Przeciwskazania przy

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 32

.. ...ulotce wyczytałam że przeciwskazaniem do brania tego leku jest zespół wydłużonego Q - T. Już kiedyś zapytałam na forum o wydłużony czas QTc. Podałam wyniki z Holtera tj. 496,480,485 i wiem że ten czas jest poza granicą normy. Panie doktorze czy dobrze jest że córka przyjmuje ten lek (..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 34

.. ...Nieprawda ze mlody wiek to przeciwskazanie - wrecz przeciwnie - wiekszosc naglych zgonow z powodu zespolu WPW dotyczy mlodych ludzi. I im wcześniej się zrobi zabieg tym lepiej i z tego i z innych wzgledów. Takich pacjentow jak Pani widzialem sporo - powtarza sie ten sam schemat - lata..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 37

.. ...mówiono mi że są jakieś przeciwskazania. Jeśli chodzi o to czy arytmia zagraża życiu czy nie to wszystko zależy od jej rodzaju. Ja naprzykład mam komorową i pozostawiona sama sobie może naprawdę być niebezpieczna. Asiu Na co chcesz dziewczyno czekac, az arytmia sie tak nasili ze nie..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 60

.. ...zadnych kardiologicznych przeciwskazan do porodu naturalnego, wręcz mnie zachęcał do takiego porodu. Choc ja się boję tego, wolałam cc i szukałam wymówki - ale się nie udało : ) Powiedz jak znosisz ciążę? Nie było problemów ze strony serca w czasie ciązy? Bo ja się troszkę obawaim, ze..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 66

.. ...sprzeczne zdania czy to przeciwskazanie czy nie... Witaj Ewka,w Szpitalu w Bydgoszczy im.Jurasza są wspaniali lekarze i miłe pielęgniarki,sam zabieg można przeżyć,musisz mieć pozytywne nastawienie,ja sobie powiedziałam,że koniec z atakami i męczarniami,w medycynie jest postęp i musi być..

Echo serca - Str. 19

.. ...jest w tym momencie przeciwskazaniem do leczenia operacyjnego Droga Pani Izabelo !!!!! Bardzo dziękuję za odpowiedź !!! Bałem się troszkę że te leki nie są do końca właściwe. Cieszę się ze mnie Pani uspokoiła. Cieszę się także że jeszcze jest mozliwość wzmożenia leczenia..

Echo serca - Str. 44

.. ...mi jest i czy będę żyła to odpowiedział że jeśli nie zabiję się na łyżwach to będę żyła.Chciałabym zajść w ciąże czy to nie jest przeciwskazane w moim stanie?Pozdrawia i z góry dziekuje za odpis.Kasia..

Echo serca - Str. 53

.. ...ciąże czy to nie jest przeciwskazane w moim stanie?Pozdrawia i z góry dziekuje za odpis.Kasia Witam,Ja również poproszę o interpretację mojego wyniku echokardiografii. Lewa komora EDD 54,2mm ESD 37,5 mm IVS 10/15 mm PLVW 8,3/11,7 mm EF s. plane około 39% Aorta 28,3 mm sepp. Ao 18,3 mm LA..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 2

.. ...arytmia komorowa była przeciwskazaniem do cewnikowania? Napisz mi czy dużo odczuwasz tych zaburzeń rytmu i jak sobie radzisz z tym świństwem. I czy w końcu jakiś konował odkrył ich przyczynę. Pozdrowienia. cześć Iza! Ryzyko, o którym mówił mi endokrynolog związane było li i wyłącznie z (..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 137

.. ...ile pamietam pisze ,ze przeciwskazaniem jest depresja.Ciesze sie ,ze na razie nie musze brac bo miesiaczka sie w koncu pokazala. Musze gdzies znalezc informacje, czy depresja moze zatrzymac miesiaczkowanie, poza tym, czy tez wplywa na wypadanie wlosow. Pamietam jak zaczely sie moje..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 3

.. ...wszystkich tabletkach jest przeciwskazanie. Dzień Dobry Wypadanie płatka zastawki mitralnej( dwudzielnej ) jest jedną z najczęściej spotykanych zmian w budowie serca, to nie jest wada, tylko taka cecha jej budowy, która powoduje zwykle niewielkie cofanie się krwi do lewego przedsionka (..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 4

.. ...wysiłke fizyczny jest przeciwskazaniem przy prawie kazdej wadzie serca. Mój tato mimo wady serca był bardzo wysportowany, codzienie pokonywał na rowerze po kilkanaście kilometrów. To był jego sposób na życie. Zabił go właśnie wysiłek połączony z niskimi temperaturami :( Nie dochodziłam..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 23

.. ...mam pytanie jakie są przeciwskazania dotyczace wypadania tudziez niedomykalnosci zastawki?? Za tydzien wybieram sie nawycieczke do Tybetu i mam zamiar odwiedzic baze Mont Everest. Czy nie ma zadnych przeciwskazan dotyczacych duzych wysokosci ( ponad 4000m n.p.m. )??? Czy sa jakies leki,..

