Skierowanie na Echo serca

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 12

.. ...Walczaka muszę mieć jakieś skierowanie? Wyniki jakich badań powinnam przedstawić profesorowi? Czy wystarczy próba wysiłkowa,echo serca i holter? Z góry dziekuje Panu Doktorowi oraz współtowarzyszkom niedoli za pomoc.: ) ) Aldona - dzięki za te kilka słów, czekam na szczegóły jak..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 19

.. ...wszystko ok. Dostałam skierowanie Do Zabrza do kliniki kardiologi. Tam tez zrobili mi EKG juz wyszło inaczej ze bije szybko ale równo wiec nie wiem co mam o tym myśleć?? Zrobili mi echo serca w Zabrzu i powiedzieli ze wszystko ok. Kazali brac magnez itd, przestac palić i schudnać!! Byłam..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 64

.. Witam , dostalam skierowanie do Anina, zapisali mnie do dr.Wlodarskiej , czy ktos moze ja zna , albo na jej temat cos powiedziec? pozdrawiam Witajcie. w kwietniu robiłam ekg serca i echo serca mam wypadania płatka zastawki mitralnej bez fali zwrotnej biore betaloc zok 0,25mg ,magnez z potasem i w razie..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 49

.. ...EKG lub czy dostałes skierowanie na nie, oraz jak przerywasz te napady /radzisz sobie sam czy jedziesz na umiarowienie do szpitala?/ Mam to od 2 lat i rok temu robili mi echo serca, choltera, no i powiedzieli mi ze to jest czestoskurcz napadowy, no ale tak jak pisalem biore ten betaloc..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 51

.. ...szpitalu rejonowym.Stąd skierowano mnie do poradni zaburzeń sreca w Swiętokrzyski Centrum Kardioloii w Kielcach.Przeszedłem badania echo serca.W maju miałem koronarografię,Holter i w czerwcu magnetyczny rezonas serca.Zostałem zakwalifikowany do ablacji.Trwała 3 godziny.Nacięcie było w..

Echo serca - Str. 7

.. ...bylo zapewne powodem skierowania na echo. Z załączonych opisow nie ma powodow do stwiania takiego rozpoznania, tochę nizsza frakcja wyrzutowa niz nalezaloby sie spodziewac ,ale nie ma opisow zaburzen kurczliwosci Bardzo dziękuje za odpowiedź.. ale czy ta frakcja wyrzutowa może być..

Echo serca - Str. 8

.. ...RYTM ZATOKOWY ZWOLNIONY Z NIEMIAROWOSCIA ZATOKOWA. Co to moze oznaczac ?? dostalam skierowanie nna echo serca, niedlugo bede je robic ? ale co moze oznaczac ta niemiarowosci i zwolnioy rytm zatokowy ?..

Echo serca - Str. 9

.. ...no wlasnie dostalam skierowanie do kardiologa i na echo serca bo miewam bole w kl.piersiowe i nie mam zieolnego pojecia czym to moze byc spowodowane:| dziekuje za wyjasnienie Być moze takie zwolnienia rytmu powodują gorsze ukrwienie serca i stąd bol ,ale to pomozę wyjaśnić kardiolog..

Echo serca - Str. 10

.. ...Echo i dostała po nim skierowanie do szpitala mówili, że operacja na 99%. Czy założenie rozrusznika wyklucza operację? Czy przegapili coś i nie można już teraz jej operować i dlatego założyli tylko rozrusznik, bo to jedyna rzecz jaką mogli już teraz zrobić? Czy opinia w sprawie operacji..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 542

.. ...do lekarza, dostałam skierowanie do kardiologa, miałam robione badania krwi, elektrolitów, glukozy i ok. miałam tsh( wyszło troche podwyższone, ale zrobiłam dodatkowe badania ft3 i ft4 i sa w normie ), miałam holtera i echo serca i też są okej, lekarka kardiolog mówiła ze mam serce jak..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 797

.. ...Przez ten ból dostałam skierowanie do szpitala, w szpitalu zrobili mi ekg 3 razy dodatkowo echo serca i wszystko było ok, skończyło się na kroplówce, lekach rozluźniających i przeciwbólowych. Dodatkowo zauważyłam że w nocy jak się budzę to mam wrażenie jakby mi powietrza brakowało wiec..

