym znają

.. ...trójdzielna + oraz mitralna morfologia płatków zastawek oraz ruchomość w normie, bez płynu w osierdziu. nadmieniam iż moje dane to: wiek - 27 wzrost - 190 waga - 110 kg ciśnienie 140/90 aktywny fizycznie ( sporty tj. koszykówka, piłka nożna ) Proszę o opinie na ten temat, to było moje..

Duszenie się - Str. 39

.. ...mi to dało. Zrobił mi morfologie i żelazo i powiedział że mam super wyniki. Stwierdził że to na 90% allergia, ponieważ nerwica nie dusi cały czas. Używam cały czas tych samych areozolo fluxotide i serevent i jest minimalnie lepiej. Ale raz jest lepiej a raz gorzej. Do tego zarzywam..

Analiza wyników badania serca

.. ...p.Hisa RR15080...11060 Morfologia:Ht%46,7 Hb g%15,8 Ermln/mm 5.00 choresterol 162 mg% holter w zapisanym materiale ekg rytmu zatokowego z tendencja do tachykardii ( 45_89_170min ) sporadyczna ektopia .bez pauz. Witam! Bardzo proszę o interpretację wyniku echokardiogramu Wymiary [w..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 538

.. ...Byłam odebrać wyniki morfologii: ) Wyniki mam dobre: ) Trochę za mało żelaza ale to norma u mnie i muszę znowu wcinać zwierzaczki dla dzieci z żelazem:P Albo się prętów na jem...hihihihi:D Nie wiem czemu ale mój organizm nie toleruje żelaza dla dorosłuch ani dla niemowląt bo mam biegunkę..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 646

.. ...zdenerwowałam. Rzeczywiście w morfologii wszystkie wyniki były złe. A czerwonych krwinek ma połowę najniższej normy. No i ma ciężką anemię. Na izbie przyjęć w szpitalu pani doktor tak na spokojnie skonsultowała się z hematologiem i onkologiem i powiedzieli żebyśmy w poniedziałek na..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 651

.. ...4 godzinach. Zrobili morfologię, jakieś biochemie i inne oraz mocz. Wyniki prawie książkowe. Żadnej anemii, sepsy czy cokolwiek. Wszystko ok. Z hemoglobiny piątkowej - 8.2 nagle po dwóch dniach zrobiła się 13.2. Dziwne. Więc jeszcze dwukrotnie powtórzyli badania i to samo. Więc maluch..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1107

.. ...dostała dzisiaj wyniki morfologii...i wyniki chyba nie są zbyt dobre. Szukałyśmy w necie ale tylko strachu się najadłam czytając...tam napisane było,że to może być nowotwór:( A niestety mojej mamy rodzice oboje zmarli na raka, no i brat też:( Nati - trzymam kciuki !!!! : ) musi być..

Morfologia krwi - wyniki

.. ...zmęczenie i senność. Morfologia: - krwinki białe WBC - 10,04 [ 10^3 / ?l ] ( podwyższone ) - krwiniki czerwone RBC - 5,50 [ 10^6 / ?l ] ( górna granica normy ) - hemoglobina HGB - 16,00 [ g / dl ] - hematokryt HCT - 48,10 [ % ] - MCV - 87,8 [ f ] - MCHC - 33,3 [ g / dl ] - MCH - 29,2 [..

Antybiotyki a wyniki badań krwi

.. ...badania krwi tj ogólna morfologia plus magnez potas i te wszystkie inne od których serce tłucze. Problem polega na tym, że właśnie biorę antybiotyk. Czy antybiotyk na prawdę może zmienić wyniki badań krwi jak twierdzi moja pani doktor? Bardzo proszę o odpowiedz może może - ja po każdym..

