Powody skoków ciśnienia

Skoki ciśnienia tętniczego

Skoki ciśnienia tętniczego

.. ...leków przyjmowanych z powodu nadciśnienia tętniczego. W takim wypadku charakterystyczne jest występowanie skoków ciśnienia po kilku godzinach od przyjęcia ostatniej dawki leku. Nagły wzrost ciśnienie może objawiać się bólem i zawrotami głowy, mdłościami, bólem w klatce piersiowej. W..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 650

.. ...komputerem ), myślę, że to z powodu alergii ( o której nic nie wiem ) w lipcu pojawiły się bóle głowy i mam je do dnia dzisiejszego. Także w lipcu miałem skoki ciśnienia ( nawet do 105 / 149 co w moim wieku chyba nie jest normalne, a mam dopiero 19 lat, teraz ciśnienie się obniżyło i..

Propranolol - Str. 4

.. ...dawce 2 razy po 20 mg z powodu arytmii ale teraz dołączyło się ciśnienie wysokie ,wybieram sie do kardiologa po dodatkowe tabletki.Reasumując propranolol to dobry lek przy nerwicach zwłaszcza serca , arytmiach .Jest jedno ale UWAGA nie wolno go odstawiać samemu na własną rekę..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 177

.. ...jestez z tego samego powodu co wszyscy tutaj, objawy moje koszmarne, silne zawroty głowy, bóle głowy, drętwienia, nawet drętwienia twarzy!!!! Oczywiście skoki ciśnienia, bywa różnie, jednak od dwóch miesięcy nic nie ustępuje, wręcz przeciwnie - mam wrażenie że się pogłebie. Badania robię..

Dziwne skoki ciśnienia tylko u lekarza

.. ...byłam u kardiologa z powodu silnego kołatania serca - podobno nerwica. Po zmierzeniu ciśnienia lekarka powiedziała, ze to ewidentne nadcisnienie i zapisała 3 rodzaje leków. Za 3 miesiace do kontroli. Nie wiem czy mam je brać , w domu bez stresu ciśnienie zwykle 120 /80. Mam 18 lat i u..

Bardzo silne bóle głowy wywołane stresem lub nerwami - Str. 3

.. ...wrodzoną astygmatyzm,która powoduje tak silne bóle glowy,ktore doprowadzają do silnych wymiotów.Musze nosić okulary na stałe.Nosze je juz 3 miesiące i mam spokuj z bolami głowy.A pozatym z dna oka można też stwierdzic inne choroby ,u mnie wykryto jeszcze skoki ciśnienia witam wszystkich..

Podwyższone ciśnienie, leki i częstoskurcze

.. ...wszczepiony stymulator DDD z powodu choroby wezla zatokowego. A teraz pytanie od paru tygodni biore 2 razy dziennie biosotal 80 z powodu czestoskurczy komorowych. rano i wieczorem po tabletce. Od paru dni obserwuje i czuje :( po poludniu lub wieczorem skok mojego cisnienia w gore...

Ciśnienie i tętno chyba wysokie

.. ...rodzinnego i wyjasnic co jest powodem takich skokow cisnienia puls 100 tez nie tragedia zalezy jak pracuje serducho czy nie ma przeskokow. Witaj ninia. Piszesz, że wiele starszych ludzi ma takie ciśnienie i to nie tragedia i bardzo sie mylisz, bo u starszych ludzi takie ciśnienie jest..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 234

.. ...potrafie mieć ok 160, co powoduje skok ciśnienia, a w następstwie bóle głowy. Wszystkie objawy potrafią występować jednocześnie lub każdy z osobna. Byłam już na konsultacji kardiologicznej( Holter i USG serca ) i neurologicznej ( TK główy ) i wszystko ok. Lekarze i rodzina patrza na mnie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 255

.. ...ponoć od leków, które powodowały skok ciśnienia. Prawdziwa jazda zaczeła się ok 2 lat temu. Początkowo myślałam że choruję na serce - odwiedziłam kilku kardiologów,miałam robione usg serca,holtera,mnostwo ekg - wszystko ok.Wychodzi mi na ekg niedotlenienie serca,które spowodowane jest..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 270

.. ...nasileniu od 15 lat, z jej powodu brała clomazepamum * ? * od około roku nasilaja sie u mnie objawy: kołatanie serca, wysokie tętno spoczynkowe, skoki ciśnienia, silne lęki ze strachem przed śmiercią, uderzenia gorąca, bóle w klatce piersiowej drzenie kończyn, powieki, * szczypanie łydek..