Bajpas i praca

.. ...oczywiscie. Czy sa jakies przeciwskazania? Gdzie moge wiecej dowiedziec sie na ten temat. Bede bardzo wdzieczny za kazda pomoc. Oczywiście ,ze mozna! Poza jakimś ekstremalnym wysilkiem warto wrocic do normalnego życia!I do pracy! A stres pani Izabelo? Praca to stres, który jest równie..

Ablacja - kompendium wiedzy - Str. 26

.. ...sercem? Czy sa jakies przeciwskazania do tego zabiegu? Z gory dziekuje za konkretne odpwiedzi? do minds ale co masz napisane w karcie wypisowej ze szpitala??? Przeciez po zabiegu lekarze robia protokół kontrolny i wyzwalaja czestoskurcz jesli wyzwolą tzn ze zabieg sie nie powiódł jesli..

Zespół WPW a ciąża

.. ...powiedział ,że wpw nie jest przeciwskazaniem do ciąży. tak więc głowa do góry urodzisz jeszcze niejedno dziecko Dzięki za słowa otuchy dziewczyny. Ja jestem od was ciut młodsza, bo mam 24 lata,więc mam jeszcze trochę czasu do zastanowienia się ( chciałabym jednak zostać mamą przed 30 -..

Szybkie tętno - Str. 5

.. ...jeśli byłoby jakieś przeciwskazanie,to na pewno by mnie zapytali. Rzeczywiście nie wolno robić cabiegu w czasie miesiączki ( to chyba dlatego,że podają po zabiegu heparynę i można dostać krwotoku ). Dzięki, trochę mnie uspokoiłyście. Zadzwonię jutro do mojego Doktora i upewnię się...

Szybkie tętno - Str. 11

.. ...czy ten puls może być przeciwskazaniem do operacji ( narkoza ) ? Agusieńka - nie dręcz ludzi tym swoim nosem i tętnem, które nikogo jak sama widzisz nie przeraża. do zabiegu kwalifikuje anestezjolog - i On Ci powie czy są przeciwwskazania do znieczulenia ogólnego. Madziu chyba od tego..

Niedoczynność tarczycy - Str. 6

.. ...pytanie - czy sa jakies przeciwskazania co do spozywania alkoholu ? przy braniu raz dziennie 100 gr euthyroxu ? czy majac niedoczynnosc mozna zazywac tabletki odchudzajace? a po co masz sie truc tabletami po prostu mz mniej jesc, a czesciej i beda efekty i wiecej sportu. Alkohol bardzo..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 52

.. ...??? czy ten lek tez ma przeciwskazania??? bo juz powoli przestaje pamiętac jak samkuje browar... Witam! Mała, ja byłam ostatnio u lekarza i powiedziałam mu o tym, że wydaje mi się, że mam guza i chce sobie tomografie zrobić. A on na to: jeśli to ma pania uleczyć, to nawet załatwimy to..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 164

.. ...Przeczytałem w ulotce że jest przeciwskazany przy depresjach i nerwicach. Ja od wieku dojrzewania miałem pewne problemy ze sobą ale to co się teraz dzieje to masakra. Mam skóre zeschniętą jak wiór ( nerwy lub syfy które nerwy produkują ), jęzor suchy i spieczony jak słonecznik bez..

Niedomykalność mitralna 1 z wypadaniem - Str. 2

.. ...lek na nadciśnienie a przeciwskazaniem do stosowania jest ciśnienie poniżej 100. Zwalnia on także akcję serca - spowalnia rytm serca. Prosze zaufać lekarzowi on naprawde wie co robi: ) Niedomykalność jest bardzo częsta - problemem staje sie gdy powoduje groźne objawy. Jeśli wszystko jest..

Solarium a choroby serca

.. ...czy są jakiekolwiek przeciwskazania do korzystania z solarium.. Moze moglby ktos nam pomoc??? albo wyrazcie przynajmniej swoje opinie... najlepiej zapytac lekarza prowadzacego w niektorych schrzeniach napewno nie mozna korzystac ale nie wiem czy na forum jest osoba kompetentna do..

WPW a prawo jazdy

.. Czy WPW jest przeciwskazaniem do posiadania prawa jazdy? Ja dzis bylam na badaniu lekarskim o pani doktor chce mi przyznam prawko na razie na 3 lata, chyba ze przyniose zaswiadczenie od kardiologa, że wpw nie jest przeciwskazaniem i wtedy dostane bezterminowo. W poń. Idę właśnie do kardiologa i chciałabym..