Postępujące osłabienie, obniżona temperatura ciała i zimne poty

.. ...tygodnie temu zrobiłem morfologię pęłną, OB, mocz i TSH, wyniki dobre, w normie. Lekarz rodzinny powiedział, że do obserwacji, że czasem trzeba czekać ąz choroba się wykluje. Będę chciał póśc znowu do kardiologa na badania. Sądni kiedy czuję się nieco lepiej, mogę np pojechać samochodem..

Postępujące osłabienie, obniżona temperatura ciała i zimne poty - Str. 4

.. ...ogólnie zrobiłam sobie morfologię i to jej wyniki te które są nie za bardzo Leukocyty 3,62 Hematokryt 32,94 % MCV 70,00 MCHC 43,47 Monocyty 8,60 może mógły mi ktoś to przetłumaczyć po polsku tak normalnie Moja doktorka powiedziała nie ma się czym przejmować że może to anemia dużo żelaza..

Bardzo wysokie tętno o 13 latki! nawet 150

.. ...ciała , miała badania , morfologia , zelazo są ok, TSH jest w granicach normy, dziś rano byłem u córki i dalej jest słaba mam nadzieję ze o godz 12 juz coś mi powiedzą jak będą wyniki z tomografu,,,,,,,,,,pozdrawiam WItam wszystkie badania córka ma w normie , tylko badanie EEG wykryło..

Nerwica w ciąży - Str. 47

.. ...zaraz odebrać wyniki z morfologii,które musiałam robić na własną rękę,ciekawa jestem hemoglobiny,bo gdyby się poprawiła to z miejsca odstawiam żelazo,które mi przepisał lekarz,bo mam okropne zaparcia i apetyt troszkę straciłam. Hej,odebrałam już wyniki,niestety nie są dobre.Hemoglobina..

Nerwica w ciąży - Str. 65

.. ...dziecka.Powiedziała,że trzy morfologię robi w całej ciąży,bez względu na wyniki,bo ma jakies limity,inaczej płaci,nie wiem o co chodzi,ale po urodzeniu przejdziemy się z męzem do dyrekcji placówki wyjaśnić to wszystko,co ona sobie wyobraża,mówię jej ze możemy już się nie spotkać,bo..

Nerwica w ciąży - Str. 185

.. ...mamy ja mam isc zrobic morfologię i juz sie nakrecam czy wyniki będą ok po co ale to juz moja natura... Dziewczyny a jak u was jest z moczem częst latacie do ubikacji bo w nocy obowiązkowo idę raz jejku a podobno jest parcie na pecherz i bez przerwy chce sie . pozdrawiam... ja w nocy to..

Nerwica w ciąży - Str. 187

.. ...najwazniejsze to dobra morfologia i mocz . Hej Lina.Napisze Ci jeszcze wynik z moczu dla porównania z innymi: Ciezar Własciwy 1025, Krwinki białe 1 - 2 w pw, Krwinki czerwone - swieze 2 - 3+ drobne zlepy( to jest chyba nieciekawy wynik ) Wałeczki - bakterie liczne. Ma któras z Was cos..

Wyniki krew, mocz a migdałki?

.. ...Proponuje znaleźc jakiegos hepatologa/zakaźnika wg mnie powinieneś jeszcze raz poprosisc o skierowanie na morfologię. to mogą być paciorkowce. poproś o zbadanie ASO. czy masz powiekszone węzły chłonne??..

Interpretacja wyników: Trójglicerydy, Alat, ASPT

.. ...oznaczaja? Lucyna wyniki morfologii krwi sugerują leukopenię, GG468295 bedeę jeszcze chwilę na GG halo halo ginekol... liczylam na twa odp. a ty juz uciekasz prosze o interpretacje wyniku ekg srednia QRS - lewogram zespol QRS poszerzony amplituda zespoluQRS obnizona w iii avl..

