Ucisk na nerw objawy

Mikroglroczolak (guz przysadki mózgowej)

Mikroglroczolak (guz przysadki mózgowej)

.. ...duży, uciska sąsiadujące struktury i wywołuje objawy neurologiczne. Typowy jest ucisk na nerwy wzrokowe w obrębie skrzyżowania wzrokowego, co wywołuje ubytki w polu widzenia ( zaniewidzenie dwuskroniowe )...

Objawy guza mózgu

Objawy guza mózgu

.. ...przysadki mózgowej może uciskać na skrzyżowanie nerwów wzrokowych i powodować zaburzenia pola widzenia; guzy o innych lokalizacjach mogą być przyczyną drgawek, niedowładów, parestezji, zaburzeń mowy, halucynacji wzrokowych i wielu innych objawów. Możliwa jest także sytuacja, w której guz..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 27

.. ...żadnych technik, wystarczy ucisk, delikatne głaskanie, bo przecież sam dotyk już odpręża, a sama się przekonasz, że to nie serduszko. Pozdrawiam: ) Bardzo dziękuję za odpowiedź.Faktycznie mały ma ( oprócz tych objawów ) lęki nocne,krzyczy wtedy potwornie,a jak do niego idę to jest blady..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 36

.. ...typu: uczucie duszenia, ucisku w gardle. Bo ja trochę podejrzewam u siebie tą tarczycę, ale tych końcowych objawów nie mam. Owszem kołacze mi serce, czasem drga, podskakuje, szumi w uszach, coś mi się w głowie czasem * przelewa * , ale np. potem się nie oblewam - jak moja znajoma. Tylko,..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 66

.. ...drętwieje mi lewa ręka, ucisk i ból za mostkiem , pieczenie w przełyku, paniczny lęk , że zaraz umrę, zawroty głowy, mroczki przed oczami... i długo by wymieniać co jeszcze. Ale uwierz mi Droga Pati, że to są również objawy nerwicy, a nie tylko chorób serca, czy właśnie konkretnie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 120

.. ...glowy dziwne uczucie ucisku w glowie bardzo mi jej szkoda:( ...wiec naprawde sie przejelam:( moimi objawami...:( :( Witam.Nie mam ostatnio czasu duzo spraw do zalatwiania nawet o serduchu nie myslalem i nerwicy.Powiem wam ze jak sie zapomni to jest ok.Mam pytanie do kogos kto bral..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 7

.. ...mi się w głowie czuje ucisk na karku, jakby glowa miała mi się za chwilę urwać, boje się iść spac bo boje się że się nie obudzę. Nie potrafię się niczym cieszyć.mam jakąś obsesje nadchodzacej śmierci, nie moge się na niczym skupić. Już nie wiem co mam robić. Czy to może być nerwica?..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 21

.. ...odczuwam.niewiem może mam jakiś ucisk na nerw czy jak?niestety nie ma dnia żebym nie myślała co się dziś wydarzy,czy wszystko będzie ok.lekarz mówił że to trzeba około 3 miesięcy aby to minęło ale minęły 3miesiące a objawy są nadal.pozdrawiam.może kiedyś będzie lepiej. Witam was..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 30

.. ...wieczorem wzielam bo mam ucisk w okilicy mostka, i caly czas boję się, niewiadomo czego. kilka dni temu wieczorem, to mialam typowy objaw nerwicy ( jak wywnioskowałam z tego forum ) chcialam zasnąć a przyszły jakies zawroty głowy, drżenie, trudności w oddychaniu i wrażenie ze zaraz umre...

Nerwica - czy na pewno? - Str. 66

.. ...jakby m icos na serce uciskalo. bleee... A tak na marginesie, chwilowo cierpie na bezsennosc, jak temu zaradzic? Przypominam ( jem 1 tabletke jak wstane ziolowom na uspokojenia i jedna tabletke magnezu i to wszystko ). Dzisiaj bardzo sie zdenerwowalem do tego poniewaz moja pani! ma..

