Nerwica ból serca

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 33

.. ...to wyrównasz. Stres i nerwica ( moja specjalność : ) ) strasznie * zżerają * magnez, więc to też ma związek. Serducho w ogóle jest przecież strasznie wrażliwe i silnie przeżywa nasze emocje. To wolne bicie serca przy gwałtownej zmianie pozycji też mam. To chyba normalne, tak jak mroczki..

Echo serca - Str. 11

.. ...Dodam że leczyłem się na nerwice i dłuższy czas zażywałem seroxat. Wczasie leczenia w/w lekiem wszelkie dolegliwości nerwicowe również te sercowe ustąpiły. Po odstawieniu leku po okresie 8 m - cy choroba zaczęła powracać a wiec kołatania, bóle serca itp. Badanie EKG poleił lekarz aby..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 46

.. ...zaliczyć do objawów nerwicy? do GABI. tak Gabi to jest jeden z wielu objawów nerwicy.przechodziłam przez to,najlepsze jest to że co jakiś czas nerwy znajduja sobie słaby punkt w twoim ciele i tam sie skupiaja.Ja przechodziłam juz bóle głowy ,serca,napiecie mieśni.W tej chwili mam..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 237

.. ...mam wszystkie objawy nerwicy czyli kłucie w okolicy serca z lewej strony , w mostku ból żołądka kręgosłupa, ściskanie żołądka po którym następuje paniczny strach i wizja zawału serca a co za tym idzie śmierci. Często drętwieje mi też lewa ręka i mam uczucie opuchlizny. Robiiłam ogólne..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 517

.. ...2lata temu dopadła mnie nerwica rozpoczeła sie się od bólów serca potem wmawiałem sobie wszystkie choroby począwszy od raka skonczywszy na guzach mózgu po kilku wizytach u psychologa jakoś sobie poradziłem i ataki paniki ustały potrafiłem sam sobie radzić ...jakiś tydzień temu..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 607

.. ...swoich objawów - różni nerwicę od psychozy * hmmm wszystko mi się zgadza:P objawy somatyczne: porażenia narządów ruchu lub pewnych ich części, brak czucia ( anestezja, analgezja ) pewnych obszarów skóry, zaburzenia wzroku, słuchu lub nadmierna wrażliwość na bodźce, napięciowy ból głowy,..

Ból między żebrami a żołądkiem po lewej stronie - Str. 2

.. ...mi lekarz stwerdzil nerwice serca, czy to moze byc od tego.? u mnei też podobne występuje dokładniej ( mam 13lat i nie wiem co to :| ) tak samo po lewej stronie ( tutaj chyba inaczej ) od czasu do czasu mam taki dość silny skurcz mama mówi * kolka * tylko szkoda bo ta kolka trwa już 3dni..

Silny ból w okolicach serca

.. ...piszesz jest typowe dla nerwicy. Pamiętaj, że zawsze możesz skorzystać z całodobowej pomocy medycznej gdybyś nie mogła psychicznie wytrzymać i sama ta myśl powinna cię trochę uspokoić. Do wtorku pozażywaj coś na uspokojenie, co jest bez recepty ale w największej dopuszczanej dawce...

Szybkie tętno - Str. 14

.. ...atak. Może to jakaś nerwica? Ale dlaczego odczuwam silny ból serca i ból w klatce? Od maja przez okres wakacji czułam się dobrze. Obecnie jednak dolegliwości wróciły. Zdarzają się nawet co drugi dzień. Bardzo mnie to męczy. Nie mogę normalnie funkcjonować. Byłam już w Łodzi u prof...

Czy mam nerwicę serca?

.. ...się, ja też mam silną nerwicę lękową. Szczególnie ze strony serca - uderzenia dodatkowe i to nie tylko pojedyncze, bóle w klatce piersiowej i plecach, krótkie przeszywania szpadą, długie gniecenia koło mostka, duszności. Mało tego - właściwie każdy sygnał organizmu odczytuję jako ciężką..

Jakie macie dolegliwości nerwicowcy? - Str. 2

.. ...zdaniem to rowniez objawy nerwicy? Ja miałam wszystkie opisane przez was dolegliwości : bóle w klatce piersiowej, zawroty głowy, nudności, tachykardia, dodatkowe skurcze itp. Lekarz po zrobieniu ekg i usg serca stwierdził nerwice, ale powiedział żebym zrobiła jeszcze Holtera jeżeli on..

