Powieka drga

Serce przestaje nagle bić i wraca z wielkim hukiem

.. ...mi cos na ten temat powiedziec tak prosto z mostu bo mnie te ataki denerwuja :[ raz sie poce choc mi zimno serce przestaje nagle bic i wraca z wielkim hukiem ;/ to znowu jak by sie trzesla takich dziwnych drgan dostaje boli mnie no i czasem czuje ez mi brakuje krwi a tym bardziej tlenu..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 8

.. Czy ktos moglby odpowiedziec na moje pytanie, czy moge pomoc mojemu przyjacielowi w jakis sposob. On jest za granica, a ja tu w Polsce? Prosze odpiszcie!!! mam pytanie, proszę o odpowiedź czy objawem nerwicy jest także takie drganie w róznych częsciach ciała( jakby wenątrz ciała )poprzez ręce, nogi, plecy..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 9

.. ...Rafaela!Byłam u neurologa i powiedział,że te drgania są na tle nerwowym.Wykluczył stwardnienie rozsiane,dystrofię mięśni.Zwaroty głowy też przez nerwicę,ale u mnie jeszcze doszła anemia( źle leczona przez internistę ).Jak za 3 mies. nie przejdą te zawroty głowy to da skierowanie na..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 539

.. ...czasu czuje ze drga mi powieka.. najpierw byla to lewa gorna jej czesc, ale teraz drga i prawa choc o wiele czesciej... Czytalem ze to byc moze niedobor magnezu moze byc przyczyna ale co najsmieszniejsze, od okolo miesiaca ( jeszcze przed wystapieniem objawow ) zaczalem regularnie pic..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 901

.. ...lęki wiec moge smiało powiedziec ze to chyba ten lek bo to co mi sie ponim dzieje to totalne shizy a nie panika i te drgawki jak przy jakiej padaczce ochyda a swoja droga to te twoje posty sa bardzo przydatne i budujace dziekuje ze je piszesz pozdrawiam No musimy się nie dać tej wiosny;..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 24

.. ...Z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie Rok temu stwierdzono u mnie tą przypadłość - płatek zaczął się uchylać bo osłabiłem serce przez dużo stresu, brak snu i picie dużych ilości kawy. Objawy dokładnie takie jak opisujecie - przekonanie że zaraz będzie zawał, duszność, kłucie, stan..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 151

.. ...wieczorem,znowu koszmar!!!powiedzial sobie ze wiecej nie wezme tego leku,na sama mysl ze to moze sie jeszcze raz przydarzyc dostaje jakis drgawek.Nie wiem co dalej,ja juz nie mam sily zyc!!ciagle jestem pod strachem,nic nie jem,nie moge spac,jestem oslabiona,zmeczona,przerazona,blada jak..

Zespół wazowagalny - Str. 3

.. ...leków bo kardiolog mi powiedział, że potrafię to kontrolować więc nie będzie mnie chemią faszerował 3 lata temu kardiolog stwierdził mi zespół wazowagalny, Miałam specjalistyczne badania, które go potwierdziły, ale gdy zaczęłam dostawać drgawek okazało się, że to jednak padaczka :( MM..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 140

.. ...wcześniej drgała mi powieka przez kilka dni, oczywiście z przerwami. A teraz miewam takie jaby pulsowanie np. na brzuchu. To coś jakby drgał mi nerw. Nie wiem czy to ma wogóle jakiś związek z nerwicą. A Ty może wiesz coś na ten temat? Do Fenixa. Ile kosztuje badanie z włosa ? I na czym..

nadciśnienie a drganie powieki

.. ...uzupełnić - czasami powieka drga - bez uchwytnej przyczyny - to znaczy - myślmy jescze nie poznali co sprawia owe drgania. najfajniejsze jest to - ze sama jestem okulistą i też czasem drga mi powieka - bardzo mnie to wtedy śmieszy - bo myślę ,ze wszyscy to widzą - i myślą,że ja im..

nadciśnienie a drganie powieki - Str. 2

.. ...Witam. Mi od 2 tygodni powieka górna drga. zaczyna mnie to drażnić. Moge mieć coś uszkodzone w oku? bo mi cośostatnio wpadło ale innych objawów nie mam. a tamto wyleciało. Prosze o odpowiedz. Moja powieka * skaka * już ósmy miesiąc, zazywałem magnezo - potas i inne cuda i nic nie pomaga,..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 13

