Problemy z sercem objawy

Zbyt szybkie bicie serca jest także niepokojącym objawem

.. ...kogo - w każdym razie problemy takie jak choroba węzła zatokowego - z poważnym obniżeniem tętna - mogą prowadzić do zbyt małego przepływu krwi. Za optymalne uważa się około 60 uderzeń na minutę. Najlepszym sposobem na obniżenie tętna jest aktywność fizyczna. Trzeba także leczyć..

Nordic Walking w rehabilitacji chorób serca

.. ...pacjentami niektórzy mieli problemy z przejściem 300 - metrów. W tej chwili, po miesiącu nasi pacjenci podczas ćwiczeń pokonują dystans 2 km - mówił Lejczak. Wszyscy pacjenci uprawiają Nordic Walking, czyli marsz z kijkami, który ma zwiększać wydolność fizyczną, pozytywnie wpływać na..

Długotrwały stres zwiększa ryzyko choroby serca u dzieci

.. ...stres jest powszechnym problemem wśród dzieci i młodzieży. Najmłodsi odczuwają jego objawy, choć zaledwie 4 proc. z nich potrafi prawidłowo powiązać je ze zjawiskiem stresu. O wpływie stresu na powstawanie chorób układu krążenia rozmawiali specjaliści podczas konferencji Serce w..

Migrena a ryzyko zawału serca

Migrena a ryzyko zawału serca

.. ...jakichkolwiek potwierdzonych problemów z układem sercowo - naczyniowym oraz częstości i nasilenia bólów głowy, jak również towarzyszących im objawów. Analiza wykazała, że w grupie pacjentów z migrenami odsetek zawałów serca był ponad dwukrotnie wyższy niż w grupie kontrolnej -..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 57

.. ...lekarzy. Mam podobne problemy jak większość z Was, czyli szybkie bicie serca, kołatanie, itd... Ostatnio objawy te się bardzo nasiliły do tego stopnia, że nie mogę normalnie funkcjonować. Ciągle mnie boli serce, najpierw * wali mi jak młotem * jakby miało za chwilę wyskoczyć, a po chwili..

Częstoskurcze napadowe ciągle wracaja - Str. 2

.. ...od 4 lat mam podobne problemy z częstoskurczem. Podobnie jak wy. Lekarz skierowal mnie do szpitala na badanie EPS chcialabym sie dowiedziec na czym to badanie polega? pomożcie pozdrawiam. CZesc.Po przeczytaniu tego co napisal Przemek stwierdzilam ze mam te same objawy. U mnie..

Echo serca - Str. 41

.. ...dzieciństwie miałam problemy z sercem tzn. kołotania, kłócie itp. Ale ostatniego czasu, w przedsiąku kilkunastu m - cy, wszystko nagle nabrało tempa. Zaczęły się także inne objawy; gniecący ból w klatce pirsiowej trwający nawet do 2, 3 godz, duszności podczas wysiłku, bóle ( żył ) w..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 10

.. ...tego co nigdy nie bylo problemem, hipohondria czyli mistrzowsko opanaowana sztuka wyszukieania chorob w necie na podstawie w/w objawow i tylko jak pojawia się w wyszukiwarce - rak itd.. - serce mi zaczyan kolatac jak szalone! Tak bardzo się boje ze jestem chora na cos powaznego i o tym..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 23

.. ...zaczęły się moje nerwicowe problemy z sercem, z miejsca pomyślałam, że kiedyś serduszko nie wytrzyma i będzie koniec. Żyję już z tym 7 lat, ty przekonałaś się, że od 3 świetnie sobie radzisz. Ból w klatce, pieczenie, to zwykłe objawy nerwicowe - nerwobóle, być może masz też zagagę. Twoje..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 30

.. ...serce albo inne cholerne problemy... Już się kiedyś zastanawiałam, czy z moim krążeniem jest ok? Ciśnienie mi się obniżyło, serce zdziwaczało ( nigdy wcześniej nie miałam z nim problemów, to zaczęło się rok temu, po innych objawach niby - nerwicowych ). A może ja faktycznie na coś innego..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 80

.. ...też napisać o swoim problemie, wydaje mi sie że mam też nerwice lękowom bo objawy jakie opisujecie są takie same, boje sie sama wychodzić z domu, być sama bo wydaje mi sie że za chwile mi sie coś stanie, a tego lęku nabawiłam sie przez to że lecze sie na dodatkowe skurcze serca. Jak..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 4

.. ...Twojego Ojca...Ja mam problem przy większym wysiłku fizycznym a objawia się on zazwyczaj w postaci zawrotów głowy,co niestety jest bardzo uciążliwe.Miałem robione wszystkie badania kardiologiczne,łącznie z USG serca i wszystko jest ok,po za wypadaniem płatka :/ u mnie zaczeło sie z tym..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 6

.. ...rzeczywiście maja poważne problemy z sercem, to ta moja przypadłość to pikuś. No ale najgorsza dla mnie jest świadomosć, że dotąd nic nie było, żadnych objawów, żadnych problemów, i tak nagle to przyszło. Bez żadnego powodu. I to mnie w jakiś sposób ogranicza. Większość z was pisze o..