Czy to nerwica serca? silny ból w okolicy serca

.. ...ale było ok diagnoza - nerwica s. minoł tydzień i ponowny atak, zrobiłem ekg ,usg serca + wiele innych wszystko ok , dostałem pramolan i myślałem ze to koniec , ale ten lek był chyba zasłaby najpierw były 2 tabletki dziennie potem to juz brałem nawet 7 - 8 dziennie oczywiscie bez wiedzy..

Czy to nerwica serca? silny ból w okolicy serca - Str. 2

.. ...wszystko jasne.Po prostu nerwica!!! I wcale sie nie dziwie bo ostatnie wydarzenia z naszego zycia mogly ja spowodowac.Teraz jak wiem z czym sie borykamy to moze bedzie lepiej.Zaraz lece po meliske do apteki i jakies inne piguly i bede zwalczac ta maszkare.moze sie uda !!! Powodzenia i..

Kilkuminutowy atak trzepotania serca

.. ...znaczy, że to tylko nerwica. Dzięki za odpowiedź. Tłumaczę sobie, że skoro lekarz nie zdecydował się na te wszystkie badania to dolegliwość nie może być poważna. Rozumiem też, że podczas wysiłku musi pojawić się ból, a samo łatwe męczenie się jest jedynie kwestią słabej kondycji....

Bardzo silne bóle głowy wywołane stresem lub nerwami - Str. 2

.. ...i napieciowe do tego nerwice,nadcisnienie,arytmie serca oraz spory bagaz przezyc zyciowych za soba choc mam dopiedo 26 lat.moje bole potrafia sie utrzymwac nawet3 - 4 tyg.i nie ma na nie sposobu.Jak trafilam do szpitala na badania serca mialam 3 konsultacje z sama pania ordynator..

WPW - osłabienie, senność, ból głowy?

.. ...niewiem co ja mam czy nerwice czy wade serca juz opadam z sil.Prosze napiszcie mi8 co oznacza dokladnie te wpw bo ja juz nie daje rady.Od roku biore tabletki ale za bardzo nie dzialaja tylko ze nie mdleje co chwila tyle dobrego i tachykardii co chwila nie mam:ale inne objawy mnie..

Ból w klatce piersiowej, silny ucisk na mostek

.. ...zaczeli mnie leczyc na nerwice serca ale po roku bole nie ustepowaly a wogule to mialem robione ekg, usg serca i nic dopier po roku trafilem do prywatnej kliniki zrobili mi serje badani i sie okazalo ze mam zwyrodnienie w stawie zebrowo poprzecznym zaczzeli mnie leczyc i bole ustepuja..

Dodatkowe skurcze - Str. 76

.. ...przebadali mi i wyszło na nerwicę serducha, bo własnie przy niej głównie sa bóle kłujące. Przy chorobach sercabóle innego rodzaju, tępe, dławiące, gniotące, także dla lekarza charakter bólu juz jest bardzo ważny,pozdrawiam. o ablacji szczegółowo możesz poczytać w innych wątkach...

Silny ból napierający na mostek

.. ...znalazłam coś na temat nerwicy serca... Poczytałam, że różne są objawy, jednak bardzo podobne do moich i są tego podobne przyczyny.. Była również wzmianka, że często wystepuje u osób młodych o wątłej budowie... Czyli opis budowy zbliżony do mojej.. Nie wiem czy to jest akurat to, więc..

Bóle w klatce, brzucha, pleców

.. ...pomoc.Co to może być?Czy to nerwica serca? Ja mam podobne objawy jak ty i zespol jelita tez.To jest nerwica i trzeba ja leczyc. Ja mam 13 lat i też od paru miesiecy mam takie obiawy ........ mialem robione wszystkie badania i teraz neurolog mowil ze to nerwica ....... wiec biore leki..

Straszny ból w klatce piersiowej

.. ...dziecistwie miewałem bóle migrenowe. a moze to nerwica serca, objawy sa takie jak opisujesz od rejonu mosta przechodzi pod lewa łopatke, moze to byc własnie nerwica opisz cos wiecej jeszcze na temat objawów..

Tachycardia i metocard i pramolan

.. ...ten temat poczytaj o nerwicy serca na forum...pozdrowienia Też mam napady duszności. Alefrgolog skierowała mnie do pulmologa. Bywa, że mam podniesione tętno i dolne ciśnienie, no.130/103. lekarz internista dał mi leki p.astmie. Gdy mam napad stosuje berotec.Pomaga. Z reguły biore wziewy..

