Nerwica w wieku

Częstoskurcz - ablacja - Str. 68

.. ...doprowadziły mnie do nerwicy. Prawie zawsze częstoskurcze zatrzymywałam sama. Pomaga wstrzymanie powietrza, i nie myślenie nim. Jednak częstoskurcz NIE przeszkadzał mi w normalnym życiu. Jeszcze 2 lata temu rzaden z lekarzy nie nazwał mojego schorzenia wprost, pomimo licznych badań,..

Częstoskurcze napadowe ciągle wracaja

.. ...potas hydrozynium na nerwice przez te leki to ja niewiem jak ja zaloze rodzine itp przeciez dopiero zaczynam zycie Witam Lidka! Pierwszy raz czestoskurcz napadowy * zlapal * mnie w wieku 15 lat,teraz mam 30.Przez te wszystkie lata bralam rozne leki,nizbyt regularnie bo moje czestoskurcze..

Nerwica sercowa w wieku 14 lat?

.. ...mam taklie pytanie czy nerwica serca może wystapić w wieku 14 lat?? jest to możliwe...?? ja mam dodatkowe skurcze od mniej więcej 11 - 12 lat. teraz mam lat 14 nie przyjmuje żadnych leków na te skurcze ale jeżdżę na wizyty. nikt mi nie mówi od czego one są... czy w tak młodym wieku może..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 71

.. ...Oj, widzę, że osoby z nerwicą lękową łączą całe schematy życiowe! U mnie zaczęło się 3 lata temu. Pamiętam, że byłam taka zdezorientowana, nie miałam pojęcia co ze mną się dzieje. Siłą rzeczy, nikt w moim wieku nie jest stanie mnie zrozumieć, jeśli tego nie przeżył. Moja przyjaciółka..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 136

.. ...dziewczyno ratuj się bo nerwica w takim wieku jest tragedią ,naprawde sama to przeżyłąm, no i nadal to mam ale teraz jest trochę inaczej pamiętam to bardzo dobrze ,więc chodz na terapie próbuj unikac jakos tych stresów i niemysl o smierci jestes jescze bardzo młoda i przed tobą jeszcze..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 159

.. ...otoczeniu.Jeśli masz tylko nerwicę lękową to powinnaś być na oddziale z psychoterapią i z osobami które mają podobny problem co Ty.A na geriatrii przebywają staruszkowie którym z powodu wieku coś doskwiera. Miażdzyca,cukrzyca,itp. A czy wyniki hormonów żeńskich sprawdzałaś? Może jesteś w..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 270

.. ...tzw. trudnym wieku. Nerwica wieku nie wybiera i choć sama nie jeste podlotkiem to z pełną odpowiedzialnością będę stawała murem za każdą chorą i potrzebującą naszego wsparcia osobą, bez względu na to ile ma lat Ja Cię Teresko nie oceniam broń Boże.Wiem że naprawdę jest Ci ciężko bo nie..

Szybkie bicie serca przy nagłych ruchach - Str. 2

.. ...ponieważ od dziecka byłemm znerwicowany w wieku 5 lat zaczełem się jąkać, wogule dorastałem w nerwowej atmosweże gdzie towarzyszył alkohol. Nie próbowałem nigdy narkotyków : fety, koksu ,piguł,grzybów,kwacha,Hery chociaż mi proponowali . Proponowali Browna nie spróbowałem i nie mam..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 164

.. ...przeciwskazany przy depresjach i nerwicach. Ja od wieku dojrzewania miałem pewne problemy ze sobą ale to co się teraz dzieje to masakra. Mam skóre zeschniętą jak wiór ( nerwy lub syfy które nerwy produkują ), jęzor suchy i spieczony jak słonecznik bez ziaren. Nie jest ona strikte lękowa..

