Persen forte

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 172

.. ...przepisane mi w szpitalu i persenem forte POZDRAWIAM WAS WSZYTKICH I MAM NADZIEJE ZE NA ZBLIŻAJĄCE SIE ŚWIETA BEDZIEMY WSZYSCY W CUDOWNYCH KONDYCJACH : ) Witam wszystkich na forum.Juz dosc długo nie pisałam ale nie ominełam żadnego dnia zeby nie czytac postów.Czasami nie wiem co pisac bo..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 209

.. ...Ogólnie biorę jeszcze persen forte, duuużo magnezu, potas, Omega 3 ( super sprawa ,a na nerwy i cholesterol a nawet ciśnienie które mi skacze czasem jak głupie ). Czasami jest tak, że nic nie czuję, total luzik a czasami nerwica powraca. Pisząc te słowa czuję bóle zamostkowe, bóle przy..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 630

.. ...sie smierci. Wzięłam Persen Forte i przetrzymałam atak. Takie sytuacje zdarzaja sie często. zazwyczaj w nocy, Ale kiedyś w drodze do pracy autobusem myslałam, że nie dojadę. Słysze szumy w głowie, boje się ze wariuje. Czy ktoś poradził sobie z tymi objawami? Hej, no my wszyscy sobie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 844

.. ...Spróbuj sobie kupić persen forte. Na początku może coś Ci pomoće albo valerin forte. Kiedyś był dobry lek też na bazie waleriany nazywał się valdispert ale on niestety został wycofany. Ilonka47. To też przeszłaś. Ale w/g mnie psychoterapia jest dobra tylko trzeba trafić na dobrego..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 41

.. ...przepisane mi w szpitalu i persenem forte POZDRAWIAM WAS WSZYTKICH I MAM NADZIEJE ZE NA ZBLIŻAJĄCE SIE ŚWIETA BEDZIEMY WSZYSCY W CUDOWNYCH KONDYCJACH : ) to jeszcze raz ja lidio ja tĄ obawe przed oddychaniem właŚnie przechodze wŹiełam już lek uspokajajacy ale nic nie daje powietrze..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 107

.. ...sie denerwuje, lykam persen forte i inne tabletki uspakajajace ale nic nie pomaga:( Najbardziej uciążliwe jest drżenie rąk, ktorych nie mogę uspokoić, jest to tez dla mnie dość wstydliwe, moze to dziwnie brzmi ale tak jest, czesto wykonujemy jakies cwiczenie a ja po prostu sie tym tak..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 125

.. ...itp.Zazywalam leki zilowe persen forte i bellergot,ale niestety okazaly sie za slabe.Zrobilam echo serca,rtg klatki,spirometrie,ekg,holtera,morfologie,wszystko ok.dwa mieisace przed zajsciem w kolejna ciaze zazywalam coaxil - lek zaczyna dzialac po 3 tygodniach i zaczal,poczułam..

Dodatkowe skurcze - Str. 204

.. ...można walnąć sobie 2x Persen Forte albo Neospazminkę. 5/ Co do elektrolitów a zwłaszcza potasu, to naturalnym żródłem jest sok pomidorowy czy banany. Dwie szklanki soku dzennie podobno załatwiają sprawę potasu. I lepiej smakują niż piguły. Przeraszam za długi wywód ale może komuś to..

Dodatkowe skurcze - Str. 231

.. ...herbatki albo bierz Persen Forte. Coś mnie się wydaje koleżanko że masz za dużo wolnego czasu, za dużo nasłuchujesz, kombinujesz i tworzysz „spiskowe teorie dziejów”. Do ~basiek 355. „Matka Polka” to taka „metafura” była a ja..

Nadciśnienie? zawał? nerwica?