Echo serca badania

.. ...zrobic sobie echo serca prywatnie to musze miec skierowanie? idac prywatnie nic nie potrzebujesz..

Szmer serca u 19 letniej dziewczyny - Str. 2

.. ...szmery serca. Dostałam skierowanie do kardiologa, do którego chodziłam co pół roku, aż do 18 roku życia. Przy każdej wizycie robiono mi EKG,a później szłam na konsultacje do pani kardiolog. Kilka razy miałam robione ECHO na którym nie wykryto u mnie żadnej konkretnej wady. Nigdy też nie..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 51

.. ...wymusiłam na lekarzu skierowanie do gastrologa ( bojac sie ze to rak żołądka ) co sie okazało - wszystko w jak najlepszym porzadku bez zadnych zmian. Zrobiłam badania krwi i echo serca - które tez nic nie wykazało. Trafiłam wreszcie do prywatnego gabinetu psychiatrycznego Pani doktor..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 236

.. ...powiedziała, dała tylko skierowanie na EEG. Niedawno miała echo serca i wszystko bylo w porządku. Wczoraj nie mogłam długo zasnąć, ponieważ plecy nie dały o sobie zapomniec i to nie jest taki silny ból że nie można leżeć tylko taki delikatny ale upierdliwy i przy tym ciężko mi sie..

Echo serca prywatnie Zabrze

.. Witam wszystkich skierowanie do kardiologa mam ale na marzec 2007... więc mam pytanie: Chcialbym wykonać Echo serca ( czuje dziwny ucisk w okolicy serca ) ile takie cos kosztuje prywatnie, najlepiej w okolicach zabrza Polecam Katowice i pania dr nauk med. Jolantą Biernat z Ochojca. Trzeba z nią w sprawie..

Wynik echo serca co oznacza?

.. ...kompetentnymi. Michal a czemu skierowano cie na to badanie miales jakies dolegliwosci? ja mam to samo mam pogrubienie tych platkowi jeszcze niedomykalnsc Choruje na nadciśnienie IV stopnia ,echo miałem robione już 3 razy niestety z tego co wiem to mam coraz większe zmiany w..

Odczyt z EKG a leki

.. ...też bez jakiegokolwiek skierowania wykonać nigdzie echo serca odpłatnie. Lekarz na podstawie EKG przepisał mi Concor Cor 1,25mg, czyli bisoprolol w najlżejszej postaci. W skierowaniu do poradni specjalistycznej jako rozpoznanie napisał Syndrom Barlowa. Wyczytałem, że przed zastosowaniem..

Wada wrodzona serca ASD II

.. ...czy to zle? dostalam skierowanie do poznania na wlasnie badanie przez przelyk, tak zawsze mialam echo serca. Wogole sie na tym nie znam i strasznie sie boje co bedzie dalej. A tak ogolnie to mam jeszcze jakiegos tetniaka na sercu wiec nie wiem co mam myslec. Jesli ktos ma jakies..

Arytmia nadkomorowa serca - Str. 4

.. ...przyczyny. Jak narazie mam skierowanie do nefrologa i na echo serca. Mam 17 lat i nigdy dotąd nie miałam problemów z sercem, więc jestem troszke za niepokojona. Za dodatkowe informacje na temat arytmii komorowej bedę bardzo wdzięczna: ) Pozdrawiam...: ) Ceśc, mam 19 lat, od 6 roku życia..

Powiększenie lewej komory serca płodu

.. ...Otrzymałam w związku z tym skierowanie do Instytutu CZMP celem wykonania echokardiografii płodu. Zdaję sobie sprawę z tego, że przed wykonaniem tego badania trudno jest postawić właściwą diagnozę, niemniej jednak chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej na temat przyczyn oraz skutków..

Jaki rodzaj zastawki serca jest najlepszy dla pacjenta?

