Siniaki na

Angioplastyka (PTCA)

.. ...wkłucia niewielkiego siniaka ( krwiaka ), jeżeli opatrunek uciskowy uległ przesunięciu. W trakcie badania jest podawany środek kontrastowy, który może wywoływać objawy uczuleniowe. Inne poważne powikłania zależą od stanu ogólnego osoby badanej i stopnia zaawansowania choroby, ich..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 11

.. ...Nie mam nawet żadnego siniaka. Noga nie boli, tylko muszę ją trochę oszczędzać. witam tez mamczestoskurcza czekam na ablacje chcialabum zapyatc jakimi metodami zatrzremujesz czestoskorcze ? Ja też mam mieć ablację ponieważ mam duży ubytek w sercu mają mi to tymi elektrodami podgrzanymi..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 26

.. ...dzień,nie miałam żadnego siniaka ,ani krwiaka. Opiekę w szpitalu miałam wspaniałą.Po dwóch tygodniach wróciłam do pracy aga - dlaczego musisz czekać aż 3 lata? Edyta - dla mnie np. wywyływanie samego częstoskurczu podczas zabiegu nie było zadnym problemem, z moich odczuc najgorsze było..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 31

.. ...oczywiscie sina, ale siniaczek juz zaczyna zanikac. co wiecej... czas pokoaze czy wszytsko bedzie ok i czy czestoskurcze nie powroca, trzymam sie wersji lekarza ktory twierdzi ze wszytsko wypali i ze nie bedzie powrotow. trzymam za wszyttskich przed i wszytskich po !!! w razie..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 46

.. ...miesiąc fajnego kolorowego siniaka - będziesz miał co dzieciom pokazywać ; - ) Witam wszystkich bardzo serdecznie. Własnie skończyłam 19 lat i jestem po ablacji. Od urodzenia miałam WPW które do 15 roku życia wogóle nie dawało o sobie znac. Kiedy w końcu zaczełam odczuwać jakies objawy..

Podejrzenie zespołu WPW - Str. 5

.. ...coraz lepiej,gdyby nie siniaki to to bym juz chyba zapomniała ze cokolwiek było,tylko sie nie bój i nie słuchaj co mówią inni oczywiście nie słuchaj tych co mówią żle odezwij sie po a kiedy masz zabieg i gdzie bo ja miałam w Koszalinie u dr Krzyżanowskiego,pozdrawiam i trzymam kciuki juz..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 252

.. ...nie pojawia sie zaden siniak,sprawdzam wezly,czekam jeszcze jak mi zacznie krew sie lac z nosa...z guzem bylo podobnie...wymyslilam sobie ze uciska mnie glowa i mam zawroty...jeszcze kiedys uslyszalam ze guz u kogos tam zaczal sie od dretwienia policzka ( od razu zaczal mi dretwiec hehe..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 253

.. ...bialaczke,bo mam pelno siniakow,naprawde sie wystraszyl,zaczal mnie ogladac,okazalo sie ze mam 2 male siniaczki na nodze o srednicy 3mm: )ehh..przechodzilam juz raka krtani..ale guz mozgu przeslonil mi wszystko,na 2 tyg zapomnialam o atakach i sercu bo bylam skoncentrowana na owym..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 261

.. ...ze myslalem ze umre, siniak na pol nogi i plecow, oczywiscie to bylo na jakiejs wyspie, zero mozliwosci dojazdu pogotowia i wiecie co wtedy tez sie balem ze moge miec przeciez wewnetrzny krwotok, ze moze uszkodzilem cos sobie ale raczej to nie byl lek taki jak teraz chociaz w sumie to..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 332

.. ...sobie, że lepiej mieć siniaka na d... niż substancje smoliste w płucach iwona - moje obżarstwo sięgnęło szczytu - albo raczej dna - wczoraj wieczorem zagryzałam rybę wędzoną gofrem z jabłkami - fuuuuuuuuuuj! - ale nie zapaliłam! pozdrawiam wszystkich bez wyjątku i każdego z osobna,..

