USG dzieci

Bierne palenie szkodzi tętnicom nastolatków

Bierne palenie szkodzi tętnicom nastolatków

.. ...większości uczestników badania pomiarów takich dokonywano 6 razy w roku. Do oceny grubości ścian tętnic oraz rozszerzalności tętnicy ramiennej zastosowano USG o dużej rozdzielczości. Nauka w Polsce PAP..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 2

.. ...holtera ( 5 razy ) i usg serca na tescie wysilkowym ( 2 rrazy ) konczac. test wysilkowy zakonczyl sie wynikiem ujemnym raz 19 potem 20 met * s. usg za kazdym razem w granicach normy.wnioski z usg:miesien sercowy w calosci normokinetyczny.niedomykalnosc zastawiki trójdzielnej..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 8

.. ...dziś idę na kolejne USG, a w piątek zakładają mi Holtera. Mam nadzieję, że po tych badaniach w końcu dowiem się dokładnie co mi jest : ) Mam jeszcze jedno pytanie: w mojej rodzinie choroby serca są normą i choruje każdy ( nadciśnienie, choroby wieńcowe, arytmie ) czy w związku z tym..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 15

.. ...2,6 sek. ( artefakt? ) USG: lewa komora 48 mm, lewy przedsionek 40 mm, aorta 27, mięsień IVS 10 mm, ściana tylna 9 mm, masa mięśnia lewej komory 184 g., frakcja wyrzutowa 70%, wypadanie płatka zastawki mitralnej i trójdzielnej I stopnia + fala zwrotna I stopnia Skierowano mnie na..

Kołatania, ablacje - okiem dochtora - Str. 23

.. ...Dla pełnego obrazu - USG miałam dwa razy, w normie, lekkie ugięcie płatka zastawki dwudzielnej, ze śladową fala zwrotną. Pozdrawiam Panie Doktorze proszę mi powiedzieć czy 5 miesięcy po ablacji mogę latać samolotem,czy słyszał Pan o powikłaniach czy też jakiś grożnych dolegliwościach w..

Częstoskurcz - ablacja - Str. 68

.. ...był monitorowany przez USG. Tu z ręką na sercu powiem, że nic nie bolało. Jednakże przez ten nieszczęsny tętniak musiałam leżeć po zabiegu ok. 48 godzin. Teraz za to mam prawe udo w modnym fiolecie przechodzącym już częściowo w inne kolory. Z perspektywy czasu ( we wtorek minie 2 tyg od..

Jaki powinien być prawidłowy puls?

.. ...razu skierowanie na USG tarczycy - na szczescie wymiary prawidlowe bez guzków i innych takich, jednak to TSH nie jest normale tak wiec następe skierowanie na badanie krwi tym razem ft4, teraz czekam na wyniki, poki co na uspokojenie pracy serca dostałam propranolol 10mg i Thyrozol 10 na..

Echo serca - Str. 20

.. ...groźnego?? miałam robione usg serca i ekg i wszystko w porządku. Czy to może być na tle nerwowym, albo od zbyt szybkiego wstawania i gwałtownych ruchów??? Będę wdziedza za odpowiedź. Dzięjuję z góry. Pani Izo, przeczytałem wczoraj większość z odpowiedzi udzielanych przez Panią na tym..

Echo serca - Str. 21

.. ...przyspieszoną akcja serca i usg serca, wszystko wyszło w porzadku. Tylko po tych wszystkich badaniach i jezdzieniach po lekarzach nabawiłam sie odruchu mierzenia tetna wszedzie i praktycznie cały czas gdzie tylko nie jestem!! i dzis miałam takie zdarzenie, zaczeło robić mi si esłabo i..

Echo serca - Str. 27

.. ...pisz ze lekarz robil Ci usg i polecil zrobic echo i moze piszac sie pomylilam bo kiedy ja konczylam studia to napewno nie bylo Cie na tym swiecie pozdrawiam,a na forum nie chodzi chyba az tak o ortografie, chce napisac tylko tyle że byłam dziś na konsultacji u kardiologa z usg serca i..

Echo serca - Str. 40

.. ...co oznacza na Badaniu USG serca m.in.cos takiego: zastawka mitralna - brzegi płatków uwapnione, fala zwrotna +/++ E/A - 1,3 Dect - 162 ms. Dziekuje i pozdrawiam Sa to parametry opisujące zastawkę mitralna, opis morfologiczny , ocena fali zwrotnej oraz parametry funkcji rozkurczowej..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 5

.. ...specjalistow robilam usg tarczycy,echo serca itd.neurolog po wizycie nie widzial absolutnie nic...a ja sie czuje coraz gorzej,nie daje sobie rady ze soba.nie wiem gdzie mam szukac pomocy ,boje sie.caly czas mi sie wydaje ze to jakas grozna choroba a lekarze nie traktuja mnie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 8

.. ...napięcia które miałam przed usg( miałam toxoplazmoze na początku ciąży więć bała się tego usg strasznie ).Dzisiaj jadę na kolejną sesję terapi grupowej, mam nadzieję że pomoże. Pomóżcie mi proszę może ktoś miał podobny problem w ciąży. Do Emi!Ja w ciąży też miałam te przeboję.Nerwicę mam..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 70

