Nerwica po amfetaminie

Nerwica - czy na pewno? - Str. 167

.. ...Czy ktos moze wie,czy nerwica lekowa moze byc spowodowana przez amfetamine? alka ja też przerabiałam zator żylny stwardnienie i jeszcze wiele innych chorób nie długo przez te czytanie o tym wszystkim to będe mogła wystartowac w milionerach z wiedzy medycznej napewno wygram.mateusz..

Amfetamina i wysoki puls

.. ...albo wprowadzić w ostrą nerwicę... co ty gościu pierdolisz amfetamina jest zajebista nie znasz sie na dobrych rzeczach gownem jestes ty a nie amfetamina speedy sory ale to ty jesteś gównem i kretynem do potęgi. amfetamina to naprawdę świństwo i nie warto tego brać zwłaszcza jak ktoś ma..

Dolegliwości sercowe po przedawkowaniu amfetainy - Str. 2

.. ...problemy psychiczne( nerwice ). teraz nie pale i nie pije alkoholu,kawy nigdy nie pilam,zero energetykow itp. Co pozwala mi zakonczyc zabawe z amfetamina? Kolatanie serca,dziwne zawroty glowy po zazyciu,to ustepywalo po jakims czasie ale wbijalam sobie tak zla faze ze cos zlego sie..

Narkotyki z problemami serca - Str. 2

.. ...przestalam, teraz męczę się z nerwicą, mam sekundowe bole głowy, nie moge spac, drża mi miesnie, bylam u lekarzy i kazdy powiedział to samo - efekt po odstawieniu Ciekawe bez odstawienia na co innego by zaszkodziło.Dodam że są 2 amfetaminy - lewoskrętna i prawoskrętna różniące się w..

Amfetamina i wpływ na serce

.. ...robic, nie mowiac juz o nerwicy,, tamte leki juz nie pomagaja. pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wszytko zależy od jakości towaru..panowie nie okłamujmy się jesteście potencjalnymi klientami i nie wiecie z czym wasz diler mieszał ten szajs, albo nawet pan producent, bo wątpie żeby po..

Szybkie bicie serce - amfetamina

.. ...sobie nerwy i teraz masz nerwice serca. Niech będzie to dla ciebie jak dla mnie nauczka że NIE WSZYSTKO jest dla ludzi. ze mna juz lepiej biore propranol i bede brac pare miesiecy...masz deficyt minerałow i witamin,bierz magnez z wit.b6,nawet 3 razy dziennie i w czasie walenia serca pij..

Objawy po amfetaminie

.. ...mialem lęki i chyba nerwice serca. Moj kolega dwa lata temu mieszkajac w Grecji bral amfe,palil trawe.Pewnego dnia ostal podobnych objawow a po dwoch miesiacach umarl na atak serca.Wiec radze ci przestan z tym swinstwem raz na zawsze.Twoj organizm moze byc malo odporny na te swinstwa.Ja..

Co sie dzieje

.. ...Witam, mam 17 lat i mam nerwice( serca,zołądka+ lękową ).Dwa tygodnie temu po zazyciu amfetaminy ( na zjeździe ) wyszedłem na dwor i po jakims czasie robiłem sie nerwowy strasznie( dziewczyna zauwazyla, ze mowie nerwowo ) wiec poszlismy do mnie... Uslyszalem przerazajacy pisk( w głowie )..