Acenocumarol i wskaźnik INR - Str. 5

.. ...wyskakiwaly mi na nogach siniaki a teraz od roku jak biore warfin to nie ma siniakow. Zycze zdrowka i prosze o informacje tykajacych hej Hej, też biorę warfin 7,5 - 7,5 - 10 i INR około 2. Wtedy lepiej sie czuję. Jak brałam aceno to wskaźnik wariował, ciągła zmiana dawki. Warfin jest..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 29

.. ...czułem się świetnie, siniaki szybko znikały, mogłem wyjść na 10 piętro bez zadyszki, bardzo mało przeziębień! Niestety 2 lata temu przestałem chodzić na treningi ze względu na zmianę miejsca zamieszkania i obowiązków. Kondycja praktycznie zniknęła i teraz w dużym tempie życia często..

Acenocumarol a inne narządy

.. ...wstrzykiwan czesto pozostaja siniaki. wykonywanie codziennie dwoch zastrzykow tez do najprzyjemniejszych nie nalezy wiec zamiast nakłuwania sie przez 3 miesiace wolalem przerzucic sie na acenocumarol. Mam pytanie. Biorę ponad trzy lata Acenokumarol, ale dopiero przed trzema miesiącami..

Acenocumarol a inne narządy - Str. 2

.. ...z tym towarzyszą mi siniaki. Ostatnio po upadku mialem duże wylewy, ręka była granatowa. I wlaśnie likwidacja przez organizm tych wylewów niekorzystnie wpływa na stawy. Zmiana leku tutaj nic nie da. witam : ) ja od roku byłam na acenocumarolu...faktycznie wahania jezeli chodzi o wyniki..

Sztuczne zastawki serca - operacja Rosa - aorta 47mm - Str. 4

.. ...silnych uderzeń ( ogromne siniaki ) Pilnować się aby nie uderzać się w głowę , przy obniżonej krzepliwość krwi można doprowadzi do wylewu !! Czasowe kontrole u kardiologa i to wszystko Reszta życia pozostaje bez zmian nic tylko cieszyć się z życia Dzięki wybitnym specjalistom z Śląskiego..

Ablacja - kompendium wiedzy - Str. 26

.. ...zabiegu został mi jeszcze siniak. Nie sugerujcie się tym co ludzie piszą,naprawdę każdy przypadek jest inny. Razem ze mna byly jeszcze dwie osoby które miały zabieg.Jednego chlopaczka zabieg trwał 4 godz a drugiego Pana 1,5. Życzę powodzenia wszystkim,którzy sa jeszcze przed. do..

Po ablacji - Str. 10

.. ...uciazliwe . mam tez czesto siniaki ktore po pewnym czasie sie wchlaniaja . zastanawiam sie czy dobrze zrobilam zgadzajac sie na zabieg jestem ciekawa czy te dolegliwosci mina . do MARTA USA Marto ile ludzi z arytmiami tyle odczuc co do tej choroby. To wszystko zalezy od tego jaki masz..

Ablacja - Str. 7

.. ...igiełką bez najmniejszego siniaczka - super, naklejono mi mikro plasterek i już mogłam chodzić. Jak wróciłam do domku córka koleżanki była zawiedziona – ciociu co to za operacja na serce jak nawet żadnego śladu nie ma. Noga sprawna od razu, lekki ból w miejscu wkucia może do..

Ablacja - Str. 10

.. ...tylko nie wielkiego siniaka ale to normalne po naklociu w pachwinie W szpitalu byl tylko jedna noc i zostal wypisany do domu Za miesiac musze zrobic mu holtera i mam nadzieje ze juz wszystko bedzie w porzadku Pozdrawiam wszystkich i naprawde nie ma sie czego obawiac Zdrowie Najwazniejsze..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 6

.. ...bo slabe. Wychodza mi siniaki na całym ciele - po byle drasnieciu olbrzymy. Dali na krazenie leki - takie tam tableteczki... Najgorsze jest to otepienie. Nawet przy wysilku fizycznym wymuszonym bardzo glowa jest taka ciezka. Nic nie potrafie zapamietac. Doslownie jak warzywo sie czuje...

