Wysokie ciśnienie przy nerwicy

Częstoskurcz - ablacja - Str. 21

.. ...bardziej że masz bardzo wysoki ciśnienie. ja na początku też miałam napadową tachykardię po latach przeszła w utrwaloną i mam cały czas. idź do jakiegoś innego lekarza. mi też na początku wmawiali nerwicę itp. to trwało pięć lat i było coraz gorzej. musisz iść z tym do poradni zaburzeń..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 6

.. ...pewnie zauważył, że napad wysokiego ciśnienia nie powstrzyma wzięcie leków przeciw ciśnieniowych - trzeba wziąć jeszcze mocniejsze, szybko działające. Po kilku tygodniach takiej walki odechciewa się żyć i w pewnym momencie człowiekowi już wszystko jedno. Rozwiązanie jest bardzo proste,..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 65

.. ...nerwicy towarzyszyło wysokie ciśnieni krwi i galopujący puls. nie chciałam brać leków nasercowych, bo przecież antydepresanty powinny wystarczyć! Bzdura! Przez takie rozumowanie doprowadziłam do tego, że mam nieodwracalne zmiany w ciałku szklistym( w oku ), na skutek, jak stwierdził..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 96

.. ...zaćmienie nie wiem czy mam wysokie ciśnienie czy za niskie non stop pulsowanie drżenie byłem u lekarza wczoraj ciśnienie jest ok powiedział a w głowie nadal puls i to uczucie czy może być tak ze krew nie dopływa do mózgu?? z jakiegoś powodu albo nie wiem już nie mam pojęcia proszę o..

Nerwica lękowa - jak z nią walczyć? - Str. 205

.. ...przeciwwskazania do stosowania go: wysokie ciśnienie, uczulenie, zaburzenia krzepliwości krwi. Nikogo nie namawiam do przerwania dotychczasowego leczenia ( może to być groźne dla zdrowia lub nawet życia ), ale po konsultacji z lekarzem prowadzącym może warto się w końcu wyleczyć - czego..

Wypadanie płatka zastawki dwudzielnej - Str. 12

.. ...puls, były dramatycznie wysokie. Dostałam skierowanie do kardiologa, niestety jak się okazało po latach nie był to kompetentny człowiek. Powiedziano mi, że cierpię na pierwotne nadciśnienie krwi ( zrobiono mi tylko USG jamy brzusznej, żeby wykluczyć wadę nerek i EKG, z którego niby..

Czy mam nerwicę serca?

.. ...kołatanie i puls bardzo wysoki i podwyższone w tym czasie ciśnienie powodują u mnie psychozę!!!! Mam 36 lat , udane życie rodzinne, kochanego męza i kochaną córeczkę. I zamiast się z tego cieszyć - żyję w strachu przed śmiercią. Nikt kto tego nie przeszedł nie zrozumie tego strasznego..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 20

.. ...objawy co Marcin plus wysokie ciśnienie. Nie dawałem już rady z myślami że umieram lub zwariuję i sięgnąłem po leki. Teraz jest nieco lepiej ale nie chcę ich brać za długo. Chciałbym się spotkać z kimś, kto to samo przeżywa, bo czuję się cholernie osamotniony w tej swojej chorobie. Nawet..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 38

.. ...czwartku budzę sie w nocy z wysokim ciśnieniem i czuje dreszcze, pocę sie, ostatniej nocy chciałam żeby mąż wezwał pogotowie bo było to nie do wytrzymanie jednak on powiedział mi ze wszystko jest ok i zebym sie uspokoiła podziałało. Teraz strasznie sie boję czy to jakaś choroba czy może..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 45

.. ...lekarz powiedział, że za wysoki puls( 90 - 100 ) przy ciśnieniu 90/60. Po lekach przeszło na 2 tyg. ale znów wróciło kilka dni temu. Strasznie sie boje, ze to guz mózgu. Błagam, pomóżcie mi. I jeszcze jedno:praktycznie niczym się nie stresuję, przynajmniej tak mi się wydaje. I drętwieją..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 77

.. ...atmosferyczne jest bardzo wysokie i powinienem się dobrze czuć. Moni pisalam do Ciebie jak tylko tam sie pojawilas nie dzisiaj,choc dzis tez,ale za pierwszym razem.No jak widzisz u mnie bez zmian. Jarku a masz mozliwość zmierzenia sobie ciśnienia jak zaczynasz odczuwać te objawy?Z natury..