Nerwicowcy a co z alkoholem? - Str. 3

.. mam tak samo... nerwicy nabawilem sie w wieku 24 lat teraz mam 27 wiec walcze z nia od 3 lat tak jak tu piszecie po wiekszej dawce alkoholu na drugi dzien umieram. Nerwica to cholernie dziwne niby nic nie jest ale my na sto procent pewni ze zaraz stanie sie niajgorsze po 3 latach nauczylem sie z tym zyc ona..

Bardzo płytki oddech i płatek zastawkowy - Str. 2

.. ...również. Teraz mam 32 lata, nerwicę i boli mnie co chwilę coś innego. Również przeszywająco. Jednak to w wieku 12 lat na pewno się nie zdarza. Idź do lekarza, a rozwiejesz niepokój. To na pewno nic groźnego. Witam! Od dłuższego czasu mam ten sam problem, byłam na badaniach i wszystko..

Niedomykalność zastawki mitralnej I/II stopnia - Str. 2

.. ...powiedzial mi ze to nerwica a tydzien pozniej trafilam do szpitala w ciezkim stanie ( brakowalo mi kilka dni do przejscia na tamta strone ) i nie kazde zle samopoczucie w mlodym wieku zwiazane z sercem oznacza nerwice... choc moze w wiekszosci przypadkow wlasnie tak jest do Elzbiety masz..

Pomocy! już zdesperowany jestem - Str. 4

.. ...sie okaze ze to tylko nerwica bede szczesliwa.przeszlam trzepanko psychiczne przez ok 1rok wiec moze? Miałam to przez 17 lat. zaczęło się w wieku 29 lat. cięzko bylo życ. żadne badania nie wskazywały na wadę serca a były okresy, że nie mogłam wykonywac żadnej pracy fizycznej. brakowało..

Dodatkowe skurcze - Str. 187

.. ...twierdzi że mam też nerwicę , ale jak można jej nie mieć skoro serce cały czas fika koziołki. Zapomniałam już jak to jest normalnie żyć bez kołatań. Wstać rano z łóżka i nie czuć dławienia i przeskakiwania w klatce. Nie chce mi się wierzyć ,że medycyna na poziomie XXI - go wieku i nie ma..

Dodatkowe skurcze - Str. 191

.. ...kolejny usłyszę, że mam nerwicę i lekarz każe mi ssać Validol... Powiem Wam szczerze, że w tej chorobie, z jaką się borykamy, bardzo ważne jest wsparcie najbliższych, a ja go również nie mam... Mało tego - to ja jestem tą, która pociesza, wspiera i nie ma prawa być chora. Witam Cię..

Dodatkowe skurcze - Str. 234

.. ...radę wytrzymać trochę nerwica mi daje w kość, ale łykam uspokajacze więc jakoś dycham, nerwówka w pracy mnie dobija czasami, reszta w porządku, pozdrawiam i życzę miłego weekendu. mam 36 lat w bardzo młodym wieku wyszłam za mąż mam troje wspaniałych dzieci 19 i 18 lat i 5 miesięcy . Od..

150 uderzeń na minutę

.. ...tygodniu.Czy moze byc to nerwica serca?Prosze o odpowiedz forumowiczow. iwona zrob sobie badania tarczycy bo nadczynna tarczyca tez daje takie objawy zrobilam badanie tsh i wyszlo dobrze to badanie to chyba jest zwiazane z tarczyca nie wiem ile masz lat bo ja bedac w wieku lat okolo 30..

Częstość skurczów serca w zależności od wieku

.. ...160 uderzeń na min. Nerwica ma to do siebie że jeżeli ustepuje pola w jednym objawie - obiera sobie zaraz nowe poletko do popisu. Kiedyś miewałem kłucia za mostkiem - po badaniach się uspokoiłem bo nic nie wykazały to teraz zamartwiam się tetnem. Czysty obłęd. czesc ja mam taki sam..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 15

