Skurcze w okolicy serca

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 1051

.. ...komuś z Was zdarzały się skurcze i kłucia, generalnie w całej klatce piersiowej, nie wiem z boku z przodu w kazdym wlasciwie miejscu W sumie nie wiem co z tym robic mialam stresujacy dzien, ale najbardziej bola te w okolicy serca i troche sie martwie, zadarzalo wam sie cos takiego ? pzd..

Silny ból w okolicach serca

.. ...powiedziała zeby po tym * skurczu * wziąśc sobie ocs z paracetamolem i dodatkowo magnez brać codziennie...ja biore MGb6 i nie mam juz tego od kąd się stosuje do zaleceń.,.. u mnie objawiało sie to tak: czułam jak by coś wiszło mi w mięsień ( jakaś chrząstka czy kość ; ) i nie mogłam..

Czy to nerwica serca? silny ból w okolicy serca

.. ...Teraz mam juz dodatkowe skurcze serca komorowe i nadkomorowe, bradycardie i tachycardie jednym slowem serce mi sie rozchulalo na calego, nie wiedza co mi dawac bo raz wali szybko a raz wali duzo za wolno i beta blkokery takie jak np propranolol jest przeciwskazaniem. Rozumiem cie mnie..

Czy na pewno to nerwica? - Str. 2

.. ...mostku. Często mam jakieś skurcze w okolicy serca. Czy to serce, nie wiem. Miałem badania serca i okazało się, ze serce jest jak dzwon. Niestety męcze się juz z tym troche czasu... Musze się w końcu wybrac na badania bo nie potrafie tego przezwyciężyć. Nie potrafie przezwyciężyć tego..

Bóle (ciśnięcie w mostku) klatki piersiowej

.. ...ponewaz nie mam zadnych skurczow serca i raczej rzadko mnie ono boli,wiekszym problemem jest dla mnie ból ktory występuje w okolicy klatki piersiowej a dokładnie na mostku tak jakby ktos mnie cały czas cisnał w tym miejscu czasami zdaza sie mi o tym nie myslec i jest mi troche..

Niski puls po porodzie

.. ...tętno oraz dodatkowe skurcze.Zaznaczam że 1,5 roku temu stwierdzono u mnie nerwicę serca. Martwię się jak moje serce zachowa się podczas porodu.A wy miałyście jakieś dolegliwości ze strony serca? Ja mialam szybkie tetno - w okolicy 100 - 110,dlatego sie dziwie ze teraz mam takie niskie,a..

Nagły ból w sercu, ostre kłucie

.. ...się że mam dodatkowe skurcze serca. Lekarz zapisał mi na 2 miesiące antybiotyki. Zarzywałam je 2 razy dziennie, czułam się po nich osłabiona ale pomogło. Nic mi potem nie dolegało przez pół roku ale teraz znowu miewam bóle. Z tego co wiem dużo osób cierpi na tę dolegliwość. Tez od..

Dziwny ból w okolicy serca

.. ...mam jakiś niepotzrebny skurcz ale może to być związane z okresem dojżewania. Kardiolog powiedział ( patrzac na EKG ) że wszystko w porządku. I teraz moje pytanie... czy to moze być zwiazane z okresem dojżewania??? bo EKG mówi to co mówiło we wrześniu czesc ja tez mam bole w okolicy..

Bóle serca i w okolicy serca

.. ...ponieważ miałam tez skurcze konczyn, oraz więcej odpoczynku, zero stresu, ehhh łatwo się mówi. Bóle serca jednak nie ustąpiły, nie wiem co mam robić. Ma ktoś podobne doświadczenia? Pozdrawiam Marta Czy ktos moze mi pomuoc i powiedziec co mi dolega? Mam rowniez czese dretwienie konczyn..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 918

.. ...zlapaly mnie potworne skurcze w okolicy serca. skurcze te nastepowaly cyklicznie . do dzis nie zapomne widoku laki w tv ,myslac ze to moj ostatni widok na tym padole jednak okazalo sie ,ze cisnienie i ekg byly w porzadku zabrano mnie do szpitala po tym ,jak przyznalem sie w obliczu..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1253

.. ...odczuwalem, okropny skurcz i rozkurcz w okolicy serca to pamietac bede zawsze i ten obraz zielonej laki przed moimi oczami ktory mial byc ostatnim w mym haniebnym zyciu. po kilku dniach w szpitalu wypisano mnie .wrocilem do domu jako narkoman ,klamca i ..nerwicowiec czas mnial zagoic..

Omdlenia przy dłuższym staniu oraz problemy z krążeniem

.. ...bo nie ma już częstoskurczu nadkomorowego. lekarz mi także powiedział, że bóle w okolicy serca są przyczyną skurczu mięśni i nie jest to związane z sercem. zalecił mi się mniej denerwować. czy powinnam zapytać sie go też o jakieś leki uspokajające? Mozesz jeszcze sprawdzić poziom..

Kłucie w okolicach serca

.. ...Okazało się, że mam częstoskurcze komorowe prawej komory tak silne, że mogłam przepłacić życiem. Ablację wykonano stemem CARTO ( tzn. że najpierw robi się mapowanie serca a potem przystępuje do * grzania * ) z sukcesem do dnia dzisiejszego w Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu w 2002..