Nerwica - czy na pewno? - Str. 20

.. ...powietrza drrzaly i sinialy mi rece nie mialam apetytu a jak juz go mialam to byl taki od niechcenia robily mi sie zaczerwienienia na twarzy i na ciele. Walczylam z tym 3 lata objawy nieukazywaly sie az do przedwczoraj. 3 miesiace temu przyjechalam do swojego narzyczonego do norwegii po..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 244

.. ...zrobił mi się taki duży siniak na ręce, nawet nie pamiętam żebym się tam uderzyła a on jakoś tak nagle rano się pojawił.Jest to coś groźnego? Nie dość że boli jak dotykam to jeszcze wygląda jak duża spuchnięta kulka. Widać go z daleka bo jest taki wypukły. Nigdy tak nie miałam i teraz..

Aspiryna po zamknięciu przeskórnym ubytku między przedsionkami

.. ...zwiekszylaby liczbę i mozliwość siniakow , za typowe rozstępy nie powinna odpowiadać. Pokazalabym deratologowi. Okazało się że to nie od aspiryny , mój syn ( 16 lat ) ma po prostu rozstępy wzrostowe !!! Potwierdzone przez lekarza pierwszego kontaktu , oraz prowadzącego kardiologa. wiecie..

Bardzo silne bóle głowy wywołane stresem lub nerwami - Str. 6

.. ...skonczyło sie tylko kilkoma siniakami i lekkim rozcięciem z tyłu głowy. ja sądzeze na te nasze bóle głowy nie ma lekarstwa oprocz jednego;trzeba z nim żyć. pozdrawiam Aleksandra witam serdecznie! CHCIAŁABYM CI POMÓC i w związku z tym opowiem Ci o pewnym urządzeniu - aparacie, który ma..

Wadliwe zastawki

.. ...niskokrzepliwosci - wylewów siniaków itp ) i najważniejsze ze względu na możliwość zajścia w ciąże i urodzenie zdrowego dziecka. Jednocześnie podjęłam świadomie decyzję o reoperacji. Mam nadzieę ze decyzja moja jest słuszna. Rozumiem Moniko że Ty masz sztuczną zastawkę. Przeszłas juz 3..

Koronografia - ryzyko i strach? - Str. 4

.. ...jeden wielki czarny siniak ). Kiedy tak leżymy sobie, lekarze mają czas na dokładne sprawdzenie co się dzieje wokół serducha. Kiedy wreszcie byłem wolny od uścisku bandarzy, uświadomiłem sobie, o co w tym wszystkim szło... Dostałem szansę na nowe życie... Ze szpitala wypisano mnie w..

Dodatkowe skurcze - Str. 29

.. ...i nie leczą z reguły siniaka na nodze amputacją... Przede wszystkim zmieńcie jednak lekarza i skoro kardiolog wykluczył somatyczną przyczynę skurczy, zajmijcie się psychiką. I nie farmakologicznie, ale PSYCHOTERAPIĄ. Sam kilkanaście lat * walczę * z dodatkowymi skurczami komorowymi. *..

Dodatkowe skurcze - Str. 239

.. ...szczescie ma tylko wielkiego siniaka:( strasznie plakal az mi sie serce sciskalo:( :( oczywiscie poszlam odrazu do pani kierowniczki - ( tu w angli sa panie kierowniczki ) wszystko wyjasniac a ona mi ze wszystko sie wyjasni jutro i jutro mam rozmowe z rana z rodzicami tego dziecka..mowie..

Szybkie tetno II - Str. 4

.. ...za to po niewielkim siniaczku w ich okolicy. Dzien po ablacji wspominam srednio przyjemnie. Od rana mialam wysokie tetno, i dopie?o kolo 10 - tej dostalam cos na jego obnizenie. Pozniej pozwolili mi juz chodzic - ale moje serce wyprawialo sobie doslownie co chcialo. Takich sensacji nie..

Sintrom czy kleksan?

.. ...brzuch i te paskudne siniaki które potrafia sie robić to niemiła perspektywa. A powiedzcie dlaczego stosujecie Sintrom a nie Acenocumarol skoro to to samo a kosztuje 3 razy mniej. Ja stosowałem tez na poczatku Sintrom i nie odczuwam róznicy pomiedzy tymi lekami. A jezeli chodzi o diete..

