Nerki przestają

Powikłania po bypassy i sztucznej zastawce aortalnej

.. ...jeszcze moczu,czyli nerki przestaja pracowac,tez nie wiedza czemu.Jestesmy strasznie zalamani,bo ta niewiadoma jest okropna.Jezeli ktos slyszal o podobnych przypadkach to blagam - piszcie:( . POZDRAWIAM luna witaj,jestem dokladnie w takiej samej sytuacji jak ty.operacja taty rowniez 5..

Operacja zakładania bajpasów i wymiana zastawki - Str. 4

.. ...ilosc leków albo ze nerki przestały pracowac dopiero po tych najgorszych 2 tyg usłyszałam ze jes coraz lepiej ale ja wierze w to asiu ze twoja mama tez z ego wyjdzie i bedzie dobrze zreszta nie moze byc inaczej jak dobrzebede bardzo mocno trzymac kciuki za twoja mamusie i za swoja zeby..

Tętniak aorty piersiowej - Str. 5

.. ...dodatkowe 2 stengrafty bo nerki przestały pracować ... teraz nerki są ok maja krew i Monia siusia ok ale wciąż nie może sie wybudzić a to już 24 godziny mineły .... od operacji Nie martw się 24 h to bardzo mało , czasami wybudzają po 3 dobach , Lekarze wiedzą co robią , widocznie tak ma..

Biosotal - czy ktoś zażywa?

.. ...odstawieniu leku po pól roku nerki uspokoiły i jest lepiej wow, 3 razy 80 ???mozna i takie duze dawki??? gabi ja nie miałam wyjścia - na mnie leki szybko przestają działać i mam ciągle zwiekaszne dawki brała sectra 3x200mg i było w miare ale ja doszła 4x200 to szlak mnie trafił nie..

Nawracające swędzenie skóry bez jakichkolwiek zmian na skórze - Str. 2

.. ...macie osłabienie yang nerki - to najszybszą sprawą jaką możecie uczynić - to jest dodanie elementu ognia...I to jest przyczyna,dla której ludzie dużo palący i pijący kawę korzystają z tego - ponieważstarają się oni wciąż i stale aby wzmocnić prawą nerkę.Nie wolno wam powiedzieć..

Ucho !

.. ...o przekrwieniu lewej nerki. to cos powarznego ?? mam isc z tym do lekaza ?? to minie ?? daj spokój, poprostu idź do sąsiada i powiedz mu żeby przestał cię obgadywać ; ) ) ) ) ) nie czuje sie enargiczny ; / traz mam niesamowice czerwon to ucho ;p doslownie bordowe ; / haha to samo..