Szybkie bicie serca przy nagłych ruchach - Str. 2

.. ...chciałbym napisać o moich problemach które dotykają mnie już od 10 lat nauczyłem się już z nimi żyć lecz powiem że są uciążliwe. A więc tak Też zauważyłem że moje serducho nie pracuje tak jak ma pracować. Na przestrzeni 10 lat zauważyłem następujące objawy: szybkie bicie serca zazwyczaj..

Arytmia - dziwne dolegliwości?

.. mam nastepujacy problem. od okolo dwoch lat odczuwam nieregularne bicie serca. manifestacja objawow jest dosc roznorodna. wszystko zaczelo sie od napadu czestoskurczu nadkomorowego ( tak powiedzieli w szpitalu ) na skutek zazycia amfetaminy ( wtedy to byl ostatni raz ) i wypicia sporej ilosci alkoholu. po..

Arytmia - dziwne dolegliwości? - Str. 3

.. ...lukasz! tez mam ten sam problem od 5 - ciu lat.problem zaczal sie ,kiedy zmarl mi ojciec.chodzilem po lekarzach kardiologach i nic nie stwierdzili,jedyne co to oczywiscie nerwice serca,ale z ta nerwica nie chce mi sie wierzyc do konca.mam objaw potykania sie serca szczegolnie po treningu..

Ból w mostku najczęściej po najedzieniu (obżarciu)

.. ...Pozdrawiam mam 14 lat i oprócz problemów z sercem mam patologiczny refluks żołądka i przełyku... przyjmuje leki... jest trochę lepiej... też miałam takie objawy serduszko To mogą też być kamyszki w woreczku...

Czy mam nerwicę serca? - Str. 2

.. ...iodpowiedź na nurtujące Cię problemy. Witam wszystkich. Mam dopiero 23 lata. Niestety, jestem osobą bardzo nerwową - denerwuje się dosłownie wszystkim: oblanym egzaminem, jak również takmi * głupotam * jak spóźniony autobus. Przez jakiś czas miałem podobne objawy, jak opisano..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 10

.. ...bardzo niedobrze i miewam problemy z zasnięciem,słyszę cały czas swoje bijące serce.Robilam juz badania i nic nie wykazały. MOze ktos miał podobne objawy.Bardzo proszę o odpowiedz.Z góry dzięki.aha,dodam ze mam 23 lata:( Wejdźcie sobie na tematy * nerwica lękowa jak znią walczyć * tam są..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 89

.. ...przedstawienia mojego problemu odsyłam Was też do mojego tematu, który załozyłem jakiś czas temu, pod tytułem Moje boje - czy to na pewno nerwica? - pomocy !!! A teraz przechodzę już do rzeczy : ) Wszystko zaczęło się na końcu października kiedy z podejrzeniem ataku serca trafilem na..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 155

.. ...ktos z was ma podobne problemy niech napisze jak sobie z tymi bolami radzic. Cześć : ) Chciałabym Ci pomóc, a to dlatego,że miałam te same objawy ( zawroty,kołatania,kłucia w okolicach serca , lęk,umieranie i tak dalej i tak dalej ) Wszystko minęło : ) Zgadzam się z Tobą, te wszystkie..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 203

.. ...dziennie, zależny ) i problem z serduchem mi minął...pozostały jednak te uciski w klatce i płucach...i wiele innych objawów... pozdro u mnie puls jest ok 60 tak w spoczynku nieraz nawet mniej tylko wczesniej miałem problemy z cisnieniem ale juz teraz sie unormowało powiem ci tak charolld..

Kardiowerter / defibrylator serca (ICD) - Str. 5

.. ...rodziną borykam się z tym problemem ,ale ciągle czekamy na wyniki badań z Gdańska, i lekarz ostatecznie powie czy trzeba defibrylatory i leki.Wspomnę jeszcze ,ze są różne rodzaje long Qt, te lepsze i złośliwe.Nawet gdy nie występują objawy trzeba brać leki.Do każdego przypadku należy..

Nerwicowcy a co z alkoholem?

