Tachykardia objawy

Zapalenie mięśnia sercowego

.. ...uczucie kołatanie serca; tachykardia; zaburzenia rytmu ( skurcze dodatkowe, tachyarytmie komorowe, zaburzenia przewodnictwa przedsionkowo - komorowego ); objawy niewydolności serca; osłuchowo: szmery skurczowe o różnym charakterze, czasami 3 ton serca, szmer tarcia osierdziowego. W..

Objawy wegetatywne zaburzeń lękowych

.. ...uczucie kołatania serca ( tachykardia ), wzmożone pocenie się, drżenia, wrażenie braku powietrza ( subiektywne doznanie duszności ), uczucie dławienia się, ból w klatce piersiowej, ból brzucha, zawroty głowy, czasem występują omdlenia, dreszcze lub uderzenia gorąca, wypaczone wrażenia..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 672

.. ...wszystkic barbara ja tez mam tachykardie ale wlasnie z nerwicy ,moim zdaniem powinnas iscdo psychologa albo neuroloa Natasza mnie też sie strasznie rozregulował okres przez te nerwy... idź może do ginekologa? ja jeszcze nie odebrałam wyników a moje życie polega na wiecznym strachu przed..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 851

.. ...Gdybym miała kołatania, tachykardie, czy typowe objawy, pewnie czułabym się spokojniejsza. A u mnie spadki cisnienia, bardzo wolne tętno ( prawie bradykardia ), zatrzymywanie serca. No i masz babo placek, znów jest pretekst,żeby się na nowo badać i nie wierzyć lekarzom. Ale teraz po..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 13

.. ...podkresli ze oprocz tachykardii, dusznosci , zawrotow głowy pojawiaja sie stany lękowe i depresyjne, jako manifestacje własnie dysautonomii ( całosc objawow obejmuje ok 32 symptomy ) Wiecej informacji na stronie - www.mitralvalveprolapse.com oraz centrum leczenia w USA -..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 16

.. ...elektrolity na min. Wzmożona Tachykardia. Pod koniec ciązy musiałam brać Isoptin. Od momentu urodzenia dziecka wszystkie objawy pozostały co wiąże się m.in. z nieprzespanymi nockami. Widziałam ostatnią wypowiedż Pawła i jak najbardziej się z tym zgadzam. Chociaż mimo powyższym mam tez..

WPW - jakie objawy?

.. ...fizyczne symptomy - czy tachykardia ( i jaka ), pocenie sie itd? Każdy ma inne objawy WPW. Części objawów pewnie nawet nie łączę z występowaniem tego zespołu. W moim przypadku podczas ataku to: szarpanie serca ( jakby sobie chciało zrobić więcej miejsca w klatce piersiowej )i skoki tętna..

Szybkie bicie serca przy nagłych ruchach

.. ...informacji na temat tachykardii,ktora stwierdzono u mnie pare lat temu.Diagnoze postawiono po wypisaniu mnie ze szpitala,a wlasciwie po oposzczeniu intensywnej terapii.Wtedy lekarz przepisal mi BETALOG.Objawy dzieki ktorym znalazlam na intensywnej to:bicie 220 uderzen na minute,scisniete..

Ablacja - Str. 6

.. ...Mam i bradykardie i tachykardie. Kiedyś miałem max 115 teraz 140, dolne sie obniżyły z 39 na 38. W środę idę do Koźluka. Ciekawe co powie... Moje obecne objawy nazywa sensacyjkami... i mówi że się wyciszy. Ja widać zamiast wyciszać się, nabiera wszystko na sile... Chce mi się płakać,..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 11

.. ...końca: bóle w klatce, tachykardia, nadciśnienie ( tylko nie wiem czy jako przyczyna czy objaw choroby ), drętwienie rąk, duszności, zaciskanie gardła + ból spowodowany tym podrażnieniem i wypustkami ( co przypisałem sobie pod żylaki przełyku występujące przy chorobach wątroby ), senność,..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 25

