Owulacja

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 33

.. ...się, że mam właśnie owulację ( objawy bardzo wyraźne ) i podejrzewam, że dlatego wszystko mi się przesunęło. Ale, kiedy boli podbrzusze, a człowiek czuje się dziwnie ( pewnie zdenerwowanie wychodzi ) to różne myśli przychodzą mu do głowy. I jakoś średnio na jeża się dziś czuję, ale wciąż..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 34

.. ...okresu, ale chyba mam owulację ( znowu nie będę mieć ochoty na wiadomo co ).Ale się ten biedny Marcin naczyta o babskich problemach: ) Ale mimo to - witaj u nas! Dharma! Mnie też wkurza, jak coś mi w sercu drgnie, poskacze, czy coś tam innego. Nie chcę się na tym skupiać, ale to trudne...

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 48

.. ...i w ogóle nie miała owulacji nawet leki na wywołanie owulacji jej nie pomogły.Myślę kochana że moje słowa troszkę Cię podbudowały i będziesz dzielna tego Ci życzę z całego mojego szybko bijącego serca.Kończę już pozdrawiam wszystkich Pa Dzien dobry: ), jestem tu po raz pierwszy, choc tez..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 540

.. ...lekarka mówiła,piękna owulacja... : ) także myślę,że powinnaś zrobić sobie badania i wyjaśnić co Cię tak naprawdę boli. ale może faktycznie być wszystko ok.Dużo kobiet ma bóle jajników i jest to związane z ich fizjologią,no chyba,że lekarze nie potrafią odpowiedzieć na pytanie dlaczego..

Niedoczynność tarczycy - Str. 6

.. ...tarczycy zwylke nie ma owulacji, wiec nie mozna zajsc w ciaze, a jesli sie uda, to plod moze byc uszkodzony - to w przypadku nieleczonej niedoczynnosci jaka masz teraz. poszukaj dobrego lekarza. ale wyobrazam sobie, ze sie boisz. Do Joli ! Jola dzieki,ze sie odezwalas. ja nadal nie wiem,..

Niedoczynność tarczycy - Str. 18

.. ...zmiejszania tsh powróci owulacja? Bo brak owu to u mnie jedyny zdiagnozowany problem z zajsciem w ciąze. Alik, niedoczynność może powodować problemy z miesiączką i brak owulacji. Zanim zaczniesz starania o dziecko, podlecz tarczycę. Sam wynik tsh nie wystarcza, powinno się też badać..

Niedoczynność tarczycy - Str. 19

.. ...dosłownie 3 dni wrócila mi owulacja.Zostało mi to zdiagnozowane na usg przez ginekologa.Oczywiście eutthyrox 50 nadal biorę lecz badania laboratoryjne hormonów mam zrobić dopiero za 2 tyg.Wiec na chwile obecną nie wiem jakie mam ale efekt chyba musi być bo wcześniej ok 4 - 5 miesiecy..

Nerwica - kto ją pokonuje i w jaki sposób? - Str. 9

.. ...a nie pędziły. Przed owulacją jesteśmy twórcze, energiczne, mamy mnóstwo pomysłów i chęci do działania. Jajeczkowanie to szczyt hormonalny, a zarazem szczyt formy. Potem przychodzi czas wyciszenia, uspokojenia. Preeti Agrawal widzi w tym nie tylko fizjologiczny sens. Cały kobiecy rytm..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 24

.. ...każdej strony: płciowe, z owulacją i bez, i tarczyca, wszystko OK. 7 czerwca, czyli już za tydzień minie pół roku, jak się z tym męczę. Jak sobie pomyslę, że miałabym z tym żyć następne 16 lat, brrrrrrrr!!!!!!!. Podziwiam; ja też robię wszystko, żeby o tym nie myśleć /ale i tak myślę bez..

O nerwicy do kobiet

.. ...dolegliwosci mam w trakcie owulacji i przed okresem.nie moge zlapac glebokiego oddechu,czesto ziewam zeby nasycic sie w koncu tym powietrzem,to samo dzieje sie w nocy ,wybudzam sie po to zeby zlapac gleboki oddech.dodatkowo mam non stop silne bole w klatce piers i w plecach.serce badane..

Nerwica w ciąży - Str. 12

.. ...zreszta, bralam tabletki na owulacje. No i ruszyl w koncu do boju moj prawy jajnik. Tak wiec trzymajcie za mnie kciuki. Musze przyznac , ze troche spokojniej podchodze do calej sprawy, chyba czuje sie przygotowana na bycie mama. W koncu zle sie nie czuje pomimo , ze minelo juz pol roku..