.. ...Potasu, po 2 tabletki Persenu Forte, czasami przerywam Persen i piję syrop Hydroxyzynę żeby się za bardzo nie przyzwyczaic. Oczywiście herbatka z Melisy też się przydaje : ) U mnie na objawy nerwicowe złożyło się tyle spraw że głowa mała a mam dopiero 28 lat. W ciągu jednego roku..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 72

.. ...krolewna..kazala mi brac persen forte,i witaminy...poszlam nastepnie do neurologa prywatnie,postukala,popukala,i stwierdzila naczynioworuchowe bole glowy,kazala zrobic eeg ale wyszlo ok,juz nie wiem gdzie mam sie zglosic,mam wrazenie ze lekarze nie traktuja mnie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 78

.. ...czasami jeszcze biore persen forte( ziołowy lek ). ja sie boje pic alkoholu ( lubie winko wytrawne, tu we Francji jest duzy wybor ; ) ), wlasnie w razie gdyby...trzeba bylo wziac tabletke... ja bralem persen, ale to tez podobno psychotrop i szczerze mowiac to nie dawal zadnego efektu..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 79

.. ...wczesniej napisal ze persen forten jest psychotropem.To nieprawda w skladzie ma melise ,mięte . Napdy częstoskurczu trzeba zdignozować przeprowadzając szereg badań. Zwłaszcza jeśli nie towarzyszą im żadne inne objawy. Konsultacja kardiologiczna jest wtedy wskazana, bo tu nikt tego nie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 109

.. ...znają. czy jest na to jakieś lekarstwo?! z tym się nie da żyć! czy Wam też wydaje się że to już koniec? dodam że biorę leki na nadciśnienie, persen forte, pije melise, magnez i kilka innych : ) Pozdrawiam..

Duszenie się - Str. 31

.. ...sobie lek uspokajający Persen Forte. Słyszałem że jest skuteczny i nie uzależniający. Wydałem 17 zł ale podobno warto. Wiadomo że to nie jest tak silne jak hydroxiziunium czy atarax ale przynajmniej nie uzależniają. Pytanie tylko czy mi chociaż trochę pomogą, jak narazie czuje się dobrze..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1209

.. ...; - ( szybko wzielam persen forte i sie rozeszlo po kosciach. Ale od jakiegos czasu boli mnie ciagle dziwnie brzuch jakby ktos cegle mi polozyl na brzuchu, leki biore naczczo moze to dlatego i pewnie zespol jelita drazliwego sie odzywa znow.Dzis pospalam sobie dluzej bo do pracy nie..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1225

.. ...zrobilam?...............wzielam persen forte i powoli zaczelam sie szykowac no bo idzie sie do ludzi to trzeba jakos wygladac hehe, serce strasznie mi walilo ciagle mnie dusilo ale poszlam mowie pier.ole co ma byc to bedzie. poszlam, byly soki, wodeczka i ciasto, a jak zrobilam..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1227

.. ...klatce piersiowej ale persen forte w torebce wiec luzik ; - ), kurcze ale mialam fajnie spedzony weekend, a dzis az nie chcialo sie wstac.Na dzien dobry popsztykalam sie ze swoja wspolpracownica i atmosfera byla przez prawie godzine milczaca ale juz jej pzreszlo i przemowila z teksteem..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1254

.. ...tego no jechalam na persenach forte wczoraj wyskoczylam na piwko z chlopakiem, jem tak z przeblyskami czyli ciut lepiej ciesze sie choc troche wracam powoli do normalnosci, a i piwko wypilam cale nie majac problemow z przelykaniem ; - ) dziekuje Bogu.Mam juz 4 rybki tylko bo 1 samiczka..

Zaburzenia nerwowe lub nerwica - Str. 3

.. ...tabletki ziolowe np persen forte. I poszukaj psychologa. Trzymaj sie @~deban: Słuchaj, choroba Cie nie doświadczyła za bardzo, tak jak i mnie. Miałem wielkie uczucie strachu i odrealnienia, czy coś w tym stylu. Wydawało mi się, że wszystko co mnie otacza jest jakimś bezsensem. Moje ciało..

Nerwica w ciąży - Str. 6

.. ...uspokajaczy: relamax, persen forte, validol, melisa, mentowal, i homeopatyczne: sedatif pc. Oczywiście nie wszystkie na raz: ) sedatif pc brałam całą ciążę. A jak z ciśnieniem na co dzień? Pozdrawiam Przepraszam ale zamiast m powinno być matiiaga: ) Hej laski,troche sie nie odzywalam bo..

Nerwica w ciąży - Str. 88

.. ...spokojniejsza, polecam Persen forte. Mam pytanko - jaką dolegliwość masz zdiagnozowaną? ja depresje lękową, chociaż teraz jak mam większą wiedze na ten temat to twierdze,że moje złe samopoczucie było spowodowane strachem przed lękami, ja ciągle myślałam co to jest, dlaczego i po co? W..