.. ...stwierdził tylko lekką tachykardię, innych niepokojących objawów nie było. Z tachykardią skierował mnie w prawdzie do kardiologa ale ze strachu, że dalsze badania wykażą jakieś ciężkie schorzenie już tam nie poszedłem. Generalnie przed każdą wizytą u lekarza serce wali mi jak oszalałe,..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 208

.. ...towarzyszące im nagłe ataki tachykardii i sporadycznie różnego rodzaju bóle w klatce piersiowej. Objawy nasilają się wieczorem co często powoduje problemy z zaśnięciem co z kolei skutkuje kiepską formą i również nasileniem objawów w kolejnych dniach. Tak to z grubsza wygląda, czy to mogą..

Niedomykalność mitralna 1 z wypadaniem

.. ...dziwne samopoczucie... Do tego tachykardia - podczas spoczynku mialam ostatnio 180 uderzen na minute. Czy z tym da sie normalnie zyc? Czy te objawy mijaja? POzdrawiam goraco i zycze wszystkim zdrowia : )..

Dziwne ataki serca

.. ...że mam liczne objawy tachykardii zatokowej i nadmiernie wysycony płatek czy jakoś tak )Lekarze stwierdzili że to może być kwestia psychiczna - co od razu wykluczam.Musze dodać że nie pale papierosów,od czasu do czasu wypije.Od stycznia tego roku objawy powóciły,na początku tak jak w..

WPW - osłabienie, senność, ból głowy?

.. ...chwila tyle dobrego i tachykardii co chwila nie mam:ale inne objawy mnie mecza:bezsennosc,zawroty glowy dretwienie nog i rak,skoki cisnienia,oslabienie w ciagu dnia szczegolnie jak wstaje,niewysypiam sie w ogole,wieczorem czasem boje sie zasnac bo mam dziwne uczucie w glowie ze jak zasne..

Prawostronna blokada serca

.. ...lecze czyli dusznosci , tachykardia zatokowa , bole serca, czasem skurcze dodatkowe nadkomorowe a lekarze wykluczaja ze to od tego niepełnego bloku. czy sa jakies chcarkterystyczne objawy bloku ( HISA ) serca ? ( oprócz nagłego zgonu ) Witam wszystkich, mam 15 lat i stwierdzono u mnie..

Dodatkowe skurcze - Str. 7

.. ...skurcze nadkomorowe i tachykardię.Wówczas postawiono diagnozę;NERWICA.Dostałam leki przeciwlękowe i Concor 5.Prawie mi przeszło ale teraz objawy się nasiliły.Jestem w ósmym miesiącu ciąży za miesiąc poród a ja potwornie panikuje że serce mi stanie albo że nie przeżyje porodu.Z dnia na..

Dodatkowe skurcze - Str. 38

.. ...mózu ). Często miewałam tachykardię - jak o określono zatokową, ale prawdziwą przyczna wszystkich moich dolegliwości tkwi w PFO - kóre podobno ma 30% ludzi i dopóki nie zacznie dawać objwów to nawet się tym nie wie... A objawy jak widać mogą zagrażać życiu. Badań się nie robi rutynowo bo..

Dodatkowe skurcze - Str. 68

.. ...zrobiło w dzieciństwie? Tachykardie zaczęły się u mnie po przeżyciach związanych ze śmiercią bliskiej osoby ( wcześniej biegałam w szkole na długich dystansach na wytrzymałość i nie dość, że nic się nie działo, to jeszcze zwykle miałam przed metą tyle siły, żeby wygrać ). Nerwicę miałam..

Dodatkowe skurcze - Str. 83

.. ...tarczycowe i USG, skurcze i tachykardie mogą być przy nadczynności. Da się to leczyć. Co do psychoterapii, to szukaj poznawczo - behawioralnej, bo tam jest praca z objawem, który Cię tak przeraża. Pozdrawiam i życzę zdrówka Rycho nie jestem kardiologiem, to ci nie zinterpretuję na..

