Wapno

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 64

.. ...kochani czy wy pijecie wapno na wzmocnienie? Bierzecie magnez? Potas? Witaminy? Cokolwiek innego? Kiniu ja biorę magnez z wit B6 i jak sobie przypomnę to falwit , chyba zaraz zasnę przez dwa dni wstawałam o 7 30 a czuję się zmęczona jakbym dwie noce nie spała .Jestem bez życia nic mi się..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 77

.. ...witamine C 1000mg i wapno300mg w tabletkach do rozpuszczenia na Twoje przeziebienie,jedz dużo cebuli i czosnku.Zyczę Tobie dużo zdrowka.PA.BUZIACZKI dla wszystkich.( dobrze ze jestes z nami ) hej wszystkim DAFNE KRYSIA MACIEJKA WIOLA MAMBIK Jak zachorowalem na nerwice to przez dlugi czas..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 911

.. ...sprawy. Tak naprawdę to wapno jest lekiem antyalergicznym i bierze się je w przypadku alergii i astmy oprócz jego innych działań ale np. ta Twoja znajmowa Aliska mogła zażyc jeszcze 5 innych leków które łącznie spowodowały tą sytuację a jak by wzięła samo wapno mogłoby takiej reakcji nie..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 1009

.. ...sumie bezsensowne, bo wapno jest przyswajane tylko dzieki obecnosci witaminy D. Ja dokladnie licze ile co i jak, dltego nie kupuje multiwitaminowych zestawow. Mimo tych wszystkich witamin i mineralow ktore biore, to najistotniejszym preparatem, ktory mi pomog w moich lekach jest Acetyl L..

Acenocumarol i wskaźnik INR - Str. 3

.. ...również na to ( ostemax + wapno + witamina d ). ( mam 34 lata ) Birącym acenokumarol zalecam więc okresowe badania gęstości kości. Jeśli chodzi o dyskusję o zalecanym poziomie INR to polecam broszurę - - *..

Niedoczynność tarczycy - Str. 19

.. ...min. witaminę A, E i wapno D. A moimo tego rosnę bardzo powoli... czy to przez mój wynik TSH 4,09? prosze o odpowiedź z góry dzięki ;P Inga_xd - proszę, napisz, jakie bierzesz leki na nogi? Dlaczego bierzesz tylko wit.A,E,D i Ca? A gdzie reszta witamin i minerałów? Dlaczego przy..

Marznący palec i inne dziwne objawy

.. ...magnezu potrzebne jest wapno ). Rownież stres zwiększa zapotrzebowanie na magnez. zawsze mam pod ręką musujący magnez ponieważ lubie kawe. hej! Witam. Moim zdaniem jestes przewrażliwiony. Po wnikliwym opisie Twojego przypadku wnioskuję, ze jestes bardzo drobiazgowy. To zrozumiale ze..

Leki na nerwice

.. ...wszystkiego po trochuaaa wapno tez ponizej normy Ja za sesję psychoterapii w Wawie płaciłem 35zł/h HEJ.Gdzie to było mogę prosić o ssprawdzone namiary? Pani Dano może pPani poradzi mi jakie ziołą i gdzie można kupić na arytmię. Namiary na mojego psychiatrę moge wysłac mailem - nie..

Wapno potrafi arytmię serca silnie wzmocnić

.. ...) nie wspomniał, iż wapno potrafi arytmię silnie wzmocnić. Unikajcie więc różnych napoi, lemoniadek smakowych ( witaminizowanych, lub nie ) na tabletkach wapna. Wylądowałem w szpitalu po 24 - ro godzinnym klekocie i rozpocząłem na własną rękę poszukiwanie przyczyn.Potwierdzenie od..

Dodatkowe skurcze - Str. 305

.. ...za tym biore Magnez , Wapno zelazo bo miałam anemie , witaminki i Omega 3 ........zle sioe tez nie odzywiam bo mieszkam na wsi i taczej ......no moze czasami pozwole sobie na te cholerne słokości ale pózniej to odczuwam i brzuch i takie rozdraznienie Witam wszystkich... mam podobny..