.. ...jest.Miałam robione USG serca,wiele razy EKG,Holter tylko raz .Poza tym ostatnio fatalnie się czuję.Non stop kołatania,wysoki puls,doszły jeszcze pobolewania..W nocy nie mogę zasnąć,bo wydaje mi się,iż coś jest nie tak z moim sercem.Jestem w ciązy i tym bardziej się o siebie boję no i o..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 101

.. ...kardiologami.Po zrobieniu EKG i USG okazało się że z sercem nic poważnego nie dzieje się,2 kardiologów naraz mnie diagnozowało i ich opinia była taka sama - nerwica.Dostałam wtedy afobam,ponieważ miałam już zaczątki obawy przed wyjsciem z domu.Po 3 m - sach od diagnozy okazało się ,że..

Tachykardia i metacord 50

.. ...EKG. można też wykonać USG serca w celu weryfikacji jego budowy. Proponuję Ci zapytać swojego lekarze o te badania, jak będzie kręcił to idź do innego ( ztymi lekarzami to różnie bywa - nie każdy był prymusem na studiach!!!! ). pozdrowienia czesc Paulina,ja mialam tez historie niemalze..

Acenocumarol i wskaźnik INR - Str. 4

.. ...potwierdzona badaniem USG, kardiolog przepisał mi ampułko - strzykawki Fraxodi 0,6ml 1 raz dziennie. Fraxodi wkuwane jest w brzuch. Po pierwszym trymestrze znowu powróciłam do Acenocumarolu, bo z tego co dowiedział się kardiolog, lek ten działa teratogennie tylko przez okres pierwszych..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej

.. ...następnie po zrobionym USG. Zlekcewazyłam to bo lekarz stwierdził że to taka natura. Wszystko było w porządku do chwili obecnej gdzie złapały mnie dwa mocne skurcze i znowu poszłam do lekarza. Dostałam leki na obniżenie ciśnienia które miałam brać ok. 2 tyg. i to wszystko. ten okres..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 3

.. ...wykryto klik zastawki. Usg Doplerem wykazalo wypadanie platka zastawki, jego zgrubienie. Kardiolog powiedzial ze to nie od papierosow i ze prawdopodobnie mam to od zawsze. Moze nikt dokladnie mnie nie sluchal ze nie slyszal tego kliku wczesniej. Co do wysilku nie mam ograniczen. Moge..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 11

.. ...byl to EKG wysilkowe i USG serca. EKG nic nie wykazalo. natomiast pani ktora robila mi USG stwerdzila ze mam wypadajacy platek, spytalam sie czy kiedys on wypadnie, zasmiala sie i stwerdzila ze niektorzy ludzie tak maja. Opwoedzialam jej moja przypadlosc, co mnie martwi i co mi..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 12

.. ...( zrobiono mi tylko USG jamy brzusznej, żeby wykluczyć wadę nerek i EKG, z którego niby wynikało, że mam lekką nerwicę )i że powinnam wyeliminować z diety sól. Przez 7 lat żyłam w przeświadczeniu, że to faktycznie nadciśnienie. Objawy zaczęły się nasilać kiedy zaczęłam studia...

Ból między żebrami a żołądkiem po lewej stronie

.. ...skonsultować :/ Szybkie USG brzucha wskazane. Być może są to początki powstawania tętniaka aorty. Jeżeli do tych bóli dochodzą bóle w lędżwiach to pewne że powstaje tętniak. No cześć ja mam te objawy od paru lat na początku mówiono mi ze brak mi potasu to brałam potas tylko ze pozniej..

Ablacja - kompendium wiedzy

.. ...badanie, podobne do USG. Badający was doktor przesuwa sondę w okolicach serca i na monitorze sprawdza je. Dzień przed ablacja, wieczorem, bądź w dniu ablacji rano należy dokładnie wygolić okolice pachwin na nogach, oraz w przypadku płci brzydszej klatkę piersiowa. Najlepiej jednak spytać..

Ablacja - kompendium wiedzy - Str. 15

.. ...klinice kardiologii,mialam usg,lekarz poinformowal mnie o mozliwosci wykonania ablacji,ale za jakis czas,bo mialam dopiero 19 lat i ze byc moze czestoskurcze same sie uspokoja. W pazdzierniku zaczelam studia,caly czas myslalam zeby tylko nie dostac czestoskurczu i nie miec nieobecnosci..

Kardiomiopatia rozstrzeniowa - Str. 7

.. ...kardiologa z kontrolnym USG. Będę wdzięczna za odpowiedż.Pozdrawiam wszystkich. Myniu! moj numer gg 9631420, jesli chcesz pogadac , zapraszam : ) Ja w 2005 roku miałem EF 20% lewą komorę 7,9 zapalenie płuc, zapalenie wątroby i nie wiedziałem gdzie jestem i co się ze mną dzieje. Po..