.. ...uznaja takiego czegos jak nerwica serca Zaczne od Dany, Sa historycy ktorzy uwazaja ze nie bylo holocaustu. To pewnie koledzy tych Twoich lekarzy. Nerwica jest dobrze znanym i opisanym od konca XIX w. stanem chorobowym, ktory z koncem lat 80 - tych XX wieku zostal podzielony na bodajze..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 231

.. ...cierpieniu ). Z tego co wiem nerwica występuje głównie w młodym wieku, ale po latach objawy znacznie się zmniejszają. Jeśli objawy występują w starszym wieku to zazwyczaj są to objawy organiczne, czyli te występujące przy uszkodzeniu w tym przypadku serca. Otóż od wielu, wielu lat jestem..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 254

.. ...15 lat;/ do Jarka... nerwica może nas zaskoczyć w każdym wieku ..ja dostałam ją zaraz po maturze też dośc szybko...radze iśc do lekarza.Zleci badania i wszystko sie wyjasni. : - ) pozdr Do brunia... Dziekuje za Odpowiedz. Bylem juz kilka lat temu u psychologa i wykazało że mam nerwice..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 276

.. ...kobietą i chociaż masz nerwicę, nie ugniesz się przed nią! Dobrze, że jesteś akywną kobietą to napewno pomaga nie mysleć o przykrościach...ja siedzialam w domu 3 miesiące.. Tomek przy nadciśnieniu jesteś pewnie nie raz poddenerwowany co wywołuje taki stan, nie martw się jesteś zdrowy! Ja..

Bóle serca w młodym wieku - Str. 2

.. ...byc problem nerwow a moze problem dojrzewania...oczywiscie proponuje kazdemu zrobic echo serca...to wyklucza wszystkie dolegliwosci sercowe jesli z sercem porzadku pozostaje psychiatra: ) powodzonka: )..

Nigdy wiecej marichuany - Str. 6

.. ...ponieważ od dziecka byłemm znerwicowany w wieku 5 lat zaczełem się jąkać, wogule dorastałem w nerwowej atmosweże gdzie towarzyszył alkohol. Nie próbowałem nigdy narkotyków : fety, koksu ,piguł,grzybów,kwacha,Hery chociaż mi proponowali . Proponowali Browna nie spróbowałem i nie mam..

Kłucie w sercu - Str. 2

.. ...zastanawiam sie czy to nie nerwica mnie tak wykańcza.... pozdrawiam hej mam 17 lat;] w wieku 6 lat mialam nie do konca rozwiniete zastawki serca. w wieku 7 lat bylam na kontroli i bylo wszystko w pozadku. od niedawna mam tak jakby arytmie serca idac serce mi tak wali ze o malo nie..

Bardzo wysokie tętno

.. ...87/93 strasznie mam nerwicę nie martw się ja bez żadnych badań * * i wiem co mi jest mam kumpla który był na badaniu ciŚnienia ona mu powiedziała że to wiek dojrzewania więcej nerów nastolatki * nastolatek najczeŚciej to mĄjĄ jakbyŚ miał to we wieku 45 - 60 lat to zawał * ???..

Duszenie się - Str. 4

.. ...dobrze, no jak widać nerwica dopada w każdym wieku. naprwde to duży plus przy nerwicy mieć tyle zainteresowań, chcąc robic to co się lubi, co sprawia wilką przyjemność, bo ja niestety zmuszam się do wszystkiego, no ale ostatnimi dniami wielka poprawa , też lubie tańczyć, ale mój chłopak..

Pierwszy atak serca, przerażenie i strach - Str. 3

.. ...Mama twierdziła, że to nerwica, lekarze najpierw twierdzili, że to dojżewanie a potem też chyba analizowali jakieś dziwactwo. W wieku 18 lat miałam co prawda echo serca, na którym wyszła niedomykalność jakiejś zastawki z śladową falą zwrotną, lekarz zalecił magne B6 w dużych ilościach i..

