Pulsowania

Pulsowanie brzucha

Pulsowanie brzucha

.. Pulsowanie wyczuwalne pod powłokami brzucha może, ale nie musi, być objawem chorobowym. Wszystko zależy od budowy ciała człowieka. Anatomicznie, przez jamę brzuszną, mniej więcej wzdłuż lewego brzegu kręgosłupa, przebiega odcinek brzuszny aorty. Arta, jak każda tętnica, pulsuje zgodnie z rytmem pracy serca...

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 9

.. ...mam skurcze w łydkach, pulsowanie pod skórą i trzęsienie powiek .. Byłem u kardiologa, zalecił magnez i Betaloc ZOK w przypadku gdybym miał następny atak, nie biore go no bo ma według mnie niepokojące działania niepożądane .. Mam pytania, czy taki częstoskurcz może byc niebezpieczny dla..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 40

.. ...boku ... takie dziwne pulsowanie klatki piersiowej to dziwne tego nigdy nie mialam... jestem strasznie wrazliwa te zle samopoczucie pojawia sie wlasciwie w nocy i tylko w pozycji leazacej... w dzien czuje sie w miare dobrze... dlatego czasami nie przesypiam pol nocy bo mam wrazenie ze..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 53

.. ...110 , płytki oddech i pulsowanie w gardle. Nie pomagały tabletki uspokajające czy tez ten Aspargin. Udałam sie do kariologa prywatnie bo juz nie mogłam wytrzymac tego szarpania. To takie uczucie jakby serce na chwile zamierało a kolejne uderzenie było silniejsze i jakby sie tam cos..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 9

.. ...mocne bicie serca i pulsowanie w szyi.Ostatnoi lekarz zaproponowal mi ablacje i od tego czasu sie rozchorowalam od samej mysli ze jest mi potrzebne jakies leczenie.Arytmia dokucza mi tylko jak leze bo jak jestem czyms zajeta to o niej zapominam i nie czuje.Nie wiem czy moj przypadek jest..

Częstoskurcze napadowe ciągle wracaja

.. ...mam skurcze w łydkach, pulsowanie pod skórą i trzęsienie powiek .. Byłem u kardiologa, zalecił magnez i Betaloc ZOK w przypadku gdybym miał następny atak, nie biore go no bo ma według mnie niepokojące działania niepożądane .. Mam pytania, czy taki częstoskurcz może byc niebezpieczny dla..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 12

.. ...tętnicy szyjnej, pulsu, pulsowania górnej okolicy brzucha. Zawsze zależy nam jednak na nauce odczuwania bicia serca, a nie bicia swojego pulsu, czy pulsowania tętnicy szyjnej. Niektórzy uważają, że ćwiczenia tego nie powinny wykonywać osoby o nastawieniu hipochondrycznym. Wsłuchiwanie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 13

.. ...innymi słowami - to jakby pulsowanie obrazu, pojawiające się zaciemnienia, patrzenie jakby zza szyby, wtedy zaczęłam się doszukiwać co to i wpadłam na pojęcie derealizacji ). Miałam też problemy z koncentracją, musiałam się pilnować na ulicy, byłam bardzo zmęczona, miałam ochotę spać i..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 96

.. ...ale to bardzo silne pulsowanie które mam przez cały czas taki puls w całym ciele nie dający mi spokoju nie pozwala mi to zasnąć znigdy tego nie miałemi te ściąganie w głowie przestałem chodzić do pracy wczoraj w nocy serce mi tak mocno biło jak nigdy i nie regularnie waliło waliło i..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 127

.. ...dyskomfort w głowie, jakby pulsowanie, mrowienie itp. Okropne w każdym razie, serce też daje znać o sobie, żadna nowość zresztą: ) p.s. Jeśli chodzi o zostawanie samemu w domu to ja nie mam z tym problemów, nie przeszkadza mi to, ja tam boję się innych rzeczy np. egzaminów weryfikujących..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 25

.. ...mocniej walić,czuje ciagle pulsowanie w szyi po lewej stronie czasami bolesne,czuje jakbym miała takie wielkie serce, że odbija mi sie od płuc,żoładka troche to wszystko dziwniie brzmi ,ale inaczej nie potrafie tego opisać.( nie wspomne już o kołataniach,dusznosciach ),ale jakos z tym..

Szum w uszach wieczorem przed snem

.. ...nawet w ciagu dnia te pulsowanie slysze ale wystarczy ze obroce glowe w druga strone to przestaje no ale caly czas nie moge miec odwrocoej glowy tez pomaga lekki ucisk na tetnicy na szyji ale z tym tez tak nie fajnie ... :( podejrzewam ze zaczelo sie to u mnie po porodzie no ale to zaraz..