.. ...wymioty rownoczenie, problemy z oddychaniem i oczywiscie straszna jazde z sercem tzn bije bardzo szybko i mam dodatkowe...do tego jest mi slabo i jestem cala rozczesiona, juz od dluzszego czasu nie moge napic sie jakies wiekszej ilosci bo wiem co mnie czeka po tzn na drugi dzien rano!!..

Duszności, słabnięcia i ostre bule w klatce piersiowej a brak echo serca

.. ...Wutam serdecznie.Mam problem z tatą, od trzech lat tata moj trafia co roku do szpitala z objawami dusznosci slabniecia i ostrymi bulami w klatce piersiowej i niestety dotychczas niec u niego niestwierdzono a w dodatku nigdy niewykonano mu badania echa serca ani prób wysilkowych natomiast..

Arytmia serca?

.. ...miliony ludzi mają takie problemy. Łatwo powiedzieć, a trudniej wykonać. Nie nauczyłem się jeszcze opanowywać ataków nerwicy ale prędzej czy później będzie to konieczne. Nie chciałbym przesądzać o źródle Twoich objawów ale z tego co piszesz wnioskuję, że walczymy z tym samym. Głowa do..

Dziwne ataki serca

.. ...że wszystko w normie,problem ten powtarzał sie przez ok. 3 miesiące choć z coraz mniejszym nasileniem,aż w końcu ustał, w między czasie miałem tez badanie metodą Holtera i też wszystko w normie ( coś tam było że mam liczne objawy tachykardii zatokowej i nadmiernie wysycony płatek czy..

Dziwne ataki serca - Str. 2

.. ...Pozdro Witam mam podobny problem. Jestem w wieku 16 lat i mam częste kłucie pod lewym sutkiem, oraz uczucie kolki poniżej lewych żeber. Boje się że to może być coś z sercem. Bul pod sutkiem następuje gdy zrobię jakiś nagłu ruch lub wezmę większy oddech. Mam to od około 4 miesięcy. ja mam..

Kołatania serca, to nerwica?

.. ...podstawowych czynności. Problemy sprawia mi nawet wejście na drugie pietro. Pół roku temu miałam zabieg ABLACJI. Jednak mam wrażenie że nic mi to nie pomogło. Nadal mam niepożadane objawy.NP. Serce wali mi jak opetane.Nie moge wykonywac podstawowych czynności. Trudności sprawia mi nawet..

Kołatania serca, to nerwica? - Str. 2

.. ...ale pojawia się tam problem z jego wyświetleniem więc zamieszczę go kolejny raz. Na tym forum wypowiadam się po raz pierwszy. Wynika to z faktu, że dopiero niedawno pojawiły się u mnie objawy nerwicy, w tym arytmia serca. Po przeczytaniu serii wypowiedzi forumowiczów postanowiłem napisać..

Blok prawej odnogi pęczka Hisa - Str. 2

.. ...Dzisiaj mam 25 i zadnych problemow wiekszych nie mialem procz sporadycznych bolow w klatce piersiowej, mimo ultra - aktywnego trybu zycia. Od niedawna serce zaczelo mi sporadycznie przeskakiwac uderzenia. Zatrzymuje sie na sekunde i pozniej nastepuje mocniejsze uderzenie. Napiszcie czy..

Kilkuminutowy atak trzepotania serca

.. ...osób pisze tu o swoich problemach z sercem i może liczyć na serdeczne rady więc i ja pozwalam sobie skrobnąć o moim problemie. Mam 27 lat i niestety prowadzę siedzący tryb życia. Fatalna kondycja, łatwo się męczę, ale nie palę i zdrowo się odżywiam. Dodatkowo spory stres. Objawy: Raz na..

Niedomykalność zastawki mitralnej I/II stopnia - Str. 2

.. ...dokuczliwe i sprawiało mi problem,iż skończyło się na ciągłych kontrolach, częstych odwiedzinach w gabinetach lekarskich i szpitalach,na badaniach i holterach...objawy o dziwo są mniej widoczne niż wczesniej, rzadko kiedy boli serce, czasem jeszcze czuje zmęczenie i ból głowy,jednak wg..

Pulsowanie w brzuchu - Str. 3

.. ...HeJ.cHYBA MAM TAKI SAM PROBLEM JAK WY OD OKOLO 2 TYGODNI PULSUJE MI BRZUCH W ROZNYCH MIEJSCACH WYGLADA TO JAK BICIE SERCA .Pomoze mi ktos??? mialem takie objawy i miałem niedobor witami ny b6 biore 4 dni i juz jest poprawa; - ) Hmm ja mam tak samo od kilku dni.. możliwe że to od diety..