Zespół Barlowa - ktoś ma tą chorobę?

.. ...bisocard to raczej nie ma przeciwskazan do spożywania alkoholu. Nie wiem co to za lek masz ale o moim bisocard pisza ze to przeboj produkowany od niedawna mi wystarcza pół tabletki dziennie nie odczuwam żadnych skutków ubocznych. Alkoholu nie można mieszac z lekami antydepresyjnymi moim..

Czy to nerwica serca? silny ból w okolicy serca

.. ...np propranolol jest przeciwskazaniem. Rozumiem cie mnie juz tez maja dosyc w domu, ciagle mowie tylko o sercu, o tych atakach, bolach w klatce piersiowej nie dziwie sie im rozumiem ich, nie bierz psychotropow bo to nic nie daje, pij dziennie malise( taka mocna ), bierz validol jak..

Blok prawej odnogi pęczka Hisa - Str. 2

.. ...wojskowej, czy nie stanowi przeciwskazan... I wygląda na to, że nie. Bo mój chłopak całkiem niedawno przyjął się na żołnierza zawodowego i ów blok nie stanowił zadnego problemu. Poza tym czytałam , że blok prawej odnogi pęczka Hisa nie jest niebezpieczny , w przeciwieństwie do bloku..

Serce młodego sportowca

.. ...to źle? czy sa jakieś przeciwskazania? Z góry dziekuje. Serce biatlonistki Justyny Kowalczyk, jest tak wydolne, ze podczas spoczynku jej tetno spada do 28 ud/min. Mialem okazje widziec wyniki jej holterow - jej brat, to moj znajomy i jest lekarzem internista ; ). Pilkarz, a jakie masz..

Koronarografia na podejrzenie choroby niedowieńcowej serca

.. ...zdecyduj. Njważniejszym przeciwskazaniem wykonania koronarografii jest brak wskazań. Jeśli jesteś młody potrafisz przejść bez bólu 500 metrów wchodzisz na 4 piętro bez problemu, to na pewno nie potrzebna jest koronarografia. Jeśli jednak bóle występują w spoczynku czujesz sie źle to na..

Xanax (alprazolam)

.. ...ma dzialanie,jakie sa przeciwskazania - czy jest to lek z grupy psychotropowej???Z gory dziekuje za pomoc. Tak jest to lek psychotropowy na uspokojenie Twól kardiolog najwidoczniej nie wykrył u ciebie choroby serca ,ale musiała byc jakas przyczyna ze zeapisał ci ten lek? Biorę xanax już..

Dodatkowe skurcze - Str. 3

.. ...platka nie ma zadnych przeciwskazan do uprawiania sportu,nawet ekstremalnego,to wada nie majaca wplywu na nasze zycie ( poza objawami,ktore nie zawsze sa spowodowane tym wypadaniem platka lecz np nerwica ) lecz jesli chodzi o ablacje ,to musialabys spytac lekarza czy mozesz zyc jak..

Dodatkowe skurcze - Str. 19

.. ...!Wypadanie płatka nie jest przeciwskazaniem do urodzenia dziecka ! Edyta! myślę ,że u Ciebie i nerwica i wszystkiego po trochu! Ja też mam wypadanie płatka zastawki mitralnej ,! nie myśl od razu o operacji , !Leki trzeba przyjmować , już na stałe ! Forumowicze z tego wątku to wiedzą !..

Dodatkowe skurcze - Str. 87

.. ...zioła * albo poczytac o przeciwskazaniach...ja idę wreszcie 2 lipca do szpitala, a 2 dni temu miała super przeprawkę. przez bite 5 godzin miałam bigeminię non stop, czyli jedno pobudzenie normalne drugie skurcz i tak 5 godzin. juz nawet nie moglam sobie pulsu zmierzyć, bo nie wiedzialam..

Dodatkowe skurcze - Str. 196

.. ...piersią małą ,a te leki są przeciwskazane .Piszesz o wyjazdach słuzbowych ,a ja zaczynam się bać wwróćić do normalnej pracy po macierzyńskim skoro wychodząc do sklepu robi mi słabo i muszę natychmiast z niego wychodzić i głęboko oddycham choć wiem ,że nie powinnam bo się zhiperwentyluję..

Posiłek a bicie serca

.. ...raczej bezpiecznie. Przeciwskazaniem jest tu bradycardia - czyli stałe niskie tętno na poziomie poniżej 40 uderzeń/min. Leki te nie dosć że wyciszają serducho to jeszcze ograniczają wydatnie ilosć dodatkowych pobudzeń. Niemniej - nie radzę dawkować sobie samemu leków na receptę. Lekarz..