Szum w uszach wieczorem przed snem - Str. 2

.. ...Podzielcie się co wam wyszło w badaniach, bo każde info jest cenne. link do podobnego wątku, może się komuś przyda: http://pytamy.pl/question/sk - d - si - mo - e - bra - pulsowanie - krwi - w - uszach/1..

Szybkie bicie serca przy nagłych ruchach

.. ...rytmiczyn szum w uszach, pulsowanie z tylu glowy, mrowienie w stopach i dloniach ( szczegolnie w dloniach ), jakby omdlewanie lewej reki ( szczegolnie wewnetrzny odcinek miedzy pacha a lokciem ), trzesa mi sie rece i tym samym pogarsza motoryka. Nie mam problemow z tarczyca ( mialam..

Arytmia - dziwne dolegliwości? - Str. 2

.. ...klatce piersiowej widze pulsowanie ( mostek ) serca - tzn mostek pulsuje wyraznie - jestem dosyc chudy - 181cm wzrostu 62kg wagi - moze to dlatego mial ktos z Was cos takiego? pozdrawiam Ja przyjmuję nowoczesny Cipramil i czuję sie po nim doskonale!!! Ilość skurczy dodatkowych spadła..

Ablacja - Str. 10

.. ...radzę zgłosić się z tym pulsowaniem do lekarza. Też jestem po ablacji ( styczeń 09 ). Ja nie miałam takiego problemu, ale dziewczyna w sali, w której leżałam owszem. Wszystko dobrze się skończyło, ale lekarze bacznie ją obserwowali, czyli coś musi być na rzeczy. Jeśli chodzi o bóle w..

Nerwica - czy na pewno?

.. ...jedno mnie ciekawi - pulsowanie w klatce piersiowej ( nie serca - zupelnie niezależne ) na wysokości górnej granicy mostka. O co chodzi? Czy jest tam coś co może pulsować? Zwykle trwa to 3 - 4 sekundy - odczuwam to jak szybkie skurcze i rozkurcze czegoś - no własnie czego?! Kiedys miałem..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 2

.. ...uspokoilo - teraz to pulsowanie dziwaczne, kóre się włacza gdy podejmuję jakiś wysiłek, gdy sie schylam, lub po prosty samo z siebie. No i bolą mnie oskrzela i czuje ucisk za mostkiem czasami utrudniających oddychanie gdy się ruszam ( zwłaszcza skręcam ramionami - dziwny świst wtedy się..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 4

.. ...spróbuje sa to drżenia czy pulsowania mięsni a to dotyczy przedewsztstkim mięsni nóg )mialem zamiar isc do lekarza ale co ja jej powiem jak to wytłumacze? Poniewaz wcale to nie jest taka prosta sprawa jakby mogła się wydawac więc pisze do ciebie z prośbą o pomoc albo o polecenie leków..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 8

.. ...przytkane uszy... dziwne pulsowanie w skroni, a raczej zaraz obok niej, przy uszu... takie pykanie jakby... pyk pyk pyk... znika i zaraz znowu to samo... pyk pyk pyk... drży mi powieka... serce wali jak szalone... lęk... to straszne... biorę magnez i czasami Valused ziołowy..

Pulsowanie w brzuchu

.. ...jeszcze uczucie takiego pulsowania w rekach i nadgarstkach. Robilam usg i wszelkie mozliwe badania i nic. Nie robilam ekg i echa. Strasznie zle sie z tym czuje, te pulsowanai powoduja bardzo zle samopoczucie psychiczne - bo nie wiem co sie dzieje ... Powiem Wam że mam identyczne..

Pulsowanie w brzuchu - Str. 2

.. ...Oszalec mozna od tego pulsowania Witam, jeżeli to nie jest nerwicowe rzeczywiście może to być tętniak lub zwężenie pnia trzewnego, koniecznie trzeba skonsultować sie z lekarzem.Wczesne zdiagnozowanie choroby czy wady zawsze zwiększa szansę na wyleczenie. Moja mama wyhodowała sobie..

Pulsowanie w brzuchu - Str. 3

.. ...tarczycą...ale co ma tarczyca do pulsowania w brzuchu??Pozdrawiam; ) ) Nie wiem. Ale przy niedoczynności tarczycy podobno często występuje stłuszczenie wątroby ( przez to, że źle ona wtedy metabolizuje tłuszcze ). Więc może te ruchy mają coś z nią wspólnego...? O widzisz nie wiedziałam..

Pulsowanie w brzuchu - Str. 4

.. ...mi powiedziec co to pulsowanie oznacza. Prosze :( witam.mam tak samo jak wy..od póltora tygodnia.ale nie spalam z chlopamkiem wiec raczej to nie ciaza.no chyba ze przy innych * zabawach * mozna zajsc.. co z tym robic? Dziewczyny ja mam 17 lat i tak samo tak mam... Byłam z tym u lekarza,..