Koronarografia na podejrzenie choroby niedowieńcowej serca

.. ...wchodzisz na 4 piętro bez problemu, to na pewno nie potrzebna jest koronarografia. Jeśli jednak bóle występują w spoczynku czujesz sie źle to na pewno tak. Pomimo że ryzyko powikłań wynosi ok. 1% to jest to badanie inwazyjne i powinno być zarezerwowane do poważnych przypadków. Wszystko..

Bóle w lewym boku - Str. 2

.. ...czy przyczyną waszych problemów nie jest ZWĘŻENIE PNIA TRZEWNEGO. Jest to choroba rzadko rozpoznawana przez naszych lekarzy, gdyż daje mylące objawy. Najważniejsze z nich: - ból z lewej strony pod żebrami, szczególnie po posiłku - bóle żołądka - nudności, wymioty - zgaga - bóle w mostku..

Dodatkowe skurcze - Str. 5

.. ...zdarza Wam sie miec problemy ze spaniem? Ja wlasnie dzis w nocy zasnelam ok godz 5 rano,cala noc cos bardzo rzucalo mnie wewnetrznie,oczywiscie tetno badalam sobie lecz bylo uregulowane,przeciez biore tabletki lecz odczuwalam subiektywne objawy serca,czasem mialam wrazenie ,ze bije mi za..

Dodatkowe skurcze - Str. 205

.. ...po górach, nie miałam problemów w sercem, nie * śniłam nawet o dodatkowych skurczach * .Kiedy dowiedziałam się o wadzie serca, wszystkie objawy nasiliły się. Wiem,że część z nich spowodowana jest nerwami oraz towarzyszącymi emocjami ale u mnie niestety większość jest wynikiem..

Dodatkowe skurcze - Str. 301

.. ...sytuacje, stresy,nerwy,problemy doprowadzają do nerwicy np. serca bo nerwica atakuje najsłabszy punk w naszym organiźmie, ja przez długi czas wkręcałam sobie że będę miała zawał i tez takie objawy dawał mi mój organizm byłam codziennie u lekarzy a oni patrzyli na mnie jak na idiotkę bo..

Po ablacji niepokojące objawy

.. Mam pewien problem. Jestem o ablacji już jakiś czas, a pomimo tego mam niepokojące mnie zaburzenia w pracy serca. A mianowicie czasem miewam bóle w klatce piersiowej , potrafiące trwac nawet kilka godzin.Nie jest to ani kłucie, ani pieczenie. Poza tym mój puls zawsze w spoczynku wynosi od ok. 95 do 135...

Objawy i leczenie zapalenia mięśnia sercowego

.. ...sercowego ). Do dziś mam problemy z sercem: tachykardie, skurcze komorowe pojedyncze i gromadne, objawy niedokrwienne itp. Mam też niewielkie wypadanie płatka zastawki mitralnej. To zapalenie było najprawdopodobniej efektem nieleczonej anginy. Dziś niektórzy lekarze twierdzą, że może..

Złe wyniki EKG

.. ...dusza z takim samym problemem?? Pozdrawiam WItam, Co do serca mam niekiedy podobne objawy z dławieniem się serca...zaznaczam, że również miałem robione badania holter, wysiłek i usg serca...wszystko w normie i nic nadzwyczajnego nie ma...Nie wiem czy to choroba czy osobnicza..

Nerwica serca? już nic z tego nie rozumiem

.. ...depresje, wszelkiego rodzaju problemy z sercem, typu kłucia. Polecam, bo sama stosuję,z dobrym skutkiem, jest to naturalny preparat. REWELACJA!!! wiecie co jak napisaliscie mi o sercu too wiem ze tego nie mam nerwicy. Rzuciel fajki i poszly objawy w pisdu. nigdy nie kołatało mi serce..

Napadowe nadciśnienie połączone z bradykardią

.. ...się niekardiologiczne problemy sercowe...he he. Mam nadzieję, że i Ty i moja mama dowiecie się co wam dolega. No i bądź dobrej myśli! Grzegorz afobam straszliwie uzaleznia cos wiem o tym brałem przez pół roku i nie mogłem po tem tego gwna odstawic objawy były jeszcze gorsze po..

Uciążliwe kołatanie serca przy wysiłku

.. ...tarczycy.Miałam podobny problem i już jest dobrze.Tobie też życzę szybkiej poprawy! Witam mam zapytanko, jak wyszła sprawa z twoją tarczycą ja juz od roku chodze od lekarza do lekarza, u mie wytsepują objawy ucisku w klatce piersiowej, trzese się, mam uczucie,że czasami juz brakuje mi..