.. ...kardiochirurgicznej mĄż dostał skierowanie do najbliższej poradni. tam zrobili mu echokardigrafie serca i potwierdziła się diagnoza naszego kardiologa.co pól roku mĄż robił kontrolne badania echokardiograficzne na poczĄtku wada nia postępowała szybko grad byłm od 50 - 55 a na ostatnim..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 20

.. ...robil USG tarczycy i skierowania mi nie dal. Teraz jestem glupi i nie wiem komu wierzyc bo ktorys z lekarzy sie myli. U mnie też stwierdzono nerwice serca...Miałam robione echo serca,i wyniki były dobre...Lekarz powiedział mi,że bóle mogą być spwodowane niedobrem witamin... Dostałam..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 203

.. ...wysokie cisnienie.Odrazu skierowano mnie do szpitala,tam mialam robione ekg i wykazalo brak potasu,zapisano mi lek Betaloc 25.bralam go przez 4 misiace.Potem kontrola u kardiologa jednego i powiedzial mi ze mam nadal brac te leki.Nastepne badania jakie mialam to echo serca i..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 299

.. ...lekarza rodzinnego miałam skierowanie na echo serca, wyszło ok i tak chodziłam codziennie do lekarza a oni patrzyli się na mnie jak na idiotkę, przynajmniej tak mi dali odczuć, kiedyś spotkałam moją znajomą lekarz tez ją męczyłam bo mieszkała piętro wyżej ode mnie a że jej mąż i ona..

Zespół Barlowa jest wyleczalny?

.. ...dobrze a jednak dostałam skierowanie do kardiologa. miałam szczęście bo trafiłam na bardzo dobrego lekarza bo juz na pierwszej wizycie podejrzewał co mi jest. zrobił jeszcze tylko dodatkowe EKG i echo serca i potwierdził diagnoze. zalecił brac magnefar B6 i BISOPROMERCK. kazał zyć..

Wynik badania echokardiograficznego EKG

.. ...mam wizyte mam dostac skierowanie na TK naczyn wiencowych.Z gory dziekuje za wypowiedzi.Bole mam idusznosci przy nierownym biciu serca. Wprawdzie test wysilkowy u kobiety jest mniej diagnostyczny,ale moze od niego zacząć? I na pewno dobra kontrola nadciśnienia i parametrow lipidowych..

Tętniak w przegrodzie przedsionkowej z podejrzeniem przecieku

.. ...tle nerwowym,dał mi skierowanie na Echo serca.I tutaj wyszło mi ,ze mam tętniaka w przegrodzie międzyprzedsionkowej z podejrzeniem przecieku pod tym tetniakiem.Bardzo się boje co dalej,moj lekarz stwierdził,ze trzeba to obserwowac i za jakies pół roku zrobic ponowne badania i mam leki..

Mrowienie w okolicy żebra i drętwienie lewej strony ciała

.. ...uspokojenie. Dostałem skierowanie na tomografie profilaktycznie bo neurolog powiedział że wszystko ok wg niego. Kardiolog dał mi skierowanie na echo i ekg wysiłkowe serca także profilaktycznie bo powiedział że wątpliwym jest abym miał jakies zmiany w tak młodym wieku w sercu. Ekg zwykłe..

Zastawka mitralna - gdzie wykonać operację? - Str. 3

.. ...innego lekarza zeby dal skierowanie na echo serca bo do tego co chodzilem to niechce dac . Ja też bardzo bym prosiła kogoś o ten poradnik,moj adres; halinaduszniki@o2.pl Mam 59lat,jestem 10 miesięcy po operacji,od kilku tygodni mam duzy problem z utrzymaniem inr na poziomie 2,5 - 3,5.Z..

Niski puls 27/min połączony z bólem serca

.. ...to zapomniał mi dać skierowanie na Echo a bez tego nie może mi postawić diagnozy i w ogóle nie słucha co ja mówię bo przepisał mi te same lekarstwa. Koszmar totalny a ja w chwili małego wysiłku np powrót z pieskami ze spaceru - wejście na półpietro - mam ciśnienie 202 /159 a puls 29 i..

Echo serca i powiększona tętnica płucna

.. ...Nie uwidocznione PDA. Skierowanie na badanie RTG klatki pierśiowej. * Z ust lekarza dowiedzieliśmy się, że powiększona jest tętnica plucna, ale PDA nie został odnaleziony. Z tego powodu skierowani zostaliśmy na RTG klatki piersiowej i mamy się zgłosić ze zdjęciem. Wcześniej lekarze..