Skoki ciśnienia z którymi nie mogę sobie poradzić

.. ...głowa do góry, nie masz powodów do niepokoju. : ) Chciałabym, abyś napisał jakie mniej więcej masz średnie ciśnienie spoczynkowe? Czy miałeś zakładanego holtera RR? Jeżeli tak, to jakie są jego wyniki?? W każdym razie powinieneś byś pod opieką kardiologa, byc może masz skłonności do..

Skoki ciśnienia

.. ......Czy takie skoki spowodowane ciagła gonitwą sa równie groźne bo dociągają i przekraczają te 63 mlhg ( czyli różnica pomiędzy skurczowym a rozkurczowym jest wysoka !!! ) W ciagu dnia czesto moje wyniki oscylują pomiędzy 56 a 61 i nie wiem czy już się leczyć czy jest to wszystko w *..

Nadciśnienie w młodym wieku

.. ...mnie diagnozowano z powodu nadciśnienia ponad 1 lat temu . też byłam wtedy w twoim wieku. dostałam leki. jedne działąły a inne nie. do tej poey mam skoki. zrób koniecznie badania i może trzeba będzie brać leki ale tego nie można lekceważyć. pozdrawiam No właśnie się do niego wybieram ;]..

Jestem po ablacji a teraz w ciąży

.. ...grudniu miałam ablację, powodem był zespół WPW. Od tego czasu wszystko było ok, żadnych arytmii, żadnych leków. Mam 23 lata, obecnie jestem w 4 tygodniu ciąży, mam jakieś dziwne skoki ciśnienia, raz 160/90, raz 110/60, zdarza się przyspieszone tętno, ponad 100. Co to może być? Czy mogę..

Postępujące osłabienie, obniżona temperatura ciała i zimne poty

.. ...depresji, smutku a niepokoj spowodowany obserwacją postepującego osłabienia. rok temu były też badania jonogramów i na pierwiastki. Cięzki mi, ponieważ m męczyłe msięze skokami nadcisnienia i bólami w okolicach serca z rok, przbadałe mserce rok temu i było ok. A teraz od dwóch mcy, jest..

Nerwica w ciąży - Str. 194

.. ...wtorek trafiłam tam z powodu skoku cisnienia na 160/100 pomimo brania tabletek na obniżenie ciśnienia. Tak mi się wydaje że to przez nerwy i lęki. Za dużo sobie nawkładałam do glowy. Zbyt duzo emocji z którymi nie umialam sobie poradzic. Czemu jestem taka przewrazliwiona i wszystkim..

Niespodziewane krwotoki z nosa

.. ...przynajmniej pięć minut. Powodów może być wiele ale skokowe ciśnienie jest trudne do uchwycenia a właśnie tak sie przejawia. Warto to wykluczyć, a swoją drogą wizyta u lekarza konieczna bo przyczyna moze być np. hemolityczna albo ralyngologiczna naczyniowa... lekarz jednym słowem i to..

Arytmie komorowe - Str. 2

.. ...najprawdopodobniej spowodowana tarczyca. Jesli nie jest to tarczyca to ona nei bardzo wie co to moze być. Leczyc farmakologiczne mnie nei moga bo oznaczałoby to podawanie tabletek, które obniżają ciśnienie. A ja mam ogólnie niskie tylko skoki pare razy na dobe. Teraz nie bardzo wiem czy..

