Zawroty g這wy ucisk

Echo serca - Str. 59

.. ...gor帷o na sercu. Mam zawroty g這wy i zamglony obraz. Strasznie szybko si m璚z, nawet wej軼ie po schodach czasem jest dla mnie trudne. Nawet po wypiciu gazowanego napoju czuje ucisk na serce. Czy te omdlenia s wynikiem wiotkiego p豉tka? Czy te moze zosta豉m 幢e zdiagnozowana? Z tego..

Nerwica l瘯owa - jak z ni walczy? - Str. 56

.. ...mog nic je嗆, albo zawroty g這wy, uciski itp.Chcia豉m doda, 瞠 pracuj, mam dziecko - 7 letniego synka, i bardzo bym chcia豉 mie jeszcze jednego maluszka, lecz nie wiem czy zdob璠 si na ci捫 przy tych dolegliwo軼iach... Pozdrawiam wszystkich serdecznie i 篡cz dobrego zdrowia...

Nerwica l瘯owa - jak z ni walczy? - Str. 200

.. ...pewnego wieczoru silne zawroty g這wy. Od tamtego czasu czuj si ot瘼iona, po zawrotach g這wy zacz窸y si b鏊e z ty逝 g這wy [lekki t瘼y b鏊, o kt鏎ym p騧niej ci庵le my郵a豉m], s豉bo mi... Wm闚i豉m sobie po tym raka m霩gu, nadal czuj si os豉biona i przy gwa速ownych ruchach, 鄉iechu,..

Nerwica l瘯owa - jak z ni walczy? - Str. 615

.. ...czasem takie obajwy jak zawroty bole glowy czy mdlosci sa wlasnie od kregoslupa wiec warto zbadac czy to nie to ... Hej, Kati, Kinia dobrze napisa豉: zawroty g這wy mog by od kr璕os逝pa. Ja mia豉m silne b鏊e g這wy, zawroty, uciski w potylicy. Neurolog skierowa豉 mnie na MRI odcinka..

Nerwica l瘯owa - jak z ni walczy? - Str. 616

.. ...jest od kr璕os逝pa! Zawroty g這wy, dolegliwo軼i imituj帷e b鏊e serca, b鏊e g這wy, os豉bniecia! Przez kr璕i szyjne przechodz najwa積iejsze nerwy i naczynia a ich ucisk to fatalna sprawa. Ale to dla Ciebie dobrze bo nie walczysz z duchami tylko z materi. Nastawi Ci kr璕os逝p, id p騧niej..

Zawroty g這wy i b鏊 g這wy

.. ...r闚nez mam 17 lat i zawroty glowy, taki jakby ucisk w czesciach potylicznych i troche w skroniowych. Takie uczucie lekiego otepienia i omdlenia jakby sie jechalo winda albo metrem. Nie wiem co mam robic, bo do lekarza moge udac sie dopiero za niecale dwa tygodnie. Dodam tez, ze to..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 99

.. ...wypadku pojawi造 si zawroty g這wy, szumy w uszach, ucisk w klatce piersiowej, trzepotanie pod krtani, dziwne uczucie * uchodzenia * powietrza i bulgotanie przy sercu - bezbolesne. Przy okazji oczywi軼ie og鏊ne os豉bienie i ot瘼ienie. Bardzo mi dokucza造 te skurcze w klatce bo b鏊..

Nerwica - czy na pewno? - Str. 134

.. ...ci郾ienie w uszach, zawroty g這wy, b鏊e w okolicach potylicy - co w rodzaju ucisku. I * piorunki * przeszywaj帷e g這w przynajmniej raz dziennie, przez par sekund, ale tak, 瞠 przez godzin dochodzi si do siebie. G這wa wa膨ca tyle co ci篹ki kloc. Nag貫 uderzenia gor帷a do g這wy, jakby..

Wysokie cisnienie i k逝cie w sercu

.. ...poprzedzaj帷e omdlenie to zawroty g這wy, blado嗆 twarzy, mroczki przed oczami, mog wyst徙i zimne poty na czole i skroniach. Pierwsza pomoc: Nale篡 rozlu幡i uciskaj帷e cz窷ci odzie篡 ( krawat, ko軟ierzyk ), udro積i g鏎ne drogi oddechowe i skontrolowa czynno軼i 篡ciowe, u這篡..