MIDCAB Echo serca

.. ...Mama powinna dostać skierowanie na trzytygodniowy pobyt w szpitalu sanatoryjnym /tak to się nazywa/ i to skierowanie powinien natychmiast po operacji załatwić lekarz rodzinny / jeśli nie zostało załatwione już w szpitalu/.Proponuję starać się załatwić mamie sanatorium * Trygław * w..

Unknąłem wszczepienia By-passów

.. ...Dostałem trochę leków i skierowania na badania. Echo serca dobre ( EF = 64% ), wysiłkowe dobre ( 13 ). * Wieńcówką * byłem obciążony dziedzicznie oraz powiedziałem lekarzowi, zgodnie z prawdą że około trzech razy w ostatnim roku miałem chwilowe * ukłucia * w klatce piersiowej po..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1188

.. ...lekarza rodzinnego miałam skierowanie na echo serca, wyszło ok i tak chodziłam codziennie do lekarza a oni patrzyli się na mnie jak na idiotkę, przynajmniej tak mi dali odczuć, kiedyś spotkałam moją znajomą lekarz tez ją męczyłam bo mieszkała piętro wyżej ode mnie a że jej mąż i ona..

Wada serca u płodu

.. ...serca płodu. Zostałam skierowana na dokładniejsze badanie do szpitala. Tam obawy lekarzy tylko się potwierdziły. Wynik badania USG brzmi: serce 3 - jamowe, obszar hyperechogeniczny o wielkości 12mm w prawej komorze serca płodu. Wiem, że to brzmi fatalnie... Proszę o wytłumaczenie mi, co..

Ucisk klatki piersiowej a szmery serca

.. ...szmery serca. Dostałam skierowanie do kardiologa, do którego chodziłam co pół roku, aż do 18 roku życia. Przy każdej wizycie robiono mi EKG,a później szłam na konsultacje do pani kardiolog. Kilka razy miałam robione ECHO na którym nie wykryto u mnie żadnej konkretnej wady. Nigdy też nie..

Opis badania ECHO serca

.. ...rodzinnego który miał wypisać skierowanie na w/w badania. Lekarz wypisał, najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że znajoma ma zapłacić za te badania w własnej kieszeni. Przychdnia w której znajoma leczy się na co dzień ( choruje na serce ) nie ma mozliwości wykonania badania Holtera...

Częstoskurcz komorowy - jak z tym żyć?

.. ...wizyta u kardiologa, skierowanie na EKG, echo, holter, które nie przyniosły żadnego konkretnego rozwiązania. Dostałem Corectin 5mg ( bisoprololi fumeras ). Od jednego z kardiologów w szpitalu ( któraś wizyta z kolei ), podczas normowania akcji serca usłyszałem, że to nic poważnego i nie..

Wady wrodzone serca u dzieci

.. ...Lekarz rodzinny dał mi skierowanie do kardiologa ale dopiero na lipiec sa przyjęcia czy ktoś może mi bliżej powiedzieć co to znaczy? Witaj, mam nadzieje, ze to nic powaznego. Wiem jak człowiek się denerwuje czekając na taką wizytę. Jesli chcesz sie uspokoic po prostu wybierz się..

Echo serca, płatki wypadające do lewego przedsionka

.. ...tego sprawdzać i dał mi skierowanie. Wyniki próbuje sprawdzić w necie ale nic nie moge znaleźć, a czytając jakieś artykułu wpadłam w panikie bo w zależności od stopnia wady może nawet zajść potrzeba operacji ( tak wyczytałam ). Do kardiologa jestem zapisana w następnym tygodniu ale chyba..

Bóle w okolicy aorty w górnej części mostka

.. ...lekarzem POZ otrzymalem skierowanie do szpitala w celu dokonania badan kardiologicznych. Badanie ( Echo serca ) wykazal nieistotna hemodynamicznie niedomykalnosc mitralna. W 24 - godzinnym pomiarze cisnienia pojedyncze pomiary powyzej normy: 2005 - 09 - 20 08:21 - - 145/90/79 2005 - 09 -..