Ból, kłucie z lewej strony, jakby w płucach - Str. 2

.. ...tym wieku można mieć nerwicę,to ja jestem tego żywym przykładem od kiedy sięga moja pamięć miałam problemy z sercem,ciągle się czegoś bałam,nie mogłam w nocy spać,a w wieku 13 lat lekarze byli pewni,że mam zawał,ja tym bardziej,ale po dokładnych badaniach okazało się,że to szok na tle..

Dwa zawały serca u 23-latka

.. ...npisałaś.Ja choruję na nerwicę lękową która bardzo często dprowadza mnie do skrajnego wyczerpania,wielokrotnie podczas ataku wydawało mi się ,że to koniec ,że mam zawał ,ale po pewnym czasie uświadamiałam sobie ,że to nie możliwe bo zawały występują u ludzi w troszkę starszym wieku. Ty..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 292

.. ...powodzenia w życiu z nerwicą. A Tobie, matiiaga i przyszłemu dzieciaczkowi życzę zdrowia i mam nadzieję, że wszystko będzie ok. Małgosia, co do Twojej wypowiedzi - nie pisałem nic o Tobie i nie bierz tego do siebie. Zresztą, różnica wieku między nami jest bardzo mała. Myślę, że osoby, do..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 525

.. ...powodu napewno nie od nerwicy a może z jednego i drugiego już sama nie wiem Buziaczki Dorka ja co prawda nie mam już dzieci w wieku szkolnym ale pamiętam że mój syn bardzo nie lubił nauczycielki od geografi i jak miał iść do szkoły a miał pierwszą lekcje geografi zawsze go bolał brzuch..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 546

.. ...straciłam w zyciu.Wiem,że ta nerwica ma podłoże z dzieciństwa.Zresztą ja już w wieku 14 lat dostałam nerwicy żołądka.Póżniej przeszło na parę ładnych lat ale ta cholera drzemała we mnie i uderzyła niestety raz jeszcze.Mimo tego ja i tak wybaczyłam mojej mamie wszystko,żałuję tylko że nie..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 548

.. ...zapalny.Ale przez ta cholerna nerwice nie poszłam do lekarza.W badaniu ginekologicznym również nie wykryto u mnie nic niepokojącego.Juz sama nie wiem gdzie z tym iść.Byłam u 4 ginekologów i żaden nie chciał mi dac na badanie poziomu hormonów.każdy z nich uważał że w chodze juz w okres..

Nerwica chorobą XXI wieku

.. ...Ile kosztuje? Jak u Was się nerwica objawiła? kupa PLAMKI puszcza sezamki i do tego COLI no i CYMKOWI stanął i chwyta za jabol w jabolino jabellu i sie upił piamka... szczyty elokwencji... pełna podziwu..

Nerwica w ciąży - Str. 32

.. ...moja * przygoda * z nerwicą tak jak wcześniej pisałam zaczęła się po śmierci mamy. Byłam z nią bardzo żżyta, razem z nią byłam przy każdej chorobie. Każdy zawał serca, każda operacja, każda sepsa - byłam przy niej. Widziałam bardzo dużo cierpienia i męki, jakie dzielnie znosiła. Niestety..

Nerwica w ciąży - Str. 52

.. ...zostawie za soba tej nerwicy, to jest to niemozliwe.tak w ogole to dzieki wam za to, ze ciagle jestescie ze mna i, ze kiedy was potrzebuje to moge na was liczyc.pozdrawiam cześć dziewczyny Bardzo bym chciała miec jeszcze jedno dziecko ( mam syna w wieku 7 lat ) ale od ponad roku lecze..

W młodym wieku się zdarza zawał serca? jestem panikarą

.. ...jedzenie itp. Ja cierpie na nerwice lękową i dziś na przyklad mialam okropne uczucie ucisku w mostku,nagle zdenerwowalam sie tym,ze to moze zawal,tetno mi odrazu skoczyło,rece zrobiły sie zimne,mialam uczucie jakbym maial opasc zaraz - zemdlec i jak wyszlam na powietrze i probowalam..