Marznący palec i inne dziwne objawy

.. ...przez to może mam jakis ucisk na nerw i takie dziwne objawy? Nie wiem do kogo zwrocic się z moim problemami, do KARIODLOGA, czy do NEUROLOGA? I co ogolnie może pan mi poradzic? Jakie badania należy wykonac? Będę w Polsce w czasie swiat, do sylwestra i chciałbym przez ten czas porobic..

Bardzo silne bóle głowy wywołane stresem lub nerwami - Str. 6

.. ...bóle są spowodowane uciskiem na nerwy szyjne, bo przeczytałam, że często są mylone z bólami migrenowymi. Ja mam objawy. które mogły by świadczyć o zmianach w kręgosłupie szyjnym i ewnetualnym ucisku na nerwy ale znów musiałabym iść do neurologa, zrobić rezonans tym razem szyi, itd...

Zaburzenia rytmu serca u 21 latka

.. ...siłownia )...lekko ale ucisk miałam na nerwy obwodowe akurat na wysokości serca...i tylko z lewej strony!!! A czy teraz już nie masz ucisku iza? Cos CI pomoglo ? Łukasz radze zrobic badanie holtera ( popros lekarza ), moze wtedy wykazac co faktycznie sie dzieje. Mam, podobne objawy, albo..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 40

.. ...kołatanie serca, olbrzymi ucisk w klatce piersiowej promieniujący też na szyję...Wtedy oczywiście przepełniona paniką wiązałam te objawy z jakąś poważną chorobą, nie wykluczając najgorszego: * może to zawał? W wieku 19 lat??? * Śmiertelnie bałam się, że wystąpienie tych dolegliwości jest..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 53

.. ...bardzo impulsowo i ten ucisk w klatce piersiowej był prawie przez 24 godziny na dobe. Wszystko to trwało ok pół roku ze zmianami objawów. Teraz jest coraz lepiej bo lekarz wytłumaczył mi i przekonał mnie,że nic złego się nie może stać. Jak byłem na usg serca to mi pani doktor powiedziała..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 55

.. ...ta głowa masakra bół uciskowy na skroniach z tyłu z przodu czasami mam zawirowania jak wstane z fotlea az musze się złapać czegoś. Powoli się nakręcam znowu tą sytuacją zwłaszcza po wizycie u mojej babci która mowi ze takie objawy daje tętniak. Rano jak wstaje jest dobrze tak do 15 - 16..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 99

.. ...na pracę serca. Przez ucisk określonych miejsc na szyi, szczególnie w rozwidleniu dużej tętnicy szyjnej, można spowodować zaburzenia pracy serca – do dodatkowych skurczów włącznie. Przy objawach dusznicy bolesnej należy ustalić, czy źródłem jest serce, czy kręgosłup. mam..

Dolegliwości sercowe po przedawkowaniu amfetainy

.. ...strony, wraz z wiecznym uciskiem. Badania mam ok., lekarze twierdzą że to nerwica, ale najgorsze jest to że te objawy mam po wysiłkach fizycznych, po kawie stresach. Próba wysiłkowa wręcz doskonała. Nie wiem co mam robic moje obkjawy są naprawde bardzo nieprzyjemne, często mam wrażenie..

bóle w boku - Str. 2

.. ...to wtedy zaczyna sie ucisk na nerw...pozdro i duzo duzo zdrowia gosiaczek - poczytaj o endometriozie mialem to samo u mnie wykryto jakis problem z nerkami naszczęście szybko sie wyleczyłem ale teraz mam naciagniety miesien w prawej nodze ( gralem w pilke na tartanie ) witam! mam bardzo..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać

.. ...przestan caly czas myslec ucisk w gardle i rozne rzeczy co opisujesz to wskazuja na nerwice przy chorym sercu chrapania itd tak sie nie objawia wiecej magnezu bo moze masz braki tego pierwiastka Biore magnez codziennie. Oj wiem,ze moze przesadzam. Ale to sie pojawia zanim zaczne o tym..