Szybkie bicie serca do 200 na minutę

.. ...ciśnieniu ). Dostałem skierowanie do kardiologa. Wszelkie badania( EKG kilka razy, echo serca, Holter, TSH, morfologia ) były prawidłowe. Kardiolog powiedział mi że wszystko jest w porządku. Przez rok napad się nie powtórzył. W czerwcu znowu miałem badania( ekg, holter, echo ) - wszystko..

Podejrzenie ubytku przegrody międzyprzedsionkowej 16 lat

.. ...inna doktorka dała mi skierowanie na ECHO do poradni w Poznaniu. Uprawiam sport - piłkę nożną i dlatego mnie tam skierowała czy mogę wszystko sprawnie wykonywać, mimo tego, że żadnych zaburzeń ani problemów nie miałem. Po przeprowadzeniu ECHO serca pani doktor stwierdziła, że ubytek..

Czy powinienem zrobić Echo serca?

.. ...dawno poprosił bym go o skierowanie do Poradni Kardiologicznej... Tak dla wszelkiej pewności, że wszystko jest ok. EKG serca a echo serca( USG serca ) są zupełnie innymi badaniami,należy wykonać takie badanie./nie boli/ Odpukac jeśli juz coś ma być z Twoimi zastawkami to chwalić tylko..

Koarktacja aorty - czy to możliwe?

.. ...operowana!!!! Zostałam skierowana do kardiologa na echo serca, niestety nawet prywatnie nie moge isc od reki - wizyta dopiero w przyszłym tygodniu. Kilka dni temu zdarzyło mi sie omdlenie - czego nigdy wczesniej nie mialam.W miedzy czasie miałam robione: usg jamy brzusznej pod katem..

Echo serca 2,5 latka

.. ...się martwić ale dał skierowanie na izotopy do CZD( wyczytałam że wykonuje sie je tylko w przypadkach operacyjnych ). Drugi lekarz oglądając wynik stwierdził że nie należy się martwic tylko za pół roku powtórzyć UKG.. Proszę o podpowiedz co to oznacza dla mojego dziecka - jak się to..

Powiększona prawa komora serca

.. ...niebezpieczne i wypisał skierowanie do szpitala.W szpitalu wykonali badania ekg, cholter i echo serca . Wecho wyszło że mam powiększoną komorę prawą - dodam że badali mnie po 4 dniowym wysiłku, Skierowali mnie do zabrza i powiedzieli abym się zgłosił do spesjalisty bo podejrzewają..

Nerwica tkwiąca w nas, nasza walka i małe sukcesy - Str. 53

.. ...byłam nawet nie dała mi skierowania na Echo choc mówiła o tym badaniu ale po holterze sprawa ucichła. Ale myślę że każdy kardiolog ma obowiązek dac na wszystkie badania serca, jeśli tego nie zrobi musimy same się upominac i walczyc. A tomografie też dała mi skierowanie prywatna..

Nerwica - jak z nią walczyć?

.. ...nieprawidłowość, więc dostałam skierowanie do kardiologa, któy zrobił mi ECHO SERCA i z niego wynika, że mam bardzo wrażliwe serducho, które pod wpływem silnych emocji szybciej bije. Jak się tym uspokoiłam troszkę, to zaczęły się silne bóle głowy i uczucie jakbym była * na rauszu * ,..

Wyniki EKG, delikatny ból serca

.. ...czy źle? Lekarz dał skierowanie na badania do szpitala. Ale ja zapisalem sie do kariolloga prywatnie... Prosze o odp. koniecznie zrób na dobrym aparacie , przez bardzo dobrego lekarza specjalistę Echo serca. Za cenę 65 zl bedziesz pewien co jest. EKG nic ci nie powie , jak tylko o..

Złe samopoczucie i problemy z ciśnieniem

.. ...do ok. 100. Dostalam skierowanie do kardiologa. W między czasie mierzyłam sobie sama ciśnienie, generalnie w okolicach 100 - 120/80 - 90. Rzadko przekroczone 120/90. Poszłam do kardiologa, w czasie badania ciśnienie 150/100, w EKG znowu tetno ok. 100, echo serca w normie. Dostalam..