Po ablacji - Str. 12

.. ...naczyniowego , zrobił mi USG z przepływem i jet dobrze. Nie ma powikłań. to tylko zastoje krwi w tkance tłuszczowej, przepisał maść i w razie niepokoju kazał zgłosić się ponownie, ale mówił, ze będzie dobrze no troszkę mnie uspokoił. No jeszcze ten okropny wylew na udzie zniknie i będzie..

Szybkie tętno - Str. 3

.. ...mam w normie ale na USG tarczycy wykryto guza. Teraz biorę leki, tętno wróciło do normy a ja czuję się świetnie. Przed chwilą dzwonili z Ochojca i jadę jutro na kosnultację.I jak dobrze pójdzie,to może jeszcze w tym tygodniu albo w przyszłym będę mieć drugą ablację.( dlatego w miarę..

Szybkie tętno - Str. 10

.. ...normie no i jeszcze USG jamy brzusznej ale tez jest wszystko oki...No i mijaja dwa tygodnie a ja znowu dostaje atak ale tym razem troszeczke slabszy bo 127 na min tylko ze juz za wczasu wzielam leki( PROPANOLOL )bo niewiadomo co by dzialo sie dalej...Jesli ktos moze mi pomodz prosze o..

Zespół Barlowa i poród naturalny czy cesarka? - Str. 2

.. ...mialam robione ekg, usg serca i usg jamy brzusznej i kardiolog stwierdzil ze......nic mi nie jest, ze nie znalazl przyczyny moich dolegliwosci. zapisal mi magnez, skasowal stowe i zaprosil mnie za trzy miesiace. wytrzymalam tydzien, w pracy tak mocno mnie serce bolalo ze musialam cos..

Arytmia - dziwne dolegliwości? - Str. 3

.. ...Miałam robione Ekg i Usg kiedyś ale nic nie wyszło, lekarze podejrzewają wypadanie płatka ale to podobno tylko kosmetyczna nawet nie wada..Teraz idę zrobić jeszcze raz badania ale tez podejrzewam że to ostra nerwica tym bardziej że mam stresujący tryb życia. Głupio tak pisać ale po..

Czy mam nerwicę serca?

.. ...pojechałam na badania. USG tarczycy niczego nie wykazało, EKG serca też nie. Jutro jadę na badanie moczu i krwi. Jeżeli to niczego nie wykarze to albo jestem w ciąży albo choruję na nerwicę. Wydaje mi się, iż to drugie jest bardziej prawdopodobne. Jeszcze godzinę temu nie chciałam się do..

Niedoczynność tarczycy - Str. 10

.. ...10,6 a dzisiaj zrobiłem USG i tutaj mam pytanko. Radiolog w rozpoznaniu napisał Thyreoiditis ad explorationem. Może ktoś z was oświeci mnie, co znaczy ta łacina? witajcie ;dziewczyny leczcie tarczyce bo to poważny organ i jak nie chcecie znaleść się na stole operacyjnym wiem coś o tym bo..

Niedoczynność tarczycy - Str. 15

.. ...czy lekarz robił ci usg?Myslę że jak będziesz brała taka duża dawke leku 187.5 to napewnoi juz powinnaś poczuc sie lepiej.A może spróbuj najpierw z 150?Wiesz z tymi lekami to trzeba stopniowo.Może najpierw bierz co dwa dni 125 i 150, naprzemian, jak nie będzie poprawy to po tygodniu..

Niedoczynność tarczycy - Str. 23

.. ...czerwcu będę miaała USG i dokłaadniej będzie coś wiadomo. Ale czy to możliwe że po tym jak wyniki maam już w normie nadal boli mnie w mostku i źle mi się oddycha?? może wy też tak macie.! proszę o odpowiedź. Dziękuję Edytko za jaką kolwiek poradę. Jednak zastanawia mnie czy wpadam w..

Drożny otwór owalny u wcześniaka

.. ...przedsionkami. Kardiolog robił USG serduszka Oleńki i powiedział nam tylko o tym otworku - żadnej innej wady albo nie wypatrzył, albo nam o niej nie powiedział. Dlatego też mamy nadzieje, ze chodzi tu tylko i wylacznie o ten otworek. Czy to mozliwe, zeby przez ten otwor w serduszku nasze..

Moje serce przestaje bić ot tak poprostu

.. ...normalnie. Potem zrób sobie USG serca - a dopiero z tymi wynikami idź do kardiologa. Moim zdaniem z opisów wyglada mi to na skurcze dodatkowe serca.To taki rodzaj arytmii. Na to w zasadzie lekarze nie wiele pomogą, ale trzeba wiedzieć czy masz arytmię. Ja biorę codziennie na to Aspargin..

Ablacja - Str. 9

.. ...). Dzisiaj będę miała USG serca i założony HOLTER i zobaczymy co dalej. Trzymaj się wszystko będzie dobrze. Życzę dobrego zdrówka i pozytywnego myślenia. Dziś już wiem. Czeka mnie trzecia ablacja - niedomykalność zastawki mitralnej ( termin bliżej jeszcze nieznany, bo trzeba wykonać..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 65

.. ...moja szyja więc mam za tydzien zrobić usg tarczycy. a serce to mnie przez tą cholere nerwice boli. noto tyle,pasuje jaki obiad zrobić dzieciom. Maja spoko tez mialam USG tarczycy,nie martw sie na zapas...

