Rozrzedzenie krwi

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 16

.. ...wiem to Acard jest na rozrzedzenie krwi ( biorę go obecnie, bo jestem po ablacji ),Aspargin ( w moim przypadku brałam go w celu uzupełnienia niedoboru magnezu, potasu i przy niemiarowościach serca )i raczej bym go nazwała lekiem wspomagającym - ale to jest moje zdanie. Co do Preductalu..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 26

.. ...przez trzy miesiące na rozrzedzenie krwi .Po zabiegu wyszłam na drugi dzień,nie miałam żadnego siniaka ,ani krwiaka. Opiekę w szpitalu miałam wspaniałą.Po dwóch tygodniach wróciłam do pracy aga - dlaczego musisz czekać aż 3 lata? Edyta - dla mnie np. wywyływanie samego częstoskurczu..

Podejrzenie zespołu WPW

.. ...podawane sa leki na rozrzedzenie krwi trzeba leżeć plackiem przez jakieś 12 - 18 godzin i to też może człowieka męczyć. Zabiegu nie ma się co obawiać. Odpisuje troszke pozno, wiec nie wiem czy to jeszcze przeczytasz : ) A trafilem tutaj, poniewaz we wtorek, czyli za 3 dni bede mial..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 8

.. ...wprowadzono rytmonorm i lek na rozrzedzenie krwi acenocumarol.Prawda jest ,że leki antykoncepcyjne nie są wskazane chyba ,ponieważ ja pierwsze dolegliwości zaczęłam odczuwać jak byłam na lekach antykoncepcyjnych.Objawy tej dolegliwości są podobne jak u osób tu piszących.Mam często..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 14

.. ...ćwiartkę tabletki na rozrzedzenie krwi.Nie piję wcale alkoholu ani grama w moim wypadku niewielka ilość prowokowała arytmię.Z kawą też uważam jedną fliżankę dziennie.Staram się też nie denerwować,nie przejmować jakimś drobnymi sprawami,pracuje zawodowo.Mam jeden dyżur nocny w..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 19

.. ...150 i Acenocumarol na rozrzedzenie krwi.Mam 42 lata,jestem pedagogiem .Przez rok małam spokój ,wada,nie dawala o sobie znać.Ostatnio odeszla do Boga moja mama,jest to utrata bliskiej osoby, doszły inne problemy.Duży poziom stresu powoduje u każdego myślę wzmożenie objawów tej..

Po ablacji - nie wiem czy udana!

.. ...zażywam tylko Akard, na rozrzedzenie krwi i potas. Głowa do góry częstoskurczowcy. Kiedyś musi się udać. Ja na to liczę. Pozdrawiam wszystkich, zwłaszcza Artura, Mirka i Dorotę. Dopiero teraz wczytałam się w twój post Amadea. Nie chodzi o to, że 98% to zabiegi udane. To mnie lekarze..

Ablacja - kompendium wiedzy

.. ...brzuch zastrzyki na rozrzedzenie krwi. Kilka dni po zabiegu wypuszcza was zdrowych do tego samego świata, z którego tu przyszliście, jednak ( jeśli zabieg się udał ) wydawać się, będzie, ze jest bardziej kolorowy : - ) Przyjmuje się, ze gojenie trwa ok. 3 miesiące, podczas których dobrze..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 14

.. ...spowolnienie akcji serca i na rozrzedzenie krwi i... dalej sobie mdlałam, nie mogłam pracować karetki wywoziły mnie z narad - wstyd... boję sie być sama w domu, przetraża mnie pusty korytarz, ulica i droga szybkiego ruchu kiedy prowadzę czyli wszystkie miejsca gdzie trudno o szybką..

9 dni po wymianie zastawki aortalnej

.. ...brac tabletki na tzw. rozrzedzenie krwi i co m - c robic badania na tzw INR. A jak sie czuje, roznie to bywa raz sa dni ze mozna drzewa wyrywac a raz zle sie czuje. No i trzeba sie przyzwyczaic do sluchania pykania,tykania tej sztucznej zastawki Noi mam problemy z cisnieniem za duze i..