Życie w ciągłym strachu

.. ...siebie tak nałożyło, że powoli przestaje sobie radzić sam ze sobą. Nie ma dnia bym nie walczył z bólami brzucha, klatki piersiowej, otumaniającym bólem głowy i skokami ciśnienia ( głównie w nocy ). Mieszkam sam, więc jest to dla mnie bardzo uciążliwe, bo w razie czego nawet nie mam do..

Nerwica - jak z nią walczyć?

.. ...nerwica którą sam miałem powodóje nagły skok ciśnienia co wywołuje bóle w klatce itp .. sam przez to przechodziłem stale myślaem ze zawał brałem Bisocard miałem zawroty no było ze mną żle nerwica mnie wykańczała stale myslalem ze mam ciśnienie itp .. zrobiłem badania i poprostu..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 173

.. ...śmiercią był właśnie powodem mojej wizyty u psychiatry , który stwierdził, że mam zespół lękowy i dostałam właśnie citronil, dzisiaj idę na pierwszą kontrolną wizytę no i zobaczymy co dalej. Biorę lek od miesiąca no i miewam napady lęku wraz ze skokami ciśnienia , które utwierdzają mnie..

Nadciśnienie wtórne

.. ...na hipertensjologii z powodu skoków ciśnienia krwi. Lekarze niewiele mówią. Na początku roku zdarzył mi się nieprzyjemny epizod: nagły skok ciśnienia( 250/150 ) z towarzyszeniem tachykardii,bladością skóry, drżeniem rąk. Przyjechała karetka dali zastrzyki i kazali się zgłosić do..

Nerwica? z czym to się je? jak sie zachować? jak to ugryźć?

.. ...masakra. bezsenne noce powodowane strachem przed urojeniami. skoki ciśnienia. bóle w klatce piersiowej. zimne poty i drżenie kończyn po skoku ciśnienia. no masakra. nie wiem co robić. za co się zabrać. czy badania które miałem w lutym odzwierciedlają stan mojego zdrowia na dzień..

Wysokie ciśnienie a wcześniej było idealne

.. ...incydenty, skacze niby bez powodu...ale tak naparwde to powodem jest nerwica. niby wszytko jest ok, ale podswiadomosc caly czas pracuje i powoduje takie ataki lękowe, skoki cisnienia i tysiac innych objawow. a czy u tej kosmetyczki byłaś na masażu?wiadomo,że przeciwwskazaniem do masażu..

Nadciśnienie i skoki ciśnienia

.. ...leki które jednak nie powodoują u mnie regulacji ciśnienia które mam bardzo chwiejne od 126/88 do 199/100 najczesciej wyniki są w przedziale 140 - 160 / 90 - 100. Występują jednak skoki ciśnienia które są bardzo nie przyjemne i wyczerpujące. Nie wiem czy jest szansa pworotu do dobrego..

Nadciśnienie i skoki ciśnienia - Str. 2

.. ...nieodpowiednio dobrane lekarstwa powodują różne sensacje zdrowotne. Pozdrawiam ! Nie musisz się martwić to akurat jest jeszcze norma. Sama mam prawie 19 lat od 2,5lat leczę się na nadciśnienie i czasami mam skoki 210/150. Nadwagi nie mam, cholesterol i tarczyca okej, nerki po..

Prestarium i nedal na skoki ciśnienia

.. ...69 czym moze to byc spowodowane , czy to ze wczoraj wypilem troche alkoholu ( 5 x piwa 0,5 l. , dwa drinki - wodka z sokiem ) dzieki za wasze opinie, pozdrawiam, Nikodem sam sobie odpowiedziałes na pytanie Pół tabletki prestarium to niewiele. Nie jestem przekonany czy w Twoim przypadku..

Skoki ciśnienia

.. ...końca pracy i cisnienie powoli spada. nie mam tego problemu gdy jestem w domu i jem normalnie. czy niewyspanie, szybkie jedzenie zeby sie najesc moga to powodowac?? Dodam ze mam 20 lat, nie pale, pije okazyjnie , zdrowo sie odzywiam i uprawiam sport. ?? ale jakie masz to ciśnienie?Czy..

