Norma potasu

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 33

.. ...aparacik i pomykasz z nim normalnie ), może na nim będzie widać, jakie to skurcze ( nadkomorowe czy komorowe ) i ile ich jest. Ja na zapisach miałam do 40 na dobę i sie bałam że to dużo i że niebezpieczne, a tu czytam, że ludzie maja tu tysiące i żyją. Na pewno ma to duyo wsplnego y..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 35

.. ...żeby zabolało mnie coś normalniejszego, ręka, noga, nie wiem. Coś konkretnego, a przynajmniej z konkretnej przyczyny. I żeby dało się logicznie wytłumaczyć i wyleczyć oczywiście. A w zamian oddałabym te kłopoty sercowe i lęki... Dharma, kupiłam dziś ten * lito coś tam * . Będę się..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 25

.. ...bedzie,więc staram sie normalnie żyć, czuje sie czasami zle,ale naprawde nie zamartwiajcie sie bo to tylko przeszkadza w codziennym zyciu,tak wiec zycze wszystkiego dobrego i żyjcie jak umiecie najlepiej.Acha zapomniałam napisać że od 7 lat nie biore żadnych leków oprócz magnezu i..

Potas - czemu go tak mało?

.. ...wszystkie ) i oczywiście na normalną motorykę. Tez miałem ciągle niskie stęzenia potasu, które nagle zniknęły jak się uspokoiłem i rozluźiłem na dłużej. JA niestety mam niskie poziomy potasu jak sie okazalo w szpitalu z powodu kwasicy cewkowej ( od nerek ), to on powoduje u mnie duze..

Po ablacji - Str. 10

.. ...4miesiącach zaczęło się normalizować.Akcja serca 68 - 80/minutę miarowa .pobudzenia zdarzają się rzadko - po jakichś nerwach czy imprezie. wtedy zażywam tabletki magnezu i trochę potasu.Obecnie jest wszystko dobrze ,od czasu ablacji nie pojawił się częstoskurcz i tak jak mi powiedział..

Moje serce przestaje bić ot tak poprostu

.. ...z tym sobie chodzisz normalnie. Potem zrób sobie USG serca - a dopiero z tymi wynikami idź do kardiologa. Moim zdaniem z opisów wyglada mi to na skurcze dodatkowe serca.To taki rodzaj arytmii. Na to w zasadzie lekarze nie wiele pomogą, ale trzeba wiedzieć czy masz arytmię. Ja biorę..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 185

.. ...zdretwialy mi calkowicie rece normalnie mialem bezwlad,zabralo mnie pogotowie zrobiono mi ekg serca wszytko ok,podali mi zastrzyk,( relanium )i podano mi potas i po godz wszystko wrocilo do normypowiedzieli mi ze to nerwica ,ale nie jestem pewien czy oby to?czuje sie codziennie jakos..

Kardiowerter / defibrylator serca (ICD) - Str. 9

.. ...siedziec.. Czy z tym sie da normalnie zyc?? Czy da sie uprawiac sporty? Nie wiem czy bede mogla sie normalnie bawic z synkiem.. podnosic go na raczki.. Jak narazie sobie tego nie wyobrazam... jestem zalamana.. Do Agi.Słyszałem o leku o przedłużonym działaniu na duży ubytek potasu.Podaję..

Wysokie tętno spoczynkowe w ciąży

.. ...takie wysokie tetno jest normalne w ciazy? Na pewno najlepiej zapytać lekarza ale pamiętam, że po porodzie długo utrzymywało mi się podwyższone tętno i kardiolog powiedział mi, że to normalne z powodu zmian hormonalnych. Warto też sprawdzić poziom potasu i magnezu a w twoim przypadku też..

Niedobór potasu

.. ...twoje stezenie potasu wynosi 3,82 to wszystko jest ok .Potas masz w normie Prawidłowa norma potasu wynosi od 3,5 do 5,3 wiec wszystko jest u ciebie ok .A objawy nie sa prawdopodobnier spowodowane potasem..