Zabieg - stenty wieńcowe

.. ...regularnie tabletki na rozrzedzenie krwi i moj standart zycia od tego zabiegu jest o 100% wyzszy. W moim przypadku stend i ten zabieg urarowal mi zycie. Pozdrawiam i powodzenia!! Mój mąż ma wstawione 3 stenty w sercu, czuje się świetnie, od zabiegu minęły trzy lata. Witam.Jest to..

Dodatkowe skurcze - Str. 118

.. ...kalipoz acenokumarol na rozrzedzenie krwi lacipil i lozap na nadcisnienie i watrba w porzadku niedawno robilam alat i aspat i wszystko w normie a jak chcesz sobie pomoc dziecino jezeli nie bedziesz brala lekow a na ablacje sie nie kwalifikujesz ja po ablacji i co dalej piguly e..

Dodatkowe skurcze - Str. 232

.. ...muszę odstawic leki na rozrzedzenie krwi 7 dni przed usunięciem.U nas Justynka też trzeba miec majatek żeby leczyc zęby: )leczyc leczę prywatnie ale usuwam na nasza Kasę Chorych: )ale dosc o tych cholernych zębach: )poprosze o kawałek serniczka ...pal licho z dietą..czlowiek zawsze..

Dodatkowe skurcze - Str. 264

.. ...Wszytskich!!! acha..apropo rozrzedzenia krwi..po pierwsze już mi rorzedzili w szpitalu podając kroplówkę...teraz dużo piję i juz jest ok, po drugie, a moze przede wsyztskim...ja karmię i leków brać nie mogę....... Czyli wynika z tego ze u mnie nie jest az tak zle spoko. Trzeba sie..

Kardiowersja czy ablacja?

.. ...serce biorę też leki na rozrzedzenie krwi. Skoro większość z was uważa że ablacja nie jest niebezpieczna zapytam mojego kardiologa o nią. Nie wiem dlaczego mi jej nie proponował wcześniej? O ablacji dowiedziałam się przypadkiem podczas otrzymywania kroplówki na pogotowiu 3 tygodnie temu...

Skurcze dodatkowe a biosotal

.. ...nadcisnienie po ablacji biore tylko betalog 100 iacenokumarol na rozrzedzenie krwi do czasu wyniku z holtera ale wizyte mam dopiero na 17 maj do kardiologa ablacje przeszlam dobrze Dzieki za informację...

Częstoskurcz komorowy i nadkomorowy

.. ...ostatnio co dwa miesiące. Wizyta w szpitalu kończy się kardiowersją. Mam tego dosyć. Z leków biorę Sotahexal 80 , no i Sintrom na rozrzedzenie krwi. Jeżeli ktoś może coś doradzić bardzo proszę o radę. Ewa..

Ablacja część II - mam małe tętno ale pracuję ile się da

.. ...dziennie Acard, dla rozrzedzenia krwi. I w dniu przyjscia do szpitala mam nie brac lekow. Torche sie tego boje, bo jestem nerwus, i moge z nerwow dostac czestoskurczu ; ) Ale miejmy nadzieje, ze szybko dotre do szpitala, a tam juz beda wiedzieli co zrobic ; ) Soul, co do znieczulenia, to..

Rehabilitacja dziecka po operacji Rossa

.. ...aspiryny powodujaca rozrzedzenie krwi.Z tego co mowia mi lekarze bede brala go przez miesac gora dwa. Witaj Olu! jak sie czujesz obecnie? I jakie rokowania dawal ci kardiochirurg? Mnie powiedzial, ze 10 lat homograft spokojnie wytrzyma, ale czasem zdarza sie, ze ludzie zyje dluzej bez..