Choroby serca związane z adrenaliną

.. ...i na rowerze. Miałem problemy z bólami w klatce i zmianami tętna a także drętwienia rąk, które występowały po jeździe ( najczęściej rozpoczynały się 2 dni po jeżdzie i trwały później ) a nie w trakcie. Były to objawy nerwicy serca. Dojście do tej diagnozy zajęło mi prawie dwa lata..

Objawy depresyjne, czy to nerwica serca?

.. ...roku nie miałem żadnych problemów z układem sercowo - naczyniowym. Niestety teraz ten stan się zmienił. Zaczęło się od tego że w całkiem niewinnych sytuacjach ( np podczas siedzenia przy stole ze znajomymi )wydawało mi się że zaraz zasłabnę. Siedziałem jak na szpilkach i myslałem że..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 12

.. ...uspokajające. Faktyczny problem polega na tym, że lek załatwia ( częściowo ) objawy a nie przyczyny i jakby tu jest pole do frustracji :( Co do samej psychiki to trzeba trafić - jednym pomaga terapia, innym serotax a innym jeszcze coś. Sęk w tym, że nie ma złotego środka na pozbycie się..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 14

.. ...do internisty z Twoim problemem. Skoro pomagaja Ci antydepresanty to prawdopodobnie zrodlo Twojego problemu nie miesci sie w samym sercu. witam Was. Chcialam na poczatku zapywac Was jakie sa objawy nerwicy serca. W wieku 7 lat mialam operacje serca byl to ubytek miedzykomorowy bloniasty,..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 44

.. ...szukaja przyczyny moich problemow i siegaja po leki dopiero jako ostatecznosc, a lekarze medyczni od razu leca po jakies piguly zeby objawy ukryc a przyczyny ( lek ) nie szukaja. A jak juz powiem * zaburzenie lekowe * to tez leca po piguly a terapia ich nie interesuje. Ja nie przecze ze..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 48

.. ...tym jest, jest jakiś problem, który objawia się dolegliwościami serca, czasem wychodzi, że to jest nerwica, dlaczego skoro jest pojęcie * nerwica żłądka * ( a przynajmniej w internecie można takie znaleźć ), to nie może być nerwicy serca? Jedni w nerwicy maja problemy z żołądkiem, a inni..

Bóle serca w młodym wieku - Str. 3

.. ...lat mam też taki sam problem jak niektórzy tutaj czyli kołatanie serca, duszności i kłucie klatki piersiowej z lewej strony robi się mi tak nawet przy najmniejszym wysiłku fizycznym:( więc wszystko muszę robić spokojnie i powoli:( :( u lekarza byłem już nie raz i każdy mi mówił że to są..

co robić po zapaleniu osierdzia sercowego? dziwne objawy - sport

.. ...ludzie - sportowcy maja problemy z sercem gdy po okresie normalnego intensywnego trenowania, przerywaja nagle to ( np. ze względu na chorobe ) i potem ich sercu * glupieje * , traci gwaltownie wydolnosc itp. Wydaje mi sie ze do czasu wyjasnienia sprawy lepiej zwolnij tempo : ) choroba..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 7

.. ...mnie nękają podobne problemy wiec postanowilam napisać.Mam takie objawy od dwóch miesięcy,atak zaczyna sie łomotem serca takim nie do wytrzymania i pózniej zaczyna mi sie trząść całe cialo,w trakcie mam paniczny lęk że zaraz umrę,zimne ręce,zawroty głowy,od razu musze isc do toalety (..

Nadczynność tarczycy i mam problemy z sercem - Str. 3

.. ...mam straszne do tego problemy z sercem kolatanie zatrzymywania akci serca i czasami boli ,reka dretwieje itd ,najgorsze jest uczucie jak by mi w gardle cos stanelo jakas kulka...nie moge spac nocami a spie do 14 bo jestem slaba kazdym rankiem juz mi sie zyc nie chce ma ktos moze takie..

Badania stwierdzające wadę serca - Str. 2

.. ...dzieciństwie miałam problemy z sercem tzn. kołotania, kłócie itp. Ale ostatniego czasu, w przedsiąku kilkunastu m - cy, wszystko nagle nabrało tempa. Zaczęły się także inne objawy; gniecący ból w klatce pirsiowej trwający nawet do 2, 3 godz, duszności podczas wysiłku, bóle ( żył ) w..

Omdlenia wazowagalne o typie wazodepresyjnym

.. ...ścięgnista. Od roku mam problemy z migdałkami, mam cały czas powiększone i dziurawe, wyglądają jak ser szwajcarski, przynajmniej 2 tygodnie w miesiącu mam anginę ropną. Omdlenia, dusznośći, kołatanie serca nie dają mi spokoju. W przeciągu ostatnich 6 miesięcy mój stan się pogorszył,..

