Paraliż prawej

2-ga ablacja za mną

.. ...dzwoni syn najpierw czuje paralizujacy strach, bo tak bardzo o niego sie boje. Ma juz prawie 16 lat, Wiem, ze operuja go najlepsi fachowcy w kraju. Profesor Walczak, Docent Bieganowska, Doktor Knecht. ... Ale ablacja to nie operacja. czy miałaś narkoze i przespałaś całą operacje czy też..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 49

.. ...oblewał nas zimny pot i paraliżował lęk ) to one miną i wszystko jest ok. Ale do tego trzeba mieć na prawdę silną wolę no i psychikę. Ja np. kiedyś postanowiłam sprawdzić co zrobi ze mną ten lęk jak go zignoruję . Poczułam jak nadchodzi. Poczułam jak oblewa mnie zimny pot, jakby..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 73

.. ...presją centarlnego, paraliżującego wzroku mojego byłego, wielu nowych buzi i mojej przyjaciółki siedzącej w zasadzie koło innej dziewczyny wytrzymałam 45 mnut. Naprawdę nie wiem jak. Posiedziałam w szkole 4 lekcje. Było w sumie 7 ale już nie miałam siły w niej siedzieć - zwłaszcza, że te..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 149

.. ...mineło. Przeszłam wtedy paraliż prawostronny, miałam niewład całej prawej strony.Lecz po długim leczeniu wszystko wróciło do normy byłam wtedy jeszcze młoda to organizm zwalczył dolegliwości. Zostało mi tylko ze przy zdenerwowaniu trzesie mi sie reka i noga. Nadwrót choroby nerwicy..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 156

.. ...agresja ,ślinotok i paraliż. Wirus wścieklizny atakuje mózg. To tyle z tych wstrętnych rzeczy. Te dobre to te ,że wbrew pozorom wścieklizna ludzka dotyczy bardziej krajów nieucywilizowanych, i zarażenie sie nią nie jest takie proste. Ponadto szczepionka na wściekliznę ( u psów ) działa..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 5

.. ...wewnętrzny lęk mnie dosłownie paraliżuje, i często nawet błahe powody wywołuja u mnie napady lęku. jestem jednym wielkim stresem:( dziś rano czułam że zatrzymało mi sie serce, choć trwało to chwile nie da się wrecz opisac tego uczucia, byłam wręcz przekonana że to koniec. niektórym wyda..

Leki na arytmię to bzdura! - Str. 2

.. ...leków ( szczególnie paraleków ) jest błędem, ale są sytuacje, w których bez dobrze dobranego leku normalnie żyć trudno. A jeśli można sobie komfort życia poprawić to nie widzę powodu, dla którego powinnam z tego zrezygnować. Każdy ma swoje przekonania. Też kiedyś brałam leki ( kołatania..

Chelatacja - Str. 4

.. ...wysiłek a jednocześnie paraliżujący wręcz strach przed niebezpiecznymi zabiegami i operacjami nakazazał mi szukać innego wyjścia.Tak trafiłem na gabinet lekarki która prowadzi medycynę rodzinną,ma uprawnienia do wydawania zaświadczeń dla starających się o zezwolenie na broń,..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 106

.. ...że całe ciało jest sparaliżowane i oblewam się potem, mam spłycony oddech. A teraz najlepsze : ataki strachu dotyczą głównie mojej pracy, którą naprawdę lubię i nie mam powodu aby czegokolwiek się bać, a za dwa dni mam do niej wrócić i znowu wszystko od wczoraj wróciło, czyli strach nie..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 197

.. ...jestesmy w dupie nas paralizuje.Zyje z ta dziwka juz pol roku i mam jej dosyc. Kiedy mam atak czekam az zdechne a skoro nadal zyje mowie jej zeby wypierdalala i zajmuje sie ponownie swoimi sprawami. Farmakologiczne srodki wspomagajace o lagodnym dzialaniu, ktore wobec teorii o..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 213

.. ...wszystkim. Strach mnie paraliżuje. Jesteś dzielna i ja to wiedzę, nie poddajesz sie i motywuje Ciebie pomoc innym. Dzielisz się doświadczeniami i wspierasz tutaj innych bo to Ci dodaje sił. Mi dodajesz sił, bardzo Ci dziękuję.: - ) Jeszcze nic nie zrobiłam dla siebie ale sprawiasz,że..