Jaki rodzaj zastawki serca jest najlepszy dla pacjenta?

.. ...będzie brał leki na rozrzedzenie krwi i stała kontrola gęstości krwi. To jest jedyna wada tej zastawki. Po miesiącu pojedzie do senatorium na 3 tygodnie. Szpital, w którym mąż był operowany jest naprawdę godny polecenia Szpital im.Szterlinga w Łodzi przy ul.Szterlinga. Opieka medyczna..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 80

.. ...i aspirin protect na rozrzedzenie krwi.Nie wiem czy to cos daje w kazdym razie gdybym miala isc do ogolnego,ktory da mi lek na lepsza przemiane materii,pozniej ze skierowaniem mialabym czekac na zapis do kardiologa 3 miesiace to nerwy by mnie same zzarly,Wczesniej jak leczyl mnie..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 180

.. ...wypaleniu.Acard jest na rozrzedzenie krwi a potas wspomaga serce.Ale dziwne ze przed ablacja nic nie bralas wogole czy tylko przed ablacja.Bo ja biore ogromne dawki.Ale jesli tak bedzie nadal to idz do kardiologa,dobrze radze. A blacje miałam robioną w Warszawie CPSK AK. nie bralam kilka..

Migotanie przedsiomków - Str. 2

.. ...razu wlaczyla mi lek na rozrzedzenie krwi poniewaz moze dojsc do udaru mozgu pozdrawiam Debora ! Ja właśnieprzygotowuję się do ablacji z powodu migotania przedsionków. Mogłabyś podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami na ten temat( jakbyło przed, jak jest teraz, czy zażywasz jakieś..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 26

.. ...odpadają mi leki na rozrzedzenie krwi i cały czas mam swoją zastawkę. Oczywiście, każdy przypadek jest indywidualny i tak naprawdę dopiero jak Cię * otworzą * to chirurdzy mogą określić czy plastyka jest możliwa - zawsze w obwodzie jest przygotowana zastawka - sztuczna lub biologiczna...

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 29

.. ...brać żadnych leków na rozrzedzenie krwi : ) i mogę jeść kiszona kapustę i cytrusy których nie wolno przy sztucznej zastawce : ) 3. mimo tego ze zastawka biologiczna ma * pewien okres przydatności * - degeneruje się ( max żywotność to podobno 22 lata ale jeśli jest wszczepiona u starszych..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 33

.. ...i ryzyko związane z rozrzedzeniem krwi. Oczywiście to moje zdanie, każdy powinien kierować się tym co dla niego najlepsze. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia! Hej nieobecny Jesli chcesz napisz Twój numer telefonu na mojego maila przemklo@wp.pl To zadzwonie do ciebie i pogadamy Hej nieobecny..

Operacja wymiany aorty wstępującej - Str. 2

.. ...brać acenokumarol na rozrzedzenie krwi i bisokard zapobiegający ewentualnej arytmi.Doktorzy Dumański i Nowicki,którzy mnie operowali to chirurdzy najwższej klasy.Swiadczy o tym mój stan zdrowia pomimo ciężkiej operacji i zaawansowanego wieku.Ich etyka lekarska i troska o pacjentów przed..

Co zamiast Clexane?

.. ...było mu potrzebne na rozrzedzenie krwi. witam mam pytanie czy po zastrzyku ojciec długo krwawi, bo moja mama codziennie ma zakrwawioną pidżamę, pościel itd. pozdrawiam Witam ! Mam o Was pytanie z nadzieją, że mi pomożecie. Otóż jestem pół roku po zatorowości płucnej .. i juz w miare..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 10

.. ...Acard, czyż nie? Nie sądzę, żeby wpływał na twoje spowolnienie i problemy z sercem, bo to zdaje się chodzi o rozrzedzenie krwi, żeby po ablacji nie tworzyły żadne mikroskrzepy. Tak myślę, ale może się mylę?..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 14