Ból pleców mogą mieć coś wspólnego z sercem?

.. ...doszwedala sie do mnie nerwica serca. >:( Pozdrawiam. Przepraszam, pojawil sie error, stad tyle przeslanych postow. ja mam to samo juz prawie od pol roku kluje mnie ,swedzi lub czas lekki bol w lopatce jest to dosc nieprzyjemne uczucie ;/;/ ale chyba jest na to jakis sposob???..

Bóle serca w ciąży

.. ...moze jestes nerwowa osobą i stad te objawy????Odpisz mi szybko, ja jestem z Katowic a TY? Wydaje mi sie ze masz nerwice serca ja to tez takie objawy mnie mekaja ale juz mi robili ekg badania i wszystko ok..

Uczucie bólu w okolicach serca oraz duszności

.. ...infekcja, tylko super rasowa nerwica... Nie martw się, od tego jeszcze nikt nie umarł! Sie ma! Ogolnie mam nadzieje ze masz racje... Najgorsze jest to ze lekarze nie biora tego co mowie na powaznie, wszystko z przymruzeniem oka. Jak poszedlem do szpitala mowiac ze bardzo zle sie czuje..

Niedomykalność zastawki mitralnej i bóle, duszności i udzerzenia gorąca

.. ...serca nabawiłam się nerwicy lękowej z napadami lęku panicznego. Mam częste kołatanie serca, uczucie mdlenia i zawroty głowy, bóle serca. Czasem lęk jest tak silny, że mam wrażenie, że za chwilę umrę, upadnę gdzieś na chodniku i już nie wstanę. Dochodziło do tego, że przestałam wychodzić..

Dziwne mijajace bóle serca

.. ...wskazywały na jakąś postać nerwicy.Jestem człowiekiem raczej mocnym psychicznie ale bardzo wymagającym od siebie i innych,co napewno jest stresogenne.Myślę że to dobry pomysł aby mówić o swoich problemach i porównywać z innymi zwłaszcza dziś, kiedy specjaliści są jakby za żelazną kurtyną..

Ból serca i nadciśnienie

.. ...słabo.jezeli nie serce to co? wizyta u lekarz znów skonczy sie recepta na bisopromac5 i productal pomózcie proszę! cze nie wiem czy tu jeszcze zagladasz ,masz nerwice serca.ja walcze z nia juz prawie 10 lat...

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 17

.. ...priv Mam zdiagnozowaną nerwicę serca . Ostatnio zastanawia mnie fakt ,że w czasie lęku nie skacze mi tętno tylko ciśnienie . Czy to też jest nerwica czy nadciśnienie ( gdy nie mam lęku to ciśnienie jest normalne ) . Proszę o odpowiedź . Gosia, To normalny objaw Twojej reakcji na ból...

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 36

.. ...klubu...moja walka z nerwicą zaczęła się 3 lata temu od napadu nerwowego i wizycie na oddziele kardiologi...badania wyszły dobrze, ale objawy sie nasilały...pieczenie w lewej częsci klatki piersiowej, uciski, bóle głowy na zmianę z uczuciem omdlenia i osłabienia, drętwienia lewej nogi i..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 59

.. ...chyba on wywołał u mnie nerwicę ) bo mimo różnych zabiegów i masaży plecy bolą mnie już 4 lata a może ból pleców to też objaw nerwicy czy ktoś z Was tez tak ma. słuchajcie kto robił badania na cholesterol? jaki mieliscie wynik czy ktos miał powyzej 230? Do Wojtka83 na bóle i trzaski w..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 65

.. ...17lat czy to może być nerwica ?? wiem udam się jutro po skierowanie do kardiologa za odpowiedź z góry dziękuję. Anonim jak pójdzisz do kardiologa to nie zaszkodzi. Teraz mam podobne objawy też robi mi się gorąco nagle, poce się do tego jeszcze bóle głowy. Wystarczy że lekko zmienia się..

Jakby atak serca, uczucie silnego bólu w mostku

.. ...jest? Czy to moze byc nerwica serca? czy objawy choroby wieńcowej ( dusznica bolesna ) boje sie, bo w mojej rodzinie wszyscy choruja na serce. Moja mama miała 2 lata temu zawał, mój tata ma nadcisnienie tętnicze. Napiszcie czy ktos kiedys miał cos takiego i co to moze być? Czy powinnam..