Potworny ból mostka i pleców

.. ...polopiryne S , wit.C i wapno ... Nie wygladalo mi to wszystko na wirusowke.Czulam sie tak jakbym umierala... Nigdy wiecej nie chcialabym przejsc tego co tamtejszej nocy :( Pare lat temu cierpialam na tachykardie i nerwice wegetatywna.Serce mi wowczas wariowalo.Ostatnio mam bardzo duzo..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 41

.. ...tezyczke,wiec bralam magnez i wapno.A po holterze kardiolod powiedziala mi ze mam czestoskurcz nadkomorowy.Tabletki mi nie pomagaly,mialam wykonane badanie elektrofizjologiczne,ale ono wykazalo jedynie ze mam rytm zatokowy i jest ok.Ale ja nadal zle sie czuje a nawet coraz gorzej,mialam..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 50

.. ...mnie ? Aktualnie biorę wapno w kapsułkach i antybiotyk Fromilid. Co wam pomaga przy dusznosciach - napiszcie prosze ? Ostatnio budzę się w nocy bo mam uczucie że mi zamiera serce , siadam szybko na uszku i po jakimś czasie mija. KASIA opanuj sie i skontaktuj sie z dobrym kardiologiem..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 196

.. ...sobie kupić syrop i wapno i tyle, Czemu nie moze być tak zawsze jak dziś chociaż dzień sie jeszcze nie skończył. A wiecie co te dziwne coś w głwoie i oczach to chyba od compa siedze 8 godzin przed nim, mam okulary ale nie nosiłam dziś ząłożyłąm i jest ok.ale moze to tylko takie moje..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 255

.. ...Calcium gluconicum - wapno 3 x 1 i Vrgevit B12 - vit B12 dodatkowo cos ziołowego np. valerin po tym zestawie czuję sie o wiele lepiej. Przkonałam sie że te vitaminy działaja bo jak brałam regularnie przez 2 tyg. czułam sie tak dobrze jak chyba nigdy, ale jak w okresie swiatecznym..

Drżenie ciała, mięśni, juz sama nie wiem jak to nazwać - Str. 34

.. ...nerek moga byc zebym wapno pil ale mi sie wydaje ze to na tle nerwoaowym bo lecze sie na nerwice i depresje wogole a zajecie jest chyba wazne ale jak sie czyms zajac jak zle sie czuje, bledne kolo hipnoza nie wiem nigy nie probowalem tego, lekarka mowila o psychoterapii napisz czy tez to..

Ucisk, gula w gardle - Str. 8

.. ...suche gardło, czy zwykłe wapno musujące dla alergików, ale to niewiele pomaga. Dam znać co będzie się działo dalej, jak tylko się czegoś dowiem. martyno27 naucz sie z nia zyć ja nawet niejadłam jak bylam sama w domu bo bałam sie że sie udusze jedzeniem i kto mnie będzie ratował?.Jak sie..

Ucisk, gula w gardle - Str. 9

.. ...ostateczności nawet silne wapno i wam pomoże po kilku minutach - zapewniam! Od jakiegos czasu też mam podobne uczucie w gardle, ściska mnie i jest uczucie,ze znajduje się cos w nim, co utrudnia przełykanie śliny, a do tego pojawia sie to odbijanie po każdym przełknięciu śliny, od 3 tyg...

Podobno nerwica - czy na pewno?

.. ...leki ( Hydroxyzinum, Wapno, D3, Magnez, B6 ) i czekam aż będzie lepiej. Te braki doprowadziły u mnie do objawów tężyczkowych, potwierdzonych objawem Trosseu ( czy jakoś tak ) tzw. ręki położnika - ale nie od razu. Stało się to dopiero po podrażnieniu mechanicznym tj. podczas testu..

Wypadanie włosów a metocard

.. ...betablokerem i blokuje wapno w organizmie.Ale kilka dni temu zauwazylam ,ze alergia mi powróciła czyli katar,drapanie w gardle i zapalenie spojówek,kiedy wyjdę na balkon od razu kicham, a mieszkam na osiedlu ,gdzie z jednej strony las,łaki a z drugiej domy, trawniki,drzewa.Niestety wapna..

Drgawki, ból głowy i uczucie gorąca

.. ...miewam,proponuje magnez i wapno ale na zmiane,u mnie podejrzewaja nerwice,do tego mam tezyczke,wiec boire mg i ca,pozdrawiam cześc Dave prawdopodobnie masz tężyczkę . Proponuję magnez i wapń, którego CI brakuje. On napewno CI pomoże. Najważniejszy jest magnez( Magnezin 500mg - końska..