Nerwica - czy na pewno? - Str. 138

.. ...czyli wychodzi na to ze usg serca dobrze eeg głowy dobrze badanie dna oka dobrze jeszcze dostałam na krzywa cukrowa potas i mocz i jakies badaniejedno wszystkie mi wychodzą dobrze to jednak bedzie nerwica pogoda ładna a mi sie nie chce ychodzic z domu bo za duszno w ostatnim czsie było..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 148

.. ...kardiologa, zrobiłam usg wszystkich wnetrznosci i jest wszystko ok.A mam te tzw trzesienie klatki piersiowej , straszne bóle głowy no trwaja już 3 ci dzien i nic mi nie pomaga biore etopiryne, apap max i dzis wzielam 2 tabletki pyralginy 500mg i nic!!! Napiszcie mi co robic z tymi bólami..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 150

.. ...td..i teraz mam zrobic usg tarczycy i chca mi wlaczyc leki... mam tez spuchniete pod oczami - co myslalam ze od nerek a nie!!! - w koncu trafilam na dorba lekarz ktora zastanowila moja duza nadwaga i inne objawy jak sucha skóra , wypadanie wlosow, moje zle samopoczucie.. czekam na ten..

Ablacja i ciąża

.. ...aortalny. Lekarz robiąc mi usg powiedział, że zwiększona ilość krwi tak wypełnia serce, że nie widać żadnej wady. Zwężenie mitralne również zniknęło. Bądz dobrej myśli. Poinformuj o swoich planach Kardiologa. Ustawi Ci leki. Zobaczysz, że wszystko będzie dobrze: ) Jesli masz jakies..

Arytmia komorowa u czterolatka

.. ...wysłał mnie wówczas na USG I EKG serca po czym założyli mi holter na serce i z wyniku wychodzi, że mam arytmie komorową ( ponad 6 tyś pobudzeń na dobę ) Dopiero jutro idę z tym wynikiem do lekarza. Dziś mam jeszcze wizytę u endokrynologa. Trochę mnie to wszystko martwi. Powiedzcie czego..

Czy to nerwica serca? silny ból w okolicy serca

.. ...atak, zrobiłem ekg ,usg serca + wiele innych wszystko ok , dostałem pramolan i myślałem ze to koniec , ale ten lek był chyba zasłaby najpierw były 2 tabletki dziennie potem to juz brałem nawet 7 - 8 dziennie oczywiscie bez wiedzy lekarza bo oni mnie chyba olewali. Po miesiącu poszedłem..

Kardiolog w Łodzi

.. ...miałam robionych ekg i usg nic nie wykazało a co ciekawe karetka zawiozła mnie do szpitala i nic.Dali kroplówe,zostawili sama na sali z czestoskurczem i nie mogłam doczekac sie piguły.dOpiero po godz.raczyła przyjść.Poczułam ulge kiedy odblokowało sie serducho. Nie wiem na dzien..

Zbyt szybki puls

.. ...serca czyli badanie usg inaczej mowiac. morfologie jak najbardziej prosze zrobic.dusznosc ktora wystepuje jest czesto sygnalem ze serce zbyt szybko sie meczy, zalezy teraz jaka to dusznosc wysilkowa czy w spoczynku bo to jest rowniez wazne i kazdy lekarz kardiolog o to sie bedzie pytal...

Kołatania serca, to nerwica? - Str. 3

.. ...wtedy robiłem sobie USG ( to były wczesne lata 80 ) - w tedy jeszcze nie miewałem tych dziwnych dolegliwości. Chociaż byłem nerwowym dzieckiem : ) Potem chyba to była 1 klasa liceum zdarzył się pierwszy przypadek częstoskurczu napadowego. Jak tu już parę osób pisało uczucie to jest..

CK-MB - Str. 3

.. ...szereg badań z krwi oraz Usg !! Raczej wyklucza pulmonologa!! A ma dobrą opinię a nawet bardzo dobrą!! Zobaczymy co wykazą badania!! dziekuje za informacje Asiu !! pozdrawiam Prosze bardzo: ). Cieszę się,że masz chociaż jednego dobrego lekarza. Mam nadzieję,że te badania potwierdzą co..

Pulsowanie w brzuchu

.. ...jest? Najlepiej zrobić USG i wszystko się powinno wyjaśnić. Hmmm mam to samo co ty...bylas moze u lekarza??? moze to jajeczkowanie pomyslalas o tym U szczupłych osób często widać falę tętna na aorcie - nie ma w tym niczego niepokojącego : - ) a ruchy płodu : - ) - są odczuwalne ok. 20..

Pulsowanie w brzuchu - Str. 3

.. ...wykazał ciąze i za dwa dni USG to potwierdziło, więc jeśli w twoim przypadku i test i USG nie wykazało ciąży to możesz oddalić ten wariant bez obaw. puls w brzuchu to albo ciąża albo tętniak aorty brzusznej albo pieron wie co. Mam podobne odczucia. Pół roku po urodzeniu dziecka zaczęłam..