Bardzo silne bóle głowy wywołane stresem lub nerwami - Str. 3

.. ...czołowej. Ciągle czuję pulsowanie w skroniach. Czasami ból jest tak silny, że nie mogę podnieść się z łóżka i * urywa mi się film * . Do tego dochodzą zawroty głowy. Mam dwójkę małych dzieci i nie jestem czasami w stanie się nimi zająć. Badania nic nie wykazały. Czasami to już nie chce..

Bardzo silne bóle głowy wywołane stresem lub nerwami - Str. 7

.. ...mija... Wciąż czuje jakby pulsowanie w całej głowie.Tabletki nic nie pomagają. ;/ Była u lekarza i niczego nie stwierdził...za niedługo idzie do neurologa..Powiedzcie mi czy to może być nerwica..? Pozdrawiam i czekam na jakąkolwiek odpowiedź... :( To dobrze, że idzie do neurologa. Mój mi..

Czy tu odpowiadają lekarze?

.. ...każdej pozycji czuję pulsowanie... Cały czas chodzi o podobne warunki, jest wieczór, względny spokój. Czy to jest normalne? Z reguły mam niskie ciśnienie ok. 100/60, ale też czasami spada mi do 90/50. Dzięki za pomoc: ) Witam. Właściwie było by to wspaniałe forum gdyby można było liczyć..

Pulsowanie na skórze klatki piersiowej

.. ...przestało bic to minęłoby pulsowanie na skórze ( rozumiem że chodzi o unoszenie się mostka przy każdym uderzeniu serca ), ale chyba nie o to chodzi? : - ) ) Jeśli jesteś szczupły to jak najbardziej pulsowanie skóry po lewej stronie poniżej sutka jest normalne. Jest to miejsce uderzenia..

Dodatkowe skurcze - Str. 142

.. ...pisało objawy, łącznie z pulsowaniem w szyi i płytkim oddechem ale juz nie mam odkad biore ten betaloc mam nizszy puls. Gabi czym sie róznią te komorowe od nadkomorowych bo ja juz nie wiem??? no róznią się nie tylko budową w EKG, ale miejscem powstawania. Nadkomorowe powstają w..

Dodatkowe skurcze - Str. 211

.. ...nad tym a dwa czuję pulsowanie zyły po tej stronie - jestem wciązy i gemralni odczuwam mocnij , bo serce ściśniętę przez inne organy i lezy a nie wisi... A swoją drogą słuchajcie każdy ma te skurcze do 100 na dobę zupełnie ok, do 1000 tez nie żle - więc się nie przjumjcie i zyjcie..

Dodatkowe skurcze - Str. 310

.. ...czuje bicie serca i pulsowanie w tętnicach szyjnych.w innej pozycji nie zasnę i to jest problem .jeszcze jedno pytanie czasami w trakcie zasypiania budzi mnie uczucie spadania lub coś takiego jak w windzie jak szybko rusza do góry.wtedy budzę się i siadam ale głowę mam tak ciężką że..

Objawy i leczenie zapalenia mięśnia sercowego

.. ...męczliwośc ,frakcja 30% no i pulsowanie tętnic szyjnych.Leczenie zawsze sterydami.Prawdopodobnie przyczyną tych nawrotów jest to że mam wrodzone niedobory odporności.Jeszcze raz dziękuję za cynka o Padmie 28 ( nowa nadzieja dla mnie ).Może Pani napisać czy stosowanie tego leku Pani..

Jaki ciśnieniomierz kupić? - Str. 3

.. ...potrafimy * wysłuchać sobie pulsowanie * , to można pozostać przy aparatach zegarowych ( rtęciowe wychodzą z użytku ze względu na zawartość rtęci - ale są również wartościowe aparaty a * la rtęciowe, w których rtęć zastępuje wyświetlacz lcd - pomiar jest nadal metodą osłuchową ( ze..

Choroba serca czy nerwica u 20-latka

.. ...nerwica, ale objawy pulsowania, kołatania serca spotyka się również u osób z wadami serca. Ja mam np.: wadę zastawki aortalnej i niedawno wystąpiły u mnie podobne objawy ( kołatanie, lekkie zawroty, pulsowanie ) i muszę poddać się operacji. Nie sądzę, że masz tę wadę, ale profilaktycznie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 34

.. ...nieprzyjemne uczucie pulsowania w okolicach krtani ( tak jakby tam było serce ). Nastepnie pojawia się uczucie lęku, które po pewnym czasie udaje mi sie jako tako opanować. Ale pozostaje dodatkowy efekt w postaci arytmi serca , podwyższonego cisnienia i tętna . Brałem przez kilka..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 72

.. ...ale najgorsze jest te pulsowanie głowy, nie mozna zasną, zasypiam tylko na plecach, lub prawym boku, inne pozycje są nie do przyjęcia, koszmar, po wysiłku ( jazda rowerem czy coś ) jeszcze bardziej, dodam, że miałam holtera wszystko wyszło ok, i biorę concor cor, na wyregulowanie troche..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 128