.. ...a branie środków na rozrzedzenie krwi w każdej chwili może wykluczyć inna choroba. Jeśli chodzi o wiek to bardzo możliwe, że jestem z Was najstarszy - mam 62 lata. Mimo to podjąłem ryzyko ablacji ponieważ każdy rok z migotaniami jest rokiem straconym. Nigdy nic nie można zaplanować,..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 61

.. ...mojego rozumowania ,jeżeli arytmia jest na tle nerwowym to jak ją można zlikwidować obawiam się ,że ona może wrócić w czasie sytuacji stresogennych ,ale i tak życzę Wam aby już nigdy nie było migotań...

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 62

.. ...prawdziwa. 1. Leki na rozrzedzenie krwi bierze się po to aby zabezpieczyć się przed tworzeniem skrzepów w miejscach gdzie tworzą się blizny po ablacji. Dotyczy to wszystkich zabiegów związanych z układem krwionośnym i jest okresowe do czasu całkowitego zagojenia ran ( pół roku do roku )...

Bajpasy w WAM w Łodzi

.. ...dostaje się chyba leki na rozrzedzenie krwi po tak poważnej operacji, a co do pielęgniarek to co prawda nie zazdroszczę im pracy, ale z drugiej strony też mam do nich pretensje gdyż w dniu kiedy tata miał już zawał wcześniej krwawił z odbytu i zgłosiłam to ale kazały czekać na lekarza,..

Pierwotne nadciśnienie płucne - Str. 14

.. ...standardowo Warfarin sodium na rozrzedzenie krwi. W czerwcu miałam kolejne cewnikowanie i wyszło już tylko 32mmHg - ja tak sobie myślę choc nie jestem lekarzem, że to ogromny postęp i strasznie się z tego cieszę. a bierzesz w dalszym ciagu revatio czy to bylo jednorazowe ? pytam poniewaz..

Ból po prawej stronie i *przeskakujące* żebro

.. ...klatki wyszło drobne rozrzedzenie struktury kostnej z lewej strony na wysokości 2 żebra ( zmiany pourazowe - przez 2 lata się nie powiększyło ). Wszystkie badania krwi super.Skąd to przeskakiwanie żebra, jak kilka razy przeskoczy to klatka boli jak cholera. Może ma ktoś pomysł?.Ilunia..

Dwupłatkowa zastawka aortalna i poszerzona aorta wstępująca - Str. 2

.. ...pobierać acenocumarol na rozrzedzenie krwi i bisocard zabezpieczający przed arytmią. Moim zdaniem chirurgia serca stoi u nas na bardzo wysokim poziomie. Kilkanaście lat temu nie miałbym szans na tak skomplikowaną operację. Z tętniakami trzeba być ostrożnym. Miałem co najmniej kilku..

Postępujące osłabienie, obniżona temperatura ciała i zimne poty - Str. 6

.. ...wysoka. Biorę też leki na rozrzedzenie krwi. Badałem cholesterol i próby wątrobowe - też w normie. OB w pierwszym badaniu 3 w drugim badaniu po miesiącu 9. Byłem też u dentysty ale nie mam żadnego stanu zapalnego. Jestem wysokim facetem i ważę 97 kg. Mam pracę praktycznie siedzącą ale i..

Kaszel po by passach

.. ...dostal zastrzyki na rozrzedzenie krwi. pozdrawiam Bardzo często spotyka sie podobne dolegliwości po tej operacji, choć nie zostało wyjaśnione skąd sie one biorą, proponuje przeczekać, oczywiście pod stałą obserwacją lekarzy, i dopiero gdy objawy nie miną zgłosić sie do specjalisty..

Warfina a naklofen

.. ...naklofenu pisze, że nie powinno się go brać gdy jest brany lek na rozrzedzenie krwi - warfina. Jednak lekarz mowi, że to nie przeszkadza - jeden lek z drugim brać. Odpowiedzcie mi czy tak naprawdę jest?..