Nerwica w ciąży - Str. 104

.. ...araiana! Wzięłam dzisiaj persen forte ale też mam wątpliwości czy to w ogóle działa. witajcie. u mnie już 13ty tydzień, narazie nerwica daje odpocząć, ale nie wiem, czy te ciągłe bóle brzucha to nie jej sprawka. byłam u ginekologa, jest o.k. a mnie boli. szczególnie z prawej strony w..

Nerwica w ciąży - Str. 171

.. ...do tego sama brałam persen forte który pomagał mi jak nie było naprawdę źle ale odkąd wiem że jestem w ciąży ( od 3 tygodni ) od razu przestałam brać jakiekolwiek leki , pierwsze dni nie były złe ale później się zaczęło i trzyma mnie do dziś i jest coraz gorzej Teraz siedzę w necie i..

Hydroxyzinum na nerwice? - Str. 2

.. ...chemią i kupiłam sobie Persen Forte i Deprim Forte( ziołowe bez recepty ), ale przedwczoraj po 1,5 tygodniowej przerwie znowu się zaczęło, zupełnie niespodziewanie: jechałam autem i zaczęło mnie potwornie kłuć w klatce piersiowej, pod lewą piersią tępe, ostre kłucie na wylot, oczywiście..

Jakby brakowało mi tlenu, ściska mnie w mostku

.. ...lekow uspokajajacych. Persen forte, nervosol. Pamietaj, zeby sie nie denerwowac. Odpocznij pare dni. Wrazenie dusznosci jest przez nerwy. Szybciej oddychasz, szybciej napelniasz pluca. Potem gdy chcesz wziac gleboki oddech pluca sa pelne i nie sa wstanie wziac kolejnej porcji powietrza...

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 89

.. ...musialam brac jeszcze persen forte. Tera jestem odrobinke spokojniejsza ale leki dalej sa. Szukam dobrej psychoterapeutki.moze bedzie dobrze. Witam! Od jakiegoś czasu obserwuję wpisy na tym forum i zdecydowałam się wreszcie sama coś napisać. Choruję na nerwicę od 6 lat, a może trochę..

Dziwne nabieranie powietrza

.. ...żadnych mocniejszych...niewiem,może neurolog ( w sumie napewno )przepisze mim jakieś leki ale wiem,że dużo zależy od nas samych bo teraz ignoruję * ten stan * i naprawdę mogę lepiej funkcjonować. Pozdrawiam...

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 61

.. ...tabletki uspokajajace typu persen forte, deprim i magnez z witamina b6, ktore zazywam do tej pory. jednak wiedzialam ze musze wstac i isc na zajecia i sie zmuszlama. raz jak poszlam na zajecia to kolokwium napisalam w ciagu 3 minut ( na ocene 6 ) i wybieglam z placzem bo nie dawalam..

Tachykardia? przez chwilkę i tylko w nocy

.. ...Kuoiłam sobie osławiony persen forte i szczerze przyznam, że nie wiem jak go opisać. Brałam wczoraj 1 raz przed spaniem i zasypiając lezałam i zastanawiałam się czy mi pomoże, pczywiście od zastanawiania znowu w głowie zaczęly mi się telepać myśli, że zaraz się zacznie no i się zaczęło,..

Też mam z tym problem

.. ...brałam dość długi czas persen forte, ale niestety to się pogłębiało i było coraz gorzej. Ja wiem staram się o tym nie myśleć jak coś mi zaczyna się dziać próbuje pomyśleć o czymś innym ale czasami nie wychodzi, a co do oddechu to nie powiem bo udaje mi się już nad tym za panować, a co z..

Czy to nerwica?

.. ...150. Pije melise brałam persen forte ,teraz biore hydrxizinum który mnie uspokaja,a raczej otumania przez co jestem mniej nerwowa,ale te pulsowania mam cały czas,raz są słabsze,a raz mocniejsze.Przez ostanie trzy dni tak mnie telepie,że nie moge spać tylko się wsłuchuję i bardziej..

Nerwica czy może coś innego ?

.. ...zamiast deprimu weź sobie persen forte w maksymalnych dawkach. Jeśli zaniedbasz teraz nerwicę przy tak drobnych objawach to potem juz persen czy milocardin Ci nie pomoże. Moja nerwica składa się na : bóle w klatce, bóle żołądka,duszności,globus histericus, bóle pleców, sztywnienie karku,..