MRI głowy

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 629

.. ...dobrej nocy wszystkim : * MRI czyli magnetyczny rezonans jądrowy. Bardzo dobrze. Na wyniki czeka się do 5 dni. Wysłała Cię na rezonans głowy czy jakiegoś odcinka kręgosłupa? zesc wszystki Szara normalnie stawiwasz mi piwo bo ja wiedziałma że to nerwy a rezonas to bardzo bespieczne..

Coś w rodzaju epilepsji? trzesienie się ciała

.. ...porady neurologa - ( MRI głowy, EEG ) Może to oczywiście mieć podłoże psychiczne ( emocjonalne ) ale badania i konsultacje trzeba zobić.. pozdrawam Mam dokładnie to samo identyczne objawy czasami przez całą noc boje sie przez to zasnąć, ale wydaje mi sie że to nerwica. Czy ktoś wie co to..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 202

.. ...tak skoro 4 lata temu MRI głowy nic nie wykazało, problemy z cukrem też wykluczono. pozdrawiam witam wszystkich ,czytam o waszych problemach i sie zastanawiem czy tez mam nerwice.Zaczne od tego ze juz od dziecka wkrecałam sobie rozne chorowy najczesciej raka,pozniej wmawiałam sobie ze..

Od zawrotów głowy do kołatania serca

.. ...zawrotow tez byl, badania MRI glowy itp krew ( tarczyca , itd )pozniej dolaczyly do tego kolatania serca klucie w klatce itp wiec kolejna zestaw wizyt u lekarzy i badan 2 razy pogotowie EKG itp nic wszystko OK kardiolog zbadal mnie sluchawka ( 50zl wizyta ) stwierdzil wszystko ok..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 30

.. ...neuroogicznym ( 2 razy MRI ), laryngologicznym ( m.in. ENG ), endokrynologicznym i nie znaleziono póki co somatycznej strony * medalu * . Nerwica. Mam jednak jedno ważne pytanie - czy ktoś z Was też tak ma, że objawy somatyczne ( u mnie głownie to zawroty głowy, nagła utrata równowagi,..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 25

.. ...obawiajac się SM . Zrobiłam MRI głowy ( po miesiącu od podania leków ) - ok, EEG głowy OK, EKG - ok, morfologia, elektrolity, białko, glukozę - OK, okulista 3 razy - badanie z dna oka, pole widzenia - OK, rtg kegosłupa szyjnego - tu lekkie skrzywienie, ale bez zwyrodnień, TSH - to jedyny..

Nietypwy, straszliwy ból w gardle i tchawicy

.. ...na oddzial . Zrobili mri głowy i szyi , przed chwila przyszedl lekarz i powiedzial ze z medycznego punktu widzenia jestem zdrowa i musze udac si e do psychologa czy psychiatry juz nie pamietam ,,.. - idiotci !! Kurde chyba sobie bolu nie wymyslam i to juz przez tak dlugi okres ... :( Nie..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie - Str. 11

.. ...krwi,magnez potas,cukier itd., MRi głowy wszystko dobrze( jedynie uwidoczniono u mnie zapalenie kosci skroniowych prawej i lewej oraz zapalenie wyrostka sutkowatego )po zapaleniu ucha,laryngolog przejzal plyte cd z mri wraz z docentem i stwierdzili ze musze czekac! ale na co sam nie wiem..

Zawroty głowy i utrata przytomności

.. ...zrobila na Twoim miejscu MRI,czyli rezonans.uspokoisz sie.CO DO ZAWROTOW GLOWY TO WIEM CO PRZECHODZISZ.NIECH CI INTERNISTA PRZEPISZE BETASERC ! nie koliduje z lekami i POMAGA,ale dopiero po ok 2 mies.jakbys chciala pogadac to mail moj rickymartin@vp.pl A może przyczyną zawrotów głowy są..

Ból ręki i dretwiejące palce

.. ...jeszcze lepsze byłoby MRI jeśli masz siedzący tryb życia jak piszesz to zmiany w kręgosłupie szyjnym wysuwają się że tak powiem na prowadzenie ja jestem po operacji i mam implant w szyjnym miałam objawy opisywane przez ciebie drętwienia mrowienia ból z lekkim niedowładem ręki zawroty..

Rozstępy na udach, pośladkach

.. ...ważne. Czy miałaś robiony MRI głowy ( rezonans magnetyczny ) i jamy brzusznej? Jeśli chodzi o 17 - hydroksykortykosterydy w moczu to są lekko podwyższone, ale trzeba zwrócic uwage na normy laboratorium. W jednym będzie wynik ok, a w drugim juz zły. Dlatego ważne jest podawanie norm dla..

Interpretacja MRI głowy

.. Nie mam możliwości wrzucenia zdjęć więc prosiłbym o interpretację samego opisu: * Badanie MR OUN w sekwencjach TSE, FLASH, obrazy T1, T2 - zależne oraz FLAIR w płaszczyźnie strzałkowej, poprzecznej i czołowej. Struktury środkowe nie przemieszczone. Struktury mózgu i móżdzku bez zmian ogniskowych. Układ..