Pulsowanie w brzuchu - Str. 4

.. ...czas temu robilam sobie USG i wszystko mam supeer.Miesiąc temu wzielam tabletke wczesnoporonna, ale dostalam juz okres po niej wiec nie moge byc w ciazy. Czy ktos moglby mi powiedziec co to pulsowanie oznacza. Prosze :( witam.mam tak samo jak wy..od póltora tygodnia.ale nie spalam z..

Koszmarne dodatkowe skurcze a u lekarza wszystko OK, to nerwica?

.. ...chce sobie powtórzyć USG brzucha. Potem zbadam kał pod katem bakterii, itp i pójdę z tym do gastrologa.Mam często wzdęcia, choć od lat już nie jadam potraw wzdymających,Teraz biorę Duspathalin - to lek na jelito wrażliwe.Pomaga bo skurczy mam mniej.Ale chce miec pewnośc skąd pochodzą i..

Tętniak przegrody międzyprzedsionkowej

.. ...rok powinno się zrobić usg i jak potrzeba to usg przełykowe. To nic strasznego Pozdrawiam Właśnie wróciłam dziś ze szpitala. 40 lat, zastawki nieprawidłowe: mitralna - wąska fala zwrotna I stopnia, trójdzielna - fala zwrotna, śladowa. Ponadto tętniak przegrody międzyprzedsionkowej...

Serce a sterydy

.. ...to EKG a co myslisz o USG?? to badanie nie jest lepsze?? a co wczesniej nie zdawales sobie sprawy co moze byc po braniu tak duzych dawek Czasu nie cofne, chce tylko wiedziec czy to powazne i jakie moga byc konsekwencje tych dolegliwosci czy moge dalej uprawiac sport. Nigdy nie mialem..

Zespół preekscytacji

.. ...jest prosta: robi sie USG serca do tego co masz ,ewntualnie Holtera jeśli cos odczuwasz i jak masz wątpliwości to idziesz do kardiologa u którego nie byłeś wcześniej / bo będzie musiał sie przyznac ,ze sie pomylił/ a o którym zasiegnąłes opinii że dobry - oczywiście prywatnie...idziesz..

Dodatkowe skurcze

.. ...nigdy nic nie wychodzi,a usg serca wykazało ślad w fali zwrotnej zastawki mitralnej i trójdzielnej( płatki wiotkie )może ktoś z was meczy się tak jak ja i ma dobry lek? - ja w chwili obecnej biorę sectral - 200 nie jest żle ,ale mogłoby być lepiej.Proszę o poradę ,tak bym chciała..

Dodatkowe skurcze - Str. 2

.. ...wlasnie stracil prace a usg wykazalo jakis nieprawdlowosci w rozwoju dziecka - ciaza byla dla mnie horrorem, maz znalazl prace, ja urodzilam zdrowego synka ktory ma juz 1,5 roku a ja ciagle mam tachycardie i dodatkowe skurcze. Oczywiscie mam nerwice i boje sie juz teraz niemal..

Dodatkowe skurcze - Str. 6

.. ...4, rzadko 5. Badanie USG pokazało powiększenie lewego przedsionka do 4 cm. Poza tym chyba wszystko było w porządku. USG miałem 2 razy. Czy jest możliwość unormowania tych dodatkowych uderzeń ? Czy raczej trzeba się już do nich przyzwyczaić ? No i najważniejsze pytanie, na które niestety..

Dodatkowe skurcze - Str. 10

.. ...robilem.holtery, testy wysilkowe, usg,bylem na konultacji w aninie u prof.walczaka itd.itd.itd.wszyscy mnie pocieszali i zapewniali ze to nic groznego, ze to tylko dyskomfort.ale ten dyskomfort zmienil moje zycie w pieklo, wywrocil je do gory nogami.mam 24 lata i chyba stracilem nadzieje..

Szmer na sercu i problem z zastawkami u dziecka

.. ...na sercu,po zrobieniu USG kardiolog powiedziala,że jest problem z zastawkami i rew szybciej przeplywa,co to znaczy? Czy to coś poważnego? popytaj kardiologa to ci wytlumaczy dokladnie W tej chwili nie mam kontaktu z żadnym kardiologiem,następną wizytę mam za 2 miesiące,pytam o te..

Zwężenie i niedomykalność zastawki aortalnej dwupłatkowej 2 stopnia

.. ...ostatnio na badaniu USG w szpitalu na Pomorzanach w Szczecinie u, podobno, dobrego Lekarza. Po badaniu pan doktor powiedział, że nic wielkiego się nie dzieje i do operacji się * nie kwalifikuję * . Ja rozumiem to tak: muszę poczekać aż serce mi się całkiem zepsuje, wtedy dopiero będę..

Nieudany zabieg ablacji z powodu WPW

.. ...lekarz zlecił wykonanie USG/dzisiaj 9,01,2003 jakieś maści na to miejsce, ale do godziny 16 jeszcze nie miał USG zrobionego, Moje pytanie do Pana doktora kardiologa brzmi: Czy w tym miejscu nie doszło do powikłań zakrzepowo - zatorowych, czy może powstał tam jakiś krwiak lub tętniak, Co..