Niedobór potasu - Str. 2

.. ...czasie mogę się poczuć normalnie od chwili brania leku? I czy to możliwe, że nocą nie odczuwam dolegliwości. Dopiero, gdy się porządnie przebudzę zaczynam mieć problemy z oddychaniem. Czy jest tam jakaś kompetentna osoba, która mogłaby mi pomóc? Mój problem nadal trwa, z tym że nie śpię..

Dodatkowe skurcze - Str. 24

.. ...być wieżniami ! musimy normalnie żyć!ja kiedyś też byłam pełna obaw , nawet jak miałam jechać 80 km poza Łódz.Pozdrawiam! ja juz od 4 dni nie mam dodatkowych..o 2 tyg. jem potas i magnez może poprostu brakowało mi tych elektrolitów i teraz b ędzie ok: ) ) ) )pozdrawiam wszystkich Karla..

Dodatkowe skurcze - Str. 79

.. ...serucho wskakuje w swój normalny rytm, ale to jest uczucie starszne póżnej tętno przyspiszone do 12 - 130 uderzeń przy tym wzrost ciśnienia, no i codzienne potykanie się serca+trzepotanie tak to mniej więcej odczuwam i jestem już wykończona, zmęczona tym wszystkim, najpewniej gorzej to..

Dodatkowe skurcze - Str. 84

.. ...cos takiego, po kazdym normalnym pobudzeniu skurcz!!!myslałam, ze umieram...kroplówka na całą noc, magnez, potas. ale za kilka dni zrobiły mi się całe serie skurczy, np 3 , 4 pod rząd, to są chyba niestety salwy i do komorowe mi wyszły:( ( ( ( ( ...czytaam,ze to bardzo grozne jest i..

Dodatkowe skurcze - Str. 294

.. ...się dobrze to powinnaś normalnie dbać o swoje zdrowie ( serce ). Kontrolować magnez i potas we krwi, nie nadużywać alkocholu, odstawić papierosy, radzić sobie ze stresem i dobrze się odżywiać tak aby poziomy elektrolitów nie spadały. Witaj Zuber.Ja tez tak mysle ze te dodatkowe skurcze..

Za wysoki poziom potasu

.. ...za wysokiego poziomu potasu? Czy halucynacje i pobudzenie są w tym wypadku normalne? Zależy mi na szybkiej odpowiedzi! Pozdrawiam... gdy pała przestaje ci stac, to znaczy, ze masz za malo potasu glupku..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 42

.. ...jest to, ze nie moge normalnie oddychac... Od jakis 2 - 3 miesiecy:/ Od razu poszlam do lekarza, wykryl mi jakas niewielka ( ?! ) arytmie serca, przyspieszony rytm itd. Biore w zwiazku z tym regularnie Aspargin ( magnez i potas ) - serce rzeczywiscie troche mniej * wali * ale z..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 175

.. ...oczywiscie serducho to normalka,ale to nie regula,w wiekszosci jednak przypadkow tak jest. Potasik82 - daj znac co zalatwiles? Pogodko - dzis jestes szybciej,jak sie czujjesz?U mnie dzis bardzo roznie,ale spowodowane jest to w duzej mieze odstawianiem afobamu,pogoda,wkurzanie meza..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 16

.. ...pogotowiu itp ). Zacząłem normalnie finkcjonować, wróciłem do pracy. Cisnienie wzrosło ,owszem. Po jakims czasie odwiedziłem znow kardiologa, zalecił mi brac 10mg propranololu dziennie.( traz cienienie gorna norma ) Pozatym potas, magnez i nadal tranxene. Raz sie czuje lepiej raz gorzej...