Szybkie bicie serca + inne objawy od trzech lat

.. ...Teraz też lekarz dał mi skierowanie na echo serca i badania tarczycy, ale jak mam na nie iść skoro jak wstaje z łóżka serce mi wali jak szalone. Odkąd doszły problemy z sercem i żołądkiem zacząłem się bać czy to może nie HIV, dzwoniłem na zieloną linię, odwiedziłem fora polskie i..

Nadużywanie alkoholu i papierosów a rozedma płuc

.. ...w zeszłym roku miec skierowanie do pulmonologa i zrobic wysiłkowe,napewno tez echo serca i rzeczywiscie udac sie jeszcze do neurologa.Moje obawy łączą sie z tym ze moi rodzice umarli ,oboje sie strasznie męczyli ,po takich przezyciach lęki pozostają. szanowna pani, nie ma takiego *..

Brak acenocumarolu przez 6 miesięcy

.. ...echo serca nie dostała skierowania tylko coś pomruczał ze to cud ze pani żyje i trzeba jak najszybciej wziąśc lek i kazał się zgłośic na wizytę kontrolną za 3 miesiące i to wszystko aaa i jeszcze zrobic kontrole wskażnika pierwszy raz od 6 miesięcy! bo nikt tego wcześniej nie zalecił...

Arytmia nadkomorowa, częstoskurcz i powiększona komora

.. ...pierwszego kontaktu, dostałem skierowanie na EKG następnego dnia ( Pani Doktor coś wysłuchała niemiarową pracę serca ) no i po EKG w godzinę byłem hospitalizowany w Ligocie, tam stwierdzono Arytmie. RTG nie wykazało żadnych prawidłowości, ECHO ( dwukrotne ) też nic. A dzisiaj dowiaduję..

Zapalenie mięśnia sercowego - czy ja umrę?

.. ...lekarza, zrobił ekg, dał skierowanie na echo serca i zapisał mi propranolol. Nic to nie pomogło, na dodatek przez ostatnie dwa tygodnie miałam takie zatrzymywania serca na sekundę, wcześniej tego nie było. Bóli żadnych nie mam, czasem jedynie zakłuje mnie coś w okolicach lewej łopatki...

Moja historia, czy to nerwica?

.. ...lekarza ogólnego on dał mi skierowanie na Echo serca, osłuchał mnie oczywiście i ciśnienie miałem troche niskie. Serce czasami bolało mnie tak od niczego, ale zaniepokoiło mnie to ze jak wbiegłem na 4 piętro to serce mi mocno biło i miałem takie jakby ukłucia po lewej stronie na..

Już mi ręce opadają.

.. ...jeszcze w normie. Dostałam skierowanie do kardiologa tam zrobiono mi echo serca o to wynik: zaburzenia relaksacyjne lewej komory pod postacią fuzji A i E jako następstwo spoczynkowej tachykardi, Osierdzie wolne , wielkość jam serca w normie, Kardiolog powiedział wtedy że z sercem jest..

Echo serca

.. ...zrobic je po otrzymaniu skierowania od kardiologa, bo on napisze, co go niepokoi w sercu, co trzeba sprawdzić. To bardzo dokładne badanie, stosowane powszechnie. Jeśli lekarze chcą jednak bardzo szczegółowo i w trójwymiarowo ocenić serce, kierują na tomografię komputerową. Polega ono na..

Echo serca wyniki pomoc

.. ...miesiecy,to ktos musial dac skierowania na echo no i pewnie nikt inny jak kardiolog? to nie rozumiem , )czy twoja mama,nie wracala do lekarza z wynikami? wydaje sie przeciez oczywiste ze skoro daje sie zlecenie na echo to lekarz odczytuje wynik i decyduje o dalszym leczeniu,czy to..

Szybki puls

.. ...nie powiedział, dał mi skierowanie na echo serca, ktore mam dopiero 3 listopada i na holter, który mam 23 października. Pozatym odczuwam taki ucisk w klatce i pieczenie po wysiłku. a miałam robione juz kilka razy ekg i w jednym miejscu na połowie kartki z zapisu ekg, wyszła mi taka *..

Mocny Ból w klatce piersiowej-Wizyta U lekarza Rodzinnego

.. ...zmian dostałem jeszcze skierowanie na badanie RTG klatki piersiowej ale wyniki będą jutro ale jeszcze mi powiedział pani doktor że do kardiologa i tak mi wypiszę bo powiedziała że kardiolog lepiej zadecyduje co dalej i lepsze by było echo serca lub badanie Holterem bo EKG nie jest tak..