.. ...emocji, jak mrowienie, pulsowanie itd., to jest nieprzyjemnych odczuć, które przecież na pewno nie oznaczają nic więcej. A ostatecznie, niechżeby tacy chorzy wzięli pod uwagę, że niewątpliwie jest zawsze jeszcze lepiej, jeśli ma się jakieś nieprzyjemne wrażenia i otrzymuje zapewnienie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 140

.. ...do ania83: u mnie te pulsowania i drgania to byly samoistne pobudzenia pojedynczych sciegien miesni. mialem to nawet na rok przed kulminacja i ujawnieniem sie nerwicy w pelnyw wydaniu. to moze byc nerwica wegetatywna, ale i jednoczesnie zaburzenia w mineralach, glownie w magnezie. mnie..

co robić po zapaleniu osierdzia sercowego? dziwne objawy - sport

.. ...klatce piersiowej, mocne pulsowanie ( wczesniej tego nie bylo ). mam pytanie zwiazane z dziwnymi objawami ( tak mi sie przynajmniej wydaje ) ktore mam po dosc duzym wysilku sportowym. dodam ze do czasu choroby bylem intensywnym i czynnym sportowcem lekkoatletą ( biegi srednie i dlugie ),..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 2

.. ...jednak jest to drganie i pulsowanie powieki i takie dziwne mrowienie po lewej stronie twarzy biorę magne B6 lekarze twierdzą że to stres a ja zaczynam wmawiać sobie SM , pozdrawiam wszystkich cieplutko . buziaki i zdrówka życzę czesc,czy tez macie problemy z nogami, chodzi mi czy macie..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 8

.. ...u ciebie w kciuku te pulsowanie szło ci do palca i widziałas jak delikatnie się ruszał jakby pulsował powieka mi się uspakaja u mnie wszystko się nasila jak jestem w bezruchu a najwięcej w pierwszej fazie zasypiania czy też tak masz sory za bezsens w pisaniu ale mam taki dzien i piszę co..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 16

.. ...twoje posty , piszesz o pulsowaniu w środku może to nie to samo co ja mam , ale trzymam za ciebie kciuki i gorąco pozdrawiam. Jeśli chodzi o serce to czasami mam też takie kołatanie , odstawiłam magnez ponieważ przestał mi pomagać mięśnie mi już tak nie drgają , co więcej czytałam gdzieś..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 19

.. ...normie.Od 2tygodni mam pulsowanie pod skora.Zaczelo sie od lydek.a teraz w sumie lydki chodza mi caly czas,czasami rowniez miesien na plecach,udzie,brzuchu,twarzy.magnez i potas mam w dolnych granicach ale w normie.z miesiac temu to wpadlem w taka paranoje ze przez tydzien to czulem sie..

Bóle klatki piersiowej, drętwienie rąk, osłabienie - Str. 2

.. ...i nogach, sine nogi, pulsowanie na ciele,tętno za szybkie,ból oczu od wewnątrz, to by było pokrótce ,może ktoś jeszcze ma takie objawy, proszę napiszcie,pozdrawiam Na bilansie 10 - latka pani doktor wykryła u mnie szmery serca. Dostałam skierowanie do kardiologa, do którego chodziłam co..

Mrowienie w okolicy żebra i drętwienie lewej strony ciała

.. ...była gorąca i czułam pulsowanie w głowie. Nie wiem co mi dolega i do jakiego lekarza mam się zwrócić. Proszę napiszcie co o tym sądzicie Wiatam od pewnego czasu tj. ok 4 miesięcy po wysiłku fizycznym odczuwam drętwienie lewej częsci twarzy,a także lewej górnej części stopy.Czy to może..

Postępujący zespół wazowagalny? czy to możliwe?

.. ...poczujesz delikatne pulsowanie,powinno byc rowne i zdecydowane w obu dloniach.Sprobuj.nerki reguluja cisnienie i sa * babcia * serca W tej pozycji mozesz sprobowac regulowac przebieg energii,moze to byc troche trudne.Srodkowy palec prawej reki poloz miedzy udami w osi ciala srodkowy..

Postępujący zespół wazowagalny? czy to możliwe? - Str. 5

.. ...uchu * , tzn mam takie pulsowania w rytm serca. Nie wiem od czego to jest, moze od tego leku? Abi a jak ty sie czulas po tym leku?? Buziaki moniqe kochana pytałaś DK? no niezłe masz huśtawki RR - ja mam podobnie kurcze wspólczuję ja po tym leku też czułam się nieswojo ale ja miałam..

Nadciśnienie i drżenie lewej strony ciała

.. ...odczuwam tego drżenia - pulsowania. Proszę o odpowiedź,może ktoś z państwa odczuwa podobne objawy i wie już jaka to przyczyna i choroba oraz jak to leczyć? P.S. Mówiłam swojemu lekarzowi rodzinnemu,on zbadał serce i powiedział,że nic takiego nie stwierdza u mnie. Droga Haniu, natychmiast..