Nerwicowcy a co z alkoholem? - Str. 2

.. ...jakbym sie zapadal. Wysokie ciśnienie dzisiaj to w ogóle skoki raz normalne zaraz 170 na 95. I tak sie dzieje prawie zawsze jak ostro popije od jakiegos roku. EKG mam dobre. Jest juz czwartek a pilem we wtorej. Czy to jest nerwica ?? pozdrawiam do barbary ja mam nerwic serca i jak bym..

Nerwica? serce mam zdrowe

.. ...ok tylko ciśnienie za wysokie i dawał leki na ciśnienie, nie słuchał mnie jak mu mówiełem że to może nerwica. ostatnio dopiero skierował mnie do kardiologa a ten tak samo wykluczył nerwice mówł że wszystko ok. potem zrobił USG i powiedział że mam śladowe zmiany zwyrodnieniowe zastawki..

Brzuch drga, porusza się w rytm uderzeń serca

.. ...zdrowe, jedynie tetno mam wysokie ale takie mam już bardzo długo 90/minute ( +/ - 10 ) cisnienie z górnej granicy, czy to może jest nerwica?. Teraz już się dotego przyzwyczaiłem, ale kiedyś jak o tym myślałem to ciśnienie rosło i ogólniebyło złe samopoczucie. Sorry, ale nie będę owijał..

Skurcze dodatkowe w nerwicy

.. ...słabo i miałam przy tym wysokie ciśnienie.Myslę że przyzwyczajam się już do tego ,że nękają mnie te potykania serca,choć moje życie towarzyskie legło w gruzach.Być moze to moja wina bo strach,lęk powodował iż wolałam odizolować sie od ludzi - pozdrawiam cię serdecznie i życze duzo..

Posiłek a bicie serca

.. ...obiedzie. Może to wcale nie jest nerwica jak sugerują niektórzy. Leczę spadki ciśnienia gutronem, ten lek mi pomaga. Lepiej bym zrobiła jakbym rzuciła palenie,ale na razie nie dałam rady Pozdrawiam gorąco..

Nadciśnienie? zawał? nerwica?

.. ...tych sytuacjach mam za wysokie cisnienie tetnicze. Lekaz stwierdzil ze mam nieregularny rytm zastawkowy ale mowil ze to nic groznego, ze jest to na tle nerwowym i oddechowym. Nie wiem co mam robic, jak reagowac na takie sytuacje, biore leki na uspokojenie ale nie chce sie od nich..

Nerwica a podwyższone ciśnienie

.. ...zwyczajne to 90/65 a wysokie 120/86. Oczywiscie od nerwicy. Polecam wtedy zioła jemioly - doraznie oraz oczywiscie cos na uspokojenie tomek nie strasz ludzi bo twoj udar pewnie nie byl wywolany tylko tym i nie przy takim cisnieniu 140/90 to jest gorna norma powazne nadcisnienei zaczyna..

Objawy depresyjne, czy to nerwica serca?

.. ...tętno stawało się bardzo wysokie. Na jakiś czas się to uspokoiło, ale w styczniu znowu zaczęło mi bez żadnych wytłumaczalnych przyczyn wzrastać ciśnienie i to szczególnie gdy położyłem się do łóżka i chciałem zasnąć. Podczas tego odczuwałem inne nieprzyjemne objawy - nie mogłem się..

Uderzenia ciśnienia krwi do mózgu

.. ...przywykl ze zyje na wysokich obrotach i jak jestem w spoczynku...sam wyrzuca adrenaline boje sie sama gdzies ruszyc mecze sie z tym gownem rok chociaz juz wiem ze to niby nie serca - dzieki Bogu - a nerwica...ale jak z tym zyc...nie ruszam sie bez butelki wody z domu i pod reka mam..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 11

.. ...szukać przyczyn naszych dolegliwości. A ciekawym czy latem mniej odczuwasz dolegliwości ? Tak tylko czy jest sens brania leków obniżających ciśnienie skoro problem nie tkwi w wysokim ciśnieniu a w psychice?..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 16

.. ...częstoskurcze, napady wysokiego ciśnienia ), albo w stronę ukladu przywspułczulnego ( zwaknianie akcji serca, uczucie zamierania, bóle brzucha ) itp. • http://prace.sciaga.pl/29288.html Mądry tekst o tym czym są zaburzenia nerwicowe. Najfajniejszy tekst to: * * Nerwica..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 20

.. ...a nie bałaś się tak wysokiego ciśnienia?! Ja podczas ataków paniki również mam wysokie ciśnienie ( ostatnio na pogotowiu 170/120 a bywało 200/130 )a także pieczenie w mostku czego najbardziej się boję bo wtedy myślę że to zawał . Ciekawa jestem tylko czy taki skok ciśnienia nie może..