.. ...znajdz lekarz który odpowiednio poprowadzi twoje leczenie wiem że to nie jest łatwe i sie nie chce też to przerabiałam byłam prywatnie na wizycie + drogie leki ale od wczoraj widzę poprawę skutków ubocznych nie było schodzi napięcie ciała i lęk ale czuję jeszcze cały czas tiki itp..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 14

.. ...następnej wizycie jej to powiem.Pozdrawiam i napisz co u ciebie. cześć aguś u mnie dobrze wiem że żyję tylko czasami czuję w łydkach drgania nie mam lęków i napięć dobrze że poszłam prywatnie przedtem na lek nie mogłam trafić przez pół roku az dopiero teraz miesięczne tabletki wyniosą..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 15

.. ...bo kolejka jest.Lewa powieka mi na razie nie drga.Trochę bolą mnie mięśnie i stawy zazwyczaj wieczorami.Przy komputerze siedzę trzy godziny dziennie , nie wiem czy to dużo czy mało , no i kręgosłup przyznaję trochę mnie boli , oprócz tego spędzam też czas za kółkiem samochodu, ale też..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 25

.. ...wszystkie objawy , lekarz powiedział , że to drażni nerwy i przez to są również drżenia mięśni... A jeśli chodzi o te drżenia to tak są one widoczne , ale głownie mam to wtedy , kiedy leżę albo siedzę ... pozdrawiam wszystkich CZEŚĆ GOSIU ja też mam dyskopatię i tak jak u ciebie drgania..

Postępujący zespół wazowagalny? czy to możliwe?

.. ...mięsni oraz drganie powiek. Co sie okazało mało magnezu lekarz rozpisał mi kilka kroplówek i skurcze miesni i drganie powieki minęło lecz parcie w kaltce piersiowej nadal wystepowało. Magnez w postaci tabletek przyjmowałem raz dziennie ( magnefarm ) I..przyszedł ten dzień.. Popijam..

Drętwienie prawej ręki i nogi oraz drgawki

.. ...zrobię. Dziękuję za podpowiedź. Objawy wyraźnie wskazują na braki składników witaminowomineralnych, w tym magnezu. aga - ja mam takie pytanie szukam pomocy oto chodzi że moja 9letnia córka od jakiegoś czasu miała silne skurcze nogi prawej ta noga przytym drżała trwało to jakiś czas i..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1111

.. ...niesłyszący. Muszę Wam powiedzieć, że mimo wszystko bawili się super. Doskonale wyczuwają rytm, nie wiem jak ale to było widać, może jakieś drgania jednak odbierają. Niesamowici ludzie : ) Kochani życzę Wam kolorowych snów. Cześć dziewczyny... Krysiu przepraszam że nie złożyłam ci życzeń..

Drganie lewego policzka

.. ...policzka.Czasami tez sciaga mi powieke w lewa strone.Bralam wit. B6 i magnez ,troche sie uspokoilo,ale wrocilo.Czy ktos spotkal sie z tym? hey boni tez mam cos wtym stylu ale ost mi przeszlo ale to podobno pzez nerwice ale teraz mam wiekszy problem bo albo mi sie wydaje albo mi puhna..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 19

.. ...się o 22.30. Wiem co powiesz Aqusiu. zaczęło się o 1w nocy . No i odbijania, które wzmagały duszność. W środku czułam takie wewnętrzne rozedrganie ale puls był spokojny a juś się bałam,że to serce i trzeba będzie brać BETO ZK50 a biorę od paru dni dawkę 25. Wzięłam MANTI. Szwendałam się..

Lexotan - skutki odstawienia

.. ...: zoloft i lexotan i powiedziała, że dam radę dojechać na rezonans do miasta, położonego prawie 40 km od mojego miejsca zamieszkania. Pojechałam.,ale to co przeżyłam to była gehenna. Trzęsące się nogi, rozedrgane ciało i ja za kierownicą. Na miejscu 2 godziny opóżnienia i * nerwicowe..

3,2 potasu we krwi

.. ...forte 2 razy na dzien i do tego wit.b komplex i min 2 szklanki soku pomidorowego.Od momentu zazywania tych tabletek nie wystąpiły u mnie objawy drgania,kołatania serca ,dretwienia rąk.Pozdrawiam katarzyna..