Dwupłatkowa zastawka aortalna a alkohol

.. ...jest przy tej wadzie przeciwskazaniem :( . Pamiętaj o profilaktyce IZW, zwłaszcza przy dwupłatkowej zastawce. Pozdarwiam i życzę zdrowia. Cześć!!! Trochę stary post, ale odpowiem, bo może się przyda. Ja mam istotną hemodynamicznie wadę zastawki aortalnej ( zastawka dwupłatkowa - wada..

Zwężenie aorty a tabletki antykoncepcyjne

.. ...niedomykalnośi zastawek moze byc przeciwskazaniem do zażywania tabletek antykoncepcyjnych??? jesli tak to dlaczego... z góry dziekuje: ) czy nikt nie ma takiego problemu???? bo ja tez jestem ciekawa Na pewno nie powinno sie zakladac wkladki wewnatrzmacicznej Główne przeciwskazania , wady..

Zespół WPW u 9-miesięcznego synka

.. ...wadą, np. czy są jakieś przeciwskazania zawodowe?bardzo proszę o odp.osoby, które są doświadczone w tej sprawie. hmmm... U mnie , gdy byłam małym dzieckiem wykryto tą wadę.. Wiadomo,że każdy organizm jest inny , więc może inaczej wszystko znosić.. Ja tak szczerze,to nie miałam pięknego..

Basen po ablacji z bólami

.. ...objawy, to czy może to być przeciwskazaniem do pływania na basenie?: ) ) TAAK . koniec z basenem. STOP. Proszę sobie ze mnie nie żartować. To jest ważna dla mnie sprawa! Ja akurat nie wiem jak z basenem, ale wiem na 100%, ze na rowerze mogę jeździć, a nawet jest to wskazane!!! Witaj!: )...

Wypadanie płatka a pigułki antykoncepcyjne

.. ...swoim lekarzem?Pozdrawiam!!! Mam podobny problem. Ginekolog dał mi Novynette i nie wiem.. jutro dzwonię czy mogę go brać bo jest jednak * małe * przeciwskazanie na ulotce. Zwiększa ryzyko poważnej choroby...

Bay pasy po koronografii i agnioplastyce

.. ...absolutnie nie jest przeciwskazaniem , operowani sa 80 - latkowie. Jest to na pewno powazny zabieg , ale nie można demonizowac! Pozdrawiam Izo. Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź trochę się uspokoiłam chociaż niepokój pozostaje. Operacja jest w Katowicach Ochojcu. Napiszę Ci jak będzie po..

Zastawki, zespół Barlowa - wada nabyta?

.. ...leczy? Czy są jakieś przeciwskazania w zajściu w ciąże czy nie? ja nie wiem gdzie szukać tych odpowiedzi, a pani doktor powiedziała że nie ma się czym przejmować. Mnie często kłóje w lewym boku, klatka piersiowa mnie boli i nie mogę się energicznie odwracać np. w pracy gdz siedzę przy..

Wypadanie płatka a pigułka antykoncepcyjna

.. ...antykoncepcyjnej? Mam DOKŁADNIE to samo co TY,i biorę pigółki... mój lekarz powiedział,że nie mają negatywnego działania na te schorzenia. Jeśli mam=sz jakieśinfo na ten temat,to bardzo proszę napisz! POzdrawiam: )..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej a ciąża

.. ...sie czy to nie jest przeciwskazaniem do ciazy, czy nie wplynie to na zdrowie dzidzi oraz czy nie ma dla nas niebezpieczenstwa podczas porodu? z gory dziekuje za sugestie Witam !!! Mam 25 lat .Cztery miesiące temu urodziłam dziecko. W ciązy miałam tachycardie podobno zwiazana z zanizonym..

Dodatkowa struna w sercu

.. ...powinienem miec jakies przeciwskazania,zmienic swoj tryb zycia?????wie tylko tyle ze powoduje to u mnie szybkie zmeczenie...jezeli ktos moze udzielic mi informacji na ten temat to bardzo prosze o kontakt..

Niedomykalność zastawki mitralnej - Str. 4

.. ...niedomykalnośc zastawki jest przeciwskazaniem do intensywnych wysiłków fizycznych. Osoby z takimi wadami nie mogą uprawiać sportów walki, ani uprawiać sportu wyczynowo. NaTwoim miejscu poszłabym w końcu do kardiologa , by się porządnie przebadać, czyli zrobic echo, może badanie holtera...

Wszczepiony defibrylator serca ICD - Str. 2

.. ...Mam pytanie jakie są przeciwskazania do wszczepienia kardiowertera? PREZECIWSKAZAnIa: 1 ) VT lub VF spowodowane odwracalną lub przemijającą przyczyną ( np. świeży zawał, hipokaliemia ) 2 ) trwały VT 3 ) VF wskutek preekscytacji 4 ) rokowanie u chorego z innych powodów jest złe 5 )..