Dodatkowe skurcze - Str. 45

.. ...mja豉 kamie na 穎陰dku nie wiem czy to od serca p豉ka mi sie chce dodatkowe dzisiaj, mniejsze to znowu co si przypl徠a這 kurcze czy cz這wiek nie mo瞠 normalnie 篡 ca豉 sobota do kitu. POZDRAWIAM...

Nerwica serca?! kto z Was to ma? - Str. 36

.. ...inne objawy masz????? zawroty g這wy albo szybkie bicie serca???? witam wszystkie nerwusi徠ka...sam z pewno軼i nale輳 do tego klubu...moja walka z nerwic zacz窸a si 3 lata temu od napadu nerwowego i wizycie na oddziele kardiologi...badania wysz造 dobrze, ale objawy sie..

Nerwica serca?! kto z Was to ma? - Str. 38

.. ...Dzi znowu mam do豉.Zawroty g這wy i ten ucisk.Chyba oszalej. Hej ja dzis rano w miare znosnie, nie wzie豉m tego BEATLOCU ale w pracy pare razy mia豉m juz sytuacje ze cos mi sie zaczyna. W miare uda這 mi sie to ugasic w pore ale co bedzie dalej, kto to wie. Zazwyczaj wraca mi to ze..

Nerwica serca?! kto z Was to ma? - Str. 135

.. ...piersiowej i okolicach oraz zawrot闚 i b鏊闚 g這wy ( oraz innych b鏊闚 ) to : NAPI犴IE MI窷NI KR燅OS袋PA, obr璚zy barkowej i szyi - na skutek ich przezi瑿ienia lub naci庵ni璚ia. Takie mi窷nie sztywniej i uciskaj na nerwy ( co odczuwamy jako promieniuj帷y b鏊 ) i naczynia krwiono郾e (..

Ucisk, gula w gardle

.. ...te na g這wie, lekkie zawroty g這wy, brak jakby powietrza, czuj jakby szyja mia豉 zaraz eksplodowa, straszne uczucie....by豉m os逝chana i wszystko ok...co to mo瞠 by..jutro jestem um闚iona na wizyt do lekarza zajmuj帷ego si sprawami gard豉, p逝c ,alergii..boj si tego dnia i..

Ucisk, gula w gardle - Str. 3

.. ...jedzeniu...poza tym ospa這嗆 i zawroty g這wy...tak jak bym mia zaraz zemdle...pale papierosy mo瞠 to ma jaki zwi您ek...mo瞠 m鎩 organizm m闚i ju STOP d逝瞠j nie dam rady...ech. Brakuje mi pomys堯w ju co z tym robi...jakie badania mo瞠 usg tarczycy, mo瞠 uczulony na co jestem (..

Ucisk, gula w gardle - Str. 7

.. ...zaburzenia widzenia - b鏊e i zawroty g這wy - pieczenie sk鏎y - wypadanie w這s闚 - senno嗆 - ci庵貫 zm璚zenie To chyba wszystko. Pozdrawiam. Do Barbarella - dzieki za odp. Chyba musze szukac kolejnego endo - jestem po wizycie u drugiego - THS 5,534 f3 i F4 w normie, ATP0 - 311. Z objaw闚..

Ucisk, gula w gardle - Str. 8

.. ...gardle,dreszcze i czasami chwilowe zawroty g這wy.Masakra powiem Wam.Napiszcie cos do mnie,moze mi si lepiej zrobi?Serducho wykluczy豉m,bo zacze豉m od tego...i z pikawk wszystko gra: ).Pozdrawiam cieplutko. Witam ja obecnie to przechodz chcia豚ym spyta czy jest jaki domowy spos鏏 na..

Rehabilitacja po operacji zastawki aortalnej

.. ...nast瘼uj帷e symptomy : nag貫 zawroty g這wy, zimny pot, blado軼, omdlenie, b鏊 lub ucisk w g鏎nej cz窷ci cia豉. Mocne bicie serca i przyspieszony odeech podczas wykonywanych 獞iczen nie s powodem do niepokju. To zupe軟ie naturalne. Nie wykonuj popularnych pompek nie r鏏 g貫bokich sk這n闚..

Niedomykalno嗆 zastawki aortalnej i mitralnej - Str. 2

.. ...nast瘼uj帷e symptomy : nag貫 zawroty g這wy, zimny pot, blado軼, omdlenie, b鏊 lub ucisk w g鏎nej cz窷ci cia豉. Mocne bicie serca i przyspieszony odeech podczas wykonywanych 獞iczen nie s powodem do niepokju. To zupe軟ie naturalne. Nie wykonuj popularnych pompek nie r鏏 g貫bokich sk這n闚..