Ablacja - Szpital Wojskowy - Wrocław

.. ...* potkniec * serca i siniaków wszystko jest ok. Gosia trzymam kciuki !!!!! Oby to była ostatnia !! : ) Miałaś robioną przez Dr Fuglewicza? Mam nadzieję, że spotkam jakąś młodą dusze:P: ) Nieeee, nieprecyzyjnie się wyraziłam, miałam robioną w CK Anin :D Ale zobaczyłam, że przed Tobą to po..

Spadek ciśnienia krwi

.. ...cisnienie jemu na 20 sinial stracil przytomnosc i zaraz brali go na operacje ja jej powiedzialam ze to nie mozliwe a ona sie obrazila na mnie prosze moze ktos sie z lekarzy wypowie dziekuje Witam Taka sytuacja mogła mieć miejsce, np. w krwotoku wewnętrznym. Pozdrawiam. j/w moglo tak byc..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 26

.. ...niskokrzepliowsci objawiającej sie siniakami wylewami itp. Pozatym jest mozliwosc zajscia w ciąze. Kij ma dwa konce - wadą tej zastawki jest jej zużywanie się jak kazdej zywej tkanki. trzeba liczyc sie z reoperacja ok 10 lat po wszczepieniu. Mówi sie ze u osob młodych czas ten moze byc..

Ablacja - gdzie robią najlepiej? - Str. 2

.. ...się pozbyc ogromnego siniaka. Jak na razie wszystko jest u mnie ok. Przyplątało się tylko nie wiem skąd nadciśnienie i sobie z nim walczę : ) Dam radę ! Elutka - trzymam kciuki i pozdrawiam : ) Dzieki, ja wlasnie czuje uklucia, albo troche mnie * trzyma * w miejcu aplikacji, cos jakby..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 18

.. ...podskórny czyli wielki siniak.Skojarzyłam to z moim niedawnym wyczynem - przechodzeniem przez płot na własną działkę gdzie mogło się to zdarzyć. Ponieważ biorę, jak wszyscy migacze Sintrom każde stłuczenie powoduje wielkie siniaki, więc trzeba zawsze zwracać szczególną uwagę na możliwość..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 36

.. ...śladów typu krwiaki czy siniaki poza widocznym miejscem wkłucia do żyły w pachwinie. Zielak weź coś na sen czas szybciej minie no i nie będziesz się aż tak denerwował. A ja miałem ablację w Aninie, ale piękny duży krwiak mi się zrobił - co prawda dopiero po kilku dniach. Myślę, że..

Migotanie przedsionków - ablacja - Str. 45

.. ...razem nie miałam śladu siniaczka, a to dzięki pani dr Piątkowskiej, która zasklepiła wejścia. __Eluzynko to ja od ciebie czerpałam siłę, będę trzymać kciuki. Pozdrawiam. Bardzo Wam dziękuje za szybką reakcję. Nic tylko się cieszyć, że wszystko idzie ku dobremu. Myślę Dana, że powinnaś..

Pojawiają mi się na ciele sine plamki

.. ...since,byle dotkniecie i siniak jak chodzila na basen ze szkoly to musialam sie niezle tlumaczyc bo cala w sincach,ktoregos dnia bedac u mojej pani ginekolog temat zszedl na dzieci i przy okazji tego dowiedzialam sie wlasnie o rutino,zadzialalo,teraz profilaktycznie raz na kwartal zazywa..

Sina skóra na nogach

.. ...wygląda to troche jak siniak po uderzeniu, jednak mam to od zeszłego roku. co to może być??? ( to nie boli ani nie piecze, tylko to widać ). czy jest możliwe aby była to twardzina? witam!nie wiem czy ma to zwiazek ,ja mam sine uda ale tylko wtedy gdy zmarzna mi nogi i to nie tylko pora..

Postępujący zespół wazowagalny? czy to możliwe?

.. ...przepisze: Na stluczenia i siniaki znakomicie dziala nalewka z zywokostu. - Swieze korzenie zywokostu wyszoruj szczoteczka pod biezaca woda,drono posiekaj i wsyp do pollitrowego sloika lub butelki.Zalej czysta 40 - procentowa wodka i odstaw na 20 dni w cieple miejsce.Nie odcedzaj,tylko..