Interpretacji wyników badania krwi

.. ...wszystko jest dobrze. MORFOLOGIA KRWI WBC - 5,0tys/ul RBC - 4,16 mln/ul HGB - 13,2 g/dl HCT - 38,1 % MCV - 91,5 fl MCH - 31,7 pg MCHC - 34,7 g/dl RDW - 12,2 % PLT - 267 tys/ul MPV - 10,2 fl PDW - 17,8 % WZóR ODSETKOWY LEUKOCYTóW - Neutrofile % 48,90 % - limfocyty % 35,70% - Monocyty %..

TSH - jak to wygląda?

.. ...podobnego i mam jeszcze morfologie i to moze glupie ale mam obawy i czy z tych wynikow mozna odczytac czy jest sie w ciazy?Prosze o odp w zależnoŚci od tego ile tygodni jesteŚ w ciĄzy można mieć przypuszczenia co do ciĄzy ale pewnoŚc ( - + ) uzyskasz wykonujĄc test ciĄżowy, do kupienia w..

Opis badania ECHO serca

.. ...zaburzenia pracy serca. morfologia zastawek w normie i patrząc tylko na ten wynik nie ma przeciwwskazań do uprawiania sportu, interesuje mnie tylko powód wykonania echa? Lekarz sportowy wykryl szmer w sercu i to on skierowal mnie na echo. Ja urodzilem sie z choroba Rogera, szmerem w..

Znacznie podwyżone badanie P-RCL

.. ...wysokości 226% ( norma = 13 - 43 ). Dodam, że same płytki krwi są w normie tj. wynoszą 173. Inne wyniki morfologii również są w normie. Co może oznaczać taki wynik? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź...

Moja historia. Czy to nerwica? - Str. 3

.. Do Agunia Morfologię miałam juz robioną - wyniki są dobre w środkowych granicach normy. Hormony tarczycy - lekko przekroczone. Endokrynolog wykluczył, żeby to duszenie było od tarczycy, podejrzewa chorobę hasimoto. Nie robiłam tylko badania potasu i magnezu. Żelazo badałam też było w normie Przez ostatnie 2..

Przeciek tętnicy u dziecka

.. ...V max w PA 1 m/sek. Morfologia zastawek prawidłowa. Zawirowania krwi przy FO. V max AoAbd 0,5 m/sek tętniczy. Wnioski PDA I/II o. FOA * . Bardzo proszę aby ktoś wyjaśnił mi wynik. Z góry dziękuję. Przetrwały przewód tętniczy botalla i przetrwały otwór owalny ( z zaburzeniami rytmu? )...

Ciagłe zawroty glowy, kołatanie serca, uczucie ze zaraz zemdleje - Str. 2

.. Dzisiaj zrobilem morfologie, TSH, elektrolity i chyba pisalo glukoza. Jutro bede mial wyniki wiec znowu bede madrzejszy. A co do wysilkowego to wszystko jest ok bo juz mialem: ) Co do nerwicy to chyba nie mam, bo wlasnie wrocilem z koncertu Feel w katowickim Spodku i wszystko ok, choc ludzi było pare ladnych..

Bardzo mocne bicie serca

.. ...mi skierowanie na OB, morfologię i TSH. I powiedziała że jak będą wyniki to zobaczymy czy do endokrynologa czy do kardiologa dalej mam iść. Proponuję Ci żebyś również wybrała się do lekarza. Basik, masz może gg? Napisz do mnie - 9983965, chętnie bym z tobą pogadała. gdy miala 16 lat..

Ataki paniki, lęki - Str. 7

.. ...do lekarza zrobilam morfologie i inne dziwne wyniki i lekarz stwierdzil ze sa dobre tylko jak zmierzym mi cisnienie to troche sie wystraszyl ale powiedzialam mu ze to normalna reakcja na wszystko co sie wiaze z medycyna : ) wiec chyba sam zauwazyl moje dziwne zachowanie i zanim zdazylam..

