Po wstaniu z łóżka

Echo serca - Str. 18

.. ...takie dolegliwości: po wstaniu z łóżka, lub z fotela nie zawsze jest to wstanie energiczne odczuwam przez chwile bardzo zwolnione bicie serca trwa to około 5 do 10 sekund moze nawet nie az tak duzo i te uderzenia sa bardzo wolne i tak jakby oporne tak sie je odczuwa a następnie serce..

Echo serca - Str. 19

.. ...takie dolegliwości: po wstaniu z łóżka, lub z fotela nie zawsze jest to wstanie energiczne odczuwam przez chwile bardzo zwolnione bicie serca trwa to około 5 do 10 sekund moze nawet nie az tak duzo i te uderzenia sa bardzo wolne i tak jakby oporne tak sie je odczuwa a następnie serce..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 708

.. ...aplikowałam sobie odrazu po wstaniu z łóżka i wtedy mogłam sobie chodzić jak i gdzie chcę. Jak lekarz kazał zażywać lekarstwo 3x dziennie. To ja sobie opracowałam dawkowanie takie godz. 6.00 ; 10.00; 15.00 i jak wracałam z pracy do domu juz nie musiałam do rana nic zazywać. Poprostu..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 1064

.. ...godzinach 14 brak chęci do wstania z łóżka. Ok 15 jakoś się podnoszę obiad,tabletka, komputer, papieros ( przez 18 lat nie miałem fajki w ustach. W ubiegłym tygodniu zacząłem kopcić ) czasem samotny nocny spacer, komputer do późnej nocy i ponownie łóżko. Więc nie za ciekawie. Gdy widzę..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 21

.. ...czas,a nie tylko rano po wstaniu z łóżka. Kochani ja mam 28 lat i chyba od 6 lat mam problemy z arytmia! Sytuacje stresowe strasznie mnie nakrecaja, czuje sie jak balon ktory ma wybuchnac ale nie umiem sie naturalnie wyladowac tylko sciskam ten stres w sobie robiac nie raz dobra mine do..

Duży puls

.. ...mam puls rano zaraz po wstaniu z łóżka nawet poniżej 50, czy to normalne? W ciągu dnia mam w granicach 50 - 60, przy tym ciśnienie mam około 150/80...boje się że coś jest z moim sercem :( choć niski puls mam odkąd pamiętam, przy tym oceniając sie na tle kolegów np. podczas jazdy na..

Ablacja - kompendium wiedzy - Str. 17

.. ...przez jakąś godzinę po wstaniu z łóżka. Nic mnie nie bolało, miejsce po wkłuciu do żyły też goiło się bez problemów. Po prostu żadnych dolegliwości. Z tego co rozmawiałam z innymi pacjentami wiem, że w zasadzie to można iść do pracy następnego dnia. Chyba, że to jest jakaś praca..

Dodatkowe skurcze - Str. 251

.. ...skurcz dodatkowy. Nawet wstanie z łóżka albo przewrócenie się na bok to skurcz, a często występuje ot tak - sam z siebie. Od rana do wieczora jest ok - mogę chodzić, biegać, jeździć na rowerze, bać się, śmiać i szansa na wystąpienie skurczy jest minimalna ( może jeden na cały dzień ) a..

Wysokie tętno w spoczynku

.. ...130 przy spoczynku. Wstanie z łóżka powodowało skok nawet do 140 lub więcej. Z czasem ciśnienie zaczęło skakać do 140/100 lub 110/95, miałam strasznie wysokie ciśnienie rozkurczowe czyli ta druga wartość. Od 3 miesięcy zażywam Betaloc w dawce 75, który zmienił tylko puls bo nawet jest w..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 63

.. ...zmianie pozycji lub rano po wstaniu z łóżka serce przez chwile bardzo powoli uderza jest to jakies 6 uderzeń, które sa bardzo wolne bardzo to czuje tak jakby to serce z oporem uderzało a po chwili wraca do swojego rytmu. Albo czasami przy dużym stresie czy zdenerwowaniu tez przez chwila..

Skoki ciśnienia z którymi nie mogę sobie poradzić

.. ...nawet po kilku minutach po wstaniu z łóżka. Dobierane, metodą prób i błędów leki na noc nie są skuteczne. Może ktoś poradzil sobie z podobnym problemem? Witam, mam 17 lat i lekarz stwierdził u mnie na podstawie objawow nerwice i nadcisnienie tetnicze ( którego przyczyną mogła byc własnie..

