Ucisk pod łopatką

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 65

.. ...charakterystycznych tzn. uciska w lewej piersi , piecze w mostku , boli między łopatkami mam nudności czasami wymiotuję i mam biegunkę. Fakt po tych 2 latach jedynie co u mnie zdiagnozowali to zwyrodnienie kręgów szyjnych i helicobacter . Proszę pomóżcie mi uzmysłowić sobie że jestem..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 316

.. ...kręgosłupa, dziwne uczucie ucisku w mostku, bóle łopatek, pieczenie w przełyku, czy też krtani ( nie potrafię tego zlokalizować ). Dopóki nie myślę o tych dolegliwościach wszystko jest w normie, ale kiedy pojawi się najmniejszy ból, staje się on moją obsesją. Szczerze mówiąc, to wiem, że..

Szybkie tętno - Str. 4

.. ...prawie non stop odczuwam ucisk w klatce piersiowej między piersiami i na wylot do lewej łopatki. Jak czuję takie mocniejsze kołatanie to tetno jest 130 - 140. Jeśli chodzi o leki to wstępnie miałam brać doraźnie propranonol 40, potem zmiana na atenolol, ale na ostatniej konsultacji jak..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 197

.. ...nachodzi stres to czuje ucisk w klatce wyzej nad mostkem towarzyszy temu gorąco i rózne takie delikatne kucia ale gdy stres troche mija to dopiero wszystko daje mi popalic czeste kucia tak jaby do okoła serca w mostku jakies pieczenie i nad mostkem z tyłu w okolicy łopatki czuje..

Ból pleców mogą mieć coś wspólnego z sercem?

.. ...potwierdzam, że też mam bóle uciskająco - swędzące pod lewą łopatką. Czasem bardzo mi to przeszkadza i muszę się drapać w tym miejscu. Podejrzewam, że występuje to na tle nerwowym ( wszystko zaczęło się od pobytu mojej mamy w szpitalu, całą sytucję mocno przeżywałam i wtedy po raz..

Ból po prawej stronie, nasilający w pozycji leżące

.. ...któraś z nich powoduje ucisk na nerw, pomogły mi masaze, ale szczerze mówiąc na krótko. ja mam tak od wczoraj nie wiem co to jest przy wdechu boli jak by kuło :/ około godziny 17 pochylałem sie nad terrarium wziąłem oddech i momentalnie poczułem bardzo silny przeszywający ból na plecach..

Przeskakiwanie pod żebrem na brzuchu z lewej strony

.. ...sobie,że ja mam ten ucisk co dzień! Dwa lata temu miałam gastroskopię i stwierdzono - owrzodzenie dwunastnicy.Lekarz przepisał Bioprazol, po jakims czasie spokój.I znów powrót, ale teraz doszedł bół piekący.Najgorzej rano po przebudzeniu pieczę aż do łopatek tył pleców.Czekam na kolejną..

Życie po zapaleniu mięśnia sercowego

.. ...odczucia takie jak ty - ucisk w mostku i miedzy łopatkami, osłabienie i dreszcze. Lekarz zalecił badanie CRP i OB i Leukocytozę - jeśli żaden z tych wyników nie odbiega od normy znaczy nie ma stanu zapalnego czyli jest stres. Wiadomo co robić jeśli któryś wynik jest zły. Po badaniach..

Czy to może być nerwica?

.. ...kłopoty z nosem, jakieś uciski. Niedawno zaczęło mnie leciutko boleć w jednym miejscu na plecach, tak koło prawej łopatki, ale bliżej kręgosłupa. Potem doszło drętwienie prawej ręki w nocy. Tak średnio raz na tydzień to spokojnie. Czasami mam takie uczucie w tej ręce, nie umiem tego..

Osłabienie, drętwienie, ból prawej strony ciala

.. ...spoczynku...taki jakby ucisk wokół kolana...ale wydaje mi sie że to od mięśnia, bo kiedyś poczułem ukłucie w udzie zaraz nad kolanem... byłem na RM i czekam na wyniki...a co do ręki i pleców ( pod łopatką )...to troche ciężej wytłumaczyć, ale miałem też neuralgie międzyżebrową i może..

