Niskie ciśnienie 100

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 49

.. ...ja i bez tego jestem niskociśnieniowcem. Czasami przy tętnie 130 ciśnienie mam 100 na 70. I wtedy nie wiem co robić . Najlepiej byłoby się uspokoić, ale przychodzi mi to z wielkim trudem. Czasami w pracy ludzie potrafią mnie tak wyprowadzić z równowagi, że potem w domu jak się juz..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 205

.. ...tylko ostrożnie przy niskim ciśnieniu krwi. Bardzo dobrze działa żeń - szeń, a najlepszą jego odmianą jest żeń - szeń koreański - preparat * Żeńszeń * w tabletkach firmy Naturell, 1 tabl. zawiera 100 mg. wyciągu suchego ( cena 10 - 15 zł. za 60 tabl. ); zamiast połykać można ssać to..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 1023

.. ...puls( ok 100 ,ciśnienie niskie100 na 60 pare ). Teraz minęły duszności to przeszło na głowę. Czuję jakby rosło w niej ciśnienie ,sztywnieje kark i zatyka uszy. Boję się ,że to jakaś poważna choroba . Lekarz rodzinny stwierdził ,że to od nerwów( ale ja jakoś nie mogę uwierzyć ,że nerwy..

Potas - czemu go tak mało? - Str. 2

.. ...2,98. Zazwyczaj mam niskie ciśnienie 90/60. Tym razem po godzinie od utraty świadomości RR: 140/100, potem zaczęło spadać 100/60, po kilku godzinach znów było niskie jak zazwyczaj. Po podaniu kroplówek z potasem czuję się lepiej, ale nadal jestem bardzo osłabiona i niezdolna do..

Betaloc a niskie ciśnienie

.. ...czuł, mam do tego raczej niskie ciśnienie biore betaloc od roku w dawce 100 raz dziennie czuje sie dobrze gozej po odstawieniu raptownym biorę betaloc 50 od pół roku na skurcze nadkomorowe i jest to lek któryś zkolei.Poprzebnio brałem metocard,metoprololl,sotahexal,jednak na żaden z tych..

Szybkie tętno - Str. 13

.. ...dni doszło do bardzo niskiego spadku ciesnienia 70/50 szczegolnie rano a puls przy tym jest wysoki 100 na minute ...co moze mi dolegac ? miałam robione badania ale nie wykazało nerwicy prosze o pomoc najlepiej na gg 8699808 Witajcie! No nie wiem co sobie myśleć...lekceważyłam moje..

Szybkie tętno - Str. 14

.. ...Mam podobne problemy. Niskie ciśnienie poniżej 100 i tętno do 90. Byłam na kardiologii przez ponad tydzień półtora roku temu. Wykonano mi wszystkie badania łącznie z holterem. Nic konkretnego nie stwierdzono. Wszystkie badania podobno były dobre. Jedynie Holter zarejestrował krótkie,..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 135

.. ...jak ty,na codzień mam niskie ciśnienie 115/72/59.i pewnego razu bez żadnej przyczyny jak sobie siedziałam w domu w fotelu zaczęło mi się robić duszno,gorąco,jakieś mroczki przed oczamii straszny ucisk w piersiach. ciśnienie mi skoczyło 180/100.na pogotowiu dali zastrzyk,zrobili ekg..

Dodatkowe skurcze i beta blokery

.. ...ma go brać skoro mam niskie ciśnienie w granicach 90/50, a po nim ostatnio miałam 74/48!!!! Czy wy nie macie problemów z ciśnieniem po tych lekach?? Pozdrawiam Zyrafko; - ) ja od zawsze jestem niskocisnieniowcem 90/60 to najnizsze jakie miałam normalnie 100/70 Zazywam betaloc zok 50 mg,..

Niski puls i nadciśnienie

.. ...czasie zauważyłem że mam niski puls od 48 do 60.moje ciśnienie to 140/90 150/100. co to moze oznaczać ?? Bartku,jeśli uprawisz jakiś sport,to Twoj puls jest prawidłowy. Jeśli jednak tak sie nie dzieje,masz bradykardię ( zwolnioną czynność serca ). Moze sie ona przydarzyc osobom mającym..