Niskie tętno w WPW

.. ...potem mam problem ze wstaniem z łóżka. Czuje się zmeczona i osłabiona. Co to może być? proszę o podpowiedz jakie badania powinnam zrobić? Witam Mam znajomego, ktory ma niskie tetno 60, a cisnienie w normie. Do tego skarzy sie na bole w klatce piersioej i brak oddechu. Prawa strona klatki..

Tachykardia a normalne życie

.. ...10 - 12 godz żeby być wstanie wstać z łóżka. większy wysiłek odpada. gorące temperatury nawet ok 24 stponi robi mi się słabo i mdleję. nie jest to przyjemne bo najlepsze lata życia po prostu wegetuję...

Kołatanie serca, niskie ciśnienie, wysoki puls, zawroty głowy

.. ...szybko tylko mocno, jak wstane z łóżka wtedy mam szybszy puls, zawroty głowy, mroczki az w końcu muszę spowrotem usiąść. Dodatkowym problemem było kołatanie serca ( rzadko bo co 2,3 miesiące ) serce zwalniało az w końcu był taki jakby przeskok zatrzymało się na 2sek. a potem to tak..

Tętno 50-60 jest normalne?

.. ...leżę. Zdarza się że po wstaniu z łóżka rano jak siadm na łóżku skacze mi 55 na 72 a jak wstanę i przejdę kilka kroków t dochodzi do ok 95. Po paru, parunastu minutach spada mi i normuje się pomiędzy 65 - 72, ale jak siedzę, albo leżę to mam znowu cęsto 50 - 60... Poneważ zdarzają mi się..

Pytanie do osób cierpiących na częstoskurcze

.. ...niewielki wysiłek np. wstanie z łóżka i pójście do wc połączone ze zrobieniem herbaty kończy się pulsem w granicach 112/120 :( jest to okropne uczucie i sądzę, że ten kto tego nie ma nie zrozumie nas...nawet lekarz....on wie jakie są objawy a nie jak my to czujemy......mnie to wykańcza..

Duszenie się - Str. 39

.. ...duszności nasilają sie zaraz po wstaniu z łóżka ( rano ). Dopóki śpię wszystko jest ok. Ty też tak masz? Cały czas oprócz duszności dokuczają mi zaburzenia rytmu serca i jak zwykle słabość. Do tego jeszcze od jakiegoś czasu mam zawroty głowy. Byłam już na pierwszej psychoterapi...

Ból krzyża

.. ...kłucia. Mialęm problemy ze wstaniem z łóżka, schylaniem się. ból był dość intensywny i nie promieniował, przynajmniej nie na inne partie ciała, głównie czułem go w okolicach krzyża. Po około 4 dniach wszystko minęło, pracowałem ale oszczędzając się. Dodam, że w wieku 20 lat uprawiałem..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 174

.. ...to nie wstanę w końcu z łóżka : ) ) Z Olą mam kontakt, ale co z Krysią - waw...i Jocker? Krysiu3dzwoniłam do Ciebie na domowy,ale nikt nie odbierał , może pozniej , albo jutro Dorotka też coś znika : )..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1001

.. ...i stawów, ale i tak wstanę z łóżka i na chwilę pojadę do mamy z życzeniami. Niech się dzieje co chce........ Zła jestem na to choróbsko bo piękna pogoda, porobiłambym coś w ogrodzie a tak leżę w łóżku :( Wszystkim mamom, mamusiom, matulkom życzę wszystkiego co najlepsze na świecie. A..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1075

.. ...że na drugi dzień nie wstanę z łóżka. Ale byłam zaskoczona jak wstałam na drugi dzień bez żadnych obolałych części ciała:P no z wyjątkiem tyłka ale to od roweru:P Freciu super że córa ma dobre wyniki: ) ) Trzymam za nią kciuki: ) A i daj jej kopniaka na szczęście ode mnie:P Krysiu..

Nerwica serca?

.. ...leżącej, tak jak mówiłem po wstaniu z łóżka objawy ustępują. Ciśnienie mam w porządku. Witaj DGreg może masz spadki ciśnienia w pozycji leżącej i siedziącej jest dobre a podczas stania ciśnienie spada są to tzw.ortostatyczne spadki ciśnienia podczas zmiany pozycji ciała. Nie sądzę..

Nerwica w ciąży - Str. 34

.. ...podekscytowania,zanim nie wstanę z łóżka,a to dlatego że chcem jeszcze pospać,a niestety nie mogę zasnąć i się chyba denerwuję,codziennie mam te samo odczucie,motylki w brzuszku,jak przed jakimś egzaminem tylko może mniej intensywne.Wy też tak macie?to jest strasznie męczące i boję się..

