Ropnie

Angina paciorkowcowa

.. ...kryptach widoczna treść ropna. W leczeniu anginy paciorkowcowej skuteczne są preparaty zawierające amoksycyklinę z dodatkiem inhibitora beta - laktamazy. Antybiotyk należy przyjmować przez minimum siedem dni. Powikłaniem ogólnoustrojowym nieleczonej anginy paciorkowcowej może być ostre..

Usuwanie migdałków

.. ...występowanie anginy ( ropne, paciorkowcowe zapalenie migdałków ). Obecnie wskazania te są bardziej wyważone. Jeśli przerośnięte migdałki utrudniają połykanie lub stanowią przyczynę bezdechu sennego, należy rozważyć ich operacyjne usunięcie. Częste anginy nie są wskazaniem do wykonania..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 15

.. ...- do doktora - jeśli ropna ( zap gardła czy angina ) to leczenie antybiotykiem. GRypa - łóżeczko. Wogóle chyba warto Radka szczepić na grypę - ale nie znam się na tyle na leczeniu dzieci, to trzeba wyjaśniec z pediatrą. Warto rozwarzyć. Zęby!!! Muszą byc zdrowe! Sama bigeminia może..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 79

.. ...moje dziecko ma anginę ropną dostał antybiotyk ja jestem osłuchowo czysta . U nas pogoda przepiękna żal mi serce ściska że musimy siedzieć w domu .PA . Witajcie wszyscy - Gabi to nie dobrze ze mały tak sie rozchorował.Jesli DOMINIK potrafi łykać tabletki to daj mu Lacidofil 1 - 2kapsulek..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 189

.. ...ja tylko na krótko.Okropnie boli mnie głowa dziś,mam wrażenie że mi zaraz pęknie.Wzięłam tabletkę posmarowałam Amolem ale nic nie pomaga.Chodzę jak pijana.Trzymajcie się.Pozdrawiam i przesyłam całuski Viola36 czytam codziennie to co piszecie sama czasami też coś pisze ale nie za..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 192

.. ...no i zaczął się ten okropny ból głowy.Nie wiem czemu jak wydmuchuje nos to wydzielina jest ropna i są pasemka krwi.Miałam kiedyś zapalenie zatok ale to było kilkanaście lat temu,teraz bez czapki z domu nie wyjdę.Wogóle mam jakiś taki zapchany nos i mnie czasami szczypie w nim.Aga..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 568

.. ...jest ciężko mi też okropnie, masz 30 lat i pewnie już rodzinę więc idź na spacer, rozpręż się, rób to co lubisz, spróbuj nie myśleć... teraz wiosna grile spacerki z rodziną no nie wiem co Ci jeszcze poradzić. Ja sama czasem zastanawiam się co zrobić, żeby w miarę normalnie się czuć,..

Po bajpasach - Str. 6

.. ...widoczne są pojedyncze ropnie. Po wykonaniu testów alergicznych okazało się, że jest uczulony na metale: kadm, ołów, chrom i nikiel. tak więc niklowane druty w mostku musiały być wymienione ( kolejna operacja ), nie może również jeść normalnymi sztućcami, a także czytać gazet ( farba..

Bypassy i co dalej?

.. ...jesli płyn nie jest ropny , rana nie jest zaczerwieniona nie ma się czym przejmowac. Pozdrawiam pani Izabelo mój tata 66 lat miał operację wszczepienia trzech bajpasów 10 dni temu , w piątej dobie po operacji wyciągnięto mu dreny i od razu został przekazany do sanatorium. po..

Angina ciągle powraca

.. ...angita i ciagle nacieki ropne na migdalach tworza przewlekly stan zapalny a jak wiadomo to jets bardzo nie dobre dla zdrowia. Jesli nie chcesz miec klopotow z sercem i nerkami tak jak ja to mam to Ci dobrze radze idz po skierowanie do szpitala. pozdrowienia ja rok temu miałam ostrą..

Dodatkowe skurcze - Str. 171

.. ...przerosniete niz na ropne, i skierowal mnie na przeswietlenie zatok. Z przeswietleniem mam przyjsc do niego i wtedy opisze wszystko dla kardiologa , mysle ze migdalki beda do wyciecia dla pewnosci. Takze jutro ide na rtg zatok i przy okazji do dentysty zeby sprawdzic zabki, zobaczymy co..