Drętwienie lewego policzka i lewej nogi

.. ...komputerze jest to efekt ucisku na nerwy i ciezko jest to wykryc ja bylem u 14tu lekarzy az objawy sie tak nasilily ze juz bylo oczywiste ze to kregoslup Mam podobne objawy i jak zaczęłam się leczyć to wyszło: serce, kręgosłup odcinek szyjny i migrena. Zanim przyjmiesz od razu, że to..

Kręgosłup, nerwy i zawał serca

.. ...bezpodstawne. suma sumarum mam ucisk w gornym odcinku kregoslupa szyjnego,i powiem ci ze po zdiagnozowaniu dostalam apo - naproksen i afobam 0,25mg,lekarka powiedziala ze to wlasnie ucisk kregow szyjnych daje objawy do zludzenia podobne do sercowych. dodam jeszcze ze wielu lekarzy..

Napady słabości, lekkie drętwienie prawej strony ciała - Str. 3

.. ...dolegliwosci z jakims uciskiem biore tez pod uwage nerwice, miewam lęki, ale zadnych kolatan serca, jak wiekszosc pisze, ogolnie objawy trwaja juz ponad pol roku, z przerwami, prosze o pomoc , rade, moze jakie badanie zrobic, bo na lekarzy bez znajomosci nie ma co liczyc, chodzilem juz..

Bóle w klatce piersiowej, zawroty głowy, dziwne kłucie

.. ...że to dzidziuś mi tak uciska mocno przepone, ale mi sie wydaje że to troche za mocno i że to napewno nerwica!! Może jest jakaś dziewczyna która ma takie objawy i da mi jakąś radę na czekający mnie poród!! Proszę o wsparcie!! Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamusie HEJ MONIA powiem ci ze..

Papierosy czy nerwica?

.. ...czasami ból ) w sercu, ucisk i napięcie mięśni na całej klatce piersiowej, płytki oddech - czasami muszę wziąć jeszcze jeden, głębszy; czasami bardzo szybkie tętno ( w chwili obecnej ponad 90 ) a czasem bardzo wolne - np. kilka godzin temu 50, czuję się wtedy, jakbym miał odlecieć.. to..

Duszenie się - Str. 45

.. ...duszności. Zaczęło się to od ucisku na klatkę piersiową, często czuje ze mam gulę w gardle. Zastanawiam się czy to może byc nerwica? I gdzie powinnam się zgłosić bo jeżeli nie mam astmy to nie powinnam się faszerować tymi sterydami tylko brać odpowiednie leki :( Proszę o pomoc Kasiu, to..

Głowa, ucisk i nerwica

.. ...przez chwilę czułem ucisk na mostku, co wskazuje na nerwicę. Jakbym miał guza to objawy byłyby poważniejsze, wręcz drastyczne. Począwszy od wymiotów, których nie mam, skończywszy na napadach padaczkowych. U mnie żaden większy symptom nie występuje. Ucisk na skronie przeszedł na..

Ból serca w trakcie leżenia

.. ...wtedy czulem klucie i ucisk w klatce ) czy ktos spotkal sie z podobnym problemem? z gory dzieki za odpowiedz anybody...? Ludzie chorzy na nerwicę miewają takie bóle. przerazajace ;/ objawy ile masz lat? to co teraz masz moze byc przyczyna jednej NIELECZONEJ CHOROBY ktora pociagla za soba..