Bóle serca w młodym wieku - Str. 2

.. ...byc problem nerwow a moze problem dojrzewania...oczywiscie proponuje kazdemu zrobic echo serca...to wyklucza wszystkie dolegliwosci sercowe jesli z sercem porzadku pozostaje psychiatra: ) powodzonka: )..

Dziwny ból w okolicach serca

.. ...mam 19 lat i od roku nerwice lękowa... sadze ze nie masz co sie bac ale badania zrob one nie zaszkodza...pociesz sie tym ze mnie przez 3 miesiace poznał cały personel szpitala; ) a okazało sie ze to nerwica: ) głowa do góry: ) Witaj Natalko! jak osoby wyzej maja racje idz poprostu do..

Od dzieciństwa odczuwam bóle serca

.. ...slowami ze to tylko nerwica. Musisz zrobic podstawowe badania takie jak badanie krwi,ekg a najlepiej ukg. Moje ekg wychodzilo idealne, cisnienie niskie/normalne tylko tetno dosc wysokie. Poniewaz mialam ciagly stan podgoraczkowy,bole serca i ogolne oslabienie organizmu wzieli mnie do..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 21

.. ...Cześć Wszystkim! Moja nerwica lękowa zaczęła się jakieś 5 lat temu. Na początku typowe objawy; kołatania serca, potliwość, zawroty głowy, duszności. Miałam robiony komplet badań, gdyż moja Matka jest lekarzem internistą. Najpierw EKG, wszystko bylo ok, później echo serca - też ok,..

Ostre bóle w okolicach serca

.. ...30stki. co robic? czy to nerwica? czy moze po prostu slabosc psychiczna i nalezaloby udac sie po porade do specjalisty? witaj. faktycznie może to być nerwica, albo tylko nerwobóle, które moga się zdarzyć każdemu. czasem jednak lepiej dla własnej pewności przejśc sie do lekarza... to nic..

Kłucie w sercu - Str. 5

.. ...brak tchu pasuje do nerwicy serca,ale nie ból podczas wysiłku. 3 miesiące temu chodziłem regularnie na siłownie i nie miałem żadnych bóli serca( kłucie czasem miałem ), przestałem chodzić na siłownię i ogólnie ruch ograniczyłem do minimum i właśnie od jakiś 3 tygodni gdy zacząłem więcej..

Zawroty głowy, ból w klatce piersiowej, uczucie słabości - Str. 3

.. ...na typowe objawy dla nerwicy...Ale zeby wykluczyc inne schorzenia musisz zrobic badania to podstawa aby miec pewnosc ze to nerwica.Zgadzam sie tu z Barbarella podstawa to magnez on jest odpowiedzialny w organizmie za nerwy i prawidlowa prace serca potas jest rowniez bardzo wazny jego..

Dziwne bóle w okolicy serca

.. ...A tak z autopsji to nerwica ma różne oblicze i niestety wyniki są dobre, bo badania nie widzą takich bóli. Czasem pomagają leki na depresję którą może lekarz zaaplikować tak chociaż na 3 do 6 - ciu miesięcy i jeżeli wtedy ból nie dokucza to mamy pewność, ale to echo serca polecam bo jak..

Nagły ból w sercu, ostre kłucie - Str. 2

.. ...wypowiedziach, że to może być nerwica i się z tym zgodze chociaz ja sie aż tak nie denerwuję. Prawdo podobnie mogę mieć coś z sercem bo w mojej rodzinie kilka osób miało coś z sercem , najlepiej by było gdybyście sie zapytali rodziców czy nikt w rodzinie kiedyś nie miał choroby serca i..

Dziwne skurcze w przełyku

.. ...Kurcze ja mam to samo mam nerwicę żołądka i pzrepuklinę rozworu pzrełykowego stwierdzone i refluks. Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę że przy żołądkowych sprawach ludzie mają takie same objawy jak ja. A najbardziej jest ok ze wychodzi na to że to od żołądka a nie od serca uff. Ja..

Ból w okolicach serca u 16 latka

.. ...najprawdopodobniej masz nerwice. Za bardzo sie stresujesz rywalizacja ,wygraną.Ja też miałam ten sam problem poprostu na początku zwolnij troche tempo kup krople nasercowe( bez recepty )i zacznij znowu uprawiac regularnie sport a dla pewnosci isc do lekarza i popros aby skierował Cie na..