Częste drgawki ciała i kołatanie serca, uczucie omdlenia

.. ...Witam was. Chcę wam powiedzieć że ja miałam to samo i to jest nerwica. Kołatanie serca puls 200 i strach że sobie nie dam rady. Wychodziłam z domu do pracy a tam dostawałam takich ataków serca że czasami musiałam wrócić do domu a szefowa nie bardzo patrzyła na mnie bo co za pożytek z..

Częstoskurcz, wysoki puls, drgawki, poty, zawroty głowy

.. ...Kardiolog po wywiadzie powiedział że podejrzewa u mnie jakąś chorobę Zespoł W... ( nie pamiętam :( ) ale mówi że to typowe dla tej choroby objawy - nie mogę przebywać w zatłoczonych,zacienionych miejscach,długo w tym samym miejscu bez ruchu,jak w kolejce w sklepie,w kościele,w autobusie,..

Ciśnienie rozwalające czaszkę podczas snu - Str. 3

.. ...padaczkę - tak to nazwała. Powiedziała mi że się trzęsłam przez ok 5 minut jak spałam. Drgawki całego ciała. I mówiła, że jej kumpela miała tak samo i po jakimś czasie wylądowała w szpitalu z zaawansowaną nerwicą. Nie odnotowałam tej nocy żadnych symptomów o których mowa w tym temacie,..

Ból w klatce piersiowej bez badań i kontroli lekarza

.. ...zbagatelizowalem to poniewaz powiedziala ze jest do wyleczenia i ze musialbym brac leki ok 3 - 4 lata i by przeszło - objawialo sie to wylaczanie tzn traceniem rzeczywistosci, traceniem watków podczas wypowiedzi raz mialem autentyczny atak gdzie dostałem drgawek natomiast pozniej sie to..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 83

.. ...się umieram nie mam powietrza , dusi mnie piszę szybko bo chyba umrę dawno tak nie było serce 160 wali jak oszalałe. Mam dośc życia, takiego cholernogo życia :( Kręci mi się w głowie jak nie wiem co serce dostaje jakichś dziwnych drgawek, nie wiem co ze mną..

Czy to nerwica czy jakaś inna poważna choroba?

.. ...forum różne Wasze wypowiedzi i pomyślałam sobie, że to może byc na tle nerwowym. Jednak około tydzień temu, obudziłam się w nocy z szybkim bieciem serca i strasznym zdenerwowaniem, nie mogłam usiedziec w miejscu, zaczęłam nerwowo chodzic po pokoju zażyłam persen, dostałam drgawek,..

Podejrzenie rozwarstwiania aorty

.. ...chce mi na ten temat powiedziec a ja widze ze zle sie z nia dzieje poniewaz ma napady a ja nie jestem w stanie jej pomoc bo nie wiem jak sie zachowac w takich momentach kiedy lezy na łozku nic nie mowi, robi dziwne miny,gałki oczne zachodza jej za powieki,ma drgawki,przewaznie zamyka sie..

Mięśnie rąk i nóg dziwnie mi drgają

.. ...mięśniowe,głuche czucie powierzchi rąk,żółtawy kolor twarzy,blady język,tętno jest cienkie i napięte,szczękościsk,nieostre widzenie.Są to wg medycyny chińskiej symptomy wskazujące na niedobór krwi w wątrobie...

Nastoletnia nerwica - Str. 2

.. ...się boje, że zabraknie powietrza - mam ataki paniki - codziennie boli mnie głowa, klatka piersiowa, jakieś drgawki mam jak się denerwuje i pocę się może coś jeszcze mi się przypomni... Może macie jakieś wypróbowane sposoby jak sobie z tymi objawami radzić?? Ja mam kilka swoich, ale to i..

Nadciśnienie i skoki ciśnienia - Str. 2

.. ...dusząc go w sobie. Mam odpowiedzialną pracę i masę obowiązków. Najgorsze że żyje i mieszkam sam aktualnie i przy skokach panikuje że zejdę z tego świata. Drgawki, uczucie zimna, kołotanie serca zabudzenia świadomości. Biorę Co - Prestarium i tertensif rano. Leki chyba tez zle. Chodz..

Kłucie i drganie mięśni nóg

.. ...przy okazji ortopeda powiedział że najlepiej byłoby przestać biegać bo moje stopy nie nadają się do biegania, mam bardzo wysokie podbicie i zapalenie stawów będzie powracać, w niektórych miejscach na stopie odstają mi kości, tak jak np. te z zakończenia pięty, w tych miejscach często..