Czy tu odpowiadają lekarze?

.. ...normalne? Z reguły mam niskie ciśnienie ok. 100/60, ale też czasami spada mi do 90/50. Dzięki za pomoc: ) Witam. Właściwie było by to wspaniałe forum gdyby można było liczyć również na odpowiedzi lekarzy /dla wyróżnienia wydruk w innym kolorze/. Czy jednak lekarze specjaliści mają na to..

Podwyższone ciśnienie, leki i częstoskurcze

.. ...masz nawet nieco za niskie ( wartośc prawidłowa to ok 120mm/Hg ). Puls rownież jest calkowicie w porządku ( wartości powyżej 100lub ponizej 60/min są u osob niewysprtowanych możliwą patologią ).Jeynie to drżenie rąk,druga wartośc ciśnienia i reszta objawow ktore podaleś wydają sie..

Dodatkowe skurcze - Str. 118

.. ...betaloku miał akcje z niskim ciśnieniem. Brałam ten lek zaledwie 3 dni i czułam się koszmarnie, nie miałam siły na nic, odpływałam, ciśnienie max.90/60. ewas a jaka dawke bralas?bo ja tez bralam 100 to puls zwalnial mi do 42 no cisnienie to ja mam wysokie to moze na mnie to tak niedziala..

Dodatkowe skurcze - Str. 258

.. ...moje ciśnienie bywało niskie tj. ok. 100/50 czułem się czasem totalnie „rozjechany i zmulony”, zwłaszcza rano. Po zmianie na Biosotal 40, tętno nieco wzrosło, ciśnienie już tak nisko nie spada i w zasadzie mieści się w tych przedziałach o których pisałem powyżej...

Wysokie tętno w spoczynku

.. ...witam, ja mam tez na ogół niskie ciśnienie 100/70, 95/60 ale przy tym wysokie tętno 95 - 120 w spoczynku. Czuję sie wtedy fatalnie. Ostatnimi czasy zaczęłam tracic momentalnie przytomnośc i towarzyszy mi przy tym przyspieszone tętno. Dostałam już przy ostatniej wizycie proszeczki do..

Szybkie tetno II - Str. 4

.. ...na to, że mam bardzo niskie ciśnienie ( w porównaniu z tym co było zawsze ) - średnio 100/70 ale i 92/48. Strasznie się cieszę, że u Ciebie już lepiej. A jak tam Kika? Kika powinna być już po zabiegu.Z tego co wiem,to miała zabieg w czwartek w zeszłym tygodniu.Więc może jest jeszcze w..

Bóle głowy a ciśnienie - Str. 2

.. ...może to być spowodowane niskim ciśnieniem krwi? Moje codzienne ciśnienie to 100/60. Pragnę dodać, że w międzyczasie byłam u neurologa - wynik tomografii bez kontrastu był dobry, a prześwietlenie kręgosłupa wykazało tyłozgięcie szyjnego, zniesioną kifozę piersiowego i skoliozę..

Ciśnienie 106/67 i 93 puls

.. ...serce. mam zawsze raczej niskie cisnienie, czesto jakies 90 na 57, czy 100 na 60...mniej wiecej w tych granicach. gdy mam niskie cisnienie jestem oslabiona - robi mi sie slabo, bledne. mam wtedy puls ok 70. a cisnienie 90/50 ( np ). co zrobic? czy to normalne? ostatnio wiecej pije wody..

Wysoki puls od ponad 80 do ponad 100

.. ...108/89 zawsze miałam niskie ale od jakiegos czasu mam wysoki puls od ponad 80 do ponad 100. Troche sie martwię, czy to moze byc na tle nerwicowym? Co to moze być i czy wysoki puls moze wskazywac na jakieś choroby serca? Pozdrawiam. Mój mąż miał taki wysoki puls, niezaleznie od wysokości..

Odczytanie wyników Holtera serca

.. ...I jeszcze jedno mam niskie ciśnienie, dwa dni temu 100/60, ale co zrobić zawsze miałam niskie, ale jak mam takie to ciężko mi normalnie funkcjonować. Pozdrawiam. Hej! Hmmm.. takie objawy mogą świadczyć o nerwicy, ale to nie musi być akurat ta choroba. Przyczyn złego tak samopoczucia może..