Ból w okolicach serca u 16 latka - Str. 2

.. ...potasu, cynku i omega - 3. Zacznijcie martwić się o dietę a nie szprycujcie lekami! zdrówka ja mam kucie serca w klatse piersiowaj jak oddycham nie wiem co to może być pomużcie mi może mi coś poradzicie..

Kłucie w okolicy serca, pach a nawet pleców!

.. ...myślę, że może to być nerwica ( od lekarza internisty dostałem afobam ), czy może to być przerost serca? Zaznaczę, że bóle pojawiają się przede wszystkim po wysiłku fizycznym. Co może to oznaczać? Wizytę u kardiologa ma zarezerwowaną dopiero za miesiąc. Dziękuje za wszystkie wypowiedzi...

Dziwne bóle serca

.. ...bole w mostku lub pieczenie. Jezeli jest to dla Ciebie niepokojace i strach przed podobnymi atakami utrudnia Ci zycie udaj sie do kardiologa.On na pewno rozwieje twoje wątpliwosci.Duzo zdrowka zycze: )..

Echo serca, interpretacja wyników

.. ...miałem podejrzenie o nerwice, zrobiłem echo i inne wyniki ( które zamieszczam poniżej ).Do dnia dzisiejszego bóle w klatce piersiowej nie ustąpiły - czasem jest lepiej czasem gorzej, ale zawsze coś:( To tyle ze wstępu, teraz przejdę do sedna, więc:wynik echo serca: Wielkość jam serca: LP..

Budzenie się w nocy z uczuciem braku oddechu

.. ...stwierdzili, że mam nerwicę. Od tamtej pory prześladuje mnie ona bez przerwy, chociaż był okres kiedy myślałem, że pozbyłem się tego. Miewam mocne bóle serca, czasami boli mnie głowa, mam duszności, a zwłaszcza w nocy przez co wiele razy nie mogę zasnąć praktycznie całą noc. Ponadto..

Nerwica sercowo naczyniowa i tachykardia zatokowa

.. ...na WKU wykryto u mnie Nerwicę sercowo - naczyniową z tachykardią zatokową i mimo wszystko przyznano mi kategorię A co wcale mnie nie zaskoczyło. Problemy zaczęły pojawiać się ok 3 m - cy temu kiedy zmarł mój tata. Od tej pory każdy mały nawet problem czy stres objawia się u mnie..

Ból brzucha, wymioty, trzęsą mi się ręce i kłucie w serce

.. ...uspokojenie bo to niby ta nerwica serca. ( Ale ja mam niskie cisnienie 8060 zawsze takie mialam i po tych lekach umieram poprostu. ) Oprocz tego kazal jesc mi non stop - razem z tamtymi prochami magnez. Tlko ze ja po magnezie nic do ust wziac nie moge bo az mnie odrzuca... Powiedzial tez..

Ból pleców i w klatce piersiowej

.. ...to choruje na Astme,nerwice i arytmie serca boje sie ze to cos powaznego :( chyba wiem co ci moze dolegac ale nie ma powodu do wiekszej obawy,.jestes poprostu chory:p Mam dokuczliwy problem z bolem w klatce piersiowej. Czasami boli mnie z przodu ze ciezko jest oddychac a czasami z tylu..

Ból lewej strony klatki piersiowej i kłucie serca

.. ...lat i zwalili to na nerwice, jestem nerwowa ale znam gorsze przypadki! duzo slyszalam o tetniakach itp a znajac polska sluzbe zdrowia nawet sie nie ludze ze ktos mnie solidnie przebada:( do wszystkich! Nie ma się czym martwić tym kłuciem, jeżeli chodzi o serce. Choroba wieńcowa i bóle z..

Czy to ból serca czy nie?

.. ...objawy depresji albo nerwicy lekowej ?? gdy miewam uczucie jak by przytykania mnie w klatce piersiowej , bardzo nieprzyjemne uczucie jak by serce przestawalo bic albo cos je przyblokowalo i wtedy az trudno mi sie oddycha wpadam w panike i prubuje jakos opanowac emocje ale puls skacze mi..

Bóle w mostku, klatce piersiowej i plecach

.. ...nerwobóle i jestem znerwicowana a mam wadę serca a bóle opisywane przez mate_o są podobne do moich. Nie twierdzę że on też ma coś z sercem ale warto nie lekceważyć takich objawów. Ja też lekceważyłam, przez prawie rok i co narobiłam? To że teraz mam codziennie albo co drugi dzień ataki..

Ostry ból - czy to serce?