Tendencje do podwyższonego ciśnienia

.. ...nadciśnienie, ale może być spowodowane również nerwami. Charakterystyczne dla hipochondrii są skoki ciśnienia. Niemniej co u ciebie jest powodem mogą stwierdzić tylko badania - a czasem jak nie stwierdzą a cisnienie za wysokie jest to znaczy że masz poprostu nadciśnienie... onet ja mam..

Mocne bicie i skoki cisnienia

.. ...co o tym sadzicie? sa powody do obaw? Nie dziwię Ci się, że popadleś w shizę po śmierci Taty. Ja miałam to samo po śmierci swojego Taty ( zmarł nagle i nie przestrzegał zaleceń lekarskich przy chorobie nadciśnieniowej ). Obiecałam sobie wtedy, że nade wszystko cokolwiek by się działo..

Oporne nadciśnienie

.. ...Doxar 2mg ) jednak nie powoduje to oczekiwanego obniżenia ciśnienia. Trzy dni temu mialam 24h pomiar ciśnienia - średnie ciśnienie z okresu aktywności 167/108, z okresu spoczynku 147/94 ( w ciągu doby zarejestrowano 4 skoki ciśnienia do ponad 200/130 z czego najwyższa wartość wynosiła..

Nagły skok ciśnienia

.. ...nawet 150/100 ) mógł spowodować jakies uszkodzenia nerek,serca czy wątroby?Trwało to ok 2 godzin. dziękuje i pozdrawiam, Marcin W tej chwili wiem już,że najprawdopodobniej był to mefedron,nie wiem w jakiej dawce,ale pewnie dużej.Jeśli ktos cos wie,proszę o informacje.. pozdrawiam, Marcin..

Zdrowa kawa

.. ...regularnie pijących kawę nie powoduje ona skoku ciśnienia. Ja sobie nie wyobrażam dnia bez kawy. Oczywiście osoby z zaburzeniami rytmu serca lub nerwicą powinny ograniczyć kawę ponieważ wypłukuje magnez i może powodować dodatkowe skurcze lub tachykardię. Ja sobie z tym radzę pijąc kawę z..

Zen - szen ???

.. ...na nadcisnienie moze spowodowac skok cisnienia do np. 160/100 a po godzinie unormowac sie do 129/84 dzieki za info, tak .żeń szeń różnie działa na ludzi i rzeczywiście może podnosić ciśnienie nawet u osób które nie maja nadciśnienia . Zwykle powoduje lekki skok ciśnienia,ale ma tez inne..

Co się ze mną dzieje???????????//

.. ...papierkach.A tu takie zmartwienie .Barbarko - - - - podaj mi swoje gg.Może jednak powinnam pójść do psychiatry , może to jednak nerwica powoduje te skoki ciśnienia .Pozdrawiam i czekam na dalsze pomysły .Mysza..

Lekki ból głowy w części potylicznej i wysokie ciśnienie...

.. ...poki co tez nie wiem co powoduje te skoki cisnienia bo nigdy takiego czegos nie mialem tzn hmm moze mialem ale nie odczuwalem bolu wiec nie mierzylem i nawet nie wiem ze mialem...moze ktos mial podobne przezycia z takim bolem i wie ile takie cos sie utrzymuje? Witaj. U mnie objawy..

Skoki ciśnienia, dziwne reakcje na ciepło, pocenie sie -co dalej?

.. ...fatalnie...zycze Ci powodzenia! ja myślę,że z takimi objawami powinieneś z neurologiem porozmawiać i endokrynologiem. @plumciaa moje życie też sie zmieniło i to o 180 stopni Dzięki, niedługo pojde po skierowania do tych lekarzy. Może oni mi coś powiedzą. Poza tym podejrzewam po twoim..