Ju nie wytrzymuj, chyba pope軟i samob鎩stwo

.. ...oddechu. Czasem mam zawroty g這wy. Kurka - - - jak sobie poczyta豉m - to pasuje mi najbardziej przerzut na p逝ca - i 這pat w dup. Mam taki l瘯 - 瞠 te zawroty, nudno軼i to z raka m霩gu - kt鏎y da przerzuty na p逝ca i wog鏊e - - - wiem o nerwicach - - ale to by這 takie straszne - ta..

Z貫 widzenie i zaburzenia rownowagi

.. ...czy przez to ze mam zawroty g這wy.czuje ciag造 ucisk w skroniach i troszke na czole.dretwieja mi czasem rece juz nie wiem co robic...boje sie ze jestem ciezko chora ze zostawie moja c鏎eczke;( pomozcie prosze dodam ze mia豉m trudne dziecinstwo i przez ostatnio rok spad這 na mnie sporo..

Nerwica - lu幡e rozmowy o 篡ciu z chorob - Str. 930

.. ...kr璕os逝p?a i czasem zawroty g這wy tez s od kr璕os逝pa przez uciski na jakis nerw,ja naprawde mam to cz瘰to po jakims czasie przechodzi a potem wraca i tak w k鏊ko ale lepiej si przebadac Dorotko 鄉ieje si bo nigdy nie s造sza豉m jak gada rozdeptana 瘸ba:d A klinetom na migi b璠ziesz..

Nerwica - lu幡e rozmowy o 篡ciu z chorob - Str. 1007

.. ...Darob80, potem do陰czy造 zawroty g這wy, zas豉bni璚ia, mi瘯kie nogi itp, wizyty na Oddziale Ratunkowym, gdzie na.EKG wszystko by這 ok. Wreszczie jakis m康ry starszy lekarz stwierdzi,瞠 to mo瞠 od kr璕os逝pa i tak wysz這,瞠 mam niestabilno嗆 kr璕闚 szyjnych, ucisk na nerw i t皻nic...

Napady dusznosci, strach, ucisk w klatce piersiowej, tiki nerwowe, nerwica?

.. ...dochodz tak瞠 drgawki, zawroty g這wy, mam cz瘰te napady p豉czu byle b豉chstka potrafi mnie zdenerwowa brak apetytu. Czasem wieczorem dopada mnie strach a do tego silne ko豉tanie serca i okrpony l瘯 瞠 tego nie wytrzymam. Od czsu do czasu dopada mnie senno嗆 w nocy dr璚z mnie koszmarne..

Stan podgor帷zkowy, b鏊e i zawroty g這wy oraz szybkie bicie serca

.. ...podgor帷zkowemu towarzysz lekkie zawroty g這wy oraz nie wiem jak to nazwa jakby ucisk na g這we z przodu jak r闚nie czasami lekkie pulsowanie. Do tego wszytskiego mam przyspieszon akcj serca gdy nie wykonuje 瘸dnego wysi趾u. Od czterech dni nie wychodz z domu poniewa nie czuje si..

Ci郾ienie rozwalaj帷e czaszk podczas snu

.. ...go wog鏊e nie s造sz, zawroty g這wy, uczucie ucisku w gardle, dr瞠nia w堯kienek m窷niowych, b鏊 szyi po stronie lewej, czasem mam wra瞠nie jakby wog鏊e moja lewa strona cia豉 by豉 * inna * ni prawa. Robi豉 badania: 3 razy CT g這wy ( nic z貫go ), USG naczy szyjnych, usg tarczycy, rtg..

Pieczenie g這wy - czy kto tak ma?

.. ...objawami jakie 2 lata. Zawroty g這wy, s豉bo嗆 n鏬,uciskowy b鏊 g這wy - to znaczy mam wra瞠nie jakby kto sta mi nog na g這wie,to wszystko mam ju za sob.Bardzo za niepokoi mnie wra瞠nie, 瞠 piecze mnie g這wa.Czy kto tak ma czy mo瞠 to ewidentny objaw innej choroby? Witam, Ja te..

Ucisk w szyi i powi瘯szone w瞛造 ch這nne

.. ...czuje ucisk w g這wie i zawroty g這wy, po ok 30 min ( moze troche d逝瞠j ) atak przechodzi i czuj sie normalnie, lecz wez造 sa prawie ca造 czas powiekszone. Na szyi mam te 2 malutkie gulki jedn z nich mam ju ok1 - 2 lata druga zrobi豉 mi sie jakie po roku temu, nie wiem co to... w..