.. ...charakterystycznych dla nerwicy serca. Czy może to być choroba serca niewykrywalna podczas echa, wywołana np. nieprawidłowym poziomem TSH/cholesterolu/cukru lub próchnicą ( mam! ). A może raczej boli płuco albo kręgosłup ( mam lekkie skrzywienie, i czasem mnie pobolewa, ale jest to inny..

Dziwny ból w okolicy serca

.. ...sobie problemów, ja nerwicy dostałam w pogodnym dniu i w pogodnym nastroju, także nie ma co się sugerowac.Idz zrób wszystkie badania, jak wyjdą ok, wtedy b ędziesz szukała problemu gdzie indziej, może właśnie , w nerwach?Pozdrawiam Witam! Od pewnego czasu odczuwam silne bóle pod..

Ból serca w trakcie leżenia

.. ...anybody...? Ludzie chorzy na nerwicę miewają takie bóle. przerazajace ;/ objawy ile masz lat? to co teraz masz moze byc przyczyna jednej NIELECZONEJ CHOROBY ktora pociagla za soba caly sznurek drastycznych objawow wazne ile jest lat i lepiej se pojdz do prywatnego kardiologa ci z kasy..

Uczucie ucisku serca, kłucie, mała tolerancja na wysiłek

.. ...stwierdzone od roku do tego nerwice. Ostatnio moja tolerancja na wysiłek znacznie się pogorszyła ( masakra ) po zrobieniu 10 przysiadów klatka piersiowa pęka mi z bólu i mam wrażenie że zejde z tego świata. Moje całe życie uległo w gruzach i nie rzycze ci tej diagnozy bo to potrafi dawać..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 417

.. ...dają objawy podobne do nerwicy. Lekarze długo mi wmawiali, że mam nerwicę, ale ja wiedziałam, że muszą być jakieś inne przyczyny i miałam rację. Okazało się, że mam zapalenie tarczycy - choroba Hashimoto. Główne objawy: drżenie rąk, bóle i kołatania serca, ataki przyspieszonego bicia..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 487

.. ...raz na forum też mam nerwice lekową pozdrawiam was buziaki jeśli ktoś ma problem to z checia sprobuje pomoc. Witam z samego rana! U mnie pogoda w dalszym ciągu piękna no i samopoczucie nie najgorsze!!!! Agi bóle w okolicy serca towarzyszą bardzo często przy nerwicy nie tylko po ataku..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 914

.. ...moze to byc faktycznie nerwica a nie serce ale ból i pieczenie jest okropne zdretwiała mi wtedy twarz i reka okropnie sie tego boje dziekuje kochana za słowa otuchy z całego serca... Dandy Tobie równiez dziekuje za miłe słówka Nati umówiłam meza jutro prywatnie na usg ale z wynikami do..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 974

.. ...temperatury spowodowane sa nerwicą. Jak długo choruję ,nigdy nie miałam problemów ze skaczącą temp. natomiast takie ukłucia w okolicy serca to moga być najprawdopodobniej nerwobóle ,którymi nie powinnaś się zamartwiać! Nati serdecznie Ci współczuję tej migreny. Moja kolezanka miewa..

Duszności i ból w klatce, a wyniki dobre

.. ...Twoje objawy sa jak nerwicowe moze w tym kierunku powinienes cos zrobic wiem bo tez mam takie objawy lezalam nawet w szpitalu wyszlo nerwica serca...pozdrawiam Byłem dziasiaj znowu u kardiologa zrobił mi EKG i wyszło bardzo dobrze,przepisał mi witaminy z grupy B i magnez, jak równiesz..

Ból pod lewa łopatką promieniujący do ręki, czy to serce?

.. ...kiedys chorowalem na nerwice,teraz objawy zaczely powracac,najgorszy jest bol pod lewa lopatka promieniujacy do lewej reki,Czy to moze byc od serca. Pojawily sie rownierz szybkie tetno,dusznosci,lekkie leki,lekkie bole na srodku klatki piersowej. Czyzby powrot choroby? wolny człowieku..

Wymioty, mdłości, bóle rąk, nóg, osłabienie, senność

.. ...temperatura bo mam silna nerwice i zdjgnozowany zespoł barlowa ale wiem dlaczego tak sie dzieje. Może masz początki nerwicy bo ona objawia się silnymi zaburzeniami ,ale to niech potwierdzi lekarz. Zawał serce nie sądze więc ekg i wszystko jasne 1 min badania. Czasami zawał serca owszem..