Sintrom czy kleksan?

.. ...dni jak nie ma innych przeciwskazan do przyjmowania Acenocumarolu. Zreszta na dłuzszą meteę kłucie sie samemu w brzuch i te paskudne siniaki które potrafia sie robić to niemiła perspektywa. A powiedzcie dlaczego stosujecie Sintrom a nie Acenocumarol skoro to to samo a kosztuje 3 razy..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 216

.. ...wzielam bo balam sie przeciwskazan; ). Pierwszy tydzien na citalu byl koszmarem...ale potem z kazdym dniem...coraz lepiej i lepiej,a teraz do tego stopnia ze robie to co chce,ciesze sie z drobiazgow,choc nie moge myslec o smierci bo jej nie rozumiem po prostu,nie przejmuje sie..

Latanie samolotem po ablacji

.. ...po zabiegu ablacji sa przeciwskazania do latania samolotem? Jesli tak, to przez jaki czas nie mozna latac? Pozdrawiam i dziekuje Kasia Hej! Mam to samo pytanie, co Kasia. Wiem, że Ci, którzy są przed ablacją i mają częstoskurcze nie powinni latać samolotami, ale czy po zabiegu wszystko..

Niskie ciśnienie, wysoki puls serca a operacja plastyczna

.. ...puls serca może byc przeciwskazaniem do operacji? Nie wiem...dzisiaj mierzyłam ciśnienie, dalej niskie, ale puls był w normie... Poradźcie proszę! Nikt nic nie wie na ten temat...??? : - ( nie Jednorazowe EKG o niczym nie świadczy - mogłaś się zdenerwować. Pomierz sobie puls sama w domu,..

O operacji zastwki aortalnej

.. ...Jakie są po operacji przeciwskazania.Słyszałem,że po tej operacji nie będę mógł korzystać z urządzeń elektrycznych i takich, które moga zaszkodzic pracy tej że zastawki jak tak jest to proszę o napisanie jakie sa to urządzenia i na co będę musiał zwracać uwage.I jeszcze jedno pytanko czy..

Niedomykalność zastawki płucnej i trójdzielnej

.. Czytaka wada jest przeciwskazaniem do wyjazdu w góry ? Będę wdzięczna za odpowiedź. Sabino pewnie wszystko zalezy od tego jak się czujesz Ty sama. Zreszta niedomykalnośc może być róznego stopnia. Generalnie wiem po dzieciach z chorym serduszkiem, że wyjeżdżają w góry i jest wszystko OK. dzięki za szczerą..

krwiodawcy nie są już potrzebni?

.. ...ciężkie wady serca są przeciwskazaniem do oddawania krwi, to czy przy wrodzonym zespole Barlowa( wykrytu u mnie przez przypadek w ubiegłym roku ) lekarz mógł mnie teraz zdyskwalifikować? krew oddaje od 5 lat i jestem tym niemile zaskoczona, tym bardziej że mam pozwolenie od kardiologa a..

Zespół Barlowa a możliwość oddawania krwi

.. ...oddawanie krwi , nie jestem też pod opięką kardiologa i nie biore leków bo nie ma takiej potrzeby. Nie wiem co mam robić bo lekarz w innej placówce uważa że ta wada nie jest przeciwskazaniem do krwiodawstwa...

Rozrusznik serca a wiek pacjenta

.. ...wiek pacjenta moze byc przeciwskazaniem do wykonania zabiegu wszczepienia rozrusznika serca? Czeka mnie i mojego 78 letniego ojca powazna decyzja dotyczaca własnie wszczepienia rozrusznika.Moze możecie podzielic sie ze mna swoimi doswiadczeniami,moze rowniez staliscie przed podjeciem..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 16

.. ...Czy istnieją jakieś przeciwskazania co do zajscia w ciążę po takiej operacji? Do - * Aneta Bardzo mi przykro, pozdrawiam przyjaciółkę i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Ja jestem po 2 - óch operacjach wymiany zastawki. Mam wszczepioną zastawkę mechaniczną i kardiolog oraz..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 27

.. ...zastawki nie jest żadnym przeciwskazaniem do pracy, chyba że ma się jakieś inne choroby jeszcze. Wizyta u kardiologa co 6 mc. INR badam aparatem sobie sam. Stasia, kdz - jak fajnie przeczytać takie wpisy: ) Człowiekowi od razu lżej na duszy jak wie, że jest szansa na w miarę normalne..

Stymulator serca i solarium?