Zawroty głowy, zatoki, zmęczenie, osłabienie - Str. 10

.. ...leki antyalergiczne, wapno. Spróbuję jeszcze coś donosowo w postaci aerozolu, nie tabletek bo one tylko raczej hamują katar. Spróbowałam też stosować tabletki uspokające, bo myslałam, ze to może być podłoze nerwowe, ale raczej nie tym razem. Od ponad tygodnia nie mam w ogóle kataru, cały..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 587

.. ...Clemastin i podaje jej wapno w syropie.A jak nie pomaga ma duszności to robię jej inhalację a w skrajnych juz przypadkach podaje tabletkę encortonu.I z miejsca duszność jej przechodzi i wszystko wraca do normy po 2,3 dniach. A co z pozostałymi? Czyzby jeszcze wylegiwali się w ciepłych..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1114

.. ...u lekarza, ale tylko wapno i witaminy, boje sie, bo tak mnie nogi i rece bola, wczoraj caly dzien lezalam i nogi dzisiaj nadal bola, jak mialam poczatek nerwicy to tez mnie tak bolaly, ale teraz nie wiem dlaczego mialaby wrocic, jak stresow zadnych nie bylo, ide dalej lezec... strasznie..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 1152

.. ...jedynie rutinoscorbin, wapno, syropek, ale tu najgorsze jest to oslabienie teraz :( ( ( bo reszte juz troszke pokonalam, szczerze powiem, ze wolalabym chodzic na uczelnie, ale nic... bede sie uczyc skoro tak, juz na zapas...;/ dobranoc! Dzień dobry Madziu, ja nie wiedziałam, że Ty jesteś..

Brak tchu i częste ziewanie - Str. 5

.. ...tabl badz drozdzach ) i wapno - by wzmocnic układ nerwowy i zioła Melisana Klosterfrau - polecam by te zioła wyprobowac!, ja biore 2 x dziennie i fajnie pomaga by sie nie ziewało, uspokojaja a nie otumania! jest mi lepiej bo juz tak nie ziewam ( zawiera alkohol wiec dzieci raczej nie..

Nerwica w ciąży - Str. 63

.. ...brak magnezu i wapnia. Wapno teraz jest bardzo maluszkowi potrzebne, wiec kochana zajadaj jak najwiecej produktów zawierających ten skladnik; ) A powiem Ci Asiu że ostatnio mnie bardzo wzieło na mleko,sery itp tylko martwi mnie znowu fakt skąd mam czerpać te cholerne żelazo,skoro na..

Nerwica w ciąży - Str. 132

.. ...toleruje. zjem sobie wapno i zobaczę,może być też od kregosłupa, ale na to nic nie poradze i to mnie dołuje.wczoraj wieczorem okropnie rozbolał mnie brzuch, a raczej podbrzusze, miałam jaskieś dziwne skurczowe bóle żył, ja mam żylaki, więc to normalne, ale i tak się boje i co dziwne..

Nerwica w ciąży - Str. 136

.. ...żylaki, witaminy, łykam wapno, wszystko to powinno pomagać tez na te skurcze rąk, a tu nic, a boli okropnie, już drętwienie schodzi a ręka boli i boli. co dziwne, boli mnie głównie kość, czy któras dostala coś na to od swojego ginekologa? Hej kobitki!Widze że problem nie znika a nas jest..

Nerwica w ciąży - Str. 141

.. ...chyba odpuści. biorę wapno na bóle kosci, ale za bardzo nie pomaga, koleżanka z niemiec mowila,że tam jest też taka grypa z bolącymi stawami i zapisują morfinę,więc chyba nie ma żartow. u nas to się nazywa wirusówka; ). i dobrze, przynajmniej nie trują nas lekami, tylko leczymy się na..

Swędzenie skóry na całym ciele

.. ...profilaktycznie kupic w aptece wapno może to niedobór jakiejś witaminy albo pierwiastka i po kłopocie OOOoooo... od kilku miesiecy szukałam osoby, ktora ma ten sam problem co ja. W moim przypadku trwa to juz koło 5 lat. Co gorsze jestem tancerka wiec czasem musze pokazac troche..

Swędzenie skóry na całym ciele - Str. 2

.. ...wiele to daje: Brałem Wapno - 0 efektu Witaminy i suplementy - 0 efektu Zmieniłem dietę - nic nie dało Brałem alertek - nie pomaga Hydrokortyzor - nic Nolvadem czy nolva coś tam ( jakaś maść ) - też nie pomogła cały się przeciez nie nasmaruję Ketotifen tez nie działa Teraz dermatolog..