Dodatkowe skurcze - Str. 226

.. ...- blizny po anginie ropnej ( od dziecka mam ja zwykle 3 razy w roku:( :( : ) chocby jakby sie przyjrzec odrobine i zaczerwinione luki gardlowe - ja to tak nazywam...moze znowu angina mi sie zaczyna albo ? sama nie wiem co to moze byc?juz zaczynam znowu panikowac Justybka nie panikuj i..

Kołatanie serca a migdałki, czy jest zależność?

.. ...zapytaj kardiologa czy nie powinienej usunąć tych migdałków póki jeszcze nie jest za póżno. miłąeś badania w kieruknu zapalenia mięsnia sercowego? pogadaj z lekarzem to może być ważne. pozdrawiam abisynka..

Zastawki, zespół Barlowa - wada nabyta?

.. ...zastawka siada po anginach ropnych przewleklych( paciorkowce )lub zapaleniach jajników.U mnie to się stalo po migdałach które mam już wycięte. Co do dzieci to mam w domu 4 miesięcznego synka ale ciąża byla dla mnie horrorem ze względu na kołatania serca, dwa razy było u mnie pogotowie,..

Zespół Barlowa a zapalenie migdałków

.. ...poruszyc nawet palcem - okropne uczucie, jednak nikt nie wykryl mi zadnej arytmi ale do rzeczy wyczytalem gdzies ze jest wada ta moze byc nabyta przez ropne zapalenie migdalkow Wlasnie od okolo 2 miesiecy lecze moje gardlo zaczelo sie niewinnie od zaczerwienienia, ale po wizycie u lekrza..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma?

.. ...horror bo umarł w okropnych okolicznościach i w dodatku ja go znalazłam i wezwałam pogotowie - niestety za poźno....Straszny stres!!Nie umiem sie pozbierać. Jeśli chodzi o moją nerwice i jej objawy to mam ich z dnia na dzień coraz więcej i są coraz to silniejsze i za każdym razem inne...

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 7

.. ...laryngologa okazalo sie ze mam ropne zapalenie gardla i dostalam antybiotyk ale najgorsze jest to ze od tego czasu minal miesiac a ja dzis ponownie mam te same objawy,czytalam ze objawem nerwicy lekowej jest m.in uczucie ciala obcego w gardle !! TA NERWICA JEST POPROSTU OHYDNA,ATAKUJE..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 142

.. ...sie u mnie po anginie ropnej i tak juz zostalo. Witam Cię Asiu!!!Tak szczerze mówiąc do rzucenia palenia zmobilizował mnie wstyd.Poprostu nikt z mojego grona najbliższych nie palił i głupio sie czułam siędząc w ich towarzystwie ze śmierdzącym papierosem.Palenie rzuciłam odrazu ,ot tak z..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 243

.. ...powoduje on u mnie anginy ropne.lecze to i nie moge sie tego pozbyc to mnie wykancza a te bole w sercu sa meczace.ja nie mam nawet nerwicy.to ten paciorkowiec. Mam 14 lat. też mnie bardzo boli serce ale tylko w godzinach wieczornych ok .18 aż do zaśnięcia. Pojawia się przy tym strach..

Wyrywanie zęba przy wszczepionej zastawce

.. ...dlatego, że w stanie ropnym podano antybiotyk * dalacin * dożylnie - w trybie pilnym zbadano INR i podano lek brzeciwbólowy oraz zmieniono acenocumarol na clexan...i dopiero po 2 dobach usunięto mi 2 ósemki..... i musiałam poczekać jeszcze 2 doby by przejść na acenocumarol... Pozdrawiam..

Wyrywanie zęba przy wszczepionej zastawce - Str. 2

.. ...wyrwanie, bo ta torbiel ropna pod korzeniem jest potencjalnie niebezpieczna. Zastrzyki też biorę ( Clexane ). Martwię się tylko tą przedłużającą się opuchlizną i lekkim stanem podgorączkowym... witam, poczytałem i jestem juz głupi od tego wszystkiego, jestem po operacji zastawki 18 lat..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 11

.. ...corcie 8 letnią angina ropna.bylam z nia u lekarza oczywiscie autem bo pieszo nie dalabym rady.wychodzac od lekarza z dzieckiem ledwo nie padlam.ludzie na poczekalni patrzyli jak na wariatke!tez mam leki ze to sm!mam te objawy!jestem nadal na zwolnieniu!ile to jeszcze potrwa?mam non stop..