Bardzo silne bóle głowy wywołane stresem lub nerwami

.. ...z lewej strony glowy paralizuje mi to prawa reke. nie mam w niej czucia. mialam robione przeswietlenia rengeny wszelakie badania i nic. a bole juz teraz sie tak na silily ze bola mnie oczy mam plamy przed nimi cierpie na bezsennosc zasypiam o 5 rano wstaje o 6 z bolem glowy. jestem..

Bardzo silne bóle głowy wywołane stresem lub nerwami - Str. 7

.. ...przestań o tym myslec, paralizuje mnie strach przed chorobą. neurolog twierdzi,że jest małoprawdopodone żeby to był guz, ponieważ wtedy są tez inne objawy. Czasami zeby się uspokoic myslę sobie że to sa bóle napięciowe, tylko zastanawia mnie fakt czy wtedy bóle glowy trwają codziennie. Z..

Drożny otwór owalny i otwarty przewód Bottala

.. ...objaw 30 minutowego paraliżu - najprawdopodobniej skrzep krwi dostał sie do mózgu. moj synek tez ma ten otwor ma 6 mm i niedlugo ide na kontrole czy sie nie zamknal i faktycznie choruje mi czesto na zapalenie gornych drog oddechowych jak do tej pory lekarz powiedzial ze nie ma powodow do..

Śluzak?

.. ...spowodował krutkotrwały paraliż prawej strony ciała, ustał po 30 minutach. od tej pory zrobiono mi wiele badań, min. badanie echokardiologiczne przezprzełykowe w którym wykryto że mam FPO 4 cm, oraz narośl przypominającą śluzaka - jest to jednak bardzo małe. Czy to moze jest śluzak? -..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 64

.. ...skurcze dodatkowe to mnie paraliżowało i myślałem właśnie podobnie że dostane jekiegoś migotania. Lekarz mnie uspokaja i mówi że to mi nie grozi więc toobie też. Lepiej nie czytać o tych chorobach bo to może naprawde do czegoś doprowadzić. Do WOJTKA Czytałeś może moją wypowiedź powyżej..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 111

.. ...kleptomania, niektore wypadki paralizu itd - top calkiem po prostu zjawiska psychicznej czy fizycznej natury, spowodowane przez podswiadomosc. Lecz jak podswiadomosc moze byc zrodlem wielu chorob , tak samo moze spowodowac uleczenie fizycznych czy psychicznych cierpien. Moze ona nie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 126

.. ...dzieci, pracę zawodową i sparaliżowaną matkę. Nie radziłam sobie z niczym, a mój mąż miął mnie naprawę dosyć. Początkowo bardzo się przejmował, aż w końcu , podobnie , jak lekarz zaczął mnie ignorować, a ja prawie umierałam. Wzięłam więc te psychotropy, bo chciałam w końcu normalnie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 253

.. ...czuję się nieswojo, ale paraliżującego strachu już nie miałem dawno, czego i Wam życzę! Zapiszcie się na jakiś kurs szydełkowania, spotykajcie się z ludźmi, słuchajcie ICH problemów, nie opowiadajcie o swoich. Myślcie o czymś pozytywnym, łąka, ptaszki, wesołe miasteczko i te sprawy. To..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 45

.. ...boje, strach aż mnie paraliżuje Michal! Ja ma 29 lat i jestem na razie po 3 operacjach, wszystkie przed 18 rokiem życia. A na horyzoncie majaczy czwarta, związana z wymianą aorty i pewnie zastawki, oraz innymi poprawkami. Też się bałam, ale nie było innego wyjścia. Trzeba myśleć..

Nigdy wiecej marichuany - Str. 4

.. ...przestępcach, którzy parali się przemytem lub uprawą marihuany, a zazwyczaj ich działaność nie ograniczała się tylko do tego. Niestety, ci złapani, to tylko wierzchołek góry lodowej, gdzyż policja po prostu nie jest w stanie śledzić reszty kryminalistów. Jednym ze sposobów na..

Udar mózgu - Str. 4

.. ...lewej półkuli. Miałam sparaliżowaną prawą połowę ciała i nie mówiłam. Wszystko jednak słyszałam i rozumiałam. Już w karetce zaczęłam bardzo silnie się modlić oraz siłą woli starałam się poruszyć nogą czy ręką. Wierzyłam, że jest to możliwe. * Aniele Boży .. * cały czas oraz silna..