WPW a ablacja - Str. 3

.. ...dodatkowe czestoskurcze ( tachykardie )i biore leki na spowolnienie akcji serca.Ja mam zdiagnozowane wypadanie platka ale czy moglbys opisac mi swoj atak szybkiego bicia serca i wyjasnic co to jest WPW?Czasem mam obawy co do kompetencji kardiologow i wrazenie ze wiele spraw lekcewaza i..

Wysokie tętno w spoczynku - Str. 2

.. ...,,,,,,,,,,odpowieć Przyczyny tachykardii ( szybkiego tetna ) rozne. Najczesciej jako odpowiedz organizmu na zbyt niska amplitude krazenia - np. 120/80 zamiast 120/60. Najczesciej hipokalcemia ( niedobor wapnia ). 20 lat temu mialam przecietne tetno 115, a w moczu byly szczawiany wapnia,..

Objawy i leczenie zapalenia mięśnia sercowego

.. ...klinicznych ( głównie tachykardie, stany na granicy omdlenia, szybkie męczenie ) oraz wysokiego miana przeciwciał przeciwsercowych. Leczona byłam penicyliną, debecyliną, beta - blokerami i padmą 28 ( padma to taki zestaw ziół tybetańskich, bardzo polecana przez św. pamięci prof...

Nerwica serca? już nic z tego nie rozumiem

.. ...ze mam sklonnosc do tachykardii Moje zycie jest spokojne w zasadzie mam w nim malo stresow ( troche wiecej ich bylo przy rzucaniu palenia ), nie odczuwam rowniez zadnych lekow , ale teraz w prawie 11 tydzien po odstyawieniu nikotyny zaczalem sie przejmowac gdyz stracilem wiare ze to..

Czego objawem jest tachykardia?

.. ...czego objawem może być tachykardia? Mam 25 lat i od jakiegoś czasu HR na poziomie 90 - 110, jednocześnie pojawiło się drżenie rąk i wewnetrzny niepokój. Robiłam babdanie na tarczyce i jest ok( hormony ), ekg tez jest dobre i badania ogólne krwi też w normie. Czy to może być nerwica? czesc..

Potworny ból mostka i pleców

.. ...lat temu cierpialam na tachykardie i nerwice wegetatywna.Serce mi wowczas wariowalo.Ostatnio mam bardzo duzo stresow byc moze ten bol byl wynikiem stresu...ale chcialabym miec ta pewnosc co to bylo...bo nigdy wiecej nie chcialabym czuc takiego bolu.. Bede wdzieczna za sugestie ....

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 83

.. ...nerwice dostalem przez tachykardie, napadowe bicie serca, strasznie mnie to przejmowalo i sie tym martwilem, zaczalem czytac o tej chorobie i wyczytalem ze moge miec uszkodzone serce, na co zareagowalem atakiem paniki, zrobilem szereg badan i caly czas o tym myslalem, stad sie wziela..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 285

.. ...takich jak arytmia, tachykardie, bradykardie czy ta cała hyperkinezę. Ja też myślałam że od ten niedomykalności zastawki zrobiła mi się niewydolność serca i krążenia i arytmia i cholera wie co jeszcze!:P...ale nie, to jest od nerwów. Będę to Wam powtarzać do znudzenia:P ale naprawdę..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 289

.. ...okazało się, że mam tachykardię , 120 / min ciśnienie 150/100 ( przed ok 1,5 miesiącem było 100/60 ). W badaniach krwi wyszedł magnez na dolnej granicy i dostałem kroplówkę KIG, i receptę na magnez. Lekarz powiedziała że to są objawy niedoboru magnezu,i powiedziała że jak dalej będę mieć..

Komorowe zaburzenia rytmu serca

.. ...ablacją. Mam i bradykarie i tachykardie. Kiedyś miałem max 115 teraz 140. W środę idę do Koźluka. Ciekawe co powie... Moje obecne objawy nazywa sensacyjkami... i mówi że się wyciszy. Ja widać zamiast wyciszać się, nabiera wszystko na sile... Chce mi się płakać, jestem załamany. Wszystkim..