Kłucia z lewej strony klatki piersiowej

.. ...problemów ) - prześwietlenie klatki piersiowej ( również bez problemów ) - Skierowanie do poradni Gastrologicznej ( długi termin czekania jeszcze nie byłem ) Mam nadzieje że mogłem być pomocny ... pozdrawiam..

Zespół WPW u 9-miesięcznego synka

.. ...badanie holterowskie i USG serca. Nie przyjmuje żadnych leków. Chciałabym dowiedzieć się czy mój synek będzie się normalnie rozwijał i jak wygląda dorosłe życie z tą wadą, np. czy są jakieś przeciwskazania zawodowe?bardzo proszę o odp.osoby, które są doświadczone w tej sprawie. hmmm... U..

Ablacja w Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu

.. ...nie wykonal ekg ani usg, a lezalam tam tydzien przed ablacja. Poza tym byla to moja trzecia ablacja i gdy czestoskurcz wrocil po kilku godzinach od zabiegu dal mi do zrozumienia, ze jestem * nienormalna * . Obiecano mi, ze odezwa sie za 3 miesiace w celu ustalenia jak najszybciej..

Niskie tetno i kłucie w mostku

.. ...- zapis na holtera i USG serca - biore jakies leki, jednak nie wiem do końca czy to idzie w dobrym kierunku i czy bynajmniej nie jestem traktowany z buta u kardiolga... pozdrawiam i dziekuje za ewentualne komentarze... moim zdaniem masz bradykardie zatokowa z nerwica serca gdyz ja mam..

Tetralogia fallota - Str. 2

.. ...że zrobię raz w roku USG. Oczywiście, że sprinterem nie będę, ale wędrówki po górach, marsze, rower, yoga są jak najbardziej wskazane. W 2006 urodziłam córeczkę - przez cesarskie cięcie - bo naturalny poród grozi śmiercią, ale dałam radę. W trakcie ciąży byłam pod stałą opieką Poradni..

Nerwica serca, ktoś z was to ma? c.d.

.. ...tymi moimi wynikami USG serca.Jak w najblizszym czasie niezmienie swojego zycia,bedzie mi bardzo ciezko sie wyleczyc.Wiem ze z wypadaniem platka mozna zyc lecz wierzcie mi ze same objawy wpedzaja w straszna nerwice i ten lek..( ktory podobno jest jednym z objwow )Ja postanowilam zwrocic..

Częstoskurcz nadkomorowy a sport wyczynowy

.. ...brandyrkardie 4660 - USG - wszystko w porzadku - redgen klatki piersiowej - wszystko w porzadku - i badanie holtera gdzie stwierdzono dwa epizody nietrwalego czestoskurczu z szerokimi zespolami QRS Po wynikach teych badan lekarz zabronił mi uprawiania sportu wyczynowego ale nie moge sie..

Ile kosztuje wizyta prywatna u kardiologa?

.. chodzi mi o cene usg serca i ekg. dziekuje hej ja za wizyte płaciłam 50 zł a wtym było ekg. a ile kosztuje echo to niewiem Sądzę, że pow. 100 zł z echo. Za wizytę zapłaciłam 60zł, za echo 50 - w cenie zatem 110 zł dowiedziałam się ze jestem 100% zdrowa - nawet po wyjściu chwilowo lepiej się poczułam : ) )..

Serce z prawej strony

.. ...gdzie co mam : ) podczas usg jamy brzusznej nie wykryto śledziony .... Kiedy byłam dzieckiem rodzice prowadzali mnie do kardiologa na kontrole kiedy rosłam I pamiętam 1 takie badanie lekarka nie wyczytała w karcie tego prawostronnego serduszka i zaczęła robić ekg podłączyła elektrody i..

White spot w lewej komorze serca dzidziusia

.. ...trakcie ostatniego badania usg lekarz zauważył u mojego dzidziusia tzw. white spot w lewej komorze serca.Wyjaśnił, że jest to małe zwapnienie, które nie powoduje żadnego zagrożenia jeśli nie występują inne nieprawidłowości. Poza tym w serduszkiem dziecka jest wszystko w porządku. Mimo..

Zastawki, zespół Barlowa - wada nabyta?

.. ...badaniach okresowych i USG serca. Mam telepanie serca, zawroty głowy, drżenie rąk może dlatego że ciągle o tym mysię. 4 lata temu miałam cesarkę i wydaje mi się że od tego czasu nie czuję się za dobrze. teraz may ochotę na ponowną ciążę i również mam obiekcje czy mżna bez większego..

Dwupłatkowa zastawka aortlana a sport

.. ...przypadkowo,podczas badań usg - dwupłatkową zastawke aortalną i niedomykalność.Badanie ekg i dalsza budowa serca jest ok, w normie.Moje pytanie jest takie:, narzeczony jest osobą bardzo sprawną fizycznie,uprawia cały czas wyczynowo sport. Czy wiedząc o tej wadzie która jest wada wrodzoną..

Nadciśnienie? zawał? nerwica?