Postępujący zespół wazowagalny? czy to możliwe? - Str. 2

.. ...miejscach gdzie były siniaki. coraz gozrej widzę, jestem rozkojarzona,... nie wiem nie radzę sobie z tym. ja jestem tak tym przerażona boję się że całkowicie się załamie albo w końcu bede miała nerwice lękową. już sie boę wychodzić ale nie mam wyboru muszę. staram się nie nosic pzry..

Mrowienie w nogach? żyły?

.. ...przytomnośc i mam barzdo dużo siniaków i małych i bardzo dużych. pomimo że smaruję specjalnymi żelami to szybko te zgrubienia nie znikają. zastanawiam śię czy nie mam tam utrudnionego przepływu pzrez te naczynia krwonośne. pozatym mam tachykardię i nadciśnienie i podwyższony cholesterol..

Mocny siniak na nodze

.. ...wypadku zostal mi duzy siniak koloru ciemnego a w srodku niego jakis okrag jasniejszego koloru prawdopodobnie to jest epicentrum uszkodzenia i czuc lekka gulke czy jest mozliwosc rozwieniecia sie raka z takiego wypadku/?? prosze o pomoc !! czy beda musieli mi amputowac noge ??..

Wysokie APTT i wizyta u hematologa

.. ...tendencje do występowania siniaków, czy może to wskazywać na łagodne zaburzenie układu krzepnięcia? mojemu synowi 4,5 lat robiłam badanie APTT z powodu krwawień z nosa, wyszło 40,4 , płytki krwi ma w normie i ogólnie morfologię bardzo dobrą... Syn urodził sie z droznym otworem owalnym,..

Ból po lewej stronie podczas kaszlu

.. ...piersia, tak jakbym miala siniaka na zebrze, pod skora. bylam u lekarza juz 2 razy! osluchal i powiedzial ze w plucach jest czysto. powiedzial ze trzeba to leczyc lekami przeciwzapalnymi i przeciwbolowymi ale jak do tej pory rezultatu nie ma i boli jak bolalo.. czy ktos ma podobne..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 55

.. ...) ) ) ) )mam ogromne siniaki na nogach : ) Iwona chciałabym to zobaczyć ,musiało to fajnie wyglądać ( hihi Ale nie wszystko może byc różowo prawda? przyjechał po mnie do siostry mąż i...od razu poczułam lęk ,że mnie zabiera.Mimo to pojechałam z nim do hipermarketu i poczułam się naprawdę..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 56

.. ...zabawnie wyglądać . Siniaki na kolanach to kilkudniowa pamiątka po cyrkowych wyczynach ( hahahaha ) tak Krysiu, choć na chwilkę...teraz mam awanturę w domu...zmęczona juz jestem tym wszystkim,ale nadal czuję się dobrze Iwona tego cholerstwa nie idzie wyczajić nie wiadomo kiedy może Cię..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 903

.. ...duszności . Kilka razy siniała bo nie mogła złapać oddechu . Córka nie nadaje się do przedszkola i to jest stwierdzenie lekarza pulmonologa . Ustaliliśmy iż bedę z nią chodziła na takie zajęcia , które nie ingerują z jej zdrowiem , aż do 6 roku życia , kiedy bedzie musiała iść do zerówki..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 996

.. ...to nie musi tam być siniak albo guz mogłaś po prostu zabić to miejsce i jak sie tam dotykasz to boli. pozdrawiam witajcie kochani! dzis mąz idze po wynik jak był ostatnio to wynik juz był ale lekarza nie było dzis wreszcie sie dowiemy co to było mam stracha ale tez jestem dobrej mysli a..

Ból pleców po uderzeniu

.. ...tym stylu. Jestem trochę zaniepokojony gdyż kolega starszy ( 28 lat ) mówił mi że też coś takiego mu się stało i okazało się że miał wysunięte 4 dyski. Proszę o waszą pomoc, Z góry dziękuję za odpowiedzi..

Nerwica w ciąży - Str. 31

.. ...stronach brzucha miala siniaki - ale w srodku. To pewnie od tych nocnych szalenstw. A pod wieczór boli mnie dół brzucha, moze to od ciężaru. Czasem nie mogę się zgiąć. Aga co tzn że już nie wyrabiasz? Hej dziewczyny.ja juz po chrzcinach narobila,m sie i wkurzylam bo w dniu chcin..