Interpretacja badania krwi

.. ...serducho. pozdrawiam Potas norma do 5,0 norma od 3,5 - 5,3, jesli masz za wysoki potas koniecznie trezba sprawdzic wydolnosc nerek!!!! i unikaj picia sokow pomidorowych, jedzenia bananow, ziemniakow przynajmniej do momentu kiedy Ci potas nie spadnie do normy ja niestety mam go ciagle za..

Silna nerwica - sam nie wiem co się ze mną dzieje - Str. 4

.. ...bedziesz miec flegme to normalne.plamkaa nie mozesz sobie mowic ze jak przestaniesz brac leki to wszystko Ci wroci taka autosugestia niczego nie wskorasz i faktycznie moze Ci wrocic jak bedziesz tak ciagle powtarzac wierz w to ze jak przestaniesz je brac to wszystko Ci minie to sobie..

Zabawa sylwestrowa, alkohol, sól, szaleństwo na parkiecie

.. ...dodam ze w spoczynku i normalnym oddychaniu bólu prawie nie czuc * Czy może być to spowodowane brakiem magnezu i potasu na skutek spożycia dużej ilości alkoholu i infekcji bakteryjnej która dodatkowo osłabia serce( cały czas biorę antybiotyk )? * Nie do końca.Niedobór związków magnezu..

Arytmia serca a enzymy sercowe (troponina)

.. ...pogotowiu? U mnie to bylo normalne co tydzien londowalam na izbie - a tam badania i oczywiscie kroplowka . kroplowka z potasem. i tez mi przechodzily zaburzenia na pare dni. a potem znowu na izbe. Ale toponina jest oznaczana z krwi w przypadku gdy podejrzewa sie uszkodzenie miesnia..

Nadciśnienie i częstsze tąpnięcia serca

.. ...bez ognia szybko do normalnego lekarxza ponoc tacy bywaja Powiem wam że najczęściej pojawia się to po wysiłku . Było ekg i nic tam nie ma . Chcemy jeszcze zrobić echo . Dodam że nigdy wcześniej nie miał takich objawów . Wszystko się zaczęło od tego jak się wypłukał z mag i potasu i..

Jakby powietrze obok serca

.. ...przechodzi...czy ktos wie co to moze byc? to od serca czy moze od nerwicy? Witaj Różyczko to może być częstoskurcz i dodatkowe albo drzączka z powodu niedoboru magnezu i potasu.Kup sobie MAGNE B6 I ASPARGIN..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 422

.. ...Waszej strony. Zuziu norma potasu w organiżmie kształtuje się od 3,6 do 5,4 jednostek więc masz całkiem nie złą średnią.Możesz z całą pewnością w ramach profilaktyki zażywać jedną tabletkę kalivitu dziennie.W takich ilościach przedawkowanie na pewno Ci nie grozi.Do potasu dołącz jeszcze..

Częstoskurcz komorowy - jak z tym żyć?

.. ...ekg w normie ( jaka norma jak średnio w szpitalu i spoczynku mam 110 ).Jedyny pozytyw jaki mogę Ci dać to - walczę tak już 10 lat i jeszcze żyję. Ciągle szukam powodu uciekania potasu, ale jestem w tym osamotniona - lekarze nie są zainteresowani tym faktem. Kroplówka i kaldyum (..

EKG a lek uspokajający

.. ...obniżyć twoje tętno, które normalnie też jest najwyraźniej stosunkowo wysokie. Przydatne mogą być suplementy magnezowe ( najlepiej z witaminą B6 lub jako chelat aminokwasowy - droższy, ale najlepiej przyswajalny ) i ewentualnie potasowe ( możesz zrobić stosowne badanie krwi, by..

Objawy migotania przedsionków?

.. ...nieregularne, jakby dwa normalne i przerwa i tak ciagle,tylko, ze to moj juz 4 raz, w Polsce powiedzieli, ze nic niepokojacego nie jest,( zalecali potas i magne B6 ) ale pojawialo sie 3 razy z powodu zmeczenia, tudziez alkoholu, Teraz ograniczam alkohol, a pojawialo sie na meczu, a musze..