Cisnienie 100/60 i tętno 50

.. Mam ( 26 lat ) niskie cisnienie ( często w okolicy 90/50 ) i tetno też. Czy powinnam zrobic jakieś badania? Czuję się dobrze, chociaż czasami sennie. Witaj Gosiu ! znam co najmniej kilka osób które mają takie ciśnienie jak TY! poza sennością nie narzekają na nic !Popijają kawkę aby podnieśc sobie nieco..

Skoki ciśnienia

.. ...rano i wieczorem jest niskie i oscyluje wokół normalnego tzn od 115 - 65 130 - 83 taki przedział w pomiarach rannych /wieczornych. Niestety w ciągu dnia stres, nerwy i wszystko na raz podnosza mi cisnienie na 150 - 90 145 - 86 a nawet miałem 170 - 100 ...Czy takie skoki spowodowane..

Bardzo niskie ciśnienie i wysokie tętno

.. ...grozic? lepiej miec za niskie niz za wyskokie przy skrajnie niskim w najgorszym wypadku jest zapsc ale nie przy 94/56 ja nie raz miewam 65/40 i zyje cześć mam 25 lat ciśnienie najwyższe 100/70 a tętno 220 na minutę. smiertelnych chorob jest tak naprawde niewiele! o smierci sie woogole..

Postępujący zespół wazowagalny? czy to możliwe? - Str. 6

.. ...odstawić?? Mam dostakowo niskie ciśnienie 100 - 107/49 - 65. puls 67, 73, wczoraj 83 a dzsiaj 98 * Licze ze mi odpisze co mam robic, moja mama bedzie dzwonic jutro. Jestem optymistką, ale to mnie juz coraz bardziej przeraza i moja rodzine tez... :( ( ( Co ja mam robić?? W tygodniu ide..

Mostek mięśniowy nad LAD

.. ...zwiększających skoro mam niskie ciśnienie( zdarza się, że poniżej 100 - skurczowe, poniżej 60 - rozkurczowe a tętno dość często poniżej 60 a zdarzało się , że było w granicach 43 - 54 )? Jaki wpływ mają beta - blokery na astmę( w tej chwili - od m - ca, mam odstawiony CORTARE 250 - lek..

Odstawienie leków na nadciśnienie

.. ...mialam zawsze bardzo niskie cisnienie,wrecz na pograniczu zapasci. Wszyscy sie dziwili jak ja funkcjonuje majac takie cisnienie. A ja sie dobrze czulam. Teraz od poltora roku mieszkam w Anglii i przez przypadek odkrylam ,ze moje cisnienie diametralnie sie zmienilo. Teraz mam 170/100 ,..

Wąskie naczynia krwionośne na dnie oka

.. ...sie skoncentrować, mam niskie ciśnienie ( 100/60 ), miewam bóle głowy, duszności i ukłucia w klatce piersiowej. Czy ktoś wie co może mi dolegać? hej asiu ja mam podobnie...widze nie ostro ( rozmazanie ) oraz boli mnie lewe oko...do tego strasznie sciska mi glowe...czuje sie jak by mi ja..

Bardzo wysokie tętno przy normalnym ciśnieniu

.. ...a puls 100 - 110 serce robi wtedy fikołki, albo trzepocze jak motyl.Lekarz zlecił badania ( dużo ) jutro wyniki.Narazie dostałam lek betaloc zok pół tabletki. Uważam, że wizyta u lekarza jest konieczna..

Echo serca, czy ktoś ma coś podobnego?