Nerwica w ciąży - Str. 190

.. ...do zniesienia. kilka siniaków, do gapiów się przyzwyczaiłam itd. ale czy starając się dbać o zdrowie mojego dziecka nie zaszkodzę mu? może któraś z Was może mi coś podpowiedzieć? słyszałyście coś na temat napadów a leków w ciąży? miło, że jest taka strona. że nikt ( przynajmniej nie dane..

Zimne palce u prawej ręki

.. ...od paznokci do połowy u prawej ręki a u lewej mniej i kciuki także.. tak samo czułam jakby mnie bolały żyły.. i tak momentami jakbym nie miała w ogóle siły w rekach ..Hmm nie wiem co z Tym zrobić ???:(..

Sine usta i bardzo długo znikające siniaki

.. ...uderzeniu pojawiają mu się siniaki,o wyjątkowo silnym zabarwieniu( fiolet,granat ) i bardzo długo mu schodzą( 4 - 7tyg ).Czu mogłabym uzyskać jakieś informacjer,na temat przyczyny tych dolegliwości? Mam na to odpowiedz, wez jego penisa i rozbij jajko z mąką i pozniej do buzi , napewno..

Krwiaki po koronarografi

.. ...przejdzie bez paniki za szybko sie wstalo po zabiegu ja mialam po ablacji takiego krwiaka ze wyladawalam na chirurgi ale wszystko sie wchlonelo, a na chirurgie trafilam bo podejrzewali tetniaka,pozdrawiam..

Mam 33 lata i nie radze sobie ze soba

.. ...okaleczanie się. najpierw były siniaki, nabijałam je sobie na nogach, czym się dało... potem ciełam sobie rękę... teraz już nie tne tylko ją rozdrapuje. wolę głębokie zadrapania bo trudniej sie goją, łatwiej je zrobić, można je robić wszędzie i gdy * potrzebuje * . nie muszę szukac..

Guz na nodze po udzerzeniu

.. ...robilem kilka opatrunkow siniak zszedł ale narośl taka została . juz mija miesiac ja to mam .. czy to normalne po 2 uderzeniach ??? nie mam kolorow ale jakas narosl czy guz zostało .. ?? to normalne ?? czy moze to cos poważnego prosze pomocy !! to nie rak ;( ??? Zrób sobie..

Woda w kolanie

.. ...się w tym miejscu mały siniak i dosyć duża opuchlizna, która była miękka, po kilku dniach opuchlizna zeszła ale ból pozostał, myślałem że wszystko ok i znów spadłem na to kolano. Teraz jest ono 2 razy większe niż za 1 razem, pojawił się też mały krwiak. Ból odczuwam nawet przy lekkim..

Dziwne uczucie w obrębie głowy i klatki piersiowej

.. ...tęcza i plamiasta ; ) Siniak na siniaku, nie wiadomo skąd i po co? Z drugiej strony, nerwica tez mogłaby być, bo ja żyję emocjami, jestem emocjami ;D Co do Twoich ( moich ) * szarpnięć * , to odczuwam lęk tylko wtedy, gdy one są. Zwłaszcza, gdy napadną mnie, kiedy muszę gdzieś wyjść do..

Stymulator serca i krwiak w miejscu wszczepienia

.. ...i oczywiście ogromne siniaki. Lekarz mówi, że to musi powinno się wchłonąć, ale nie jest pewny. Czyt ktoś miał podobną sytuację i może mi coś powiedzieć na ten temat? Mój Tata miał 19 sierpnia ( pomiędzy godz. 13:00 a 14:00 ) zabieg wszczepienia stymulatora serca, który podobno się udał...

Ból po prawej stronie klatki przypominający siniak

.. ...ból tak jakby to był siniak albo popularny ból po wysiłku fizycznym tzw * zakwas * . Najbardziej objaw się pojawia rano, w ciągu dnia w miarę spokój i wieczorem najbardziej kiedy np leżę przed TV na prawym boku to nie raz muszę zmienić pozycję na plecy bo uciska. Czy ktoś może mi..

Ataki paniki, lęki - Str. 3

.. ...przemocy w rodzinie. Z siniakami i zadrapaniami na kolanach szedłem sobie przez życie. W wieku lat 15 straciłem ojca, który miał nadciśnienie i cholerne poczucie obowiązku pracy od świtu do zmierzchu.Musze w tym miescy nadmienić, że tata odszedła nagle, bez łóżek szpitalnych i bladych w..