Pierwszy atak serca, przerażenie i strach - Str. 2

.. ...pokojem. Mam uczucie ucisku z tyłu głowy, przy zwykłym chodzeniu nie czuje równowagi. Czasami mam zawroty głowy. Moje serce zupełnie nie bije normalnie. Prosze o pomoc. to sa typowe objawy nerwicy udaj sie do psychologa. Marta,chce Ci pomoc poznac przyczyny Twoich dolegliwosci i sposoby..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 317

.. ...kregoslupem..tak cos uciska. nie caly czas mysle ze...to tez jest objaw nerwicy...albo zaziebilem jakis staw..oczywiscie mam panike przy sobie...mysli najgorsze ile tylko mozna...ale probuje sie z tego wyrwac sa przeblyski...ze jest normalnie...ale to tylko przeblyski * Witam ponownie..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 342

.. ...podniesie albo podpuchnie i ucisk jest na serce ale nie ma się czym martwić na prawdę; ) Byłam u kardiologa miałam robione echo i wszystko ok, potem zas kilka razy ekg i tez ok tylko przyspieszone dopiero na holterze wyszła mi arytmia nadkomorowa po 3 miechach od pierwszego ataku nerwicy..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 920

.. ...muzg stymulowane ze ucisk i skurcz przy sercu to nie objaw ataku serca ze koszmarne drgawki itp itp....... nabylem nawyku masowania sie po lewej stronie klatki bo czulem ze mi to pomaga nawet dzisiaj to robie choc nie wiem po co z kat te ku...two przyszlo czesto sam siebie pytalem w..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1052

.. ...serducho bije jak szalone i ucisk w całym kregosłupie do tego jeszcze jakies drgawki zazyłam relanium i propranalol i czekam az to mninie boje sie isc połozyc bo boje sie ze znowu sie pogorszy. prosze niech mi ktos napisze czy macie tez takie objawy tak mi ciezko z tym zyc wstydze sie..

Mocny ból głowy i dętwienie lewej strony ciała

.. ...kręgi są niestabilne i uciskają na nerwy ... różnie to tłumaczyli, ale cieszyłabym sie, gdyby ta ósemka rozwiązała ten problem : ) okaże się w najbliższym czasie : ) To objawy typowo migrenowe. to lekki paraliz, do neurologa idz Wg.mnie to atak migreny!Miałam to samo,okropny..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 11

.. ...wyprostować, żeby nie uciskać przepony i masować brzuch w okolicy splotu słonecznego. Kilka beknięć u niektórych załatwia zwykle sprawę i można ziewnąć do pełna. Ziewanie to objaw niedotlenienia. Niekoniecznie z powodów sercowych, ale np. nadmiernego połykania powietrza podczas..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 13

.. ...1mm. MOŻE dochodzić do ucisku nerwów które między innymi odpowiadają za prace mięśni żebrowych ( problemy z oddychaniem ) czyli zawroty głowy gotowe jak i bóle w klatce. Do tego dochodzą drętwienia rąk i różne inne przypadłości. Nie twierdze że nerwica sama w sobie nie daje takich..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 17

.. ...mocz,kał ) po kilka razy - ucisk w klatce - palenie pod łopatkami - ból w stawach nadgarstkowych - uczucie słabości w nogach podczas stania - budzenie się rano z bólem kolan - to taki dogłębny denerwujący ból niepokojący - ogólna męczliwość organizmu To wszystko utrudnia funkcjonowanie i..

Nerwica w ciąży - Str. 76

.. ...mnie dol brzucha i mam ucisk na pecherz, a dzisiaj doszedl jesce bol plecow na dole.wiecie moze co to moze byc?troche sie martwie.nie sadze by o byly objawy ciazy, chyba na nie za wczesnie prawda?od 6 tygodni nie mialam atakow.bylam u psychiatry, ktora zapisala mi psychotropy, ale ja ich..

Nerwica w ciąży - Str. 104

.. ...czuję wtedy straszny ucisk w klatce piersiowej i nie mogę oddychać. Mam jeszcze do sprawdzenia tarczycę ale wszystko wskazuje na to, że to jednak nerwica, którą mam już od dawna ale nigdy, przenigdy nie dawała mi znać o sobie tak silnie i nie przeżyłam nigdy wcześniej jej somatycznych..