By passy i woda w płucach

.. ...może coś więcej doradzi. Pozdrawiam Ojciec ma 6 cm wody. to podobno nie jest duzo.lekarz na kontroli powiedzial ze moze to byc spowodowane zastrzykami na rozrzedzenie krwi. nastepna kontrola 28 sierpnia...

Interakcje tlenku azotu NO ze *spalaczami tłuszczu*

.. ...( a co za tym idzie rozrzedzenia krwi wraz z jej szybszym przepływem i zwiększenia objętości mięśni ), a * spalaczami tłuszczu * , które zawierają kofeinę, taurynę lub efedrynę ( ew. jej pochodne ). Te drugie prowadzą do pobudzenia organizmu, mięsień sercowy pracuje szybciej - podwyższa..

Flekainid w migotaniu przedsionków

.. ...tylko acenocumarol na rozrzedzenie krwi i co miesiąc kontroluję INR / to jest bardzo ważne badanie/ Ja też prócz migotania mam problemy z wątrobą, żołądkiem i oczywiście z psychiką, która jest między innymi skutkiem migawek.Miło mi będzie jak do mnie napiszesz. Pozdrawiam i życzę..

PO ABLACJI

.. ...ablaci biore tylko na rozrzedzenie krwi Acencumarol.Mam nadzieje ze wszystko bedzie okej,trzeba czekac rok aby stwierdzic ze ablacia sie udala. Jezeli masz watpliwosci czy poddac sie zabiegowi to nieczekaj az bedzie gorzej, i arytmia stanie sie arytmia utrwalona bedzie trudniej..

Krwiaki przy niewydolności serca

.. ...jakieś inne laki na rozrzedzenie krwi,to krwiaki się robią.Ja bym dawkę zmniejszył i niech rutinoscorbin bierze ,który wzmacnia sciany naczyń. zaznaczam ,że to należy skonsultować z lekarzem te siniaki smarować arcalenem,wyciąg z arniki. babcia ma zniszczone sciany naczyń.Naprawić się to..

Udar niedokrwienny z częściowo sparaliżowaną lewą połową

.. ...leki i zastrzyki na rozrzedzenie krwi? Czy to mogło być przyczyną udaru może jakiś skrzep się urwał i trafił do mózgu?Bo lekarze wznowili podawanie tych leków? Co teraz? Czy można już próbować pobudzać rękę i nogę( bo na łaskotanie reaguje ) anetko !gdzieś tu twój tata założył chyba..

Udar mózgu niedokrwienny z sparaliżowaną lewą połową

.. ...leki i zastrzyki na rozrzedzenie krwi? Czy to mogło być przyczyną udaru może jakiś skrzep się urwał i trafił do mózgu?Bo lekarze wznowili podawanie tych leków? Co teraz? Czy można już próbować pobudzać rękę i nogę( bo na łaskotanie reaguje ) Jestem w szoku bo nigdy na nic nie chorowała (..

Badanie jelita a marcumar i heparyna

.. ...dluzszego czasu biore lek na rozrzedzenie krwi ( Marcumar ),boje sie wiec poddac temu zabiegowi.Prosze o podanie jaka Heparyna z punktu widzenia lekarskiego bylaby dla mnie stosowna.Bardzo dziekuje i prosze o informacje. a po co masz mieć kolonoskopię? Mas zjakieś objawy? Biegunki?..

Migotanie przedsionków-ablacja

.. ...Teraz biorę warfin na rozrzedzenie krwi. To tez przygotowanie do ablacji aby w czsie zabiegu nie wystąpiły zakrzepy w serduchu. Raz kozie śmierć. Pozdro. TRZYMAM KCIUKASY : * !!! U mnie dziś troszke lepiej poszłam sama do wc i tylko troszke kreciło mi sie w głowie : ) ... Madzik dzięki...