W młodym wieku się zdarza zawał serca? jestem panikarą - Str. 2

.. ...zapraszam na wątek * Nerwica tkwiąca w nas nasza walka i małe sukcesy * Na pewno wspólnie jakoś będzie raźniej , są tam na prawde fajne dziewczyny. Pozdrawiam Czesc Kasiek jestem z Radomia ale od kilku lat przebywam za granica i wlasnie tam zaczelo sie moje pieklo tak gdziesz 3 lata temu..

W młodym wieku się zdarza zawał serca? jestem panikarą - Str. 3

.. ...zaprzątał. Serce a od nerwicy idzie dostać zawału ? Jak ludzi truciznami szprycują to nic dziwnego że po aspartamach i podobnych syfach oraz zierzętach pasionych GMO to sie dzieje. pusia jak masz zdrowe serce albo leczone to nie ma ryzyka duzego zawału. Ryzyko zawału jest przy miażdzycy..

Wybudzania nocne

.. ...Wszyscy twierdzili, że to nerwica lękowa. Dała mi spokojnie życ jakieś 4 lata, ale znowu mnie atakuje. Byc moze masz to samo, ale warto zrobic badania. Serdecznie pozdrawiam! Mam identyczne objawy co Maniana,dlatego kieruje sie do niej.Moze bysmy sie wymienily nr.gg i porozmawialy.Mamy..

Straszny lęk przed śmiercią, myślałam że umrę

.. ...może być problem na tle nerwicowym. Lekarz nie może Ci nie uwierzyć, tego typu problemy objawiają się właśnie w ten sposób... Lepiej zapisz się na wizytę, bo samo to raczej Ci nie przejdzie :( Karinko - jeśli cech pogadać to napisz ardnass@wp.pl, powiem Ci, że u mnie było bardzo podobnie..

Ataki paniki z depersonalizacją - Str. 2

.. ...histroia, tez poczatek nerwicy w wieku 20lat, teraz mam 42, dwie corki ktore sama wychowuje, tylko moje mlodsze - 15 i 12 lat. Sa okresy gdy nerwica odchodzi lub umiem sobie z nia poardzic. Ostatnio mam jakis gorszy okres, gdybym zaczela tu wymeiniac objawy, ktore mnie niepokoja to bym..

O zgrozo, nerwica dopada ludzi w różnym wieku

.. ...czytam wypowiedzi o nerwicy lekowej.Dziwie się ale to dopada w kazdym wieku. Przyczyn wiele. Jednak czy aby to nie szukanie chorób u siebie. Ja sie nie dziwie sobie,ze mam nerwice lekowa. Córkę już dzisiaj 18 letnia urodziłam w 1990r. Chora,wymaga stałej opieki,specjalna szkoła.Nie moge..

Bardzo męczący problem ze zdrowiem

.. ...żołądkowy nabawiłem się nerwicy, która mogła doprowadzić do uszkodzenia głowy? Przepraszam za ten chaos ale ciężko mi jakoś skręcić te myśli z tym bólem głowy. Proszę o szybką odpowiedź!! Refluks nie ma nic wspólnego z występującymi opisanymi objawami/szkoda że nie podałeś wieku i czy..

Wpływ sytuacji na moje dzisiejsze dolegliwości (tachykardia, arytmia, itp)

.. ...wypadanie platka i mowia ze nerwice tez . MAm 18 lat. Zalezy mi bardzo na odpowiedzi bo ciagle rozmyslam o tym i wprowadzam sie w bledne koło. Człowieku idz do lekarza leczyć się na łeb, a nie serce. Zadajesz tak głupie pytania, że brak słów. Pytasz się w kółko o to samo, a i tak nikogo..