Prosze o rade czy to choroba serca?

.. ...zebys nie pil?To chyba normalne ze takie uzywki jak alkochol wyplukoja z organizmu potas i inne mikro elementy. Idz do kardiologa prywatnie, on da ci skierowania na stosowne badania i dopiero potem bedzie mozna cos wiecej powiedziec. Co do cisnienia to mozesz sobie sam mierzyc w domu i..

Nie wiem co mi jest! Opisuje swoją historię i czekam na wypowiedzi!

.. ...roku wynosilo 3,08 przy normach 0,4 - 4,2 a w listopadzie 2008 4,11 ( ulU/mL ). czy to dobry wynik// to tsh 3 - generacji Mroffa nie wiem co poradzic bo nie wiem co Ci dolega.Ale optucz TSH - badania tarczycy jest mase innych.Podstawowe to morfologia,mocz,rozmaz reczny i duzo..

Dziwny ból w klatce piersiowej

.. ...należy zawsze podawać z normami( są różnice między labo. ) mcv 80 - 94 mch 27 - 31 mpv 7,5 - 12 Wyniki wskazują na niewielki brak żelaza w organizmie i na pewno nie są przyczyną opisanych objawów,zalecam uzupełnienie potasu i magnezu.Jednak jak zaznaczyłem RTG kręgosłupa i coś na nerwy(..

Okresowe porażenie hipokaliemiczne

.. ...dawać jej to jedzenia.Normalne zapotrzebowanie wynosi około 4 gramu w przeliczeniu na czysty.To wychodzi około 6 gramów przeciętnego nieskomplikowanego związku potasu który dostarcza normalnie do organizmu tylko jony potasu np. węglanu albo wodorowęglanu potasowego .Jeżeli się wcale nie..

Nocny wzrost ciśnienia

.. ...zapalnym zęba po wyrwaniu. Normalnie jest niższe, ale także męczące. Mija po kilku - kilkunastu minutach i wraca po zaśnięciu. Wprost boję się już zasypiać. Pozdrawiam! Czytałem że związki potasu obniżają ciśnienie a sodu podwyższają.Radzę z tego wyciagnąć wnioski chociaż w tych..

Dziwne skurcze serca, czy mam sie martwić? - Str. 2

.. ...pomiędzy jednym a drugim normalnym skurczem mam dodatkowy. Uzupełnianie magnezu i potasu to ważna sprawa ale musi byc pod kontrolą. Ktoś z Was pisał o ablacji...to poważny zabieg i nie dla tych o kilku dodatkowych skurczach. Aktualnie mam prawie 60 lat i jestem po kilku atakach migotania..

Pomocy :(

.. ...to mija i czuje sie normalnie...pozniej mnie zakuje i po kilku minutach mija...i zanowu za jakie 1,2 godziny zakuje,zaboli i po 2,3 minutach mija..mam uczucie ze jakby cos tam siedzialo....raz sie obudzilem w nocy caly roztrzesiony i zalany potami serce kolatalo...NIE MOGE ZASNAC..

Kto z was bierze związki potasu na zbyt wysokie ciśnienie i nie ma efektów?

.. ...potasu zażywać które przy normalnej ilości nie powinny zaszkodzić.I jeszcze jeżeli te związki nie pomogły to czy inne chemiczne środki( poza innymi odżywkami ) pomogły?Ewentualnie też może być o związkach magnezu które też mają pewne działanie obniżające ciśnienie. Ja napiszę że sam..

Serce

.. ...posiłku( nie zawsze ) normalnie mam 60, wystapuja róznież biegunki zwłasza przed, w trakcie lub po takim szybkim bicu, mam biały język który robi sie jeszcze bardziej biało zielony po kawie, alkoholu, czekoladzie.A także dziwne bole w klatce, na plecach i pod pachą ale tylko po lewej..