Dziwny bolesny żylak pod skórą a WPW

.. ...i bardzo bolacy goz, siniak wygladajacy jak zylak. Obok nie przebiega zadna zyla. W przeciagu 2 godzin zrobil sie spory babel, czerwone w srodku i siny rumien dookola. Wydaje mi sie, ze to cos zwiazane z ukladem krwionosnym, ale lekarzem nie jestem. Nie wiem co mam z tymi objawami..

INR jak postąpić?

.. ...wyskocza mu na ciele siniaki .Proponowal bym uzgodnic z lekarzem i przejsc na WARFIN, bo acecumarol tez wplywa na gestosc kosci .Pozdr i zycze zdrowka dziękuję serdecznie Czesc a co mam zrobic gdy ja mam INR 5,4 ostatniomiałem napadowe migotanie. Lekarz po wynikach w szpitalu..

Silny ból kolana

.. ...nie ma spuchniecia ani siniaka tylko ten okropny bol. czy ktos moze mi pomoc ?? z gory dziekuje i pozdrawiam Ja mam to samo co ty ela, czy doszłas juz co jest przyczyna? Bardzo mnie to zastanawia. Hej Krzysiek, niestety nie wiem co to za dziwne bole : - ( i w dodatku nie ma na tym..

Omdlenia lękowe.

.. ...analityczny po szczepionce endżelixu od tej pory mdleje na widok krwi siniaków a nawet opowiadania o tym a nagorsze bo nawet na miejsca w których poprzednio zemdlalam czy ktoś tak ma i co z tym zrobić?..

Po ablacji. Pytajcie.

.. ...zrobił mi się lekki siniak i ze względu na tą temperaturę. Wyszłam do domu dopiero w piątek. Wyniki z Holtera przed i po zabiegu był przerażający. Z 30 tys. tych uderzeń spadło mi do niecałego tysiąca. W moim przypadku miałam trzy ogniska z czego dwa bardzo duże z lewej i prawej komory i..

Leki przeciwzakrzepowe a miesiączka?

.. ...wiele osób ma problemy z siniakami. Może komuś pomoże to, do czego ja doszłam. Najmniejsze siniaki robią się na wysokości pępka, z boku - tak do 4 cm od pępka. Zastrzyk robię bardzo powoli i po wstrzyknięciu całego leku jeszcze na chwilę zostawiam wkłutą strzykawkę. Na początku miałam..

Żółta plamka

.. ...i skad sie wzielo. Prosze o pomoc. poprzegladalm forum i chyba mimo ze jest to forum lekarzy - jak google radzilo - to chyba jednak nikt mi tu nie pomoze z moim dermatologicznym problemem :( Siniak....

Dziwne uczucie bólu

.. ...zewnatrz nie mma pojecia idż do ortopedy,niech zobaczy co jest.Może się przewróciłeś,coś się przesunęł o w kręgosłupie i teraz napinają się mięśnie z powodu tego przemieszczenia.Ale to ortopedz by ocenił...

Padaczka czy nerwica?

.. ...ale skutki zostają. Siniaki na ciele, totalne wyczerpanie organizmu i przy niektórych silnych atakach występuje bezwiedne oddanie moczu. Idź do lekarza, na początek możne to być neurolog, bo jak piszesz to problem z koncentracją, zanik pamięci i problem ze wzrokiem może sugerować chorobę..

Jestem po ablacji, chętnie odpowiem na wasze pytania, wątpliwości - Str. 6

.. ...potem zostanie najwyżej siniak, ja będąc 12h po zabiegu nie czułam w ogóle bólu, chodzić mogłam swobodnie, więc bądź dobrej myśli, i tak długo się męczyłaś, czas najwyższy coś z tym zrobić; ) Życzę dużo zdrówka i pogody ducha zarówno tym będącym przed zabiegiem, jak i po; ) oj Anuś..

Siniaki, krwiaki od szczypania silnego ściskania a serce (rak serca).