Nerwica w ciąży - Str. 176

.. ...walenia serca czy straszny ucisk w żołądku to tylko objawy lęków i nic mi nie grozi. W terapi dowiedziałam się jak ważne jest przyzwolenie na odczuwanie lęku i w ogole akceptacja swojej choroby. Pozdrowionka. Witajcie!całą noc miałam koszmary,i dziś wróciło!ratunku!zawroty głowy,mdli..

Objawy nerwicy?

.. ...strony odczuwam jakby ucisk,cierpnięcie, to nie jest ból ani kłucie tylko taki odczuwalny ucisk często nie moge przez to spać ponieważ bardzo to dokucza i ciężej się oddycha Czy to może być nerwica???????? Prosze o pomoc Uprawiasz jakiś sport? Spacerujesz? Ćwiczysz, biegasz? Przebywasz..

Dziwne objawy, nerwicy lękowej? - Str. 2

.. ...czasem tylko lewej, bol i ucisk w klatce piersiowej, drzenie miesni, problemy z oddychaniem, tetno 130 itp serce wali jak szalone .Morfologia ok., tarczyca ok, ekg dobre, czekam teraz na holter i echo, nawet jak to nerwica to wole sie upewnic.dzisiaj znowu miałam atak silny, wyladowałam..

Jak przebiega leczenie nerwicy?

.. ...odpoczywam odczuwam ucisk z lewej strony,czasami ból brzucha,a czasami także choć rzadko dreszcze.Myśle że to mogą być objawy Nerwicy i jeśli te tabletki w pierwszym poscie nie pomogą to udam się do jakiegoś specialisty. Witajcie ! Ja na nerwicę leczę się prawie 7 lat.Po wielokrotnych..

Migotanie oczu i przyspieszony puls

.. ...podwyzszony... Czasem czuje ucisk w klatce piersiowej, bol serca, gwizdy w uszach i zachwiania rownowagi... Prosze o pomoc gdyz psychicznie mnie to wykancza i boje sie czasem polozyc spac, nie mowiac o tym ze czeka mnie sesja niebawem... mam podobne objawy. lekarz stwierdzil nerwice ale..

Walka z nerwicą

.. ...tragicznym..juz wyjasniam.. Ucisk w klatce piersiowej, szybkie bicie serca( jakby mialo wyskoczyc ), Nadmierna potliwośc, uczucie goraca a nagle dreszcze i uczucie zimna, zawroty głowy, nudności( dosc mocne ), ucisk żoładka( ucisk na pecherz moczowy ) uczucie parcia..Im wiecej o tym..

Ból w prawym boku i pachwinie - Str. 5

.. ...Oddziaływanie PRZYCZYNY tworzy ucisk na odruchy rdzeniowe i korzenie nerwowe który powoduje BÓL i OBJAWY chorobowe w obszarze oddziaływania, kręgu kręgosłupa. A Tobie jaki ból dokucza? Pleców, Brzucha, Bioder, Nóg? Czy występują u Ciebie: bezsenność, nerwice, drętwienie i cierpnięcie..

Nerwica i dziwne objawy? - Str. 2

.. ...nerwica.Dusznosci , uciski w klatce i bardzo nieprzyjemne uczucie konca naszej egzystencji ,to typowy objaw.Ja jednak nie jestem lekarzem ,wiec nie stawiam diagnozy,ale proponuje zrobic przede wszystkim badania krwi ( full ).Wyslij rowniez meza do lekarza ,aby porobil badania na..

Cieżko złapać oddech i klucie serca

.. ...coś takiego jak lekki ucisk w gardle. Nie chcę panikować itd, ale się denerwuję. Nie wiem czy to może być spowodowane nadchodzącą sesją i ogólnym stresem. Miałem już tak ok. miesiąc temu i po paru dniach ustąpiło. Miałam takie objawy w ciągu dnia przez kilka lat aż doszło do tego że nie..