Zawroty głowy i przeskakiwanie serca

.. ...minutę w spoczynku ) to tachykardia. Zaburzenia te wywołują takie objawy, jak kołatanie serca ( naprzemienne z wolnym, niekiedy nierównym biciem serca ), koszmarne sny, lęki nocne, zawroty głowy, osłabienie pamięci, zasłabnięcia, utrata przytomności. Wyrzucenie krwi z serca umożliwiają..

Nerwica i hipochondria

.. ...,boli mnie serce,brady i tachykardia i to wieczne uczucie zmeczenia...oczywiscie nie moge zapomniec o tak przyjemnych rzeczach jak straszne bóle głowy i krecenie sie w niej( lepsze niz karuzela ) oraz mdłosci te objawy towarzysza mi przez cały Boży dzionek...Na koniec dobra..

Postępujący zespół wazowagalny? czy to możliwe? - Str. 10

.. ...napadowe i długotrwałe tachykardie przy wszystkich badaniach w normie, skoki ciśnienia, kołatania serca takie, że nie mogłam spać ani się uczyć. I setki objawów neurologicznych, sercowo - naczyniowych itd. Z domu prawie nie wychodziłam oczywiście, no bo jak. Zaczęłam się leczyć..

Nerwica sercowo naczyniowa i tachykardia zatokowa

.. ...sercowo - naczyniową z tachykardią zatokową i mimo wszystko przyznano mi kategorię A co wcale mnie nie zaskoczyło. Problemy zaczęły pojawiać się ok 3 m - cy temu kiedy zmarł mój tata. Od tej pory każdy mały nawet problem czy stres objawia się u mnie przyspieszonym biciem serca, bólem w..

Zadziwiająco rozbieżne wyniki badań serca

.. ...niedomyklność zastawki i tachykardię, co zdaniem kardiologów z AM nie jest groźne. Mam 37 lat. Na dolegliwości ze strony serca uskarżam się * od zawsze * . Już jako dziecko miałem podwyższone ciśnienie. Od kilku lat mam wszystkie objawy choroby wieńcowej: niewielka tolerancja wysiłku,..

Nerwica powoduje straszne duszności i szybkie męczenie się?

.. ...niedomykalnością zastawki i tachykardią. Cech niedotlenienia nie stwierdzono. Od tamtego czasu w moim życiu nic się nie zmieniło na lepsze - stres, stres i jeszcze raz stres. Natomiast wyniki tzw. badania komputerowego w objazdowym autokarze były tragiczne ( krytyczne niedotlenienie )...

Do rozsądnych! wątki histeryków na forum

.. ...z nerwicą mają także tachykardie i inne schorzenia. Poza tym wiem jak bardzo człowiek może być zdesperowany w poszukiwaniu przyczyny swego złego samopoczucia także na to nic nie poradzimy. Przecież nie można zakazać * nerwicowcom * i innym pisać na forum Pozdrawiam Faktycznie jest sporo..

Nagłe bardzo szybkie bicie serca

.. ...mnie okazało się to tachykardią zatokową. Niby nic poważnego, ale lekarze podejrzewają nieadekwatną tach. zat. ponieważ mój organizm nie bardzo chce reagować na leki. Pozdrawiam kołatania są częstym objawem arytmii która trzeba leczyć farmakologicznie. ja dostałam betaloc zok 50mg na..

Kłucie w okolicach klatki piersiowej i 15-latki

.. ...powyżej 100 co jest już tachykardia, zawroty głowy i duszność po wysiłku i wchodzeniu po schodach. jeśli zauważyłeś u swojej dziewczyny także takie objawy radze zgłosić sie do lekarza i wykonać badania takie jak ekg, echo serca czyli inaczej usg na którym u mnie wykryto wadę. bole te..