Ból po prawej stronie i *przeskakujące* żebro - Str. 2

.. ...takie nierownomierne pulsowanie i wtedy bol sie nasila. Moze ktos ma podobne objawy i moze cos zasugerowac, bo ja juz naprawde nie wiem co robic. Zjem boli, nie jem boli, a czasem zjem cs naprawde tlustego i ciezkostrawnego i nie boli. Nie wygalda to wiec na problem gastryczny typu..

Dziwne dolegliwości w lewym boku

.. ...bulgotanie tam oraz lekkie pulsowanie. Zastanawie mnie co to moze byc. Ma ktos podobne dolegliwosci? Na srode jestem umowiony do gastrologa tak na wszelki wypadek by zbadac to dokladnie : ) a moze to ja tylko sobie wmawiam ze jestem chory? Czekam na odpowiedzi : ) pozdrawiam moze to..

Czy to nerwica? zaburzenia w orientacji czasu i ruchu

.. ...są nieznośne odczuwam pulsowanie swiata jakbym był w trzecim wymiarze,czasami jakby cieszą ale przez bardzo krutką chwile! Po kilku minutach są nieznośne!!! Z nikim o tym nigdy nie rozmawiałem ale mam własną chipoteze na ten temat! To co odczuwam to jest samo - hipnoza. Cisze się że nie..

Czy mam nerwicę?

.. ...dolegliwości: - chwilowe mocne pulsowanie w mostku, tak jakby miało mi żebra rozwalić, - niepokój w karku i w dolnej części głowy, tak jakby lekkie drętwienie, - trzęsące się ręce, czasem czuję się jakbym ledwo co wstał z łóżka i miał coś pisać, amm trudności z utrzymaniem czegoś w ręce,..

Nerwica - kto ją pokonuje i w jaki sposób? - Str. 15

.. ...kuli w gardle,uczucia pulsowania w calusienkim ciele,bicia serca i wrazenia ze sie zatrzymuje..po dreznia miesni,czasem dretwienia rąk( wszystko wtedy czujhe moge nimi ruszac wiec jasne ze to nerwy )bo bole w roznych miejscach ciała...bywa ze płacze bo mam w sobie tyle zalu...ze jestm..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie - Str. 4

.. ...w brzuchu, plecach, pulsowaniem w skroniach, krwawieniem z nosa, drgawkami, dreszczami, wieczorną gorączką, apatią, depresją, zawrotami głowy, szumem w uszach, kołataniem serca, rozrywaniem w klatce, drętwieniem rąk, kłuciem w piersi, ciągłymi przeziębieniami, nawrotami angin, zapalenia..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie - Str. 9

.. ...piłam nic ).Czułam takie pulsowanie w głowie jakbym skakała.Miałam dosyc.Czułąms ie zmeczona byc moze dlatego ze dwie noce z rzedu balowałam...Ale dzisiejszej nocy było najgorsze.Nie mogłam zasnac,kiedy w koncu mi sie udało dreczyły mnie koszmary.Czułam straszna ciezkosc ciałą jakby..

Jakby powietrze obok serca

.. ...chwili budzi mnie jakies pulsowanie..jakby w srodku mnie, pod serce, w brzuchu..sama nie wiem, tak jakby serce bilo bardzo szybko, ale bije normalnie.. i po chwili przechodzi...czy ktos wie co to moze byc? to od serca czy moze od nerwicy? Witaj Różyczko to może być częstoskurcz i..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1189

.. ...głowy,kołatanie serca,uczucie pulsowania w szyji ,w głowie.Poza tym ciągły lęk o to ,że zaraz stracę przytomność albo co gorsza umrę...Coraz częściej uczucie zasłabnięcia,uderzenia gorąca w głowie i szyji...Mam stale podwyższoną temperaturę ok.37,2.Czasem spada do 36.6. Mój lekarz..

Nerwica? czy tylko nadcisnienie?

.. ...lekko przytkane uszy pulsowanie czasem, uczucie jak bym mowil przez zatkany nos, odczuwam mocniejsze bicie serca czasem kolatanie ale nie kreci mi sie w gowie nie boli mnie glowa nie mam zadnych oslabien ani nic czasem odczuwam klocie w klatce piersiowej...prosze o jakas porade co to..

Drganie lewego policzka

.. ...warga! obudziłam się z pulsowaniem w wardze - dotknęłam i czułam jakby tętno myślałam spoko ale jak zobazcyłam w lusterku to cała dolan warga mi skakała. tak dziś cały zdień z małymi pzrerwami. też nie wiem czemu? nerwy? - ostatnio mam troche stresów, brak jakiegoś składnka? - mam anemie..