Nerwica serca?! ktoś z Was to ma? - Str. 92

.. ...puls mam zawsze bardzo wysoki: w spoczynku - zawsze ok. 90 , a w chwilach zdenerwowania 110 - 120, max. 150. A przy ataku paniki to nawet nie wiem , chyba koło 180. Czy to nie dziwne? Taki wysoki puls przy tak niskim ciśnieniu?Ale badania wykazały, że to wszystko to skutek stresu, lęków...

Wysoki puls od ponad 80 do ponad 100

.. ...od jakiegos czasu mam wysoki puls od ponad 80 do ponad 100. Troche sie martwię, czy to moze byc na tle nerwicowym? Co to moze być i czy wysoki puls moze wskazywac na jakieś choroby serca? Pozdrawiam. Mój mąż miał taki wysoki puls, niezaleznie od wysokości ciśnienia. Okazało się, że ma..

Niepokojący pomiar ciśnienia 90/80

.. ...że to ciśnie jest za wysokie a lekarz nie chce dać mi leku który to obniży. Do tego wszystkiego mam nerwice, objawy, częste wstawanie w nocy aby sprawdzić czy serce dobrze bije, lekkie duszności, obawy przed uduszeniem, UCZUCIE UCiSKU NA KLACE PIERSIOWEJ, uczucie że serce zbyt szybko..

Silna nerwica - sam nie wiem co się ze mną dzieje - Str. 13

.. ...się nagłymi atakami wysokiego ciśnienia i bólem głowy. Ale na razie koniecznie sprawdź tarczycę. Daj znać jak coś się wyjaśni. Pozdrawiam : ) Aha, zapomniałam dopisać, że oczywiście rezonans głowy jest dokładniejszym badaniem niż tomografia, ale na razie nie ma chyba potrzeby go robić...

Ciśnienie 95/57

.. ...ja czasem mam bardzo wysoki puls a czasem bardzo niski jest jakas choroba ze sie ma puls na zmiane mam chyba nerwice i piszczy mi w uszach te piszczenie przez puls albo cisnienie? aga - jakieś pół roku To 115/70 jest idealne. Poza tym masz stanowczo za niskie ciśnienie. Lekarz powinien..

Nerwica, załamanie nerwów? - Str. 6

.. ...w klatce piersiowej, wysokie ciśnienie, drętwienie ciała. Potrafiłam jeździć z 3 razy w tygodniu na pogotowie, podawano mi zastrzyki od duszności i uspakajające. Potem głupie myśli, lęk przed śmiercią ( tak bardzo pragnę żyć a za bardzo ), bieganie od specjalisty do specjalisty, badania,..

Cierpnące ręcę, kołatanie serca, niskie ciśnienie i wysoki puls

.. ...mam niskie ciśnienei i wysoki puls, często też odczuwam kołatanie serca - czy to niepokojace obajwy ANNO - nie jestem lekarzem i nie mogę stawiać Ci żadnej diagnozy.Ja choruję na nerwicę lękową i do wielu objawów mogę zaliczyć również te twoje. Radzę Ci abyś zrobiła badania, szczególnie..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 317

.. ...tego bóle w plecach na wysokości klatki. I pieczenie. Kurcze kiedy to się skończy. Nie wiem jak w czasie porodu mnie złapie to boję się że nie zapanuję i coś mi się stanie. Ale mam mętlik w głowie. Chyba dzisiaj wcześniej się położę, bo jak dłużej o tym będę myślała to się wykończę...

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 444

.. ...pęknie jakbym miała wysokie ciśnienie i chciało przez głowe wyskoczyc, dziś nawet to miała w pracy nawet miałam wrazenie ze mi sie uszy zatykaja. Zreszta mam dziś małe lęki co chwila mnie dopada jakies uczucie ze za chwile sie coś stanie, takie uczucie obrzydliwe ze zaraz sie przerwóce..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 476

.. ...,które okazało się być za wysokie. Wpadłam w panikę ,czułam jak zaczyna mnie palić w okolicy serca,lęk pogłębiał się a ja bezradna siedziałam na łóżku i nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Po pewnej chwili wzięłam leki uspokajające i bisocard aby unormować ciśnienie! Pomogło!!!O..