Echo serca - intepretacja wyników. Bardzo proszę.

.. ...no nie chciał mi dać skierowania na echo, ale w sumie powiniem bo mam otyłość no cóż. anula czy jestes lekarzem ze udzielasz takich rad, zacznij sama sie leczyc Czy jest na tym forum kardiolog? nie jestem lekarzem, ale przecież każdy kto wchodzi na to forum się z tym liczy...po prostu..

Isc do lekarza?

.. ...kontaktu,jak cos nie tak ,to da skierowanie do endokrynologa. dodam, ze zmierzylam sobie puls pol godziny temu i mam 143... a twoi rodzice powinni ci zrobic badanie ,,echo serca * * i badanie wysiłkowe serca * * ,a nie gadac głupot,ze kondycji ci brak.a moze chorowałas na anginy,miałas w..

Zapalenie osierdzia

.. ...ulegają uszkodzeniu. Skierowanie na krew dostaniesz od lekarza pierwszego kontaktu, echo możesz zrobić prywatnie. Zrób te badania jak najszybciej. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia! Echo serca często też można zrobic u lekarza pierwszego kontaktu, zapewne drzwi obok, wystarczy skierowanie..

Dokuczliwy ból w klatce piersiowej

.. ...rodzinnego dostałem skierowanie na konsultacje z kardiologiem ,kardiolog zalecił próbę wysiłkową która przeszedłem w 85% mam 48 lat warze 100 kg ,przeszedłem 1,5km ,8 min ,45 sek .w czasie próby nic mnie nie bolało tak wiec nie ma problemu a klatka piersiowa boli mnie nadal nie wiem co..

Ubytek przegrody międzyprzedsionkowej z bardzo dużym przeciekiem

.. ...niedokladnie wiec dali mi skierowanie na echo przez przelykowe.zeby dokladniej obejrzec co sie dzieje bo mam prawa komre serca wielka a lewa malutka .samo badanie choc balam sie bardzo wyglada podbnie jak gastroskopia .znieczulaja przelyk po przez psikniecie jakims preparatem ,dostaje..

Przechodzony zawał serca - Str. 2

.. ...sie opanowac .Dostałam skierowanie do szpitala.W szpitalu powiedziałam że jesli jets mozliwośc to chce wracac do domu.Dostałam cisnienia 190/100 , i cały czas przezywałam tą wiadomośc.Zrobiono mi powtórnie EKG, echo serca i pobrano krew.Stwierdzono na podstawie badan ze to stara..

Interpretacja echo serca - jakie ryzyko koronarografii?

.. ...serca ROZPOZNANIE ZE SKIEROWANIA: IM 2/3 st, IA 1 st. Wymiary serca: lewa komora 6,6/5,5 cm lewy przedsionek 5,1 x 5,7 x 5,1 cm aorta wstępująca wysycona 3,1 cm prawa komora 2,9 cm przegroda m - k 1,1/1,1 cm tylna ściana LK 1,1/1,5 cm pień płucny 2,8 cm ZASTAWKA MITRALNA :płatki..

Niedomykalność zastawki aortalnej z 1 st na 2 st

.. ...lekarza który wystawił skierowanie na echo, mam dopiero 4 stycznia O.o Mianowicie chodzi mi o interpretację wymiarów jam serca. Czy to są duże/małe zmiany, groźne/niegroźne itp. z 2005: LK - skurcz 41 , LK - rozkurcz 47 , LP 34 , aorta 18 , PK 32 , ył( tył? ) - rozkurcz 9 wszystkie..

Niedomykalność zastawki mitralnej a sport

.. ...lekarze rodzinnego o skierowanie do kardiologa, a potem idź do niego. W razie co: z wadą serca da się żyć : - ) Mnie się to udaje już 28 lat i 8 miesięcy, nie licząc miesięcy przed urodzeniem, kiedy ta wada powstała. Miałem echo serca w Marcu 2009 i wyszło własnie ślad niedomykalności..