Uczucie ucisku serca, kłucie, mała tolerancja na wysiłek

.. ...kilka godzin odczuwam ucisk w tym miejscu. Zdarza się to nieregularnie. Niejednokrotnie jest to dosyć mocny przeszywający ból - jakby mi ktoś wbijał tam jakąś szpilę. Czasami ból tej pojawia się pod łopatką. Od jakiegoś czasu ciągle odczuwam ucisk w tym miejscu i coraz częściej mnie boli..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 487

.. ...klatce piersiowej i ucisk wokolicy serca.Mnie dodtkowo boli jeszcze pod lewą łopatką.Zaczyna mnie to martwić, wcześniej tego nie odczuwałam. MATTIAGO... Przyjmij wyrazy współczucia...wiem co przeżywasz,nie wiem co jest w tym dziwnego ale jak pisalam wczoraj na forum...to mialam dziwne..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 17

.. ...mocz,kał ) po kilka razy - ucisk w klatce - palenie pod łopatkami - ból w stawach nadgarstkowych - uczucie słabości w nogach podczas stania - budzenie się rano z bólem kolan - to taki dogłębny denerwujący ból niepokojący - ogólna męczliwość organizmu To wszystko utrudnia funkcjonowanie i..

Kłucie, uczucie dyskomfortu pod lewa łopatką

.. ...normalne? Prosze o odp. wszyscy macie uciska na którys z nerwów co wywołuje tzw parestesje, trzeba rozluźnić mięsień, który jest odpowiedzialny za ucisk, udajcie sie do fachowego fizjoterapeuty. Pozdro!..

Nerwica czy chore serce? w co mam wierzyc?

.. ...smyra nagle dostaje ucisku ktory porafic trwac godzine albo i wiecej do tego kareka byla u mnie juz ze 6 razy i ekg wychodzilo zawsze ok. robili mi przeswietlenie klatki tez ok. cisnienie mam zawsze slabe ale to normalne u mnie. a potrafi mi skoczyc puls do 180 udezen na minute. do tego..

Mrowienie w klatce piersiowej z lewej strony

.. ...tego dziwne uczucie ucisku na lewą stronę klatki ( nie wiem czy dobrze to okresle ale to tak jakby dziecko polozylo Ci głowe na klatce ). Czasem ale zadko pojawia sie jeszcze kucie pod łopatką. To na tyle z dolegliwości, choć czasem jest ok ale zaraz wraca. byłem kilka razy u lekarza na..

Ból pod lewą łopatką i klucie

.. ...tego ze moze jakis krag uciska nerw.ale jak juz sie dowiedzialem mam tez nerwice i mam juz inne dolegliwosci. udaj sie prosze do neurologa i zaczerpnij porady jaaki i niech cie wysle na badania. moze to tylko tak jak u mnie wiec nie masz sie co martwic na zapas. bol zapewne niedlugo..

Po seksie czuje że przestaje mi bić serce

.. ...ciężko przełknąć ślinę , uciska mnie w klatce piersiowej i kłuje w plecach miedzy łopatkami , usg i ekg robiłem z 11 miesiecy temu , lekarz powiedział ze mam minimalnie powiększone serce i ze wszystkim ok , jeżeli ktoś z was ma jakieś pojęcie proszę odpisać co mam robić. ja kiedys mialem..

Serce - uciski od kilku dni u 17-latka

.. ...odczuwam szczypania, uciski, kłucia serca. Teraz odczuwam je pod sercem, po jego lewej stronie, na środku, jak i czasem za łopatką ( różne miejsca, lecz skupienie okolicy serca ). Śpię około 10h dziennie, od soboty mam mniej aktywności ruchowej ( nie wychodzę z domu, dużo po nim chodzę,..

Wpływ odchudzania na serce

.. ...Mianowicie Czuje straszny ucisk w klatce piersiowej i nie mogę długo chodzić bo bli mnie mędzy łopatkami . Nie mogę zaczerpnąc głębokiego oddechu bo zaraz dostaje panicznego bólu. Dodatkowo boje się, że umrę i wtedy brakuje mi oddechu, że muszę wyjść na powietrze. Mam tak już tydzień bez..

Uczucie ciężaru w mostku

.. ...pojawił się u mnie wyraźny ucisk w okolicy mostka jak bym sobie 1kg odważnik na nim położył. Doszły tez lekkie bule w klatce piersiowej z prawej i lewej strony oraz na lewej łopatce. Taki mini ukłucia , dotknięcia trwa to już kilka dni … hmmm ? czy to jakaś nerwica podświadoma..

Ból w klatce piersiowej.

.. ...gorset * , jakby żebra uciskaly mnie podczas wdechu, tak że nie mogę go wziąć do końca. Ból promieniuje do lewej łopatki i obszaru między ramieniem a szyją. Proszę o radę czy jest to związane z zapaleniem płuc, czy może to nerwobóle, tak jak mówiłam do lekarza pierwszego kontaktu nie mam..