Zastawka mitralna - prośba o interpretacje wyników

.. ...Płatki o prawidłowej morfologii I ruchomości - Oba płatki uginają się w znacznym stopniu w kierunku LP ( stopień ugięcia – 4 mm od płaszczyzny pierścienia ) - Wąska fala zwrotna IV stopnia - Napływ do LK: E/A – 1,2; DT – 155 ms; IVRT – 80 ms..

Arytmie komorowe - Str. 2

.. ...echo i holter, badania morfologii, elektrolitow , hormonow, ze szcegolnym wzgledem na tarczyce. WYNIKI: MORFOLOGIA OK, Hormony OK, Tarczyca: TSH OK, Przeciwciała antytarczycowe ( Anty TPO, Anty TPA ) OK, jeydny mankament to niedobor magnezu i wapnia, ECHO OK, HOLTER: żadnych dodatkowych..

Interpretacja wyników morfologii krwi

.. ...przedstawionych poniżej wyników morfologii krwi WBC 13,3 10^3/MM3 ( 4,5 - 11,5 ) RBC 4,92 10^6MM ( 4,10 - 5,80 ) HGB 16,2 G/DL ( 14,0 - 17,5 ) HCT 46,4 % ( 40,0 - 52,0 ) PLT 286 10^3/MM ( 140 - 392 ) PCT 0,214 % ( 0,100 - 0,500 ) LYMPH% 11,8 % ( 17 - 48 ) LYMPH 1,5 10^3/MM ( 1,2 - 3,2 )..

Nadciśnienie, leki nie obniżają mi już ciśnienia, wypadają mi włosy

.. ...) i badanie moczu i morfologie krwi( 2 tygodnie temu ). Wszystkie wyniki miałem w normie i były konsultowane z lekarzem i nie miał do nich zastrzeżeń podaje wyniki : ( BADANIE KRWI WBC 5.5 K/uL , LYM 2.0 37.2%L , MID 0.4 7.8 %M , GRAN 3.0 R3 55.0% , RBC 4.91 M/uL , HGB 15.5 g/dL , HCT..

Wyniki badań krwi, niski cholesterol

.. ...nieznacznie, aspat, alat, morfologia wszystko ok. natomiast co mnie zaniepokoilo cholesterol wyszedl niski poniewaz jedyne 104mg/dll, poczytalem troche o tym i przyszlo mi do glowy, ze moze nadczynnosc tarczycy, bo sporo objawow wlasnie z tym zwiazanym u mnie wystepuje, glownie to..

Arytmia, gorączka, kołatanie serca

.. ...zwrócić uwagę? Może ktoś umie mi coś pomóc? dziś odebrane wyniki krwi to: obniżony o 15 pkt hdl ( dla normy laboratoryjnej min.65 ) obniżone mch i mchc podyższone rbc o 1pkt. pomoże ktoś?? Wyniki są dobre...

Szybko się męczę, cięgle chce mi się spać i kręci mi sie w głowie

.. ...podstawowe badania krwi: morfologia, ob, hormony tarczycy ( tsh, ft3 i ft4 ), glukoza, kreatynina, potas, żelazo, także badanie moczu. Pozdrawiam. witaj tzn mialem robione tsh badanie krwi itd i wszystko jest w porzadku z tego co wynika.lekarz twierdzi ze jest ok.wczoraj bylem na usg..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 65

.. ...badania, muszę zrobić morfologię bo pare miesięcy temu miałam straszną anemię zobaczymy jak będzie teraz wyniki dzisiaj będę miała więc się okaze. U nas już 3 dzień upał i skwar po 30 stopni i takie słońce że można opalić sie na czarno, ale to nie dla mnie ja nie mogę siedzieć na słońcu..

Szybkie bicie serca + inne objawy od trzech lat

.. ...badania. W szpitalu miałem morfologie - wyniki dobre, RTG klatki piersiowej - wszystko w porządku, USG jamy brzusznej - wszystko w porządku i gastroskopie, która wykazała zapalenie żołądka i opuszka dwunastnicy. Teraz też lekarz dał mi skierowanie na echo serca i badania tarczycy, ale..