Bardzo wysoki puls w spoczynku

.. ...przez to niby mam tą tachykardie czyli przyspieszony puls. Niewiem czy nerwica też nie powoduje szybszego bicia serca. A czy twój chłopak ma oprócz tego jakieś inne objawy? Dzieki za odpowiedz! Nie wiem... Wydaje mi się , ze ostatnio schudl i stal sie bardziej blady.Poza tym jest..

Zapalenie mięśnia sercowego, nerwica, oraz inne choroby!

.. ...stopnia Mobitz 1, oraz tachykardie. Ciagle czuje ból także z lewej strony co powoduje ze chodze zgiete w lewą strone. jutro mają mnie położyć w szpitalu ;( ( ( pomocy hej nie stresuj sie ja też byłam w szpitalu podejżewali u mnie zapalenie mięsnia sercowego.moje objawy to stan..

Niskie ciśnienie krwi i wysoki puls w ciąży

.. ...pocieszy, kiedy ja przy tachykardii miałam takie objawy jak opisujesz - na izbie przyjęć pierwsze pytanie brzmiało * a nie jest pani w ciąży? W ciąży tak się zdarza * ( niestety nie byłam ). Dla własnego spokoju jak najprędzej wyjaśnij swoje wątpliwości u lekarza... pozdrawiam cienizna,..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 2

.. ...holtera ale nic oprócz tachykardii nie wykazał. Przeczytałam wszystko ,co możliwe na temat tych objawów i nic.Obecnie biorę na zwolnienie pracy serca( jest to związane z tachykardią ) ale nie ma żadnej poprawy jak na razie. Tracę siły aby dalej walczyć chyba po prostu położę się do..

Przyspieszone bicie serca

.. ...jest zaburzenie rytmu tachykardia, ale nie zawsze są inne objawy. Mam tak samo...moje serce bije 4 - 5 razy na sekunde...ale to trafia sie rzadko, raz na jakis czas...tez nie chce isc do lekarza ale moj chlopak mnie zmusza :P sama mysle ze to dziwne...pierś dosłownie wyrywała mi sie z..

Nerwica i dziwne objawy? - Str. 2

.. ...lekarza, EKG - książeczka, tachykardia - puls 115, ciśnienie 160/100. Dostałem tabletkę pod język, miało spaść, nie spadło. Na drugi dzień, kontrolne EKG - wszystko super - puls 71. Ciśnienie 130/80. Pomyślałem no to może będzie dobrze. Minęło 2 tygodnie, w pewnym momencie strasznie..

Częstoskurcz nadkomorowy w ciazy

.. ...ponowanie echo serca ( tachykardia w trakcie badania, jakies niepokojace objawy w osierdziu serca - ze niby od czestych zapalen krtani - i hiperkineza lewej komory - podobno normalne w ciazy ) holtery mimo leków metocardu i rytmonormu wychodziły wciaz zle ...odesłano mnie do katowic z..

Tarcie osierdziowe i kłucie serca

.. ...podejrzewano u mnie tachykardię i stwierdzono cechy krążenia hiperkinetycznego. Zrobiłem badania na tarczycę ,ob ,crp ,leukocytozę - wyszły ok. Objawów zapalenia osierdzia ani wsierdzia nie mam, Czy ktoś ma jakiś pomysł ,czym moze byc ten dzwiek wywolany ?? Dodam ,ze ok 1,5 roku temu..

Dziwne objawy, bardzo mnie to niepokoi

.. ...efektu psychoaktywnego tachykardia. Wydatek serca może wzrosnąć o 30%, aczkolwiek ciśnienie nie wzrasta zwykle więcej niż o 10%. + do tego jeszcze tzw.( haj ) stan lękowy i nerwica serca gotowa!!!! Przy atakach paniki mam te same objawy.Czy podczas tego ataku mruza ci sie oczy?czy tez..

Do XY i nie tylko :) widze, ze sie niezle znasz na tej wrednej nerwicy

.. ...tarczyca i cisnienie ok, tachykardia stwierdzona przy badaniu ale bylam mocno zdenerwowana, 26 lat mam, wiec cos jest ze mna nie tak jak tak serce przyspiesza czasem? mialam robione ekg i echo ale po tych badaniach mnie juz na holtera nie skierowali.. Tak myślałem... Pełem kpl. badań...