Udar mózgu - Str. 7

.. ...podjęzykowy, na początku był paraliż twarzy , wykrzywienie ust i nieświadome przegryzanie języka prawie na pół, terzaz też właśnie mam drętwienie policzka i neuralgię, biorę leki amizepin lub neurontin, średnio pomagają, może idź do innego lekarza, jesteś młody musisz się ratować ,..

Napady słabości, lekkie drętwienie prawej strony ciała - Str. 3

.. ...ostatnio mialem nawet * paraliz przysenny * . Co to może byc? I czy jest to poważne? czasc z tego co czytam o was to ja chyba tez sie zaliczam do was.tez mam takie obiawy. tylko mi nie ktorzy mowia ze to moze byc bialaczka. . . nie wiem co o tym myslec?juz wszysty maja dosyc moich..

Budzenie się w nocy z uczuciem braku oddechu - Str. 2

.. ...kompletnie calkowity paraliż. Takie same objawy mam nie tylko w nocy ale rowniez niekiedy w dzień, gdy klade sie na godzinke zeby zasnać i zaraz po zasnięciu nachodzi mnie ten sam paraliż i wtedy czasami wydaje mi się że ktoś z rodziny wchodzi w tym czasie do mego pokoju ( dokladnie tam..

Budzenie się w nocy z uczuciem braku oddechu - Str. 3

.. ...albo dostala jakiegos paralizu.opowiadalam o tym kardiologowi, ale to go az tak bardzo nie zdziwilo. mialam tez wszytskie badania serca - kostowaly mnie prawie 800zeta :( jestem zdrowa jak ryba. dostalam pramolan i omar. z zasypianiem nigdy nie mialam wiekszego problemu, wiec pramolan..

Zero koncentracji i sztywnienie szyi i rąk

.. ...do tego jeszcze ten paraliżujący strach przed jakąkolwiek rozmową.nie dam sobie rady na egzaminach.Czytałam,że ten lek bardzo pomaga na nerwy i koncentrację, ale czy to prawda. Jest dość drogi i trochę się boję kupować go w ciemno. Pomóżcie Droga Aniu, jakbyś była często na forum to..

Duszenie się - Str. 46

.. ...wysikiem naglym zaś paraliżują miesie czy tam nerwy danego organu ktory zaatakowaly prawie w 90% sa to pluca. Zobaczymy jak zrobie test na bolerioze plus badania na alergie ale to dopiero po 1 bo kasy nie ma ;/ A jesli chodzi o bole roznego rodzaju to tak oczywiscie ze mam ale nie sadze..

Ból, kłucie z lewej strony, jakby w płucach - Str. 3

.. ...aż całą rękę mi lekko paraliżowało ...nie mogłam kichnąć, ziewnąć ...a nawet obrócić się w lewo , w prawo...każdy ruch mnie potwornie bolał...to było nie do zniesienia( nie palę , nie przebywam w zadymionych pomieszczeniach, nie piję )Doszłam do tego ,że być może to neuralgia , zapalenie..

Nerwica - kto ją pokonuje i w jaki sposób? - Str. 7

.. ...nas do działania,jeśli paraliżuje nasze życie to wtedy zaczyna się problem.Ja zaczęłam od uwierzenia w siebie i własne siły.Tłumaczę sobie że nie wszystko musi mi się udawać i mam prawo do chwil słabości.Czasami mamy gorsze dni i mniej siły.Najważniejsza jest jednak pozytywna samoocena..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie - Str. 8

.. ...wylew.Cala lewa strone miala sparalizowana co prawda do dnia dzisiejszego paraliz ustapil hmm w pewnym sensie bo z chodzeniem mama ma jeszcze proble i noga ja caly czas boli.Od wyjscia ze szpitala po wylewie mamusia codziennie ma zawroty glowy i niewiemy dlaczego lekarze tez nie wiedza..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 339

.. ...jestem daleko od bliskich paraliżował mnie ale chyba zaczynam co raz częściej dawać sobie z tym radę właśnie dzieki pani psycholog. Matiiago - - jak się czujesz? Krystynko3 - znajdziesz dziś dla nas troszeczkę czasu??? Krysiu waw - - Ty także zabiegana ale pamiętasz o nas prawda?..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 615