Duszno嗆, ucisk i zawroty g這wy

.. ...sucho w ustach a do tego jeszcze jasno przed oczami co to mzoe byc czekam na odp. Nerwica najpewniej Je郵i to pierwszy raz si wydarzy這 to chyba nic strasznego ,a je郵i si powt鏎zy id do lekarza.!!!!!..

Tarczyca, hormony, zawroty g這wy, t皻no

.. ...serca, wysokie tetno, zawroty i uciski glowy. Nioedawno byla tomografia - wszystko ok, morfologia, usg brzucha, krzywa insulinowa ok, a ciagle niestety mam te okropne zawroty, ze grunt ucieka mi spod nog, kolatnie serca, niesamowicie oslabiona jestem. Wejscie po schodach sprawia mi trud,..

Czy serce w ci捫y si powi瘯sza?

.. ...mam odczuwa duszno嗆, zawroty g這wy, bywa, 瞠 mdlej, maj obrz瘯i n鏬, zaburzenia rytmu i ko豉tanie serca. Te dolegliwo軼i wynikaj z przesuni璚ia przepony i ucisku rozwijaj帷ej si ci捫y na narz康y wewn皻rzne, w tym serce. W okresie ci捫y dochodzi do wielu zmian w funkcjonowaniu uk豉du..

B鏊 r瘯i i dretwiej帷e palce

.. ...ko豉taniu serca zabiegi fizjoterapeutyczne zmian nie cofna jednak troch ul膨 o ile same zmiany nie sa bardzo zaawansowane i nie ma ucisku na nerw lub rdze kr璕owy tak jak w moim przypadku pozdrawiam..

Zawroty g這wy przewlek貫 z zmianami nasile

.. ...si od wrze郾ia 2008 zawroty g這wy przewlek貫, z zmianami nasile. Przed dwoma miesi帷ami pojawi造 si napady duszno軼i ucisk w klatce i karku. 3 razy wizyta na pogotowiu, ko豉tania serca, podwy窺zone ci郾ienie krwii. Za ka盥ym razem Ekg w normie. Badania krwii robione 4 razy w normie,..

Nerwica? 19 lat

.. ...mniejszy ni wcze郾iej ) i zawroty g這wy. Ca造 czas jestem os豉biony, nie mog si na niczym skupi, boj si 瞠 co mi jest. A teraz doszed ten ucisk w sercu. Mia貫m robione EKG - ok, morfologia - ok ( tylko MCHC - 37,3 g/dl ), USG tarczycy - ok. Teraz czekam na tomograf g這wy. Nadal..

Dziwna akcja serca i objawy.

.. ...( z貫 samopoczucie, zawroty g這wy wra瞠nie utraty przytomno軼i, b鏊e g這wy, podobne uczucie * na kacu * , uczucie od b. mocnej akcji serca z k逝ciem do praktycznie zaniku i mocnego ucisku - dr皻wienia w klatce piersiowej ) Wszystkie te wymienione objawy pojawiaj si podczas takiego..

Problem z oczami ,zawroty,ucisk w uszach

.. ...wiem瞠 po nich usta造 zawroty g這wy i k這poty ze wzrokiem,Podejrzewa貫m problemy z b喚dnikiem,st康 wizyta u laryngologa,a on stwierdzi oczopl御 i skierowa do okulisty,kt鏎y pocieszy mnie, ze jaskra mnie dopad豉.Kraka to bym nie chcia,ale mo瞠 kwalifikujesz si do klubu * *..

B鏊 w klatce i lewej reki oraz plec闚 po lewej stronie

.. ...szubkie m璚zenie si,du瞠 zawroty g這wy szczeg鏊nie w pracy czasami to a si zataczam,zupe軟y brak koncentracji - pustka,k這poty z pami璚i nieraz,mrowienie w 造dkach,ucisk w skroniach i uszach oraz szum - t皻nienie,obola貫 nogi,dr皻wienie lewe strony twarzy.Co to mo瞠 by?Jakie badania..

Cz瘰te zawirowania w g這wie i szum w uszach

.. ...czujesz, kiedy masz zawroty g這wy i uczucie dyskomfortu psychicznego. Mam tak praktycznie codziennie, kiedy mam rano i嗆 do pracy. Jako pod鈍iadomie mam z貫 skojarzenia z miejscem pracy, chocia nie mam powod闚. Z regu造 zwykle z rana mam du穎 objaw闚, kt鏎e mnie dopadaj. Zaczyna si..