Interpretacja wyników badań

.. ...PMK 10 MM ZASTAWKI - NORMA - ODCHYLENIA IM I DUŻE NACZYNIA NORMA - ODCHYLENIA SZER AORTY 3.1 CM KURCZLIWOŚĆ NORMA - ODCHYLENIA AKINEZA KONIUSZKA ORAZ PRZYL. SEGM. ŚCIANY PRZEDNIEJ I PMK EF OK. 40 - 45%. INNE: FALA A * E WNIOSKI: STAN PO ZAWALE M. SERCOWEGO. Z góry dziękuję. CZy to są..

Odwodnienie

.. ...wzrosłą mi do 18, 5( norma do 16 ) przez to dosatłam tachykardii:( W szpitalu dali mi kroplówki , nawodnili wyrówanli poziom potasu( bo elektrolity mi sie też roztroiły totalnie ) a ja cały czas mam tą tachykrdię to juz 4 dzień. Czy ona mi zniknie? Blagam o pomoc! nic ci nie jest .. jedz..

Wysokie tętno po porodzie

.. ...cieszyć macierzyństwem normalnie:( moje wyniki: tsh 1,82; crp 1,8; żelazo 54, potas 4.25, sód 147, kreatynina 0,88. Pije dużo wody, zresztą cały czas odczuwam suchość w ustach, dokładnie straszna sprawa jak nie czuje się człowiek na siłach żeby opiekować sie dzieciątkiem... jak chcesz..

Concor Cor 5 - bezpieczeństwo stosowania

.. ...organizmu. po propranolu normalnie ... I niestety dostałem kolejnego częstoskurczu :( Wziołem 1/4 tabletki Concor Cor 5 i pojechałem do szpitala na badania. Zrobili mi ekg, pobrali krew i podłaczyli do monitora serca. Wyszedł mi lekki niedobór potasu, dostałem kroplówke która schodziła..

Czy to nadmiar potasu?

.. ...biegunki. Że sporo sika, to norma - przy furosemidzie i to mnei nie martwi zanadto, ale to, że je, jak ptaszek, a wciąż ma biegunkę, to już jest jakiś niepokojący symptom. Ciśnienie mu mierzę i automatycznym i rtęciowym aparatem, więc mam pewność, co do tego, iż ono mu nie skacze - jest..

Wyniki Ana1 i wyniki moczu i eeg

.. ...moze sie okazac ze to norma, albo np guz mozgu. Wynik i wykresy z badania EEG powinien OGLADNAC specjalista, gdyz zaburzenia to zbyt ogolne stwierdzenie. Skurcze moga swiadczyc o problemach z poziomem elektrolitow we krwi, konkretnie potasu, ale sa tez inne mozliwosci - np uszkodzenie..

Beto ZK 25 odstawianie

.. ...powinien schodzić poniżej 4 bo u niektóych ludzi objawy niedoboru występują właśnie przy * 4. Popracuj nad dietą, unikaj wypłuykiwania potasu i polecam suplement diety z potasem np. Aspargin 3x1 dziennie...

Nerwica l.ekowa-problem ktory mam od 12 lat - Str. 2

.. ...Wiem, że warto zacząć normalnie żyć, mimo tego, że jest to ciężkie. Trzeba nieźle nad sobą pracować, ale nie jest to niemożliwie. Trzeba tylko chcieć !!! Na koniec przytoczę taki fajny cytat słynnego pisarza Paulo Coehlo * Kiedy czegoś pragniesz to cały wszechświat sprzyja potajemnie..

Przeciek międzyprzedsionkowy

.. ...kontroli wszystko jest bardzo dobrze. Nie mam zadnych przeciwwskazań .Moge leciec samolotem,pływać i normalnie wykonywać wszystkie czynności.Cały czas biorę kaldyum ze względu na bardzo niski poziom potasu...