.. ...uprawiamy sporty. Mamy masę siniaków, zgrubiałych/zbitych mas pod skórą i jakoś jesteśmy zdrowi. Są ludzie, kótrzy chorują czy na hemofilię oraz inne choroby krwi, słabe naczynia, padaczki i inne, które przyczyniają się do powstawania zasinień. Są różnego rodzaju wypadki ( komunikacjyjne..

Krwiaki przy niewydolności serca

.. ...rękach troche mniejsze siniaki i na gardle wielkiego krwiaka także już zaczęła pluć krwią. Lekarz już u niej był ale nie kwalifikuje sie za bardzo do szpitala na tą chwile, jednak martwią mnie te krwiaki. Skąd takie nagłe osłabienie naczyń? Boje się, że dostanie jakiegoś wylewu albo..

Przechodzony zawał serca

.. ...i co najwyzej miałam siniaki. Poza tym myśląc w ten sposób można popaść w paranoję. Życie i stresy szkodzą najbardziej, ale leki są aby pomagać. Przedewszystkim żyjmy zdrowo i ruszajmy się bo ruch to zdrowie! Przeznaczenia i tak nie oszukamy choćbyśmy ze strachu w majtki sikali, każdy ma..

Dziwne kłucie przy przełykaniu

.. ...zrobił mi się żółty siniak. Dentystka powiedziała, że to krwiak i jak to nacisnęła to pojawiła się krew. W poniedziałek znowu na kontrolę. A jeśli chodzi o to połykanie i dziwne kłucie to dzisiaj może jakby trochę lepiej. Zaznaczam TROCHĘ. Sama się nad tym zastanawiam i może to na tle..

Sina skóra po pobieraniu krwi

.. ...to może oznaczać coś poważniejszego? To może być siniak : ) ale warto skonsultować to z lekarzem . JESU mi sie tez zdarza siniak, to zalezy jak pobierze ci krewww żle pobiera krew,to też trzeba umieć...

Nie wiem co mi jest.

.. ...ze to miazdzyca.A te siniaki to moze zapowiedz zelakow.Magda zamias sie martwic idz do lekarza. ANETAS - kup swojemu mężowi rower treningowy i niech ćwiczy.Mam sąsiada ,lat 90,który już nie wychodził z domu,nawet mały wyleew miał.Namówiłam go na rower jakieś 6 lat temu.Ć2wiczy zawzięcie..

Ablacja - Str. 2

.. ...pachwin mam malutkie siniaczki i malusienkie zgrubienia ledwo wyczuwalne. Mam nadzieje ze to nie zadne krwaki ani tetniaki i raz dwa sie zagoja : ) Pozdrawiam ludkow ktorzy czekaja na ablacje w razie pytan prosze o kontkat. do juliusz1. Potwierdzam, masz rację co do zgrubień miałem..

Coś na piszczelu

.. ...przebarwień na skórze. Czytałem, że może to być niewchłonięty krwiak lub taki już zwłókniały. Chciałbym się poradzić czy to jest coś poważnego? Zacząłem się niepokoić. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam!..

Siniaki po leki PLAVIX

.. ...rozrzedza krew,stąd te siniaki.Trzeba lekarza zapytać czy dawka nie za duża jest. 4 - Plavix jest tylko w jednej dawce! krzysztof - Porozmawiaj z lekarzem - dalsze postępowanie zależy od wskazań do zażywania Plavixu. Być może zażywasz także dodatkowo inny lek rozrzedzający krew, np. kwas..

Plavix ,acard i siniaki

.. ...Często robią mi się siniaki szczególnie na nogach,wystarczy lekkie uderzenie. Napiszcie proszę czy mamcie podobne doświadczenia z tymi lekami ,ciekawa jestem ponieważ ostatni czytałam artykuł,który mówił że powinno sie odstawić wówczas plavix ,natomiast w ulotce leku piszą że jest to..

Szaleje mi serce, skurcze dodatkowe, chudne

.. ...same wychodzą mi żółte siniaki i same znikają - od czasu do czasu skurcze łydek i innych mięśni Byłem raz w szpitalu, porobili mi badania krwi i powiedzieli że to nerwica. Jak zapytałem czy może to być zapalenie mięśnia sercowego to nie bo wyniki były w normie. Uwierzyłem że to nerwica,..