.. ...straszne leki ,które paraliżuja mnie na maxa.Musisz wierzyć ze bedzie dobrze ,cudownie gdybyś miała wsparcie to pomaga jeśli nie pisz na forum my to rozumiemy.Dorko ,dorotko wy jesteście szybsze niz torpedy ,ja godzine walcze zeby wstawić zdjecie na nk ,a wy juz komentarze .Tak spacer..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1042

.. ...bylo,a tu dodatkowo paralizuje mnie mysl ze jakikolwiek swir moze sobie wejsc na ta strone i czytac co napisalam.no ale moze dzis uda mi sie napisac dluzszego posta.w chwili obecnej wcinam antybiotyki przez te zlosliwe kleszcze.najprawdopodobniej bede musiala isc po inny,jeszcze zobacze..

Mocny ból głowy i dętwienie lewej strony ciała

.. ...migrenowe. to lekki paraliz, do neurologa idz Wg.mnie to atak migreny!Miałam to samo,okropny ból,afazja,porażenie jednej połowy ciała,spadek ciśnienia,prawie omdlenie.To typowe dla silnego ataku,ale zawsze diagnoza musi być poparta badaniami,rezonansem lub CT aby wykluczć powazne..

Nerwica w ciąży - Str. 215

.. ...ale jednocześnie czuję paralizujący strach, że znów może wydarzyć się coś strasznego... Po tym co przeszłam nie potrafię uwierzyć w to, że naprawdę mogę wrócić ze szpitala z żywym dzieckiem do domu i że nikt i nic mi go nie odbierze. Tak bardzo się boję !!! Lekarz nastraszył mnie, że..

Ból w prawym boku i pachwinie - Str. 5

.. ...środowisko nowotworowe - paraliż, niedowład - ograniczenie ruchomości stawów i inne Czy zdarzyła Ci się taka sytuacja, że ból doprowadza Cię do łez? Dlaczego tak boli? Oddziaływanie PRZYCZYNY tworzy ucisk na odruchy rdzeniowe i korzenie nerwowe który powoduje BÓL i OBJAWY chorobowe w..

Prawidłowe ciśnienie u osoby starszej?

.. ...mózgu ( jeden z lekkim paraliżem lewej strony ciała , drugi bez paraliżu ) i problemy z wysokim( niby ) ciśnieniem. Bierze leki na stałe prestanorium 50, amlopin. Ostatnio skarży się na zawroty głowy. Mierzyłam jej ciśnienie w różnych porach dnia, które wynosiło 109/49 i przed braniem..

Ciśnienie rozwalające czaszkę podczas snu

.. ...częściej. Myślałam że to paraliż senny jednak teraz nie jestem tego pewna. Objawia się to tak: śpię i śni mi się że wstaję z łóżka w którym rzeczywiście jestem, dookoła przedmioty które są naprawdę. Jestem pewna że się obudziłam, jednak dzieją się dziwne rzeczy i z przerażeniem..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 4

.. ...jest kiedy strach nas paraliżuje,odczuwamy wtedy że zbliża się to * coś * i myślimy o tym przez co przywołujemy objawy.Ale skoro będziesz chodizć na terapię to powinnaś się uporać z lękami,po prostu trzeba u Ciebie przywrócić prawidłowy odruch nie zwracania uwagi i nie kierowania myśli w..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 16

.. ...mną,strach mnie tak paraliżował i organizm się wycieńczył bardzo.Potem dołączyła psychoterapia dzięki której wyszłam z leków i nadal na nią uczęszczam.Uważam że to jeden z najlepszych sposobów na wyjście z nerwicy,żeby poznać zródło jej powstania.Często jest to trudne i bolesne dojście..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 60

.. ...co robić, to czasami paraliżuje normalne funkcjonowanie, jakies ataki paniki, nie umiem sobie z tym poradzic, ciągle sie boje, ze jestem na coś chora i wmawiam sobie jakieś schorzenia, które pewnie tak naprawde mi nie dolegaja, dajcie jakąs radę bardzo proszę, czy to się obejdzie bez..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 87