Nerwica w ciąży - Str. 50

.. ...dziewczyny!macie rano,zanim wstaniecie z łóżka uczucie podekscytowania,chociaż w ciągu dnia nic specjalnego was nie czeka?Ja mam tak codziennie a zaraz po tym boli mnie lekko podbrzusze i tak myślę,że jak tak dalej będzie to moją porą na podróż do szpitala na poród będzie właśnie..

Nerwica w ciąży - Str. 53

.. ...a kończy rano zanim wstanę z łóżka.Dziś w nocy wstawałam co dwie godziny do toalety( patrzałam na zegarek )normalnie jak do karmienia.Asia,Ty też czujesz że jest ułóżony główką do dołu,mojego to najczestsza pozycja,chociaż mają jeszce trochę czasu na to.I też czujesz czkawki na dole..

Nerwica w ciąży - Str. 122

.. ...poleżę do 13ej, kiedy to wstanę podgrzeje ryż i wpakuję go do łóżka, żeby doszedł. panowie remontowcy wypięli się na mnie totalnie przynajmniej nie robią bałaganu w domu.czasem jest taki dzień. pozdrawiam wszystkie depresyjne, nerwicowe mamy. pa.p.s. moja siostra zrobiła sobie wczoraj..

Uczucie nie swojej ręki

.. ...wymiotów ( rano, przed wstaniem z łóżka - poźniej to znikało ), uczucie wewnętrznej słabości ( wyczerpania ) oraz lęki. Były to objawy nerwicy. Dodatkowo z tego co tu czytałem, to wiele osób mających nerwicę ma czasem obniżone tętno poniżej 50. Za nerwicą przemawia również opisane przez..

Nadciśnienie w młodym wieku 18 lat

.. ...cię najczęściej, gdy wstaniesz z krzesła lub łóżka??? dzieje się tak bo ciśnienie spoczynkowe jest znacznie niższe od tego w pozycji stojącej co nagle powoduje uderzenie krwi do głowy ( zawroty ). Trwało to u mnie jakieś ok. pół roku i po tym czasie moje ciśnienie się w miarę wyrównało...

Powrót nerwicy lekowej czy coś innego?

.. ...rosła w siłe.Rano gdy wstane z łóżka jestem taki słaby,kręci sie mi w głowie,mam czarno przed oczami a do pracy trzeba isc. Najlepiej jeszcze działa rudotel który ja odpedza ode mnie ta nerwice.Zaczałem sie zastanawiac czy moja nerwica nie jest spowodowana czym innym.Wczoraj gdy sie zle..

Nocny wzrost ciśnienia

.. ...po kilku minutach od wstania z łóżka. Tez tak mam Marto! Ja cierpię na bezdech śródsenny i nocne chrapanie. Podejrzewam, że tu tkwi przyczyna. Żaden lekarz jednak na to nie wpadl. Czy masz podobne kłopoty? Widać przepisują tylko coś co usuwa skutki a nie przyczynę.Przypuszczalnie jest to..

Problemy z sercem a czerwone ręce

.. ...Czasami wystarczy, że wstane z łóżka a ono wali jak szalone. Mam bardzo czerwone ręce. Czasami aż sine. Ale tylko wtedy gdy są opuszczone. Kiedy podniose je do góry, natychmiastowo stają sie blade. Tylko kostki nadal pozostają czerwone. Tak samo jest z Twarzą. Ma ktos z Was podobnie?..

Ból serca, zawroty głowy i osłabienie

.. ...ciała ( np. kiedy szybko wstane z łóżka ), owszem kiedy szybko wstane itp. zdarzało sie że robiło mi sie ciemno przed oczami, ale po chwili minęło i nie mdlałem. Czy to może być nerwica? Moja mama miała nerwice i jej objawy były prawie identyczne jak moje. Cześć Tomek!Musze tobie..

Dolegliwości podczas ziewania, przeciągania się itdp.

.. ...takiego, że gdy np. szybko wstanę z łóżka, albo mocno ( z bardzo rozwartymi ustami ) ziewam, przeciągam się bardzo mocno to występuje u mnie dziwne uczucie. Mam taki dosłownie kilkusekundowy zawrót głowy, zamazany wzrok, czasem takie mroczki przed oczami, kiedy stoję to chwieję się, nie..