19 lat utrzymujące się Wysokie ciśnienie bóle w okolicy serca

.. ...nic mniejsze zadsze skurcze przz to ze sobie wkrecicie ze tak jest ale za to zniszczona watrobe czy jakies inne zarzady... polecam najlepiej nie myslec o tym ze sa problemy z sercem nie denerwowac sie z byle powodu, podchodzic do zycia z usmiechem na buzi... jak to ktos wczesniej..

Mostek mięśniowy

.. ...naczynie krytycznie podczas skurczu.Od lat mam objawy bólu w okolicy serca ,pod lewą łopatką promieniujacy do barku i kończyny górnej.Kardiolog prowadzący skierował mnie do kardiochirurga w celu podjęcia decyzji o operacji.Bardzo boję się tej operacji ,ponieważ nie mam pewności czy to..

Mexicord a skurcze dodatkowe komorowe serca

.. ...postaci dodatkowych skurczów które dosyć dotkliwie odczuwam są to pojedyncze , a nieraz kilka pod rząd szarpnięć w okolicach klatki piersiowej po której następuje pauza wyrównawcza. Dodam że te skurcze odczuwam od młodych lat obecnie mam 38 lat, zażywam na to Mexicord 200, zmieniam..

Kłucie w okolicy serca a odstawienie betablokera

.. ...miałem po nim dodatkowe skurcze, więc ostatnio kardiolog zamienił Betaloc na Bisocard ( 5 mg ). Przez pierwsze 3 tygodnie było perfekcyjnie. Ciśnienie idealne ( trochę słaby i oszołomiony byłem - ale ok ). Po 3 tygodniach zaczęło się piekło. Ciśnienie spadało poniżej 115/60 a puls..

Nerwica czy nie? historia z dnia codziennego - Str. 2

.. ...w zoladku, brzuchu i skurcze czasami w okolicy serca i promieniujacy dreszcz od nog do posladkow. Czyli ty tak masz od 12 lat ??? ja dopiero od kilku miesiecy czyli co w wieku 32 lat mam juz tak miesc do konca zycia ??? :( Nie wiem czy to moze borelioza. Jutro ide na badania ponownie ;..

Nierówne bicie serca

.. ...przeszywajacy krotki bol ( skurcz ) klatki piersiowej w okolicy serca i po nim przez jakis czas lekkie bole w klatce piersiowej przy mocniejszych wdechac powietrza ( nie byl to ostry bol, ale odczuwalny ). Zdarzalo sie, ze pojawial sie tez z drugiej strony. Natomiast od paru tygodni..

Dziwne mocne uderzenia serca i silny niepokój - Str. 2

.. ...cisnieniem rozkurczowym i skurczowym, u mnie ciagle jest w okolicach 30, np 120 na 90, 110 na 80, 100 na 70. i przy tym puls powyzej 80 - ciagle, w spoczynku. zPowiem szczerze, ze bardzo mnie to niepokoi juz od dlzszego czasu. Bede wdzieczna za odp. Staszku - byłam u wielu kardiologów i..

Uciążliwy dyskomfort w okolicy klatki piersiowej i serca

.. ...- 3,9 cm Lewa komora skurcz - 2,9 cm Lewa komora rozkurcz - 4,9 cm Grubość przegrody M - K - 1,1 cm Grubość tylnej ściany - 1,0 cm Prawa komora - 2,3 cm Wymiary jam serca prawidłowe. Nie stwierdza się przerostu ani odcinkowych zaburzeń kurczliwości mięśnia LK. Kurczliwość globalna dobra...

Bóle w płucach? Co to może być za dolegliwość?

.. ...czasu też odczuwam ostry skurcz nad okolicami serca i od tego momentu z dolegliwością z płucami nasila się i skurcz nad sercem łapie mnie częściej niż w ostatnich miesiącach. Może to zbieg okoliczności. Teraz przed świętami znów zaczęły mnie płuca boleć i na dodatek gardło i czułem, że..

Wątek dla ludzi cierpiących na nerwicę lękową

.. ...domu złapał mnie silny skurcz w okolicach lewej pachy. Byłam pewna że nie przeżyję tej nocy... Następnego dnia udalam się do lekarza. Bardzo miłej Pani Doktor wytłumaczyłam przypadek ostatniej nocy. Zbadala mnie , sprawdziła pracę serca - wszystko w porządeczku! Stwierdziła jednak że..

Silny skurcz w klatce

.. ...złapał mnie ogromny skurcz w okolicy serca, na lewo od mostka, coś jakby silne uderzenie od wewnątrz połączone z kłującym bólem, który trzyma się już 3 godziny. Po skurczu przyśpieszone tętno, ciśnienie w głowie i silny lęk, że umieram. Miałem badania serca, ale wykazało tylko lekką..

Kołatanie serca, omdlenia, skurcze dłoni, zmęczenie, co to może być?

.. ...objawami zawsze były skurcze dłoni i ból w okolicy podbrzusza; przy czym skurcze dłoni polegają zawsze na tym, że palce zaciskają mi się do środka i nie mogę nimi ruszyć, w ogóle. Wiąże się to z okropnym bólem, bo mam wrażenie, że chcą sie zacisnąć jeszcze bardziej, ale już nie mają jak,..