Fala zwrotna w zastawce trójdzielnej oraz fala zwrotna w tętnicy płucnej

.. ...chorowałam na anginy ropne i komplikacje mialam na stawy z tego powodu, dlatego tez badane było serce. Nie mam zadnych lobjawow, prócz tego ze szybko sie męcze ale to raczej spowodowane jest tym ze przez 2 miesiace prawie lezałam w łóżku. Z góry pdziekuje = * Fala zwrotna w zastawce..

Omdlenia wazowagalne o typie wazodepresyjnym

.. ...miesiącu mam anginę ropną. Omdlenia, dusznośći, kołatanie serca nie dają mi spokoju. W przeciągu ostatnich 6 miesięcy mój stan się pogorszył, czasami zdarza się, że codziennie mam te objawy, przez co nie mogę normalnie funkcjonować. Ostatnio również zauważyłam, że zaczęłam mieć problemy..

Ból nerek

.. ...zapalenie jajek mnie tez bolą ja mialam kiedys kamice nerkową ale bralam leki i przeszlo nie byl duzy miał3mm boje sie ze znowu cos wrocilo jak mnie wtedy nie bolalo to chyba jest duzy albo je przeziebilam..

Plamy na języku

.. ...Niemam również żadnych ropnych zmian,nie chorowałam ostatnio ,wcale może ktoś wie od czego to jest i czy można to jakoś wyleczyć? Witam Cię Klaro! Piszę do Ciebie ponieważ mam ten sam problem od dwóch lat. Plamy na języku pojawiły mi się po gastroskopii, która wykazała refluks. Plamy są..

By-passy i ropnie na mostku

.. ...miejscach tworzą się ropnie. Jak jeden przyschnie, to tworzy się drugi. Lekarz mówił, że tak ma być. Ja myślę, że to trochę długo trwa. Może ktoś ma taki problem i wie jak temu zaradzić. Co powoduje takie ropnie i czym to skutecznie zwalczyć. Znam kilka osób po takiej operacji i nie mają..

3 tydzień po operacji by-passy we Wrocławiu

.. ...przestał sączyć się jakiś ropny płyn został wypisany do domu. Wczoraj to jest po czterech dniach w domu znowu zaczęło z niej wypływać w innym miejscu.Ojciec ma 71 lat i na dodatek ma cukrzyce.Jeśli ktokolwiek ma jakieś informację bądź rady PROSZĘ dajcie znać pozdrawiam Do Zbyszka i nie..

Po zapaleniu mięsnia sercowego

.. ...do pracy. Kiedyś po ropnej anginie czułam się żle więc lekarz skierował mnie na badania analityczne i okazało się, że są nieprawidłowe; wysokie OB ,leukocyty i ASO powyżej 500 . W czasie osłuchiwania były słyszalne szmery nad sercem,. Potem miałam bóle stawów z obrzękami i okazało się,..

Miałam ablację - pytajcie o co chcecie

.. ...odpowiedz. Jeżeli migdał są ropne to oczywiscie zalega na nich ropa... jak to lekarz powiedział migdałki sieja na wszystko na serce, żoładek i skóre przedwszystkim, nastepnie są stawy : ) Wiem o tym ponieważ mojemu tacie na skórze wciąż robią się kaszaki.. diagnosa ropne migadłki... mam..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 134

.. ...strasznie i katar ma taki ropny,okropne.No ale w domku siedzi to do poniedzialku może dojdzie do siebie. Dziękuję za troskę. Mattiago a jak Twoj synek,z nim chyba gorzej biedny tak długo już choruje. Dorotka od rana na nogach,dlaczego myślisz że Cie nie lubię,to co było dawno poszło w..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 372

.. ...to nie spacerek mam ropne zapalenie gardla goraczka wszystko mnie boli chyba zmiana klimatu nie poszla na dobre Krysiu3 wspolczuje ci bardzi i jestem z Toba buziaki dla wszystkich pełnię dyżur sorki za błędy Witam Was serdecznie1 Za oknami jesienna pogoda ,której naprawdę nie lubie..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 535

.. ...operacji piersi - guzki ropne ( niestety przyczyniła się do tego praca ) i kobiece choroby dość poważne. Pierwszą rentę dostała na ... trzy miesiące, bo lekarz stwierdził, że serce się naprawi bo jest młoda, miała wtedy ze 40 lat. Póżniej jednak się nie naprawiła i tak co roku komisje. I..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 637

.. ...wiele lat chorował na ropne zapalenia ( anginę ) i ta metoda zdawała egzamin. Małgosiu gratulację!!! Zawsze powtarzam ,że zdolna z Ciebie bestyjka! Szkołę wybrałaś sama ale myślę ,że ten wybór jest trafiony w dziesiątkę. Jeszcze troszkę pocierpisz i zawodzik będzie w kieszeni ! Za dwa..