.. ...wiem...Mam też przeważnie niskie ciśnienie,ostatnio jak mierzyłam było koło 100/50.Pani kardiolog przepisała mi metorolol 50 mg doraźnie,jednak od wczoraj zaczęłam brać pół tabletki,biorę też głóg i aspargin.Wiem,że od tego się nie umiera ale jest to strasznie męczące i blokuje mi..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 507

.. ...Ja dość często przy niskim ciśnieniu ( 85/50 ) mam puls ok. 90 - 100. A nieraz tylko 70. Różnie to bywa, ale przez całą ciążę miałam wysoki puls niezależnie czy ciśnienie było niskie czy wysokie ( 160/100 ). Aga25 wysoki puls przy nerwicy to raczej norma .W sprawie leków powinnaś zwrócić..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 571

.. ...nerwicy? Poza tym jestem niskociśnieniowcem, średnio moje ciśnienie to 96/45 rzadko przekracza 100 :( Witaski: ) dzionek super zaraz lecę do chłopaka:D:D:D:D:D Krysiu_Waw porosze Cie daleko mi do laski;p;p;p taka o tam jestem:P Dorotko nawet nie śmiałabym prosić Ciebie o napisanie mi..

Zmiana ciśnienia z wysokiego na niskie

.. ...zazwyczaj mialam bardzo niskie 100/60 i puls 50. ale byly tez momenty gdy mi skakalo - w przeciagu godziny potrafilam miec cisnienie 200/160 a po jakies chwili wracalo do niskiego - takiego jak napisalam wyzej. mimo ze nie jestem w zadnym stresie, nie mam zadnych problemow - lekarz kazal..

Bajpasy - Kraków J.P.II czy Katowice Ochojec?

.. ...takiej operacji ). Oprócz niskiego ciśnienia( zawsze miałem niedociśnienie teraz po operacji mam 100/60, ale da się z tym żyć ) i lekkiego przeziębienia nic mi do tej pory nie dolegało. Dlatego z ręką na sercu polecam I Klinikę Kardiochirurgii w Katowicach - Ochojcu pod kierownictwem..

Niskie ciśnienie krwi i wysoki puls w ciąży

.. ...problem to chyba za niskie ciśnienie 110/60,a puls ok.100. Boje się, że to ma wpływ na rozwój dziecka, bo ogólnie czuję się osłabiona. Od jakiegoś czasu jest mi zimno zwłaszcza w stopy i dłonie, często boli mnie głowa, czasem w tej głowie szumi, ciągle chce mi się spać. Ponieważ całymi..

Wysokie ciśnienie dochodzące czasami do 160/90 - Str. 2

.. ...zdrowiem oraz osoby z niskim ciśnieniem a mają kłopoty z sercem a nawet po zawałach . Dziękuje wszystkim za odpowiedź. A co do tej siłowni to jakieś pół roku temu ćwiczyłem, ale juz przestałem. A mój kuzyn ma taki dziwny problem, jakąs godzine po przebudzeniu ma ciśnienie 100/60, czasami..

Nerwica w ciąży - Str. 19

.. ...mysłąlam ze to przez niskie ciśnienie 90/60, 100/60 a przy tym wysoki puls ok 100. Miałam robione badanie TSH - 1,91 czyli ok, ale wczoraj lekarz powiedzial ze zrobimy jeszcze FT4 i FT3 i wizyta za 3 tyg. Ale tyle złych rzeczy naczytalam się o następstwach chorej tarczycy w ciąży ze..

Ból w okolicach serca, niskie ciśnienie, drętwienie ręki

.. ...drętwieje. Miałem/Mam niskie ciśnienie ( chyba ) 102/52 puls okolo 100, wczesniej mialem jeszcze 89/63. Poza tym częściej boli mnie głowa i śpię dłużej niż zwykle, około 12godzin ale i tak odczuwam zmęczenie, czasami zasypiam w ciągu dnia. Moja mama miała podobno wadę serca związaną z..

Pomiar ciśnienia i nierówne bicie serca

.. ...mierzy. Cisnienie jakies niskie, nigdy takiego nie mialem. 100 - 50. Mama mowi, ze cos nierowno bije mi serce. No to zakladam stetoskop pompuje do 80 i slucham. Slychac mocne PUK i od razu ciche puk, chwila przerwy PUK, cisza, puk i znow szybko mocne PUK. wszytko to takie chaotyczne,..

Nadcisnienie w wieku 23 lat

.. ...kawę i zmienić dietę na niskokaloryczną. Takie ciśnienie jak masz nie jest jeszcze strasznie wysokie i na 100% można je dość łatwo obniżyć. Jeśli masz tylko to nadciśnienie to miesiąc mogłoby od biedy poczekać, ale może też towarzyszyć jakiejś innej chorobie. Lekarz pewnie zrobi ci..