Nerwica w ciąży - Str. 131

.. ...prawa powieka,takie pulsowanie...a nie miałam już tego...chyba odstawie to pół tabletki paxtin do porodu ,będe miała jakieś 2 miesiące przerwy od leków poczuje się jeszcze gorzej żeby zacząć brać i zobaczyć różnice i poczuć się lepiej ... a magnez bierzesz? Hej dziewczyny!! Jak dziś..

Nerwica w ciąży - Str. 190

.. ...jest cisza w domu to pulsowanie najbardziej mi dokucza,nie wiem jak tego sie pozbyc? Ja sobie tłumaczylam to w ten sposób ze jesli do tej pory nerwica nie zrobiła mi krzywdy to w ciazy tym bardziej mi sie nic nie stanie i tak jakos z dnia na dzien odpuscila.Moze spróbuj popracowac w ten..

Zasłabnięcie po wysiłku, tylko czy...

.. ...doszlo uczucie silnego pulsowania w glowie( szczegolnie z tyłu ), uczucie gorąca, mroczki przed oczami, i kręcenie w głowie.( ew.dusznosci ) Dodam też, że 2 razy coś podobego przytrafiło mi się po wyjściu z wanny, z gorącej wody. Silne zawroty głowy, i mroczki. Pierwszym razem zemdlałam..

Nadmierne tętnienie

.. ...i pod mostkiem widze pulsowanie. Nawet jak czytam książke to cała sie rusza w rytm serca .Też macie takie objawy?Pozdrawiam witam.Mam 34 lata,od ok.dziesięciu lat wiem ,ze mam wade serca _niedomykalność zastawki aortalnej z poszerzoną częścią wstępująca aorty i powiększoną lewą komorą i..

Bóle po lewej stronie pod żebrami

.. ...poczujesz rytmiczne pulsowanie w obu punktach.Nie boj sie to tylko dotyk Twoich dloni,ktore moga przyniesc Ci ulge,Powyzszy cytat pochodzi z; * * Akupunktura i inne metody refleksoterapii * * E.L.Maczeret,Z.Samosiuk Co do umierania nie boj sie cale zycie przed Toba i mnostwo slonecznych..

Ból po prawej stronie pod żebrem, promieniujący do pleców

.. ...takie nierownomierne pulsowanie i wtedy bol sie nasila. Moze ktos ma podobne objawy i moze cos zasugerowac, bo ja juz naprawde nie wiem co robic. Zjem boli, nie jem boli, a czasem zjem cs naprawde tlustego i ciezkostrawnego i nie boli. Nie wygalda to wiec na problem gastryczny typu..

Szumy uszne - pisk 24/7 - Str. 2

.. ...bicie perkusji czy mocne pulsowanie tętna. Teraz słyszę to prawie cały czas. Nie mogę się skupić, źle słyszę, bo pulsowanie w głowie zagłusza mi wszystko, jestem już tym biciem bardzo zmęczona, jak zresztą wszyscy z Was. Laryngolog stwierdziła tylko ubytek słuchu stosowny do wieku : - ),..

Nadciśnienie i silne bicie serca

.. ...dobrze : ).Tez czuje pulsowanie w roznych czesciach ciala ale specjalnie mi to juz nie przeszkadza skoro cisnienie mam ok to jest wszystko w porzadku: ).Mam 20 lat i tez za specialnie za dobrze nie czuje sie z tym ze mam nadcisnienie....;/.Napisz ile masz wzrostu i jakie miales..

Lexapro - Str. 12

.. ...z blednikiem, dziwne pulsowania w glowie i inne nieprzyjemne odczucia, ktore byly bez problemu do zniesienia. W drugim tygodniu wszelkie objawy zwiazane z odstawianiem zminiejszyly swoja intensywnosc.Obecnie praktycznie juz sie nie pojawiaja. Na razie wszystko jest OK jesli chodzi o..

Mocniejsze uderzenie serducha oraz bardzo szybki puls

.. ...ciśnienie przy tym mocnym pulsowaniu.Z reguły mam noskie ciśnienie...Miałam robione EKG i nic na echu tez nic nie wyszło... Proszę o jakieś rady, pomysły... Pzodrawiam Witaj Justynnka! Moim zdaniem dobrze byłoby abyś udała się jeszcze raz do lekarza w celu zrobienia szczegółowych badań..

Bóle łydek, antykoncepcja i Polocard

.. ...odczuwam nieprzyjemne pulsowanie i silny ból lewej łydki. Wiem, że te tabletki mogą powodować zakrzepicę, ale nie mogę ich odstawić, bo wtedy problemy z okresem wrócą. U kardiologa termin mam dopiero za tydzień i boję się, że w tym czasie może się pogorszyć. Czy zażywanie Polocardu może..