Co mi się stało? dziwne omdlenie przypominające zawał w wieku lat 20

.. ...umrzesz ? byc moze to nerwica Hmm... Ja na Twoim miejscu opisal bym całą sytuację lekarzowi rodzinnemu i zasugerował danie skierowania na EKG i TK lub RM głowy, aby wykluczyc pewne rzeczy. hmmm nie chce sie przemadrzac ani zeby w jakikolwiek sposob wyszlo ze jestem nie wiadomo kim i za..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 7

.. ...wierzę. Jeżeli chodzi o nerwicę to i ja ją pokonałam ,ale szczerze powiem ,że nie mam pewności co do jej powrotu.U kobiet w pewnym wieku , niestety ale może wrócić ze zdwojoną siłą...i dlatego jestem z kolei przekonana ,że higiena dla naszej psychiki jest niezbędna. Frubelek - witam Cię..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 87

.. ...wieku i mimo , że z nerwicą poradziłam również już jakiś czas temu , ale podjęłam ćwiczenia fizyczne , które do dziś uprawiam .Co fakt są to inne ćwiczenia niż proponowała Maggla ,( odpowiednie do mojego wieku ) ale wiem , że są bardzo mi pomocne i praktycznie tak sobie czas..

Kłucie w okolicy serca i pieczenie klatki

.. ...Podobno moga to byc bole nerwicowe( jak wezme przeciwbolowe to mnie plecy niebola ) albo paczatek choroby wiencowej!czy mozliwe jest miec ja w wieku 26 lat?? Pale papierosy i niemialem zbyt zdrowego trybu Zycia! co mam robic diety,bieganie,zucic palenie! a w szpitalu mialem kinaze..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 9

.. ...leczenia depresji i nerwic: nie jak dotychczas podnoszenie poziomu serotoniny w mózgu czyli hormonu szczęścia, ale regulacja przepływu białka przez kanały blonowe - ciekawe. pozdrawiam was i spójrzmy na zakończenie dnia jak zachodzi slonko to taki wspaniały widok. Witam dziewczyny: )..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 81

.. ...informacje na temat wieku i nerwicy. Otóż źle przeczytałam, w tej książce napisane jest tak * Jest też dość nieprawdopodobne, żeby lęk męczył osoby po pięćdziesiątce. Średnia wieku osób zapadających na zaburzenia lękowe wynosi około 36 lat. * Zadałam sobie trud i przejrzałam cały wątek,..

Zespół Barlowa a omdlenia i duszności

.. ...zawroty głowy,dodam że mam nerwice lękowa i jestem w twoim wieku ,Idz do psychologa zajmij sie czyms żeby o tym nie myślec i pamiętaj że to siedzi w głowie skup sie na problemie a nie na emocjach.. p.s Zespoł barlowa nie mozna wyleczyc ale można nauczyc sie z tym życ i zminimalizowac..

Tachykardia. Szybki puls i mocne, wyczuwalne bicie serca. Nerwica.

.. ...psychologa, który zdiagnozował nerwicę. Jestem po trzech wizytach u psychologa, ale psychoterapia ma znikome efekty. Gdy idę do szkoły wszystko znowu powraca. Psycholog nie chce skierować mnie do psychiatry. Twierdzi, że te tabletki są niebezpieczne i w moim młodym wieku są ostateczną..

Niewiem co mi jest

.. ...dzieja sie w organizmie.Nerwica w Twoim wieku jest dosc powszechna,wiec nie zwlekaj i idz do lekarza,a narazie bierz magnez,wapno,wit b6,validol jak pojawia sie leki.Gdy zaczynasz sie bac i czujesz kolatania i mrowienia zacznij cwiczyc oddechy ( gleboki dlugi wdech nosem i trzysekundowy..

Nerwica?

.. ...i ustepowalo. Czy to nerwica? Zaczac pic melise? brac jakies leki? Jeszcze nie bylam u lekarza. DLatego tak zadam pytanie czy to nerwica, doda iz jestem dopiero nastolatka? Nerwica moze byc juz w takim wieku? Witaj. Zeby stwierdzic ze to nerwica najpierw musisz wykluczyc szereg innych..