Swędzenie skóry na całym ciele - Str. 4

.. ...magnez, witaminę B, piję wapno. Nawet nie wiem czy Emolium pomaga, bo nie przestaję go używać, gdyż boję się, że jeszcze bardziej zacznie mnie swędzieć. Czasem mam takie dziwne uczucie kiedy się schylam, że skóra mi się rozrywa co boli i swędzi. dik776@wp.pl i jerry mam ten sam problem..

Swędzenie skóry na całym ciele - Str. 5

.. ...mnie wieczorem... pilam wapno i myslalam ze mi to przejdzie ale jednka nie musze chyba wybrac sie wkoncu do lekarza Postanowilem zabrac glos w momencie kiedy wciaz bezskutecznie próbuje odnalezc rozwiazanie na moje natarczywe dolegliwosci. Mam dosc lekarzy i sesji alergicznych po ktorych..

Pokrzywka przewlekła

.. ...clemastin, telfast, wapno, metypred w ciezszych formach dozylnie corhydron. ja leczę się na pokrzywke już pół roku w tym czasie bylam 3 razy w szpitalu. stwierdzono teraz że mam pokrzywkę przewlekłą.brałam juz chyba wszystkie dostępne leki na rynku i nic nie pomaga.szlak mnie trafia nie..

Po operacji tarczycy

.. ...uderza gorąco... Fajnie. Wapno jeszcze nie doszło do minimum, ale powolutku. Barbaro, również proszę podzielić się z nami wiedzą jak pozbyć się leków. Byłabym wdzięczna. Do Kj Cyt:.,,Twoja wypowiedz jest chaotyczna i niezrozumiała * . - Nie wiem co jest niezrozumiałego i chaotycznego w..

Ból w klatce, który trzyma od miesiąca - Str. 2

.. ...Witam, tak magnez i wapno sa anatgonistami dlatego nie miedzy zazyciem magnezu a wapnia musi byc co najmniej 4 godziny przerwy bo zazyte razem powoduja wzajemne zaburzanie wchalniania, to znaczynie wchlonie sie nai magnez ani wapn. natomiast potas mozna brac razem z magnezem. proponuje..

Nerwica - ja walczę, a Ty? pomóżmy sobie - Str. 2

.. ...calcium gluconicum ( wapno ) Pamiętajmy o tym,że nasze życie jest stresowe, my też za bardzo się przejmujemy,a jednak nie uzupełniamy braków. Czekam na poprawę u Was. Piszcie .Pozdrawiam : ) Witam wszystkich : ) Tak czytam Wasze wypowiedzi i muszę Wam powiedzieć,że miałam to samo, ale..

Cierpnie mi twarz

.. ...jak oni? Czy jesteś w stanie poświęcić się na rzecz piękna? Zobacz... Oni nie umieją latać. To tężyczka - spadek wapnia w lękach i niepokojach. Kup wapno Polfy i Persen na uspokojenie. Na pewno pomoże...

Uczucie przewracania się serca

.. ...calcium gluconicum ( wapno ) Pamiętajmy o tym,że nasze życie jest stresowe, my też za bardzo się przejmujemy,a jednak nie uzupełniamy braków. Czekam na poprawę u Was. Piszcie .Pozdrawiam : ) Smutna nie czytaj najlepiej : ) bo to szkodzi Ci , dobierasz sobie rzeczy,które nie dotycza..

Życie a nerwica

.. ...calcium gluconicum ( wapno ) Pamiętajmy o tym,że nasze życie jest stresowe, my też za bardzo się przejmujemy,a jednak nie uzupełniamy braków mikroelementów. Czekam na poprawę u Was. Piszcie .Pozdrawiam : )..

Dodatkowe skurcze, czy nerwica?

.. ...calcium gluconicum ( wapno ) Pamiętajmy o tym,że nasze życie jest stresowe, my też za bardzo się przejmujemy,a jednak nie uzupełniamy braków mikroelementów. Czekam na poprawę u Was. Piszcie .Pozdrawiam : ) Co do Ciebie Grysik ja miałam takie coś, kiedy w nocy chciałam zasnąć to w uchu..

Tężyczka, co robić? - Str. 2

.. ...tego, ale we krwi już wapno przekroczyło mi normę. Na ulotce od alfadiolu jest inf., aby wówczas odstawić ten lek na czas powrotu wapnia do normy. Naczyt. się o hiperkalcemii, że nadmiar wapna jest jeszcze gorszsy niż nie dobór, czuje sie taka pogubiona w tym wszystkim, skoro w szpitalu..