Masakra z sercem

.. ...angine ( chociaz poza ropnymi czopami w gardle i ogolnym oslabieniem nawet nie boli mnie gardlo i nie mam goraczki ). myslalam ze skoro to angina to serce mi sie troche uspokoi po antybiotykach kiedy odtruje nieco organizm. niestety jest ze mna co raz gorzej. przed momentem myslalam ze..

Drętwieje mi broda

.. ...niedawno przebyta angina ropna?? zazywaj sie pisze,sorry za blad.A czy ugryzl Cie kiedykolwiek kleszcz??? bardzo bardzo dawno kiedy bylam okolo 2 klasy podstawowki mialam kleszcza za uchem ktorego musieli usuwac mi na pogotowiu. teraz mam 21 lat wiec troche czasu minelo. wydaje mi sie..

Nerwica w ciąży - Str. 13

.. ...trzy ciężkie anginy ropne( wszystkie na tle nerwowym ),spędziłam około miesiąca prawie nieprzytomna ,z temperaturą 38/39 stopni.I jeszcze to uczucie ,że mój mózg przestaje pracować,że zapadam się w nicość.Aż trafiłam do mojej pani psychiatry,która wyciągnęła mnie z obłędu.Dla dzieci.Więc..

Nerwica w ciąży - Str. 73

.. ...miałam jeszcze czopy ropne w piersiach. Dlatego kolejne dziecko też będę karmiła butelką, bo uważam, że jest to najwłaściwsze rozwiązanie w moim przypadku( patrząć na Livie ).Więc nie martw się, Twój maluszek na pewno będzie zdrowy jak rydz, pozdrowionka Kochana Kajkens,ja rozumiem Twoją..

Nerwica w ciąży - Str. 230

.. ...a to już robiły się ropnie. Strasznie spanikowałam, bo mnie też kłuje odbyt i lekarze to olewają.Tak mnie to zdenerwowało, że pojechałam do szpitala. Oczywiscie, lekarz mnie zbadał, stwierdził że nie się z dzieckiem nie dzieje i poszłam do domu. Ale on przecioeż nie może zbadać jelit...

Wyniki krew, mocz a migdałki?

.. ...baktrim,Zinnat ) na moja ropna angine. Niestety nie mam jeszcze wynikow wymazu gardla ( sam musialem sobie je zrobic poniewa zaden lekarz mi tego nie zlecil ).Z gory serdecznie dziekuje za Wasze opnienie i pomoc. Chłopie jeśli masz HBsAg dodatnie to oznacza, że jesteś nosicielem wirusa..

Tętniak aorty, leczenie tylko poprzez rozcięcie klatki?

.. ...razem była to angina ropna a aktualnie infekcja ropna od zęba. Martwi mnie tylko jedno - przyjmuję antybiotykRoxitron 150mg( 2dni ) a poprzednio przez 5 dni klarmin i ostatnio w stanie spoczynku usłyszałam zamiast normalnego cyk cyk mojej zastawki2 krotny zgrzyt jakbyś otwierała nożem..

Szumy uszne - pisk 24/7

.. ...dźwięki ale one są okropne. nie szukałam nigdy przyczyny może powinam ale mam już tyle innyc chorób że czasami mam już dość badań itp dajcie znać jak się tego pozbyliście wiem ze są specjalne urządzenia co regurlanie noszone pomagają zagłuszyć te koszmarne dźwięki ale nosić je tzreba ok..

Szumy uszne - pisk 24/7 - Str. 2

.. ...zapalny w głowie - wyciek ropny z nosa, to ciśnienie sie ustabilizuje i pisk zniknie. Niestety pani ordynator nie daje na to dużych nadziei. RADA DLA TYCH CO MAJĄ PISK W USZACH: SPRÓBUJCIE ZAŻYWAĆ PREPARATY Z MIŁORZĘBU JAPOŃSKIEGO - regulują ciśnienie w głowie - ponoć pomaga. Jestem w..