Nerwica serca?fobia spoleczna?zycie to dla mnie koszmar - Str. 2

.. ...problemy z sercem ( tachykardia i arytmia nadkomorowa ) wszystko to jest tak bardzo uciazliwe, ale trzeba zyc pozdrawiam darus_90 chętnie odpowiem bo miałam identyczne objawy co Ty, właśnie będąc w liceum. Niektóre z nich mam do dziś, ale w sumie to więszość minęła, a z częścią po prostu..

Szybkie bicie serce - amfetamina

.. ...niektorzy to nazywaja tachykardia ale zaczyna sie ona dopiero od 120uderzen na minute a to juz wystepuje prawie przy przedawkowaniu wiec to nie tachykardia ) .na dluzsza mete, jak bierzesz min 2 - 3 dni z rzedu wyplukuje wszystko z organizmu, po wypadku przedawkowania wystepuja..

Nadciśnienie wtórne

.. ...250/150 ) z towarzyszeniem tachykardii,bladością skóry, drżeniem rąk. Przyjechała karetka dali zastrzyki i kazali się zgłosić do rodzinnego. Dodam,że ciśnienie miałam zawsze 120/85. Po tym epizodzie wylądowałam w szpitalu. Na oddziale takie objawy, skoki ciśnienia miałam praktycznie..

Jakie są objawy ubytku międzyprzedsionkowego?

.. ...szpitalu z powodu silnej tachykardii i nadciśnienia - lekarze stwierdzili ze * taka moja uroda * ,serce w badaniach wypadało ok.Obecnie trafiłam do kardiologa w sumie przypadkiem,ale tachykardia towarzyszy mi odkąd pamiętam dlatego tez zaczęłam ją bagatelizować.Zaczęło się od..

Przyśpieszona akcja serca, potykanie, szybkie męczenie, duszności

.. ...problem, od ok. roku mam tachykardię i inne objawy, które doszły w tym czasie. Otóż: - przyspieszona akcja serca ( bez przyjmowania leków - ponad 100; wyrównana Propranololem 2x10mg; w trakcie kuracji serce przyspiesza w pozycji stojącej; ogólnie tętno ok. 80 - 90 uderzeń na minutę lub..

Rytm trojaczy, bigeminia, ekstrasystolia

.. ...Qrsów, 30 krótkotrwałych tachykardii ( wszystkie w ciągu dnia ), ponad 2000 pobudzeń komorowych, około 100 z nich tworzyło rytm trojaczy i 1 bigeminię. Zasygnalizowana przez pacjenta sytuacja nietypowa przedstawia pojedynczą ekstrasystolię. Moje objawy: okresowe uczucie przyspieszonego..

Bóle w klatce i tachykardia od półtora roku

.. ...stwierdzili mi atak tachykardi,który był wynikiem wypłukania magnezu i potasu przez stosowanie złej diety...Od tej pory moje życie przypomina koszmar...Zaczeły sie nocne wizyty na pogotowiu z objawami bóli,kłóć w mostku,pod łopatką którymi zawsze towarzyszyło wysokie tętno.Lekarze..

Nerwica czy inna poważna choroba serca?

.. ...dobre. Lekarz stwierdził tachykardię na tle nerwowym i polecił wizytę u psychologa. Mam w związku z tym wiele pytań. 1. Czy na podstawie EKG można stwierdzić, że z sercem jest wszystko OK? 2. Czy to może być objaw niedomykalności zastawki miltralnej? Czy ta wada jest widoczna na EKG? Czy..

Choroba serca czy objawy nerwicy?

.. ...dobre. Lekarz stwierdził tachykardię na tle nerwowym i polecił wizytę u psychologa. Mam w związku z tym wiele pytań. 1. Czy na podstawie EKG można stwierdzić, że z sercem jest wszystko OK? 2. Czy to może być objaw niedomykalności zastawki mitralnej? Czy ta wada jest widoczna na EKG? Czy..

