Przyczyny drżenia powieki

Propranolol - Str. 3

.. ...tarczycy. U mnie główną przyczyną drżenia rąk i nerwowości była nadczynność tarczycy. Badania robiłam tzw. po nitce do kłębka, ( mnóstwo różnych badań ) obecnie biorę propranolol 10mg 2xdziennie po 1 tabl. drżenia rąk ustały po dwóch tygodniach od zastosowania, lekarz powiedziała mi że..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 2

.. ...plecach - nie wiem co jest przyczyna - lekarze nie potrafia powiedziec - ja nie potrafie sie tego pozbyc:( myslalam ze to moze uczulenie na kofeine bo serce mi tez szybciej bije, sama nie wiem, wie ktos moze jakie sa objawy uczulenia na kofeine? pozdrawiam trzesacych sie Wiecie jak mi to..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 11

.. ...itp.stwierdzil ze to moze byc przyczyna kregoslupa mam zwyrodnienie ktore moze powodowac ucisk na kreg i slabszy doplyw krwi.stad zwroty i slabsze nogi.poza tym zauwazyl moje zdenerwowanie i powiedzial ze nerwica sobie troche dodaje!myslac w kolko o tym!kazal mi pojsc na spacer a ja sie..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 24

.. ...ok lekarze nie znają przyczyny mi najbardziej dokuczają drgania i jak napisałeś wibrujące mięśnie mam to ponad rok i codziennie to samo dostałam przez to lęków i leczę się u psychiatry ale neurolog powiedział że nie widzi tu choroby neurologicznej robiłam też badania na boleriozę są ok..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 29

.. ...ogólnoustrojową, a jej przyczyny to m.in. antybiotykoterapia i inne leki obniżajace odporność, niszczące tym samym, prawidłową florę bakteryjną jelit, co w rezultacie prowadzi do kompletnej destabilizacji organizmu i jego zatrucia.I tyle. Nerwica to objaw choroby, a nie jej przyczyna.Bo..

Nadciśnienie i drżenie lewej strony ciała

.. ...rodzinnemu,on zbadał serce i powiedział,że nic takiego nie stwierdza u mnie. Droga Haniu, natychmiast idz do lekarza, a może już byłaś? jeżeli tak to napisz co Ci powiedział i jak sobie radzisz. Pozdrawiam...