Pulsujące ciało i nadciśnienie

.. ...ataki takiego silnego pulsowania skroni i szyi mam rzadziej, ale są za to bardziej dotkliwe. Robię się strasznie blada krew mi jakby odpływa z głowy a następnie uderza bardzo mocno i robi mi się strasznie gorąco, mam * mroczki * przed oczami. następnie zaczyna mi drgać żyła albo tętnica..

Pulsowanie brzucha z prawej strony w rytm bicia serca

.. ...ze od tygodnia czuje pulsowanie brzucha po prawej stronie tuz pod zebrami moje serce kolacze strasznie mocno jestem nie spokojny przeszkadza mi to coraz bardziej czuje to jak siedze stoje nie odczowam jak ide. Wyczytalem ze moze to byc tetniak wiec udalem sie na USG wynik super wszystko..

Pulsowanie żył w szyi?

.. ...czesto mam wrażenie pulsowania krwi w żyłam z boku w szyi? nie wiem czy to jest tak jak pisze ale tak odczuwam, jest to troche bolesne ale nie tak bardzo. czy ktos z Was miał lub ma cos podobnego? i czy może to być jeden z objawów nerwicy? odpisujcie za co z góry dziekuje, karolina nie..

Bóle brzucha, uczucie powietrza w nim itp.

.. ...oprócz własnie tego pulsowania czegoś w szyi mam inne objawy, badziej dokuczliwe, mianowicie bóle brzucha w wiekszości przypadków całego badz w samym środku nad pępkiem. jest mi lepiej gdy sie położe ale tez nie zawsze, kiedys na wszystkie bóle brzucha miałam jedna sprawdzona metodę - po..

Drżenie brzucha

.. ...siebie dziwne drżenie, pulsowanie brzucha. Przeważnie wieczorem i rano, tak jak gdybym była w ciąży panicznie się jej boję, nieraz jak pomyślę, że miałabym być drugi raz w ciąży, od razu mam uczucie mdłości, zawrotów głowy - czuję wielki nieopisany strach, zażywam ziołowe tabletki..

Odkrztuszanie dziwnej masy z płuc i osłabienie

.. ...przeszkadza, bo czuję mocne pulsowanie skroni, jestem ociężała i poruszam się bardzo wolno, a każdy wysiłek kończy się tym, że nie jestem w stanie utrzymać się na nogach, przewracam się i nie mogę wstać. Nigdzie dalej wychodzić sama nie mogę i irytuje mnie to. Byłam u lekarza, ale..

Stan podgorączkowy, bóle i zawroty głowy oraz szybkie bicie serca

.. ...również czasami lekkie pulsowanie. Do tego wszytskiego mam przyspieszoną akcję serca gdy nie wykonuje żadnego wysiłku. Od czterech dni nie wychodzę z domu ponieważ nie czuje się za dobrze, jesli ktos mógłby mi doradzic co to może być byłabym bardzo wdzieczna, jesli ktos miał podobne..

Ból w klatce piersiowej bez badań i kontroli lekarza

.. ...jeszcze takie drgania - pulsowania ktore jakby sie rozpedzały a pozniej zwalniały az do uderzenia 1 na sekunde i cisza, znika. po kilku pierwszych takich * atakach * udalem sie do lekarza rodzinnego, powiedzialem w czym problem powiedzial ze zrobi mi badanie ekg i jak okaze sie ze cos..

Bóle głowy, nerwica, osłabienie organizmu

.. ...przeszły dolegliwości - pulsowanie żył i kołatanie serca. Nie na długo. Po kilku dniach wróciło to samo. Kupiłam więc tabletki równie silne jakie przepisał mi lekarz. Średnio pomogły. Nie biorę ich bodajże od 3 dni. Doszły mi dziwne bóle głowy, brak koncentracji, zmniejszona koordynacja,..

Słyszę i czuję bicie serca na całym ciele

.. ...słyszę bicie - takie pulsowanie, dudnienie często także czuję bicie serca całym ciałem aż po końce palców takie pulsowanie,jakby ciało drgało, mimo ze jestem nieruchomo. Podobno mam szmery ( związane z zastawka ) ale z tym się da żyć.Czasami moje serce bije bardzo szybko a za moment..

Pulsujący brzuch i powiększający się w okolicy pękpa

.. ...pępka.Najbardziej czuć to pulsowanie podczas ćwiczen i gdy leże. Co to może być ? mam dopiero 16 lat .Jestem osobą szczupłą i łatwo było to zauważyć.Czy ktoś może miał takie objawy i może mi pomóc ? Prosze i dziękuje : ) Hej, Alicja, mam 31 lat i ten sam problem, ale moze Ci pomoge,..

Ból serca, zawroty głowy i osłabienie

.. ...dni dostałam straszne pulsowanie w skroniach no nie do zniesienia!ustało!na dzień dzisiejszy borykam sie z codziennymi zawrotami ktore raz są słabsze i przechodzą po 3,4 godzinach a innym razem męczą mnie naprawde długo!dzisiejszy dzien jest dla mnie paskudny!!!!!!!!!juz wszystko było..