Nerwica u nastolatka

.. ...bierz codziennie magnez,wapno - zwlaszcza rano.Ja przez pewien czas poki nie dostalam tabletek bralam dwa razy dziennie magnez musujacy i jedno wapno ,wit b6,aspargin i validol.Teraz dostaje mirtazapine na noc i juz nie mam takich objawow.Choruje od trzech miesiecy i jedynie po nerwicy..

Czy ktoś ma takie dolegliwości

.. ...jelita. Dodaj do diety wapno z magnezem zmieszane 3 do 1 i masz ciśnienie naturalnie unormowane. Tylko suplementy w 100% naturalne jak nie wiesz gdzie zapytaj tu gg: 2164784 Kuruj się dziewczyno dla swoich dzieci. Pozdrawiam Iwcia, masz racje, ze chcesz sie dobrze przebadac. Cisnienie..

Spuchnieta kostka bez urazu? Pomocy

.. ...Przepisał mi jakies tabletki i fastum oraz wapno. Nazwy tabletek nie wumiem odczytac z recepty... Zalecił pare dni powlezec z noga w gorze. Mam nadzieje ze szybkoo przejdzie a u Ciebie Bluber77 ile to trwało?..

Leczenie : Arytmia, Niemiarowość Serca, Nerwowość, Nerwica - Str. 2

.. ...bedzie .biore magnez wapno propranolol omega 3 i tabletki ziołowe na uspokojenie mam tez słoiczek pyłku kwiatowego taki małe kuleczki ale nie wiem jak to zazywać ????????? Ale czy to cos da tyle ludzi tu pisze i nikt nie moze sie tego pozbyć ......wczoraj jak mnie złapało o 19 to mi..

Częste zawirowania w głowie i szum w uszach

.. ...regularnie pije melise biore wapno i witaminy centrum. Chyba najgorzej czuje sie rano a pozniej mam wrazenie ze jest lepiej. Zawirowania wystepuja takze w momencie kiedy np czyms sie podekscytuje lub zdenerwuje. Jesli chodzi o zawirowania jest to takie wewnetrzne dziwne uczucie ale nie..

Tężyczka utajona a nerwica lękowa

.. ...mi Mg B6 3 X 2 tabi wapno/ nie powiedział jakie 2 razy dziennie/, do tego dołączył rudotel lub xanax doraźnie oraz włączył seronil 100 mg - skwitował że ten ostani antydepresyjny powinien pomóc.Jednakże jak sptytałam się o przycznę tężyczki i długość terpaii/ czuję się fatalnie/ -..

Tężyczka a nerwica lękowa

.. ...dziennie magnez plus wapno.Pomaga ,ale jeszcze do tego łykam tabletki na uspokojenie,tezyczka bardziej objawia sie po dlugotrwałym stresie lub sytuacjach - kiedy wychodze z siebie : ) najbardziej objawia sie przed miesiaczka tzn .stany nerwicowe czyli PSM.Mysle ze moja tezyczka jest..

Czy to nadmiar potasu?

.. ...pogotwie, a oni kazali podac wapno! gdy mowilam ze ma podwyzszone cisnienie, bardzo boli ja glowa, gardlo i jama ustna, zle oddycha...to zapytali czy jest z nia kontakt!!! jak by nie bylo kontaktu to by juz nie mieli po co przyjezdzac, do ch...y! co to za ludzie, co to za kraj. az..

Tachykardia u 12-letniej dziewczynki

.. ...jej magnez , potas , wapno i oczywiście metoprolol ,który jak już wspomniałam mnie przeraża .Tsh jej robiłam ,jest w normie .FT 3 - również, natomiast FT4 niedużo poniżej normy, co mnie i lekarza rodzinnego zaskoczyło,ponieważ Kasia nie ma żadnych objawów niedoczynności .To 163..

Clindamycin 600 , przedawkowanie

.. ...po jakiego grzyba to wapno pijesz? odp 1 - farmaceuta odp. 2 - farmaceuta A no to farmaceuta powinien w łeb dostac i sam sobie wapna popić może mu się mózgownica otworzy !Jeśli masz się dobrze to już nic ci nie grozi - moim zdaniem .Nieraz dajemy takie dawki pacjentom .Co prawda dobowa..