Nerwica w ciąży - Str. 136

.. ...przy sobie maleństwo i nerwica mi przeszła jak go zobaczyłam muszę kończyć odezwe się jeszcze gratulacje dora!!!! odzywaj się, ja chciałabym też wiedzieć jak u ciebie jak przebiega nerwica w połogu , pisz . dzisiejsza noc miała być dla mnie spokojna, a byla... okropna.lęki,bóle serca,..

Ból serca i zawroty głowy

.. ...wszystko ale również nerwica. Idź do lekarza opowiec mu co się z tobą dzieje i zrób podstawowe badania, jak się okaże że wszystko ok, to automatycznie się uspokoisz. Skoro trafileś na to forum to znaczy że masz obawe o swoje zdrowie a być może twoje problemy wynikaja z lęku że zostaniesz..

Bardzo silne bóle serca

.. ...to co opisujecie to nerwica,ja tez tak mam i wiele innych dolegliwosci.Ale nie mozna mowic sobie jak ta twoja dziewczyna matii ze dostanie zawalu jak sie bardzo zdenerwuje.Powinna kardiologa odwiedzic i tam sie upewnic a nie wbijac do glowy jakies choroby ktorymi dodatkowo sie stresuje...

Praca przyczyną choroby serca?

.. ...mówi co innego , albo nerwica ,albo tachykardia zatokowa, lub jeszcze coś innego.Skupiłem się na szukaniu przyczyny ponieważ mam 28 lat a bóle pojawiły się 2 lata temu gdy zacząłem prace na maszynie która wytwarza w trakcie pracy rytmiczne uderzenia ( bardzo głośne ) oraz drgania..

Lexapro - Str. 18

.. ...na depresje a ja mam nerwice wegetatywną i mimo lepszego nastawienia do życia i problemow to somatyczne bóle mnie meczą jak np. tygodniowy bol głowy, innym razem kłucie serca itp czyli jest srednio. CZasem wydaje mi się że może 1 tabl. jest za słaba ale gdybym miała brac wiecej to...nie..

Ból w klatce, który trzyma od miesiąca

.. ...potas,ale mi to wyglada na nerwice,niedawno moj tata mial zawał i to byly inne objawy. koniecznie bierz magnez i potas,mnie tak lewa strona serca bolała az mi dretwiała, ale po badaniach jest o wiele lepiej i po zazywaniu magnezu, Witam, ja z kolei mam przeokropny ból z prawej strony..

Ból w klatce, który trzyma od miesiąca - Str. 2

.. ...kiedys mialam takie nerwicowe napady dygawek serca ale mi przeszlo tylko musialam nad sba popracowac duzo relaksu i zajac czyms glowe zeby o tym nie myslec i pomoglo. A co do Zoładka to bardzo czesto z niszy zoladka kora jest umiejscowiona w kierunku serca lubi promieniowac przy roznych..

Dziwne bóle serca w ciąży

.. ...klatce ogolnie to mam nerwice niby serce zdrowe echo 2 razy robilam w ciazy i chyba ze 12ekg wszystko ok.mam lekka arytmie ale nie do leczenia i dodatkowew skurcze serca.Dzis np.zle od rana sie czuje ucisk w klatce coraz miedzy piersiami przy schylaniu chodzeniu i jakos slabo i..

Morfologia a choroby serca

.. ...prawdopodobnie jest to nerwica bo ciągle sie stresuje, nawet w sytuacji kiedy siedze skupiony przez dłuzszy czas i nagle łapie mnie stres, mocne bicie serca od którego sie nie moge uwolnic czasami uspokajam sie dopiero po 2 - 3 godzinach. Moge domniemywac ze to nerwica, miesiąc temu..

Czy to jest nerwica? bóle w klatce na wysokości serca

.. ...poludnia.... Czy to moze byc nerwica ???? I czy nerwica moze wpływać na układ trawienny ??? Siema Andrzej ja Ci powiem ze mam to samo jak Ty juz od ponad tygodnia to mam od kąd zaczołem nową wtedy pracę i tak mi pikawa warjuje ze nie mam sił na nic i juz tam oczywiście nie pracuje bo..

Pulsowanie żył w szyi?

.. ...być jeden z objawów nerwicy? odpisujcie za co z góry dziekuje, karolina nie wiem czy to samo ale ja mam pulsujący ból po obu stronach szyi. od środka czuję jakby miało mi rozsadzić tętnice a z zewnątrz czuję jakby mi ktoś zaciskał szyję. nie wiem czy to tętnice czy węzły chłonne ból..