Szmery sercowe a ECHO serca

.. ...jest mi słabo. Dostałam skierowania na badania, m.in. ECHO serca. Nigdy na takim nie byłam, więc moje pytania: czy w tym przypadku będzie to normalne usg, czy może przezprzełykowe? Czy do badania mam tylko ściągnąć bluzkę, czy bieliznę również? I pytanie co to szmerów. Czy w jakiś sposób..

Wysokie tętno, co dalej robić?

.. ...Gdzie tamten dał mi skierowanie na podstawowe badania oraz TSH, i do lekarza kardiologa. Badania wyszły prawidłowo - TSH 3,20 czyli jeszcze w normie . A więc czekała mnie wizyta u kardiologa który wykonał mi ECHO serca gdzie wyszło tak : - Zaburzenia relaksacyjne lewej komory pod..

Życiowa szansa ! - jak oszukać aparat ECHO ?

.. ...otrzymania renty - otrzymał skierowanie na dodatkowe badanie echo serca i prawdopodobnie od tego badania zależy decyzja komisji zus. Dla taty jest to ŻYĆ albo nie ŻYĆ, ponieważ już od kilku miesięcy pozostaje bez jakichkolwiek środków do życia po przepracowaniu 42 lat w naszym kraju....

Na czym polega badanie serca ECHO-D ?

.. ...na pytanie zawarte w tytule. mój tata dostał skierowanie na takie badanie i kazano mu przyjść z osobą towarzyszącą, czy temu badaniu towarzyszy jakieś niebezpieczeństwo? będę bardzo wdzięczna za pomoc..

Blok prawej odnogi pęczka hisa

.. ...przypadłość, zostałem skierowany na echo serca po czym lekarz stwierdził że nie ma przeciwwskazań do uprawiania sportu i wysiłku fizycznego. Pytanie jest następujące: Komisja Lekarska ocenia zdolność na podstawie konkretnych kryteriów. Jednymi z dyskwalifikujących kandydata są: 1...

Ostry ból w okolicy serca

.. ...warto poprosic lekarza o skierowanie na RTG klatki? Witam serdecznie jeśli można to bardzo proszę o poradę od już tak 2 lat co jakiś czas pojawia się u mnie ból serca taki kłujący czasem dziwnie czuję ten ból w brzuchu tak jakoś dziwnie mi przechodzi , promieniuje , ja jestem osobą..

Drozny otwór ,owalny 3mm z przeciekiem L-P P-L

.. ...chce wystawić zadnego skierowania do warszawy ale udało mi się zdobyć u innego czekamy w kolejce Ale robili mu echo, czy nie? Powinien go zobaczyć kardiolog dziecięcy, specjalizujący się w wadach serca. Zapraszam na forum Fundacji Serce Dziecka: www.forum.sercedziecka.org.pl, może inni..

Echo serca-proszę o interpretację - Str. 2

.. ...mój wiek i dostałem skierowanie do kardiologa. Kardiolog stwierdziła, że mam nadciśnienie, przepisała jakieś lekarstwa i kazała dokonywać regularnych pomiarów, no i za kilka miesięcy zrobiła mi UKG, którego wyniki tutaj podałem. No i na tym się zakończyło. Ale rok temu postanowiłem..

Bole w klatce piersiowej,uciski w sercu zawroty glowy

.. ...pod pacha. domagaj sie skierowania i zrob najlepiej usg tego zgrobienia pachy i piersi. ogolny lekarz powinien pokierowac lub nawet ginekolog, ale jesli bedzie gadal o zapaleniu jakims i nie da skierowania to domagaj sie lub prywatnie zrob, bo i tak pewnie sa kolejki a prywatnie jest..

Echo serca

.. ...nie mi pierwszemu.Lecz skierowano mnie do kardiologa i oto wyniki oraz komentarz lekarza Przeds.poprzecznie 4,3 ( 1,9 - 4,0 ) LK skurcz 4,0 cm ( 2,6 - 3,5 ) LK rozkurcz 5,7 ( 3,5 - 5,7 ) grubość przegrody 1,1 ( 0,6 - 1,1 ) grubość tylnej ściany 3,0 ( 0,9 - 2,6 ) PK 3,0 ( 0,9 - 2,6 )..