Zapalenie mięśnia sercowego - dziwna sprawa

.. ...EKG, i badanie krwi ( morfologia, biochemia, immunologia - co to? ) i wyniki wyszły dobre. Zapytałem się czy to może być zapalenie mięśnia sercowego i Pani doktor powiedziała że nie, z sercem jest wszystko w porządku. Więc skąd ten wysoki puls ( 110 )? Chce dodac ze mysle o ZMS bo od..

Czy ja przesadzam? musze uwierzyć w siebie, że nic mi nie jest?

.. ...słyszałem, więc: OB, Morfologia, próby wątrobowe, hormon tarczycy, jakieś EKG po drodze, znów OB, próby na pasożyty w kale, na Lamblie w kale, krew utajoną - WSZYSTKIE wyniki wzorcowe, jak z ksiązki, Po kilku tygodniach, a więc i diety,schudłem z 10kg, lekarze dziwili się że mam dobre..

Podejrzenie martwicy kolana

.. ...dostałam skierowanie na morfologie, ob, aso i mpt oraz prześwietlenie kolana. Lekarz pierwszego kontaktu podejrzewał martwice kolana. Noga nigdy nie była złamana ani skręcona. Morfologie zrobiłam, wyniki dobre oprócz granulocytów których mam 1,8 ( norma od 2,0 do 8,0 ). Na prześwietlenie..

Nerwica? 19 lat

.. ...Miałem robione EKG - ok, morfologia - ok ( tylko MCHC - 37,3 g/dl ), USG tarczycy - ok. Teraz czekam na tomograf głowy. Nadal się boję że coś mi jest a wyniki nic nie wykazują. Neurolog mi powiedziała że to nerwica ale sam nie wiem. Mam pytanie jakie badania musze jeszcze zrobić żeby..

Czy to choroba serca ? A może nerwica. Proszę o pomoc

.. ...Robiłem badania krwi ( morfologia , CRP, RF, Troponina ) wszystko w normie. Byłem na wizycie u kardiologa, ktory zrobił EKG spoczynkowe, osłuchał mnie , sprawdził tętno, obejrzał wyniki i stwierdził, że serce mam zdrowe. Ale ja mam wątpliwości czy na podstawie tych podstawowych badań..

Częste zasłąbnięcia

.. ...badania EKG ( 3 razy ), morfologię krwi, poziom elektrolitów, TSH, kreatynina, cholesterol, cukier oraz badania osłuchowe. Wszystkie wyniki są w normie, nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości. Stwierdzono u mnie natomiast nadciśnienie tętnicze - podczas badania miałem 170/80. Zawsze..

Bardzo szybkie tetno

.. ...nerwice, robilem ekg, morfologie, TSH itd wszystko ok, kardiolog powiedzial ze mam serducho zdrowe. jednak z tym tetnem musze cos zrobic bo przeciez tak sie nie da zyc. ma ktos podobnie? jakie leki moga pomoc? dodam ze po betaloku cisnienie mam ok - 120,130 jak wracam z miasta 140,150..

Rozpoczęcie częstoskurczu.

.. ...organicznych w sercu. Morfologia & Jonogram: W porządku. EKG: Wzorowe. Ciekawi mnie rozpoczęcie moich częstoskurczów ekstasystolami nadkomorowymi. Czy jest charakterystyczne w częstoskurczach nadkomorowych i/lub przedsionkowo - komorowych? Czy na podstawie wyników tych badań na 100%..

Znajomi arytmii i nerwicy z Warszawy i okolic:-)

.. ...dziś zrobiłam sobie morfologię i z tymi wynikami poszłam do mojego kardiologa , no i opowiedziałam mu że teraz mam takie objawy jak zawroty , senność , apatia . wyniki były ok. po rozmowie stwierdził objawy depresyjno - lękowe i dostałam coaxil. ja sama wiem że mam to wszystko na tle..