Niedobór magnezu czy coś poważniejszego?

.. ...drętwienie nóg - dziwne pulsowanie w żyłach Dostałem skierowanie - laryngolog ( słuch, błędnik - OK ) badanie krwi ( OK ), neurolog przepisał Aspargin 3x1 tab., Memotrophil 2x1 tab. ( nie podając konkretnej przyczyny objawów , po tygodniu poczułem poprawę, po kolejnych kilku dniach..

Objawy nerwicy serca (i innych)

.. ...dławienie w gardle i jakby pulsowanie gardła z rytmem serca ( serce wtedy mocno kołata ). 4 )Nieznośne duszności i niemożność wzięcia pełnego oddechu. 5 )Ogólne rozdrażnienie i nerwowość – większe niż kiedykolwiek. 6 )Lęk występujący gdy objawy się nasilają, jest to lęk przed..

CZUJE tetno w brzuchu

.. ...dokładnie odczuwają pulsowanie tętna z aorty brzusznej, ba nawet widać jak pracje ta aorta, to jest normalne, zapytaj lekarza jak bardzo cię to niepokoi troche mnie pocieszylscie ze przy tej nerwicy to normalne..dzieki za odpowiedzi pozdrawiam mam pytanie jeszcze o interpretacje wyniki..

Ucisk w glowie, szum w uszach, wysokie cisnienie, dziwny wzrok - Str. 6

.. ...lewej strony, czulam pulsowanie, naciaganie skory na policzki albo szyje, ogolnie dyskomfort, przestraszylam sie tego, serce walilo jak szalone do tego te dusznosci... pomyslalam ze mam jakiegos guza na mozgu... Przeszukalam internet ( jak chyba kazdy przerazony szukajac podobnych..

Ból głowy pojawiający się przy wysiłku

.. ...szybciej się poruszać, pulsowanie się narasta.Nawet teraz kiedy pisze to nól ten nie daje zapomnieć o sobie. I moje pytanie brzmi tak: czy to wygląda jakby w mojej głowie coś tkiwło co może zaraz pęknąć? Albo czy jest to cos równie gorszego? Ciśnienie mam w normie, krew, mocz i te..

Nastoletnia nerwica - Str. 14

.. ...dopuszcza do zbyt szybkiego pulsowania. Następstwem tego jest wolniejszy oddech ( brak hiperwentylacji= brak uczucia odrealnienia: ) ) i jakoś daje się radę. Na początku nie mogłam się przyzwyczaić do psychotropów, ale pomagają. Co prawda, wymagam jeszcze odwożenia i przywożenia do..

Pulsujące skurcze na całym ciele

.. ...i nóg ale zawsze to pulsowanie w jednej części ciała trwało dosyć krótko, dzisiaj jak odkąd sie obudziłem już od ponad 30 minut ciągle prawy kciuk mi co jakiś czas właśnie w ten sposób pulsuje, gdzie powinienem się z tym udać Dodatkowo ostatnio zauważyłem, że po przebudzeniu się mój..

Lęk jest naszym przyjacielem - Str. 6

.. ...miłość. Nagle poczujesz pulsowanie i energia zacznie się poruszać. Stopniowo przestaniesz potrzebować faktycznego obiektu; energia zacznie płynąć na samą myśl, że kogoś ( coś ) kochasz. Wtedy możesz odrzucić nawet myślenie o miłości; po prostu kochaj, a energia będzie płynąć. Miłość to..

Impotencja, prostata i zaburzenia erekcji

.. ...oddawaniu moczu często czuje pulsowanie w kroczu nie bolesne ale coś pulsuje ;/ częste oddawanie moczu moze byc zwiastunem cukrzycy[nie musi],ale sprawdzic warto.6 złotych kosztuje. myślę,że w twoim przypadku wiele wątpliwości rozwiałoby USG,koniecznie zrobione przez urologa.Wybierz się..

Czy to nerwica?

.. ...mniej nerwowa,ale te pulsowania mam cały czas,raz są słabsze,a raz mocniejsze.Przez ostanie trzy dni tak mnie telepie,że nie moge spać tylko się wsłuchuję i bardziej denerwuje.Ostatnio myślałam o siłowni,ale moja córeczka się rozchorowała i narazie siedze w domu. Sandra, czy robiłaś..

Coś, ale nie wiem co (może nerwica?)

.. ...) i zmienne odczucie pulsowania wielu części ciała ( bark, ramię, czasem głowa, brzuch ) - szum w uszach, męty i śnieżek przed oczami ( to już mam z pare lat ;] ) - coś jakby waliło w środku głowy przy zmęczeniu ( ale nie po grze w piłce, tylko np. po biegach na 100 m ) i nerwach -..