Echo serca, płatki wypadające do lewego przedsionka - Str. 2

.. ...pytanie bo zazwyczaj mam niskie ciśnienie, a wysoki puls w stanie spoczynku około 90 nawet, a przy małym wysiłku nawet ponad 100, czy to jest związane z tą wadą czy poprostu tak mam? Dodam jeszcze, że u mnie w rodzinie z jednej strony to wszyscy mają niskie ciśnienie. Aha jeszcze mi coś..

Niskie ciśnienie tętnicze i wysoki puls

.. ...Od 4 lat mam bardzo niskie ciśnienie tętnicze, 70/50 ciśnienie to w czasie dializy i po niej potrafi spadać nawet do wartości 60/40. Przy takim ciśnieniu mój puls ma wartóść ok.120 i jeśli się zmniejsza to najwyżej do 100. Biorę hydrocorison 30mg dziennie ponieważ stwierdzono u mnie..

125/100 ciśnienie

.. ...nie miałam ( zawsze niskie, np.90/70 ), w dodatku biorę leki, ktorych skutkiem ubocznym jest obniżanie ciśnienia. P. powiedziała, że powinnam to kontrolować, ale żeby nie robić tego nadgarstkowym, więc domniemywam, że to nie jest najbardziej wiarygodne urządzenie. Wiem, że niektórym..

Leczenie nadciśnienia skutki uboczne

.. ...funkcjonujesz przy tak niskim cisnieniu nie wierze?to cisnienie co podajesz to nie do wiary ja tez biore trzy rodzaje lekow ale jak mi spada 100/50 to zmniejszam dawki ja wiem jak sie czuje a nie lekarz oni przepisza ale Ty sama musisz siebie obserwowac przeciesz przy takim spadku mozna..

Ciśnienie krwi po chwili rózne!

.. ...utrzymuje sie juz to niskie.Na 100% cisnieniomierz jest sprawny bo u innych osób mierzy zupełnie normalnie,a i u mnie szczególnie wieczorem pokazuje od razu takie same wartości.Dodam tylko ze pare razy miałem aż 150/90 a po chwili 124/74! Czy ktoś wie co to moze być?! za każdym razem tak..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 68

.. ...ogóle to chyba miałam niskie ciśnienie 100/60 to chyba niskie: ) no nic idę z pieskiem poganiać buźki Maggla napiszę krótko...dostałam ataku smiechu po Twoim poście : ) ) ) ) ) ) ) ) witam dziewczynki: ) Wiem wiem ,rzadko piszę ale cały czas czytam co u was i bardzo się cieszę że u..

Wolna praca serca poniżej 60/min

.. ...odczuwałam, jestem typem nisko ciśnieniowym( 100/58mmHg ).Czuję duży dyskomfort, proszę może coś mi poradzicie, odnośnie tego niskiego tętna.Maria Lidzia185 podpisuje sie Maria? Jaja se robisz? Idz do lekarza, pozdrawiam... Polecam tą kurację:..

Złe samopoczucie i problemy z ciśnieniem

.. ...zawsze miałam raczej niskie ciśnienie, zwykle ok. 100 - 110/60 - 70. Rzadko się zwiększało, nawet stres specjalnie na nie nie działał. Gdy szłam do lekarza, co zawsze było dla mnie stresujące słyszałam jakie to mam piękne ciśnienie - 120/80: ). Czasem ciśnienie spadało bardziej, wtedy..

Ciężkości z oddychaniem

.. ...justyyna a może masz za niskie ciśnienie co powoduje niepokój w organizmie, inna opcja to tarczyca ona też może nam uprzykrzyć życie co daje dziwne objawy mimo że w badaniach jest wszystko ok Ciśnienie mam raczej w normie, 80/120, czasem wieczorem 90/140. Puls zawsze powyżej 80, bardzo..