Nagły ból w sercu, ostre kłucie - Str. 2

.. ...ale teraz nie wiem Mam problem może ktoś mi pomorze .Otóż mój syn ma 13 lat od jakiegoś czasu ma nietypowe objawy ,budzi się w nocy zaczyna łapać powietrze poprostu się dusi. Czy ktoś może mi doradzić co mam robić Pozrawiam wszystkich Witam. czytałem wasze wypowiedźi, pisze swoją,..

Dziwne skurcze w przełyku

.. ...że to ból jest istotą problemu. Nic bardziej mylnego. Ból w klatce, uczucie kołatania serca może byc jedynie objawem lęku do tego stopnia, że przypomina zawał serca. Sądząc po ilości badań jakie sobie fundujecie i wyszukanych chorobach, problem tkwi raczej w psychice i chyba nie..

Kucie w klatce piersiowej, co to może być?

.. ...22 lata i tez mam ten problem :( rowniez do was dolanczam, mam nadzieje ze ktos odpowie oj mialem to samo niestety okazaloe sie to zawalem serca ktory dokonal sie bezobjawowo - teraz mam 27 lat i 1 grupe inwalidzka - pilnie do lekarz kardiologa - dobrego Chyba chodzi ci o kłucie w klatce..

Kołotanie serca i ciągły stan podgorączkowy

.. ...napisac cos wiecej u mnie problemy z arytmia zaczely sie dopiero w ciazy, w ktorym jestes miesiącu? No i czy coś udało się ustalić z tym stanem u Ciebie? pozdrawiam Mi to wygląda na chorą tarczyce ona tez daje objawy kołatania serca, znam pare osob u ktorych tarczyca rozwalila serce..

Nerwica sercowo naczyniowa i tachykardia zatokowa

.. ...mnie nie zaskoczyło. Problemy zaczęły pojawiać się ok 3 m - cy temu kiedy zmarł mój tata. Od tej pory każdy mały nawet problem czy stres objawia się u mnie przyspieszonym biciem serca, bólem w klatce piersiowej oraz dziwnymi tak jakby * przytkaniami * trwającymi zaledwie ułamek sekundy..

Ból brzucha, wymioty, trzęsą mi się ręce i kłucie w serce

.. ...17 lat i jmam ten sam problem z tym kłuciem serca albo brzucha.I też nie wiem co to jest, ponieważ jakiś hmm może z rok temu dowiedziałam się że to niby z nerwicy takie objawy powstaja. Więc przepisała Mi pani doktor krople na uspokojenie i dziś mam mocniejsze nerwy a o kłuciach to już..

Bóle lewej strony klatki piersiowej

.. ...szkoły. Nigdy nie miałem problemu z nauka średnia zawsze powyżej 4. Ale coraz bardziej się boje o moje serce, nie mam takich objawów jak inni że nie moge spać, oddychać itp. tylko mnie lekko boli. Nie wiem co mam robić. Wydaje mi się jak miałbym zaraz umrzeć. Zazwyczaj lęk pojawia się..

Problemy z sercem dziedzicze po mamie?

.. Witam. Od niedawna niedają mi spokoju pewne objawy... Jestem niskociśnieniowcem odkąd pamiętam. Jako dziecko często przy jakimkolwiek większym wysiłku męczyłam się okropnie.Miałam robione badania Ekg w czasie spoczynku i wysiłkowe, które nie wykazało * nic wielkiego * . Od tego czasu minęło 11 lat i przez..

Dziwne bóle, podwyższone ciśnienie, poblemy z widzeniem

.. ...Doszły jeszcze różne problemy ze szkołą i w domu... Po tym stwierdzono u mnie podwyższone ciśnienie ( po EKG, echo serca, morfologii itd. bez holtera ) na poziomie 140/85 max 160/85. Dostałem lek Lokren chyba 50 i po jakimś czasie dolegliwości przeszły, więc odłożyłem lek. Minęło ok. 2,5..

Duszenie się - Str. 31

.. ...Fashion. Ja mam ten sam problem co Ty, tylko że u mnie wynika on z tego że mam zaburzenia rytmu serca i niedomykalnośc zastawek w sercu. Objawy identyczne jak twoje bardzo nasilły mi się od nowego roku. Właściwie cały czas się dusiłam. Robiłam wszystkie badania krwi i tarczycy, wyszły..