.. ...czy istnieją jakieś przeciwskazania, aby osoba z stymulatorem serca korzystała z solarium? Będę wdzięczna za informację, pozdrawiam! Czesc tak samo jak i ty mam wszczepiony stymulator a dokladnie kardiowerter defibrylator ale ja niestety nie moge korzystac z solarki ale nie wiem jak ty..

Betaloc ZOK - czy ktoś z was to zażywa? - Str. 4

.. ...w ulotce pisze coś o przeciwskazaniach w przypadku znieczulenia u dentysty. Miarka, biorę Betaloc ZOK 25 od 3 lat CODZIENNIE rano i co ? !. Lubię piwo i nie jedno a 2 czasami 2. A jak jest po Sylwestrze, to też biorę 3. A moja waga od 3 lat jest taka sama Pozdrowionka : - ) zażywam..

Nieszczelność zastawek

.. ...Sama taka wada nie jest przeciwskazaniem do piwka : ). Ja sam lubie sobie wypic od czasu do czasu. Pozdrowienia hih... podoba historia... też brałam metocard... takie same objawy... niedomykalność zastawek... a ile masz lat : ) ) ?? acha ; ) ), sorki zeee pytamm, panienekk nie pyta sie..

VSD, metoda Rossa a ciąża

.. ...operacji i ze nie ma przeciwskazan do zajscia w ciaze ( lewa tetnic jest wezsza od prawej, ale przeplyw jest ). Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi, moze ktos z was mial podobne * przygody * ? Nie ukrywam, ze bardzo zalezy mi na opiniach i doswiadczeniach kobiet z problemami..

Złe samopoczucie po acardzie i tulipie

.. ...jak byk napisane że przeciwskazaniem jest niewydolność wątroby.Do tego widać że to podejrzana - substancja - podobny wzór do nikotyny. Droga Jolu.Dziwie sie,ze lekarz przy tak małym podwyższeniu cholesterolu przepisał ci leki.Ja miałam 281 chol. całk. i obniżyłam dietą do 210.Już po 3..

Rozrusznik i rezonans magnetyczny

.. ...zastawki. Jest to równiez przeciwskazanie, ale kiedy wdałam sie w dyskusję z Panią powiedziała mi aby np pytać na Ochojcu bodajże czy nie mają lepszego sprzętu, ktory by na to pozawalał. Pozdrawiam i zyczę zdrowia. Witam, zajmuję sie zawodowo rezonansem serca. W przypadku rozrusznika i..

Echo serca, interpretacja wyników

.. ...jak dotychczas, nie ma przeciwskazan do wysiłku, ale ja sie boję bo klatka mnie często boli i boję sie zawału... Mam do Pani wielką prośbę o Pani interpretację, wiem,że trochę dużo tego, ale mimo wszystko liczę na pomoc. z góry serdecznie dziękuję. Generalnie lekarz ma racje , echo ok,..

Laserowe usuwanie owłosienia - IPL, a wypadający płatek serca?

.. ...przypadku sa jakies przeciwskazania i mozga byc jakies skutki uboczne takiego zabiegu przy wypadajacym platku? Ja tez mam wypadajacy platek serca i usuwalam owlosnie laserowo, nie zauwazylam zadnych komplikacji. Pozdrawiam ja też mam wypadający płatek serca ale nie usuwałam owłosienia..

Pierwotne nadciśnienie płucne - Str. 9

.. ...upewnić czy to nie jest przeciwskazaniem, zwłaszcza że w przeciagu dwóch miesiecy pogłębiła mi się niedomykalność zastawki trójdzielnej o I stopień - może od tego? Wiem ze przy nadciśnieniu ciąż jest zabroniona, ale czy przy ciśnieniu granicznym też? Czy istnieje ryzyko że ciąża..

Wpisanie na listę biorców do przeszczepu serca i co dalej?

.. ...dowiedzial sie ze nie ma przeciwskazan do przeszczepu a mimo to nie zostal do przeszczepu zakwalifikowany,co dalej w takiej sytuacji robic,czy to lekarze kierujacy czekaja na jakias zachete tzw finansowa,prosze o pomoc,pzdr Nina Ja bardzo odradzam przeszczepy.Jak serce nie jest mocno..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 206

.. ...uspokojajacych i dużo ma przeciwskazan roznych wiec lepiej go nie brać. Witaj Krysiu3 i dzięki, że pomimo złego samopoczucia napisałaś co słychać u Agi...czekałam na wiadomość o niej.Dobrze, że jest już pod fachową opieką... myślę, że szybko wróci do zdrowia i do Nas. Zle się..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 911

.. ...podworzu ,to nie widze przeciwskazan na spacer,ha,, Nie mialam kiedy pisac o moim tacie ,jakos nie bylo na to ochoty.Otoz ,dziewczyny to co od soboty przezylam,to koszmar.nikomu nie zycze takich klopotow,,, ,W sobote rano( 9.00 ) tata jak zwykle zabral swojego psa i wyszedl,nie obawialam..