Bóle głowy trwające nieprzerwanie przez około 2 lata

.. ...bardzo mocny ból, oddychanie też wtedy sprawia ból. Dodam, że mam dość niskie ciśnienie 100/60. Sam nie wiem co to może być. Jakie badania powinienem sobie zrobić? Zrob rtg kregoslupa szyjnego i piersiowego..

Wysoki puls i drżenie ciała

.. ...wysoki puls ponad 90 a niskie ciśnienie mało kiedy przekracza 100...byłam u lekarza rodzinnego to przepisal mi tabletki ( propanolol ) po tych tabletkach puls mi spada ale niestety ciśnienie też i wtedy mam ok 83/48...Dostalam od lekarza skierowanie do kardiooga do białegostoku i nic..

Zmiana ciśnienia, wahania pulsu

.. ...Zawsze miałam bardzo niskie ciśnienie, w granicach 100 110/ 70, zdarzalo się nawet niższe. Ostatnio moje ciśnienie wynosiło: 153/83, 162/88 przy pulsie w granicach 86, lub ciśnienie w normie: 123/80, 130/87 ale skaczący wysoki puls: 123, 145. To są wyniki mierzone w ciągu ostanich 5 dni,..

Tritace 10, od razu największa dawka?

.. ...) a ciśnienie wciąz niskie - 90/60 - lub 100/70 kiepsko mi z takim ciśnieniem, tym bardziej że wcześniej miałam najczęsciej 130 / 80 - chyba to nie jest lek dla mnie ? jak myślicie Również biorę Tritace 10, przepisali mi go podczas pobytu na kardiologi. Brałem różne leki nadciśnieniowe..

Ciągłe zmęczenie

.. ...Witam, mam 18 lat dość niskie ciśnieni 100/70 i wysoki puls, najczęściej od 110 do ponad 130. Moim głównym problemem jest odczucie ciągłego zmęczenia. Nie wykonuję żadnych fizycznych ćwiczeń i śpię od 8 do 9h dziennie. Zdarzają mi się bóle głowy ale pmaga mi najczęściej tabletka ibuprom..

Rożnica 20-30 między ciśnieniami i uczucie ciężaru w piersi

.. ...wdzieczna za odpowiedz. Mas zniskie ciśnienie,nie wiem o co ci chodzi.Nie jest żle. Niskie ciśnienie to cecha ludzi długowiecznych.Ja mam przeważnie 100 na 70.Od lat ,a u lekarza nieco wyżej.Jak nie masz dolegliwości,to gdzie problem jest? juz tlumacze: wszedzie gdzie czytam na ten temat..

Nie wiem co mi jest lekarze mówią ze wszystko dobrze

.. ...badania były dobre. Mam niskie ciśnienie często poniżej 100, oraz niską temperaturę 35/36 oraz często mam zimne ręce ( w ciepłym pomieszczeniu ). Czasem boli mnie po prawej stronie pod piersią. Choruje na zapalenie mięsni międzyżebrowych ( nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego ale..

Arytmia i niskie ciśnienie a pobyt w górach

.. ...mitralnej.Do tego mam niskie ciśnienie w granicach +/ - 100/60 .W lipcu wybieram się na dwa tygodnie do Szczyrku.Nie wiem czy taki pobyt jest wskazany przy mojej chorobie?Ostatnio,kiedy przejeżdżałam tylko przez miejscowość położoną wyżej ( 400 - 600 mnpm ) to na chwilę zrobiło mi się..

ZABURZENIA RÓWNOWAGI

.. ...mdłości . Ciśnienie mam niskie, górna część żadko przekracza 100 , latem mam ciśnienie ok 85/43 coś takiego powiedzmy , a przy tym puls 93 / . Leżałam w szpitalu na oddziale kardiologicznym z tym wysokim pulsem , ale wszystkie badania wyszły ok , do neurologa Witam Cie Kingo. Moze..

Nałozenie się bisocardu i bemecoru skutki

.. ...insulina 12 j.Objawy niskie 30 tętno ciśnienie 100/48 Czy mozliwe,ze te dwa leki o których powyżej czyli bisocard i bemecor wywołały objawy niskie tętna i osłabienia? Możliwe interakcje leków możesz sprawdzić na stronie: http://www.drugdigest.org/wps/portal/ddigest ( wybierając opcję *..