Gronkowiec a bypassy

.. ...przestał sączyć się jakiś ropny płyn został wypisany do domu. Wczoraj to jest po czterech dniach w domu znowu zaczęło z niej wypływać w innym miejscu.Ojciec ma 71 lat i na dodatek ma cukrzyce.Jest załamany a ja nie mam pojęcia co robić?Czy zawozić go z powrotem do szpitala i czy leczenie..

CRP i ASO

.. ...anginę, jestem po nacięciu ropnia około migdałkowego i po punkcji. Cały czas jestem na antybiotykach i w tej chwili biorę szczepionkę na uodpornienie.Mam skierowanie na badania - oprócz OB mam zrobic ASO i CRP.Chciałabym wiedziec co oznaczają te nazwy i jak ktoś miał takie badania to..

Ropnienia

.. PostWysłany: Sro Cze 11, 2008 12:03 am Temat postu: Kilka pytan odnosnie ROPIENIA - prosze o POMOC!!! Odpowiedz z cytatem Zmień/Usuń ten post Usuń ten post Czy 1 )ropien tylko i wylacznie mogl sie pojawic poprzez zakazenie bakteriami jak:gronkowiec,paciorkowiec,beztlenowiec? 2 )czy taki ROPIEN na nodze moze..

Intymny problem - stolec

.. ...inne choroby.Na temat ropnia niestety nic nie mogę powiedzieć.Pozdrawiam,jakby co to pytaj,postaram się odpowiedzieć.Może napisz jeszcze o swoich dolegliwościach bardziej szczegółowo. A i jeszcze na temat gazów,mogą być przyczyną zlego odżywiania,ale moze świadczyć o wrażliwym jelicie,to..

Angina bakteryjna i gorączka

.. ...często chorowałam na ropne anginy z wysoką gorączką powyżej 38 stopni i zawsze byłam leczona antybiotykiem. Z biegiem czasu przechodziłam anginy bakteryjne z białym nalotem nawet bez temperatury lub tylko ze stanem podgorączkowym. Następstwem tych infekcji u mnie było zapalenie stawów z..

Kłujące bóle głowy, pogorszenie wzroku, zawroty

.. ...przechodzi w postać ropną - najprostsze rozwiązanie problemu to wizyta u laryngologa, rtg zatok, plus badanie wydzieliny z zatok, wymaz z nosa i ewent. badania krwi: ) Co do tętniaka, to ja go miałam o czym praktycznie nie wiedziałam, urodziłam dwa lata temu synka i 8 miesięcy potem w..

Mam wszystkie objawy arytmii, za szybkie bicie, albo nierówne, tak się boję

.. ...dwa lat cierpiałam na ropnie na migdałach,pojawiały się coraz częściej co 2 tyg.co 10 dni lekarz musiał mi je ściągać lub bardziej uporczywe wycinać,alternatywą było wycięcie migdałków.Chcąc sprawdzić opinie innych weszłam na internet i wpadła mi w oko jedna krótka wypowiedż.Pani..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 20

.. ...wyjałowiony i teraz jeszcze ropne zakażenie gardła...Taki już mój los. Ale dostałam dwie recepty : ) ) Jedna na leki a druga wyjazd nad morze i to w najbliżym czasie...Więc niedługo pojadę pooddychać jodem. Kasiek mi wczoraj udało się w wielkim strachu pojść na 5 minut na solarium,cała..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 79

.. ...postanowieniem diety ale i z okropnym bolem gardla - syn mnie poczestowal paciorkowcem - lekarz stwierdil angine z ropnym migdalem.antybiotyk i lozko.ale co sie dzialo popoludniu - masakra - goraczka38.5st i wymioty krwia no obled.maz sie wystraszyl i do szpitala chcial mnie wiez.cala..

Silny atak nadkomorowy serca - Str. 2

.. ...dziury na migdałkach z ropnymi niespodziankami. ogólnie boli i pali cały czas i jest cudownie czerwone koloru krwi :/ a propo boreliozy - ja to mam podejzrenie tocznia to będą jaja jak się potwierdzi :( , włąśnie słyszałam ze większośc tych przeciwaciał zawoża do poznania :( bo gdzie..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią - Str. 103

.. ...synek znowu chory angina ropna 40stopni i zaszczyki.U mnie to się chyba nie skończy :( Ale czekam na lepsze dni bo wiem że kiedyś nadejdą !!!!!! Buziaki... Dziękuję matrusia za życzenia z całego serca. pozdrawiam. czesc dziewczyny....jak sobie radzicie? ja jetsem zalezna od meza bo sama..