Wysoki puls, ukłucia w okolicy serca, dusi mnie w klatce piersiowej

.. ...rzeczywiści spowodowane jakimś uciskiem zwyrodniałego kręgosłupa na pnie nerwowe i nie tylko. z racji że objawy sa głównie w stresie i wysiłku badanie pod kątem nerwicy też by się przydało. no i oczywiście prowadzić mniej stresujący tryb życia.. pozdrawiam dziekuje później napisze jak to..

Czy ktoś też tak ma? objawy nerwicy?

.. ...porzadku, zadnego bólu ucisku i wszystko gra. Czasem jednak gdy tylko siądę i tętno sie uspokoi zaczynaja sie niemiłe dolegliwości : uczucie strasznego wypompowania, braku energii, czasem dyskomfort w klatce, ból w plecach. Czasem juz 10 minut po krotkim spacerku czuje sie w ten sposob,..

Piszcie, jak u was z nerwica?

.. ...przeszkadzaja nudnosci i durny ucisk z tylu glowy.. przyspieszajace serce, cisnaca glowa, nudnosci, oslabienie - - - * to nerwica?? czasem wystepuja wszystkie na raz a czasem oddzielnie,az ciezko uwierzyc.. czy ktos ma identyczne objawy? nie biore zadnych lekow, tylko magnez i melisa ,..

Ból skroni, mrowienie, co to mogło być?

.. ...falami ) napadami bólu, uciskiem ( jakbys mial kamien ) około żołądka, no i wzrostem cisnienia. W peonym momencie opisujesz reakcje typowo nerwicowe. Proponuje jakies ziola na nerwice - uspokoja rowniez zoladek. No i nie objadanie sie przez jakis czas, wyciszenie organizmu i na pewno..

Nerwica i ból w klatce, pieczenie placów i ucisk koło serca

.. ...bol plecow i caly czas ucisk kolo serca ma wrazenie jakby mial umierac brak mi juz slow bo sie martwie i sama nie wiem co robic 2 lata temu robil echo i wyszlo w porzadku choc w tedy juz zaczal miec takie objawy ?mowi ze nie moze wstac bo czuje to wszystko co opisalam w/w raz w nocy..

Czy to nerwobóle? ból w klatce piersiowej i uczucie ucisku serca

.. ...piersiowej i uczucie ucisku serca ), a przynajmniej lekarz ( ok pół roku temu ) tak to zdiagnozował. Ostatnio bóle powróciły ale z nowymi objawami. drętwienie kończyn ( bez przyczyny np. kiedy siedzę., Zdarza się rzadko na szczęście ). Do tego ostatnio mam niekontrolowane skurcze mięśni...

Czy to choroba związana ze spadkiem cukru?

.. ...pokarmowej, co powoduje ucisk na serce, stąd ten ból.Inne objawy wtedy mi towarzyszące uznał za zdenerwowanie wywołane bólem serca. EKG wyszło pozytywnie. Dziś jednak ponowna sytuacja ( jak opisana wyżej ), tylko brak kłucia w sercu. Dodam, że nie byłam na czczo, a zjedzenie kostki..

Niepokojący ból w klatce

.. ...czasu do czasu amm taki ucisk w okolicy klatki piersiowej jakby ktos mnie sciskal od srodka.przy tym ejst to lekko piekace od srodka i niemoge oderwac dobrze wycieliny z gardla i ciagle mi cos wnim stoi.co to mzoe byc czkeam Witam !! Są tego różne objawy ale ten jest bardzo pospolity to..

Nerwy! nie potrafię się wyluzować

.. ...cos tak powyrzej serca uciskalo.5652872 - prosze jak ktos bedzie tak dobry i napisze mi czy mial tak kiedys ,takie objawy i co z tym robic.Z gory dziekuje!!!POZDRAWIAM WSZYSTKICH!!! ( to do mojego tematu ) ;/ mysle ze na takie leki juz za puzno !:( ja naprawde mam starszne nerwy i..

Nerwica? z czym to się je? jak sie zachować? jak to ugryźć?