.. ...w jakimś sensie nas paraliżuje , przeraża i zapędza w zaułek , który w tym czasie nam się wydaje bez wyjścia.Lecz tak nie jest , bo wyjścia są .Może skieruj swoje myślenie na inna drogę ...na przykład co by było gdybyście pracy nie mieli , w jak ciężkiej wtedy bylibyście sytuacji i może..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 52

.. ...miała wylew, w efekcie paraliż i utratę mowy. Chorowała parę lat, wydawało się, że będzie lepiej, choć tak na prawdę nigdy już nie było jak wcześniej, bo choroba była bardzo intensywna i poczyniła duże spustoszenia tak fizycznie jak i psychicznie. Niestety, nigdy nie wyzdrowiała,..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 164

.. ...cos mi sie stanie byl paralizujacy!!! Jestem 25 letnia techniczka dentystyczna,ktora zaczynala rok temu tak naprawde swoja kariere zawodowa. Niestety nic juz nie moglam zrobic. Bylam wtedy w zwiazku , ktory niestety przez ta okrutna chorobe sie rozpadl. Mezczyzna mojego zycia poprostu..

Zawroty głowy, lęk, nogi z *waty* i bóle, oslabienie

.. ...rozluźnia po nich i paraliżują ból kręgosłupa.Ja po nich wstałam na nogi cieszę się że jestem sobą nawet nie mogłam się opiekować z moimi dziećmi co chwila sprawdzałam ciśnienie i puls ciśnieniomierzem do rodziny było to śmieszne bo tego nie przeszli. Witam! Mam 28 lat i też od..

Piekący ból w okolicach serca, nerwica?

.. ...lozka,to wszystko mnie paralizuje.Chcialabym wiedziec czy to moze byc nerwica?i co w przypadku jezeli moze byc to nerwica powinnam zrobic? pozdrawiam witam, to prawdopodobnie nerwica lekowa...utworzyla sie ona po Twoich chorobach, psychika nie wytrzymala tego, ale pocieszyc Cie moge ze..

POMOCY!

.. ...dyskomfortu ) Strach mnie paralizuje.Nie moge juz jesc. Miewam nerwo bóle ( nieprzyjemny scisk nad prawą piersia ) Teraz jest 21:53 denerwuje sie ale nie wiem nawet czym, moze tym ze pisze ten list. jest mi zimno Strach przed czym? samo wyjscie z domu, wyjazd na uczelnie, egzaminy,..

Odstawianie Wenlafaksyny

.. ...jakby ktos razil mnie paralizatorem..Z kazdym dniem coraz czestsze kopniecia..Brak koncentracji( prawie wpadlam pod samochod ). Zaluję, ze zaczelam brac ten lek, bo to gowno. Teraz na szczescie mam Axyven( tez wenlafaksyna ). Wlasnie przechodze kolejna probę odstawienia...Najpierw przez..

Nerwica lękowa

.. ...przypominają,strach mnie paralizuje.Chociaz jestem mę zatka zajmuje sie całym domem i wszystkimi sprawami,to cały czas potrzebuje potwierdzenia ze robie dobrze,to jest chyba syndrom dzieci niedocenianych w dziecinstwie.Na męza moge liczyc ,ale te jego delegacje mnie przytłaczają,a ja nie..

Nerwica

.. ...prawie niemogłem chodzic paraliz lekki a teraz sedno sprawy od tego czasu [po roku od wypadku] podczas wysilku np podnoszenie czegos lub biegania serce mnie tak nawala ze zaczyna mi sie robić ciemno przed oczami na 3sek potem jestem oszołomiony na cały dzien niewiem co robie itp jestem..

Udar mózgu a chrapanie

.. ...objął prawą półkulę ,ma paraliż na lewej nogi i ręki . Aktulanie coś się chyba zaczyna się poprawiać poniewż do tej pory nie otwierał oczów i nie było z nim żadnego kontaktu ,już po paru dniach ma teraz otwarte oczy i porusza nimi abwy widzieć jak ktoś jest koło niego i równiez mówiąc..

Udar mozgu

.. ...temu udar mózgu , jest sparaliżowana po prawej stronie i ma afazje motoryczną . Z jej stanem jest różnie bo miała ostatnio krwotok z pechęrza lekarze niestety nie wiedzą z jakiego powody . Krwotok na szczęście minął . Babcia jest osłabiona i zaczeła zwracać jedzenie oraz ma stan..