Dziwne powikłania po sztucznej zastawce

.. ...razem dostałem wyciek ropny z szwa na klatce piersiowej i okazało się, że przez parę lat chodziłem z otwartą dziurką na szwie ( wystawał z niego mały drucik, który ja uznałem za normalny , skoro lekarze nic nie mówią ) Po tej przygodzie mam regularne( co rok czasem częściej ) nawroty tej..

Jakie macie odczucia gdy mówicie że wam serce na moment staje?

.. ...temu przeszedlem angine ropnom moze to od niej...mialem ja precej i dlatego te objawy ktore nadal sie utrzymuja. Podczas anginy mialem takich napadow kilka w ciagu dnia...Prosze o pomoc chcialbym wrocic do poprzedniej sprawnosci brakuje mi tego...moze ktos wie co mi jest?/ale sie..

Ropiejaca skora na glowie - po ogoleniu i opalaniu

.. ...moze to spowodowalo ropnienie * lysej * glowy?Proszeo rady czym to zniwelowac,mascie,wywary,szampony a moze samo przejdzie?Czy taki stan jest grozny dla zycia,zdrowia? jestem poza granicami kraju i uslugi lekarskie sa drogie i bardzo slabej jakosci. może być to reakacja na słońce - te..

Powikłania pogrypowe a arytmia

.. ...,która spowoduje np. ropne zapalenie gardła co jest grożne dla serca.Jestem ciekawa czy to jest teoria lekarza ,który zaleca brać antybiotyki przy grypie czy własna teoria pacjenta.Ja podkreślam zdecydowanie NIE antybiotykom przy grypie. Jeszcze coś dodam co zapomniałam napisać,że gdzieś..

Powikłania pogrypowe a arytmia - Str. 2

.. ...syn też dostał latem ropnego zapalenia gardła oczywiście antybiotyk na wyleczenie ale młody zamiast brać lek bo się lepiej poczuł poszedł na imprezę , za dwa tygodnie ponownie angina - antybiotyk i znowu impreza ,którą nie można opuścić.Za kilka miesięcy poczuł się bardzo żle - do..

Ile należy zapłacić za operacją wymiany zastawki aortalnej?

.. ...wszystko było O.K. Jeden ropny ząb i wymiana zastawki może się skończyć źle!. Pielęgniarkom, które zarabiają grosze wypada się też odwdzięczyć - ok. 1000zł. Jak chcesz jakąś zastawkę, która nie jest refundowana lub jest nowością, wynalazkiem, którą np.: wszczepili Gubernatorowi..

Zapalenie wsierdzia

.. ...lekceważone jak grypa , czy ropna angina może doprowadzić do gorączki reumatycznej....z zajętym sercem Wiele lat temu przechodziłam często ropne anginy... Kiedyś po niedoleczonej anginie doszło do zapalenia stawów z obrzękami Duże osłabienie bóle mięśni, temperatura początkowo wysoka..

Chrostki na dłoniach

.. ...pokazaly mi sie takie ropne chrostki one kluja jakbym miala powbijane drzazgi nie swedza na palcach tego najwiecej,cale cialo ok tylko dlonie.To na pewno nie swierzb jakby ktos mogl pomyslec,nie zarazam tym,Jak pojawi sie jedna to wokolo zaraz tez tak jakby jakies skupiska,acha one nie..

Wymiana zastawki a zęby

.. ...zębów. Należy wyleczyć próchnicę, usunąć zęby martwe, leczone kanałowo, sprawdzić, czy nie ma ognisk zapalnych w jamie ustnej, jakiś ropni przykorzeniowych. Zrobić wymazy z jamy ustnej i nosowej. Pozdrawiam..

Ból z tyłu głowy a zapalenie zatok

.. ...męczę się z paskudnym, ropnym zapaleniem zatok. Biorę bioparox plus syrop na kaszel. Od wczoraj przy wydmuchiwaniu nosa boli mnie tył głowy, z prawej strony nad karkiem, ból odczuwam też usiłując pociągnąć nosem. O co może chodzić? Myślę że nadciągnełaś sobie cosik jakiś mięsień przy..