.. ...problem ze snem.Nadal mam uciski w klatce , problem z oddychaniem ale jakoś znając podłoże tych objawów chyba łatwiej mi się z tym żyje i nie jest to już tak częste jak przed leczeniem.Wiele osób które ze mną przebywały na oddziale były wcześniej na terapiach indywidualnych bądz..

Objawy nerwicy serca (i innych) - Str. 3

.. ...piersiowej ale są to lekkie uciski. Nie męczcie się - trzeba to leczyć, nie lekami na serce czy ciśnienie tylko przeciw lękowymi. uspokajające pomagają na chwilę. Podczas ostatniej wizyty lekarz powiedział mi , że dobre samopoczucie pojawia się po ok 8 tyg brania Zoloftu ale dla pełnego..

Nerwica, przepona, żołądek?

.. ...wskazuje to jeszcze na ucisk kregow szyjnych ,wlasnie takie objawy jak opisujesz do zludzenia sa podobne do problemow z odcinkiem kregoslupa szyjnego. w moim przypadku tak wlasnie bylo. a wszyskie objawy tez przypisywalam sercu i jego pochodnym. lekarka na pierwszej wizycie wyeliminowala..

Ucisk w glowie, szum w uszach, wysokie cisnienie, dziwny wzrok

.. ...dziwny wzrok i uczucie ucisku w oczach nosie( ogolnie z przodu glowy ), terez jeszcze doszedl szum w uszach,czy ktos ma pdobne objawy. bardzo prosze o pomoc( jestem nerwowy i duzo razy przezylem sysuatcje stresujace ),dodam jeszcze ze nic nie biore ! a zatoki prześwietl i zrób badanie..

Objawy niedoboru potasu

.. ...) mogą prowadzić do ucisku tętnicy kręgowej, co może skutkować objawami podobnymi do opisanych przez Ciebie. Niewiem jak zamiescic nowa wiadomosc. dretwieja mi rece .2 mc temu przewrocilem sie . glowa z tylu zszyta. rwaly mnie zyly , nerwy czy niewiem co po caluych rekach. po miecsiacu..

Nerwica jak walczyć z jej objawami?

.. ...drżenie ciala zmiana temmperatury uciskowe bole glowy bole karku itd ale dreczy mnie jeden objaw jak problem z oddechem i urywanym ziewaniem mozecie napisac o swoich symptomach tej choroby dzieki pa ????..

Czy uczucie ciśnienia w głowie i w oczach to objaw nerwicy?

.. ...towarzyszy temu taki ucisk tyłu głowy, tak jak by mi drętwaiała ta część. Zamulenie i brak sił.. Nerwica. Myślałam, że mam coś z głową, jednak pani neurolog która ogladala moje wyniki badań TK głowy stwierdziła, że jest tam na całe szczeście czyściutko : ) ( nie wiem, w jakim sensie to..

Poważny problem z nerwami przy nerwicy oraz objawy

.. ...to czuje taki silny ucisk w głowie to jedno i to że mi te nerwy już wysiadają i nie czuje wewnętrznie ciała tak jak bym nie miał nerwów, niewiem co to jest? kiedyś normalnie odczuwałem ręce , nogi itp. ale teraz tylko tak powierzchownie, wszyscy myślią że zwariowałem ale nie. Moim..

Czy to na pewno nerwica? moja historia! jakie macie objawy? - Str. 4

.. ...dniach doszlo do dziwnych uciskow z lewej strony klatki piersiowej na wysokosci serca najpierw przechodzacych a pozniej prawie stalych. Druga dolegliwoscia do ktorej doszlo wieczorem kiedy polozylem sie spac bylo klucie w okolicach mostka o dziwo przy lezeniu na prawym boku ktoro po..

Nerwica natręctw związana ze snem

.. ...wglębienie. Leciutko ten punkt uciskaj, stymuluj. U mnie po króciutkim czasie zaczyna pojawiac sie ziewanie, które jest objawem rozluźnienia.Ten punkt w medycynie chińskiej nazywa sie * OYNKTEM NIEBIAŃSKIEGO SPOKOJU * .Zazwyczaj tak po 15 minutach od stymulowania tego wglębienia..