Nadci郾ienie, choroby a d逝go嗆 篡cia

.. ...braniem lek闚, jakie zawroty g這wy, ucisk w uszach, b鏊e g這wy odstawi貫m leki, ale teraz jeszcze gorzej jaka maskra nie mam nadwagi, nie pal, nie pij ( no mo瞠 troche ), 獞icz 2 - 3x w tyg. co zrobi, zeby to ci郾ienie sie ode mnie od...??? i co je郵i nie spadnie? pozdrawiam Witam..

Dr皻wienie po lewej stronie klatki piersiowej w okolicy serca

.. ...szybkie bicie serca zawroty g這wy drgawki i ucisk w klatce po lewej stronie w szpitalu mia豉m porobione wszystkie badania ( krew,mocz,echo serca,holter,ekg ) i nic nie wyszlo tylko lekarze powiedzieli mi ze to z przecwiczenia i ze powinnnam odpoczac przepisali mi aspargin i wypuscili do..

Zawroty g這wy, senno嗆, dodatkowe bicie serca

.. ...problemem s g這wnie zawroty g這wy. Dodatkowe bicie serca nie wyst瘼uj ci庵le , bywa 瞠 jest kilka tygodni przerwy. Je郵i ju wyst瘼uj czuje to az w gardle. Dodatkowo cz瘰to mi si odbija nawet jak nic nie zjem. By貫m z tym u lekarza i ten powiedzia 瞠 mam zesp馧 Gilberta , co jednak..

Wiotki p豉tek zastawki dwudzielnej bez cech niedomykalno軼i.

.. ...gor帷o na sercu. Mam zawroty g這wy i zamglony obraz. Strasznie szybko si m璚z, nawet wej軼ie po schodach czasem jest dla mnie trudne. Nawet po wypiciu gazowanego napoju czuje ucisk na serce. Czy te omdlenia s wynikiem wiotkiego p豉tka? Czy te mo瞠 zosta豉m 幢e zdiagnozowana? Z tego..

Dr皻wienia g這wy nie daj帷e mi 篡

.. ...Pocz徠kowe objawy by造 Zawroty g這wy Zaburzenia r闚nowagi Ciemno軼i przed oczami Skoki ci郾ienia Szumy w uszach L瘯i , ba貫m si z domu wychodzi, w豉軼iwie l瘯 towarzyszy mi ca造 czas, w tym 瞠 z ro積ym nasileniem. Ucisk w g這wie , jak bym mia obr璚z na g這wie Zaci郾i皻e non stop..

B鏊 w lewej stronie klatki piersowiej, wybrzuszenie

.. ...w porz康ku. 畝dnych zawrot闚 g這wy, b鏊 nie nasila sie przy oddychaniu przy co, ucisk miejsca tego nie powoduje zwiekszenia natezenia b鏊u. Wszystkie reakcje w normie. Temperatury brak itp itd. Sugestie? Jakiego lekarza odwiedzi? Czy kto spotka si z czym podobnym? Witam. U mojego..

Boj si 鄉ierci i boj si 篡cia

.. ...domu dostaj duszno軼i,zawrot闚 g這wy,md這軼i,ca豉 si trz瘰 ze strachu mam wra瞠nie,瞠 umieram...Czasami nawet siedz帷 w domu czuj duszno軼i,dziwny ucisk w g這wie i zawroty...Nie radz sobie sama...Odbija si to r闚nie na Mojej rodzinie...mam dzieci a boj si z Nimi wychodzi na..

Nerwica czy mo瞠 co innego ?

.. ...palc闚 u r彗,omdlenia, zawroty g這wy i niesamowity l瘯 nad kt鏎ym ci篹ko jest zapanowa a i milacordin uzale積ia!!!! Mo瞠 to g逝pio zabrzmi ale uspokoi豉 mnie hehe : ). Najbardziej si obawia貫m w豉郾ie tego ucisku w gardle bo nie wiedzia貫m o co chodzi a lekarz ci庵le 瞠 objawy na tle..

K逝cia w r騜nych cz窷ciach cia豉

.. ...umieram Wtedy czasem mam zawroty g這wy i lekkie duszno軼i Czasem czuj ucisk na klatk piersiow Czasem jak id to w momencie st徙ania o ziemi mam wra瞠nie jakby k逝cia si nasila造 ㄊkam magnez codziennie, ale raczej nic mi nie pomaga Psycholog w sierpniu Wszystko na kas chorych..