Dziwny ból w okolicy serca przy poruszaniu ręką

.. ...Może nie od razu do kardiologa, ale do lekarza pierwszego kontaktu - jak najbardziej. Kasiu powinnas sie jak najszybciej do lekarza. Moze to byc zwykla nerwica serca , ale nie powinnas tego lekcewazyc...

Dziwne dolegliwości - bóle po lewej stronie pod żebrami

.. ...spowodowane najprawdopodobniej nerwicą czyli stresem jaki przeżyłem...Jeżeli za bardzo się zestresuje np.moim stanem zdrowia ( że mi coś jest ) dochodzi nerwica serca czuje osłabienie i nienaturalne bicie serca ( czasami jest normalne - tylko odczucie ,że uderza szybko ) do tego..

Bóle w klatce piersiowej i drętwienie ręki

.. ...ręka .. tyle że mam nerwice .. więc to chyba od tego ... ? podstawa to ekg, echo serca a wogole najlepiej jakbys poszla do lekarza pierwszego kontaktu i na pewno skieruje cie na badania. dretwienie reki tez moze byc od serducha ale nie wiem na pewno no bo lekarzem to ja nie jestem...

Ból pleców a serce

.. ...moze byc serce czy to nerwica ? witam Mnie bolą plecy praktycznie cały czas, a mam wypadanie płatka. Ból dokucza mi cały dzień od kąd wstanę, a nasila się przy głębszym wdechu lub odchylaniu. Jest to uczucie jak by ktoś mi wbijał tam coś ostrego i z reguły jest punktowy. Lekarze twierdza..

Ból serca, boli mnie prawe ucho, szybko sie mecze

.. ...chorobach!!!! Bardzo często u nerwicowców jest tak, że gdy przeczytasz o jakiejś chorobie, to masz później charakterystyczne dla niej symptomy.Jam miałem tak, że gdy lekarka zaleciła mi EKG, to po kilku dniach uznałem, że z sercem musi coś być nie tak i miałem kłucia i inne sensacje...

Bóle serca odkąd pamiętam

.. ...jednak moje były wynikiem nerwicy. Występowały w różnym nasileniu i z różną częstotliwością. NIezależnie od bezpośredniego kontaktu z czynnikiem stresującym. Szczerze mówiąc, to nie znam wady lub zaburzenia pracy serca, która by się manifestowała kłuciami ( gdy byłem u lekarza i..

Ostry przeszywajacy ból w okolicach serca

.. ...lekarza nie ma co zwlekac a ja do tego pale nalogowo papierosy i moze to przez to jak myslicie?? witaj kochany to jest nerwica a to jest już do smierci no i przeklente życie!życzę ci dużo zdrowia: ) )..

Bardzo sie boję, nagłe przyspieszenie pracy serca

.. ...okazało sie ze to na tle nerwicowym czyli sters a ostatnio było go duzo... od 5 lat miewam dziwne objawy prawie jak zawał serca - ból w mostku, tętno ponad 200 uderzeń na min. ,zimny pot, bladość, niepokój i drżenie całego ciała. Wiadomo, że wtedy człowiek się jeszcze sam nakręca..

Bóle głowy, nerwica, osłabienie organizmu

.. ...Lekarz stwierdził u mnie nerwicę. Po skończeniu się tabletek przeszły dolegliwości - pulsowanie żył i kołatanie serca. Nie na długo. Po kilku dniach wróciło to samo. Kupiłam więc tabletki równie silne jakie przepisał mi lekarz. Średnio pomogły. Nie biorę ich bodajże od 3 dni. Doszły mi..

Powrót nerwicy lekowej czy coś innego?

.. ...trzech lat borykam sie z nerwica lękową,która została wykryta po wizycie u psychiatry.Objawy miałem takie:bóle w klatce piersiowej,uciskanie w gardle,bóle zoładka,kołatanie serca,czy jego bóle,osłabienie ( czasami wydaje mi sie ze mdleje ),bóle głowy z lewej badz z prawej..

Czy to nerwica czy choroba?

.. Witam chciałbym się dowiedzieć co u mnie podejrzewacie - W pierwszej gimnazjum grałem w piłkę nożną nie chcący kolega uderzył mnie kolankiem w serce albo w okolicach serca po chwili nastąpił lekki ból a po czasie nie wiem około godziny nastąpiło sile zaciskanie jakby serca przykładowo raz dwa trzy i..