Straszne bóle brzucha

Bóle w klatce, brzucha, pleców

.. ...i ta wroca...tez sie strasznie szybko irytuje...nie robilam mnostwa badan,ale te najwazniejsze i tez sa ok...czesto mysle,ze wykituje...a normalnie juz szkoda gadac...musisz byc szczesliwy...hormon szczescia bardzo pomaga...napewno sa jakies rzeczy, ktore Cie ciesza..a moze jest ktos..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 243

.. ...jamy brzusznej tez choć strasznie boli mnie brzuch, mam różne bóle z prawej i lewej strony, serce bije mi strasznie szybko, nawet rano kiedy sie budze, jestem spokojna a serce wali mi jak by mi mialo zaraz wylecieć, to takie meczące, nie biore zadnych leków mam w razie bólu serca krople..

Kłucie w różnych miejscach ciała

.. ...temu po smierci brata strasznie to przerzyłem!!Narazie biore bisocard i xanax ale gówno dają jezeli mozecie to poradzcie cos dzieki!!!! ja cierpie na nerwice od wielu lat nerwo bóle mam od kilku miesiecy i w różnych miejscach mnie łapało w klatce w dolnych i górnych częsciach mięsni..

Napady słabości, lekkie drętwienie prawej strony ciała - Str. 3

.. ...ale potem pojawiła się straszna niestrawność ( nudności, bóle w nadbrzuszu ) i zaczęłam sobie wkręcać raka, białaczke... wszystko co tylko możliwe.To wkręcanie okazało się najgorsze i zapoczątkowało u mnie nerwice. Badania krwi i USG brzucha wyszły mi dobrze, ale znerwicowanego człowieka..

Bóle w klatce piersiowej, zawroty głowy, dziwne kłucie

.. ...codziennością i to mnie strasznie męczy...kłucie w klatce piersiowej, niemoc w rękach, nogach i ogólne zmęczenie!! Brak oddechu nieraz sprawia że jest mi niedobrze, strasznie ciężko złapać oddech...wszystkie mięśnie bolą i w tym brzuch!! Dlatego też ciągle boję sie ze to coś nie tak z..

Nerwica żołądka

.. ...chodzic do toalety,mialam straszne bóle brzucha.Raz trafilam na pogotowie,tam kazali nospę łykać,bo mysleli że to zatrucie,a że już byłam bardzo odwodniona kazali pić płyn elektrolitowy ( Gastrolit albo Orsalit ) żeby uzupełnić płyny. Długo się z tym męczyłam,nie mogłam nigdzie z domu..

Nerwica żołądka - Str. 4

.. ...Norwegi zaczęłam mieć straszne bóle brzucha, mdłości, wymioty. Myślałam że to jakieś zatrucie, więc przeszłam na suchary i nie chodziłam do szkoły. po trzech dniach diety zaczęłam czuć się lepiej i chodzić do szkoły, myślałam że wszystko będzie już dobrze ale dopiero zaczynało się..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 976

.. ...dzis doła okropnego tak strasznie sie boje byłam u lekarza i jutro ide do chirurga ma mi czyscic ta noge i zakładac jakis sączek tak sie boje az mam chwilowe migotania serduszka brałam juz afobam bo bóle w klatce i az brzuch pobolewa słbo mi jest taka jestem bez sił a męzowi dzis..

Nerwica w ciąży - Str. 55

.. ...nie chciałam nikogo straszyć: ) tylko wolałam napisać niż miałybyście się martwić niedaj boże kiedyś tak jak jak teraz. Badania miałam robione co miesiąc - lekarz dawał co dwa ale ja sama robiłam w międzyczasie. Oczywiście dawał mi żelazo i to w dużych dawkach, ale bóle brzucha i..

Stan podgorączkowy, bóle brzucha, duszność i osłabienie ciała - Str. 2

.. ...Kętrzynie to jest coś strasznego po prostu szkoda słów na to wszystko... Powiem jedno.. chciałbym żyć w większym mieście byłoby mi łatwiej walczyć o swoje zdrowie... ( walczyć o diagnozę )... Proszę o odpowiedzi... co mi doradzicie ? :( Jak na chirurga to standard. W dużym mieście też..

Czy to jest nerwica? bóle w klatce na wysokości serca

.. ...obudzilem mialem uczucie strasznego leku o wlasne zdrowie i zycie !!!!! to bylo cos w rodzaju paniki. Nie snilo mi sie nic zlego ( moze to przez te upaly ; ) ) zaczal mnie strasznie bolec brzuch i nie moglem zasnac potem czulem uderzenia gorąca i mrowienie w calym ciele. Nastepnego dnia..

Czy ktoś wie co mi dolega? potężne bóle brzucha, wymioty

.. ...Balsam Szostakowskiego - straszne świństwo, ale pomogło. Radze Ci przede wszystkim udać się do gastrologa. czesc Tomaszu Daria moze miec racje,sama choruje na nerwice i przed leczeniem miałam dokładne objawy jak ty.Ja polecam Ci no - spe na rozkurczenie mięsni i Balsam jest rzeczywiscie..

Bóle brzucha i w dole pleców

.. ...ból głowy poza tym mam straszne dreszcze i wzrasta mi temperatura do 38 stopni brałam nurofen i ból przechodził ale jak tabletka przestała działać ból powracał. nie mam także apetytu i czasami mam mdłości. czym to jest spowodowane? czyżby wiosennym przesileniem? pozdrawiam i czekam na..

Nastoletnia nerwica

.. ...pęcherzyk żółciowy, strasznie się wtedy przestraszyłam i od tego czasu odczuwałam bóle po obu stronach brzucha - dokładnie takie jakie miała moja mama przed zabiegiem! Tak strasznie się bałam, że mam to samo, a bolało coraz częściej i coraz mocniej. Postanowiłam iść do lekarza, miałam..

Dziwne bóle i pulsujące mięśnie

.. ...przeważnie mam katar i strasznie sucho w gardle. Parę razy odczuwałem też mrowienie w nogach. Nie wiem czy ma to też jakieś znaczenie ale w ostatnich dniach zdarza mi się że przytyka mi się jedno ucho... Dziś miałem wrażenie że boli mnie na dole brzucha i w okolicach jąder... Ogólnie te..

Bolące mięśnie - Str. 2

.. ...i mięsnie napięte i strasznie bolące. Za 2 dni nogi zaczęły drętwieć!! Jak bym miał nogi pokryte watą szklaną ! Drętwienie szło wyżej aż zatrzymało się na okolicach pasa i brzucha. Drętwienie utrzymywało się non stop przez 6 tyg. wraz z bólem mięsni. Leczenie : Po 2 tyg. mama mi..

Bóle brzucha i ucisk przepony

.. ...nawet z domu nie wychodzę mam pełne kieszenie na wypadek gdyby mnie gdzieś atak złapał wiem że zakrawa to już na paranoję Jak tylko będę wiedział co mi jest to napiszę by inni mogli coś wiedzieć Dzięki : )..