Baypasy w Radomiu

.. ...83%. Praktycznie nie ma przeciwskazan, choc wymagana jest konsultacja lekarska przed rozpoczeciem leczenia. Zadaniem tej metody jest polepszenie dotlenienia serca jak i calego organizmu. Poprawia ona krazenie, prowadzi do udroznienia zyl a nawet przyczynia sie do wytworzenia naturalnych..

Ciąża i rozrusznik serca

.. ...powiedział ze niema zadnych przeciwskazan co do porodu naturalnego. Witam mam stymulator juz dosc dlugo rodziłam przez cesarskie ciecie i nie załuje, nastepnego dnia już chodziłam, nie brałam żadnych leków przeciwbólowych w przeciwieństwie do innych babek rodzących naturalnie. Moj lekarz..

TK serca na zlecenie każdego lekarza

.. ...z tego co zrozumiałam zmiany w budowie naczyń. Przeciwskazanie do TK serca m.in. arytmia oraz ponad 70 uderzen serca . Możliwości 16 - rzędowego aparatu firmy Helimed do badania TK powaliły mnie z nóg...

Betaloc zoc a antykoncepcja

.. ...witam ja wczoraj byłam u kardiologa i zadałam mu takie samo pytanie. Od dzis biore Betaloc zok 50 i biore tabletki antykoncepcyjne Rigevidon i lekarz powiedział, ze nie ma przeciwskazan takze spokojnie: )..

Nerwica w ciąży - Str. 133

.. ...strony nerwica była przeciwskazaniem. Ja postawilam wszystko na jedna kartę - NERWICA I BRANIE LEKÓW NIE STANĄ MI NA PRZESZKODZIE POSIADANIA POTOMSTWA. Dlatego ja sie zdecydowalam pomimo brania leków starać sie o dziecko. lina - oj czasem tez bywam okropnie zmęczona, ale nie co dzien. U..

Nerwica w ciąży - Str. 156

.. ...wporzadku to mysle ze nie ma przeciwskazan.Najlepiej bedzie jak rowniez zapytasz swojego ginekologa.Pozdrawiam.Pa. Wandziu,mysle ze mleko z czosnkiem i miodem powinno postawic Cie na nogi.Justi mysle podobnie jak dziewczyny,nie zwlekaj z ta wizyta do jutra,idz do lekarza juz dzisiaj.Nie..

Nerwica w ciąży - Str. 168

.. ...etanol jest w ciązy przeciwskazany, ale np. mi lekarz w poprzedniej ciazy kazal pić lampkę wina codziennie , bo mialam awitaminozę, a moj zoądek nie przyjmował witamin.[absolutnie nie zaszkodziło, mimo brania psychotropów] jezeli ci nie pasuje ten syrop to są pastylki melisski, bardzo..

Nerwica w ciąży - Str. 203

.. ...unormowaly i nie ma zadnych przeciwskazan do normalnego porodu,, jeszcze jutro do ginekologa,ciekawe co mi madrego powie : ) ) - Żabko w takim razie Tobie też życzę szybkiego porodu i żeby wszystko było ok. Hej mamuski! Mam pytanie,czy ktoras z Was ma doswiadczenia z badaniami w kierunku..

Bezpieczny lek na impotencję wywołaną wadą aortalną

.. ...dołączonej nie widze zadnych przeciwskazan ale najpierw skonsultuj sie z lekarzam.Lek ten pomogł osobie ktora znam osobiscie. pozdrawiam. Kuracja trwa 3 miesiące ale jeszeli objawy nasilaja sie lub nie ustepuja to wtedy tez nalezy zglosic sie do lekarza ktory moze zalecic kontynuowanie..

Fruktozemia nabyta - Str. 2

.. ...Wydaje mi się, że jedynym przeciwskazaniem do brania tabletek jest stan wątroby. Jeśli dieta nie jest przestrzegana, to wątroba może nie być w super stanie i wtedy tabletki nie będą skuteczne ( nie pytaj o dokładny mechanizm metabolizmu tabletek w wątrobie, bo nie wiem ; ) Ja mam..

Rozległy zawał serca

.. ...się stosuje, mogą być przeciwskazania. Bazo mi przykro, ze tak się to skończyło. O postępowaniu przy zawale poczytasz więcej tu: http://www.ptkardio.pl/files/file/1997_2.pdf ikro, poprostu sie zastanawiam bo chcialaym uwierzyc w to ze moj tata nie cierpial - ze nic go nie bolalo gdy..