Niepokojące objawy, problemy z pełnym oddechem

.. ...mianowicie występują problemy z pełnym oddechem ,nie żebym sie dusił czy brakowało mi powietrza tylko nie mogę czasami wykonać pełnego wdechu,jakby coś blokowało.Ostatnio bylem przeziębiony i szczególnie podczas takich zjawisk ta przypadłość występuje.niepokoi MNIE RÓWNIEŻ Kwestia..

Robi się gorąco i serce bije jak szalone

.. ...z państwa ma podobne problemy prosze o pmoc...martwi mnie to ze mam dopiero 20 lat. Hej Pionier : ) Mam dokładnie takie same objawy jak Ty i też od wakacji... Serce nieraz mi tak bije, że muszę natychmiast zażyć tabletke uspokajająca... Takie ataki łapią mnie też nocami, ledwo zasne i..

Ból serca w trakcie leżenia

.. ...skutkuje to w bezsennosci. problem znika, gdy wstaje ( choc dzis nawet wtedy czulem klucie i ucisk w klatce ) czy ktos spotkal sie z podobnym problemem? z gory dzieki za odpowiedz anybody...? Ludzie chorzy na nerwicę miewają takie bóle. przerazajace ;/ objawy ile masz lat? to co teraz..

Czy wady zastawek serca się dziedziczy?

.. ...Wam życzę. Dzięki Ola! Problem właśnie w tym że lekarz uważa że to nerwica i że te wszystkie objawy są z nią związane.Wpakował mężowi kupe tabletek na uspokojenie i tyle...Coprawda przeżyliśmy ostatnio trochę stresu( strata dziecka,przeprowadzka z zagranicy ),ale mąż twierdzi że to..

Złe widzenie i zaburzenia rownowagi

.. ...okresie swiat miałam problemu z sercem kłucia wokół.teraz juz to mineło lecz pojawiły sie inne objawy tj.złe widzenie nie wiem czy to przez to ze mam problem ze wzrokiem czy przez to ze mam zawroty głowy.czuje ciagły ucisk w skroniach i troszke na czole.dretwieja mi czasem rece juz nie..

Uczucie ucisku serca, kłucie, mała tolerancja na wysiłek

.. ...lat i od kilku lat mam problem z sercem a przynajmniej tak mi się wydaje. Zaczęło się jeszcze w szkole średniej ale to zdarzało się bardzo sporadycznie. Nasiliło się mniej więcej 6 lat temu. Objawia się to tym, że często odczuwam kłucie w okolicy serca - dokładnie to z lewej strony..

Szybkie bicie serca, lęk, zawroty głowy

.. ...odstawiac zaczął sie moj problem. Pewnego dnia poczulem sie dziwnie w pracy, strzasznie słaby i zaniepokojony, wrocilem do domu i nie moglem spac calą noc[zawsze mialem bzika na punkcie zdrowia]. Objawy te mi zaniknely, ale po kilku dniach wrocilo na znowu - tym razem lęk, zawroty głowy,..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 971

.. ...ranigast,a i tak mam problemy z zoladkiem,objawy sa podobne do sercowych.czasem nie mam pewnosci co mnie boli i nakrecam sie. Mavrik,przy tej chorobie,to czesto bywa tak ze widzimy to co chcemy zobaczyc.a ze wmawiamy sobie rozne choroby,to widzimy ta rzeczywistosc w krzywym zwierciadle...

Lekka duszność co jakiś czas, szybko się męcze

.. ...Nigdy w życiu nie miałem problemów z sercem, grałem w tenisa, jeździłem na rowerze. Jedynie co mialem nieprawidlowe, i mam nadal, to czasem podwyzszone ciśnienie. Czy mam się niepokoić tymi objawiami które opisałem? Czy spowodowane jest to tym że nie ćwiczyłem ponad rok i przytyłem?..

Duszności, nagłe bez przyczynowe wzmożone bicie serca

.. ...niedoczynność tarczycy i też mam problemy z szybkim biciem serca i z dusznościami. Tarczyca właśnie tak mi się ukazała szybkim biciem.... Lecze się juz 2 lata ale z serca prędkością mam do tej pory problemy. Tarczyca niedoczynność ma całkiem inne objawy ale u mnie jest inaczej , i muszę..

Zaburzenia nerwowe lub nerwica - Str. 2

.. ...widzę, że Wy macie te problemy dużo dłużej... to straszne. Mam nadzieję, że mi przejdzie... i że to nie SM. pozdrawiam Czesc wszystkim strapionym.moja przygoda z tym * czyms * bo do tej pory nie wiem co mi tak naprawde jest zaczela sie wiele lat temu. Mam wiele objawow o ktorych tu..