Czy to skutki uboczne (Betaloc Zok Procoralan)

.. ...serca. Ni umiem nad tym sam zapanować. Może ktoś ma jakieś rady. Chętnie poczytam. Czy ten procoralan nie zaszkodzi mi w tak młodym wieku? Z tego co wiem to zażywają go osoby po zawale np. mój dziadek...

Mam dziwne bóle w okolicach serca

.. ...zmiany neurologiczne, np nerwica...taki wątek został już poruszony na tym forum...coraz więcej ludzi ma tą przypadłość - i to w młodym wieku.Może jesteś akurat w jakiejś niekomfortowej sytuacji psychicznej - przeżyłeś ostatnio jakieś trudne chwile? warto wówczas porozmawiać z..

Silny ból za mostkiem.

.. ...,przeczytałem że może to byc nerwica układu lub stan przedzawałowy,ale czy to możliwe w moim wieku ;( ( ( a cisnienie mierzyles? Tomek,a co ma siusiok do serca? soso - mierzyłem i nie pamiętam już dokładnie ale było powyżej normy,pojutrze będą wyniki. BÓL taki może być też spowodowany..

Nerwica w wieku 19 lat?proszę o rade

.. ...wygląda to na objawy nerwicy? zapomniałam dodać,że kiedy silne kołatanie ustaje przez chwile serce tak słabo bije,że mam wrażenie ze w ogole go nie czuje Tak ,to typowe objawy nerwicy : ) Nie marwt sie, ale zrob podstawowe badania zeby sie uspokoic : ) Też mam 19 lat i choruje już od..

Nerwica lękowajak ją pokonać

.. ...dziesięciu lat choruje na nerwicę lękową. Zaczęłam z nią walczyć jakieś sześć lat temu chodząc do psychiatry i biorąc leki. Niestety bezskutecznie.Odstawiłam leki, ponieważ bałam się uzależnienia od nich. Mam dwoje dzieci w wieku szkolnym i coraz częściej dopada mnie myśl, że nie zdąże..

Ból w klatce i lewej reki oraz pleców po lewej stronie

.. ...jestem człowiekiem znerwicowanym od małego dziecka.Zawsze byłem bardzo nerwowy,ale jakoś wszystko znosiłem.Pewnego dnia w pracy po zjedzeniu i zapaleniu papierosa złapał mnie ostry bezdech,który mnie bardzo wystraszył.Stało się to jak miałem 20 lat.W wieku 19 lat miałem raz migotanie..

Nastoletnia nerwica - Str. 4

.. ...nie stwierdzili u mnie nerwicy... po prostu powiedzieli ze nic mi nie jest i ze w moim wieku to normalne... a czy ma ktos tak, ze jest niemily dla swoich bliskich? ja mam tak, ze powiem komus cos obrazliwego a potem chce mi sie plakac ze to powiedzialam... mowie to nie majac na siebie..

Wysokie tętno w spoczynku

.. ...),ze jest to po prostu nerwica jeżeli masz porobione badania a jest wszystko w porządku ,to to jest niestety ta nieszczęsna nerwica - choroba xxI wieku.Ja też mam często podwyższony puls w czasie spoczynku a nie mam żadnego skręcenia tętnic.Jedno pytanie Ci zadam ,czy ten podwyższony..

Czy to nerwica lękowa? co mam o tym myśleć?

.. ...określił jako łągodną nerwicę. Skąd to mi się wzięło? Otóż w wieku 9 lat straciłam matkę. Umarła po latach walki z rakiem. Byłam w szoku, właściewie dalej jestem. Za kilka dni minie 11 lat od tego dnia... Nigdy nie układała mi się za dobrze z ojcem, babcią, która razem z nim mnie i moją..