Wysoki puls po wstaniu z łóżka/spaniu

.. ...czasu codziennie po wstaniu z łozka mam puls 120 - 130, raz 150, potem z biegiem dnia puls się normuje ( 100, 90, 80, 70 ) by wieczorem spać do 65. Jesli w dzien się zdrzemnę znowu po wstaniu mam taki wysoki puls. Czy ktoś się spotkał z czyms takim? mi rosnie gdy wstaje z krzesla hahah..

Wada zastawki dwudzielnej serca - czy komuś się pogorszyło?

.. ...Rano miałam proeblem ze wstaniem z łóżka. Każdy ruch to straszna męka i ból. W sobote postanowiłam iść do lekarza. Zrobiono mi EKG i okazało, się, żże mam jakieś zaburzenia. W sumie nic nie zrozumiałam. Najpoierw stwierdziła, że nie ma co szaleć az takie tragiczne nie jest. Porttem ze..

Stan przedzawałowy? mam niedomykalność zastawki dwudzielnej

.. ...Rano miałam problem z wstaniem z łóżka, ale jakoś udało się pójść do pracy. Ból nie mijał choć był nieco łagodniejszy. W sobote dalej miałam ból więc wybrałam się do lekarza. Zrobiono mi EKG. Lekarz powiedział, że nie am co szaleć az tak tragiczne nie jest ale wyszły jakieś zaburzenia. I..

Nadciśnienie nocne

.. ...takiego spadku. Kiedy nie wstanę z łóżka, by uspokoić cikśnienie rano wstaję bardzo zmęczona.W dzień nie mam takich problemów. witaj, jak wyglada u ciebie dawkowanie tabletek na nadcisnienie ? jaki lek uzywasz? pozdrawiam, marek diuresin - 1 tabletka rano, spironol - pół tabletki rano,..

Bóle pleców i koło łopatki promieniujący na lewa rękę

.. ...pomieszczenia.Koniecznie zaraz po wstaniu z łóżka.Kup sobie sprężynę i rozciągaj ją ćwicząc z przodu [na wysokości klatki] i z tyłu . cześć. mając podobne bóle ( nerwobóle - nie pomagały żadne leki przeciwbólowe w rozsądnych dawkach ) zastosowałem ( pisownia fonetyczna ) tajczi czy coś w..

Kawa a zdrowie

.. ...sok z cytryny. a ja po wstaniu z łóżka siku,i na rowerek stacjonarny.20 minut pedałowania budzi mnie skutecznie .Nie potrzebuję kawy.A też mam ciśnienie niskie. Ciśnienie można skutecznie podnieść patrząc się przez chwile w zdjęcie teściowej hehehe :D A tak serio to obróć skakanką parę..

Serce czy nerwica?

.. ...treningowy i pedałowac po wstaniu z łóżka rano i kilka razy w ciągu dnia.Nie siedzieć długo bez ruchu np. przy komputerze.Robić przerwy na jazdę na rowerku.Na pewno pomoże I gimnastyka codziennie.Bezruch pogarsza sprawę.Może na kurs tańca zapisz się z kolega lub koleżanką czy aerobic...

Kobieta/23 lata, puls ponad 130, czasem nawet do 160

.. ...Ciebie z nerwow.. rano po wstaniu z łóżka puls jest zawsze wyższy, bo organizm się budzi do życia.. fakt, że 140 to nie w kij dmuchał i wiem, że może być dokuczliwe ale jak zaczyna Ci się jazda, to usiądź sobie spokojnie i kilka razy spokojnie i powoli pooddychaj, powinno pomóc Nie daj..

Ból pleców w górnej części

.. ...miałam trudności ze wstaniem z łóżka. Natomiast gdy już udało mi sie wstać nie mogłam całkowicie sie wyprostować i miałam trudności z oddchaniem. Wysmarowalam plecy mascia rozgrzewajaca, ale gdy wstałam rano ból nie zniknał, choć jest mniejszy i czuje go jedynie w górej częsci pleców...

Szukam porady

.. Od jakiegos czasu po wstaniu z łóżka najczesciej szykujac sie do pracy - robi mi sie strasznie goraco, mam zawroty glowy, nagle się pocę,serce mi wali i mam wrazenie, że zemdleję, musze wtedy szybko sie położyc i po okolo 10 min wszystko wraca do normy. Czy ktoś może wie czym to może byc spowodowane? ja tak..

Pocenie, czkawka, zimne nogi

.. ...koniec ,,rowerek - w przód i w tył.Po wstaniu z łóżka bieg w miejscu.Od razu lepiej się zrobi w nogi.Najważniejsze - nie siedzieć długo w bezruchu. a pocenie się moze być od serca.Musisz się przebadać..