Nerwica lękowa

.. ...2lata temu,natomiast z tachykardia i dodatkowymi skurczami walcze od 14lat,ataki miewam kilka razy na miesiac,a nerwice lekową sama stwierdziłam czytając objawy,tak czy siak muszę udac sie do specjalisty.Dziekuje wam za slowa pociechy ja tez za was trzymam ,i starajcie sie zawsze miec..

Nieustanne zawroty głowy i nerwica lękowa - Str. 26

.. ...wynik holtera i tam 61 tachykardii,2rytmy niewymiarowe,1przerw i 229 pojedynczych nadkomorowych pobudzeń przedwczesnych - zaczęłam się wczoraj nakręcać tak naprawdę prawie w ogóle nie leżałam tylko patrzałam w necie co z tym sercem - pisało ze jak ma się tachykardię to ma się takie..

Mnóstwo objawów sercowych, nerwica?

.. ...) spontaniczne ataki tachykardii, ale poza tym czulem sie normalnie. W koncu zdiagnozowano u mnie powodujaca je wrodzona wada serca ( WPW ) i wynonano zabieg ablacji. Od tamtego czasu ( 10 lat temu ) mam ciagle i do tej pory niezdiagnozowane problemy z samopoczuciem. Czasem czuje sie..

Częstoskurcze i zbyt mało potasu

.. ...dodatkowe powoduja ta tachykardie. Na jakis czas był spkoj dopuki szybkie bicie nie obudziło mnie wsrodku nocy. Zrobiłem echo - ok. ostatnio małem wszystkie objawy naczynnosci tarczycy - hormony wyszły w normie ale wszystkie przy dolnej granicy, usg tarczycy tez ok. jestem..

Komorowe zaburzenia rytmu, tachykardia, ona 27 lat

.. ...terminologii. Nie wiem czy tachykardia to częstoskurcz, Nie wiem kiedy jest częstoskurcz i jak się objawia, wtedy jest podobno wymagana pilna hospitalizacja a ja nic nie wiem. NIe wiem czy czekać jak mi serducho nie zwalnia czy wzywac pogotowie. Potrafi bić ponad godzinę, dwie w..

Kobieta/23 lata, puls ponad 130, czasem nawet do 160

.. ...Ci z doswiadczen,ze tachykardia( wysoki puls )może byc naprawde niebezpieczny. Bierzesz moze tabl.antykoncepcyjne? pytam gdyz tachykardia moze byc skutkiem ubocznym tabletek i może to byc objaw zakrzepicy lub zatorowosci plucnej. Wysoki puls może rowniez byc od problemów z tarczycą, może..

Czy to może być objaw nerwicy?

.. ...boreliozę i EKG ( tu tachykardia: tętno 120 - 130 ). Do tego wizyta u chiruga naczyniowego, wszystko ok. Teraz neurolog, na pierwszy rzut oka stwierdził nerwicę, zlecił rtg kręgosłupa ( nie ma ucisku na nerwy ) i badanie przepływów w tętnicach mózgowych. W tym ostatnim wyszło, że jestem..

Ucisk na pień trzewny

.. ...000 skurczy nawet i tachykardie zwiazana ze zmianą pozycji, małym wysilkiem, problemu z głębokiem oddechem, migreny z aurą.Każdy przypadek jest ponoc inny... Rozumiem,że abc i rege123 to jedna osoba? Jakie amsz objawy?Zaraz Ci wyślę namairy w Warszawie na P. Dr.Tylko póki co ie moge się..

Zespół WPW Jak wyleczyć dziwne objawy

.. ...pobudzenia , 18 okresów tachykardii hr 130 , 375s . Lekarz robiący to badanie powiedział ze mam właśnie zespół wpw powiedział mi ze mogę sobie z tym normalnie funkcjonować w życiu wspomniał też o wypaleniu tej dodatkowej drogi ( ablacja ) jednak powiedział ze jak mi bedzię bardzo słabo..