Czy to może być objaw nerwicy?

.. ...kręgosłupa ( nie ma ucisku na nerwy ) i badanie przepływów w tętnicach mózgowych. W tym ostatnim wyszło, że jestem nerwus pierwsza klasa, bo wszedzie przepływy turbulentne i przyspieszone. Dostałam leki na przepływy i na nerwicę. Dopiero zaczęłam brać, więc efektów jeszcze nie ma. Im..

Koszmarne objawy i strach

.. ...Witajcie.Często w trakcie dnia uciska mnie w głowie, kłuje mnie w głowie, gorąco w glowie, ból głowy, senność.Czy to nerwica ? Mam też zawroty głowy, czasem się zagapiam, strasznie mi słabo, dłonie słabe. Boję się, że mam tętniaka, albo guza mózgu. Moja neurolog stwierdziła, że mam..

Nerwica czy wada serca wątpliwości

.. ...miejscach, wrażenie ucisku. Od 2 miesięcy mam jeszcze więcej objawów, takie jak np budzenie się w nocy z szybkim oddechem i chyba kołataniem serca, które trwalo ok 10 sekund. Są dni że nie ma żadnych objawów a są takie że nie mam na nic siły i ucisk w klatce jest taki że trzymam się za..

PROSZE O POMOC!

.. ...nerwicy? Witaj.art. Tak ucisk w gardle jest jednym z objawów nerwicy.Z tego co czytałam o emocjonalnych przyczynach rej tzw. * guli w gardle * , ma ona przyczyny w naszych problemach ze swobonym wyrazaniem swojego zdania, emocji itd.Osoby, które mówia to co czują swobodnie, nie mają tego..

ścisk w gardle

.. ...problem, od 2 dni czuje ucisk w gardle. Jem i pije normalnie, ale przy połykaniu śliny czuje ten ucisk. Nie mam temperatury ani żadnych objawów przeziębienia, ogólnie czuje się dobrze. Nie mam pojęcia co to jest, ale zaczyna mnie to troszkę denerwować. Przy kichnięciu zabolało jakby mi..

Czt to sa objawy nerwicy ktore teraz wymienie prosze o pomoc

.. ...otoczeniu ludzi Poce sie mam uciski w klatce piersiowej nieraz mam uczucie jakbym slabiej widziala. Mam dosc tego meczenia nic mnie nie cieszy tylko mam glupie mysli ze umieram pomozcie mi prosze pozdrawiam Tak to mogą być objawy nerwicy ,jak najbardziej .Ale samo nie przejdzie .Do..

Czy są to objawy nerwicy ?

.. ...rozpoczęciem szkoły mam uczucie ucisku w gardle,oraz prowokuje to wymioty przy oddychaniu,biegunke na samym początku miałem i bolał mnie brzuch,pierwsze 2 tygodnie spędziłem w domu,pożniej na chama jak by to powiedzieć sżłem do szkoły i próbowałem wytrzymać jakoś sie udawało ale naprawde..

Dziwne objawy :(

.. ...czasem miewam lekki ucisk na mostku. Mam 16 lat i martwię się, ponieważ nie mam pojęcia co to mogą być za objawy :( Proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. droga Andziu - - - żeby sprawdzić czy to nie z powodu stresu,napięcia nerwowego spróbuj używać ziołowe ,,Tabletki..

Duży ucisk w gardle

.. Wielki ucisk w gardle,ktory wieczorami wzrasta az mi sie wydaje ze mnie udusi ? jak sobie pomóc??? dodam jeszcze ze to nie taki zwykly bol tylko ucisk, poza tym od miesiaca mam kolatanie serca leć do lekarza Kup sobie labofarm /ziołowe uspokajające/. Taka gula i kołatanie to często objaw nerwicy. Sprawdź też..