Nerwica w ciąży - Str. 54

.. ...płodne,a jak nastąpi owulacja to koniec z seksem,żeby była dziewczynka.Tylko nie wiem ile w tym prawdy,ja bym się zbytnio na to nie nastawiała. Wiolu,ja mam bardzo podobnie z dala od rodziny.Mąż pracuje prawie całymi dniami,nie mam tu za bardzo znajomych,koleżanek,bo pochodzę z innego..

Nerwica w ciąży - Str. 194

.. ...poprostu nie dochodzi do owulacji i ten wyciek z piersi to by się zgadzało ale nie przejmuj się jak to prolaktynemia to sa leki na obnizenie pare miesięcy i owu wraca też mam skłonność do podwyższonej prolaktyny. Ja jestem w 29 tyg i nogi mi narazie nie puchną sporadycznie trochę stopy..

Nerwica w ciąży - Str. 215

.. ...UBOCZNYCH jak cholera nie wiem kiedy zdobędę się na odwagę.Kupiłam dziś CASTAGNUS ten jest ziołowy spróbuje to.a I MAM JESZCZE LEK Clo na owulację który mam wziąć w 5 dniu cyklu - też się go panicznie boję(..

Ból w prawym boku i pachwinie

.. ...miałam USG TV podczas owulacji i lekarz widział tam pęcherzyk o średnicy 17mm, właśnie w prawym jajniku, powiedział że to jajeczko. Też miałam kiedyś nadżerkę, ale teraz nie mam. Poza tym miesiączkuje bardzo regularnie - 26 dni. Czekam na wyniki cytologii, jednak nie spodziewam się żeby..

Ból w prawym boku i pachwinie - Str. 2

.. ...miesiączkowego i konczyły równo z owulacją. Jak doczytacie sobie o mechanizmach endomertiozy to bedziecie wiedziały dlaczego tak sie dzieje. Skonczyło sie na nacieciu niewielkiego * pęcherzyka * endometrialnego na wzgórku łonowym i leczeniu Danazolem. Witam, ja tez przez to..

Ból w prawym boku i pachwinie - Str. 4

.. ...bo akurat miałam dni owulacyjne.Nie odczuwałam w tych dniach, ani podczas badania, żadnego bólu.Pszepisała mi wrazie co kuracje hormonalną na 2 miesiące, dala do tego jeszcze antybiotyk. Zobaczymy,też mam serdecznie dosyć. I Ty bądż dobrej myśli, będzie wszystko dobrze. Pozdrawiam. Wiesz..

Planowanie ciąży i zmiana leków przeciwzakrzepowych

.. ...powinnam 3 - 4 dni przed owulacją przyjmować fraxy z zakładką aceno, potem odstawić aceno i przyjmować tylko fraxy - niby proste ale jak nie zajdę w ciążę to pojawia się problem, ponieważ fraxy nie wolno przyjmować zbyt długo a do tego organizm to nie * próbka * więc odpada próba..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 185

.. ...sie bardzo dokladnie o owulacji,budowie meskich i zenskich narządów,juz wie dokladnie jak wygląda penis...oczywiscie,ze nie jest jej to obce,bo tatusia tez widzi czasami nago,ale uwazam ze 10 latki,jeszcze nie muszą byc az tak uswiadamiane,do rodzicielstwa jeszcze daleka droga.A ja..

Niedoczynność tarczycy i problemy z oddychaniem

.. ...foliokularna 3,5 - 12,5 faza owulacyjna 4,7 - 21,5 faza lutealna 1,5 - 7,7 po menopauzie 25,00 - 135,0 Estradiol 52,96 pg/ml faza foliokularna 12,5 - 166,0 faza owulacyjna 85,5 - 498,0 faza lutealna 43,8 - 211,0 po menopauzie 5,0 - 54,7 Prolaktyna 11,48 ng/ml 3,4 - 24,1 Progesteron 0,995..

Z NERWICY SIE WYCHODZI ( wszystko na ten temat) - Str. 13

.. ...Boli brzuch...pewnie owulacja spoko. Kołata serce...to dobrze znaczy,że tam jest i bije jak dzwon. itd...po pewnym czasie to wszystko zaczło znikać. Nie pamiętam już kiedy miałam zawroty głowy czy kołatania serca. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Pozdrawiam. Witam. Poniewaz..