Nerwica - luźne rozmowy o życiu z chorobą - Str. 507

.. ...może ze dwa, trzy razy. Wysokie tętno to norma w ciąży, a do tego nerwica go podnosi. Ja dość często przy niskim ciśnieniu ( 85/50 ) mam puls ok. 90 - 100. A nieraz tylko 70. Różnie to bywa, ale przez całą ciążę miałam wysoki puls niezależnie czy ciśnienie było niskie czy wysokie (..

Czy to naprawde nerwica? aj z lekarzami

.. ...powinno, puls mam dość wysoki a ciśnienie często dość niskie. A i jeszcze dodam, iż mam skierowanie do endokrynologa a no i robiłam nie dawno jakieś badania ft4 i ft3 czy cuś takiego... kto wytrwał i to przeczytał temu BARDZO DZIĘKUJE!!! : ) od razu lepiej na duszy mi sie zrobiło pisząc..

Nerwica serca?

.. ...Dodatkowo mam kłopoty z wysokim ciśnieniem i czasami uczucie pustki wokół serca - dziwne uczucie. Kiedy położę się do łóżka zaczyna się wariacja serca. Uczucie zatrzymania, dodatkowe skurcze, strach a później tętno ponad 120. Ja również w dzień jestem bardzo aktywna pracuję, śmigam, i..

Nerwica w ciąży - Str. 67

.. ...mowili w radio ze beda wysokie skoki ciśnienia, wiec moze dlatego. Niedobrze mi uszy zatkane i glowa mnie boli. Odebralam wyniki i mam Hemoglobine 12.8. Mocz tez chyba dobry. Niestety pozostalych paramentrow nie potrafie zinterpretowac. Mam nadzieje ze jutro bedzie lepiej; ) hemoglobine..

Nerwica w ciąży - Str. 69

.. ...nerwica , 2 razy miałam wysokie ciśnienie 140/100 i tetno ok 110 , brałam validol , pije meliskę , wzięłam wczoraj nawet hydroksyzynke w płynie i nic :( strasznie sie wczoraj w nocy czułam , myślałam że wykituje :( :( teraz chce zajść w drugą ciążę ale bardzo się boję czy z takimi..

Nerwica w ciąży - Str. 84

.. ...zdenerwowana ze dostałam wysokiego ciśnienia,ale teraz kamien mi spadł z serca ze ona tak zyczliwie do mnie noi przede wszystkim z zainteresowaniem o zdrowie dziecka.Wiem jaką mamy służbę zdrowia,ale do cholery takie chamstwo,to już przesada,a jeszcze ta nerwica mi nie daje spokoju no bo..

Nerwica w ciąży - Str. 109

.. ...ale i psychiczną. A wysokie tętno i niskie ciśnienie to mój chleb powszedni, w ten weekend miałam nawet założonego holtera ciśnieniowego na 24h i moje najwyższe ciśnienie w całej dobie to 90/60 !!! Przeważnie jest ok 80/50, do tego puls ponad 100, także jak widzisz przerabiam to samo. d..

Niski puls połączony z podwyższonym ciśnieniem

.. ...duszności no i ciśnienie - wysokie. Obecnie leczę się na nerwicę, ale naturalnie podstawa to komplet badań, które wykluczają chorobę somatyczną. Aha i co ważne - taki stan prowadzi często do hiperwentylacji ( zbyt głębokie oddechy ) która nasila wszystkie ww. objawy oraz duszności i..

Bardzo męczący problem ze zdrowiem

.. ...). Tak jakbym miał za wysokie ciśnienie. Reasumując: czy to wszystko jest ze sobą powiązane? Czy może przez refluks żołądkowy nabawiłem się nerwicy, która mogła doprowadzić do uszkodzenia głowy? Przepraszam za ten chaos ale ciężko mi jakoś skręcić te myśli z tym bólem głowy. Proszę o..

Często mi słabo, niskie ciśnienie czy nerwy?

.. ...inaczej.Nawet nie jest za wysoki przez nerwy tylko w sam raz i boje sie ze w takim razie w czasie gdy jestem spokojna musi byc bardzo niski;( nigdy nie mialam z nim problemow a tu nagle od 2 miesiecy ciagle mi slabo;( 1. Jest wiele innych wyjaśnień uczucia * słabości * - np. anemia lub..