.. ...wielokrotnie EKG i dwa razy USG i wszystko jest ok. Dla spokoju zrobię sobie jeszcze próbę wysiłkową i holtera. Ja dodatkowo mam ( też pewnie na tle nerwicowym ) wahania rytmu serca i kardiolog dał mi Isoptin SR 120 na uspokojenie i wyrównanie jego pracy, biorę go raz dziennie rano i w..

Drożny otwór owalny i otwarty przewód Bottala

.. ...mnie na przezprzelykowe usg serca w Ochojcu. I dopiero to badanie wykazalo drozny otwor owalny ktory moglbyc powodem udaru. Niestety lekarze z Ochojca po zamknieciu parasolka tegoz otworu nie daja mi 100% pewnosci ze to bylo przyczyna udaru. Ale dzieki Bogu teraz mam 28 lat i zyje..

Kardiomiopatia czy nerwica?

.. ...wiesz, bo to nie o to chodzi, najpierw kardiolog, eeg, usg, jak będzie potrzeba i tyle, a potem jak się okarze, że nic ci nie dolega, to znowu ta nerwica, wstrętne choróbsko, oby jak najlepiej, pozdrawiam..

Kłucie w sercu w ciąży

.. ...u lekarza, zrobil mi usg, ekg i badal rutynowo. Mowi, ze serce w porzadku i nie widzi nic podejrzanego. Mowil, ze to byc moze nerwobol, bo dziecko naciska mi gdzies i to sie odbija na sercu. Przepisal mi tabletki mineraly - kalium i magnez. Niestety nic nie pomaga. Bol nadal istnieje do..

Fundusz na Rzecz Dzieci z Wadami Serca - projekt

.. ...wykrycia wady w badaniu USG w 22 tygodniu ciąży, jak i po urodzeniu, przez cały okres leczenia i po zakończeniu leczenia ) 2. Informowanie opinii publicznej o możliwościach leczenia skomplikowanych wad serca w Polsce 3. W przyszłości – umożliwienie kontaktu dzieciom z wadami..

Szmer serca u 2 latka

.. ...problem,jade z dzieckiem na usg serca az sie boje A ja wlasnie wrocilam z moim 4 letnim synem od lekarza i mimo ze tyle razy byl badany dzis lekarzpowiedzial ze slyszy szmer na sercu i mamy skierowanie do kardiloga. Bardzo sie boje...mam nadzieje ze to jakas pomylka. Powiedziala mi ze..

Niedomykalność zastawki mitralnej - Str. 4

.. ...lekarza i nalegac o usg czy choroba nie bedzie komplikowala w dalszym stopniu naszego zycia. Najwazniejsza jednak sprawa jest przymus spokojnego trybu zycia... co u mnie trudno. Wysilek na zajeciach silwych , jazda na rowerku .Pozdrawiam i powodzenia. Witam!!! Mam niedomykalność zastawki..

WPW i inne objawy

.. ...dwa dni temu miałam usg jamy brzusznej i wyszło że na pęcherzu żółciowym mam kamienie,a w lewej nerce piasek i czeka mnie operacja, czyli wycięcie pęcherza. Bóle są podobne do tych żołądkowych. Starszny ból w mostku,ból pleców, kolka pod prawym żebrem, wymioty...Mam nadzieję,że po..

Płyn w osierdziu

.. ...na polowkowym badaniu usg ( 22tc ) stwierdzono u mojego dziecka płyn w jamie osierdziowej ( 2,5mm ) Pozostale parametry czyli budowa serca nie budza zastrzezen . Co mam o tym myslec. Gin prawie nic mi na ten temat nie powiedzial tylko kazal powtorzyc badanie za 1,5 tyg. strasznie sie..

Niedomykalność zastawki mitralnej a wypadanie płatka zastawki dwudzielnej

.. Po usg stwierdzono u mnie niedomykalność zastawki mitralnej czy to jest to samo co wypadanie płatka zastawki dwudzielnej proszę o wyjaśnienie jeśli ktoś wie ,z góry bardzo dziękuję pozdrawiam Specyficzną forma niedomykalności mitralnej jest zespół wypadania płatka / płatków zastawki mitralnej. Nie jest to..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma?

.. ...wykazalo,wybieram sie na usg serca,moze jednak stwierdza jakas chorobe.Sama nie wiem jak by bylo juz lepiej.Mam dosc tych stanow,ktore sa silniejsze ode mnie.Dlaczego moje serce tak reaguje?Moja rodzinama tego dosc,co jeszcze bardziej poglebia moj stan.Gdziemoge znalesc jakas pomoc?Bylam..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 3

.. ...zrobiłam sobie ekg, usg i jak juz wiedzialam ze wszystko jest dobrze to od razu inaczej zaczełam myslec, mogłam pogadac z bratem ( też ma nerwice, chyba to u nas dziedziczne )i w momencie ataku przestałam panikowac ze zaraz umre, pewnie mam zawał itd.w zamian powtarzałam sobie ze to..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 18

.. ...Miałem robione badania usg serca. Stwierdzono niedomykalność zastawki trójdzielnej i mitralnej. Lekarz stwierdził, że z tym można normalnie żyć i pracować.Od dłuższego czasu nie chodzę już do lekarza, poprostu leczę się sam. Kupuję w aptece lek o nazwie Propranolol 40, biorę go dwa razy..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 40

.. ...profilaktycznie bo chcę zrobić usg serca, holtera, może dodatkowo wysiłkowe...ale wydaje mi się, że jest to czysta profilaktyka, chociaż interesuje mnie jeszcze zagadnienie wypadającego płatka zastawki dwudzielnej w sercu, który często daje objawy podobne do nerwicowych - właśnie dlatego..