Nerwica w ciąży - Str. 25

.. ...na czyms innym. Albo problem łykania zwłaszcza w miejscach publicznych. Jakiś głupi strach przed zadławieniem blokował mi odruch połykania. To na pewno były pierwsze objawy nerwicy lękowej. Niestety nie znałam jej wtedy. Dopiero strach przed sepsą wywołał u mnie ten niesamowity lęk i te..

Nerwica w ciąży - Str. 176

.. ...dotrzeć do źródła moich problemów. Bardzo dużo w moim życiu zmieniła terapia. Tłumaczył, że te walenia serca czy straszny ucisk w żołądku to tylko objawy lęków i nic mi nie grozi. W terapi dowiedziałam się jak ważne jest przyzwolenie na odczuwanie lęku i w ogole akceptacja swojej..

Zespół nerwowy i niepokojące objawy

.. ...dokładnie to samo. Też mam problemy z kręgosłupem ( lędźwiowy i piersiowy ). Wyniki krwi idealne. EKG i holter w normie. Mam do tego szmery w klatce piersiowej ( w okolicach serca ), a zawroty głowy zaczynają mnie doprowadzać do szaleństwa. Najgorzej jest jednak gdy dużo wypiję. Zawsze..

Płatki wiotkie, co się dzieje?

.. ...gorzej. Ostatnio mam nawet problemy bez powodu, w szkole, w domu czesto mam wrazenie jakby serce mi stawało, czesto mam podwyzszony puls, klucie w okolicy serca, nie wiem czy isc do lekarza czy to normalne ze objawy sie zaczely nasilac. Prosze o rade. Prosze zgłośić się do kardiloga..

Ciężko mi złapac oddech, bardzo ciężko czuje serce

.. ...Witaj.Opowiedz o swoich problemach rodzicom i wybierz sie do lekarza. Objawy jakie opisujesz mogą być związane z sercem, ale to musi stwierdzić lekarz po przeprowadzeniu badań kardiologicznych. Pozdrawiam Też tak mam ;( Może po prostu dostajesz zadyszki, albo wiąże się to z tym, że..

Zawroty głowy, drętwienie, lęki, problemy ze snem, bóle, to nerwica?

.. Witam mam pewien problem czytałem wiele postów na tym forum i wiele przedstawia miej więcej moje objawy chciałbym rady ?? Mam 19 lat przez okres 4 lat brałem środki odurzające do czasu aż coś mi się stało do dzisiaj nie wiem co od okresu zaprzestania brania tych środków mam bardzo wielki problem ze sobą a..

Nerwobóle i drętwienie lewej dłoni

.. ...serca. Stwierdził że przy problemach z sercem może występować ból w drętwienie lewej ręki. Oczywiście po wizycie ból i drętwienie się zaczęło. Mam również trudności w radzeniu sobie z problemami i często z samą sobą. Zastanawiam się czy to mogą być objawy nerwicy. czesc ja tez mam takie..

Czy to nerwica? czy to poważna choroba? nie mogę już sobie z tym poradzić

.. ...życiu nie miałem żadnych problemów z sercem( ogólnie ze zdrowiem ) do czasu kiedy poszedłem na studia. Pierwszy objaw był taki, że na WFie podczas małego wysiłku( ale po bardzo wysokim skoku ) kiedy spadłem na ziemię nagle dostałem * nienaturalnego * przyśpieszenia akcji serca biło..

Odechciewa mi się żyć, częste napady duszności - Str. 2

.. ...Mam 15 lat i ten sam problem co ty . Dzisiaj( 17.05 ) miałam 18 z kolei * atak * . Każdy mój atak objawia się tym , że nie mogę oddychać czyli te tak zwane napady duszności , serce mi szybciej bije , bywa też że nie mam czucia w rękach i dziwnie jest tak , że jak wtedy mi całe ciało drży..

Szybkie bicie serca

.. ...być?? Moim kolejnym problemem jest klucie w prawej piersi. Już sama nie wiem co to może być. Kłucie nie jest bardzo bolesne, ale niepokojące. Prosze o jakieś porady. czesc ja mialam bardzo podobne objawy, tylko, ze u mnie byl to puls okolo 150 a cisnienie idealne, trwalo to wiele godzin..

Omdlenia przy dłuższym staniu oraz problemy z krążeniem

.. ...pewno związane jest z problemami krążenia. wyczytałam w internecie że takie omdlenia są charakterystyczne dla zespołu wazowagalnego, jeśli ktoś również ma podobne objawy oraz wie jak się leczyć to proszę aby pisać. Przde wszystkim idź na echo serca. To rozwieje twoje wątpliwości lub..