Ciśnienie rzędu 180/120

.. ...to dolne jest takie wysokie? Siemasz! 180/120 to rzeczywiście sporo. Ja raz miałem 180/110. Jak do tej pory się to nie powtórzyło. Sądzę, że było to wynikiem nerwicy, bo puls miałm 180. Musisz pomierzyc sobie to ciśnienie przez pewien okres czasu regularnie i zapisywać wyniki. Jeżel i..

Nerwica czy coś innego? - Str. 2

.. ...przez nadciśnienie, wysoki puls no i nerwice, a sprawdzałeś jakie masz ciśnienie i puls?? pomierz parę razy : ) pozdrawiam Też mnie czasami tak kuje w okolicach serca lekarz mi powiedział że to osłabienie mięśni międzyżebrowych. Jeśli niepokoisz się płucami rzeczywiście najlepiej zrób..

Napady paniczno-lękowe z agorafobią

.. ...z napadem strasznie wysokiego ciśnienia 230/130 i od tamtego czasu ( 2 lata ) biore leki i cisnienie jest ok ale nie wychodze sama z domu ,ogólnie na nerwice cierpie już 13 lat ale problemy z wychodzeniem mam gdzies od 2 własnie ,teraz od stycznie biore coaxil ale jak narazie z miernymi..

Objawy nerwicy serca (i innych)

.. ...)Podczas nasilenia objawów wysokie ciśnienie 170/100, 180/110 ( takie zanotowałem najwyższe ). Po ustąpieniu ciśnienie wraca do normy lub jest lekko podwyższone. Tętno też przyspiesza chociaż mniej niż kiedyś, ponieważ teraz zażywam propranolol. 20 )Czasami uczucie zimna, chociaż na..

Głupia nerwica

.. ...Bisocard bo miałam bardzo wysokie ciśnienie,a szczególnie to dolne - 110 i od tej pory jak biorę te tabletki to myśle ,ze albo one nie uchroni mnie i zaraz mi skoczy ciśnienie,albo mi tak spadnie ze zemdleje.I tak zle i tak nie dobrze.Z innymi rzeczami jakoś sobie radzę bo moja chrzestna..

Drętwienie lewej ręki i policzka

.. ...mało nie zemdlałem. Wysokie ciśnienie i niski puls 30/40. Pojechałem do szpitala, EKG, krew ok. Nic nie widzieli. Wróciłem do domu i objawy kołatania, bólu w klatce piersiowej, fal ciepła się nasiliły na chwilę i minęły, jak się uspokoiłem. Wtedy zacząłem czytać o nerwicy lękowej, ale..

Nastoletnia nerwica

.. ...maje kłopoty z sercem i wysokim ciśnieniem robiłam ukg ekg holter tez już był noszony i co wszystko w normie a te kłucia i wysokie ciśnienie to stres. jestem dość nerwową osobą czasami błachostka powoduje we mnie furię że sama przestaę się kontrolować. może wy coś pomorzecie jak sobie z..

Nie wiem na co choruję ?

.. ...dobrze. Ostatnio miałam wysokie tętno,ale niskie ciśnienie i na drugi dzień miałam ataki. Czasami zdarza mi się lekki niedowład rąk, jestem osobą nerwową i reaguję płaczem na lekką krytykę. jezeli to byłaby sprawa nerwicowa,to moze by ci pomogło picie ziół przez dłuzszy czas...

Szybkie tętno i ciśnienie a potem nagły spadek

.. ...pikawica jakas serca, wysokie cisnienie, bardzo wysokie zwariowane tetno, po czym po 1 - 2 minucie nagly spadek do zera prawie, tetno bylo niewyczuwalne, zrobilam sie zimna jak lód i słabłam, wtedy mwłaczyła mi sie swiadomosc ze umre, na drugi dzien ból w klatce piersiowej,..

Zawał czy silna nerwica?

.. ...szybkim biciem serca czy wysokim ciśnieniem. Objawy te zdarzały się raz na jakiś czas. Jednak wczoraj miało miejsce zdarzenie które mnie bardzo przestraszyło. Serce nagle zaczęło bardzo szybko bić ( widoczne nawet przez ubranie ), nie potrafiłem złapać oddechu, robiło mi się słabo i..