Zespół Barlowa jest wyleczalny?

.. ...czasie skierowal mnie na usg z echem serca diagnoza......zespol barlowa.........zero papierosow zero kawy wysilku fizycznego ja facet?hm postanowilem walczyc z ta choroba da sie psychika pale ale super lighty bo chce wreszcie zucic przez trzy lata jazda na rowerze dziennie po 50 km..

Tętniak aorty piersiowej - Str. 3

.. ...mieć robione powtórne USG potwierdzające i wówczas zostanie podjęta jakakolwiek decyzja co będą robić. Bardzo się tym martwię, ale wierzę,że wszystko się ułoży.Podczas pierwszego USG stwierdzono, że tętniak ma 4 cm. Czy konieczność operacji zależy od wielkości tętniaka?Gdzie są najlepsi..

Skoki ciśnienia z którymi nie mogę sobie poradzić

.. ...prawie wszystkie badania usg rentegen wszystkie badania krwi tarczycy nadnerczy wszedzie wszystko ksiazkowo a po wysilku 200 na liczniku jest doradzcie co mam robic ?????????????? Witam! Twoje ciśnienie rozkurczowe jest wporządku. Skurczowe co prawda jest NIECO niepokojące... ale po..

Szukam kontaktu z osobami z wszczepioną zastawką - Str. 32

.. ...przepukliny wykonano mi USG serca ,okazało się , że aortalna zastawka źle działa .Mój kardiolog oglądając wyniki kazał się konsultować z Zabrzem gdzie dokonano wymiany tej zastawki przy tym był jakiś tajemniczy .Wydawało mi się , że miał coś więcej do powiedzenia .Powiedział mi tylko ,..

Kardiolog w Łódzi

.. ...darmi i za darmo robi usg: - ) Ludzie dajcie jakies namiary telefoniczne na gabinet Nigdzie nie moge tego znalezc, a moja mama juz nie bedzie chodzic po lekarzach ktorzy mowia ze jest wszystko ok jak nie jest bo sama widze co sie z nią dzieje. polecam Dr Ewę Kaczkowską ze szpitala..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 31

.. ...kręgosłupa szyjnego, usg jamy brzusznej i szyi, badania krwi, moczu, badanie na boreliozę, miałem punkcję, rtg klatki, miałem założony aparat Holtera - ciśnieniowy i EKG serca ). Oprócz tego że mam podwyższony cholesterol i trochę podwyższone ciśnienie, wszystkie badania wyszły ok...

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 37

.. ...badania Holtera i EKG, na USG też nic nie znaleźli... a ja męczę się ze sobą, domownicy męczą się ze mną, pięcioletnia córka patrzy na to co się dzieje z jej mamą... na jutro mam wyznaczona wizytę u psychologa - sugestia obsługi karetki, szukam drogi do spokoju i siebie i nie mogę jej..

Nadczynność tarczycy i mam problemy z sercem - Str. 3

.. ...biec robiona biopsje i usg,a od 1 kwietnia mam miec leczenie jodem, ktory jest podobno wychwytywany jedynie przez tarczyce - slyszal ktos, cos o tym leczeniu wiecej?? Osobiscie polecam wychodzi wszedzie 10 minut wczesniej i isc spokojnym tempem, unikac przemeczen i oddychac swiezym..

Ucisk, gula w gardle - Str. 2

.. ...również miałam robione usg tarczycy ale nic nie wykazało,a jeżeli chodzi o nerwicę to bardo możliwe lecz w moim przypadku nawet po lekach na uspokojenie odczuwałam to samo. Ja mam dokładnie takie same objawy jak ewelina.Powiekszone węzły i * gula * która coraz bardziej mi przeszkadza...

Ucisk, gula w gardle - Str. 5

.. ...ide do edokrynologa na usg. Zbadac krew na tarczyce nie zaszkodzi! Pozdrawiam! a mi moja kulka sama przeszła..była i zniknęła.moze mniej sie juz stresuje ale przed samą maturą nie wróciła wiec mam nadzieje ze nie wróci.coś może jest z tym paleniem ale sama ogólnie wypalam mniej..

Ucisk, gula w gardle - Str. 12

.. ...psychiatrów. Robiłam usg, ukg, ekg, gastroskopie i inne badanka, których już nawet nie pamiętam. Każdy z tych lekarzy badał * swoją działkę * , mówił, że raczej nie dzieje się nic z narządem i tyle. Jeden z lekarzy pierwszego kontaktu poradził, abym malowała trawę na zielono. Dosłownie...