Nasilające zawroty głowy

.. ...to związane ponoć z nerwicą lękową. Byłem z tym problemem u kardiologa - nic, za jakiś czas przeszło ( ok 1 m - ca ). W wieku 23 lat kardiolog stwierdził u mnie podwyższone ciśnienie krwi, przepisał betabloker i ok, zawrotów wtedy nie miałem żadnych, ciśnienie najwyższe to 110/175..

Dziwne bóle i pulsujące mięśnie

.. ...wydaje ze to czysta nerwica a i z kregoslupem to tez pewniezwiazane, brakiem ruchu i niedoboru potasu/magnezu. Kregoslup mam skrzywiany i wszystkie stawy mi strasznie strzelaja zerowa kondycja mysle ze ja zaczne od leczenia kregoslupa bo jak w moim wieku mam problemy to co za 10 lat....

Nie dam sobie rady...

.. Witam wszystkich znerwicowanych nie bede sie rozdrabnial wymieniajac objawy mam chyba wszystkie mozliwe towarzyszace nerwicy serca dodam ze dopadla mnie w wieku 16 lat po zapaleniu marihunany ktore zakonczylo sie w moim wypadku nieziemskom panikom i uderzeniami serca ( wydawalo mi sie ze uderza jakies 300..

Chyba nerwica

.. ...nadal wywoływac objawy nerwicowe. Utrata kogos bliskiego jest powodem do żalu, żałoby, a w naszej kulturze nie umiemy madrze radzic sobie z takimi sytuacjami.To moge Ci napisac z racji mojego wieku i życiowych doswiadczeń.A poniewaz sama zaliczyłam nerwicę lękowa i zmagałam sie z nia..

Tendencje do podwyższonego ciśnienia

.. ...sport niepale niepije...nerwica niezabija ale jej skutki napewno...mam tylko 20lat i mysle ze w wieku mego ojca ktory ma 40lat i niema kłoptow z nadcisnieniem ja bede miał je zapewno 100procentowo ...skoro od tak młodego wieku zaczynam...stosowałem juz przerózne diety chudłem w oczach a..

Mam pytanie..

.. ...iepokoja.Można miec nerwice nawet w Twoim wieku, ale sa jakies powody na to wpływające.Napisz cos o sobie.Pozdrawiam mała,nie wymyślaj sobie chorób,napisz lepiej czy jest cos,co cię niepokoi. może być problem z sercem na przykład po grypie,paciorkowcowym zakażeniu gardła - anginie ,ale..

Atak nerwicy !!

.. ...czy to normalne przy nerwicy czy moze cos mi jest ?? dodam ze od smierci mamy moje zycie to jeden wielki koszmar bo mam braci narkomanów którym staram sie pomagac !! witam, zdecydowanie to atak nerwicy, musisz sie uspokoic ... A ty masz ile lat ? ile lat maja bracia ? ja mam 26 lat..

Bóle w okolicach serca, duszności, kłucia

.. ...26 lat, jestem dosyć znerwicowanym człowiekiem Ale boję się, że to może być jakaś poważna choroba Czy ktoś ma podobne problemy? czy mogę cierpieć na jakąś chorobę kardiologiczną? w mojej rodzinie większość starszych ludzi to sercowcy, naczyniowcy i ciśnieniowcy, więc może mam to w genach..

Czy to nerwica?

.. ...znalazłam ciekawy artykuł o nerwicy. Zacznę od początku. Jestem Dorota i mam 32 lata, mam trojke dzieci najmłodsze ma 1.5 roku, a dwujka starszych jest w wieku szkolnym. Od roku mieszkamy w Hollandii. Jestem matką samotną. Bardzo kocham swoje dzieci dlatego bardzo proszę o pomoc...

[Proszę o pomoc]

.. ...objawy to zazwyczaj nerwica.Trzeba by było iść do lekarza i mu o tym wszystkim powiedzieć . jeść częściej,a po trochu... smithi nie znam wieku ale wnioskuję że masz nadwagę po posiłku unosi się przepona krew odpływa z naczyń brzucha do głowy stąd takie objawy a więc mniej zjadać i..