Dziwne drgawki i ból brzucha

.. ...się trzęsłam, lekarka powiedziała, że to grypa żołądkowa. Dała mi leki, brałam było okej. Po 3 dniach znowu złapały mnie drgawki przed snem, trwało to mniej więcej 20minut. Później się to uspokoiło. Przez miesiąc było okej. Po miesiącu przed snem znowu złapały mnie dreszcze i trochę..

Dziwne bóle i pulsujące mięśnie

.. ...młody... Jedyne co mi powiedział to że jestem nadpobudliwy i że łatwo się denerwuję, jednak poza tym skierowaniem na te badania nic więcej nie zasugerował... Co to może być? Mam już dość. Ciągnie się to już od 4 - 5 tygodni i nic... Dalej co jakiś czas zakuje mnie mięsień albo zadrga,..

Straszne kołatanie serca i całe ciało mi drga

.. ...zwiazane z sercem kazda opowiesc czyjas jest prawie identyczna jak moja ale nie do konca!!i to mnie martwi od dluzszego czasu mam napady serca kolatanie straszne ze wstac na nogi nie moge bo bym upadla a czuje sie jakbym caly czas mdlala cale cialo mi tak skacze ze nie uwierzylibyscie..

Nerwica, serce, stany lękowe

.. ...Witam, Czy mógłby ktoś powiedzieć mi o czym mogą świadczyć takie symptomy jak poniższe. Miewam je od około 2 misięcy. Bardzo mnie to martwi. I co powinienem w takim przypadku zrobić? Zaznaczę, że mam 17 lat. - skoki ciśneinia ( nawet do 150/100 - - następujace w bardzo krótkim czasie -..

Lęki, drgawki, myśli samobójcze, ciągły zły humor

.. ...WYPISAŁEM a tak wogule opowiedzialem troche o sobie Może nie zrozumiesz od razu, ale proponuję spróbować tego co powiem. Może to wydać ci się niewiarygodne, lub gderaniem nawiedzonego faceta - ale jestem * normalnym zjadaczem ziemskiego chleba * . Gdy zobaczysz siostry, rodziców pomyśl *..

Napady drgawkowe, bóle głowy, drętwienie karku

.. ...pachwinach. Lekarz nie umie powiedzieć co mi jest. A może powinnam zmienić specjalizację i nie jest to problem neurologiczny? myslę,że najlepiej byłoby zrobić rezonans głowy,zmienić neurologa,może trafisz na mądrzejszego,który właściwie cie zdiagnozuje,albo neurochirurga - może będzie..

Czy to jest na pewno nerwica?

.. ...sie smiałysmy po czym powiedziałam ze ma tego nie robic iwdziała moje zdenerwowanie ale przed cała klasa wzieła mnie taka agrezja ze ja uderzyłam a potem dostałam jakiegos ataku trwał 20min drgawki płacz krzyk nie mogłam sie uspokoic i te aktaki sie nasilały było ich coraz wiecej przy..

Cierpnięcie lewej ręki itp

.. ...objawy takie same brak powietrza ,to w szpitalu tlen dawali i ile razy bylam u lekarzy takze i prywatnych taka sama diagnoza NERWICA a te drgawki to robilam EEGglowy to stwierdzono rodzaj epilepsji - bralam tabletki 4 mies.polepszylo sie ,rzucilam po roku o tej samej porze czyli grudzien..

Łuszczenie się podniebienia

.. ...go mam gdyż drga mi powieka bardzo często, piję też dużo kawy. Proszę o jakąś poradę, nawet nie wiem gdzie szukać o takiej dolegliwości. jeśli drga Ci powieka to rzuć kawę i to może być niedobór magnezu lub innego pierwiastka. Ale łuszczenie naskórka sugeruje coś jeszcze, odwiedź..

Ogólne osłabienie

.. ...dnia zaczęła mi drgać powieka ( dość długo ), przez kolejne dni aż do dzisiaj jestem ogólnie osłabiony, dzisiaj było lepiej ale na wieczór miałem przez jakieś 10 minut zawroty głowy. Robię się szybko śpiący. Czego to może być wina? Niedobór jakichś minerałów? Z dodatkowych informacji:..