Nadciśnienie i płatek

.. ...mojej sytuacji są jakieś przeciwskazania do biegania ( amatorskiego )? poza tym chciałbym się trochę wyrzeźbić dlatego robię pompki i brzuszki. Może się to negatywnie odbić na moim zdrowiu? siłownię raczej sobie podaruję, chyba że nie ma przeciwkskazań, to również proszę o info. Dodam..

By-pasy wstawiane w Aninie

.. ...czujesz teraz?Są jakieś przeciwskazania po wszczepieniu bay pasów? Pozdrawiam serdecznie Witaj Julka! Przeszłam zawał ,o którym nie wiedziałam. Od dawna miałam problemy z cholesterolem, co doprowadziło do poważnej choroby wieńcowej. Do Anina zostałam skierowana na koronarografię, po..

Syndroma Barlovi. Tachycardia paroxysmalis in anamnaesis

.. ...jest to grozne, ale przeciwskazania powinien ustalić lekarz np. w jakim stopniu można uprawiać sport itp. Osobiście nie mogę nic dzwigadz bo robi mi się zle.( ból ). Byłem u różnych kardiologów i każdy mówi że to jest nic i trzeba żyć normalnie, ale nie jest to chyba do końca prawda jak..

Propranolol, choroba serca a normlane życie, imprezy

.. ...jesli wie czy sa jakies przeciwskazania teraz? Słyszalam ze muzyka techno ma zly wplyw na serce wlasnie a ja niestety bardzo kocham ta muzyke i nie wyobrazam sobie bez niej zycia. Czuje sie ogolnie bardzo dobrze ostatnio, jednak czasemod samych złych mysli pojawia sie to dziwne czucie w..

Ciąża a nadciśnienie i niedomykalność zastawki

.. ...jesli chodzi o nadciśnienie i niedomyklaność zastawki to naprwno ine sa przeciwskazania do ciąży, co do tętnicy to nie wiem. proponuje zapytac na innym forum: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=585..

Miażdżyca żył kończyn dolnych - Str. 2

.. ...skór.A do tego zawsze są przeciwskazania do operacji.A jednoznacznych dowodów na to że warto mieć tą operację nie widzę.Co najwyżej taki stan może to sugerować ale sugerować i wynikać w jednoznaczny sposób to nie to samo.Zastanawia mnie to czy już stosują to co pisałem.A jak nie to..

Oddawanie Krwi, a nadciśnienie

.. ...na ten temat.Nie ma przeciwskazan do tego zeby oddawac krew majac nadcisnienie.Jedyne leczenie nadcisnienia nieodpowiednimi lekami moze zdyskwalifikowac dawce. Cytat ze strony http://www.ckikmswia.com.pl/1314479276.php. * Czy może oddawać krew osoba z nadciśnieniem tętniczym? Jak należy..

Zespół wazodepresyjny a ciąża

.. ...ten zespół nie jest przeciwskazaniem do ciąży jak nie mdleje się zbyt często to nie ma problemu, pozatym zawsze można przeleżeć całą ciąze i nie będzie omdlenia. po prostu musisz unikać stania itp by nie mdleć. każde omdlenie może spowodować niedotlenienie ciebie a przede wszystkim..

Sztuczna zastawka a zabieg na zatoki Terapuls

.. ...Terapuls. Wyczytałem w przeciwskazaniach ze sztuczny rozrusznik i inne metalowe implanty. Wiecej szcegółow brak. Zaczołem chodzic na ten zabieg bo mam problem z jedna zatoka szczekową. Czesc. Przeciez jest to pole magnetyczne wysokiej czestotliwosci w zadnym wypadku nie mozesz tego..

Obrzęk rąk

.. ...przeciwskazan do jego przyjmowania,to gwarantuje ze po dwoch dawkach opuchlizna ustapi. pisze ci o tym leku z nadzeja ze skonsulyujesz sie z lekarzem ,a nie bedziesz probowala dostac go na wlasna reke. pozdrawiam..

Dziedziczenie wad serca

.. ...ciąża jest zdecydowanie przeciwskazana. A ja bardzo bym chciałam urodzić dzieci...Na razie co prawda jestem sama, jednak wolałam wiedzieć. Ta sama wada serca daje inne objawy i skutki u różnych osób. Cieszę się, że u Ciebie pozwala na zajście w ciążę. Mam 31 - letną koleżankę, też z tą..

Problem z erekcją czy to przez wadę serca??

.. ...czyli hormonlana, jest przeciwskazana przy wadach serca. Przynajmniej przy mojej ( tetralogia Fallota ). W tym kontekście - zakaz zajścia w ciążę - problem z erekcją uważam za mniej istotny. Poza tym osoby z wadami serca nie powinny ćwiczyć na siłowni. Bardziej wskazane jest pływanie,..